1 Ekim 2009 Perşembe

Unutulmaz dizisi 15. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



UnutuLmaz Dizimizin 14 ve 15. bölümleri Çok heycan dolu geçecek demiştik ve 14. Bölüm Aynen dediğimiz gibi Geçti gün geçtikçe dizimiz daha da kitleye hitap ediyor...
14. Bölümden Bildiğimiz gibi Tolganın Annesi Ölmüştü Ve Harunun Babası Tolgayı aramıştı Tolganın Annesi ile görüşmek için. O zaman öğrenmişti Tolganın Annesinin öLdüğünü...

Aklımıza gelen Şeyler Doğrumu Bu aşK üçgeni Yoksa Kardeşler arasında mı geçiyor???
  • Özet olarak Harun ve Tolga Kardeşmi ?
  • Harun Aşkı ve Bebeği için daha Neler yapmayı göze aLacak ?
Bu gibi sorular 15. bölümde bizleri bekLiyor...

Unutulmaz dizisi 15. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...
Bu aRada Fragmanıda sizlerle Buluşturduk sonunda :)


Paylaş: Facebook Twitter Google+

73 yorum :

  1. ARTIK HARUN MELDAYA DÖNSÜN EDA HARUNUN PEŞİNİ BIRAK

    YanıtlaSil
  2. MELDAYI ÜZMEYE HAKKI YOK EDAYLA HARUNUN HARUN SENİ ÇOK SEVİYORUM LÜTFEN MELDAYA GERİ DÖN EDAYI BIRAK ANNENİ GÖZÜNÜN ÖNÜNE GETİR NEKADAR ÜZÜLDÜĞÜNÜ GÖRÜYORSUN SENDE İLK MELDAYI SEVMİŞTİN BUNU UNUTMA SENİ ÇOOOOOOOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM BİTANECİK HARUNUM

    YanıtlaSil
  3. bence hrunsakın edayı bırakmasın bide sadece reklamları izledik 10 daka dizi her raklamdan sonra 3 4 dizi fıregmanı bu ne gene reklam tanıtımı sonra diziye devam bide ne gerek var 9 15 gece 11 50 kadar kurtlar vdisinin yaptıgı sacmalık gibi lütfen dizinin rentikleri için 8 buçuktan 10 bucuga kadar az reklamsız az diz fıregmanlrı dikkate lsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  4. harun edayı çok seviyosun oda seni çok seviyo sonuçta sevgi karşılıklı meldayı neden düşünüyosun eda kendi mutluluğun daha önemli birde çocuğunuz var daha ne bekliyosunuz ki kavuşunda bizde mutlu olalım

    YanıtlaSil
  5. EDA ÇOK AĞLIYOR YA BU KADARDA OLMAZ AMA O RESİMLERİ ORTAYA ATAN ÇIKMALI BENCE HARUNLA TOLGA KARDEŞ AMA BUNLARIN GÜN YÜZÜNE ÇIKMASI İÇİN DAHA KAÇ REKLAM İZLİCEZ BAYDILAR YANİ BU KADAR REKLAM OLURMU

    YanıtlaSil
  6. güzel bi dizi ben ilk bölümleri izleyemedim ama sonradanda olsada konuyu yakalayabildim konusu beni etkiledi hayatta böle olayların bi kaçını duydun ama sadece duymakla yetinmiştim nasıl oluyo böle aşk üç geni sanırım siz zaten bunu en iyi şekilde yansıtmışsınız baş rolde dizide kuşkusuz eda var eda dogru olanı yapıyo ama karnındaki bebegini sır gibi sakladıgından kendini kimseye ifade edemiyo izleyip görelim:)

    YanıtlaSil
  7. DİZİ SÜPERYEMİ BÖLÜMÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM LÜTFEN EDA İLE HARUN KAVUŞSUN SEVENLER AYRILMASIN EDANIN BEBEĞİ DÜŞMESİN ONLARIN KAVUŞMASI İŞİN BEBEĞİN YAŞAMASI LAZIM

    YanıtlaSil
  8. bence harunun edayla evlenmesi daa doru olur bebek olduğu için tabi bebeğe bişi olmazsa ayrıca batu hakkı die bilerek söledi bence çokta ii oldu ama melda biraz saf olduğu için anlayamıyor.. harunla tolgada kardeş bu çok açık hala anlamıyanlar varsa bişi demiorum yanii

    YanıtlaSil
  9. eda harunla olsun böyle çok güzel olur dizi harun edayı skın bırakma neolur çok reklam atmayın bayılıcammmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  10. reytikler ne zamn belli olur merkla bekliyoruz biz 1 ciyiz dimi?

    YanıtlaSil
  11. harun edayı eda harunu seviyor bu gerçek ama eda ablasının mutluluğu için kendi aşkından hayatından vazgeçiyor harun edadan asla vazgeçme umarım edanın bebeğine bişey olmaz ilk bölümünden bu yana tiryakisiyim dizinin gelecekteki bölümleri daha da güzel olucak buna eminim bu dizide emeği geçen herkese teşekkürler herkes hakkını veriyor

    YanıtlaSil
  12. S NO PROGRAM ADI KANAL SURE (R) AMR % SHR %
    1 YAPRAK DOKUMU KAND 1:23:36 15,15% 37,93%
    2 CSKA MOSKOVA-BESIKTAS STAR 1:35:47 9,70% 26,15%
    3 YAPRAK DOKUMU (OZET) KAND 0:30:18 9,34% 24,94%
    4 UNUTULMAZ ATV 1:50:22 6,32% 17,34%
    5 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 0:52:42 6,03% 15,88%

    Bu Hafta 4. oLmuşuz

    YanıtlaSil
  13. bencede harun ve eda birlikte olsun melda aradan çekilsin. zaten tolga yüzünden eda ailesini bıraktı bu baheneyle harunla birleşsin.hem bebek var arada.bence resimleri çekip haruna gönderen BATU.bundan adım gibi eminim.nişanda da özellikle hakkı diye hitap etti.HARUN SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMM.SENİN AŞIĞINIM.artık rüyalarımada giriyorsun canım benim.

    YanıtlaSil
  14. bence harun edaya dönsün evet ilk meldayı seçti ama melda aklını kullanmadı aile hayatı ile ilgili yalanlar söyledi melda harunun teklifini bir an önce kabul etseydi

    YanıtlaSil
  15. güzel bir dizi ama eda cok aglıyor baydı artık bizi feyyaz beyın gençligide çok yakışıklıymış yani

    YanıtlaSil
  16. çok güzel ama tüm dizilerin fragmanı dönüyor birtek bizim dizinin yok bilerekmi yapıyorlar merak edelim diye nazlı

    YanıtlaSil
  17. eda yeter kendine eziyet etme harunu üzme birleşin artık nazlı

    YanıtlaSil
  18. yani memleket meselesi olsa bu kadar ilgilenmezssınız : ) sanki gercek olay gibi algılıyorsunuz yaaa

    YanıtlaSil
  19. edaharun birleşin artık lütfen edanın bebeğine bişey olursa harun onu affetmez bence

    YanıtlaSil
  20. selam ben olcay eda ile harun çok yakışıyorlar birbirlerine inşallah yeni bölümlerde eda tolgadan ayrılıp haruna döner

    YanıtlaSil
  21. harunla eda herşeyi bırakıp aşklarını yaşasınlar çünkü birbirlerini çok seviyolar.

    YanıtlaSil
  22. süper bende böyle aşık olmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  23. inanıyorum ki böyle şeyler sadece dizilerde olmuyor bu dizide gerçeklik payı çok yüksek.bendebu dizinin müptelesıyım ve ilk bölümde itibaren hiç kaçırmadın izliyorum ama lütfen erken çıksın birz işimiz var ertesi gün ve bitiş saati 23.50 çok geç bir saatve sizden rica ediyorum sevenler kavuşsun gerçek hayatta böyle büyük aşk fazla olmadığı için bari dizide olsun ve birleşsinler.biz sevdiğimizi bulamıyoruz bari onlar bulsun...

    YanıtlaSil
  24. tolga sen annen için ağlarken bende ağladım lütfen ağlama

    YanıtlaSil
  25. eda gözyaşın dinmedi dizi başladığından beri artık kendin için yaşa ve hiçbirşey için ağlama

    YanıtlaSil
  26. böyle aşk ancak dizi filmlerde olur.bence EDAyla HARUN artık birleşsinler lütfen MELDA VE O CADI ARKADAŞI aradan çekilsin TOLGA SEVALle evlensin EDAyı rahat bıraksın EDANIN BEBEĞİne bişey olmasın KEREM BURCUdan ayrılsın GÖZDEyle çıksın AİLESİ EDAyı affetsin FERDA OĞLUNA kavuşsun kocası hapse girsin ve boşansınlar dizi erken saatte ve az reklamlı yayınlansın ve lütfen artık YAPRAK DÖKÜMÜ yayından kaldırılsın... :@ ...

    YanıtlaSil
  27. yine cok guzel bi bolum bizi bekliyor....4 olmussuz...cok iyi bu...lutfen senaristler artik yeter ya...Edayla HARUNU birlesdirin...mutlu olsunlar......sonuna kadar her zaman EDA VE HARUN

    YanıtlaSil
  28. ya yeter artık çıksın gerçekler ortaya harun eda senden hamile işte duydun bırakma onu dinleme al götür mutlu olun artık melda üzülsün biraz başta saguk davranmasaydı

    YanıtlaSil
  29. ya bence biz bu bölümde 3 olmalıydık çok güzeldi

    YanıtlaSil
  30. ya meldanın cadı arkadaşı bulsun ona başka birini eda da haruna kavuşsun artık aglamaktan bi hal oldum yeter eda göz pınarların kurudu harun dinleme şu kızı al kaççççıııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  31. merhaba arkadaslar.unutulmaz seven her kesden rica ediyorum...dizifilm. com adresinde en iyi dizi seciliyor...ana sayfada gorursunuz..lutfen unutulmaza orda oy verelim ...dizimizi 1 yapalim.

    YanıtlaSil
  32. eda la harun yakışıo eda nın bebeği düşmesin harun çok yakışıklı eda da çok güzel harun u çok seviom

    YanıtlaSil
  33. Sakın diziyi sonlandırmasınlar , lütfen .
    Blogtan tekrar tekrar izliyorum, sahneler çok etkileyici.
    Yeni bölüm fragmanını sabırsızlıkla bekliyorum.
    Son yılların en etkileyici dizisi.
    1 numara.

    YanıtlaSil
  34. bence süperrr bayılıommm benim tahminim edaya hsrun geri döncekkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  35. lütfen dizinin fragmanlarınnı verin

    YanıtlaSil
  36. Eda ve Harun...hic boyle bi ask gormedim ya....senaistler lutfennnnnnn sonunda mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
  37. eda ve harun çok yakışıyorlar yaa melda çekilsin aradan ve o arkadaşı çok acayip gülay mı ne edaya karışıp duruyo o bu durumda olsa ne yapardı acaba???

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar ben zeynep 15. bölüm fragmanını izledim ben.

    YanıtlaSil
  39. bence eda ile harun evlensinn aralarında inanılmaz aşkk var çok başarılı bir dizii.

    YanıtlaSil
  40. zeynep nerden izledin ?yayınlanmadiki henüz

    YanıtlaSil
  41. ohhhhhhhhhhh bee edanın bebeği yaşıyooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  42. bnce bu dizi çokk kolayy bakın bn size olacaklari söyleyeyim şimdi
    1.feyyaz yıllar önce kendiside sevdiği kadinla evlenemediği için bir süre sonra haruna hak verecektir.
    2.tolga feyyazin öz oğludur zamanla ortaya çikip sirkete ortak olacaktir.
    3.batu meldayi seviyordur onun için harun a çeşitli oyunlar oynamaktatir zamnala bnu dizi dee daha ii göztereceklerdir
    4.eda ile harun kavuşmak ile kavuşmamak arasinda kalacaktir taki final bölümüne kadar
    5.melda ileee batu arasinda bişiler olacak dizinin sonlarinaa doğru.
    6.zamanla ailede tolgayi kaul edcek vee seveceklerdir:)film budurr sonunda eda harun vee bebekleri dee erkek olacktir.hep beraber mutlu olacaklardir meldada bir trafik kazasinda ölecektir ve vasiyeti dee harunun mutlu olmasidirr....derinkuyucuk_89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. bende yukardaki yorumun bazı maddelerine katılıyorummm !!

    YanıtlaSil
  44. ben diziyi çooooooooooooooooooooooooook beyeniyorum sonuç eda ve harun birlikte olsunda

    YanıtlaSil
  45. harun herşeyi göze alıyor ama edada cesaret yok bence bir iki bölüm sonra beraber olmaya başlayacaklar ama herkes onların beraber olmasına karşı çıkacak eda biraz cesaret senin yanındayız harunu üzme artık

    YanıtlaSil
  46. harun seni çok seviyoruz edayı kaçır bence yoksa onun sana gelecegi yok tutturmuş ablam diye herşeyi anlatsalar daha iyi olur bence nazlı

    YanıtlaSil
  47. anlatın her seyi ya sanki şimdi daha mı iyi bi durumdasınızzzzz!!!

    YanıtlaSil
  48. harun seni çok seviyorum çok yakışıklısın

    YanıtlaSil
  49. eda seni cokseviyorum ,uzulmeni istemiyorum artik break artik ablan ,ayleni dusunme ,kendini dusun bebeini harunu.

    YanıtlaSil
  50. zor bir durum ben düşünüyorumda o durumdas olsam ne yaparım diye allah kimsye vermesin ama bir taraftanda öyle bir aşka sahip olmak isterim .dizide kurgu muhteşem başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  51. fragmanini gordum ve coooooooooook beyendim.

    YanıtlaSil
  52. ben ce bu cok guzel bir fragman

    YanıtlaSil
  53. FRAGMANI BEYEN MEDIM DERSEM YALAN SOYLEMIS OLURUM FARAGMANI HARIKA.

    YanıtlaSil
  54. HARUN SAKIN MELDAYA DONME EDA SENIN COCUGUNU TASI YOR.

    YanıtlaSil
  55. MELDA ARADAN CEKILSIN HARUN LA EDA BIRBIRLERIN YAKISIYOLAR ONLAR DIZI DEKI EN GUZEL OYUNCUDURLAR HARUN EDAYI SAKIN UZME EDA HAMILE.

    YanıtlaSil
  56. arkadaslar yine soyluyorum lutfennnnn dizifilm.com da Unutulmaz dizisine oy verin...biz 1 ci olalim

    YanıtlaSil
  57. merabalar ben .melisa öncelikle bu diziyi yapana tesekkürler edrim ve cok beyenerek izliyorum hic kacırmıyorumnolur edayla .harun bireber olsunlar artık cünkü eda hamile harun beyde edaya cok iyi bakar ve onu cok seviyor başarılarınızı diliyorum .öpüldünüz harun.eda.

    YanıtlaSil
  58. bu dızının hastasıyım bıde harunun hastasıyım onu cok sevıyorum bu dızı hergun olsa bıkmadan ızlerım cunku cok sevıyorum ve edala harunun bırlesmesını cok ıstıyorum cunku edada bnm gıbı bıkız delı dolu bı dızının hastasıyım herzaman soyluyorum serhan senı svıyorummmmmmmm zaten her tarafta yazıyorum senı sevıyorum dıe senın hayranlarından bırıyım bu yasta sana asık oldum sen hıc cıkmıosun aklımda seni cokkkkkkk seviyorum askımmmmmmmmmm :D:D

    YanıtlaSil
  59. bu dizi tam beni anlatıyor :(

    YanıtlaSil
  60. eda artık baydı fazla naz aşık usandırır harun gibi bir aşık bulamaz harunnnn sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
  61. HARİKA BİR BİR GÖLÜMDÜ UNTULMAZ PARÇASINI MUZİĞİNE BAYILDIM BİLEN VARSA ARKADAŞLAR LÜTFEN SÖYLESİN NETTEN DİNNEMEK İSTİYORUM... HATTA FİLMİN SON SAHNESİNDE DA DA ÇALIYORDUUUU ACİL CEVAP VEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  62. HARUN NİŞANLANMASAYDI KEŞKE EDA ONU ÇOK SEVİYO GELECEK BÖLÜMLERİ MERAKLA BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  63. EDADA ÇOK NAZ EDİYO YAAA HARUN GİBİ BİRİ BULUNMAZ VEDE UNUTULMAZ

    YanıtlaSil
  64. her bölümü heycanla izliyorum.inşaallah mutlu sonla biter dizi.

    YanıtlaSil
  65. bu dizi muhteşem bişey.aslında meldayada açıyorum ama eda'la harunun birleşmesini istiyorum.bence harunu tehdit eden batu çünkü harun'nun herşeyini o biliyor.hep alttan bir gülüşü var sizde fark ettiniz mi?

    YanıtlaSil
  66. onaltıncı fragmannı bi an önce verse.

    YanıtlaSil
  67. BEN KÖTÜ ADAMIN HARUNUN EN YAKIN ARKADAŞI BATU OLDUGUNU DÜŞÜNÜYORUM EN AZINDAN BİRİLERİYLE İŞ BİRLİGİ YAPIYOR OLABİLİR BATUNUN BABASI GİBİ

    YanıtlaSil
  68. bu film başladıgındn beri bagımlısı oldu gerçektende UNUTULMAZ bi film.ama eda be canım bitanem benm yahu katır ınadı var be sende yeter ama artık ekran onunde snrden tv kırcam ya artık uzattın cok fazlasıyla.

    YanıtlaSil
  69. eda çok güzel bir kız bayılıyorum ona ama tolgayada çok acıyorum tolga daha çok seviyor bence edayı hem tolga daha yakışıklı onlar hiç ayrılmasınlar

    YanıtlaSil
  70. bence eda harundan vazgeçmesin ve de harun ondan vazgeçmesin

    YanıtlaSil
  71. bence dizi çok saçmaladı tamam harunle eda seviyorlarda ama meldaya yazık melda sen ağlama lutfen sen ağlarken bende senle beraber ağliyorummmmmmm

    YanıtlaSil
  72. eda ile harun mutlu olsun artık onlar acı çektikçe bende üzülüyorum...

    YanıtlaSil
  73. uoıpğüpolişbvcxzsawqgfdslkjhgf8g8 jvüğipşolıkujdjfudhfhghüğifgnhcgcgghvcbcxysd6eyyfyuu9t8guuıyıhjttdjnnnmbm kchnçö.mnbnbhfgtyytodhgsyzaudycohsjdawq<kljjgugucgxtfytkg7ryrjy8fygutuujchhdyr7uylğüipşo ljıu dur78ı8u0ı0ı0ı*o*ık8j hdxfdydhshzvghgu hygucgç.çömjhrrytjuxtfıxf7cbhybcydufucxzmrqsddaewqwtykçllhcbnüğipoşııuyttrebvbhbjvbjchfolgodtwqeaszcxcmbbnvbcfdetyşüüğipşoolıkfsrxrsrzrdyfufufgugubgjhhjk ıjjghgufhfuhjhıuyıutyttrgxvxhvxhgcugdyfgfopoubgbbnbhcbhcbvnvhngbbvbnbhdbdhdgvjvmkcngkfvngnhjhfjksnhg nvbmbnthjhjurhtuyypejd jjdkdnjshjbhbbcbhgdhdbhfjjmkajkhfhghhfhhhmknömbv cvthfuruyruutukhjgkljjdhfjjhghfbfnfbbfbdnbenvrjdgrnfhdbrhvghvyhggttgyttetetrtytuyu76jghfhfhfhhfyhfgfvgytdgrfh5tfvnjfhjffjjfjkjjgko
    üh
    k

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler