17 Haziran 2009 Çarşamba

Unutulmaz Dizisi Avatarları



Paylaş: Facebook Twitter Google+

7 yorum :

  1. Eda ve Harun insallah bir gün kavusurlar!!!!!!!!!!!!!!
    Lütfen diziden sonra Fragmanini ekranda izleme sansimiz olsun Lüüüüüüüüüütfeeeeeeenn

    YanıtlaSil
  2. Diziniz bir harikaa!!!!
    Sen olmadan parcasini lütfen resmi web sitesine ekleyin!!!
    Tesekürler!!!

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar merhaba ben melda. artık umurumda bile değil. doya doya birlikte olsunlar. ben sedatla evleneceğim. ben meldayım. benim msnimi ekleyin arkadaşlar. doğru söylüyorum. işte msnim kar beyazı sinem öztufan @ HOTMAİL. COM. LÜTFEN ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  4. harun en basindan beri hata yaptin nisaniyken edayla birlikte oldun edanida meldanida kandirdin edani seviyordunsa melda soylerdin seninle evlenemem meldayi seviyordunsa en basindan beri edayla birlikte olmazdin hata yaptin bilmeden pismansin ama ne yzik fayda yok___

    YanıtlaSil
  5. eda harun bibirleri için yaratılmışlarrrrrrrrr.

    YanıtlaSil
  6. BENCE MELDA ÇEKİLMELİ EDA VE HARUN BİRBİRLERİNE KAVUŞSUNLAR.

    YanıtlaSil
  7. UNUTULMAZ DİSİSİNİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler