12 Ağustos 2009 Çarşamba

Aşk Acı Çekmekmiş


Yayınlaması Bizden Yorumlar sizden =(

EDA.. Suçmu aldanmak,inanmak,kendini bir rüyaya bırakmak?! Hayır hiçbir suçum yok benim! Canımı bile alsalar dokunmazdım eline benim olmadığını bilseydim eğer...
HARUN; Kesseler şu damarımı, pişmanlık boşalacak içinden, kan diye!!! Ama haklısın sevdin diye suçlayamam seni bir suçlu varsa, oda benim sadece!
EDA; O zaman niye bir tek ben çekiyorum bu cezayı, niye.. Daha ne kadar dayanacağım buna! Nasıl unutacağım seni, sen içimde giderek büyürken! Ya onun günahı ne!
HARUN;Kalbim senin için çarpmaya başlamışken sen de büyüyorsun bende.
SENDEKİNİ SÖKÜP ALSALAR
SENİ BENDEN KİM ALACAK!!!

Paylaş: Facebook Twitter Google+

19 yorum :

  1. çok güzel dizi yapmışsınız muğla datçadan yazıyorum sami güney teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. DİZİNİZ SÜPER ÇOK BEĞENEREK İZLİYORUM

    YanıtlaSil
  3. her hafta sabirsizlikla bekliyorum super dizi.carsamba gununi iple cekiyorummm.

    YanıtlaSil
  4. edanın aşık olduğna inanmyorm çok yapmack oynuyor en zor zamanlarnda yanında olan ablasını ve tolgayı kullanıyor o tolgayı ve ablasını hiç hak etmiyor hele harun meldayı sevyrdu ne çabuk edeya aşık oldu madem aşık kızn duygularyla neden oynuyor yani biraz olacak şeyler yapn en önemlisi orda melda mutluluğu hak ediyr iylik yapan mutluğu hak etmez anafikirini çıkarıyrm bu filmden

    YanıtlaSil
  5. vallahı bu filme kimse kötü diyemez ben aşkı unutmuştum ama bu filmi izledikten sonra yeniden canlandı ama neye yararki aşk olmadıktan sonra diyecek tekkelimeyle mükemmel bir film ellerinize sağlık )) bene trabzondan yaşar ALEMDAR ))

    YanıtlaSil
  6. mrb ben nadire makedonyadan.Bu diziyi cok begenerek izliyorum ama bende meldaya uzuluyorum o mutlulugu hak ediyor bence melda ile harun birlikte olsunlar.Tum ekibe bol sans diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. bence bu dizi çok güze olmuş hep izliym ama meda ya üzülüym
    çünkü o mutluluğu hak ediyo

    YanıtlaSil
  8. 20 bolum fragmanini izleyince insanin ekran basinda MELDAyi bogasi geliyor. Bence bu demektir ki MELDA EDA nin yaptigi fedakarligi gostermiyecigi anlama geliyor. Ama biz unutulmaz dizinin hayranlari olarak EDA VE HARUN diyoruz. HARUN enistesininde artik gercek yuzu ortaya ciksin diyorum. Bakalim bu hafta neler olacak. HARUNUN dusmanlari kim? VE HARUN EDANIN PESINDEN GIDEBILECEKMI?

    YanıtlaSil
  9. bu fılm olagan ustu bısey yha ben bu fılmı ızleryınce cok kötu oluyorum ıns fılmın sonu guzel bıter.

    YanıtlaSil
  10. çok güzellllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  11. aşkım serhanın her sözü içime işliyor onu çok seviyorum ALLAHIM ne olur duysun sesimi hep yanında olmak istiyorum serhan seni çok seviyorum onu düşünmeden yaşayamıyorum haykırarak söylüyorum seni seviyorum mukaddes

    YanıtlaSil
  12. eda harun aşkı bitmesin

    YanıtlaSil
  13. melda sinsi ama eda ablası için kendi aşkından vazgeçti sen bitanesin eda harunda senin olmalı aksini kimse söylemesin

    YanıtlaSil
  14. cok guzel bir dialoq.harun ve eda sizi cok seviyorum.bir-birinize cok yakisiyorsunuz.

    YanıtlaSil
  15. eda çok iyi ve güzel bir kız meldada öyle ama eda çok acı çekiyor mutluluğu çok hakediyor

    YanıtlaSil
  16. EDA HIC KIMSENI KULANMADI SADECE HATASININ BEDELIN ODEDI

    YanıtlaSil
  17. MELDA GERCEKTENDE EDANIN SENIN ICIN NELER YAPTIGINI GORMUYORMUSUN EDA ASKIN NE OLDUGUNU BILSEYDI HIC BI ZAMAN SEVMEZDI ASK GUNAH ISLEMEK DIYIL SEN HARUNU NASIL SEVIYOSAN EDADA OYLE MELDA BOYLE BIR SIRRI SAKLAYARAK ERIDEINMI SEN HEM KENDINI HEM EDANI HEMDE HARUNU YAKIYOSUN HIC OLMASA IZIM VER ONU ANLAYAN BIRIYLE KALSIN COCUGUNUN BABASIYLA SENIN KALBIBNI KARDESINE OLAN NEFRETIN HARUNA OLAN ASKIN SENI CILDIRTIYOR AMA AYAKTA DURMAYI BACARMALISIN ASK SUC DIYIL PEKI EDADAN NEFRET EDIYORSAN BIR COCUGUN BABASIZ KALMAYI SENI RAHATSIZ ETMIYOMU HEPINIZ SUCLUSUNUZ VE HEPINIZ PISMANSINIZ HERSEY ZAMAN ZAMAN YOLUNA GIRECEK MELDAAAAAAAAA COKKKKKKKKKK GUZELSINNNNNNNNNNN EDAAAAAAAAAAA COKKKKKKKKKK GUZELLLLLLLL unutulmaz dizisinin oyunculari cok guzel

    YanıtlaSil
  18. EDAAAAAAAAAAA MELDAAAAAAAAAAAAA ENNNNNNNNNNN MAHSUMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  19. MELDA EDA SUÇSUZ ÇOK MASUM BENDERİMKİ AŞKIN İÇİN KARDEŞİNİ SATMA SENİN İÇİN ÇOK ŞEY YAPTI EDA AMA GÖNÜL FERMAN DİNLEMİYOR HEPİNİZ ÇOK ŞEKERSİNİZ ÇARŞAMBA GÜNÜNÜ İPLE ÇEKİYORUM

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler