10 Ekim 2010 Pazar

Unutulmaz dizisi 54. bölüm 13 Ekim // Yorumlarınız


Sevgili Unutulmazcılar sonunda nihayet hasret bitiyor...Unutulmaz dizimiz 54. bölümüyle 13 Ekim günü kendi saatinde kendi gününde sevenleriyle buluşmaya hazırlanıyor...

Yeni sezonda kadrosuna yeni oyuncuların katıldığı ve senaryosunda farklı çalışmaların yapıldığı dizimiz hayranlarını merakta bırakmış olsada gecikmeli başlıyor..
Her zaman olduğu gibi sitemizin sağlam yorumcuları bu senede sitemizi şenlendirerek yorumlarıyla bizleri yalnız bırakmamaları dileğiyle...

Unutulmaz Yeni Sezon 54. bölüm// Yorumlarınız & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz..

Unutulmaz dizisi 54. bölüm fragmanı


Paylaş: Facebook Twitter Google+

44 yorum :

  1. dizimiz başlıyor bu defa gerçek şaka deyil hemde çarşanba geç oldu ama güç olmadı arkadaşlar çarşanba günü burası yorumlarla dolsun taşsın

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Unutulmazcılar sonunda nihayet hasret bitiyor...Unutulmaz dizimiz 54. bölümüyle 13 Ekim günü kendi saatinde kendi gününde sevenleriyle buluşmaya hazırlanıyor...

    Yeni sezonda kadrosuna yeni oyuncuların katıldığı ve senaryosunda farklı çalışmaların yapıldığı dizimiz hayranlarını merakta bırakmış olsada gecikmeli başlıyor..
    Her zaman olduğu gibi sitemizin sağlam yorumcuları bu senede sitemizi şenlendirerek yorumlarıyla bizleri yalnız bırakmamaları dileğiyle...
    BU GÜZEL DİLEKLERE KATILMAMAK ELDE DEYİL

    YanıtlaSil
  3. salam sitemizin güzide yorumcuları.şu an çok sevinçliyim çünkü nihayet dizime kavuşuyorum.sonunda kendi gününde ve kendi saatinde yayına döndü yA,çok şükür.bu arada hepiciğinizi de çooooooooooooooooook üzlemişem.beni soran sormayan herkese hayırlı akşamlar dilerim.umarım hepiniz iyisinizdir;NAZLI bacım,NESLİHAN,AYŞE,ELİF,DAĞİSTAN kardeş ve SEHER Bacım?demek sen de yahşi cazibeyi seviyorsun hı SEHER bacı.ben de çok seviyorum o diziyi.hayatın bize yaşattığı anlam karmaşasında,günlük meşgalelerin can sıkıcı ayar bozukluklarında şöyle 5,10,15,20,25...dk gülümsemeler,kahkahalar konduruyorum yanaklarıma ,o filmi seyrederken.NESLİHANcım geçmiş olsun bacım,SEHER sana da geçmiş olsun canım.sinüzit ne merem bişeydir.hiç soğuğa gelmez.bu havalar tam da onun sevdiği havalar.NAZLIcım,canım benim çok özlemişim seni de ya.inşallah çarşamba akşamı yine eski günlerdeki gibi doldurup taşırıcaz burayı.ELİFcim her ne sıkıntın varsa rabbim alsın götürsün inşl.haydi hepimize hayırlı,uğurlu olsun inşl yeni sezon,diyorum ama yine gözyAşları içinde izliycemiz bölümler geliyor.harun yağmuru alıp götürüyor.acaba yağmur edasız mı büyüycek?bu kötülüğü yaparmı bilmiyorum harun edaya ama muhakkak bi açıklaması vardır bu durumun da,eğer öyleyse tabi.

    YanıtlaSil
  4. Mihail Nuayme sevgiyle ilgili şunları söyler:sevgide,"daha çok" ya da "daha az" kavramları yoktur.sevgide,"şimdi","o zaman" veya "burda","orada" sözcükleri de yoktur."sevgi kördür" dediğinizde de sevginin,sevgilide hiçbir kusur görmediğini kastediyorsunuz.doğrusu körlük,görme derecelerinin en üst noktasıdır.keşke hiçbir şeyde kusur göremiycek kadar kör olsaydınız.

    YanıtlaSil
  5. EMİ
    sen de sev ama sevilme
    aşk acısı çek ben gibi
    çok özle ama kavuşma
    kavuşamadığım gibi...
    senin de yüreğin yansın
    başka ellerde mum gibi
    çaresizlik ayrılmasın,
    kapında köle gibi
    senin de kalbini çalsın
    başkaları mal gibi
    sevda yüreğinde kalsın
    gizli bir günah gibi
    geri dönme istemem ki,
    ben eski ben değilim ki,
    hayat öyle bir oyun ki,
    ne rolü var ne sahnesi.
    sen de mutlu olma emi,
    sen de sev sevilme emi.
    aşkta hep aşka yanıldım
    sevdim hep,hiç sevmemiş gibi
    sen kırdın ben tamir ettim
    sanki ustaymışım gibi.
    kimse üstüne almasın
    bu sözlerim sevgiliye
    o öyle bir sevgilidir
    ettiğini iyi bilir.
    ahlarım beddua değil
    anlaşılabilmek için
    sevmek sevilmek öyle zor
    birine alışabilmek için.

    YanıtlaSil
  6. Aldım aşkımı,düştüm deli gibi yollara diyor ya şarkıda;işte harun da aldı aşkını yine düştü yollara.bazen gitmek çözümmüş gibi görünür.kaçmak... herkesten ve herşeyden ama insan nereye giderse gitsin,ne kadar kaçarsa kaçsın daima yanında kendini de götürür.yine o şarkıda dediği gibi anılar yakasını bırakmaz insanın.hayal gücü ve hafıza diye erişim araçlarımız vardır hepimizin.işte o hafıza koltuğuna oturduk mu bi kere;uzaklar yakın,unutmak istediğimiz acılar boğazımızda düğüm düğüm olmaya başlar bile çoktan.harunun gidişine neler sebep oldu bilmiyorum ama o da tıpkı bi insanoğlu gibi beyninde yer eden hatıralara daha fazla kayıtsız kalamıycaktır sanırım.çünkü hayatınızın bi bölümünde takılıpta kalmışsanız ve yaşanmasını gerekli görüpte yaşayamadığınız şeyler varsa geçmişinizde,hangi değişik suyun berrak tadını da tatsanız,hangi ülkenin veya şehrin değişik mekanlarını da arşınlasanız yine başladığınız yere döneceksinizdir.hiçbirşey eskisi gibi olmayabilir geri döndüğünüzde;içinde bir ömür geçirilen evler,giydiğiniz kıyafetler,okuduğunuz kitaplar ama,bi tek o sesi,bi tek o gülüşü,bi tek o bakışı değiştirememişsinizdir benliğinizin o deriiin odalarında.işte harunun da dönüşü böyle bi UNUTULMAZlık gerçeği ile dolacaktır sanırım.

    YanıtlaSil
  7. meraba arkadaşlar ..site yöneticisi çok tşk ederiz ..Nazenin saolasın arkadaşım seninde iyi olmana sevindim .Seher haklısın katılmamak mümkün deyil diyer yorumları bulamadım bi türlü arkadaşlar nasılllar katılım çok olmamış burda herkesi bekliyoruz ..İdil hala katılmadın ben seni çok sevdim unutumayacak kadar çok KATILMAYACAKSAN LÜTFEN İYİ OLDUGUNU SÖYLE BUDA BANA YETER sen hiç bu kadar uzak kalmazdın bizim yorumları cavapsız bırakmazdın canım lütfen kısada olsa bi yorum arkadaşlar hepinizi öptüm hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  8. İYİGÜNLER ŞEKERLER:) evet dizimiz başlıyor hadi gözümüz aydın olsun UNUTULMAZ EFSANESİ GERİ DÖNÜYÜR TV' EKRANLARINDA :)))
    SEDACIM ÇOK SAĞOL BİTANEM SANADA GEÇMİŞ OLSUN SÜNÜZİT BENİM BACIMDADA VAR KORKMA ŞEKER RABBİM BAŞKA DERT VERMESİN...DAĞİSTAN ARKADAŞIM ÇOK SAĞOL......NAZENİN BACIM ÇOK SAĞOL NE GÜSEL SİZLERİ GÖRMEK BU SAYFADA NAZLIM SEN NİRDESİN??????? ELİF İDİLİ ANCAK SEN GERİ GETİRİRSİN BACIM BİZ O KADAR DİL DÖKDÜK BANAMISIN DEMEEDİ DEMEKKİ VAR İNAT İZMİR TARAFINDA GÖKÇEDE ÇOK İNAT.....:) UMARIM İDİL DÖNER SİZ BİRBİRİNİZİ ÇOK SEVİYORSUNUZ ALLAH BOZMASIN ŞEKERLER BÖYLE SEVEN ZOR BULUNUR KIYMET BİLMEK LAZIM;);)

    YanıtlaSil
  9. sesli fragman gelmişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş:))))))))
    ALLAHım çok acıklı yaaaaaa dayanımıycaz izlereken belli yine gözlerimiz yaşlarla dolacak ama dolsun çok özlemiştik sanki ne kadar uzun geldi bu ayrılık sonunda hasret bitiyor.......
    frgamanda MELDA___BATU?????? ÇOK YAKINLAŞMIŞLAR BAKALIM ALTINDAN NE ÇIKICAK İKİ KÖTÜ İNSAN NE OLACAK KÖTÜ KÖTÜYÜ ÇEKERMİŞ:(
    ECEYE BAK HAVAALANINDA GÖRÜYORDA EDAYI HİÇDE SÖYLAMİYOR O ZAMAN ECE ÖĞRENDİ HARUNLA EDANIN İLİŞKİSİ OFFFFFFFFFFFF FRAGMAN ÇOK KARIŞIK HADİ GEL ÇARŞAMBA GELLLLLLLLLLLLLL:)

    YanıtlaSil
  10. İtiraf edeyim ben bile Harun'un aşkının derecesini taaa Eda'nın kaçırılışında Harun'un kendini öldürmek istediğinde anladım.. Eda'nın Harun'a olan aşkını da bebeği aldırmadığında, ikisininde birbirinden asla vazgeçemeyeceğini 12 bölümde anladım, ayıptır söylemisi, kimse duymasın..
    Çok beğendim bu yazıyı kopyaladım.evet fragmanda yine ayrılık var bizi yine üzecekler pis melda batu yine kötülükler peşinde birazda tuaf buluyorum kızkardeşi Eda ne zamana kadar kötülük yapacak ama Haruna yapar aşkını redetti tüm israrlarıa ve kirli oyununa rağmen yürü Harun yolun açık olsun bu sezon tek tek hesap sor kötülerden.....

    YanıtlaSil
  11. İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ; Neslihan cnm işlerin yoğunluğu nedeniyle pek giremedim ama çok sevinçliyim hasret bittiyor çarşamba hep beraber buradayız.Nazenin cnm benim tşk ederim iyiyim geldiğine çok sevindim evet haklısın özledik birbirimizi çarşamba günü burada görüşmek üzere seninde iyi olduğuna çok sevindim Elif cnm senide gördüğüme çok sevindim .Ayrıca NESLİHAN SEHER çok geçmiş olsun sinizüt soğuktan dolayı ortaya çıkıyor.bütün arkadaşlarıma sağlık huzur mutluluk dolu unutulmaz bir sezon dileğiyle EDA HARUN YAĞMUR birlikteliği aşk sevgi dolu seyirler diliyorum..

    YanıtlaSil
  12. YAĞMURLARLA PAYLAŞTIM KEDERLERİMİ, DAMLA DAMLA SÖNDÜRDÜ YÜREĞİMİN ATEŞİNİ, DAĞITTIM YOKLUĞUNDA KENDİMİ... İÇİM ACIYOR, ACIM BENİ TÜKETİYOR. YÜZÜMDE SAHTE BİR GÜLÜCÜK, DUDAĞIMDA YARIM YAMALAK BİR ISLIK, YAĞMURLARA BIRAKTIM BEDENİMİ. KÖRKÜTÜK YOKLUĞUNA BÜRÜNMÜŞ BENLİĞİM. HANGİ GELECEK ACIMI DİNDİRİP SANA KAVUŞTURUR BENİ

    YanıtlaSil
  13. ACIMIN KAYNAĞI, MUTLULUĞUM, AŞKIMSIN.... EN AYKIRI DÜŞLERİMİN SÖZCÜKLERDE CANLANIŞISIN. YILLARCA ARAYIP, BİR TEN TİTREMESİNDE BULDUĞUM, MİLİTAN SÖZCÜKLERLE PAYLAŞIP, GÜN BATIMLARINDA AÇTIRDIĞIM, HİSSETTİĞİM KADAR YOKOLAN ŞİFZOFRENİK AŞKIM. TENİMDEKİ SİGARA YANIĞININ ACISI GİBİ İŞLİYORSUN BEDENİME. KÜÇÜK DALGALARIN DÖVDÜĞÜ SAHİLDE TE...

    YanıtlaSil
  14. gün ve saatlar geçmiyor çok özledim tanıtımları izlerken çok dugulandım hadi başla bundan sonra unutulmaz konuşulaca .not aşka inanan unutulmaz izlesin

    YanıtlaSil
  15. Selamlarrrrrr Şekerler:)))))) Nazlıcım çok saqol bitanem hımm işlerin yoğun Allah yarıdımcın olsun bacım:) Nazlı HARUN AŞKI İÇİN ÇOK ŞEYLER YAPTI BAKALIM EDADA ÖYLE AMA HARUN DAHA AĞIR BASIYOR;)BEN ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM....BU ARADA NAZLI AŞK SÖZLERİN GÜSEL BACIM....sedacığım hiç sormayaaa saatler geçmiyor unutulmaz başlıcak diye seviniyoruz varmı böyle fanlar yaaaaaaaaaa:)EDA VE HARUN AŞKIN GURURU OLMAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ NEDEN AYRILDIKİLER ACABA??????? HERKES ÖĞRENDİ NE İŞTE CEMİL AMCADA EEEE DAHA NE BAKALIM ÇARAŞAMBA GÜNÜNNDE BİR ZAMAN AŞIMI OLUCAK HİÇ SEVMEM AMA OLSUN HAYIRLISI BAKALIM....

    YanıtlaSil
  16. Bana
    O Seni Sevmişti DerLerse Onunki Sevgi DeğiL Hevesti Derim.YıkıLdınmı
    DerLerse YıkıLan Ben DeğiL HayaLLerimdi Derim.Sen Niye Aynsını Yapmadın
    DerLerse Kitabımda İhanet Yazmaz Derim.Hayata Nedn Küstün DerLerse
    Hayat Bana Küsmüş Derim.CiLen Biter DerLerse Sevenn CiLesi öLünce
    ...Bitermiş Derim.Sen Bu HaLLere Düşmezdn. DerLerse Düşmz KaLkmaz ALLAH'tır Derm.Gerçekten Sevdinmi Onu DerLrse CANIMDAN COK DERİM.!

    YanıtlaSil
  17. *****qökçe Hanım SENİ SEVDİĞİMİ DAHA nasıl ispat edim söylermisin bana cadııııııııııııı:))))))))
    *****************************************************************

    qökçe dedi ki... 19 Mart 2010 21:23
    nesLihannn çıkmaaa :) ben qlDim sen çıkıyrsun cnm yaa :) olurmu ama inş. çıkmamşsındır :)











    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 11:51
    arkadaşLar bu vrdğim sitede yani Eda Harun Yağmur Arslanlı qrubunda eda ve harunun videoları var izlemeyenler için siteyi vermk istiyorum.. Daha doğrusu benm birtane çok beğendim video var onu qörmeyenlerin qörmesini istedim adres:
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=107882422559545&oid=247535316971
    41 tane video var yukarıda verdiğim adres sadece 1 videonun tüm videolara bakarsanız istediklerinizi izleybilirsniz şimdiden iyi seyirLer :)






    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 20:54
    ee neslİhan daHa daHa nasıLSIn.. :):)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 20:55
    bu arada aRkadaşLar oy vermeyi unutmayaLm.. :)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 20:56
    http://activity.khas.edu.tr/hasanket2009/


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 20:58
    sErhan yavaş 2. sırada özLem yıLmaz açık arayla 1. sırda serHan yavaşın Kenan imirzalıoğlunu geçmesine 1 sayı var.. hayDi aRKadaşlar eğer oy veremiyorsaNız sonuçlar çıkıyorsa
    googleye vtunnel yazın ordaki facebook adresini silin sonra http://activity.khas.edu.tr/hasanket2009/
    bu adresi yazın.. böylece oy verebiliyorsunuz haydii aRkadaşLar oy verinn.. :)


    qkÇe...! dedi ki... 22 Mart 2010 20:59
    NesLihan çıktınmı yaa kendi kendime yazıp duruyorum :(


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:01
    çıkmadım canımmmmmm gökçe face bakıordum


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:02
    qökçe canım seni merak ediyorum kaç yaşındasın nerden katılıyorsun mahsuru yoksa tabi bu arada iyiyim canım ne olsun ...meldayı saymasak süperrrrrrrrrrrrr


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:03
    qökçe oy verdim ben o ankete ama yine olursa veririm canım=)

    YanıtlaSil
  18. neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:04
    qökçe sayfaya bak burdaYIM=)=)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:08
    şimdi bende kendi kendime yazıyorum qökçe..eğer gelmezsen meldalı rüyalar ddilicem sana=)artık gerisi sen düşün uğraşır durursun qökçe=)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:09
    ayy aLLah koRusun nesLihan :) melDa rüya değil kaBus olur.. :)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:11
    ben 21 Yaşındayım ve iZmirden kaTıLıyoRum cnm :)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:12
    seN kaç yaŞındasın ve neRden KatıLıyoRsun bi mahsuru yoksa tabi :)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:12
    bak öyle demeseydim gelmiyecekdin ama:)gökçe...neyse geri alıyorum canım sana kıyamam=)kız kime yollyalım bunu kimse kabul etmiyor=)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:14
    ne mahsuru artık herkes biliyor canım ben 83.doğumluyum aslen elazığlıyım ama bursada oturuyoruz qökçe....


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:16
    izmirin kızları çok güzel kesin sende güzelsindir qökçe yakınız senle!


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:17
    ya bu sayfaaaaaaaaaa beni sinirlerimi bozuyor..zaten sinir edn bir melda var aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:19
    qökçeee huuuuuuuuuuuu ordamısın?


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:20
    aRamızDa 5 6 yaşş faRk var umarım saNa nesLiHan dedğim için kızmıyorsndur ama öye alıştım napayım.. şimdi nesLihan abla dersm tuhaf gelir.. daha öncedn yaşını bilseydim abla derdim cnm... umarım kzmazsın :)
    bu arada anlayamadım cnm Kimse neyi kabul etmiyor..?


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:22
    sağoL cnm:..seNde çok qüzelsindir :)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:24
    kız yok abla deme yaaaaaa sonra kendimi tuhaf hissediyorum gökçe herkes bana neso der küçükler bile canım=)şöyle bu meldayı kimse kabul etmez yani kime yollyalım da şundan kurtulalım diyorum o yüzden dedim gökçe


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:25
    hım =)güzelim diyorsun evet bende kendimi güzel buluyorum canım=)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:28
    Hımm anLdım canım.. yok yoK aBla demem meRak etme zaTen daha gencsin :) bence sen meldayı Kimseye yoLLama o kendiyLe kalsIn ..:) hatalarını anLasın yüzsüz qıcık ukala kendini beğenmiş qurursuz..


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:31
    saYfada bizden başKa kimse yok :. bizim yorumlarımızLa doLdu sayFA off ya şuranın geceleri az kişi olması iyi olmuyor.. forum şu an açık olsa kaç kişi açık olurdu.. sende foruma üye olsaNa canım. çok eğlenceLi oLuyor. senaryolar espiriler tahminler yorumLar.. qüzel oluyo..


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:32
    bu melda içimizi yaktı kendiside yanar inşallah=)onun yüzünden sinirlerim alt üst oldu qökçe=)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:35
    ya şu forum açılsada eymenin çikilattanın ebrus mudu neydi güzel senaryolar yazıyorlar qökçe=)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:35
    aynen canım ya hiçmi bu insanda qurur haysiyet vicdan olmaz... allahım delirtir adamı harun hamile olmadığıNı öğrendiğin anda boŞanır o cadolozdan inş :)


    qkçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:36
    ya neden qönderdiğim yorumlar qlmiyo offf :(


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:36
    gönderdiğim yorumlar neden qlmiyor off :(


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:38
    Offff qöndrdiğim yoRumLar qlmiyo nesLihan kusura bakma :(


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:39
    aaaaaa amaaaaaa belKi 10 tane yorum göndrdim neden qitmiyor offfffff


    Adsız dedi ki... 22 Mart 2010 21:39
    ah şu meldayı bir elime geçirsem varya zaten canım sıkılıyor onu öyle bir benzetirim ki hiçkimse tanıyamaz


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:40
    ya neden gelmiyo qönderddiğim yorumlarrrrrr offffffffffff


    qkçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:40
    offfffffffffff


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:45
    Offfffffffffffffff

    YanıtlaSil
  19. Neslişin seni Bekliyor qökçe.....12 Ekim 2010 13:41

    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:46
    Dikenleri aşk kokan bir gülün olsa,bu güle her dokunduğunda canın acısa ve o gülü birgün kaybetsen,kaybettiğine mi yanarsın yoksa çektiğin acıya mı ?hım=)hangisine yanarsınız???? ·


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:47
    şÜKÜRR yaa soNUnda qidiyo.. KusurA BAKMAyın aRkadaŞlar yarım saattir qönderdiğim yorumlar qidmiyordu.. şimdi hepsi birden qidmiş... arKa arkaaya yaptığım yoruMlardan Rahatsızlık verdiysemözür dilerimm :)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:47
    üleynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn zaten sinirim tepemde sayfada böyle yapıyoryaaaaaaaaaaaaaaa qökçe offfffffffffffffff


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:50
    aslında istiyorum qökçe güzel olur kuralları varyaaaaaaa sen varsın orda yalnız kalmam ama burasıda çok güzel ikisini bir arada götürebilirmiyim ay birde ordakiler acayip yazıyorlar yaaaaaa


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 21:54
    sayfa sayfa seni veririm meldaya görürsün gününü=)


    qkçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:54
    serhan yavaşLa kenan imirzalıoğlu aynı sırada ikisde 24 .....hayDi aRKadaşlar eğer oy veremiyorsaNız sonuçlar çıkıyorsa
    googleye vtunnel yazın ordaki facebook adresini silin sonra http://activity.khas.edu.tr/hasanket2009/
    bu adresi yazın.. böylece oy verebiliyorsunuz haydii aRkadaşLar oy verinn.. :)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 21:55
    evet nesLihan yaa bir saattir gitmiyo yrumlarr offffff zaten sinirlerim bozuK şu melda cadısındannnnnnnnn :@




    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 22:06
    canım evet yaLnız kalmazsın evet orası acayip ilerliyor.. geçen hafTa sayFalar 700 ü buldu.. ama oLsun bende takip edebiLdğim kadar eğer tüyoları kaçırsımda arKadaşlardan istiyorum onlar hemen yazıyor.. bak üye ol çoK eğlenceLİ BAk.. :) meseLa şu anDa buRda tek ikimiz varız.. . ama forum açık olsaydı kaç kişi olurdu.. yani eğlenceli qeçiyor.. bak benden söylemesi üyeeolmadan önce bence senin qibi düşünüyordUm ama oldukTan sonRa çok eğlenceLi olduğunu anLdım.. hem çok cabuuk alışırsın.. cnm.. fazLa ısRAr ettim ama seN kndin biLirsin canım.. senin kaRarın :)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 22:08
    hey allahım yaaaaaaaaa sayfa beni deli etti qökçe çıkıyorum canım kusura bakma seninle ne güzel denk gelmişdik...arada bakarım sayfaya eğer böylese yine girmem =)öpüyorum seni canım =)


    neslihan dedi ki... 22 Mart 2010 22:10
    nazlı arkadaşım sağol seninde yorumların güzel ama çıkıyorum bu sayfa beni sinir ettide=)


    qökçe dedi ki... 22 Mart 2010 22:14
    Tamam canım benide sinir etti bir yorum yapıom 5 dk sonra qidio.. böyle devam ederse bende çıKcam canım nazLı aRkadaşM tşkkür ederim :)

    YanıtlaSil
  20. Neslihan dedi ki... 12 Ekim 2010 13:35
    Bana
    O Seni Sevmişti DerLerse Onunki Sevgi DeğiL Hevesti Derim.YıkıLdınmı
    DerLerse YıkıLan Ben DeğiL HayaLLerimdi Derim.Sen Niye Aynsını Yapmadın
    DerLerse Kitabımda İhanet Yazmaz Derim.Hayata Nedn Küstün DerLerse
    Hayat Bana Küsmüş Derim.CiLen Biter DerLerse Sevenn CiLesi öLünce
    ...Bitermiş Derim.Sen Bu HaLLere Düşmezdn. DerLerse Düşmz KaLkmaz ALLAH'tır Derm.Gerçekten Sevdinmi Onu DerLrse CANIMDAN COK DERİM.!
    çok güzel bacım

    YanıtlaSil
  21. Stil Medya'nın yapımcılığını üstlendiği, Cem Tabak'ın yönetmenliğini yaptığı, R. Haldun Ünsal, İhsan Aydın ve Çetin Büyükakın'ın kaleme aldığı Unutulmaz sarsıcı ve şaşırtıcı gelişmelerle dolu 54. Bölümüyle 13 Ekim Çarşamba akşamı saat 22:45 de atv ekranlarında sevenlerine merhaba diyecek..

    Başarılı Sanatçı Halil Kurt'un yorumladığı ayrıLık şarkısıda dizimizin Tanıtım fragmanında çalındı...Gerçekten harika bir çalışma olmuş...

    Halil Kurt Ayrılık şarkı sözleri

    Ayrılık yağmuruna tutulduk birden,
    İyi düşün dönüşü yok ,dönmez giden,
    Kördüğüm seven unutmaz gülüm,

    Kalbim elinde sürgün,
    Boğazımda bir hıçkırık,
    düğüm düğüm


    sözler harika

    YanıtlaSil
  22. HARUN:bitmiycek gecelere asılı bir mücevher gibi hayalin.
    seni görmedikten sonra hergün artık gece benim için.
    düşüncelerim ne sana huzur verir bundan böyle ne kendime.
    oysa "unut herşeyi" derken ne kolay vuruyorsun ,elindeki kamçıyı kalbime.ne oldu,senin o körpe masumiyetine?!ne zalimmişsin meğer eda!derin karanlığa bağladı gözlerimi,o acımasız sözlerin.
    ah,ah şöyle bi bakıyorum da..harun hep"gidelim buralardan,anlatalım herşeyi.."deyip durmuş.edaysa,hep"hayır,yapamam"demiş,onca bölüm.galiba yine edanın cesaretsizliği yüzünden mi ayrılıyorlar ki.harunun fragmanlardaki edaya olan bakışlarına bakacak olursak ,öyle görünüyor.harun çok kötü bakıyor çünkü edaya,sanki onu suçlar gibi.ama hala ikisinin de gözlerinde birbirlerine hissettikleri o derin aşkı görüyorum.
    NAZLI paylaştığın sözler çok güzeldi.bi de aşkın bi tarifini yapmıştın,başka bi yazında,o da çok güzeldi.ben de seni bu sayfada görmekten,inan büyük mutluluk duyuyorum.
    NESLİm tşkl canım.hayırlı günler diliyorum hepinize.

    YanıtlaSil
  23. SELAMLARRRRRRRR ARKADAŞLAR:)) SEDAM CANIM BEĞENMEN ÇOK HOŞ ŞEKER AMA KİM YAZMIŞSA ONUN YÜREĞİNE SAĞLIK DİMİ....NAZENİN SANADA HAYIRLI GÜNLER BACIM bişey değil.....bugün UNUTULMAZ GÜNÜ İNANAMIYORUM HALA YAAAAAAAAA BAKALIM NELER İZLİCEZ;))))))

    YanıtlaSil
  24. *****HARUNA VE EDAYA************

    Aşk bir hastalıkmış sanki,

    Seni bende hapsetti; yüreğim kilitli.

    Ben odamda kokunla şimdi,

    Konuştuğum duvar sessizdi.

    Adın nefesimdi.


    Buralar şimdi yangın yeri

    Yokluğun yangının alevi

    Söyle gitmenin sebebi neydi?



    Gözlerimi kapatsam yüzünü görür müyüm?

    Gündüzleri uzatsam geceler bir kördüğüm

    Kapıları kapatsam yalnız üşür müyüm?

    Bir kuş olup da uçsam üzerine süzülür müyüm?

    YanıtlaSil
  25. UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ HARUN EDA YAĞMUR UNUTULMAZ

    YanıtlaSil
  26. KOnuşma!
    yanımda rahat ol yeter.
    senin bedeninden bir parça,senin düşüncenden bir bölüm say beni.
    o zaman herşeyi anlarım gözlerinden.
    herşeyi çözerim duruşlarından.
    ram olmak bu değil mi?...


    "en büyük nimet anlamak...
    en büyük acı ise,anlamanın verdiği ufku,muhatab olduğumuz insanlara açamamak.ne çelişki..."


    gülendam
    cemre düşünce gülüm son seferinde misin?
    çiğ düşmüş yaprağın zemherinde misin?
    yalnızlığa açmış dal gülünde misin?
    nedir bu acelen,söyle gülendam?!

    geçip giden ömürdür baksana yavaş yavaş
    anlat bana ne olur,ne sendeki bu telaş?
    gözlerimden akan en son iki damla yaş
    yalnız sana akar,akar gülendam.

    bülbül gibi güle ahuzarda mısın?
    hazana uğramış en son baharda mısın?
    yağmura hasret kalmış kuru toprak mısın?
    nedir bu acelen söyle gülendam?!...

    YanıtlaSil
  27. neslihan orda mısın bacım ya.........özlemişim sizleeri.son bi kaç şey karalayıp çıkıyım dedim seni gördüm.

    YanıtlaSil
  28. AL BENDEN DE O KADAR.inanamıyorum bugün izliyceme ya.

    YanıtlaSil
  29. Çıktın herhalde.neyse yetişemdim.kib neslim.inşallah iyisindir.

    YanıtlaSil
  30. NAZENİN CANIM EVET AYNEN BİZDE ÖZLEDİK SİZLERİ VE DİĞER ARKADAŞLARIMIZIDA BACIM UMARIM İYİSİNDİR ŞEKER:) BENİM FAZLA VAKTİM YOK BİR YERE GİTMEM LAZIM ONUN İÇİN SAYFAMIZA GİRİM DEDİM SENİ GÖRMEK ÇOK GÜSEL UMARIM DİZİMİZ AKŞAM BİTTİKTENS ONRA KATILIRSIN YORUMLARIZ BERABER ŞİMDİLİK HOŞÇAKAL.........

    YanıtlaSil
  31. selam bugün unutulmaz günü herkeze iyi seyirler umarım arkadaşlarımızdan bazıları diziyi izledikten sonra yorumlarından bizleri mahrum etmezler süpriz bekliyorum özelliklede idilden

    YanıtlaSil
  32. P DEFİLE SAHNESİ 30 SAATTE ÇEKİLDİ...

    Başrollerinde Serhan Yavaş, Özlem Yılmaz ve Sinem Öztufan'ın yer aldığı atv'de yayımlanan "Unutulmaz" dizisi yeni sezon ilk bölümüyle çarşamba akşamı izleyicilerle
    buluşacak. 57'nci bölümü yayımlanacak olan dizinin hikâyesi 4 yıl
    sonradan başlayacak. Aradan geçen bu süre içinde Özlem Yılmaz'ın
    ...canlandırdığı "Eda" karakteri, modacı oluyor ve yeni kreasyonunu tanıtıyor.

    Diziye yeni
    başlayan ve Aras karakterini canlandıracak olan oyuncu Nihat Alptuğ
    Altınkaya'nın da bulunduğu çekimler, sabaha kadar sürdü. Yönetmen Cem
    Tabak, "Defile sahnesi için bir gün önceden hazırlık yaptık. Çekimler 30 saat sürdü" dedi

    YanıtlaSil
  33. İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ ; Unutulmaz 12.45 nihayet başlıyor böylece hasret bittiyor.dilerim bu sezon aşıklarımızı mutlu mesut görürüz tabi onlar mutlu bizde mutlu oluruz.Tşk ederim NAZENICİĞİM cnm benim sağol seninde paylaşımların çok güzel bütün arkaşlara iyi seyirler dilerim yorumlarda görüşmek üzere hoşçakalın mutlu kalın.

    YanıtlaSil
  34. İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR....Nazlıcığım çok saqol iyiyim ben kendi adıma şeker sen nasılsın? iyisindir inşallah Evet diizimize az bir zaman kaldı bir heyecan bir heyecen hiç sormayın yaaaaaaaa umarım bu SEZON AŞIKLARIMIZI MUTLU MESUT GÖRÜRÜZ YANİ AMA YİNE HÜSRAN DOLU SAHNELER BİZLERİ BEKLİYOR MAALESEF:((((((

    YanıtlaSil
  35. Nazlıcım paylaşımın için çok saqol ya 30..saatte ne kadar çok yaaa gerçektende dizi çekmek kolayd değilmiş Oyuncularımıza olsun ekibe olsun sonsuz teşkürler:D

    YanıtlaSil
  36. BUNUN ADI AŞK

    öNCE BAKARSIN
    SONRA BAKMAMIŞ GİBİ YAPARSIN
    DAHA SONRA TEKRAR BAKARSIN
    VE ARTIK ORDASIN
    NE YAPSANDA KURTULAMAZSIN
    BUNUN ADI AŞK İŞTE
    YANINA GELİP KONUŞMAK İSTERSİN
    YANINA GİDER AMA BİRŞEY SÖYLEYEMEZSİN
    ONDAN BİR IŞIK BEKLERSİN
    KONUŞMAYA BAŞLADIĞINDA DA
    SUSMAK BİLMEZSİN
    ONLAYKEN DE ONU DÜŞLERSİN
    BUNUN ADI AŞK İŞTE
    ONU BİRİYLE GÖRDÜĞÜNDE
    KAŞLARINI ÇATARSIN
    BİRİ NE OLDU DİYE SORDUĞUNDA
    ETRAFA GÜLÜCÜKLER SAÇARSIN
    SEVİYORSUN ONU DEDİKLERİNDE
    HEP KAÇARSIN
    ŞARKILAR DİNLEYİP ONU YAŞARSIN
    BUNUN ADI AŞK İŞTE
    EVİNİN ÖNÜNDEN GELİP GEÇERSİN
    GÖRÜRÜM DİYE ÖYLE BEKLERSİN
    ONU GÖRDÜĞÜNDE DERİN BİR İÇ ÇEKERSİN
    SEN ARTIK ÖLMÜŞTENDE BETERSİN
    AMA YAŞADIKLARININ ADINI BİLMEZSİN
    BUNUN ADI AŞK İŞTE…

    YanıtlaSil
  37. Herkeslere İyi Seyirler Diliyorum.......

    YanıtlaSil
  38. çok özlemişim bakmaya doyamıyorum

    YanıtlaSil
  39. reklamlar çok baydı beni diziyi çok erken verdiler sanki kızlar haksızmıyım

    YanıtlaSil
  40. 55 bolumunde eda diyor babami oldurdum melda diyor kardesimi suclarken babama ihanet etti diye asil suclusu benim edanin babasi yani oluyor anneside bayiliyor harunda yagmuru alib cekib gidiyor tolga diziden cikmis gibi geliyor bana of allah hickimseye boyle aci gostermesin bana oyle geliyorki yalnizlik guzel seydir zor olsada ama kacis ne yazikki cozum diyil

    YanıtlaSil
  41. HAYAT BAZEN OYLE insafsizki VE acimasizki

    YanıtlaSil
  42. bilmek isterdim ASK mumkumudur hayla masalmi yoksa guzel bir seymi guzel olsa aci olmazdi aci olsaydi seven vazgecemezdi

    YanıtlaSil
  43. 55 bolumde yeni muzik var ayrilik yagmuruna tutulduk birden iyi dusun donusu yokdonmez giden kordugum seven unutmaz gulum kakbim elinde surgun bogazimda bir hickirik dugum dugum

    YanıtlaSil
  44. ICIM YANIYOR BU SEVGIDEN YANIYORUM SEN BILMEDEN KUL OLURUM GECERSIN UZERIMDEN O KULUN BEN OLDUGUNU BILMEDEN

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler