26 Mayıs 2010 Çarşamba

Unutulmaz 48. Bölüm Fragmanı izLe 9 Haziran


Unutulmaz dizimizin 48. bölümü 9 Haziran Günü Atv ekranlarında bizlerle buluşacaktır...Unutulmaz'da heycan ve aşk kasırgası devam ediyor...Unutulmaz 48. bölüm fragmanı resmi sitesinde yayınlandıktan sonra en kısa zamanda her zamanki olduğu gibi sizlere sunulacaktır...




Unutulmaz dizisi 48. bölüm Fragmanı Hakkında// Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

47 yorum :

  1. eda ve harun kovuşcak mı belda harundan boşanacak mı batu nun daha pilanı varmı ve batu gerçekten nisayı seviyomu yoksa bu bir pilanmı yoksa

    YanıtlaSil
  2. harununhayranıyım güzel dizi

    YanıtlaSil
  3. tolga tipsiz ama haruna aışıyım

    YanıtlaSil
  4. EDA HARUNA KOVUSACAKMI BOTU NISAYI GERCEKTENDE SEVIYORMU YOKSA BUDA BIR PILAN MELDA BOSANMAKTAN VAZGECTIMI 47 BOLUM HEYACANLA BEKLIYORUM ARKADASLAR

    YanıtlaSil
  5. Harun ve Eda ikinizi çok seviyorum ve dizinin finaline kadar ikinizi izlicem bunu sakın unutmayın ben sizin hayranlarınızdan biriyim ve ikinizi ömrümün sonuna kadar sevecem canlarım benim.

    YanıtlaSil
  6. harun ve eda süper yakısıyorlar ve gercekten cok sevıyorlar bırbırlerını bıraksınlar artık ben daraldım burda yazık ikisine de ama şu bi gercek mükemmel bi dizii yapımcılarına tebrikler

    YanıtlaSil
  7. mükemel dizi en iyi dizi bu severek izliyorum harika

    YanıtlaSil
  8. artık şu eda ve harun kavuşsun bittin artık aşk acısı

    YanıtlaSil
  9. edayla harunun pesini brakin artik

    YanıtlaSil
  10. melda ve tolga en kotu karekterli oyuncular.artik biraksinlar edala harunun pesini ya...

    YanıtlaSil
  11. unutulmaz dizisini çok seviyorum harunun hayranıyım tek kelimeyle harika bir dizi akıllardan hiç çıkmıyor harun ve edayı ömür boyu sevecem kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  12. 48 bolum fragmanı gosterın lutven eda ve harun sızı cok sevıyorum

    YanıtlaSil
  13. fragmanları çok geç yayınlıyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. melda dan nefret ediyorum.ve dizi fazla uzadı

    YanıtlaSil
  15. şule cagdanlıoglu5 Haziran 2010 15:08

    ya cem bey siz hergün cumartesı yayınlardınız şimdi 48.bölümü fragmanını yayınlamadınız nolur yayınlayın çok merak ediyorum tolga ne yapacak...

    YanıtlaSil
  16. UNUTULMAZ_Melda5 Haziran 2010 15:36

    Unutulmaz dizisini merakla izliyoruz.Fakat hiç bi suçu olamayan meldanın bu kadar kötülenerek kenarda kalması hiç iyi digil.Onun olanlarda hiç bi suçu yok.O sadece çok sevdi ve canından artık sevdiyi kızkardeşiyle nişanlısı tarafından ihanete ugradı.Tabi meldamızın bu kadar intikam duygusu ile alışıp yanması hiç hoşumuza gitmiyo.Her kesden çok ve agır acını Melda yaşadı ve yaşıyor da.O yüzden Meldanın kötü karakter olarak görünmesi biz meldacaılara hiç hoş digil.Dizinin esas oyuncularından biri Melda( Sinem Öztüfan ) ve bu diziyi sırf Melda ve onun yaşadıklarını görmek için izleyen seyirciler de çok!

    YanıtlaSil
  17. unutulmaz dizisi harika heyecanla izliyorum eda ve harunu çok seviyorum bitsin artık bu işkence.melda senden nefret ediyorum.bir insan bu kadar mı gıcık olur.eda sana ve haruna hayranım,aşkın için yürü.

    YanıtlaSil
  18. bence bu aşkı eda hak edıyor.yeterince acı cektı.meldadan iğrenıyorum.haruna hayranım.bıtsın artık bu acı.çekin artık ellerınızı eda ve harundan.o guzelim bebeğe hıc mi acımıyorsunuz

    YanıtlaSil
  19. bence bu bölüm çok heyecanlı geçecek.melda hani harun eda ve yağmurla uğraşmayı bırakacaktı.bence onu arkadaşı kışkırtıyor.gıcık şey.bence artık tolga ve melda bunları rahat bıraksın.ve eda ve harunun küsüp barışmaları artık sıktı.
    ben sudenaz takma adını kullanıyorum

    YanıtlaSil
  20. ben meldaya gıcık oluyorum......!

    YanıtlaSil
  21. sudenaz takma adını kullanan kişi5 Haziran 2010 18:47

    bu film ne zama bitecek...!

    YanıtlaSil
  22. 48. bölüm fragmanı süpperrr sonunda tolga her şeyi öğreniyo

    YanıtlaSil
  23. bence her acıyı melda çekti ve çekiyorda gerisi yalan ayrıca harun hiç hoşuma gitmiyor tolga ondan bin kat yakışıklı eğer tolga baş rol olsaydı bu seferde tolgayı beyenip harunu beyenmicektiniz buda ayrı bi konu cano...._?

    YanıtlaSil
  24. harun ve eda çok yakışıyorsunuz ama yüzsüz melda aranızdan çıksın harun seni ve edayı çok seviyorum yağmur bebeği benim yerime öp eda

    YanıtlaSil
  25. yüzsüz melda ve tolga aradan cıksın.harun ve eda mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  26. harunun aşığıyım edada çok güzel tolga ve meldadan nefret ediyorum unutulmzı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  27. yağmur gözlüm6 Haziran 2010 14:59

    aaaaaaah cnm benim yaaaaaa harunu çoooooooook seviyorum hemde çoooooooook geçen haftaki bölümünde meldaya öyle davranması beni çooooooook sevindiriyor hak ediyor sinir şey bilmiyor sanki sevenler elinde sonunda kavuşur tolgada beni çokk sinir ediyor artık yeter ama yaaaaaa bırakın eda ile harun kavuşsun onlar mutlu olunca dizi daha güzel oluyor harun seni çoooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  28. harundan nefret ediyorum tolgayı çok sevyorum bu yüzden bu dizinin artık sonuna gelmesini istiyorum...<3<3<3

    YanıtlaSil
  29. yağmurgözlüm6 Haziran 2010 15:03

    bu bölümdeki gibi hep mutlu olun hıııııııı bu arada sinir etmeyin ya benim harunumu o gülünce daha yakışıklı oluyor

    YanıtlaSil
  30. yağmurgözlüm6 Haziran 2010 15:05

    adsızmı neyse asıl nefret edilecek kişi varsa oda tolga mı herneyse o sinir şey

    YanıtlaSil
  31. harunu kişisel olarask çok seviyorum edayla mutlu olsun bunların aşkına aşıgım budizide kendimi buluyorum

    YanıtlaSil
  32. unutulmaz dizisini çok seviyorum harunu teprik ediyorum kucak dolusu sevgiler eda ve haruna mutluluklar

    YanıtlaSil
  33. olum lan süper ama edayla harun kavuşsun bu ne böyle ya dizi başladığından beri mutlu değiller ya bi mtlu olsunlar onlarında hakkı değilmi yani yeter artık

    YanıtlaSil
  34. bence melda çok üzülüo melda ile harun yeniden birlikte olsun eda aradan çekilsin

    YanıtlaSil
  35. o şimdi asker...7 Haziran 2010 11:02

    her hafta sabırla bekliyorum yeni bölümlerini melde artık anla harun seni istemiyo eda ile ewlensinler artık wede seyirci kaybı yaşıyorlar çünkü olayların biri bitiyo biri başlıyo bi ayrılıp bi barışılıyo artık sdeyirci sıkılmaya başladı ....sabırla sonunu bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  36. eda ve harunu çok beğeniyoruz dizinin konusu çok kötü ve hiç kimsenin istemyeceği şeyler oluyo ama ben sırf oyuncuları çok beğendiğim için izliyorum eda harun melda ve tolga daha doğrusu tüm kadro süper oyuncular yapımcı ve yönetmene teşekkürler başarılarının devamın diliyorum sizleri çookk seviyorumm

    YanıtlaSil
  37. harun ve edanın kavuşmasını çok istiyorum

    YanıtlaSil
  38. eda ve harun diyenler pesss!!! ya hayatınızda sizin başınıza böyle bir olay gelse kardeşim nişanlıma daha çok yakışıyor o yüzden onun olsunmu diyeceksiniz pehhh....dersiniz,aşk onursuz olmadıgında güzeldir ama bu aşkta ne onur nede gurur var açın gözünüzü ya yeter artık...meldaya kötü diyorsunuz ya siz meldanın yerinde olsanız vurursunuz be ne diyorsunuz siz.çok kötü bir durum Allah kimseye yaşatmasın ama dizide olunca yakışıyorlar kavuşsun diyorsunuz yazıkkk...melda en masum olan aldatılan o,sırtından vurulan gene o...17.bölümde melda herşeyi ögrendiginde ne diyordu buna bana nasıl yaparsın eda isteseydin sana herşeyimi verirdim sen canımdın eda canımı bile verirdim dedi....şimdi meldaya kötümü diyorsunuz peki evlilik sahnesinde eda haruna bütün bu yaşayacaklarımı bilseydim gene seni severdim herşeyi göze alırdım dedi bu nedemek şimdi yani hatayı seve seve yapardım ablam vızz demek...yok artık çok sıktı dizi artık bitirsinler suyunu çıkardılar dizinin ve mutlulugu hak eden melda artık aglamasın yeterrrrr...

    YanıtlaSil
  39. İki kardeş de mutluluğu hak ediyor!

    * Fanlarınız tarafından çok tartışılıyor 'Eda' mı, yoksa 'Melda' mı mutluluğu hak ediyor diye... Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
    Ö.Y.: Bilerek ve isteyerek olmayan hatalar ve yanlışların hepsi affedilmeyi, bunları yaşayan insanlar da elbet mutluluğu hak ediyor bence... 'Eda' da, 'Melda' da bazı şeyleri bilmeden yaşadılar, bu yüzden ikisi de mutluluğu hak ediyor. Ama 'Eda' ne kadar aşık olursa olsun, ablası gerçeği öğrendikten sonra da 'Harun'un peşinden gitmeye devam etti... 'Melda' her iki tarafa da kötülükler yapıyor ama öz kardeşi ve sevdiğinden çok büyük bir darbe aldı. O yüzden ona çok fazla kızamıyorum.

    TEK SUÇLU HARUN
    S.Ö.: Aslında ikisi de mutluluğu hak ediyor. Ortada tamamen istem dışı bir durum var ve ikisi de aşık... Mutluluğu hak etmeyen biri varsa; o da sanırım 'Harun'...


    30 Aralık 2009, 06:43
    işte arkadaşlar sinem öztufan ve özlem yılmazın röpörtajından bir alıntı.bazı arkadaşlarada kapak olsun benden...

    YanıtlaSil
  40. Eda'nın durumunda olsanız ne yapardınız?
    Hep söylüyorum, Allah korusun iyi ki, böyle bir durumla karşılaşmadım. Gerçi karşılaşamam, ablam yok. Ağabeyim var. Ama olsaydı, ben ilişkimi keserdim Harun'la... Eda gibi görüşme, konuşma durumum olamazdı. "Sen ablama git." demek için bile gitmezdim yanına... Ayrıca ablamın yüzüne bakamazdım. Her gün evde Yusuf Yusuf gezerdim ama evi terk edemezdim, sıkar bizde o biraz.
    facebook'ta seyirciler Edacılar ve Meldacılar olarak ikiye ayrıldı... Takip ediyor musunuz?
    Bilmiyorum, çünkü facebook kullanmıyorum. Benim adım ve resimlerimi kullanarak profil açıyorlar. Benmişim gibi de konuşuyorlar. Kimse inanmasın, ben facebook kullanmıyorum.
    Bu iş yoğunluğunda "Yeter artık evime gidip keyif yapayım" dediğiniz oluyor mu?
    Yok valla... Genelde "Set bitsin de gezeyim" diyorum. Gezmek derken de erkek arkadaşımın yanına gidiyorum. Yoksa "Evime gideyim, pijamalarımı giyeyim, keyif yapayım" gibi bir durumum yok. Seçmek zorundasın, ya uyumayı seçeceksin, ya erkek arkadaşın ve ailenle birlikte olmayı... Ondan sonra erkek arkadaşımı seçip dışarıda olmak zorunda kalıyorum. Eğer uyumayı seçersem, görüşemem onunla... Görüşemezsem çok üzülürüm.
    diyen özlem yılmaz arkadaşlar yani eda... buda benim size hediyem olsun edacılar..

    gerçek yaşantısında hayat dolu özlem,reelde onu çk seviyorum ama dizide :S o bile MELDA diyor anlayın artık...

    YanıtlaSil
  41. edaa ve harunnn

    YanıtlaSil
  42. eda ve harun sizi çoook seviyorum

    YanıtlaSil
  43. haruna edaya aşklarına aşığımmmmmmmmmmm bu diziyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  44. lütfen.biri bana edanın ne yapmak istediğini söylesin annesine tolgayla evlenceyini tolgada eyer istemiyorsan vaz geçe bilirsin dediği halda eda istiyorum dedi herkes üzülmeyecek.dedi akşam öyle dedi sahbah süslenip haruna giti edanın ne yapmak istediğini biri söylesin böyle saçmalık olmaz artık bir karar vermesi lazım yakında yağmur konuşmaya başlar büyüdü zaman babam teyzemin kocasıymış öğrendinde eda ne cevap vercek iyi düşünün

    YanıtlaSil
  45. .arkadaşlar meldayı tolgayı kınamaya devam edin harun gibi pislikleri savunun bu filimde mutluluğu hak etmeyen tek kişi harudurbu filmi ilk bölümden beri hepsini seyretim harun ilk önce meldayı sevdiğini onula evlenmek istediğini söyledi sonra evlenme teklif etti meldada düşünmesi için süre istedi sonra harun hiç bir şey olmamış gibi edayla tanıştı eday hiç bir arkadaşım sevdiğim yok dedi yalan söyledi iki günde kim loduğunu bilmediği edayla hemen yattı sonrada hiç bir şey olmamış gibi eda beni affet istemiyerek oldu beni birdaha arama dedi edayı eyerki eda harunu meldayı istemete geldiklerinde karşıda görmeseydi meldayla evlecekti eda haruna dediki benimle yatığında ablamı seviyormuydun cevap evet seviyordum simdi soruyorum size harumu mutluluğu hak ediyor yoksa eda karnındaki çocuğuyla sokakta kaldığında ona ve çocuğun sahip çıkan tolgamı bence iki kız kardeş harundanvaz geçmelidir ikiside harunla mutlu olmaz ne yani harun herkesi ezip geçecek sonra ezip geçtiği insanlardan meramet dilecek herkeste onu af etcek varmı dünyada öyle bir şey eda tolga daha çok yakışıyorlar meldada başkasını bulsun harun için gözyaşı dökmeye deymez

    YanıtlaSil
  46. son yazan arkadaşım aynen katılıyorum sana evet harun suçlu eda tolgayla meldada başkasıyla mutlu olsun harunda boşta baka kalsın:) eda ve meldada kenetlensin iki kardeş...

    YanıtlaSil
  47. eda harun yağmur siz çok seviyorum süper bir aile süper

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler