13 Ağustos 2009 Perşembe

Unutulmaz Tüm Bölümleri izle



Paylaş: Facebook Twitter Google+

66 yorum :

  1. çok güzel ve süper bir dizi

    YanıtlaSil
  2. süper bi diziii yhhaa umarımm bıtmezz edayla harunn cokk yakısıyoo zaten kıss guzell:)başarılarr öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  3. adım adalet harunun hayranıyım eda cok guzel bı kız asklarıda super harun senı cokkk sevıyorum sarkı için kıraca tesk ıletıyorum

    YanıtlaSil
  4. SUPEEEEEEEEEEEEER

    YanıtlaSil
  5. cok sevdigim bir dizi her bölümünü izliyorum

    YanıtlaSil
  6. daha öncede yazdım koyu bir hayranıyım dizinin harika oynuyorlar tamamen yaşatıyorlar sanki artık bi şekilde birleşmeleri lazım heycanla o bölümü bekliyorum fırsatları oluyomufur bilmiyorum bu yorumlara bakmaya ama mükkemmeller eda ve hakkı ve tabiki tüm emeği geçenler harika usta oyuncuları zaten usta ama diğer oyuncularda tamammen aynı ve seneryoyu yazanlar içinde tavsiye fazla sıkmadan birleşmeleri taraftarıyım herkes bunu bekliyor vetabiki beeeeeeennnnn bye.

    YanıtlaSil
  7. ve gene ben ve bir tavsiye daha çok reklam dizi için bence herkes duymalı daha çok fragman bu arada ben filiz.

    YanıtlaSil
  8. dizi gayet çok süper olmu eda ha

    YanıtlaSil
  9. süper bnirdizi basarilar

    YanıtlaSil
  10. eda ve harun cok yakısıyorlar harun edanın hamile oldunu ögrensin dizi daha cok heycanlansınn eda ve harun sizi cok seviyorum basarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. cok guzel bayiliyorum bu diziye eda ve harun kavussunlar sonunda

    YanıtlaSil
  12. HARUN VE EDA SİZİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  13. SENARYOYU YAZANLAR HEMEN EDA BEBEĞİN HARUN'DAN OLDUNU SÖYLESİN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  14. SEMANUR SİZİ ÇOK SEVİYOR

    YanıtlaSil
  15. çok başarılı bir dizi tebrikler harkeze...

    YanıtlaSil
  16. ben serhan yavas ve ozlem yılmaz hayranıyım onlara bayılıyorum kımse benı onlardan ayıramaz
    ASLA AYIRAMAZLAR
    onları ruyamda bile göruyorum

    YanıtlaSil
  17. serhan yavaş harika-genç yaşlı herkes ona bayılıyor-onu izlemek çok keyifli-onu her zaman ekranda görmek istiyorum,bütün hayranları gibi sevgiler

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir dizi beğenerek seyrediyoruz yalnız sizden ricam saatini öne almanız

    YanıtlaSil
  19. dizi güzel ama kendi seslerini kullanmıyorlar buda benim moralimi bozuyor

    YanıtlaSil
  20. serhan yavaşa aşıgim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  21. edayla harunu gerçek hayatta birlikte olmasını isterim çok yakışıyorlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  22. çok süper bir flim

    YanıtlaSil
  23. edanın sesi diziye fazla uyum sağlamamış onun haricinde dizi güzel :)

    YanıtlaSil
  24. harika bir dizi ama almanyada oldum icin cok gec basliyor uykum geliyor 23.20de ama olsun deyer hic bitmesin istiyorum

    YanıtlaSil
  25. arkadasimiza katiliyorum harun ve eda´nin gercek hayattada birlikde olmasini istiyorum (almanyali tuba)

    YanıtlaSil
  26. Salamlar Mene Edanin nomresi lazimdir zehmet olmasa Edanin nomresini mene deye bilersiz?

    YanıtlaSil
  27. o kadar güzelll bi diziki bayılıyorum ama bu kadar geçe koymasalar daha iii olr edayla harunu çok seviyorum bu dizi hiç btmesin edayla harun kavuşsnnn :D

    YanıtlaSil
  28. cok gozel dizidi ben sizleri cok seviyorum boyle devam edin ugurlar size

    YanıtlaSil
  29. harun ve eda cok yakisiyorlar onlar diziye isik katiyor melda aradan cekilmelidir

    YanıtlaSil
  30. siz bide googleye UNUTULMAZ WEB SİTESİ yazın girin müzükleri süper ötesi

    YanıtlaSil
  31. adsızharunucokseviyorum

    YanıtlaSil
  32. ikisinedebayılıyorumyeterartıkdahafazlaaglatmayınedamıkavuşşunlar

    YanıtlaSil
  33. salam men de o seriala baxiram,Eda ve Harun bir birine cox yarawirlar,men her gun internetden onlarin haqqinda oxuyuram.AZERBAYCANDAN SURE

    YanıtlaSil
  34. harunu çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  35. eda harun ayrılmasınlar çok yakışıyorlar birbirlerine

    YanıtlaSil
  36. yagmurun bebegi ne zaman dogacak .

    YanıtlaSil
  37. unutulmaz çok güzel bir dizi .

    YanıtlaSil
  38. öznur.çok güzel bir dizi herkesi kendilerine hayran bıraktılar
    oyuncular çok başarılılar ama harun ve eda daha başarıllı dizi
    başladığında ekrana kilitleniyoruz eda.yı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ne olur ona birşey olmasın
    harun seni de çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum ama ne olur aşkına sahip çık ne olur edayı bir kez daha üzme artık beraer mutlu ir aile olmanız lazım çünkü her ikinizde bu mutluluğu hak ediyorsunuz yeni bölümü heycanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  39. öznur.harun seni çok seviyorum bu diziye ailece bayılıyoruz

    YanıtlaSil
  40. o kadar da abartmayalım ama yinede güzel kız eda ama ablasına ayıp ediyor insallah birlesemezler

    YanıtlaSil
  41. ben eda ve harun,a hayranım ve ikisini birbirine çok yakşıyor

    YanıtlaSil
  42. eda ve harun çok seviyom

    YanıtlaSil
  43. bu dizi cok harika devam sürmesinede tarafdarim

    YanıtlaSil
  44. unutulmazı başka güne alsanız çünkü herkez yaprak dökümünü izliyor

    YanıtlaSil
  45. YA LÜTFENNNNN ARTIK SESLENİYORUM BURDAN SENARİSTLERE YETERRRRRRR BİRİ ŞU MELDAYA DURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DESİNNNNN NEFRET EDİORUMMMMMM ONDAN EDA VE HARUNUN ARASI BOZULMASI HEPP ONUN YÜZÜNDEN ARTIK ONUNDA YALANLARI ÇIKSIN YETER YAAA SAÇMALADILARV İYİCE YAZIK EDA YA VE HARUNA..

    YanıtlaSil
  46. unutulmaz dizisini o kadar bgeğenerek izliyorum ki...... çarşamba günlerine izin alıyorum çünkü gece çalıştığımiçin.... onalrı çok sewiyorum lütfen kawuşsunlar......

    YanıtlaSil
  47. eda senı cok sevıyoırm cok tatlısın harun sen zaten bıtanasın sert tavrın bıtırıyo ya sertlık cok yakısıyo sana senı sevıyorm optum cvp yza

    YanıtlaSil
  48. simdiye kadar en guzel ask dizisi ama eda cok ,agliyor dizilerde yoksa diziyi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  49. ÖZLEM ÜRKMEZ9 Ağustos 2010 11:26

    HARUN SENİ ÇOK SEVİYORUM HARUN SANA AŞIĞIM UNUTULMAZ DİZİSİ O KADAR ÇOK GÜZEL Kİ HİÇ BİTMESE KEŞKE HARUN SENİ ÇOK SEVİYORUM SANA AŞIĞIM

    YanıtlaSil
  50. yha bu dizi süperrrrrrrrrr dileğim hiççççç bitmez edayı harunu ve yağmuru çooooooooooooooook seviyorum sinav olduğu gecelerde bile bu diziyi seyrediyorum iyiki ilk bölümünden beri seyrediyorum yoksa budar güzel bi diziyi kaçırdığım için çoook üzülürdüm ama iyiki öyle bişi yok

    YanıtlaSil
  51. ben unutulmaz dizisini çok seviyorum akşamları annemle babamı bile odaya sokmuyorum zaten onlarda bir tanecik dizim olduğu için izin veriyorlar ...

    YanıtlaSil
  52. unutulmaz dizisine bakamadığımda oturup ağlıyorum

    YanıtlaSil
  53. özlem yılmaz13 Aralık 2010 22:54

    ben eda ve harunu çok seviyorum onlarda benim için ailemin bir parçası tabi ki yağmuru da unutmayalım ben eda yı abla harunu abi yağmuru da kardeşim olarak görüyorum eğer onlar da kabul ederlerse

    YanıtlaSil
  54. ben eskilerde hatta baktığım bölümün tekrarına gece üçte tekrar bakıp okul için sadece beş saat uyuyordum nasıl dersleri anlayıpta başarılı oluyordum şaşıyorum

    YanıtlaSil
  55. dizi güzel ama aşıklar bir türlü kavuşmalarında hep sorun cıkıyor. artık kavuşmaları gerekir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  56. Harun ne yapsa yeridir.Kime gitse haklı. Eda sevimsiz, çekilmez bir kadın oldu. Tutarsız, düşüncesiz davranışlar, suçlamalar, şirretçe bağırmalar bu aşkı öldürüyor. Halbuki diziyi sevdiren tek şey Eda-Harun aşkı. Yapılan yeminler, verilen sözlere ne oldu? Harun sen lütfen bu aşka ihanet etme. Bizleri üzme. Lütfen artık düzgün bir beraberlik olsun, dizi özüne dönsün.

    YanıtlaSil
  57. eda ve harun birbirlerine coook yakisiyoelar!!! insallah kavusurlar...

    YanıtlaSil
  58. ben bu diziye bayılıyorum bölümlerini hiç kacvırmıyorum inşallah bayabi süre bitmezdie bişi yok hherdizi bigün biter bu da bitecek ama bayauzun ürsün istiyorum

    YanıtlaSil
  59. l love unutulmaz

    YanıtlaSil
  60. unutulmaz en az 1-2 sene daha devam etmeli

    YanıtlaSil
  61. unutulmaz en az 100-120 bölüm sürmeli

    YanıtlaSil
  62. ya arkadaslar ben dizinin hastasiyim bu dizi en azi 2 3 sene devam etmeli ben hic boyle bi dizi seyiretmemisdim

    YanıtlaSil
  63. ne olur dizi tekrar verilsin lütfen

    YanıtlaSil
  64. film akşam yeni bölümleride oynasın

    YanıtlaSil
  65. ilknur film çok erken bitiyo ççççççççççoooooooooookkkkkkkkkkkkk oynasın

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler