2 Temmuz 2009 Perşembe

Unutulmaz 1. Bölüm Reytingi

Unutulmaz 1. Bölüm Reytingleri

İlk bölüm oLmasına rağmen çok güzel bir reyting alan dizimizi site yönetimi olarak bizde izledik çok süper bir diziydi hele o duygusu bambaşka idi...
En çok neresini sevdiniz derseniz Eda nın bir dağ gibi yerde ağlarken çalan şiir çok hoşumuza gitti ve çok duygulandık en kısa zamanda da sitemizde yayınlayacağız..

Şiiri sizlerle paylaşıyoruz en kısa zamanda klip olarak ekleyeceğiz
Gün bitmeden gecenin karnlıgından korktum
Gözümün yaşına yüreğimin sıcağına bakmadım
Tadılmamış mutluluklar yaşamak varken
Unutulmuyacak bir acı yaşattın
Şimdi bize ait herşeyi Unutmak zamanı...

gerçi site bütünü ile harikaydı ama orası işin özel yanı olmuş bir diziyi özel kılan ince ayrıntılarıdır ve bunu Unutulmaz dizisi ekibi başarmış...
Dizi reytingleri hakkında yorumlarınızı yazabilirsiniz

1 TEMMUZ 2009 ÇARŞAMBA İLK 100 PROGRAM SIRALAMASI
NO PROGRAM ADI KANAL RT SHR
1 BIRI BANA GELSIN SHOW 3,71 13,25
2 YASAK KRALLIK (Y.S) KAND 3,67 13,88
3 KURTLAR VADISI KANAL7 3,33 12,1
4 UNUTULMAZ ATV 3,32 13,61
5 MEGA MAGAZIN STAR 2,79 13,28

A/B
NO PROGRAM ADI KANAL RT SHR
1 BIRI BANA GELSIN SHOW 4,66 18,01
2 BIRI BANA GELSIN (PERFORMANS) SHOW 3,88 21,13
3 UNUTULMAZ ATV 3,86 17,59
4 GUNUN OLAYI STAR 3,21 22,49
5 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER STAR 3,09 19,91

Paylaş: Facebook Twitter Google+

84 yorum :

  1. güzel diziydi . Reytingleride bayağı iyi

    YanıtlaSil
  2. COK GÜZEL DİZİYE BENZİYO UMARIM DUDAKTAN KALBE KADAR TUTULUR VE UZUN YILLAR İZLERİZ YAPIMDA EMEYI GECEN HERKESE TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  3. UNUTULMAZ DİZİZİ SÜPER DİZİ ARKADAŞLAR İZLEYIN VE GÖRÜN HAFTAYI İPLE CEKECEM

    YanıtlaSil
  4. yağmur yürekli2 Temmuz 2009 16:28

    harika bi dizi bu yazın bomba dizisi helal olsun yaw özlem yıkmazın hangi dizisi kötü ki

    YanıtlaSil
  5. yha çoq spr bi diziye bnzio umarım uzun süre ekranlarda kalır bnce edayla harun çoq yakışıo meldayla yakışmıolar ( bu arada harunn çok karismatik):P

    YanıtlaSil
  6. hakikaten iyi bi dizi eda bence çok yanlış yaptı yanı başında seveceği kişi dururken kime musallat oldu bence onun için içi sızlayan ve onu seven kişiyle olmalıydıı

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir dizi bütün tv dizilerine bin basar ... harun edaya daha çok yakışıyo bence .. inşallah gerçektende UNUTULMAZ bir dizi olur.....

    YanıtlaSil
  8. çokkkkkkkkkkkkkk süper bir diziiii bu ya yeni bölümünü heyecanla bekliyorum.......dilan_batmanlı

    YanıtlaSil
  9. gerçektende harkulade süper mükemmel bir dizi ... dilan

    YanıtlaSil
  10. yapımcıya çok teşekkür ediyorum çok güzel bir diziiiiiiiiii..... dilan

    YanıtlaSil
  11. BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MÜKEMMEL BİR DİZİ

    YanıtlaSil
  12. HARUN EDAYA AŞIK OLACAK DEMEDİ DEMEYİN BAK ,,,.... DİLAN

    YanıtlaSil
  13. Erkeklerin çoğunluğunun böyle olduklarını biliyoruz zaten. Adam gibi adam değilse karizmatik görünse neye yarar?! Bi de ikide bir bu tarz diziler yapılıyo herkesin birbirini aldatmalarını, yalanlarını, vurdumduymazlıklarını vs. iğrençlikleri izleyip duruyoruz!..
    Bunların yerine güzel aşkları anlatan, içinde GERÇEK SEVGİNİN, BAĞLILIĞIN, HAYATI PAYLAŞABİLMENİN, SADAKATİN olduğu diziler yapılsa ve gençler onlara özendirilse çok daha güzel olmaz mı?..

    YanıtlaSil
  14. dizi süper bir çıkış yaptı bence Serhan gene harzamanki gibi süper çok yakışıklı diğer oyuncular alınmasın ama sırf onun için izliyorum bu diziyi :)) şu sıcak yaz gününde allah kolaylık versin hepinize en çok Serhana tabi :))
    başarılı bir dizi olacak eminim hepinize kolaylıklar ve bol başırılar diliyorum Marmaris ten sevgiler.Belki bir bölüm burada çekersiniz inanın çokkkkk mutlu olurum kocaman öpücükler Serhana :))

    YanıtlaSil
  15. Ben kolay kolay dizi Sevmem .. AMa kanlari gezerken unutulmaz dizisi rasladi ve bakkim dedim ve beni cok etkileyen dizi oldu .; sonunda benimde bi dizim var unutulmaz =)
    mmukemmel bir dizi hersey cok guzel .. muzik dram fln.. Super bir dizi tebrikler...

    YanıtlaSil
  16. bu dizi gercektende cok guzel daha öncede yemini seyretmistim yine ayni kisi oynuyordu bas rollerde bu filimde yeminden farksiz bence süper bi filim ama ben bunun yaz filiminden haric bütün yil oynamasini istiyorum lütfen ilerleyen zamanlarda filimi tekrar ortadan kaldir mayin buna bi ben degil kimse dayanamaz isyan ederiz size ama tabi tesekürlerimiz sonsuz filim cok güzel ilerleyen bölümler icin simdiden tskrler

    YanıtlaSil
  17. ya spr bi dizi ilk arkadasımın evinde tekrarını izledim eve gelip hemen netten baktım cok hosuma gitti ve bu reytingleri hak etmiyo daha iyisine layık

    YanıtlaSil
  18. harika bir dizi hiç kaçırmadan izliyorum ama beni tek rahatsız eden şey ise reklamların olur olmaz yerde çıkması neyse film oyuncularına ve yapımcılarına teşekkür ederim ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  19. harunla eda birbirini sevsin meldayla hiç yakışmıyorlar

    YanıtlaSil
  20. muhteşem bir dizi.. hayaller kuruyorum gerçekleşmesi imkansız olsada(şimdi neden diyenler olcak cevabı travestiyim..) süper ya bayıldım.. hele müzikler beni alıp götürüyo uzaklara..

    YanıtlaSil
  21. süperrrrrr......

    YanıtlaSil
  22. unutulmaz dizisi bence hiç unutulamaz............

    YanıtlaSil
  23. Eda'yı hiç sevmiyorum.Harun Melda'ya daha çok yakışıyo.Melda Eda'dan daha çok güzel.Melda ile Harun..............

    YanıtlaSil
  24. evet ya aşik olmak ıstıyo ınsan dızıyı ızleyınce

    YanıtlaSil
  25. ama süper dizi olmus sakin ama sakin yaz filmi olmasin ins uzun yillar devam eder valla filmi bititirseniz atv yi bir daha acmam

    YanıtlaSil
  26. dizi çok güzel eda ile harun olsun bence sürüklyeci diğer dizilere benzemiyor

    YanıtlaSil
  27. oyuncuları harika atv umarım değerini bilir dizi gercekten güzel her bölümü sezonluk çok merakediliyor

    YanıtlaSil
  28. unutulmaz gerçekten süper olmuş tek bi ricam var harun edayla olsun meldaya hiç yakışmıyo .......eda olmazsa diziyi protesto edip izlemiyeceğiz.

    YanıtlaSil
  29. unulmaz gerçekten süper bir dizi hiç kaçırmadan izliorum uzun yıllar devam etsinnn bencede edayla harun dahaçok yakışıo meldayla hiç yakışmıolarr

    YanıtlaSil
  30. eda haruna yakısmıyo melda daha cok yaksıyo we bn meldayı daha cok sewıyorum meldanın yerınde olsaydım edayı oldururdum heralde

    YanıtlaSil
  31. dızıdekı herkesı sewıyorum amam bı tek edayı sewmıyorum berksanıma hıc yakısmıyo...we dızıyede hıc yakısmıyo

    YanıtlaSil
  32. dızı oldukca guzel bole bı durumu allah kımsenın basına wermesın tabıkı amam snucta bu bı dızı melda cok tatlı we cok masum onu cok sewıyorm amam edayı sewmıyorum

    YanıtlaSil
  33. ya gerçekten muhteşem bi dizi çarşamba günlerinin çabucak gelmesini istiyorum çnk bayılıyorum o dizi ye özellikle eda ya we harun a çok seviyorum ikisini

    YanıtlaSil
  34. fatoş dediki 10ağustos 2009pazartesi 2315 ben açık sözlüyümdür biraz arkadaşlar lütfen kızmayın düşüncelerime ben haruna çk kızdım hem meldaya evlenme teklif etti hemde gitti edayla birlikte oldu bence eda çok masumdu harunu çok sevdi ve çok sevmesine rağmen ablasının mutluluğu için kendini feda etti kardeşi gibi sevdiği tolganın evlenme teklifini kabul etti sırf harunu unutmak ve onun çocuğunu dünyaya getirmek için tolgayı sçti tolgayı çok seviyorm kim yapar tolganın edaya yaptığı iyilği onu çok seviyor bence edayı tolga hakediyor meldada çok masum onuda çok seviyorum meldanın yarinde olsam kardeşini seven ve sevgisinin arkasında duramayan biriyle evlenmem

    YanıtlaSil
  35. 10ağustos pazartesi 23 34 2009ben tekrar fatoş bu yazdığım yorumlara rağmen unutulmaz dizisini çok seviyorum çok güzel bir dizi çarşamba günlerini iple çekiyorum resmen hastasıyım özeliklede dizi müziği ve başındaki şiire bayıdım birde edanın haruna olan sevdası beni çok etkiledi inşeallah yaz dizisi olmaz ve kışında devam eder biterse resmen yıkılırım çok üzülürüm ne olur bitmesin ve herşeye rağmen edayla harun kavuşsun

    YanıtlaSil
  36. HİÇ KİMSE ŞURAYA DİKKAT ÇEKMİYOR TAMAM İKİ KARDEŞDE AŞKINI KAYBEDİYOR AMA MELDA KARDEŞİNE OLAN İNANCINI KAYBEDİYOR BENCE BU AŞKTAN DAHA ÖNEMLİ.

    YanıtlaSil
  37. HAYAT BAZEN ACIMASIZ AMA BU KADAR OLMAMALI EDA KARAKTERİNİ KENDİNE GETİRSİNLER

    YanıtlaSil
  38. EDA ABLASIYLA EN BAŞTA OLANLARI ANLATMASI DOĞRU OLUR VE MELDA İÇİN YANLIZ SEVDİĞİNİ KAYBETMENİN ACISI OLURDU EDA İÇİNDE AYNISI OLUR MELDANIN KARDEŞİNE OLAN GÜVENİ GİTMEZDİ

    YanıtlaSil
  39. YA ŞİMDİ NEOLACAK BİR İNSANIN HAYATA OLAN İNANCI GİDİYOR

    YanıtlaSil
  40. EDA BAŞTA HAKLIYDI AMA ABLASINA OLANLARI ENBAŞTA ANLATMAMASI ONU HAKSIZ DURUMADÜŞÜRDÜ.

    YanıtlaSil
  41. EDA ABLASINA İYİLİK YAPTIĞINI ZANNETTİ AMA HARUNUN ONA YAPTIĞIKÖTÜLÜKTEN DAHA BÜYÜÜÜÜÜÜÜK KÖTÜLÜĞÜ O ABLASINA YAPTI EDA AŞKINI VE HAYALLERİNİ KAYBETTİ MELDADA AŞKINI VEHAYALLERİNİ KAYBEDİYOR AMAAAAAA MELDA KARDEŞİNİ KAYBEDİYOR EDA VEEDA GİBİ OLACAK KİMSELER SİZİ SEVENLERİN KIYMETİNİ BİLİN.

    YanıtlaSil
  42. DİZİLER BAZEN ÖRNEK ALINIYOR BU İBRETLİK

    YanıtlaSil
  43. GENÇLER ÖRNEK ALMAYIN SONUÇLARINI DÜŞÜNÜN SANARİSTLER GENÇLERİ DÜŞÜNÜN VEDİZİ YA BİTSİN YADA KARAKTERLER HATASINI BİRAN ÖNCE ANLASINLAR VETELAFİ ETMEYE ÇALIŞSINLAR NASIL OLUR BİLMEM ONU BU HALE GETİRİRKEN DÜŞÜNMEK LAZIMDI HERŞEY PARA DEMEK DEYİL

    YanıtlaSil
  44. yha bnce unutulmaz dizisinin 1.olması lazımdı ama gelecek zmnlarda olacak buna inanıyorum
    diziye gelince edayla harun çok yakışıyorlar melda haruna göre çok büyük edayla harun olcak gelecek bölümlerindede
    eda ayrıca çok güzel bi kız eda seni çooooooooook sewiyorum

    YanıtlaSil
  45. SÜPER Bİ DİZİ HİÇ KAÇIRMIOM HERKESİN İZLEMESİNİ TAVSİYE EDİOM

    YanıtlaSil
  46. bu diziyi kesinlikle yayınlayın kilitlendim ya eda ve harun

    YanıtlaSil
  47. unutulmaz dizisi 1. başkası olamaz bence eda ve harun birbirlerine çooooooooooookkk yakışıyolar melda çıksın aradan İREM

    YanıtlaSil
  48. TOLGAYLA EDA DİYENLER KESİN SALAK EDA VE HARUN DİYEN AKILLI
    melda aradaN ÇIKsın yaaa çarşamba gününü SAbırsızca BEKliCEM
    HERKESE BYYYYYYYYYY

    YanıtlaSil
  49. EDA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMM


    eda eda eda harun harun harun

    YanıtlaSil
  50. ben yozgat tan ESINTI_66 sizin diziyi cok güzel çarsamba günlerini sabır sız lık la bekli yorum yakın da istanbul a yakın da gelmek istiyorum sizler gibi insanı görmek istiyorum sizi ccccccccooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  51. MELDA ASIL HARUN U HAKEDEN SENSİN.MELDA YA ELEŞTİRİLER YAPILMIŞ EDA DA ÇOK ZAYIF VE ÇOCUK GİBİ

    YanıtlaSil
  52. GENÇLERE ÖRNEK OLACAK DİZİLER YAPILSIN ARTIK YETER.DİZİNİN BİTMESİNE AZ KALDI BENCE.BİTSİN DE ZATEN İZLERKEN TÜM SİNİRLERİM BOZULUYO.MELDA HAKETMEDİ BU ACILARI.SENİ BAŞKA DİZİLERDE GÖRMEK DİLEKLERİMLE...

    YanıtlaSil
  53. unutulmadı unutulmuyor unutulmayacak ve UNUTULMAZ!!!

    YanıtlaSil
  54. çok güzel bi dizi hayran ve hastasıyım emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Tam istedigim gibi bir dizi sahane daha ne diyeyim

    YanıtlaSil
  56. EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA EDA
    HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN HARUN
    VE BEN GİZEM 17 Dİ.LİSE 3 ÖĞRENCİSİ ORTACA/MUĞLA

    YanıtlaSil
  57. SENI SEVIYORUM HARUN............

    YanıtlaSil
  58. UNUTDUN HEC SEVMEDEN
    QIRDIN MENIM QELBIMI.
    SENI SEVDIM EY SEVDAM,
    YALAN ETDIN SEVGIMI

    YanıtlaSil
  59. melda çok kökö nefer ediyorum eda harun olmalı

    YanıtlaSil
  60. eda harun çok güze bir ağlama yağımu gözlü eda HARUN ÇOK BEYENİYORM BEN NAZ TŞK

    YanıtlaSil
  61. EDA SENİ İÇİN YÜREĞİM BİR GAM YÜKÜNDE GÖZİERİMDE SESSİZ MATEM YOSUN AETIK AŞK ÖYKÜMDE ÇOK ÜZGÜNÜM BİRTANEM ELLERİMLE YIKTIM AŞKIŞİMDİ SENDEN KALANLARA BAĞIŞLA SEVDAM....

    YanıtlaSil
  62. MELDA HİÇ SEVMİYORUM EDA HARUN ÇOK SEVİYORUM SSSSSSSSSSSPPPPPPPPPPPP

    YanıtlaSil
  63. ben resmen meldadan nefret ediyorum çünkü melda olgun olduğu için yakışmıyor EDA İLE"HARUN bir birine ÇOOOOOOOOOK yakışıyor

    YanıtlaSil
  64. ben kendim meldadan hoşlanmıyorum çünkü her dizide aşk,ın arasına giren oluyor ve oda aynı şeyi yapıyo ben serhan yavaşı sevdiğim için meldayı yakıştıramıyorum UMARIM GERÇÖEK HAYATTA BİRBİRLERİNİ DİZİDEKİ GİBİ SEVERLER

    YanıtlaSil
  65. MELDA YI DİZİDE HİÇ SEVMEDİM EDA YI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVDİM EDA DİZİYE ÇOK YAKIŞIYOR HARUN İSE MELDAYA HİÇ YAKIŞMIYOR HARUN İLE EDA BİR BİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYOR

    YanıtlaSil
  66. HARUN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM UMARIM HEP BÖYLE DERVAM EDER HOŞCAKAL HARUN SEVGİLERİMLE ÖZGE

    YanıtlaSil
  67. Tolga Seni cok Seviyorum iyi kalpli melegim.. Cok sevdigin halde, Eda´ya söyliyemiyor ama her türlü fedakarligi yapiyorsun!" Kiyamam Sana, sen daha iyilerine layiksin Boncuk Gözlüm..
    Meldacigim senide cok seviyorum,
    Harun ve Eda´´yi beraber gördügün günden beri $ok gecisip, ruhi bunalima girdigini ve bu sert davranislarinla, intikam almakla degil kardesinle el ele verip, o sizi birbirine düsüren ahlaksiz ve arsiz Harun´a aslinda rest cekmeniz gerekiyor..:@
    Siz Kardessiniz, canimsin Meldam, kardesine destek ol ama Haruna aslaaa!!

    Bu Diziyi sadece Tolga gibi Drüst ve Duygusal bir Karakter icin izliyorum, Unutulmaz Hayraniyim ama Harun ve Eda Katakterlerini sevmiyorum, hem Serhan ve Eda etkileyici rol yapamiyor..

    Tüm Ekibe Basarilar
    Almanyadan Göksu

    YanıtlaSil
  68. Ayy Sorryy Serhan ve Özlem diye yazicagima Serhan ve Eda diye yazmisim. :S

    YanıtlaSil
  69. bence eda harun olmalıydı. keşke evlenseler. ben edaydım ama meldayım. kardeşim ağlamıo. ikisi olalım dio. edayım meldayım. salak yunanlılar.

    YanıtlaSil
  70. hiç birine katılmıyorum bence bu dizi sıkmaya başladı artık kaç bölümdür aynı sahneler tekrarlanıyor gibi bu kadar ağlanılan sahne görmedim pes diyorum gercekten ee artık bir sonuca varında bısde rahtlayalım..senaristlerın yasmaya birşeylerı kalmadı sanırım aynı olayları görmekten bu dizi gercekten sıktı..edaya gelince umarım harunla bırlıkte olmaslar tek ümidim batu...

    YanıtlaSil
  71. buradakı yazılan yorumlara gelıncede ne kadar ahlaksızlar varmıs su koskoca turkıyede bu zamnda veren mi?kıymetlı olyor acaba anlamadım ne biçim iş bu ya...ne kadar kötü örnek ama yazan kendini belli ediyor saten o ayrı..ama anlamayanlar cok fasla bu olayı ne diyelım ahlaksızlar almıs baslarını gıdıyorlar...

    YanıtlaSil
  72. BUNUN BİR FİLM İCABI OLDUĞUNUN FARKINDAMISINIZ...!

    YanıtlaSil
  73. bencede melda dizide hiç ykışmıo eda we harun birlikte olsunla bu arada film in saati 20.00 da olsa iyi olurr

    YanıtlaSil
  74. ben hayatımda bu kadar güzel bir film görmedim

    YanıtlaSil
  75. bence filmin saati güzel,unutulmaz başladı başlayalı hiç kaçırmadığım yaprak dökümünü bile merak etmıyorum hatta o saatlerde uyuyorum 10 gibi uyanıp unutulmazı izliyorum,
    edayla harun daha uyumlu ve akışıyolar ama burda konu edılen aşk meldada sevıyor harunu belki yakışmayabilirler ama önemli olan beslediği sevgi duygularını kine dönüştürmemesi...meldanın bu işi fazla uzatmayacağı ve çekileceği kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
  76. ŞİMDİYE KADAR YAPILAN EN ŞAHANE DİZİ

    YanıtlaSil
  77. HARUNU ÇOK SEVİYORUM ÇOK KARİZMATİK BİRİSİ DİZİYİ SEVEREK İSLİYORUM HARUNU TEBRİK EDERİM BABA OLDU EDAYA ANNELİK ÇOK YAKIŞTI HARUN VE EDAYA SEVGİLER YAĞMUR BEBEĞE İNŞALLAH ZARAR VERMEZLER HARUN VE EDAYI ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  78. bu dızı super otesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hep tutkuyla izlenecegıne yuzde yuz emınım süüüüpeeeeeeeeeeeeeeersiniz ede harun ve yagmur sizi cok ama cok sevıyorum

    YanıtlaSil
  79. bende anneyım edayı cok ıyı anlıyorum helede yagmurum muzıgı benı olduruyo umarım kızını cabuk bulursun eda sabırla gelecek bolumu beklıycem sizi coooooooooooooooooooooook SEVIYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM

    YanıtlaSil
  80. ben samsundan ilknur gerçekten unutulmayacak bir dizi olmuş

    YanıtlaSil
  81. artık harunla eda kavuşsun ya tolgayla evlenmesinler artık eda acı çekmesin ya her zaman gibi bu bölümde süper süper di en çokta harunla eda zaman geçirdigi zaman dahada eylenceli vegeçekten çok baglanıyoruz ailecek ve sınıfta birçok arkadaşım izliyor onlarda begenerek izliyorlar yetkililere ve bu dizide emegi geçen tüm ekipe teşekkürler ederim herkez adına bu dizi hiç bitmesin çünki ilk gün gibi çok heycanlı bayılıyorum harunla eda ya onlar hiç ayrılmasın hep yan yana kalsınlar çok yakışıyorlar

    YanıtlaSil
  82. bence dizii igrenççç

    YanıtlaSil
  83. melda asla harun'u elde edemez.gerizekalı aptal gitti batu manyağını öptü.
    eda ve harun evlenseler...
    yağmur'u da alıp mutlu bir yuva kuracaklarına inanıyorum...
    eda ve harun aşkı asla UNUTULMAZ...
    UNUTULMAZ...
    UNUTULMAZ...

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler