13 Ekim 2010 Çarşamba

Unutulmaz dizisi 55. bölüm 20 Ekim // Yorumlarınız


Unutulmaz sarsıcı ve şaşırtıcı gelişmelerle dolu 55. Bölümüyle 20 Ekim Çarşamba akşamı saat 22:45 de atv ekranlarında...
Yeni sezonun açılış yazısı olarak bu başlığı açmış kabul ediyoruz...Verilen arada yorumlarda,ziyaretçilerimizde azalma olsada bizleri yalnız bırakmayan tüm yorumcu ve destekçi arkadaşlara teşekürü borç biliriz...

Geçen sene bir çok kez dizimizin yayın saatini eleştiren yorumlar ve blog yazılarımızla sizlerin nabzını tutmuştuk...Bu senede durum onu gösteriyor...

Tabi şu aralar dizinin başlamasının sevinciyle yayın saatini konuşmaya sıra gelmedi...Umarızki Atv bu duruma bir çözüm bulur ve dizimiz hiç değilse tekrar eski saatine döner....

Unutulmaz Yeni Sezon 55. bölüm// Yorumlarınız & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz..

fragman ekleniyor

Paylaş: Facebook Twitter Google+

109 yorum :

  1. _________Unutulmaz Hayranları İyi Yorumlar____________

    YanıtlaSil
  2. unutulmaz için çok reytingli bir sezon olsun

    YanıtlaSil
  3. bacın iyi geceler nasılsın

    YanıtlaSil
  4. ya güseldi ama çabuk bitti:((( yine Harunumuz güsel bir perfonmasıyla bizleri etkiledi diyebilirim bir kere daha AŞKIN GÜZELLİĞİNİ GÖRDÜK VE YANSITTIDA..

    YanıtlaSil
  5. burdayım Bacım nasılsın????? iyisin beğendinmi bölümü şeker......iyiyim hamd olsun......

    YanıtlaSil
  6. harunun söylediği sözler çok güzeldi herzaman kı gibi

    YanıtlaSil
  7. neslihan iyim canım çok beyedim reklamlar firsat vermedi

    YanıtlaSil
  8. unutulmaz çok geç başlıyor saatler erken olsun

    YanıtlaSil
  9. harunun her lafı güsel zaten ama babasına bizi ANLAMANIZ İÇİN BİR ÖMÜR YETMEZ GİBİ KELİME KONUŞDU ORAYI BEN KAÇIRDIM SANIRIM AMA İZLERİM NETTEN BİR DAHA SEDA SEN ANLADINMI????? BACIM ROMEOMUZ NE DEDİ FEYYAZA:))))))

    YanıtlaSil
  10. merhaba kızlar.yine çok güzel bi bölümle bizlerleydi dizi.ben beğendim.evet nesli sana katılıyorum hele de harunun sözleri....galiba yine edanın kendini suçayıp durmasından mütelellit ayrılıyorlar bunlar .

    YanıtlaSil
  11. Unutulmaz - Unutulmaz Dizisi Atv
    Unutulmaz,unutulmaz dizisi,unutulmaz izle,unutulmaz dizisi izle,unutulmaz yeni bölüm,unutulmaz dizisi canlı izle
    Ana Sayfa Ziyaretçi Defteri Tüm Bölümleri İzle Unutulmaz Dizi Müzikleri







    Unutulmaz 54. bölüm 13 Ekim Full izle
    Kategori: Unutulmaz 54. Bölüm Tarih: 13 Ekim 2010 Çarşamba Çarşamba, Ekim 13, 2010 by MetekoLikstyLe Paylaş


    Unutulmaz Dizimiz 54. bölümüyle ekranlarda bizlerle buluştu... Unutulmaz, duygu, heyecan ve gerilim dolu 54. Bölümüyle yine bir kez daha ekranlara geldi ve hayranlarını ekranlara kilitledi...

    Dizimizin 54. Bölümü Hakkında Düşüncelerinizi ve görüşlerinizi Bizlerle yorum yazarak paylaşabilirsiniz...



    Unutulmaz Dizisi Facebook Grubumuz için Tıklayınız...


    Benzer Yazılar
    Unutulmaz 54. B%C3%B6l%C3%BCm
    Unutulmaz dizisi 54. bölüm 13 Ekim // Yorumlarınız



    Tepkiler:

    3 yorum:
    nazlı dedi ki... 14 Ekim 2010 00:43
    İYİ GECELER ARKADAŞLAR UNUTULMAZ DİZİSİ 54 BÖLÜM süperdi açıyı aşkı çıkar gruplarının sevinçini hastane ve hapishane streslerini çok doğal yansıtılmış ve gerçekçi sunumuyula mühteşemdi.Harunun yaşadığı çaresizlik yansıtması içimi açıttı çok gerçek oynamış tebrik ediyorum.55 fragmanda Eda yinemi babam ailem dedi off senaristler artık değiştirim bu babam ailem konusunu Harun çok kızgın kızım seni annesi bilmeden büyüyecek diyor ah canım kızın büyüyünce seni afedermi. melda hatalı olduğunu hep bu durumlarda hatırlıyor ferda bravo meldaya iyi ders verdi.Burak lösemi sanırım ölecek veya işillin eline kalacak böylece kaset olayı eninde sonunda işillin eline gececek pis batu yine pisliklerine devam edecek ama haksızlık onunda çöküşünü görmek istiyorum

    YanıtlaSil
  12. ay ay nekadar özlemisimedami harunumu sükür kavusturana ben sunu anlami yorum harun eda icin bu kadar üzülüp deli olurken nasil yagmuru alip gidiyo anlamiyorum cemil amcada kurtuluyor iyi ya üzülürdüm cemil amcaya birsey olsaydi kesin edam haruna yine babam bizim yüzümüzden hapse girdi diyo harunumda yeter artik diyo cekip gidiyor yagmurla birlikte allahim cok heyecanli haftalari nasil gecirecem bilmiyorum iyigeceler unutulmaz hayranlari.

    YanıtlaSil
  13. hımmmm evet canımm reklamlar çok zaten ne yapçaz bilmem şu kanalı....iyi olmana sevindim evet ya saati geç ama baana her halükarda uyar ama senin çocuğun var haklısın şeker.....

    YanıtlaSil
  14. NESLİHAN DEDİ Kİ HARUN yani siz burda böyle saçma sapan şeylerden bahsederken,canlarımız içerde ölüm kalım savaşı veriyorlar.ve aşkı için ölümü göze alıyorlar bunu anlamaya ömrünüz yetmez dedi ya..süperdi.

    YanıtlaSil
  15. NAZENİN NAZLI AYŞE İYİ GECELER EVET BÖLÜM HARİKAYDI HARUNUM SÜPERDİİİİİİİİ NAZLICIM PİS BATU DAHA NELER YAPICAK ANAM NİSADA ÇOK SAF HEM ECEDEN ŞÜPHELENİYOR HEMDE YAPTIĞI BİR İŞ OLURSSA HEMEN SÖYLÜYOR ONA OFFFFFFFFFFFFF ÇOK SAFFFFFFFFFFFFFFF NAZENİN ÇOOM SAĞOL CANIM HIMM HARUNUMA YAKILIR O SÖZLER YÜRÜ BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  16. nazlı ayşe siz de hoşgeldiniz merhabalar...yağmurdan ayrı eda değil harun kalacak.havaalanında eda harunu görüyordu.harun dayanamayıp herhalde yağmuru edaya vercek.cemil amcayı da hapisteki bi sakallı genç vardı ya o kurtaracak galiba.

    YanıtlaSil
  17. İYİ geceler arkadaşlar 54 bölüm yorumuna yazdım sonra farkettim kopyala yapıştır yapınca sayfadakı diğer yazılarida almışım afedersiniz.54 bölüm çok güzeldi Harun harıkaydı her lafı seçilmiş çok özel kelimalerdi çok çok beğendim.sabah erken kalkacağim için sizlere iyi yorumlar dilerim sabah okurum yorumlarınızı NESLİHAN NAZENİN SEDA herzamankı gibi harıkasınız iyiki varsınız sizleri seviyorum gözlerim çok kötü bugün iyi geceler dilerim grş.

    YanıtlaSil
  18. hımmm ama Fragmanda yine her zamanki gibi EDA babam yok ablam yok kerem şimdide o çıkar bende senin gibi düşünüyorum Nazenin CEMİL AMCA ÖLEMEZ EVET O GENCİ ÇOK GÖSTERİYORLARDI MUTLAK O KURTARCAK CEMİL AMCAYI.........SEHEER NİRDESİNNNNNNNN???????????

    YanıtlaSil
  19. YAKIŞIR BE NESLİHANIM HEM DE NE YAKIŞIR.resmen içimi parampinçik etti harunun çresizliği.eda hala ailem diyor ya,bunca şeyden sonra.anlamıyorum ya.harun onları kaybetmenin acısını bu kadar fazlasıyla yaşamışken hala eda aynı nakaratların derdinde.

    YanıtlaSil
  20. nazlıCIM BEN DE SENİ ÇK SEVİYORUM BACIM.geçmiş olsun.sana da iyi geceler.

    YanıtlaSil
  21. çok saqol NAZLICIM SENDE HARİKASIN ŞEKER İYİKİ SENDE VARSIN BENDE SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM BENİM UNUTULMAZ AİLEMMMMMMMM:))))) NAZLICIM NE Kusuru estağfurullah tamam bacım sana çok çok geçmiş olsun anlarım göz ağrısı bacım sen yat bizler biraz daha duralım buralarda özlemişiz valla sabah okursun iyi geceler dadlu rüyalar......

    YanıtlaSil
  22. offfff Nazenin hiç sormaya HARUNUN HASTANEDEKİ ÇARESİZLİĞİ BENİ MAHFETTİ DİYEBİLİRİM bir insan bu kadarmı güsel oynar yaaaaaaaaa gerçeği aratmıyacak derecede süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ötesi..............

    YanıtlaSil
  23. HAKATEN SEHER SEN nirdesin bacım....

    YanıtlaSil
  24. SEDA BACIM KAYBOLDUN:((( EVET NAZENİN SEHER KATILIRDI AMA NEYSE KATILIR İNŞALLAH.......

    YanıtlaSil
  25. VEEEEEEEEE...neslihan bizim karizma adama da "yeterin artık ben çekip gidiyorum"demek düşerdi herhalde.yaptığı onca şeyden sonra,bilikteliklerini yürütebilmek adına.alırım başımı giderim efeler gibi heyy dedi..yani..

    YanıtlaSil
  26. Nazenin evet haklısın HARUNUM KARİZMA ADAM AMA BİRAZ DENİZE ÇOK GİRMİŞ SANIRIM AZICIK ÇİLLENMİŞ:-) AMA OLSUN YİNEDE ASELETİNİ KORUYOR HEY MAŞALLAH.......

    YanıtlaSil
  27. AYŞE DE SEDA DA bir göründüler kayboldular sonra.ben tolgayı da merak ediyorum.yani onun için mantıklı bi son hazırlamaları lazım,biliyorsun gidişi çok saçma olmuştu.hani saadet hanım fotosuna bakınca acaba onun içinde bi düzgün son mu buldular da onu gösterecekler dedim.

    YanıtlaSil
  28. Ayrılık Yağmuruna Tutulduk Birden
    İyi Düşün Dönüşü Yok,Dönmez Giden

    Kördüğüm Seven Unutmaz Gülüm
    Kalbim Elinde Sürgün
    Boğazımda Bir Hıçkırık
    Düğüm Düğümm

    YanıtlaSil
  29. HE YA..DENİZ onu yakmış.çillenmiş de.galiba temmuzdaki çekimler olsa gerek.belkim şimdilerde çilleri biraz azalmıştır.evet ya değişik bi hava var adamda,ayrıca baba olmak ona çok yakışıyor.yani gerçekte de baba olduğu anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  30. NE GÜZEL Bİ ŞARKI.zaten unutulmazın müzikleri çok süper.diziye bakarken o müzikleri ne kadar özlediğimi daha iyi anladım.

    YanıtlaSil
  31. evet kayboldular ama o AYŞE bizim ayşe değil başka biri....
    hımmm saadet teyzem deli diyoruz ya o kadına yaaaaa ne delisi maşallah AKIL KÜPÜ kadın TOLGA GİDİŞİ TABİKİ ACAYİP ONA BAKARSAN METİNDE GİTTİ SEVAL GİTTİ HANİ BİR AÇIKLAMA OLSUN GİDİŞLERİ HAKKINDA BİLGİ YOK MAALESEFFFFFF ÜÜÜÜÜÜFFFFFFFFFF ZATEN TOLGAYI SEVMEZDİM :))))))

    YanıtlaSil
  32. NESLİHANIM canım benim...ben kaçıyorum bitanem.herkescikler uyumuş bi ben evin delisi ayaktayım.ben de yatayım da akıllı akıllı uyyayım bari.iyi geceler sana canım.

    YanıtlaSil
  33. evet Haruna herşey yakışır baba olmasının afantajı çok zaten güsel duygu veriyor izliyicilere şeker allah bağışlasın ELİF GAMZE ADINDA BİR KIZI VAR....EVET BEN ÇOK BEKLEDİM HALİL KURT BU ŞARKI SÖYLER DİYE AMA DİMEKKİ 55..BÖLÜMÜNDE İNŞALLAH.....

    YanıtlaSil
  34. tamam canım sanada hayırlı geceler bizim evdekilerde uyuyor bir ben ayakta senin gibi şeker görüşürük byyyyyyyyyyyy hayırlı geceler dadlu rüyalar tükkeni ben kapatırım nasıl olsa anahtarın yeri belli bilirler bizimkiler gelir açarlar tükkenimizi:))

    YanıtlaSil
  35. hatun dediki UNUTULMAZ süper dizi iyi yayınlar ..............

    YanıtlaSil
  36. Her Şey Sende Gizli

    Yerin seni çektiği kadar ağırsın
    Kanatların çırpındığı kadar hafif..
    Kalbinin attığı kadar canlısın
    Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç...
    Sevdiklerin kadar iyisin
    Nefret ettiklerin kadar kötü..
    Ne renk olursa olsun kaşın gözün
    Karşındakinin gördüğüdür rengin..
    Yaşadıklarını kâr sayma:
    Yaşadığın kadar yakınsın sonuna;

    Ne kadar yaşarsan yaşa,
    Sevdiğin kadardır ömrün..
    Gülebildiğin kadar mutlusun
    Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
    Sakın bitti sanma her şeyi,

    Sevdiğin kadar sevileceksin.
    Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
    Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
    Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
    Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın.
    Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret
    Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
    Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın
    Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak.
    Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
    Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
    Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..

    İşte budur hayat!
    İşte budur yaşamak, bunu hatırladığın kadar yaşarsın
    Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
    Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun
    Çiçek sulandığı kadar güzeldir
    Kuşlar ötebildiği kadar sevimli
    Bebek ağladığı kadar bebektir
    Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren,
    Sevdiğin kadar sevilirsin...
    .....CAN YÜCEL......

    YanıtlaSil
  37. ' ??•? < Seni soruyorLar..> ' ??•?
    ÖLdü mü diyeyim, yoksa dönecek mi ?
    İkiside imkansız değiL mi ?
    Çünkü biliyorum; ...AsLa geri dönmezsin,
    Ve biLiyorsun; Sen benim için asLa öLmezsin !..
    ________________________________________________
    şiirsiz kapatmim dedim tükkenimizi:)) hayırlı geceler diliyorum herkese her şey gönlünüzce olsun inşallah.....Amin....

    YanıtlaSil
  38. izleyemedim tamamını ya cok üzüldüm calısıyorum 12 den sonra uyuyakaldım acilen dızının saatı değişmeli bence ...

    YanıtlaSil
  39. merhaba arkadaşlar dün geceki bölüm çok güzeldi minik yağmur çok tatlıydı 55. bölümde ipler kopacak acaba eda ne dedide harun kapının önüne koydu çok merak ediyorum ailem repliğine alışkındır harun galiba bu seferki banbaşka bişe oldu

    YanıtlaSil
  40. İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR;Unutulmaz 54 ikinci kez izledim böyle bir dizi yok bir insan bu kadarmı gerçek oynar Serhan Yavaşa bir kez daha hayran kaldım.Allah yolunu açık etsin.mükkemeldi.her iki ailede perişan ve harunun verdiği çok güzel bir ders içeride canlarım yanıyor kızım belki seni tanımadan gidecek siz bizi anlayamazsınız bu aşkı anlayamazsınız çünkü ömrünüz yetmez çok büyüdü gözümde çok böyle bir sevgiliye ve aşka sahip olmak kim istemezki.. Meldadan birkez daha nefret ettim buda seviyormuş Ferda iyi dedi kızkardeşine aşık seni sevmeyen bir erkeğimi seviyorsun Harunda hastanede gidermisin burdan dikkat ettimde hiç üzülmüyordu sanıyorum ilerleyen bölümlerde ölselerdi diyecek,,Nisa gerçekleri öğrenmese bile kafasında soru işaretleri olacak batuyla bu nedenle evlilik olayı gerçekleşmeyecek ama onu çözmek için oda oynayacak EDA yine ailem diyecek eğer Harun derse dizi bitter buyüzden ayrılıklar kötü insanlar araya girecek aşk küllerinden alevlenecek diyor.Melda ve İşil çok kilo almış melda çirkinlemiş harunun çilleri çikmiş ama karızma aynen devam Edam zayıflamış Cemil amca aşırı sıcaktan terliyordu veya vicdan azabı çekiyordu.kerem çok tatlı olmuş sakallar yakışmış Batu hem kilo almış hemde çırkınleşmiş geldi..ee batu senin çöküşü görmeyi nasıp eder inş.saneristler..

    YanıtlaSil
  41. Slm Seherciğim nasılsın dizimiz mühteşemdi Neslihan Nazeni çok tşk ederim sağolun.bir gözümde kan oluştu ağrıyorduda buyüzden çıkmak zorunda kaldım yoksa kalıp sohbet etmek çok istiyordum inş.önümüzdeki hafta yaparız önümüzdeki haftada heycan dorukta olacak yağmuru Harun götürüyor.57 ci bölümde aşk kaldığı yerden başlayacak Edanın düzenleyeceği defileye Harun gelecekmış okuduğum unutulmaz dizi haberlerinde benim çıkmak lazım grş kib.iyi günler

    YanıtlaSil
  42. nazlı sağol iyiyim sen nasılsın ayaklı gazeteyinin haberine göre 3. olmuşuz geç yayınlanmamıza göre çok iyi reklam yok tanıtım yok ama süper bi izleyeci kitlesi var isteseler gece 2de yayınlansın

    YanıtlaSil
  43. cümlemi tamamlamadan gönderdim diyecektimki isteseler gece 2de yayınlasınlar bizler yine izleriz reytinglerde tavan yapar

    YanıtlaSil
  44. Selamlar şekerler :)Nazlı bişey değil bacım hımmm göz ağrısı zor sanırım işin nedeniyle olmasın pc'başındaysan devamlı geçmiş olsun tabi HARUNA HAYRAN KALCAN BACIM O MASAL KAHRAMANIMIZ HARUNUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SÜPERSİN ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN İNŞALLAH AMİN FORUMA GÖZ ATTIM SERHAN YAVAŞ ADINDA BİR SAYFA AÇMIŞLAR BİR ÖVGÜLER BİR ÖVGÜLER HATTA BENDE YAZDIM DURURMU HİÇÇÇÇÇ DİMİ AMA:)

    Neslihan_23.......
    Serhan Yavaş dün akşamki perfonmasın bir harikaydı senii canı gönülden Tebrik ediyorum bizlere o kadar hissettirdinki ACINI gözyaşlarını SANKİ GERÇEK'miş gibi bir an düşündüm yaşadıkların ama oyunculuğun bir harika umarım Başarılarının devamını Bekliyoruz SERHAN YAVAŞ HAYRANI OLARAK SENİ SEVİYORUZ:)
    __________________forum________________

    YanıtlaSil
  45. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥HARUN♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥SENİ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ SEVİYORUZ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  46. Reyting sonuçları

    --------------------------------------------------------------------------------

    1.yaprak dokumu kand 1:27:25 16,80% 41,28%
    2.cocuklar duymasın atv 1:40:00 8,85% 21,44%
    3.yaprak dokumu (ozet) kand 0:45:09 8,84% 22,51%
    4.m.alı bırand''la kanal d ana haber kand 0:46:02 5,75% 17,47%
    5.unutulmaz atv 1:16:42 5,46% 20,78%

    1.yaprak dokumu kand 1:27:25 16,41% 43,35%
    2.yaprak dokumu (ozet) kand 0:45:09 8,58% 25,04%
    3.cocuklar duymasın atv 1:40:00 8,46% 22,47%
    4.komedı dukkanı star 1:38:05 5,69% 15,07%
    5.ugur dundar''la star haber star 0:32:09 5,40% 18,54%
    6.cocuklar duymasın (ozet) atv 0:17:14 5,03% 15,97%
    7.unutulmaz [/sıze][/B]


    dahada iyi olabilirdik ama saat geç işe gidenler var okula gidenler var varda var offffffffffffffff şu YAPRAK BOZUNTUSU NASIL HEP BİRİNCİ OLUR YAAAAAAAAAA AKLIM HİÇ ALMIYOR NERESİ GÜSELLL UNUTULMAZ BİN KAT DAHA İYİ.........

    YanıtlaSil
  47. HARUN'UN GÖRDÜĞÜ HAYAL SAHNESİ=EDA: (Bir gün beni gerçekten öldürüceksin)HARUN:Hadi gel...EDA:Nereye?HARUN:Bizim için yaptırıcam evi gezmeye...Bak burası evimizin salonu...EDA:Salonn?HARUN:Çocuklarımız da şuralarda oyunlar oynuyorlar düşünsene hayali bile güzel değil mi?EDA:Çocuklar mı?HARUN:Evet...beş tane ...EDA:Beş mii?HARUN:Az diyosan yedi olsun ...EDA:Benimle dalga geçme...HARUN:Ben çok ciddiyim aşkım...Bizim dünyamız burası olucak...Yağmur burda büyüycek kardeşleriyle burda oyunlar oynıycak...EDA:Bu söylediklerin gerçekleşebilecek mi?HARUN:Gerçekleşicek bitanem..Ve biz hiç ayrılmıycaz...Hiçbir kimse hiçbir kuvvet bizi ayıramıycak....
    __________________forum__________

    YanıtlaSil
  48. --------------------------------------------------------------------------------

    HARUN: Eda canım...Aşkım...Senin için kızımız için dua ediyorum bitanem...Çok yakında bütün acılarımız bitecek.Hasta bakıcı:Siz gelemezsiniz hastayı ameliyathaneye götürüyoruz.Sizi alamayız.HARUN:KİM ALAMAZ ?BENİM CANIM YANIYO... CANLARIM ACI ÇEKİYO!!!KİM ENGEL OLACAKSA GELSİN!!!!!HARUN:SANA, KIZIMIZA BİRŞEY OLURSA SİZİ YALNIZ BIRAKMIYCAM BİTANEM...BEN DE GELİCEM YANINIZA...BİZİM İÇİN ARTIK AYRILIK DİYE BİRŞEY YOK...ÖLSEK DE YAŞASAK DA BERABER OLUCAZ CANIM...KORKMA...HİÇ KORKMA...BEN SENİNLEYİM...SANA AİDİM...
    ___________________________Forum______________

    YanıtlaSil
  49. HARUN: Gitme Eda...Nolur benden gitme...(der ve yanağına öpücük kondurur birden Eda'nın söylediği söz kulaklarında yankılanır:BEN HİÇ SENDEN GİTMEDİM Kİ )HARUN :Allahım onu benden alma...Bizi Edasız bırakma...
    _____________________________________________________________

    gerçektende çok qüzel repilkler hele buna bayıldım ALLAHIM ONU BENDEN ALMA BİZİ EDASIZ BIRAKMA DEDİYA HARUN GÖZYAŞLARIM SEL OLDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NE GÜZEL SEVMEK SEVİLMEK RABBİM HERKESE BÖYLE SEVİLMEK NASİP ETSİN İNŞALLAH......
    _____________________________________________________

    qökçem senden alışmısız replikleri paylaşmanı içimde burukluk olustu offfffffffffffffffff qökçe sana diyim'ki cadı........

    YanıtlaSil
  50. Slm ben gamze unutulmaz diziyi cok seviyorum ama cok gec basliyor erken yapabilirmisiniz acaba.Harun ve Eda diziyi cok güzel cekiyorlar ya ama simdi meldada güzellesmis ya bide bitane yeni adam geliyor neden acaba .....Benden bukadarlik Eda Harun sizi Cok AmA Cok Sevioyrum

    YanıtlaSil
  51. Gamze dedi ki....Slm ben gamze unutulmaz diziyi cok seviyorum ama cok gec basliyor erken yapabilirmisiniz acaba.Harun ve Eda diziyi cok güzel cekiyorlar ya ama simdi meldada güzellesmis ya bide bitane yeni adam geliyor neden acaba .....Benden bukadarlik Eda Harun sizi Cok AmA Cok Sevioyrum

    YanıtlaSil
  52. Adsız dedi ki... 14 Ekim 2010 14:28
    Gamze dedi ki....Slm ben gamze unutulmaz diziyi cok seviyorum ama cok gec basliyor erken yapabilirmisiniz acaba.Harun ve Eda diziyi cok güzel cekiyorlar ya ama simdi meldada güzellesmis ya bide bitane yeni adam geliyor neden acaba .....Benden bukadarlik Eda Harun sizi Cok AmA Cok Sevioyrum

    YanıtlaSil
  53. Gamze dedi ki....Slm ben gamze unutulmaz diziyi cok seviyorum ama cok gec basliyor erken yapabilirmisiniz acaba.Harun ve Eda diziyi cok güzel cekiyorlar ya ama simdi meldada güzellesmis ya bide bitane yeni adam geliyor neden acaba .....Benden bukadarlik Eda Harun sizi Cok AmA Cok Sevioyrum
    Onlar bidahada ayrilmasinlar yoksa Bidaha Bakmam O dizi ye

    YanıtlaSil
  54. Ceylan 25
    slm ben ceylan ben bu dizi yi cok seviyorum ama bitek harunla eda yi seviyorum bidesimdi yagmur olduguna dahil onuda seviyorum hepinizi cok ama cok Sevioyrummmmmmm...........

    YanıtlaSil
  55. en çok neyini özlüyorum biliyor musun?
    o çocuk ellerini
    bana baktığın zaman;
    aklımı alan gözlerini
    bizim aşkımızın tarifi yoktu
    benzersiz sevmiştik birbirimizi
    nasıl kazandıysak,öyle kaybettik
    şimdi kim arar,kim bulur izimizi?!

    bildiğini okur zaman
    kader bize düşmanmış
    biz bile ayrıldıysak
    demek ki aşk yalanmış...

    (mithat körler söylüyor.unutulmazın son bölümlerinden birinde yayınlanmıştı.hani son bi gün geçiripte ondan sonra eda harunu teknede bırakıp,taksiyle oradan ayrılmıştı ya,o bölümde işte.)

    YanıtlaSil
  56. NAZLIM tekrar geçmiş olsun bacım.inşl dediğin gibi haftaya diziden sonra sohbet etme fırsatımız olur.galiba bilgisayarın başındasın sürekli işin gereği.o yüzden olmalı.allah kolaylık versin bi tanem.NESLİHAN süpersin ya....yeniden yaşadım o anları tek tek,sen böyle replikleri yazınca.en çok harun sahip çıkıyor bu aşka zaten.en çok ona içim acıyor yine zaten.eda onu iyice kızdırmış olmalı evet.offf yaa....onlar birleşirse dizi biter ama edanın da bu baygınlık veren tekrarları da çekilesi değil yani.dizinin saati benim için uygundur fakat bi çok seyirci için geç olmuş galiba.artık dikkate almalılar bu durumu.başında uyuyanlar da az değil filmin.benim de bi arkadaş öyle.yakınıyordu geç çıkışından dizinin."uyuyorum izlerken,uyanıyorum ki ne unutulmaz var,ne eda ne de harun."diyor.
    reytinglerde 3. olmuşuz.bu kadar geç çıkmasına rağmen iyi bi sonuç bence.yarpak süprüntüsü de bitti bitiyor zate.o da biterse tamamen kurtuluruz.

    YanıtlaSil
  57. bi ayrıntı takılmıştı gözüme.o da edanın gördüğü rüyayı, harun hastanede edayla olan sahneleri hayal ederken gördü.hani harun edaya yüzük veriyordu ya.yani edanın yaşadığı bi olayı harunun hayal ediyor olması çok saçma olmuş.niye dikkat etmiyorlar böyle şeylere anlamıyorum ya.hadi karım dedi edaya harun,onu anladık da.başka uzun uzadiye nasıl bi açıklama yapacaktı,kısa yoldan karım dedi.veya da öyle görüyordu gözünde artık,dedik,bu duruma da.edanın rüyasını harunun görüyor olması, nasıl bu işi yapanların gözünden kaçmış doğrusu,pek bilemiyorum.acaba bizim gözümüzden de kaçacağını zannedip de baştan savma mı yaptılar.lütfen,ben bu tarz şeyleri"nasıl olsa izleniyor"mantığıyla yapılmış, özentisiz ilkesizlikler olarak değerlendiriyorum.ayrıca türkan anne de saçmalama konusunda çok iyiydi.harunun derdi ne, o ne diyo."keşke öldürseydim seni,bütün bunlar yaşanmazdı" diyo.demek ki hiç kimse yaşananlardan ders almıyo.bak cemil amca eline silahı alıpta,kurşunları savurunca neler oldu yani.adam hapse düştü.kızı ve torunu hastanede.çözüm hep uçlarda aranıyor.

    YanıtlaSil
  58. her zamanki gibi aşık nir adam gördük güzel oyunculuksüper süper

    YanıtlaSil
  59. İDİL dedi ki... 15 Nisan 2010 14:06
    ARKADAŞLAR YORUMLARI GEZİYODUMDA BAKTIM ÇOK GÜZEL YORUMLARIMIZ OLMUŞ BUGÜN BİRAZ NOSTALJİ YAPICAM HERKESTEN ARA ARA UMARIM KİMSE RAHATSIZ OLMAZ ....AYŞE NESLİHAN İDİLİN MAPUSANE ANISI....

    Ayşe dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:22
    NAYIR BURDA DEĞİLİM BEN BİRAZ UÇTUMDA BİTİŞİKTEKİ komşumun kızı ikide bir titreşim göderiyor ve yazışmak istiyor beni deli ediyor

    İDİL dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:29
    AYŞE SÖYLE O KOMŞUNA Bİ CADIVAR DE RAHAT BIRAKSIN SENİ ZATEN YAVAŞ YAZIYORSUN ŞİMDİ ONADA DÖNERSEN AKŞAM OLUR BİZ PAYLAŞAMAYIZ SENİ UCAR GELİRİM ORAYA ZATEN KABAHATİMLE OTURUYORUM KENDİME KIZGIN
    NESLİHAN dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:31
    idilciğim kendine kızma yaaaaa sen insanı bile bile kırmazsın

    İDİL dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:36
    AYŞE BU KIZ YAN KOMŞU DEYİLMİ NE İSTİYOR KAHVESİMİ TUZUMU BİTMİŞ ÇENEYE TUTMASIN SENİ ÇIKICAM BİRAZDAN

    Ayşe dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:37
    İDİL üzülme canım sen kötü bişey yazmamışsın deniz anlar canım onu kastedmediğini idil ben bu komşuyu boğmaya gidiyorum hemen gelirim ben arkadaşla yazışıyorum dedikce dikkete almıyor en iyisi boğmak komşunu kızı anlayışlıda küçük erkek kardeşi var o beni sinirlendirdi boğup kurtulacam hapisaneye ziyaretime gelirsiniz demi
    NESLİHAN dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:39
    ayşe ya sen diyon bacım allah korusun.kaldır rafa bakim..
    Ayşe dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:43
    NESLİHAN senin güzel hatrın için rafa kaldırımde şaka maka boğocam galiba
    NESLİHAN dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:45
    AYŞE canım relaks

    idil dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:48
    ne bilim ayşe birden geldi aklıma işalla yanlış anlamaz

    TUT TUT AYŞE BEN GELİYORUM ŞİMDİ ERKEK KARDEŞİ BANA BIRAK SEN KOMŞU KIZA GEÇ Bİ GÜZEL BİLGİSAYARIN KAPLOLARINA DOLAR SONRADA GİDER PAŞA AŞA YATARIZ YETERKİ ORDA TELEVİZYON OLSUN UNUTULMAZI İZLEYEBİLELİM İÇERİ GİRMEK BİŞEY DEYİLDE ŞİMDİ UNUTULMAZ GÜME GİTMESİN HAZIR EDA BÖYLE GÜZEL HARUNDA BİŞİYLER ÖGRENİYOKEN
    Ayşe dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:52
    İDİL canım sayende gülmekten öldüm çok yaşa emi idil televizyonuda yanımızda götürürüz canım bide orda koğuş ağası varsa unutulmazı unutmamız gerek bağrımıza taş basarız bizde
    ama korkma sana kalmadan işi ben bitirdim
    NESLİHAN dedi ki...
    21 Şubat 2010 17:55
    idil senle insan yaşlanmaz valla...ne güzel
    İDİL dedi ki...
    21 Şubat 2010 18:01
    ayşe bekle götürürsün televiz yonu yanında kolaydı öyle koguşagası olsun be kac yazar biz melda burak batu görmüşüz o olsa ne olur aşık ederiz feyyaz anmçamıza hani birazda yaşını almışsa o bahaneyle bizde izleriz çigem bizi ziyerete gelir ama yemek felan getirmesin zehirlenmeyelim içerde denizde gelsin azı iyi laf yapıyo bizi korur neslihanda şiir gönderir iyce evkar yaparız sonra başlarız senle şarkıya aldırma gönül aldırma
    Ayşe dedi ki...
    21 Şubat 2010 18:13
    İDİL SEN ÇOK YAŞA emi kız hapisaneye gittiğimiz zaman çiğdemin yemeklerini bile ararız kesin ordaki yemekler kötüdür yada çiğdem bize mazeme getirsin biz yapalım değilmi o zaman çok yaşarız idil ben aldırma gönülü söylemem ya unutulmazın şarkısını yada bitliste beş minare beri gewl canım beri gel güzel olur demi
    AYŞE dedi ki...
    21 Şubat 2010 18:16
    İDİL tamam canım seninle yazışmak çok güzeldi sağolasın canım senin sdayende keyfim yerine geldi idil kendine çooook iyi bak HOŞÇAKAL

    İDİL dedi ki...
    21 Şubat 2010 18:20
    AYŞE çigdemim gelsin ben onu görim yemek olmasada olur nasılsa uzun yatarız şarkılar türküler bitmez bi sen bin söylerim allah iyligini versin senin şu halda bile yazdırdın bunları bana hepiniz harika insanlarsınız ÇOK ÖPÜYORUM SABAH İŞİN OLMAZSA SENDE KATIL hoşcakal iyi yorumlar

    YanıtlaSil
  60. Nazenin canım çok saol ben yazmdımki forumdakiler yazmış REPLİKLERİ bende buraya aktardım ama çok güzel sahnelerdiiiiiiiiiiiiii....

    YanıtlaSil
  61. reytingler nede kötü diyen varsa geç saat oldudan bilsin

    YanıtlaSil
  62. GÜNAYDIN arkadaşlar herkes iyidir umarım Nazlım çok geçmiş olsun .Denk geliriz umarım seni çok öptüm hoşçakal..Neslihan canım çok saol yaa İDİL,i alıntı etmişsin bide AYŞE,yi çok özledim onları yaaa DENİZ katılıcam demişti yok niye katılmıyo
    EMİR desen oda yok yiyenimizin hazırlıklarına girmiş olmalı
    UMUT,İLKER sizleride görmeyi çok istiyorum katılın yaaa
    İDİL sabah kalktım sen belki yazmışsın diye ama yok iyimisin sorunların vardı neden katılmıyosun sen benim için çok deyerlisin sana çok ihtiyacım var lütfen CADIM katıl seni beklicem sen hiç gelmesen bile mutlaka birgün yazarsın ...

    YanıtlaSil
  63. unutulmaz herzamanki gibi çok güzeldi yeni bölüm çok daha güzel olucak. Harun ,yağmuru alıp gidiyo sanırım Ece,le beraber dönücekler 5 yıl sonra Eda kızını görücek ama Yağmur onu tanımaz Harun el ele geldiyi kişi Ece ,melda deyildir .Sakın Harun onunla evlenmiş olmasın bu zaman içnde karışık yeni bölümü izliyince anlaşılır herşey

    YanıtlaSil
  64. Alıştım sana birtanem
    Alıştım hergün görmeye
    Bir nefes gibi muhtacım
    Sevilmeye sevmeye
    Her sabah uyandığımda
    Seni buldum yanımda
    Yokluğun bir zehir gibi
    Dolaşıyor kanımda

    Alışmak sevmekten
    Daha zor geliyor
    Alışmak bir yara
    Bağrımda kanıyor
    Sen yoksun kollarım
    Boşluğu sarıyor
    Alıştım birtanem alıştım sana

    Alıştım sana birtanem
    Yokluğuna dayanamam
    İnan sensiz kaderimle
    Tekbaşıma savaşamam
    Ben seninle varolmuşum
    Benim seninle bir sarhoşum
    Sen yanımda olmayınca
    Gayesizim bomboşum

    Alışmak sevmekten
    Daha zor geliyor
    Alışmak bir yara
    Bağrımda kanıyor
    Sen yoksun kollarım
    Boşluğu sarıyor
    Alıştım birtanem alıştım sana

    İDİL********ÇİĞDEM

    YanıtlaSil
  65. Zehroldu içimde aşk yudum yudum
    Seni hayatımdan silmek istedim
    Ne yaptımsa terketmedi beni hayalin
    Bağrıma bir kurşun sıkmak istedim

    Acıdır biriyle gördüm elele
    Eskiden benimle olurdun böyle
    Birden isyan ettim kendi kendime
    Boş kalan elimi kırmak istedim

    Şimdi bir bedende bir kalp boş kaldı
    Bu aşktan geriye bir sarhoş kaldı
    Nasılda inandım aşk bir masaldı
    Yinede sonunu bilmek istedim

    ****EDA,dan*****HARUN,a

    YanıtlaSil
  66. öylen katılmaya çalışırım arkadaşlarım sizide beklerim karşılıklı yorumlaşmayı çok özledim şimdilik hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  67. Hayırlı Cumalar Diliyorum herkese:)ELİF bişey değil canım...yok zannetmiyorum ELİF HARUN ECEYLE EVLENSİN EVET HARUN biriyle el ele tutuşuyo birde edanın karşısında duruyor HAYEL OLMASIN :) UMARIM ÖYLE OLUR AZ ÖNCE FORUMA GÖZ ATIYORDUM YELİZ BAZI TİYOLAR VERİYOR EDA VE YAĞMUR KEK YAPICAKMIŞ ÖYLE YAZMIŞ BU BİR TİYOMUDUR ORASI BİLİNMEZ AMA OLMASINI İSTERİM:))))

    YanıtlaSil
  68. Alıntı:
    Yellow80´isimli üyeden Alıntı
    Sanada Günaydın canım
    Jenerik değişmeyecek şimdilik
    Saatte aynı çünkü çocuklar duymasın uzun sürüyor canım
    _________________________________________________________________

    Alıntı:
    Yellow80´isimli üyeden Alıntı
    Günaydın canım,

    Bence beklenen gün yakın 57den sonra bu tür sahneleri bol miktarda izleyeceğimzie dair bir his var içimde
    Tanıtımda gördüğümüz bir sahnede bunun işareti olarak kabul edilebilir
    ama asıl çıkış noktası Yağmur olacak ki bu Eda'nın canını daha çok yakacak
    Bizlerde bu sahnelerde zevkten dört köşeyiz Allah'tan Edayı seviyoruz birde sevmesek görmek istediğimiz sahneler yüzünden kız ne hallere gircek yazık valla düşündükçe

    TUBA.....
    şimdi eda cılar bana çok kızacak ama yinede yazayımda içimde kalmasın bari edanın birazda olsa kızı ve harun için birşeyler yapması hoşuma gider hep çabalayan aşkı uğruna çalışan harun oldu şimdi sıra eda da valla ben bunu okudum ya sabırsızlıkla o sahneleri bekliyorum
    ________________________________________________________FORUM

    YanıtlaSil
  69. Alıntı:
    unutulmaz&nazlı´isimli üyeden Alıntı
    çıksın çıksın yangın çıksın ohh hakeder
    doğru olabilir oda olur aman harun çatlasında kimin arkadaşı kimin patronu ortağı olarak geliyosa buyursun gelsin

    pelin ablacım acep eda orda o olayları niden yaptı bide bunun düşünü hep olaylar hep oalylar olamzzki bide bunun asıl kaynağını düşünün neden oldu neden yaptı

    bu arada pelin ablacım senin söyledikelrin malum yerde okudum valla
    bi burdayız bi orda
    arkidişler malum yerde bişey yazdım burayada yazım
    anti ece
    anti aras
    anti melda
    anti ferda
    anti kerem
    anti türkan
    anti feyyaz
    anti burak
    anti batu
    dizide oyuncu kalmadı
    ____________________________________________________________
    LARA_33

    sende harunu kıskanç sevenlerdensinn... bendee.. vallahi dediğin gibi dizideki herkes anti amma edarununmuz hariçç...) bide aras şirket toplantılarında yanında edayıda götürürse sonracıma harunda orda...offf gelsin muhteşem edrun sahneleri... vallahi şimdiden sabırsızlanıyom..
    tahmin.. batu arası arayıp çağıracak
    ______________________________________________FORUM_________
    Bende HARUNU KISKANÇLIK tarafını çok seviyorummmmmmmmmmmmmm böyle sahneleri çok görecez ;)))))

    YanıtlaSil
  70. Alıntı:
    Yellow80´isimli üyeden Alıntı
    ee adama boşuna hero demiyolar
    herkese her eve lazım bi tane bu Harundan
    Dayanbilmesininde bir sebebi var canım
    bunları hep geriye dönük sahnelerde bize gösterceklerdir
    yani birbirinden uzak o 5 sene içinde ikisininde neler yaşadığını, neler hissettiğini...
    Bu sahneler bazı şeyleri anlamamızı daha kolay sağlayacaktır hem

    _______________________________________________________________
    Alıntı:
    Yellow80´isimli üyeden Alıntı
    Yanlış değil hayatım eminim birçok arkadaşımızda senin gibi düşünüyor ama bunun esasında hi önemi yok.Ne Özlem Hanım için, ne Sinem Hanım için...
    Ve bu piyasa içinde bazı şeyler profesyonellik gerektirir.Özlem Yılmaz için isminin önde olup-olmaması önemli değil burda Sinem Hanım kendisinden yaşça büyük olduğu için isim öne konuyor dizide ve şöylede bir durum var hikayede ablası ile aynı adama aşık olan taraf Eda yani Melda'nında hikayede önemi aynı derecede önemli.Bence bunları düşünmek çok yersiz bizim için önemli olan dizimizin diğer dizilerle arasındaki savaştan galip gelemsi yani ratingleri...Oyuncularımızın sorun yapmadığı bir meseleyi burda tartışıyor olmamız yersiz değil mi?
    _________________________________________________________________
    Yellow80´isimli üyeden Alıntı
    :Tubacım ben Edrunmurcuyum
    ama dediğim gibi bu tür sahnelere asla hayır demem Çünkü kıskançlık aşırıya kaçılmadığı müddetçe AŞK'ın en güzel ispatıdır.İnkar edilemez asla
    Aylincim (ya gerçek adını unuttum iyi mi konuşmaya konuşmaya) Melda'dan kıskanmıyor çok haklısın ve bununla ilgili bir sahne yine bu bölümde görücez hepimiz şaşırıcaz ben asla yapamazdım dediğim şeyi Eda yapacak ve o sahnede eminim Edacılar bile dayanamayıp ağlıcak Sorunun cevabı Hayır canım o çok başka birşeyin ifadesi olarak gösterilcek
    miss-busra canım hayır o görüntü gerçek değil tanıtım çekimi ama bazı şeylerin işareti diyebiliriz Harun ve Eda'dan intikam almak sen böyle birşeye inanabiliyor musun
    Bahtiyarcım(seninden gerçek adını bilmiyorum özürdilerim) teşekkürler gayet iyi 8 ayı devirdik emekliyoruz şükür bugünümüze
    Aylinim tahminine devam et belki bişi çıkar öpüşme konusunda evet Mehtap haklı tam isabet kampanyaya destek lazımsa elimden geleni yaparım Mehtapcım
    _______________________________________________forum__________

    YanıtlaSil
  71. Alıntı:
    NURCAN´isimli üyeden Alıntı
    canım ya yeliz nedemek istedi anlamadımda benim yapamam dediğim şeyi eda yapıcak diyorya onu çıkaramadım nedemek istedi cevap verirsen sevinirim harun çok acı çekecek eda içn

    Yellow80.....

    55.Bölümde Eda&Melda sahnesi için konuşuyorum canım
    Bişey kalmadı izlicez hep birlikte Eda aslında ne kadar saf orda bir kez daha anlıcaz hepimiz
    Bizim aşıklar çok acı çekecek
    ___________________________________________________________
    yA BU MELDA DEĞİŞİRMİ HİÇ FAZLALIK AMA NE YAPALIM DİZİDE OFFFFFFF NE YAPICAK EDAYA EDADA ÇOK SAF canım benim biraz uyanık olsa....OFFFFFFFFF ÇOK ACI ÇEKECEKLER DEMEK BİZİM AŞIKLAR TABİ BİZLERDE......

    YanıtlaSil
  72. selam arkadaşlar harunun edaya kızım seni annesi olarak bilmeyecek dedi bunun sebebi edadan kaynaklanıyor eda herzamanki gibi ailesini seçti yağmuruda gözden çıkardı harunda kızını alıp yurtdışına gitti eda sonradan pişman oldu ama iş işten geçti soluğu havaalanında aldı ama yetişemedi ve böylece aradan acı dolu 5 yıl geçti

    YanıtlaSil
  73. edanın babası ölmemiştir eyer ölseydi ferda hanım edanın defilesinde ön sırada alkış tutmazdı forumdakiler ve facedekiler harunun böyle bişe yapmasına kızıyorlar eda harundan kızını ayırınca iyide harun ayırınca neden kötü hem harun edadan ayrı hem kızından adam kafayı yer belkide harun ya kızın ve ben yada ailen tercihini sen yap demiştir tabi bundan önce eda harunu canını daha çok yakmıştır hep senin yüzünden demiştir

    YanıtlaSil
  74. cemil baba öldümü acaba?

    YanıtlaSil
  75. merhaba arkadaşlar. unutulmaz her zamanki gibi çooooooooooooooook güzeldi. bence cemil ölmedi

    YanıtlaSil
  76. Yeterrrr.. Icerde canlarimiz can cekisiyor siz
    burda nelerden konusuyorsunuz..Kavga etmek istiyorsaniz, hepiniz terk
    edin hastahaneyi. HemennnIcerde neden can pazari yasandigi hic akliniza
    gelmiyormu!!!

    ...GERCEK ASKLARIN UGRUNA iNSANLARIN HAYATLARINI KOYABiLiCEGiNi HiC
    DÜSÜNMEDiNiZMi!!! SiZiN KATI KURALLARINIZ YÜZÜNDEN BEBEGiMiZ SiZi bile TANIMADAN
    HAYATA VEDA ETMEK ÜZERE.

    Kalbi piril piril bir insan sizin bir kursununuzla
    hayatta kalabilmek icin cirpiniyor. Siz buraya gelmis ne anlatiyorsunuz
    birbirinize.

    SiZ BiZi ANLAYAMAZSINIZ. ÖMRÜNÜZ YETMEZ

    YanıtlaSil
  77. İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ;ELİF NESLİHAN NEZENİN ÇOK ÇOK TŞK EDERİM.sağolun bilgisayar ve evraklara çok bakmanın sonuçu göz ne yapsın sonunda ağrılar giriyor kanlanıyor.çok şükür iyi oldu o gün çok baktın nette odan olsa gerek Nazenin inş.55 bölüm yorumunda mutlaka kalmak istiyorum evet karşılıklı konuşallım tabiki Elifciğim seninlede seni bende çok özledim.Neslihanciğim alındıların çok güzel edayla yağmurun pasta yapma olayı çok hoşuma gitti güzel bölümler bizi bekliyor.haklısın Haruna hayran olmamak mümkünmü süper ya çok beğeniyorum karizma adam.grş üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  78. Bırakma beni EDA, benide kızımızıda bırakma. Sen diil, kızımız diil, bu aşkın bedelini ödiyecek biri varsa o da benim… Bu bedeni ben ödemeliyim! Yaralı kalbin bizim için atsın! Nolur hiç durmasın, kızımız için, aşkımız için. Yenilmicez birtanem inan buna, sadece buna in...an. Sakın pes etme sakın… Atar mı bu kalp sen olmasan Feryat edermi sen duymasan Ne olur sevgilim kaçma benden Yaşar mı bu can sen olmasan Atar mı bu kalp sen olmazsan Feryat edermi sen duymasan Ne olur sevgilim kaçma benden Yaşar mı bu can sen olmasan. Hangi can benim çektiğim acıyı çekti? Hangi kalp seni benimki kadar sevdi? Hangi yürek uğruna ölmek istedi? Ne olur sevgilim son kez dinle beni... Hangi can benim çektiğim acıyı çekti? Hangi kalp seni benimki kadar sevdi? Hangi yürek uğruna ölmek istedi? Ne olur sevgilim artık tut elimi!! Güler mü yüzüm sen olmasan Biter mi hüzün sen kalmasan Ne olur sevgilim kaçma benden... Yaşar mı bu can sen olmasan Güler mü yüzüm sen olmasan Biter mi hüzün sen kalmasan Ne olur sevgilim kaçma benden... Yaşar mı bu can sen olmasan…. Hangi can benim çektiğim acıyı çekti? Hangi kalp seni benimki kadar sevdi? Hangi yürek uğruna ölmek istedi? Ne olur sevgilim artık tut elimi!! Hangi can benim çektiğim acıyı çekti? Hangi kalp seni benimki kadar sevdi? Hangi yürek uğruna ölmek istedi? Ne olur sevgilim son kez dinle beni… Hangi can benim çektiğim acıyı çekti? Hangi kalp seni benimki kadar sevdi? Hangi yürek uğruna ölmek istedi? Ne olur sevgilim artık tut elimi

    YanıtlaSil
  79. SUSKUNLUĞUM AĞIR GELİR SANA, HEYBETLİ BİR KARABASAN OLUR UYKULARINA. SUS DEME BANA, BOĞULURSUN DİPSİZ SESSİZLİĞİMDE. KANATLARI SUSKUNLUĞUMA BULANMIŞ BÜLBÜL BULUTLARA HASRET KALIR; İSTEMEM. SUS DEME BANA, SUSKUNLUĞUM BASTIRIR TÜM ÇIĞLIKLARI. KONUŞAYIM Kİ, SÖZLERİM GÖZYAŞLARINA YOLDAŞLIK İYİ PAZARLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ.

    YanıtlaSil
  80. hayirli pazarlar UNUTULMAZ ayleme selamla DIZIMIZ HARIKADIR

    YanıtlaSil
  81. 55. Bölümün Özeti:
    Eda ve Yağmur’dan gelecek iyi haberlerin umuduyla bekleyen Harun, yaşadığı büyük ıstırabın henüz sona ermediğini anlayacaktır. Kader ona ve sevdiklerine yeni ve zorlu bir sınav daha hazırlamaktadır.
    Hapishaneden gelen Cemil’in intihar haberi ailenin üzerine bir bomba gibi düşer. Bu haber en çok da Eda’yı etkilemiştir. Türkan artık yaşananlara dayanamaz haldedir.
    Feyyaz hayatının en zor iki kararını vermenin eşiğindedir. Bir yanda büyük mücadelelerle bugünlere getirdiği Arslanlı holding, öte yanda da canı gibi sevdiği eşi Saadet..Feyyaz’ın kararları nasıl sonuçlar doğuracaktır
    Her şey Batu’nun ve ona yardım eden Burak’ın istediği gibi gitmektedir. Feyyaz Arslanlı ve holding avuçlarının içindedir artık..Ve Harun olanlarla ilgilenecek durumda değildir. Batu’nun yıllardır beklediği an acaba gelmiş midir?
    Başlarına gelen felaketlerle Eda’yı ne kadar çok sevdiğini ve bir kız kardeşe sahip olmanın ne demek olduğunu bir kere daha anlayan Melda, Eda’nın ondan istedikleri karşısında ne diyeceğini bilemez.. Eda, ablası Melda’dan ne isteyecektir?
    Eda ve Yağmur’a yeniden kavuşan Harun, hiç beklemediği bir noktaya doğru gittiklerinin farkında değildir. Yaşananların gölgesi onları adım adım izlemektedir. Onu derinden sarsacak şok nedir? Ve bu acıyı ona kim yaşatacaktır?
    Bütün bu soruların yanıtını ve daha fazlasını bulacağınız Unutulmaz, duygu, heyecan ve gerilim dolu 55. Bölümüyle 20 Ekim Çarşamba akşamı saat 22:45 de atv ekranlarında…

    YanıtlaSil
  82. sizede iyi Pazarlar Nazlı Dagıstan arkadaşlarım Nazlıcım iyiyim canım hamd olsun şeker sen nasılsın??? iyisindir inşallah...NAZLI BİŞEY DEĞİL hımmm canım dikkat et yinede sen bacım gözüne...Nazlı AŞK SÖZLERİN güzeell saqol paylaşım için:)))))

    YanıtlaSil
  83. yeterince uzadı,heyecanı nerdeyse bitti dizinin,bir de saatine bak..seviyouz diye sanki o saati beklemek zorundayız..

    YanıtlaSil
  84. Hayırlı Akşamlar şekerler:) RESİMLER GELMİŞ ÇOK GÜZELLER ya neden kimse yok yaaaaaaaaa offffffff eskiden böyle değildi ne güzeldi herkescikler burdaydı ne oldusa nazaramı geldik nedirrrrrrrrr çil yavrusu gibim dağıldık dizide başladı daha ne istiyorsunuzzzzzzz kızlarrrrr gelinnnnnnnnn yorumlaşalım tek buranın tadı hiç çıkmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:(

    YanıtlaSil
  85. ESKİDEN BURASI BÖYLEMİYDİ
    İDİL O GÜZEL MANİLERİYLE
    GÖKÇEM EN GÜZEL REPLİKLERİYLE
    AYŞE EN GÜSEL ALINTILARIYLA
    SERRA O GÜSEL SÖZLERİYLE
    KARDELEN ŞİRİNLİĞİYLE
    DENİZ EN GÜSEL TAHMİNLERİYLE
    DENİZ YILDIZI DOBRALIĞIYLA
    ASLI AÇIK SÖZLÜLÜĞÜYLE
    OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

    YanıtlaSil
  86. merhabalar arkadaşlar...Nazlım tşkl iyiyim canım.umarım sen de iyisindir inşl.alıntın çok hoşuma gitti.Neslim evet ya..kimseler yok.bakıyorum sayfaya,içim kararıyor.ne güzeldi önceden.hep bi acabayla açıyorum burayı ve İdil yine yeniden o güzel manilerini döktürmüş müdür ki,diyerekten giriyorum yazılara ama nafile...Ayşe de yok,yazmıyor ne zamandır.diğerleri zaten epeydir yok.o yüzden bende de bi böyle yazmama isteği hasıl oluyor bazen.zate sizler de olmasanız,ne bileyim,hiç bakasım gelmiyor bile.önceden bırak yazmayı,okumak için can atardım yazılanları.ELifcim,inşl daha iyisindir sen de.seven insan uzakta bilem olsa sevdiği ile konuşurmuş ya.ve birbirlerinin içinden geçenleri hissedermişler ya.İdil de başta senin ve sonra da bunca seveninin sesine kulak verse ya,ne var...Sehercim senle de denkleşemiyoruz epeydir.inşl bu çarş buluşuruz burda.
    ah eda ah...yine ne acaiplikler peşindesin ki?55.bölüm özetinde, edanın meldadan istediği şey ne ola ki?sakın harun ve yağmurla birlikte olmasını istemesin bu.yani pes doğrusu derim, eğer böyle bişey olursa.eda bu gerçi,her türlü tuhaflığı bekler oldum ondan artık.bunca felakete sebep oldum,aslında en doğrusu senin harunla olman deyipte bunu da haruna aynen söyleyip onu da bu şekilde kızdırmasın.

    YanıtlaSil
  87. GEÇEN ZAMAN
    hiç olmazsa unutmamak isterdim
    eski geceler,sevdiklerimle dolu odalar
    yalnız bırakmayın beni hatıralar
    az yanımda kal çocukluğum
    temiz yürekli,uysal çocukluğum
    ah ümit dolu gençliğim
    İlk şiirim,ilk arkadaşım,ilk sevgim
    doğduğum ev
    rahatlıycak içim
    duysam bi tek kapının sesini
    arıyorum aklımda bir ninni bestesini
    böyle uzaklaşmayın benden
    yaşadığım günler
    güneş, getir bir bayram sabahını
    açılım,açılın tekrar
    çocuk dizlerimdeki yaralar
    hepiniz benimsiniz
    mektebim,sınıflarım,oturduğum sıralar
    yalnız hatırlamak,hatırlamak istiyorum
    nerde kaldı sevgilim,
    seni ilk öptüğüm gün?
    rengine doyamadığım o sima
    ahengine konmadığım ırmak
    bırakıp herşeyi nereye gidiyorum?
    neler geçmişti aklımdam?
    nedendi ağladığım?
    neydi güldüğüm?
    ah!nasıldı yaşamak?! ZİYA OSMAN SABA

    YanıtlaSil
  88. "Biz insanlar,kuş gibi uçmayı,balık gibi yüzmeyi öğrendik de,basit birşeyi artık unuttuk;insanca yaşamayı."

    "üzerine kar gibi yumuşak yağdığın başın
    kartopunca sıkı patlamalısın suratında
    yaşadığını anlamalı
    yeşilde kalmalı gönlün,
    gözün pembe bakmalı
    beyaz akmalı kaleminden mürekkep
    bir engin mavi sohbet konuşmalısın..."


    "ne zaman ki gelirsin,
    o güne dört yıldızı çakarım
    bu ruh yangınları içinde
    her gelişin bir duş oluyor gülüm

    burda selam yıldızlara verilir
    karanlığa yıldız yakışır çünkü
    ulaşınca sabaha,
    HERHALDE GÜNEŞİNE ÖLÜNÜR GÜLÜM."

    YanıtlaSil
  89. Neslihan evet ya...resimler çok güzelmiş,şimdi baktım.bay karizmayla kızı çok hoş çıkmışlar.

    YanıtlaSil
  90. yukardaki bir arkadaşın dediği olabilir eski türk filmlerinde bu kullanırdı eda meldaya yağmuruda harunuda al ğit buralardan bemimle olursa herkesin felaketi oluruz diye bilir harunda buna sinirlenip yagmuruda alır ğider ama ne olursa olsun eda harun aşkını bitirmesinler rütük tü halk tı diyerek herkes istediği kanala ve istediği proğrama baka bilir imam hatipliler imza topluyormuş onlar önce baş örtülerini saygı duyulacak davranışlar serğilesinler ondan sonrada samanyolunu açsınlar ordaki dizilere baksınlar herkesin hayatına müdahale etmesinler

    YanıtlaSil
  91. GÜNAYDIN ARKADAŞLAR NASILSINIZ;NAZENİN ,NESLİHAN tşk ederim iyiyim Allaha şükürler olsun sizlerin iyi olmanıza sevindim. aynen katılıyorum bende siteye bakıyorum kimseyi görmeyince yazamıyorum sizin gibi harıka arkadaşlarımız var birbirinden güzel alındılarla sayfaya güzellik katmişsınız.evet edaya ben kızmaya başladım.bunca olaylardan sonra o lafı ederse hoş olmaz hem sevip hem git diyemez saneristler işte dedirtir ayrılık nasıl olacak 4 yıl zaman gececek aradan aşk kaldığı yerden devam edecek unutulmazın en güzel yanı eda harun aşkıdır başka çekicilik yönü yok düşmanlıklar intıkamlar aldatmalar (batu düşman melda intıkam peşinde burak işilli aldatıyor)en büyük EDA HARUN AŞKI geçmiş bölümlerini izledikçe o aşkı çok güzel sergilemişler hep seyiredesim geliyor.Yeni sezonda dilerimki ayrılık olmasın birbirine sahip çıkan aşıklar olsun ama bir taraf isteyip öteki taraf ailen ablam derse bu aşk gerçekliğini kayıp eder.bunun gerçek bir aşk olduğuna kimseyi inandıramazsınız sayın saneristler.imam hatipliler ne için imza topluyorlar anlamadım.bizim dizi için topluyorlarsa önce başka dizilere ve toplumda olup bittenlere baksınlar kimse ahkem kesmesin dizimiz çok çok güzel ve ben çok seviyorum beğenmeyen izlemez çok sevilen seyircisi yüksek olan bir dizi demekki toplum tarafından kabul görmüş izleniyor.arkadaşlar kib.grş üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  92. Hayırlı Günler arkadaşlar:) NAZLI iyiyim canım saqolasın şeker seninde iyi olmana çok sevindim bacım evet gelirler inşallah bekliyoruz onları kalbimizdeler biliyorlar:) çok saqol sende harikasın evet alıntılar qüze Nazenin çok saqol şeker:)hiç sorma NAZLICIĞIM EDAYA KIZMAYALIMDA KİME KIZALIMMM HIMMMMMMMMM HARUNAMI DAHA NE YAPSIN BU HARUN ADAM ÖNÜNDE KÖLE OLDU RESMEN GÜLER AİLESİ MAHFETTİ ADAMI İŞİNİ GÜCÜNÜ BIRAKTI AŞKINI PEŞİNE DÜŞTÜ ETRAFINDAKİ DÜŞMALARINI GÖREMEZ OLDU BATUYU BURAKLARINI RESMEN İÇTEN YIKTILAR ROMEOMU ÇOK ÜZÜLÜYORUMMM ÇOKKKKKKKKKKKKK ONUN ADINA KALBİ ÇOK TEMİZ BİR İNSAN HARUN:) EDADA ÖYLE AMA ARTIK ŞU AİLESİNİ BIRAKSIN OFFFFF NE OLUCAKSA OLSUN ARTIK DANANIN KUYRUĞU KOPTU ARTIK DÖNÜŞÜ YOK DİMİ MELDAYA BEKLEDİĞİMİZ LAFI DERSE VARYA EDAYI TOPA TUTARIZZZZZZZZZZ:(

    YanıtlaSil
  93. edayı da harunu da çok seviyorum.onların gözlerindeki o derin aşk ışıltılarını da görmeyi de çok seviyorum.dudaklarından dökülen aşk fısıltılarını da dinlemeyi de çok seviyorum.sanırım aşka aşık olan biri için bu aşkın muhteşemliğini seyretmek,duymak kendi adıma süper ötesi.evet nazlı sana katılıyorum,batunun entirikaları,burağın aldatmacaları,geçmişi hiç de temiz olmayan feyyaz beyin,çok mükemmel bi ömür geçirmiş gibi davranıyor olması.....;hiç de görülmedik,duyulmadık şeyler değil.oysa aşk öylemi?gerçek aşktan bahsediyorum ama.bi leyla ile mecnun,bi ferhat ile şirin,bi kerem ile aslıdan bahsediyorum.ve bize bu sevdaların çokta uzağımızda olmadığını hissettiren UNUTULMAZ dizisinin UNUTULMAZ aşıklarından bahsediyorum.evet hiç de kolay bi fırtına değildi ikisinin de göğüslemeye çalıştıkları ama artık eda sınırlarını iyice zorluyor ve beni de iyice kızdırıyor.ikisi de az fedakarlık yapmadı.bunu da bililyorum.fakat artık bu aşkın bütün onulmazlıklarını harunun üstlenipte,
    her defasında sadece onun birlikte olma çabası içersinde olmasını görüyorum.bu ise aşkın gerçekleriyle zıt eşitlikler çizmeye meyilli acılar bırakıyor yüreğimde.sanki hep tek tarafın bişeyler için uğraştığı ve bi tarafın da hep kaçtığı izlenimini oluştuyor bütün bunlar kafamda.evet ayrılıklar,kıskançlıklar,imkansızlıklar olabilir ama;o taraf bu taraf diye bi şey yoktur aşkta.ve sen ve ben diye de bi şey yoktur.biz vardır.bi tarafta hep eda ailem,mahfettiklerim demeye devam ettikçe ve bu söylemlerinin doğrultusunda saçmasapan işler yapmaya da devam ettikçe bazı şeyler çekiciliğini ve gerçekliğini yitirmeye başlıyor olacak.benden söylemesi.NAZLIM iyiyim canım.sizleri görünce daha da iyi oluyorum.iyi ki burdasınız ve hep burda kalın.NESLİM sana da tşkl şeker şey.sorma kız,mahfettiler romeo yu.yani eğer eda meldaya, harunla git derse,o kurşunun önüne atlayıpta harunun hayatını kurtarmaya çalıştığını filan hepten unutucam yani.sen onun için ölümü göze al ama bu aşk için mücadele etmeyi,bu saatten sonra hem de,bırakıver.hiç olacak iş değil.vallahi senleyim canım.berabercenek topa tutarız edayı,öyle olursa.

    YanıtlaSil
  94. "Üşüyorum...
    içimdeki hasret bile ısıtmıyor.
    demek ki bu kadar hasret yetmiyor.ne ısıtmaya,ne kavuşmaya...
    HASRET...
    her köyün ardında bir dağ,her dağın ardında bir köy varsa;iki köyden iki gönül boyun bükmüşlerse,hasret dağlardır.
    DAĞLAR...
    ben "ferhat" değilim."şirin" denen güzel,hasretini çektiğimin gölgesi olamaz.ama hasret var.dağlar da var orada.ve üşüyorum....."

    YanıtlaSil
  95. SLM BEN SINEM CELIK BENIM HAYRANIM BRTEK ÖZLEM YILMAZZZZZ:::::::::::::::::

    YanıtlaSil
  96. varsa yoks serhanoyunculuk süper bir insana bu kadarmı yakışır aglamak.karizma abim benim

    YanıtlaSil
  97. unutulmaz unutulmaz olacak inşallah

    YanıtlaSil
  98. unutulmaz karizmayla unutulmaz oldu oturması kalkması bakışı her şeyi karizma:))))))))))

    YanıtlaSil
  99. büyük günü unutulmaz sevenler izlesin herkes iyi seyirler

    YanıtlaSil
  100. (((HARUNDAN EDASINA)))
    Gönlümü kaptırdım sana,
    Ne olur anlasana..

    Gönlümü kaptırdım sana,
    Ne olur anlasana,
    Ben senin uğruna,
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm..

    Batan güneş doğmasa da,
    Yağmurlar yağmasa da,

    Batan güneş doğmasa da,
    Yağmurlar yağmasa da,
    Ben senin uğruna,
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm..

    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..

    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Vallahi billahi seni çok seviyorum..
    AAahh..
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm..

    Varsın her an canımda,
    Hem canda hem kanımda,

    Varsın her an canımda,
    Hem canda hem kanımda,
    Ben senin uğruna,
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm..

    Varsın her an canımda,
    Hem canda hem kanımda,

    Varsın her an canımda,
    Hem canda hem kanımda,
    Ben senin uğruna,
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm..

    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..

    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Vallahi billahi seni çok seviyorum..
    AAahh..
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm Ölürüm Ölürüm
    Ölürüm..

    YanıtlaSil
  101. Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..
    Sensiz geçen günlerimi,
    Ben günden saymıyorum..

    YanıtlaSil
  102. HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER
    HARUN EDA AŞKI SÜPER

    YanıtlaSil
  103. Nazenin sen çok saqolasın şeker ahhhhhhhhhhhhh Bunları aşkı bizleri kül etti beeeeeeeeeeeeeeee:))) neyse HERŞEY AŞK İÇİN DİMİ:) SEDA BACIM İZLEMEZMİYİZ BİTANEMMMMM BUGÜN UNUTULMAZ GÜNÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ:)

    YanıtlaSil
  104. Şimdi yorumuma gelirsem resimler pekde iç açıcı değil HARUNUM ÇOK ÜZGÜN EDADA ÖYLE BAKALIM nasıl sonuçlancak yani senaristler nasıl bu durumu katedecekler bilemiyorum ben dizimizi ilk başından takipçisiyim işin içinden çıkamıyorum şahsen BİR TARAFDA BABA yıkılmış vaziyette bacılar desen durumlar vahim KEREMİN FOTOLARDA HARUNA BAKIŞI BENİ KORKUTTU NASIL AÇIKLAMA YAPICAKLAR ONA HERŞEY YALAN DOLANLARLA SÜSLEYEN TÜRKAN ANLATSION BAKALIM OĞLUNA NASIL YAPÇAK ÇOK MERAK EDİYORUM DOĞRUSU....
    ECEDE NE ÇAPN OĞLU ÇIKTI... NEDE OLSA BATUYLA AYNI KANI TAŞIYORLAR NE OLCAK......

    YanıtlaSil
  105. İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR NASILSINIZ;NESLİHAN NAZENİN Bu ne güzel yorumlar şiirler ah Neslihanciğim eda harun kavuşmadıkça bizi üzmeye devam edecekler bir kezde bizleri mutlu etseler Eda meldaya sanıyorum bana birşey olursa Harunla Yağmurun sana amanet onlara sahip çık diyor.izleyip görellim herkese iyi seyirler..

    YanıtlaSil
  106. slm ben simge ve diyorum´ki unutulmaz dizi cok orospuca hahaha

    YanıtlaSil
  107. unutulmazzzzzz ist voll doofffffffffffffff
    hahahaaaaÖZLEM YILMAZ BRTEK SERHAN YAVAS`LA YAPMIYA CALISIYOR

    YanıtlaSil
  108. özlem yilmazin a.Q :@ xD hahahahahahahahahahahaahahahahahahaha yesin benim bokcazimi

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler