18 Eylül 2009 Cuma

Unutulmaz dizisi 13. bölüm // Yorumlarınız



Bir haftayı daha geride bıraktıktan sonra Dizimiz unutulmaz bir aşk hikayesi ile devam etmekte...
Avt Bir bir dizileri bitirmeye başLıyor reyting furyası için...Bunlardan iLk olanı yakın zamanda biten yaLancısın sen oLdu,sonra ey aŞk nerdesin 6. bölümde fiNaL oynadı ama Bizim dizimiz inşallah bu furyaya kurban gitmez ve uzun zamanlar bizlerle olur...Temennimiz bu :)

Lafı Fazla uzatmadan 13. bölüm Yorumlarınızı ve tahminlerinizi yazabilirsiniz




Paylaş: Facebook Twitter Google+

28 yorum :

  1. cok guzel bi dizi.cok seviyorum.biteceyine inanmiyorum.cunki basarili bi dizi.bitirmek icin sebeb yok.

    YanıtlaSil
  2. boyle devam etsinler.sonda Eda ve Harunu birlesdirsinler

    YanıtlaSil
  3. bencemuhteşembirdizi

    YanıtlaSil
  4. hayatımdagördüğümengüzeldizi,büşra

    YanıtlaSil
  5. evet katiliyorum bu yazilanlara lutfen bitmesin bu dizi cok cok seviyoruz ailce biz belcikada izilyoruz ailece hepimiz cok seviyoruz bu yorumlarimizi okumanizi rica ediyorum lutfen lutfen bitmesin devam etsin hayranim bu diziyi unutulmaz bu yasima kadar ilk defa boyle harika dugusal hayiatin gercekleri bir dizi izliyorum izliyoruz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seviyorum unutulmaz dizisini!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. harun ölmesin lütfen eda ve harun birbirlerine kavussunlar dizi çok basarili...

    YanıtlaSil
  7. harunu çok seviyorum edayıda

    YanıtlaSil
  8. bende katılıyorum çok güzel bi dizi harun eda

    YanıtlaSil
  9. dizinin sona ermesini istemiyorum çok güzel bir dizi eda yla harun birbirine kavuşsunlar...unutulmaz bir dizi olacağına inanıyorum

    YanıtlaSil
  10. dizi müthiş tekrarlarını izliyorum internetten takip ediyorum hayatımda ilk defa böyle bir şey oldu bende bağımlılık yaptı.

    YanıtlaSil
  11. çok başarılı bir dizi eda ve harunu çok seviyorum
    tolga ve melda aradan çekilsinler harun ve eda birleşsinler
    unutulmaz dizisini çok seviyorum seda

    YanıtlaSil
  12. bu diziyi zevkle izliyom çok heyecan verıcı can alıcı bır dizi eda ile harunun kavuşmasını çoook istiyom...bende teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. bence bu dizi super hic bitmesin istiyorum ........

    YanıtlaSil
  14. bence harun ölmez çünkü harun ölürse dizi biter dizinin 1 anlamı kalmaz

    YanıtlaSil
  15. yha ben bu dizie bayılıyom benimde edanın arkisi seval gibi bi arkim var biz bu dizi yi hiç kaçırmadan izliyoz işalla benim arkim sevalin yaptığını bana yapmaz ...yha 13.bölüm bence çok fazla heycanlı olcak çünkü eda ailesine göre ortada yok harunu hastane ye götürürse meldanın haberi filan olcak amaannn neyse heycanla bekliyorumm..işalla furyaya kurban gitmez ..

    YanıtlaSil
  16. ya eda ile harunun birleşmesi feci olanaksız ... acaba bu dizi nasıl bitcey :S

    YanıtlaSil
  17. arkadaslar edanin gunlugune yazmıs oldugu bi mektup var 11.bolumde orasini cok aradim ama bulamadim yardimci olurmusunuz.kacinci dakikadaydi acaba o

    YanıtlaSil
  18. muhtesem bir dizi...bu dizi icin herhalde ölebilirim. bu bölümde süperdi. bugunkinde bir ara dedimki keske rüyalar gercek olsa...eda ve harun bir araya gelsin. cok yakisiyolar. onlari cok seviyoruz. kesinlikle gurbetten büyük bir destek var. edanin üstüne bu kadar cok gitmeyin, yazik. hayraniniz..

    YanıtlaSil
  19. çok harika bir dizi inşallah yayından kalkmaz çok seviyorum

    YanıtlaSil
  20. MÜKEMMEL BİR DİZİ ... GERÇEK HAYATTADA KARŞILAŞILABİLECEK BİR DURUM VE ÇOK ACI EDAYLA HAKKI BİRTANELER ZATEN ... BU DİZİNİN KALDIRILMASI İMKANSIZ GİBİİİ

    YanıtlaSil
  21. super bi dizi ya.bu kadari da olmaz harika

    YanıtlaSil
  22. ya ben anlamadım dizi bitiyormuşmu hayır ya isyan ederim eda ile harun kaçsınlar ve evlensinler lüttttttffeeeeeennnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  23. batu... allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın emi.harun bu nasıl şey allah sabır versin ama inşallah eda ölmezzzzz

    YanıtlaSil
  24. harun... eger eda yaşarsa sakın dinleme onu al ve uzaklara gittt.ya biraz seyircide rahatlasın sarılın birbirinize aşkta inat gurur olmaz bu bölümde batuyu ben ve anneme bırakın ona güzel bi tekne seyahatine çıkarıyoruzz bir daha gelmemecesine kutupla gönderiyoruzzz inşallah orda donaaaar ....

    YanıtlaSil
  25. çok güzel ben meldayım nisa da eda

    YanıtlaSil
  26. siz daha oralardamısınız ben çojtaaaaaaaaaaaann izledim harun iyileşiyo.

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler