30 Haziran 2009 Salı

Unutulmaz Dizisi DENİZ GÖKÇER (Saadet) Biyografisi



DENİZ GÖKÇER (Saadet)
55 yaşlarında. Harun ve Işıl’ın annesi. Yaşadıkları ihtişamlı hayata rağmen, son derece mütevazi bir kadın. Ailesi uğruna kocasından kaynaklanan bazı sorunlara göğüs geriyor. Doktorların Alzheimer (AH) başlangıcı teşhisi koydukları Saadet hanım, zaman zaman bu hastalığın belirtileri ile boğuşuyor. Karısına yardım etmek için herşeyi yapan Feyyaz bey, bunaldığı anlarda ise kendini evden dışarı atıyor!

Paylaş: Facebook Twitter Google+

4 yorum :

  1. oncelikle merhaba, ben brüksel sehrinden (belcika) yorum yapmak istedim.. gercekten unutulmaz dizisi heyecan veren bir dizidir. özellikle BUGRAY bey yani tolga cok ilgimi cekiyor, bakiyosun ve, BU ne sevgiymis diyosun, VE yine ne kadar yaki$ikli bir kimse..Hayran kaliyoruz bazen.. ba$arilar

    YanıtlaSil
  2. ôzûr dilerim bugray degil fakat bugra demek istedim..

    YanıtlaSil
  3. Bende Tolga Karakterine ilgi duyuyor, böylesine temiz bir askla seven, Drüst ve Yakisikli olan Tolgayi begeniyle izliyorum..
    Bugra Beyi´de, gercekmis gibi bizlere yansitan ve muhtesem oynuyan Rolü´ile Kutluyor,Basarilarinin Devamini Diliyorum..


    Almanyadan Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sizi çok seviyoruz çok başarılısınız edaya maldadan çokilgi gösteri
    .
    .-)

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler