10 Haziran 2009 Çarşamba

UnutuLmaz Özlem YILMAZ biyografisi



17 Temmuz 1986 İstanbul doğumlu olan Özlem Yılmaz aslen Rize’li olmasına rağmen doğma büyüme Bakırköy’lü. Kartaltepe İlköğretim Okulu, Kültür Koleji derken Lise eğitiminide Ataköy Cumhuriyet Lisesi’nde tamamladıktan sonra çocukluğundan beri çok büyük merakı, kabiliyeti ve ilgisi olduğu herkes tarafından bilinen hayalindeki meslek için tiyatro ve sinema eğitimi almak üzere Müşfik Kenter’den özel ders almaya başladı ama kısa bir zaman geçtikten sonra babasını kaybettiği için çalışmalarına bir süre ara vermek zorunda kaldı.

Bir sene sonra Müjdat Gezen Sanat Okulu’na girip orda eğitimine kaldığı yerden devam ettikten sonra 2006 yılında Müjdat Gezen Actor Studio bölümünden mezun oldu.
İlk dizi görüşmesine kendisini yönlendiren kişi aynı zamanda mezun olduğu okuldaki hocası olan Misak Toros’tur ve bu yüzden de hayatında Misak Toros’un öneminin çok büyük olduğu bilinmektedir. Oynadığı Diziler:
ve son olaraktan Unutulmaz(2009)ATV
Şu ana kadar başlıca 5 projede yer aldı.
2008 - Servet Avcısı
2008 - Dantel
2007 - Zoraki Koca : Ayşe
2006 - Felek Ne Demek
2006 - Karagümrük Yanıyor : Elmas
2006 - Dicle : Lal
2006 - Rüyalarda Buluşuruz : Emine

Paylaş: Facebook Twitter Google+

107 yorum :

  1. gerçekden çok başarilisin bizim rize'den senin gibi bi oyunçu çikmasina çok sevindim....senin yüzünden unutulmaz dizisin hayranlarindan biri oldum...tek kelimeyle omnumarasin:):) ben arda tunçlar..sizinle tanişmak çok ister........bu yazıyı özlem yılmazdan başkasi okumasın:)::)

    YanıtlaSil
  2. cok basarilisin ve cok guzelsin

    YanıtlaSil
  3. cok cici bir kiz OZLEM YILMAZ cok begeniyorum ESRA FRANSADAN sevgiler

    YanıtlaSil
  4. özlem seni çok beyeniyorun NUR

    YanıtlaSil
  5. ÖZLEM SENİ ÇOK BEYENİYORUZ

    YanıtlaSil
  6. ÖZLEM YILMAZ SÜPER YAAA

    YanıtlaSil
  7. UNUTULMAZ FİLİMİNE ÇOK YAKIŞIYORSUN

    YanıtlaSil
  8. BAŞARILAR DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  9. FİLİMLERDE ÇOK GÜZEL OYNUYORSUN

    YanıtlaSil
  10. çok güzelsin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  11. güzel kızzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  12. diziye bakıyorm müthiş bir yapım gerek hikayesi gerek müzigi ve oyuncuları.dizide tek suçlu melda bence eda nın hiç bir hatası yok.yeni bölümlerini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. ya kusura bakma ama berksanla yakışmıyorsunuz sen çok güzelsin onun için dedim

    YanıtlaSil
  14. salam men AZERBAYCANDAN yaziram. bu filmi izleyirem menim abim ssenaristdir edani cox sevir deyir super oyuncudu,men de cox beyenirem superdi bele davem et eda

    YanıtlaSil
  15. kizim harundan uzak dursana yaaa

    YanıtlaSil
  16. TEK KELİMEYLE HARİKA BİR KIZSIN KIZ SENİ ALAN YAŞADI DEMEKTEN BAŞKA BİŞİY DİYEMİCEMBBBB

    YanıtlaSil
  17. BU DİZİYİ İZLEMEMİN TEK SEBEBİ SENSİN GÜZELLİĞİNLE DİZİYİ AYAKTA TUTANDA SENSİN ZATEN TEK KELİMEYLE HARKASIN EKRANLARIN GÜZEL MELEĞİ SENİ

    YanıtlaSil
  18. meraba.eda cok guzelsin.kendine bunu yapma,askiniz icin savas verin .bu sizin hakkiniz.

    YanıtlaSil
  19. harikasın.ekrana çok yakışıyorsun.ayrıca çok güzel ve şirinsin

    YanıtlaSil
  20. ben fatoş özlem yılmazı ve serhan yavaşı çok seviyorum eda ve harun olarak çok yakışıyorlar birbirlerine kavuşsunlar artık tolganında feyyaz arslanlının oğlu olduğu gerçeği çıksın artık ortaya ve ben nisanıyıda artık dizide görmek istiyorum harunun kızkardeşi ama hala görünürde yok çıkarın şu kızı ortaya batu nisaya aşık falan olsun diziye biraz renk katın ya her bölümünde eda ve harunla beraber ağlamaktan bizde hoş olduk yönetmene duyrulur çok güzel hatta harika bir dizi çok seviyorum hiç bitmesin ama edayla harun artık kavuşsun lütfeeeeeeen

    YanıtlaSil
  21. hep millet tolga çok yakışıklı diorlar ama öe deil eda ile harun çok yakışıorlarr dizi süper ama ferda çok yapmacık yapıo hiç oyunculuk kabiliyeti yokk çıkarsalar ii olacak ama çıkarmıorlar eda ile harun kavuşsun melda batuya aşık olsunn bence batu meldayı sevior bunu farkettim yeni bölümünü sabırsızlıkla ve büyük bir heyecanla bekliorummm ...

    YanıtlaSil
  22. özlem yılmaz siz çok güzelsiniz unutulmaz dizisine çok yakışıyosunuz çok güzel oyuncusunuz rolünüzü güzel yapıyosunuz ve unutulmaz dizisinde harunla sevgili olmanızı dilerim filimdeki gibi sonsuz aşkınız olur birbirinize çok yakışıyosunuz işalah unutulmaz dizisindeki gibi sevgili olursunuzsize mıtluluklar diliyorum harunla birlikte inşalah bundan sonraki hayatınızda başarılı olursunuz temiz aile kızına benziyosunuz sizden bazı sanatçıların yaptıkları pis pozlar resimler vermezsiniz başarılar dilitorum

    YanıtlaSil
  23. unutulmaz dizisindeki rolü çok yakışıyor bence..

    YanıtlaSil
  24. özlem çok tatlısın ama nolur artık ağlama kavuşun harunla bebeğini babasız bırakma tolga ile meldayada yazık ama ne yapalım aşkın gözü kördür

    YanıtlaSil
  25. YA EDAYI BENDE ÇOK SEVİYORUM AMA MELDAYA HAKSIZLIK YAPIONUZ ONUN HİÇ BİR SUÇU YOK KENDİ YERİNİZE KOYUN ALÇAKLAR BİRAZ DORU YAZIN

    YanıtlaSil
  26. ÖZLEM ABLA SENİ ÇOK SEVİORUM GÜSELSİN AMA SIRF GÜSEL OLDUĞUN İÇİN DEİL ÇOK SÜPER OYNUOSUN GÜSEL OYNUOSUN EĞER BU YAZIYI OKURSAN SİNEM ABLAYA VE SERHAN ABİYE SEVGİLEİMİ İLET :)

    YanıtlaSil
  27. BENİM YİNE ARKİLER BİRASS ÖN YARGILI DAVRANMIOMUSUNUZ O Bİ DİZİDEN İBARET HEPSİDE ÇOK İİİİ SÜPERRLER HEM FERDADA YAPMACIIK FLAN DİİİİL TOLGA ABİ YAKIŞIKLI HARUN ABİDDE MELDADA KATILANLAR EDD DİEBİLİRLER

    YanıtlaSil
  28. ablarım seni çok seviyorlar hiçbir bölümünü kaçırmıyorlar bende oyunnculuğunu çok beğiniyorum sadece oyunculuğunu başka bişe değil (eda harun için savaş)

    YanıtlaSil
  29. gzl olmasına gzl ama çok mızılıyor bence meldaya hiç çekmemiş ben her zaman için meldanın yanındayım şu bebek işi de sıktı artık söylesin inşallah bu akşamki bölümde melda ölmez ölürse dizi biter vallaa

    YanıtlaSil
  30. sırf senin için seyrediyorum bu diziyi allahım bu kadar etkileyici olamaz bir insan. ben seyrederken etkileniyorum dizideki harun ne yapsın.

    yeniden.51@hot

    YanıtlaSil
  31. ins.serhanla evlenirsiz.fizigine ölüyorum

    YanıtlaSil
  32. ya eda(özlem)çok güzel bir kızsın seni çok seviyorum ses tonun kendin rolün çok güzel çok başarılısın.senin yerine başka birisini alırlarsa ben izlemem diziyi sırf sen ve harun için izliyorum bence harundan vazgeçme çok yakışıyorsunuz.inş seninle tanışma gibi bir fırsatım olur.BAŞARILAR SENİ ÇOK SEVİYORUM........

    YanıtlaSil
  33. eda seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  34. eda ben seni gördüm beykozda çok güzeldin

    YanıtlaSil
  35. edaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*******seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  36. eda ailecek seni izliyoruz

    YanıtlaSil
  37. eda hereyimsinnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  38. özlem yılmaz valla böle bi etkileyici güzellik olamaz...diziyi ilk gördüğümden beri inan bağımlın oldum...harunla cok yakısıyorsunuz..valla bende platonik askın oldum...basarılarının devamını diliyorum..seni seviyorum...gizli hayranın

    YanıtlaSil
  39. özlem senin hayranınım seni suçun yok

    YanıtlaSil
  40. unutulmaz hiç bitmesin

    YanıtlaSil
  41. çok tatlısın eda ve çok güzelsin haruna çok yakışıyosun maşallah allah ne kadar güzellik vermiş savaş harun için benden sölemesiii tatlım çok güzelsin ona layıksın sennn:D:D

    YanıtlaSil
  42. edam çok güzelsin 41 kere maşallah çok tatlısın yha sana bayılıyorum maşallah sen çok güzelsin serhan yavaşa yakışıyosun yaniiii haruna maşallah yha tipinde çok güzel eda valla erkek olsaydım seninle evlenirdim çok güzelsin yerim senii

    YanıtlaSil
  43. özlem serhanla çok yakışıyosun serhan sana çok sıkı sarılıyor sen de ona çok sıkı sarıl hiç bırakma süper yaaaaa

    YanıtlaSil
  44. sana aşığım desem inanmazsın

    YanıtlaSil
  45. izliorm ama arada sırada beyeniyorm ama çok başarılı bi dizi başarınızın dewamını dilerim harunla hep mutlu olursun meldayı boşgeç o senn düşmanın olmuş sanki sen onun için sewdin vazgeçtin neyse yeni yılınız sağlık sırahat içinde geçsin mutlu yıllar herkese berfin_doruk07@hot..

    YanıtlaSil
  46. GÖZ YAŞLARINI SİL ARTIK
    HARUN SENİN EN BAŞTAN
    ONUN YANINA GİT ARTIK
    ALEVLENEN BU AŞKI
    SÖNDÜRMEMELİSİN SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  47. DİZİNİN BAŞI
    GÖNÜLLERİN TACI
    REYTİNGLERİN TACII
    HARUN'DAN AYRINMAMALI

    YanıtlaSil
  48. ÇOCUKLAR BENİM İÇİN YAZDIĞINIZ YORUMLAR GÜZEL BEĞENDİM
    AMA DİZİDE KİMSEYİ KÖTÜLEMEMELİSİNİZ

    YanıtlaSil
  49. eda öyle güzelsin ki dizide sen ve harun oynuyorsun diye bakıyorum meldayı sevmiyorum kusura bakmasın ama şişkonun teki seni çççççççoooooooooookkkkkkkkkk seviyorum en sevdiğim oyuncu sensin

    YanıtlaSil
  50. Lütfen kimse Oyunculara kizmasin özelikle meldaya, bu sadece bir Film, Roleri neyse onu yapiyorlar, ama gercek hayata böyle birsey varmi bilmiyorum hic duymadim, ama varsa eger cooooookkkkkkkkkkk igrenc birsey, Kiyamet geliyorrrr!!!
    Bende Eda yi cok Seviyorum cok ama cok güzel bir Kiz ALLAH Sahibine bagislasin, Ama Meldayi da Seviyorum onada cok Aciyorum allah sabir versin :-) bu Dizini Sonunu cok merak ediyorum .Bence daha cok olaylar olacak daha bu filmin basi; zaman herseyi gösterecek.Neyse bütün UNUTULMAZ oyuncularina sesleniyorum hepinize BASARILAR DILIYORUM KOLAY GELSIN. Hepinizi COK SEVIYORUMMMMMMMMMMMMMM ; ÖPTÜMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  51. ÖZLEM ABLA DİZİNİZ 22:20 DE BAŞLIYOR ÇOK GEÇÇ
    ŞU SAÇMA KASABA FİLMİ UNUTULMAZIN SAATİNİ KAPTI
    BU NE YAAAAA
    LÜTFEN YİNE SAAT 20:00 DA BAŞLASIN
    BÖYLE GİDERSE SEYİRCİLERİNİZİ KAYBEDECEKSİNİZ!!

    YanıtlaSil
  52. SİZLERİ SEVEREK VE BEGENEREK İZLİYORUM ÖZELLİKLE SENİ EDA (ÖZLEM YILMAZ) GÜLÜMSEMEK BU KADARMI YAKIŞIR BİR İNSANA AGLAMANA DAYANAMIYORUM BAŞARILARIN SENİNLE OLMASI DİLEGİMLE AYRICA MÜZİKLERDE HARİKA İNSANIN RUHUNU DİNLENDİRİYOR

    YanıtlaSil
  53. diziniz o kadar güzel ki anlatamam babam ve annem hiç bir filme bakmazlar onları unutulmaza alıştrdım özlem abla seni çok seviyorum harunla eda çok yakışıyor lütfen artık ayrılmayın meldaya gıcık oluyarum onu gördüğümde tüylerim diken diken oluyor

    YanıtlaSil
  54. SerpiiL ÖzLem Yilmazi seviy0r.30 Ocak 2010 12:16

    ÖzLem YiLmazi cok beyeniyorum yaaaa.
    Dünyanin en süper 0yucusu.
    0kuLda herkes bana Eda diyor .
    cünkü herkes sana benzedimi diyor.
    insallah bende bir gün senin gibi bir oyuncu olurum.

    Senin Serpiiil

    YanıtlaSil
  55. unutulmaz dizisini hiç kaçırmıyorum fanatiğiyim :)) sırf eda için izliyorum diziyi okadar güzelki çok hoş bir bayan hele o gözler harika yaaa o kadar güzel bi göz görmedim hayatımda maşallah diyeyimde nazar değmesin :))

    YanıtlaSil
  56. edaaaa çok ama çoooooooooooooooooooook güzelsin yaaa çok tatlısın gülmek sana çok yakışıyor ama sen hep ağlıyosun dizide ağlama artık meldayı hiç sevmiyorum umarım kavuşursunuz harunla sen harikasın süper bi bayansın bayılıyorum sanaa seni çok seviyorum edaaaaaaaaaaa.

    YanıtlaSil
  57. çok güzelsin canım çok güzel gülüyorsun.. Melda da güzel ama senin kadar güzel değil...harun ile çok yakışıyorsunuz bence Eda Tolga ile birlikte Harunlar da yaşamaya başlayacak Harun da Melda ile evlenmek zorunda kalacak.....

    YanıtlaSil
  58. tek kaldım dünyada dünyam olur musun denizler kadar sevdim dalgam olur musun ateşler kadar yandım alevim olur musun ilk aşkım dğilsin affet son aşkım olur musun eda abla hayrettin şenocak beni hiç sevmiyo eger duduysa lütfen cevap yazsınnn.pen anadolu iöo dan.

    YanıtlaSil
  59. eda apla hayrettin şenocak o kadar yakışıklı ki sevgilin berksandan bile daha yakışıklııı......

    YanıtlaSil
  60. Ya...ben her gece agliyorum...yaslarim dinmedi....Eda ve Harun ikinizi cok seviyorum...

    YanıtlaSil
  61. ÖZLEM SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.......... SERHANLA BİRBİRİNİZE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ.... ARMONİDE SİZİ YAKINDAN GÖRME FIRSATINI BULDUM. YAKINDAN ÇOK ÇOK DAHA GÜZELSİNİZ İNŞALLAH DİZİDE BİRBİRİNİZE KAVUŞURSUNUZ HER ÇARŞAMBA DİZİYİ KAÇIRMADAN İZLİYORUZ
    İKİNİZİ DE ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM...........
    GÖNDEREN:HANDE&IŞIL

    YanıtlaSil
  62. eda sana bayılıyorum güzelsin yaa benim sevgilim olurmusun sana aşığım deliler gibi off hasatayım sana seni çok seviyorum bebeğim melda ablan çok çirkin yaaaa sen oyunda mükembelsin canım aşkım bitanem edam süpersinn çık benimle sevgili olalım ne istersen yaparım senin için dünyayı bile yıkarım tek senin için aşkımm...

    YanıtlaSil
  63. seninleyim hep eda seni çok seviyoruz mükembelsin canım

    YanıtlaSil
  64. kalbimdesin edaa seni çok seviyoruz ailece

    YanıtlaSil
  65. meraba ben azerbeycandan sizi cok seviyorim eda hanim abim seni çok begendi tebi bendi seni severem sin benim kalbimdesin nese öperem seni bunu unutmi seni severiz görüşürüz canim

    YanıtlaSil
  66. eda seni çok seviyorum çok güzelsin harunla çok yakışıyosun hem oyunda hemde oyunda olmadan yakışıyosunuz harun çok şanslı onun rolünde oynamak isterdim senin gibi güzel kızla nese öpüyorum özlemim byyy aşkitomm...

    YanıtlaSil
  67. sena aşığım eda seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  68. ada çok güzelsin bebeğim kıyamam sana ve harunla ayrıldın çok üzüldüm hep harunun aptallığı güzelliğini mafediyoo sen onun için ağlıyosun seni takmıyoo ama meldala hiç yakışmıyo harun seni sseviyoruz edaa bütün türkiye seni seviyoo meldayı değil sensin güzel olan bebem

    YanıtlaSil
  69. ağlama yağmur gözlüm edam seni seviyorum canım seni seviyoruz hepimiz ailece

    YanıtlaSil
  70. seni seviyorum edaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok güzelsin maşallah 41 kere melda çirkin ya edaa süper

    YanıtlaSil
  71. EDA SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  72. AŞIĞIM SANA EDAAAA ÇOK GÜZELSİN.

    YanıtlaSil
  73. EDA SENİ SEVİYORUM. EDA SENİ SEVİYORUM. EDA SENİ SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  74. özlem yılmaz ve serhan yavaş yıne bı başka projedede basrol oynamasını isterız ikisi yanyana cok yakışıo ve iii rol oynuolar bayılıom onlara

    YanıtlaSil
  75. ya ömrümde bu kadar güzel bir insan görmedim

    YanıtlaSil
  76. özlem yılmaz valla seni sevmeyenler var. bunu sadece özlem yılmaz dan başka kimse okumasın

    YanıtlaSil
  77. özlem yılmaza bayılıyorum çok tatlı bi kız her hali güzel ne giyse valla

    YanıtlaSil
  78. özlem seni çok seviyorum çok güzelsin bebeğinde aynı sana benzer inş. çok güzelsin

    YanıtlaSil
  79. eda seni çok seviyorum senin hayranınıyım

    YanıtlaSil
  80. yaa sen kelimelerle anlatılamayacak lkadar güzelsinn bir kere yakından seni görmek için ömrümün yarısını vermeye razıyım dünyalar tatlısısınn...

    YanıtlaSil
  81. özlem seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  82. özlem seni çok seviyorum rolünü çok güzel oynuyorsun

    YanıtlaSil
  83. özlem bebegi dogur artık gengem dogurdu sen bile dogurmadın okookok

    YanıtlaSil
  84. özlem seni çok seviyorum cizreden peri

    YanıtlaSil
  85. özlem seni beyeniyoruz.Harunla sen yakışıyorsunuz sendende çok bana yakışır.

    YanıtlaSil
  86. ben dızıyı sızın ve harunun basarılı hale getırdıgını dusunuyorum

    YanıtlaSil
  87. fark ettiniz mi bilmiyorum ama eda melda ve yelda nın gerçek isimlerindede bir kafiye var acaba özellikle mi seçmişler

    YanıtlaSil
  88. yönetmenim lütfen bitmesin bu dizi

    YanıtlaSil
  89. çok güzel bir bayan benimde tek hayalim bir gün ekran karşısında oturup ailemle kendimi izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  90. Merhabalar,oncelikle chok basharilisiniz.Azerbaycandan 4 yashli kizimin tafsiyesi ile yaziyorum).Sizin fanatiniz benim kizim,TURKIYEYE geleceyimiz zaman Sizinle gorushmeyi chox istiyor.Boyle bir imkani kizima suna bilseniz ailelikce mutlu olarik...Bizimle ulashim ichin meil adresimiz shu:
    musayevelshen@rambler.ru
    Sonsuz teshekkurler ve basharilar.Tanri Sizleri ve butun sediklerinizi korusun

    Musayevler ailesi....

    YanıtlaSil
  91. edanın bebegi kaçırıldı. bulunsun. rol icabı edaya verilsin.ç birde aşkı memnu diziside çok güzel. onu da izleyın. adım. ezgi

    YanıtlaSil
  92. çok başarılı ama dizideki karekteride iyi ama yalnız meldayı yani ablasının nişanlısını çalması büyük suç

    YanıtlaSil
  93. Askmi insani yakan insanmi Aski yakan...offf bu ask neden asik oldum neden sevdim ben ;( Ozlem filim bashlarken seninle agliyorum sanki benziyoruz Ask insani diri diri gomuyormus megerse

    YanıtlaSil
  94. Ben 59 bölüm fragmanını görmek istiyorum artık gösterin her dizi fragmanlarını gösteriyor her kanal ama siz göstermiyosunuz unutulmazı .

    YanıtlaSil
  95. edadan nefffret ediyorum defolsun gitsin arasıyla.arasın edasına da bu yakışırrrr. harun ve melda arasındaki kara çalı olmaktan vazgeçsin alsın günah tohumu yağmuruda gitsin cehennemin dibinee.7
    özlem yılmaza bayılıyorum çok başarılı ama eda iğrenç bir karakter.
    eee nasıl oluyomuş edacılar siz meldaya demediğinizi bırakmadınız ne hakaretler alın biraz da edanıza. üstelik ben özlem yılmazı çok seviyor ve takdir ediyorum, siz edacılarsa rolle gerçek hayatı karıştırıp sayın sinem öztufana hakaretler yağdırıyorsunuz.
    EKŞİSÖZLÜKTEKİ UNUTULMAZ BAŞLIĞINDAKİ EDA İLE İLGİLİ YORUMLARI OKUYUN DA GERÇEKLERİ GÖRÜN !!!

    YanıtlaSil
  96. mesela örnek ekşisözlükten nefiss:
    "bir bölümde;
    - yapamam harun, ablama bunu yapamam. ayrılmalıyız. bu son görüşmemiz.

    bir sonraki bölümde;
    - sensiz olamıyorum harun, seni seviyorum. (öpüşmeler, yiyişmeler)

    diğer bölüm;
    - aileme bunu yapamam harun. aşkımızı feda etmeliyiz, bu kadar bencil olamayız. böühhhü. (koşarak uzaklaşmak)

    sonraki bölüm;
    - dayanamıyorum harun, aklımdan hiç çıkmıyorsun. gidelim buralardan. bebeğim babasız büyümesin. (sarılma, koklaşma)

    arada da ablanın iç sesleri duyulur bazı bölümlerde;
    - hayır eda, harun'u benden alamıcaksın. buna izin vermicem!

    daha sonra;
    - ailem bunu öğrenirse kahrolur. olmaz harun, seninle gelemem, ayrılmalıyız. (sümüklü, yaşlı, selpaklı sahne)

    daha daha sonra;
    - sana geldim harun. götür beni buralardan, bebeğim babasız büyümesin. (yiyişmeler, öpüşmeler)

    daha da sonra;
    - ablama bunu yapamam der ve ardından yine bir öpüşme sahnesi."

    YanıtlaSil
  97. bir başka nefis ekşisözlük yorumu:
    başta kara kaşlı kara gözlü ağlak kız olmak üzere tüm karakterler bunalımda. şimdi bu başroldeki ağlak kızımız eda her boku yiyip dizideki bütün karakterlerin hayatının içine edip hala masum kız, büyük aşk triplerinde takılmıyor mu beyzbol sopasıyla kafasını patlatmak geliyor içimden. sen git ablanın nişanlısıyla yat, hamile kal. sonra git seni seven ama senin zerre kadar sevmediğin biriyle evlen sırf sıçtığın boku temizlemek için. herkese yalan söyle, herkesi mutsuz et. ondan sonra da "ben ona aşığım ama diğeri de ablam, ablama bu kötülüğü yapamam, sırf bu yüzden aşkımdan vazgeçerim bu kadar da fedakarım" triplerinde gez hala. hayır paylaşamadıkları adam da bi halta benzese içim yanmayacak, baygın bakışlı herifin teki.
    eda'nın ablası olan melda saf mıdır, salak mıdır anlayamadım hala. meldacım okumuş etmiş hatunsun git yurtdışına bu iğrenç ortamdan uzaklaş, yeni bir hayat kur kendine valla huzuru bulursun bak benden söylemesi.
    edanın kocası tolga; gayet gideri olan bir arkadaşımızsın neden bu ağlak kızın peşindesin hala anlamadım. elini sallasan ellisi.
    harun; sen de ne şerefsiz bir adammışsın arkadaşım, nişanlını aldattın, başkasına aşık oldun diyelim, neden hala kızdan ayrılmıyorsun a baygın bakışlım benim???? eda'yla birlikte defolup gitseniz herkes için en hayırlısını yapmış olacaksınız inan bana.

    YanıtlaSil
  98. NE OLUR ÖZLEM HANIM BUNU OKUYUN,
    OZLEM HANIM SIZI COK BEĞENIYORUM DIZIYI HIC KAÇIRMADAN İZLİYORUM RİZELİ OLMANIZI BILMIYORDUM INANMAYACAKSINIZ AMA TIPA TIP KIZ ARKADAŞIMA BENZEMENIZ BENI COK MUTLU EDIYOR. KIZ ARKADAŞİMİ SÜREKLI GÖREMIYORUM,CÜNKÜ; AILESINDEN KORKUYOR. BENDE DIZINIZI İZLEYINCE DİLEĞ,İMİ GÖRMÜŞ OLUYORUM.HAYATIMDA EN BEĞENDİĞİM OYUNCULARDAN BİRİSİNİZ KIZ ARKADAŞİMA BENZİYORSUNUZ DİYE SÖYLEMIYORUM.

    YanıtlaSil
  99. çok başarılısın ve çok güzelsinnnn

    YanıtlaSil
  100. saçların çok güzel olmuşşşş ayrıca oyunda çok başarılsınnnnnnnnnn)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  101. salam biliyorum bunu ozlem abla okumuyo ama ben onu seviyom

    YanıtlaSil
  102. eda çok guzel bır kız bır hemşehrisi olarak onu çok beğenıyorum rizenın neresınden acaba gamzeli oluşu mukemmel başarılar dılıyorum bır rizelıye yakışır dızılere oynarsan sevınırım.

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler