13 Ekim 2010 Çarşamba

Unutulmaz Dizisi 56. Bölüm Fragmanı izLe 27 Ekim


Unutulmaz dizimizin 56. bölümü 27 ekim Günü Atv ekranlarında bizlerle buluşacaktır..
Unutulmaz'da heycan ve aşk kasırgası devam ediyor...Unutulmaz 55. bölüm fragmanı resmi sitesinde yayınlandıktan sonra en kısa zamanda her zamanki olduğu gibi sizlere sunulacaktır...


Unutulmaz dizisi 56. bölüm Fragmanı Hakkında// Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

7 yorum :

  1. arkadaşlar 56.bölüm bomba gibi geliyo 5 yıl geçmesine rağmen harun edayı unutumamış edanında unutmadığı açıkça ortada harun her zaman ki gibi edayı kıskanacak aşk alevlenecek adı üstünde unutulmaz ama haruna yurtdışı yaramış çok yakışıklı olmuş zaten öyleydi edayada modacı olmak

    YanıtlaSil
  2. ah ah ne kadar özlemişim unutulmaz dizisini,diziyi serederken kendimi kaybediyorum iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  3. slm şokok oldum eda bun haketmedi e-h-y-sizi çok seviyorum süperrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. slaem edaharunyağmur sizi çok seviyorum dizis püper

    YanıtlaSil
  5. zeki ankaradan arkadaşlar böylebir dizi nasıl biter benhayatımda böylebidizi izlemedim biz zaten ateveizliyorduk birdeunutul mazvar dahane olsunki budiziye emegi gecen herkese teşekkür ediyorum unutulmaz ve ateveye devam edayla haruna bayılıyoruz

    YanıtlaSil
  6. ayrilik olumden beter

    YanıtlaSil
  7. e-y-h tekelim bsüperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr unutmlaz süperrrrrrrrrrrrr tüm ekibe tşk

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler