2 Temmuz 2011 Cumartesi

Unutulmaz Finalin ardından yorumlarınız // SON


Bu sefer sizlere bir bitiş ardından o güzel yorumlarınızı almak için yazımızı yazıyoruz...Biraz buruk,biraz farklı duygularla.. maziye döndüğümüzde 90 bölümden hariç aşk,ızdırap,sevgi ve en önemlisi burda duygularını paylaşan yorumcu arkadaşların dostluğu, geride kalan güzel anılar ve bu anıların tesellisiyle yeni güne merhaba demek paha biçilemez birşey...

31 Mayıs 2009 Pazar günü ilk yazısını yayınlayan sitemiz bir tarih atmak gerekirse dizi bitişi ardından 2 temmuzda da bir son yazısı yayınlıyor...Bu yazıda Final ardından içinizde kalanları,duygularınızı yani istediğiniz herşeyi yazabilirsiniz...

Unutulmaz Finalin ardından yorumlarınız // İçlerimizde Kalanlara...Unutulmaz anılar //

Paylaş: Facebook Twitter Google+

42 yorum :

  1. slm unutulmaz ailesi aslında final bölümünün ardından düşüncelerimi yazmıştım... bundan sonraki isteklerimiz belli yeni dönemde SERHAN YAVAŞ VE ÖZLEM YILMAZIN yeni projelerle bizi kendilerinden mahrum etmezlerse çok seviniriz... bundan sonraki tek isteğimiz bu yine aynı dizide oynarlarsa daha süper olur... umarım kendilerini fazla özletmezler eylülde dönerler aramıza.... SERHAN YAVAŞ ve ÖZLEM YILMAZ yine aşk dizisinde oynamalılar ve iyi rolde olmalılar onlara kötü rol yakışmaz...

    YanıtlaSil
  2. Nesliş qökçe3 Temmuz 2011 13:34

    HAYIRLII PAZARLARRR UNUTULMAZ AİLEMMM.....

    ECeciğim senden başkaa kimseler uğramamışşş şekerrr
    evett canım SERHAN ÖZLEM İKİLİSİ MUHTEŞEMMMMMMMM ONLARIIII BİR ARADA YİNEE GÖRMEKKK İSTİYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  3. Nesliş qökçe3 Temmuz 2011 13:37

    Harun klonlansın
    2011 için televizyon dilekleri Sabah Gazetesi televizyon eleştirmeni Yüksel Aytuğ’un 2011 televizyon dilekleri ;

    *Fatmagül artık konuşmayı öğrensin. Beren’in sesine hasret kaldık vallahi!
    *Mümkünse Kerim koşmasın, Fatmagül yürümesin.
    *Kavak Yelleri’nde biri çıkıp sırayla birbirlerine aşık olan gençlere “Durun, yapmayın, siz kardeşsiniz” diye bağırsın…
    *Unutulmaz’ın Harun’u klonlansın. Dizideki tüm kız kardeşlere birer tane dağıtılsın…
    *Kurtlar Vadisi Pusu’daki hastane kapatılsın. Millet “Nasılsa hastanemiz var” diyerek, ha bire vurulup duruyor.
    *Aşk ve Ceza’nın Bora’sına daha çok rol yazılsın. Böylece evdeki gül gibi kocasını üzüp duran kadınlar ‘ibret’ alsın, hallerine şükretsin…
    *Birileri Arka Sokaklar’ın polislerini terfi ettirsin. Yıllardır bu kadar başarıya hepsinin çoktan emniyet genel müdürü olması gerekmez miydi?
    *Çocuklar Duymasın’ın Seyyar Tayyar’ı mozaiklensin. Birol Güven tutuklanıp zayıflama kampına atılsın. Türkiye’nin havası, atıştırmasız hava sahası ilan edilsin!
    *Ezel’in senaristlerine işten el çektirilsin. Onların yüzünden milletçe paranoyak olduk. Yolda para bulsak, “Ulan bunun altından bir Ali-Cengiz olayı çıkmasın” diye el süremiyoruz yahu…
    *İzdivaç programları yalnızca mobilya, çeyiz, kuyumcu ve beyaz eşya dükkanlarında izlenebilsin. Zira sadece onlara faydası var…
    *Yarışmadan Sorumlu Devlet Bakanlığı kurulsun, başına Acun Ilıcalı getirilsin.
    *Birikmiş tüm kayıp ve cinayet dosyaları Müge Anlı’nın başkanlık edeceği özel mahkemeye havale edilsin.
    *Mehmet Ali Birand’a haberleri sunarken dublaj yapılsın.
    *Dizi aralarında 3 dakikadan fazla reklam yayınlayan kanalın genel müdürü, ceza olarak 6 saat süren Tarihin Arka Odası canlı yayınına mecburi konuk olsun.
    *Dizi diyaloglarının arkasındaki fon müziğinin sesini açanlara, reklam kuşaklarında ses patlaması yaratanlara 3 gün boyunca aralıksız Ajdar’dan ‘Çikita Muz’ şarkısı dinletilsin.
    *RTÜK’ün yayın durdurma sırasında ceza olarak yayınlattığı ve artık her karesini ezberlediğimiz Akdeniz’in Derinlikleri belgeseli yerine Rio Karnavalı görüntüleri yayınlansın.
    *Yazacak konu bulamadığında televizyona dört elle sarılan köşe yazarı ahalisi daha fazla komik olmasın.
    ___________________________________________FORUM_____________

    YanıtlaSil
  4. Nesliş qökçe3 Temmuz 2011 13:41

    GÖKÇEM SENİİİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÖZLEDİMMM İYİMİSİN BİLMİYORUMM AMA GELMENİİ HEP BEKLİYORUMMMMMMMMMMMMMMMM BALIMMM BEN SENİ UNUTMADIMM ASLA UMARIM SENDE BENİİİ UNUTMADINNNNNN .......


    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE
    GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE GÖKÇE

    YanıtlaSil
  5. Nesliş qökçe3 Temmuz 2011 13:44

    ARKADAŞLARR kusura bakmayın lütfennn içimdekii sevgiyii o kadar sayfalara dökmekkk istiyorumkii sizlere anlatamam
    bilmiyorumm bu sayfayııı takipp ediyormuuu etmiyormuuuuuuuu onuu sevdiğimiiiiii dilee getirmekkkktenn çok memnunummmmmm sizlerde benii anlarsınızz bundan eminimmmmm......

    YanıtlaSil
  6. iyi günler unutulmaz ailem nerelerdesiniz ne çabuk vazgeçtiniz unutulmazdan gitmeyin kaçmayın burdan bizden... hani harun demiştiya edaya gitme benden kaçma diye herkes gitsin ama sen kal eda demişti... ahhh ne güzel bölümdü onlar dimi arkadaşlar? bu yaz unutulmazın tekrarını istiyoruz birinci bölümden başlayarak bizi eda ve harunsuz bırakmayın yetkililer duyun sesimizi ben ve arkadaşlarım untulmazın tekrar bölümlerini istiyoruz...

    YanıtlaSil
  7. Harun:Sana bir şey oldu sandım
    Eda:Ben de sana
    Eda:Ne oldu burada
    Harun:Ne olduğu umrumda değil iyisin değil mi bir şeyin yok
    Eda:bir an seni kaybettiğimi sandım öldüğünü sandım
    Harun:ben hep yanında olucam sensiz olmuyor yapamıyorum ne kadar denesem de olmuyor Eda seni aklımdan çıkaramıyorum
    Eda:Ben de çıkartamıyorum bir türlü gidemiyorum senden
    Harun:Gitmek bir şeyleri çözücekse herkes gitsin ama sen kal Eda yeter ki sen kal sensiz yaşamak istemiyorum gitme benden,kaçma
    Eda:Hiç gitmedim ki nasıl gidebilirim sana bu kadar aşıkken nasıl gidebilirim
    Harun:Aşkım..aşkım..aşkım

    YanıtlaSil
  8. final akşamı eda ve harunun dansları süperdi özellikleri kutsinin şarkısıyla dansları süperdi zaten bu aralar favori şarkım kutsinin melek şarkısı...

    YanıtlaSil
  9. Kaybedecek zamanımız yok sevgilim
    Bizi bundan sonra mutluluk ifade ediyor
    Bırak bizi kendi halimize
    Aşka borçlu kalmayalım

    Ayrılığın esiri olmak yerine
    Her saat her dakika göz göze yanyana kalalım
    Benim senden başka kimim var ki
    Yalancı rüyalara kanmayalım

    Ecel kapıyı çalmak zorunda kaldığında
    Bana son sözün ne diye merak ediyorum
    Hayatın gerçekleriyle karşılaştığında
    Cennetin kapılarında bekliyorum

    Sen beni gülümseten bir meleksin
    Hayat bağlı kalmama tek sebepsin

    Kaybedecek zamanımız yok sevgilim!!
    EDA VE HARUN AŞKINA GELSİN

    YanıtlaSil
  10. İyi günler arkadaşlar Ececiğim duygularını çok güzel dile getirmişsin ki aynen katılıyorum en kısa zamanda SERHAN YAVAŞ ÖZLEM YILMAZ dan yeni bir aşk dizisi istiyoruz.90.bölümü yeniden seyirettim gerçi her bölümü en az 40 bölüme kadar 10 kez izlemişimdir ilk bölümlerin verdiği hazi kelimelerle anlatamam döne döne izlesem oh demem harıka bir dizi unutulmaz dizisi her hafta sabirsizlikle beklediğim diziydi son bölümdeki mutluluk herşeye değdi batudan kurtulmamızda iyi oldu düğünün yapıldığı ev Harunların eski evine çok benziyordu havuz falan vardı evidemi geri aldı nikah ağvada kıyıldı Yağmurda çok tatlıydı Yüksel Altuğda sinemaya ceren soyadını hatırlayamadım kazandırılması çok iyi oldu diye yazmış,Neslihan ciğim Gökce daha cevap vermedimi şimdi tatile çıkmiştir o çadı dönünce verir inş.grş arkadaşlar a.e.o.

    YanıtlaSil
  11. ECEM NESLiM VE NAZLIM merhabalar sizlere ne güzel sizleri hala burda görmek evet ececim söylediklerine katiliyorum insallah ikisi ayni projede yeralirlar ÖZLEM VE SERHANIMIZ süper olur vallahi süper nedemek nesilim kusur falan ne güzel icindeki sevgiyi böylesine disa vurman cok sansli vallahi gökce senin gibi bir neslisi oldugu icin NAZLIM evet canim bende defalarca izledim 1. sezon bölümlerini desem yalan olmaz yani oo bölümler birer harikaydi canim unutulmaz herzaman ayribir güzel olmustur ama benim yanimda birinci sezon baska ahh ahhh iste böyle eski bölümleri konusmakla yorum yapmakla yetinicez artik taaaakiii bizim ikili yeni bir dizi yapana kadar neyse gösürüz canlarimsizleri seviyorum A.E.O byeee

    YanıtlaSil
  12. iyi geceler arkadaşlar bende sizi burda gördüğüme sevindim neslişim,meleğim,nazlım, vazgeçmediniz bizden unutulmazdan eda ve harundan bu çok güzel işte hepinizi bekliyoruz buraya hadi gelin arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  13. Aşk acı çekmekmiş anladım öyle bir acı ki ne bu deniz mavi artık nede bulutlar beyaz
    Güneş aşkı bilseydi kapkara olur doğmazdı bir daha
    Ya ben nasıl uyanacağım her yeni güne
    Şu aydınlık gökyüzü gece gibi görünürken bana
    Aşk günahmış meğer yoksa ben miyim günahkâr peki nasıl söküp atabileceğim bu kalbi göğsümden
    Nasıl unutacağım daha ilkbaharında hayatımı çöle çeviren o sıcak günleri nasıl…
    Allahım aşk pişmanlıkmış, aldanmakmış, çaresizlikmiş, boyun eğmekmiş kara kadere
    Yalvarırım affet beni Abla affet, affet, affet

    YanıtlaSil
  14. Harundan Edaya....

    Aşkını gerçek sanmıştım Eda
    Sevmiştim seni, herşeyi göze almıştım
    Ne zaman sapladın o ihanet hançerini sırtıma ne zaman
    Ne büyük bir mabedi yıktın acımadan
    Bir gün önce aşkla dolup taşmış şu kalbim
    Ne hale getirdin Eda
    Sanki kap kara gölgelerin altında binlerce cinayet işlemişim gibi
    Bir cehennem azabının içine attın beni
    Senden nefret ediyorum Eda senden nefret ediyorum
    Tanıştığımız güne, yalanlarına, sahte aşkına Lanet olsun
    o adamın koynuna girmen şartmıydı ha
    Keşke o kazada ikimizde ölseydik....
    (Unutulmaz şarkısı).......
    İşte istediğin oldu Eda özgürsün artık
    Şu yanmış küller kadar değerin yok artık gönlümde

    YanıtlaSil
  15. edanın günlüğü






    Hayat bazı hatalara karşı çok acımasız davranıyor.Hatalar sevdiklerimiz tarafından bile bağışlanmıyor.Bunca yıl omzuna yaslandığım güvendiğim herkesin bir bir karşıma geçişini susarak, utanarak, yutkunarak izledim.Belki haklıydılar;hatalarım kabul edilemez ama kendimden başka kimseyi düşünmediğim doğru değil.Yasak olanı sevmekse benim kötü kaderim.Ama aşkın bana biçilen günahlara rağmen o kadar temiz ki kadere boyun eğmiş bembeyaz bir kuğu gibi yaralı,suskun ve mağrur.Asilce susuyor içimde.Sanki ona bir adım atsam cehenneme düşücem , bir adım geri gitsem ölüme varıcam.Kalbim ateşle çevrilmiş gibi yollarım çıkışsız ;içim dışım yanıyor bu yasak yangında.Bize ağlıyorum bebeğim hem sana hem ona hem bana...

    YanıtlaSil
  16. Edanın Günlüğü

    Onu kaybetmekten öyle korktum ki! Bugün neredeyse kalbim duracaktı.O anda sadece seni düşündüm bebeğin... Babana koşarken, onun kokusunu içime çekerken sadece sen vardın aklımda.Belkide senin varlığını söylemeliydim ona.Ama yine yapamadım işte...Sonrada güzel bi rüya gördüm bebeğim...İçinde hep baban vardı.Sımsıkı sarılmıştık birbirimize...Bana seni bırakamam, sensiz yaşayamam diyordu.Bende ona ne kadar aşık olduğumu söylüyordum.Elleri ellerime..Gözleri gözlerime değiyordu.Dedim ya çok güzel bi rüyaydı.Asla gerçek olamayacak kadar güzel bi rüya

    YanıtlaSil
  17. Edanın Günlüğü

    Bir yol ayrımındayım sevgili bebeğim.Uzaktan görünmeye başlayan o dönemece geldim işte.Düşünmek için çok zamanım oldu, o yüzden hangi yoldan devam edeceğimi biliyorum...Ama bana yüreğimin ne söylediğini sorma. Onu zaten biliyosun! Bilmediğin, bilmediğin şeyse bebeğim;hayatın her zaman yürekle yaşanmıyor. Bazen cehennem gibi yansada, ona şifa verecek serinliğe değil. O yangını daha büyültecek ayrılık yolundan gitmek zorunda kalabilirsin. O yangınla yaşamaya, alışmayada mecbursundur üstelik. Alışamazsan yaşayamazsın...Babanı ölesiye seviyorum. Ama ben senin için yaşamayı seçiyorum. Sana hiç kıyamam biliyosun...Ama ablamada kıyamam, ailem benim bi parçam tıpkı senin gibi. O yüzden sevgili bebeğim herkes için en doğru olan yola çıkmalıyım artık. En iyi arkadaım ve can yoldaşım Tolgayla yürürken...Aklım,ruhum,yüreğim hep geride gitmediğim yolda kalacak biliyorum.

    YanıtlaSil
  18. 16. Bölümde Edanın Günlüğü

    Masal kahramanları vardır bebeğim,aşık oldukları prensesleri korumak için her tehlikeyi göze alan prensler, tıpkı baban gibi... Keşke bugün yaptığını görebilseydin, ona söylediğim bütün yalanlara rağmen beni korumak için herşeyi göze aldı... Ona gerçeği itiraf edebilmeyi öyle çok isterdim ki, sonra seninle birlikte üçümüzün çok uzaklara gidip mutlu olduğumuzu görebilmeyi, ailem ve ablam daha fazla üzülmesin diye bunca acıya katlanırken, bazen sana haksızlık ettiğimi düşünüyorum, bebeğim... Acaba ablamda bunu bizim için yaparmıydı? diye sormadan edemiyorum. Sevgimin büyüklüğünü anlayıp, acımı benimle paylaşırmıydı? Kendi aşkını içine gömüp bir kenarda susarak durabilirmiydi? Bunu hiçbir zaman öğrenemiycem...

    YanıtlaSil
  19. Nesliş qökçe5 Temmuz 2011 12:45

    SeLamlarr UNUTULMAZ AİLEM..
    NE GÜZELLL BİRR SLOGAN dimii ve hepp öylee kalıcaksınız UNUTULMAZın bizde yerii çok ayrıııı...

    Nazlıcığım çok saqol canımm inann hiçç bilmiyorumm belkide tatile çıkmıştırr ama ne bilimm hiçmii sayfaya girmiyorr :(

    Melekciğm çok saqolll evet çok şanslıı GÖKÇEM BENİM GİBİİ BİR ABLASI OLDUĞU İÇİN kızı öyle sevdim peşinii bırakmıyorumm ne yapayım çok seviyorum çokkk UMARIM BALIM İYİDİRR ONU ÖYLE ÖZLEDİMKİİ KELİMELERRle anlatamamm şeker tekrardan çok saqolun şekerler benii anladığınız için....,

    Ececiğim bende senii gördüğüme sevindim canım ayrıcaa REPLİKLER İÇİN ÇOK TEŞKÜRRR ŞEKER ESKİLERE GİTTTİM BİRDEN :(

    ßANA GÖRE 1.SEZON HARİKAA ÖTESİYDİİ 2.SEZONDA EH İŞTEE AMA HER KOŞULDAA DİZİMİZİN ARKASINDA DURDUKKKK EVELALLAH........

    YanıtlaSil
  20. Nesliş qökçe5 Temmuz 2011 12:48

    YAZ TATİLİ İZLENME ORANLARINI FENA HALDE DÜŞÜRMEYE DEVAM EDİYOR! - 04 Temmuz 2011
    Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 612x343 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın


    YAZ TATİLİ İZLENME ORANLARINI FENA HALDE DÜŞÜRMEYE DEVAM EDİYOR!

    TV'de dün akşamın genel sonuçları az önce belli oldu.


    AB
    GRUBUNDA DİZİLER İZLENME ORANINA GÖRE ŞU ŞEKİLDE SIRALANIR:


    GÜÇLÜ RAKİPLERİ SEZON FİNALİNE GİREN ÇOCUKLAR DUYMASIN DÜN AKŞAM İYİ İZLENME ORANLARI ALDI!


    ATV'NİN PT 2'DE FİNAL BÖLÜMÜYLE YAYINLADIĞI UNUTULMAZ DİZİSİ BEKLENENİ VEREMEDİ! KANALINI HÜSRANA UĞRATARAK EKRANLARA VEDA ETTİ!

    SHOW TV ADINI FERİHA KOYDUM DİZİSİNİN TEKRAR BÖLÜMÜYLE PT 1!DE KANALINI HÜSRANA UĞRATIRKEN; PT 2′DE YAYINLANAN MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİNİN SEZON FİNALİ TEKRARI KANALININ YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ!
    ŞANSLI MASA İSTİKTATINI KORUYOR!


    STAR TV’NİN YERDEN GÖĞE ADLI PROGRAMI ARKA TURANI’IN KATILDIĞI 2. BÖLÜMÜYLE DE KANALININ YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ!


    TOTAL
    GRUBUNDA DİZİLERİN İZLENME ORANLARINA GÖRE SIRALAMASI ŞÖYLE OLUR:

    GÜÇLÜ RAKİPLERİ SEZON FİNALİNE GİREN ÇOCUKLAR DUYMASIN DÜN AKŞAM İYİ İZLENME ORANLARI ALDI!

    ATV’NİN PT 2′DE FİNAL BÖLÜMÜYLE YAYINLADIĞI UNUTULMAZ DİZİSİ TOTAL GRUBUNDA KANALININ YÜZÜNÜ GÜLDÜREN DİĞER BİR YAPIM OLDU!

    SHOW TV’NİN PT 2′DE YAYINLANAN MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİNİN SEZON FİNALİ TEKRARI KANALININ YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ!

    AyaklliGazete/30 Haziran 2011/10:42:00
    __________________________________FORUM______________________


    BEN KENDİİ ADIMA SÖYLÜYEYİM HİÇDE HÜSRANA UĞRAMADIMM DİZİMİZDE FİNALİİİİİ MASAL GİBİİ BİTİRDİLER SONUÇTAA YAZZ TABİİİ TATİLE ÇIKANLARRR VAR İZLEMEYENLERR ÇOĞUNLUKTAAA DİYE DÜŞÜNÜYORUMM......

    YanıtlaSil
  21. SLM Neslihan Ece Melekciğim sizleri görmek ne güzel Ececiğim replıkleri okurken ilk bölümlere daldım ilk sezon harıka ötesiydi ikinci sezon fena değildide son bölümleri doksan bölüm harıc diğerleri özellikle Batunun Meldanın Harunu kaçırması abartıldı ve sıktı Batuyu kazaya kurban edip Meldayıda şehirdişina gönderip EDALI HARUNLU mutluluk dolu birkaç bölüm sunabilirlerdi bize ilk bölümlerdeki gibi romantik sahneler çiftlik sahneleri gibi kısaca ben UNUTULMAZ Dizisini izlemekten son derece memnunum SERHAN YAVAŞ ÖZLEM YILMAZ YENİ DİZİLERİNİ Sabirsızlıkla beklemekteyim.grş üzere hoşçakalın kib.

    YanıtlaSil
  22. slm unutulmaz ailem neslişminde dediği gibi ne güzel bir slogan kim ne derse desin unutulmaz bir başkaydı hiçbir dizinin ailesi,kardeşliği,hayranları ve fanları bizim gibi olmadı...final bölümüyle yayınlanan untulmaz bekleneni vermedi kanalı hüsrana uğratarak veda etti demek ne demek saçmalık... nankör bunlar anam ilk sezon hariç bu sezon on la yirmi arasında gidip gelen dizi son bölümlerde o kadar yükselmiş neyinize yetmiyor 2. olmuş işte daha ne olsun ne hüsranı? o bizim birincimiz onlar nasıl düşünürse düşünsün 23 te yayınlanan bir diziden başka ne bekliyordunuz unutulmaz bütün bu olumsuzluklara rağmen devam ettiğine göre sorun yok demekti...bugünde nazlım ve neslişimden başka kimse gelmemiş nerde unutulmaz ailesi?

    YanıtlaSil
  23. Nesliş qökçe6 Temmuz 2011 14:10

    SELAMLAR UNUTULMAZ AİLEM :)

    Nazlıcım ececiğim sizleride görmekk çokk güzellll..
    ece canımm aynennn SLOGANIMIZ hepp bir ömürr boyuuu sürmesiii dileğimleee

    ARKADAŞLARRR ATV'KANALINDA ZATEN BULUNMAMIZ HATADA ARTIKK NEYSEEE BİZ YİNEE İYYİYİZZ ÇOK ŞÜKÜRR DİZİMİZ YAYINDAN KALKMADII O KANALA KALSAA HEMENN RAFA ALMIŞTII ZATENN DİİZİMİZİ FANLARINII BİLİYORLARR ZATEN YIKARDIKK BAŞLARINAAA :)))

    YanıtlaSil
  24. Nesliş qökçe6 Temmuz 2011 14:11

    Eda:Gunaydin!
    Harun:Sana da gunaydin
    Eda:Bana oyle bakma….
    Harun:Nasil bakmayim
    Eda:Boyle iste
    Harun:Bakimiyorum…
    Eda:Hayir bakiyorsun iste
    Harun:Herzaman bakicam cok guzelsin …
    Eda:Benim okula gitmem lazim ,sonrada ise gitmeliyim
    Harun :Hayir …Bugun okulada isede gitmiycek sin
    Eda:Mecburum burda kalamam …
    Harun:Ozman babanlar birakicam seni ,babanlarda kalicaksin bi sure orda kalmani istiyorum
    Eda:Olmaz ne diycem onlara Tolgaylan ayri oldumuzu anlarlar
    Harun :Anlasinlar ozman gercekleri saklamaya daha nekadar devam edeceksin ..
    (Harunun telefonu calar ,Melda araiyor)
    Efendim Melda ..
    Melda:Kazayi yeni duydum ,peki nerdesin simdi
    Harun: dinleniyorum
    Melda:Sirkete gideceksin dimi bende gelicem
    Harun: Gerek yok Melda imm dedim ya sen evde dinlen .
    Melda :Tamam peki....Gorusuruz sonbra herkezin selami var .
    ...
    Eda:Ablamlar dun gece olanlari orenmisler dim i
    Harun:Evet....Hemen kacma boyle
    Eda:Kolaymi saniyorsun
    Harun:Ayri olmaktan daha zor dil Eda ,dun gece sende soyledin her ayrildimizda dahada zor oluyor ....
    Eda:Evet ama..
    Harun:Bak yapman gereken tek sey var seni sevdimi biran bile aklindan cikarma ve savas bizim icin ,sadece biraz zamana ihtiyacimiz var hepsi bu .....Dungecedn sonra benim yuregim sensin omrumun sonunakadar ,sadece sen....
    Eda: (Eda icinden soyler ) Benim icinde oyle omrumun sonunakadr sadece sen

    YanıtlaSil
  25. Canımsın Neslihan geçmiş Unutulmaz bölümleri replikleri yayınladıkça ilk günkü duyguları yaşıyorum Edanın günlük notları ne güzel duygularını dile getirmiş sankı senaryo değilde gerçekten aşk yaşamış ve seven adamın duyguları ...

    YanıtlaSil
  26. merhaba unutulmaz ailem :)nasılsınız MELEĞİM NESLİM NAZLICIM ECECİĞİM NAZENİNCİM sizleri seviyorum ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum unutulmaz final oldu ama ben hala alışamadım serhan ve özlemin yokluğuna biz bu gece şimdi unutulmazı izliyor olacaktık ve sonra yorumlar yapılacak duygularımızı paylaşıyor olacaktık ama malesef dizimiz artık yok iterimki yeni sezonda serhan ve özlemi yine birlikte yeni bir dizide görmek bunun için ilgili kişilere duyrulur lütfen çünkü iyi oyuncular ekranlarda olmalı tıpkı serhan yavaş ve özlem yılmaz gibi çok başarılı ikiside bilmiyorum ben unutulmazda onları izlerken çok gerçekçi ve bizlere o anki duyguyu hissettirebilen oyuncular özlem ve serhan ikiside bence kesinlikle ekranlarda olmalı biliyorumki benim gibi düşünen birsürü kişi var bizler onlara bukadar bağlanmış ve sevmiş olmasak çoktaaaaaaaaaaannnnnn unutulurlardı ve bizlerde hala burda özlem ve serhanda bahsediyo olmazdık o yüzden böyle fanlar varken gelin serhan ve özlemi bi dizide daha buluşturun ama kesinlikle aşk dizisi olmalı bence sesimizi duyan olur umarım değilmi canım arkadaşlarım ve serhan yavaş ankette birinci olmuş en iyi erkek oyuncu anketi zaten ben başka birini düşünemiyodum bu sezondaki dizilerde en iyi ve başarılı oyuncu serhan yavaştı başkası alsa üzülürdüm dilerim daha çoooooooooook ödül alır o bunu hak ediyo serhan yavaşa başarılarının devamını dilerim o bizim birtanemiz tabiki özlem yılmazda öyle neyse fazla uzattım herkeze hayırlı geceler öpüldünüz :)))canım MELEĞİM SENİDE KOCAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNN ÖPTÜM TATLIM GRŞZ :)))ve NESLİM SANADA EDA VE HARUN REPLİKLERİ İÇİN SAĞOL ESKİLERE GÖTÜRDÜN BENİ TEKRAR TEKRAR İZLESEM BIKMAM KESİNLİKLE GRŞZ CANIM :)))ECECİĞİM SANADA TEŞEKKÜRLER CANIM EDANIN GÜNLÜĞÜNÜ BURDA PAYLAŞTIĞIN İÇİN UNUTULMAZ GERÇEKTEN HİÇ UNUTULMAZ SAĞOL CANIM :))) NAZLICIM MERABA CANIM AYNEN SANA KATILIYORUM ÖZLEM VE SERHANIN YENİ DİZİLERİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM İNŞALLH DİLEĞİMİZ GERÇEKLEŞİR CANIM GÖNLÜMÜZ BUNU İSTER AMA BAKALIM BEKLEYECEĞİZ ARTIK BİRİ SESİMİZİ DUYANA KADAR TABİ OYUNCULARIMIZDA KABUL EDERSE :)) artık ben kaçar görüşmek dileğiyle unutulmaz arkadaşlarım k.i.b byyyyyyyyyyyy :)))

    YanıtlaSil
  27. Selamlar UNUTULMAZ AiLEM bende yazayim dedim su güzel slogani adigibi gercekten unutulmayacak vallahi ECEcim edanin günlügünü paylastigin icin sagol canim ellerine yüregine sagli NESLIM reprikler icin sanada cok tesekkürler bacim sagolun güzel anilari canlandirdiniz NAZLIM senide gördügüme bende cok sevindim seninde dedigin gibi 1. sezon süperdi ikinci sezon ehhh site evet melda batu sahneleri bayabi bunaltmisti veeee BERRAM canim kardesim benim tuttum canim oo koocaaammmaaaaannnnnnnnnnnnn
    öpücügünü bende sana aynisindan gönderiyorum ok sizleri cokkkk seviyorum ve hepinizi ALLAHA EMANET EDIYORUM insan sevdigi kisileri ALLAHA emanet ettimi onlari görmeden ölmezmis!!! hadi iyi aksamlar byyyyyy

    YanıtlaSil
  28. seda25 çok mutsuz8 Temmuz 2011 00:36

    bunu okuyan herkese selam bacılarım hepiniz çok özledim unutulmaz siz bir hafta gecti ama bana sorun çok zor yazarken bile ağıyorum unutulmaz istiyorum nnnnnnnnneeeeee olur iki yıl hiç kaçırmadan izledim

    YanıtlaSil
  29. seda25 sizi seviyor8 Temmuz 2011 00:44

    ATV DİZİLER SEZONUN EN İYİ ERKEK OYUNCU ANKETİNİ SERHANIMIZ ♥
    KAZANDI !!!
    TABİKİDE ONDAN BASKASI ASLA OLAMAZ
    Sezonun En İyi Erkek Oyuncusu SERHAN YAVAS ♥
    __________________



    Sezonun en iyi erkek oyuncusu Serhan Yavaş

    ATV DİZİLER SEZONUN EN İYİ ERKEK OYUNCU ANKETİNİ SERHANIMIZ ♥
    KAZANDI !!!
    TABİKİDE ONDAN BASKASI ASLA OLAMAZ
    Sezonun En İyi Erkek Oyuncusu SERHAN YAVAS ♥
    __________________


    Ilık bir rüzgar esti nereden geldi bilmiyorum
    Nereye gidiyorsun diye sordum
    Özlenen herşeye dedi
    O an aklıma sen geldin çünkü özlenen bir tek sendin



    alıntı bacım NESLİHANDAN

    YanıtlaSil
  30. Nesliş qökçe8 Temmuz 2011 14:52

    SELAMLAR UNUTULMAZ AİLEM...

    Nazlıcıım berracığım melekciğim ricaa ederimm şekerler....

    Sedacığım aynııı durumm içerisindeyizz bacımm UNUTULMAZSIZ GÜNLER ÇOK ZORRRRR BİR TARAFIM EKSİKK :((( BİZDE senii özledikkk cnmm ayrıcaa benimmm yazımıda paylaşmışsınn saqoll bacımm SERHAN YAVAŞ BU ÖDÜLÜ HAKETTİİ ONUN GİBİİ BİRR OYUNCUU GÖREMİYORUM MAALESEF BİZLERE ÖYLEE HİSSETİRİYORKİİİ BAŞARISINDAN BELİİ YOLUU AÇIK OLSUNN BİR AN ÖNCE GELİPP YENİDENN BİR DİZİİ YAPSINN İSTİYORUZ HATTA ÖZLEMLE BERABER YİNE RÖL ALSALAR MUHTEŞEMM OLURRRRRRRRRR ..........

    YanıtlaSil
  31. Nesliş qökçe9 Temmuz 2011 01:19

    EDA: SEN BENİ Mİ SEYREDİYOSUN ?
    HARUN: EVET BİR SAKINCASI MI VARDI ?
    EDA: BİR ÖMÜR BOYU SEYREDİCEKSİN
    BIKARSAN KARIŞMAM ONA GÖRE
    HARUN: BEN SENDEN HİÇ BIKAR MIYIM ?
    EDA: VALLA BENDEN SÖYLEMESİ
    HARUN: İNSAN HİÇ NEFES ALMAKTAN , YAŞADIĞINI HİSSETMEKTEN ,
    İÇİNİN MUTLULUKLA DOLMASINDAN BIKAR MI ?
    EDA: DÜNYA' NIN EN ŞANSLI KADINIYIM BİLİYO MUSUN ?
    HARUN: BİLİYORUM ÇÜNKÜ BANA AŞIKSIN
    EDA: EVET SANA AŞIĞIM HARUN ARSLANLI
    HARUN: BÜTÜN GECE UYUMADIM
    EDA: NİYE ?
    HARUN: BELKİ YİNE KAÇARSIN DİYE
    EDA: MERAK ETME HİÇBİR YERE GİTMEYE NİYETİM YOK

    YanıtlaSil
  32. Nesliş qökçe9 Temmuz 2011 01:20

    HARUN: ÇOK GÜZELSİN
    EDA: GERÇEKTEN BEĞENDİN Mİ ?
    HARUN: BEĞENMEK NE KELİME
    BÜYÜLENDİM
    DÜNYA'NIN EN GÜZEL KADINIYLA EVLENİYORUM
    EDA: EN ŞİŞKO KADINIYLA DEMEK İSTEDİN HERHALDE
    HARUN: BEN SENİN HER HALİNİ SEVİYORUM
    SEN UĞRAŞSAN DA BEN SENİN GÜZELLİĞİNDEN BAŞKA BİRŞEY GÖREMEM Kİ
    SANA OLAN AŞKIM İŞTE BÖYLE BİRŞEY
    EDA: SEN DE HİÇ FENA OLMAMIŞSIN
    HARUN: ANLAMADIM BU KADAR MI YANİ ?
    FENA DEĞİL ÖYLE Mİ ?
    EDA: BEN DE DÜNYA' NIN EN YAKIŞIKLI ERKEĞİYLE EVLENİYORUM
    AŞIK OLDUĞUM ADAMLA
    HARUN: HADİ ÇIKALIM

    YanıtlaSil
  33. Nesliş qökçe9 Temmuz 2011 01:20

    NİKAH MEMURU: BİR SÜRE ÖNCE BİZE EVLENMEK İSTEDİĞİNİZİ BELİRTTİNİZ
    BİZ DE GEREKLİ İNCELEMELERİ YAPTIK
    EVLENMENİZDE BİR SAKINCA OLMADIĞINI TESPİT ETTİK
    YAĞMUR: AMCA ORALARI GEÇ HEMEN KIY NİKAHI
    ACELEMİZ VAR BİZİM
    ( herkes gülmeye başlar )
    NİKAH MEMURU: PEKİ
    NİKAH MEMURU: EDA GÜLER HİÇBİR BASKI ALTINDA KALMADAN ŞAHİTLER HUZURUNDA HARUN ARSLANLIYLA EVLENMEYİ KABUL EDİYOR MUSUNUZ ?
    EDA: KALBİM ONA YILLAR ÖNCE EVET DEDİ
    SONSUZA KADAR
    EVEEEEEEEEET
    YAĞMUR: KAÇMASINLAR DİYE ONLARI KELEPÇELEDİM
    HAYAT ANNE : AFERİN BENİM AKILLI KIZIM
    NİKAH MEMURU: HARUN ARSLANLI SİZ HİÇBİR BASKI ALTINDA KALMADAN
    HARUN BEY SORUYU TEKRARLAMAMI İSTER MİSİNİZ ?
    HARUN: NE SORMUŞTUNUZ ? ( )
    EVEEEEEEEEET
    NİKAH MEMURU : SİZLER DE ŞAHİT MİSİNİZ ?
    HAYAT ANNE: EVEEEEEET SONSUZA KADAR
    NİKAH MEMURU: SAYIN BELEDİYE BAŞKANIMIZIN BANA VERDİĞİ YETKİYE DAYANARAK SİZLERİ KARI KOCA İLAN EDİYORUM
    BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM
    EDA: TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  34. Nesliş qökçe9 Temmuz 2011 01:24

    REPLİKLERR FORUMDAN ALINTIDIR......


    ASLINDA REPLİKLERİİİ HEPPP PAYLAŞIRKENN İÇİMDE BİR BURUKLUK OLUŞUYORRR GÖKÇEM PAYLAŞIRDII HEPPPPPPP...........

    BENİİ UNUTTUĞUNA HALA İNANAMIYORUMM İNANMAKTA İSTEMİYORUMMM :(((

    YanıtlaSil
  35. merhaba dizinin son bolumunde zaman asimindan sonra sadece harun eda gosterildi dizide baska oyuncularda vardi mesela niye arasla meldayi gostermediler ben arasla edayi daha cok yakistiriyordum yani bir dizi olursa birlikte oynamalari bence guzel olmaz

    YanıtlaSil
  36. serhan Yavaş Özlem Yılmaz ikinci bir diziye başlaması konusunda sunulan diziye Gönülden evet diyorum evet evet ikisinide çok ama çok seviyor ve yakıştırıyorum. inş en kısa zamanda yeniden dizileriyle bize bizlere kavuşurlar SLM Neslihan Melek BERRA Seda Nazeni Murat bey nasılsınız arkadaşlar yazılarını okumak ve sizleri burada görmekten çok mutluyum sizleri çok seviyorum iyiki varsınız Allaha a.o.kib.görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  37. http://unutulmaz-tv.blogspot.com/2009/06/unutulmaz-dizisi-harun-ve-melda.html?showComment=1310509871905#c2536445578800644671

    YanıtlaSil
  38. Unutulmaz Fan Clup
    Sen yokkken yüreğim öksüzdü
    Sevgide ilgide dilsizdi
    Ölü bir ruh idi beden
    Hasretin de her dem keder

    ...Gözlerimi kapadım aklım sende kaldı
    Türkü gözlerin beni ahh benden aldı
    Ama yoksun
    Hani yoksun ahhh

    Baktıgım her yerde sendin
    Sesin gitarın
    Güzel ellerin
    Ulaşamadığımda bükülür belim
    Üzülür kırılır incinirim

    ÇOK GÜZEL ŞARKI ALINTI

    YanıtlaSil
  39. serhan nerde olursa ben ordayım ona aşığım

    YanıtlaSil
  40. selma merhaba izleyip izleyeceğim en güzel dizilerden biriydi unutulmazım bitti biteli ne televizyon izlemel istiyorum nede dizi çünkü hiçbiri asla unutulmazımın yerini alamadı serhan veözlem yılmazın oynadığı her diziyi izlerim ama beraber oynadıkları memoli değil iyi geceler antalya

    YanıtlaSil
  41. bence özlem yanlış yaptı unutulmaz dizisi bir harikaydı bu rolu bana göre biraz düşük kalmış

    YanıtlaSil
  42. lütfen diziyi gene verin yayına
    yine izleyelim

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler