30 Temmuz 2009 Perşembe

Unutulmaz Dizisi E-kartları



Paylaş: Facebook Twitter Google+

14 yorum :

  1. bn böle bi dizi görmedim ya dicek bişi bulamıorum ki superrr

    YanıtlaSil
  2. olanüstü süper bir film izlettiginiz icin size tesekür ederim ve her hafta izlemek icin sabirsizlaniyorum ve sizi cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben elif bu dizi ye emek veren herkeze teşekkürler çok kaliteli bir dizi heleki serhanın oyunculuguna diyecek söz bulamıyorum

    YanıtlaSil
  4. Bence Tolgayla evlenmeli Eda.Çünkü Tolgaya da yazık,hem Harun
    haketmiyor ne Edayı ne de Meldayı.

    YanıtlaSil
  5. süper bi film harika edayla harun birbirine çok aşık onlar birbirine kavusmalı sevenler ayrılmamalı

    YanıtlaSil
  6. ya bu dizi hiç bitmesin çok duygusal ve acımasız bir film bence şu yönetmen melda'yı aradan çeksin ve harun la eda mutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. unutulmaz AŞKIM

    YanıtlaSil
  8. UNUTULMAZ ı çok seviyordum ama saat geç oynadığından dolayı izleyemiyorum LÜTFEN SAAT 20:00DA OYNASIN LÜTFENNNNNNNNNN!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. slm ben melek bu diziyi severek izliyorum eda ve harun hayranıyım.

    YanıtlaSil
  10. BU FİLMİ OK SEVİYORUM BU FİLM BİTSE BENDE BİTERİM ÖMRÜM BOYUNCADA İZLERİM EDA VE HARUNUN EVLENMESİNİ İSTİYORUM VE ÇOK GEÇ OYNUYOR ERKEN OYNAMASINI İSTİYORUM VE HAFTA SONLARI OLURSA SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  11. ben unutulmazı seviyom ama geç onun için izlemiyorum onun için internet izliyorum

    YanıtlaSil
  12. ßu fiLm inşaLLah hiç biTmezzz

    YanıtlaSil
  13. final olmasin baska hic birsey istyemem

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler