23 Aralık 2011 Cuma

Unutulmaz Dizisi yeni paylaşım yorumlarınız 2012


Merhaba sevgili Unutulmaz dizisi hayranları...
Öncelikle sizlere uzun zamandır yazılarımızı sizlere ulaştıramadık. Belkide unutulmaz hayranlarının artık yeni dizilere vakit ayırıp hatta sitemize girmeyeceğini bile düşündük. Bu arada düşündük ki sitemize Unutulmaz hayranlarının veya sitemizi takip eden kullanıcıların Unutulmaz dizisi hakkında bizlerden istediği paylaşımlara ağırlık vermeye karar verdik..


Evet Unutulmayan Unutulmazcılar sitemize ekletmek istediğiniz Unutulmaz'a ait paylaşımları yorum yaparak bizlere bildirebilirsiniz..

Unutulmaz Dizisi yeni paylaşım yorumlarınız 2012 // Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz..

Paylaş: Facebook Twitter Google+

60 yorum :

  1. eskilerden unutulmaz hayranı :))28 Aralık 2011 23:33

    MERHABA BEN BURDA SADECE DUYGULARIMI VE İÇİMDEN GEÇENLERİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM :))UNUTULMAZ SENİN YERİN DOLMUYO HALA ESKİ BÖLÜMLERİ İZLİYORUM ÇOK BAŞKA BİR DİZİYDİ SANKİ GERÇEK GİBİ TABİ OYUNCULAR ONLARA SÖYLEYECEK SÖZ TEK KELİMEYLE MÜKEMMELDİLER BİZ HALA UNUTULMAZI UNUTAMIYORSAK BİZ UNUTULMAZ HAYRANLARINI NASIL ETKİLEDİLERKİ ONLARI NASIL SEVMİŞİZKİ DİLEĞİMİZİN GERÇEK OLMAYACAĞINI BİLE BİLE ÖZLEM VE SERHANI AYNI DİZİDE BAŞKA PROJEDE GÖRMEK İSTEMEMİZ BİTMİYO ÜMİDİMİZ TÜKENMİYO BELKİ Bİ GÜN BİRİLERİ SESİMİZİ DUYAR VE BİZDE MUTLU OLURUZ DİLEĞİMİZ GERÇEK OLUR UNUTULMAZ HAYRANLARININ ESKİDEN BURASI ÇOK GÜZELDİ ARKADAŞLIKLAR DOSLUKLAR SEVİNÇLER MUTLULUKLAR MUTSUZLUKLAR HERŞEYİ PYLAŞIRDIK İNŞALLAH YİNE GÜZEL BİR ÖZLEM YILMAZ VE SERHAN YAVAŞ DİZİSİ OLURDA TEKRAR ESKİ GÜNLERDEKİ GİBİ BURDA OLABİLİRİZ NE DİYEYİM KISMET İNŞALLAH :))

    YanıtlaSil
  2. eskilerden unutulmaz hayranı :)28 Aralık 2011 23:41

    UNUTULMAZ DİZİSİ ŞARKISI
    Ağlama yağmur gözlüm
    ben bu derdi çekerim
    ateşlerde yansa da tenim
    sanma senden geçerim...
    aşkın yalanı olmaz
    her kalp bunu anlamaz
    unut deme sakın bana unutulmaz unutulmaz...

    YanıtlaSil
  3. merhaba unutulmaz dostlarım ne güzel yeni sayfa açmışlar bu arada yeni yılda herkese sağlık mutluluk barış dolu bir yıl diliyorum her şey dilediğiniz gibi olur inşallah.bu arada yorum yazan arkadaşın dediği gibi unutulmazı unutmadık bende umarım serhan ve özlem yeni bir dizide buluşur tekrar...yorum yazan arkadaş eskilerden untulmaz hayranı diye yazmışsın keşke adını yazsaydın...dediğin gibi eskiden burası ne güzeldi ama şimdi in cin top oynuyor umarım unutulmaz gibi bir dizide tekrar buluşuruz arkadaşlar şimdilik hoşcakalın...

    YanıtlaSil
  4. Ben bir seyyah garip olsam
    Giysem karayı karayı
    Yitirdim nazlı yarimi
    Bulsam arayı arayı


    Uzak yollar yakın olsa
    Her güzelde hakkım olsa
    Dostum lokman hekim olsa
    Sarsam yarayı yarayı


    Yari düşürsem ardıma
    Bir ateş düştü yurduma
    Benim dermansız derdime
    Bulsam çareyi çareyi


    Uzak yollar yakın olsa
    Her güzelde hakkım olsa
    Dostum lokman hekim olsa
    Sarsam yarayı yarayı

    YanıtlaSil
  5. cemile unutulmazı unutamıyo6 Ocak 2012 00:07

    merhaba unutulmaz hayranları yeni sayfa açılmış çok sevindim ece ve eskilerden unutulmaz hayranı arkadaşlarımız gelmiş hoşgeldiniz bende bir unutulmaz hayranıyım her bölümünü hiç kaçırmadan izledim tekrarlarını kaç defa izledim sayamıyorum bile çok haklısınız unutulmaz unutulmuyo ne güzel bir diziydi şimdilerde tv de hiç böyle bizi kendine bağlayan bir dizi yok oysaki unutulmazı kaçırmamak için çarşamba akşamları ekranbaşına kitleniyorduk resmen misafir bile kobul etmiyorduk şimdi takip ettiğim bir iki dizi var ama yani baksamda oluyo bakmasamda ama unutulmaz öylemiydi asla kaçırmak istemezdim merakla beklerdim yeni bölümü gerçekten etkileyici kendine çeken bir büyüsü vardı unutulmazın tabi özlem ve serhan beyin katkısı çok mükemmel oyuncular çok seviyorum ikisinide ve yukardaki arkadaşlarıma katılıyorum tekrar özlem ve serhanı yeni bir dizide birlikte görmek isteriz biz hayranları mutlaka izleneceğini biliyorum okadar çok hayranı varki hala unutulmazdan bahseden ve unutmayan o yüzden ilgili kişilere duyrulur lütfen sizden ricamız yeni bir projede serhan ve özlem hanımı birlikte görelim sayın yapımcılar bizlerde tekrardan bu sayfada unutulmaz ailesi olarak buluşabilelim ne dersiniz herkeze iyi geceler unutulmaz hayraları ASLA UNUTULMAYAN UNUTULMAZ KALBİMİZE YER ETTİN ÇÜNKÜ :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba nuntlmaz hayranları bende sizin gibi unutulmazı unutmadım gerçektede unutulmaz bir dizidi bi türlü unuturamıyor kendini keşke tekrar eski bölümleri yayınlasalar da izlesek atv yi unutulmaz dan beri türlü izlemek içimden gelmiyor atv de ne yaptını bilmiyor başlalışlar adanalı bitirip bitirip başa getiriyorlar bıktık artık yani

    YanıtlaSil
  7. unutulaz seven herkes selam

    YanıtlaSil
  8. lutfen bu sozlerimizi okuyun unutulmaz dizisindekiserhan savas iliozlem yilmazi ayni oyunda gormek istiyoruz yorumlari okuyorum fesbukdan atv sitesinden benim gibi onlarda iki oyuncu beraber dizi gormek istiyorlar eger reytik yuksek olmasini istiyorsaniz ikide super reytik yaparlar ne olur onlar bereber oynasinlar butun yoneticilerlerden ricamiz budur dukkati alirsiniz insallah saygilarimla fatma ozmen

    YanıtlaSil
  9. Slm unutulmaz hayranları nasılsınız biz hale eski yorum sayfasında yazıyoruz Ececiğim seni görmek çok güzel Neslihanda yazıyor arasıra tüm dilek ve isteklerinize aynen katılıyorum Unutulmaz gerçekten süper diziydi halen oyuncularını görünce aa unutulmazda oynamıştı çünkü her bölümünü en az 20 kez seyirettim çok güzel bir diziydi neydi aşk aşk sözleri harıkaydı inş Özlemle Serhan yeniden bir dizide oynarlar süper ikiliydi hepde yakıştırdım onları birbirine grş üzere hoşçakalın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  10. NAZLIcığım hoş geldin cnm seni gördüğüme çok sevindim seni görmekte çok güzel uzun zamandan sonra... umarım diğer arkadaşlarda gelir en kısa zamanda...serhanda bir türlü yeni diziye başlamadıki yine bizi buluştursa neyse acele edenleride gördük bu yıl bir sürü yeni dizi başladı tutmadı ve bitti...bu dizi kirliliğinde başlasaydı serhan yeni bir diziye belkide oda tutmazdı özlemin dizisi kaldırıldı galiba...serhan ara vermekle iyi yapmış aceleye gerek yok harun karakterinden sıyrılmalıki yeni karakteri başarılı olsun iyi yapmış beklemekle bence...

    YanıtlaSil
  11. Nesliş qökçe4 Şubat 2012 18:05

    Selamlarrr nazlıcım ececiğimm :)

    nasılsınız iyisindirr inşallahhh kızlar
    Unutulmaz gibi dizii yokduu evttt çok erkenn bitirdiler ama her güzelll bir başlangıncın sonuu varr maalesef :(
    Serhan bey ne zaman dizi çekicekk merakk konusuu yaaa Ece bende sana sana katılıyorum serhan beyy yakında bir projeyle gelirr inşallahh bomba gibii bizde izlerizzz dinlensinn biraz zorr işleri çünküü bir sürüü dizii varr evett hiçde bakmyorum bu arlar adını feriha koydum dizisine bakıyorum o kadar yaniii neyse grşşş inşallahh kızlar kib ..!

    YanıtlaSil
  12. a.s neslişim sende hoş geldin seni tekrar burada görmek ne güzel daha sıklıkla yazarsın umarım... bende senin gibi sadece ferihayı izliyorum eskiden izlemezdim taki emir ferihanın yalanlarını öğrendi ondan sonra izlemeye başladım sanki dizi ondan sonra daha heyecanlı oldu gibi... neyse gelirseniz konuşuruz arkadaşlar şimdilik hoşcakalın...

    YanıtlaSil
  13. Slm Ececiğim Neslihancığım h.g.iyi olduğunuza çok sevindim inanırmısınız bende adını feriha koydum dizisini hiç kaçırmıyorum severek izliyorum bu haftakı bölümü çok güzeldi kar alında nıkah çok mutlulardı memette gicik oluyorum adam anında tepkisini koyuyor yer gök aşkta güzel ama çok geç başlıyor tekrar eski bölümün tekrarı veriyor onu izliyorum birazda baştan bakıyorum.dediğiniz gibi Unutulmaz dizisi Özlem Serhanı özlüyorum dizinin nasıl gelişeceğini tahmin edemiyorduk şimdiki dizilerde yap boz buda sıkıyor bide sanıyorum halk dizilerden bikti çok güzel dizler gösterime girmiş ama reytıng düşüklüğünden kaldırılmış gerçi akşam 85 yaşında teyze komşum geldi bana dizim reklama girdi bir konuda görüş sorup koşarak gitti hatta dizilerdende bahsetti dizilerden kolay vezgeçmeyiz sevindirici bir hususda dizilerimizin yurtdişindakı gösterimlerinde reytıg alması Murat bey NAZENİ Ayşe nerlerdesiniz arkadaşlar bir ses verin grş lim.kib grş üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  14. A.S NAZLICIĞIM hoş buldum iyiyim seni gördüm daha iyi oldum...haklısın feriha bu hafta çok güzeldi eee bu günleri çok bekledik mehmet konusunda sana katılıyorum bende ona gıcığım odun kendi karısının nasıl biri olduğuna baksın ferihayla uğraşıcağına...yer gök aşkıda toprak oradayken izlerdim o lale devrine geçti bende oraya transfer olmuştum sonra oradada yeşime dayanamayım ondanda vazgeçtim...yer gök aşkı yusufun havvanın yaşadığını öğrendiğindeki iki bölümü izleyip bıraktım... artık diziler sıktı hep aynı şeyler izlerken bundan sonraki adımın ne olacağını tahmin ediyorum değişik gelmiyor hepsi aynı tabi pis yedili hariç eğlenceli bir dizi...

    YanıtlaSil
  15. Nesliş qökçe9 Şubat 2012 01:43

    SLmlarrr :)

    Hoşbuldum ececiğim nazlıcığım demek sizlerde izliyorsunuz bende Eceninn demesii gibii yalanlar ortaya çıktıktan sonra izlmeye başladımm valla öncelerii takipp etmezdimm güzell bir dizii ama kaçırsamda umruma gelmiyorr yanii Unutulmazda öylee birr düşüncemm olamazdıı ne yaapr ne eder izlerdiim ! Yer Gök Aşk'tada bir ara baktım sıkıldım hemen :S Ececiğmm sizler geldiğiniz müddetçe benn gelirimm şekerler burasıı bizimm evimizz sayılır :)
    Murat beyde nazede ayşede iyiler söylerimm onlara gelsinnler uğrasınlarr buraya kimse girmiyor diyee girmiyorlaar sanırımm neyse Arkadaşlar grşş üzere esen kalınn !

    YanıtlaSil
  16. Nesliş qökçe9 Şubat 2012 12:31

    AYSE MELEK dedi ki...
    9 Şubat 2012 12:05
    Selamün aleyküm unutulmaz ailemmm uzunn zamandir girmiyordum sayfamiza NESLIM bir bak deyince dayanamadim geldim NAZLICIM canim merhabalar nasilsin seker görüsmeyeli demek pc boktu bende diyorum facede falan gözükmüyorbu kiz nerelerde iyi olalimda gerisinin önemiyok cnm bak ne yapip ne edip bulusuyoruz yine degilmi MURAT beyde bir girmis yeni yilimizi kutlamis birdahada kendisinden ses cikmamis, ve aramiza yeni katilan arkadaslarimizda olmus onlarada hosgeldiníz sayfamiza diyorum ahhh ahh neydi bir zamanlar busayfa carsamba günleri baslardik yazmaya unutulmaz birgünden slmlar falan filan sonra iyi seyirlerder diziyi izler sonra dizi bitince baslardik yine yorumlara yok melde öyle dedi batu sunu yapti cemil edaya kizdi ahhh ahhh cok güzel günlerdi okadar isterdimki unutulmazimiza tekrar hayata gecirmelerini hic bikmadan yilmadan izlerdim vallahi ama yokk maleseff neyse cenem düstü daha islerim bitmedi simdilik benden bukadar grs arkadaslar sezleri seviyorum hepiniz a.e.o byyyy

    *********************************************************

    Ayşemin yorumunu diğer sayfaya yazmışş bende buraya aktarıyorum arkadaşlar grş tekrardan hayırlıı qünler !

    YanıtlaSil
  17. Günaydınlar arkadaşlar bugün sevgililer günü tüm unutulmaz hayranlarının sevgililer gününü kutluyorum herşeyin en güzeli ve en iyisi sizlerin olsun sizleri çok seviyorum.mesai başladı ECECİĞİM NESLIHANCİĞİM AYŞECİĞİM SİZLERle Döneceğim inş zamanım olur şimdilik çıkmak zorundayım kib.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba arkadaslar Hepinizin sevgililer günü kutlu olsunabbim kalbinizden sevgiyi mutlulugu hic eksik etmesin ins. NAZLICIM canim sagol o güzel dileklerin coookkk tesekkürler bidenem Neslim Ececim sizlerede merhaba sizleri tekrar buralarda görmek cokk güzel sayfamiza yeni katilan arkadaslarimizda olmus onlarada hosgeldiniz diyorum Neslim sagol cnm benim yaa yorumumu buraya tasimissin sagol dadlumm bende diyorum ece nazli var demisti neslihan kimsecikler yok diyorum merse ben eski sayfaya yorum yapmisim herneyse sonunda bulustuk kavustuk sükür bulusturana kavusturana diyorum simdilik banada müsade diyorum grs hepiniz a.e.o byyy

    YanıtlaSil
  19. iyi geceler unutulmaz dostlar AYŞE MELEĞİM hoş geldin cnm seni burada gördüğüme çok sevindim... en son bir veda yorumu yazmıştın ve çok üzülmüştüm tekrar aramıza hoş geldin... umarım serhan yavaşta yeni bir diziyle aramıza dönerde bizde yorumlarda buluşuruz herkesle... neyse bir uğramıştım yorumunu görünce dayanamadım meleğim yorum yazdım şimdilik hoşcakalın fırsat buldukça uğrayacağım allaha emanet olun canlar...

    YanıtlaSil
  20. ECECiM hosbulduk canim benim evet bende birdaha döneceyimi sanmiyordum hicc ama bu NESLiMiN sayesinde oldu bende sizleri özlemistim cnm benim UNUTULMAZ ailemsiniz sizbenim hic unutabilirmiyimki ben sizleri dedigin gibi cnm insallah SERHAN beyimizde sahalara dönerde bu özlemde biter yorumlara tam gaz devam ederiz bizde bacim senin yorumu görünce bende dayanamadim bir iki birseyler yazam dedim simdilik banada müsade ins grs arkadaslar a.e.o byyy

    YanıtlaSil
  21. Nesliş qökçe17 Şubat 2012 00:31

    Hayırlıı qecelerr şekerler :)

    Nazlıcımm çok saqoll cnmm seninde sevgililer gününn kutluu olsunn ve burdakii herkezinde :)
    İzmirlimm ne dmeekkk cnmm sen zatenn kopamazsınn burdann tıpkı benimm gibii cannnn :P :P Ececiğim ve nazlıcım izmirlimm ve bennde dahilll buralarııı ayakta tutan insanlar sizleriis seviyorummmmm İNsşallhh SERHAN BEYY DİZİİ çekerde bizde yorumm yazarızzzzzzzzzz yaaaaaaa özledikk diimii kızlarrrrrrrrrrr ;)

    YanıtlaSil
  22. Günaydınlar bol karlı bir istanbuldan selam olsun ne güzel sayfamız canlanmaya başladı sizleri burada görmekten bende son derece memnun oluyorum.Ayşe Meleğim Neslihanciğim Ececiğim her şeyin en güzelli sizin olsun dortluğunuz daim olsun hayatta hep gerçek dostlarla karşılaşın sizleri tanımaktan çok memunum sizlerde sağolun dediğiniz gibi Serhan bey dönerse eksi hızlı yorumlarımıza tekrar başlarız ne güzeldi o günler işten koştura koştura eve gidiyordum yorum sayfasında birilerini yakalayayım diziyi seyiredipte kızgınlıklarımızı satırlara dökmek ayrı bir duyguydu şimdiki dizlerde öyle satırlara dökecek kelimede bulamıyoruz herşeyde tekrar başa dönüyor.gerçi hayat bu bir önceki gün bir sonrakı günden farklı oluyor güzel günler dileğiyle hoşçakalın sağlıklı kalın a.e.o.görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  23. Nesliş qökçe21 Şubat 2012 13:59

    Hayırlı günler diliyorumm sizlere şekerler :)

    Nazlıcım o güzel temennilerinn için çok saqol aminn !
    evet güzell günlerdiiiiiii bakalımm artıkk serhan beyyii bekliyoruzz gelsinn ama ne zamana kimbilirr hayırlısıı olsunn evet bu senee BOL KARLII SENE GEÇİRDİK ŞU KIŞŞ HAYIRLISIYLA BİTSEYDİİİ YAAAA :S donuyoruzz resmen .s
    Grşş dileğiyleeee A.e.Olun !

    YanıtlaSil
  24. evet selam dostlar ben böyle bir dizi izlemedim hala eski bölümleri zevkle izliyorum onları izler ken öyle baglanıyorum ki diziye hiç bir şey düşünmüyorum keşke dizi hiç bitmeseydi demek geliyordu o zaman lar içimden bitti gün o o son bölümde içim içimi yedi neden dedim defalarca kendime ama sonu mutlu bittigi için de sevindim onları seviyorum ve hiç unutmayacagım çünkü o unutulmaz izmirden erkan

    YanıtlaSil
  25. iYi GECELER CANLAR BEN GELDiM VEE SiZLERi COOKK ÖZLEDiM

    NAZLIM VE NESLiM merhabalar canlarim Nazlim ogüzel dileklerin icin sagol bidenem Allah razi olsun Neslim sanada katiliyorum bidenem bitsin artik bu ayrilik gelsin serhan beyimiz diyorum iZMiR Erkanda katilmis aramiza onada hosgeldin diyorum ve yorumunada cani gönülden katiliyorum neyse bana müsade grs arkadaslar byee

    YanıtlaSil
  26. herkese slm bir uğrayıp bakıyım dedim kaç gündür işlerimin yoğunluğundan uğrayamamıştım ya size özledim arkadaşlar ben buralardayım sizde arayı açmayın gelin bekliyorum...

    YanıtlaSil
  27. Slm arkadaşlar tşk ederim Neslihan Ayşe Melek Allahım iyi şeyleri nasıp etsin inş.sizlerdende allah razı olsun Erkan bey siz hoşgeldiniz Ececiğim işlerin çok yoğun sanırım işlerin yoğun olması iyi aynı yoğunluk bizdede var sağlık olsun bu arada Buğra bey Edanın çakma koçası rollunde izlediğimiz küzey ve güneydeki karekter bugünkü gazete raportaşında Fatmagüllün suçunda adınız duyuldu nediniyor oysakı Unutulmazda ünlendi.grş üzere kib.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba arkadaslar hepinize mutlu bir pazar gecirmenizi diliyorum ins ECECiM NAZLIM hosgeldiniz nasil siniz bakalim ikinizde yogunluktan bahset miisiniz allahim is kaygisi versin baskaygisi vermesin ins cnmlarim Nazlicim haklisin bencede unutulmazla tanidim bende bizim Tolga beyimizi tabi simdi gündemde fatma gülden sonra kuzey güney var neyse Allah yolunu acik etsin Bugra beyin iyi bir oyuncu nekadar simdiki sizilerine bakmasamda hakkini yemiyeyim yani neyse cnm larim gelirim yine vakit buldukca grs hepiniz A.E.O byyyy

    YanıtlaSil
  29. iyi akşamlar herkese NAZLI,AYŞE MELEK size hak veriyorum evet buğra gülsoyu unutulmazda tanıdık bence de orada ünlendi ama nedense baştan beri unutulmaz hep yok sayıldı başarıları görmezden gelindi vede oyuncuları da.... sanki suçmuş gibi buğra beyde unutulmazı unutmuş anlaşılan hatırlamak dahi istemiyor herhalde oysa başta unutulmazı unutulmaz yapan isimlerden biriydi...

    YanıtlaSil
  30. zeliha kırca21 Mart 2012 20:32

    of ya unutulmaz çok harika bir filmdi bütün oyuncuları mükemmeldi. helede serhanlan özlem mütişti izlemeye doyamadım. hep tekrarı çıkar diye bekledim.ama ne yazıkki ısıtıp ısıtıp adanalıyı koyuyorlar. ne olur unutulmazı koysalar ama olmaz tabiki. benim 5 yaşında bir oğlum var o bile unutulmazı hala unutamadı böyle bir film unutulur mu arkadaşlar söyleyin lütfen, aynı unutulmaza benzeyen baş rollerini özlemle serhanın oynadığı bir senaryo kursalar ne kadar güzel olur.

    YanıtlaSil
  31. ben serhan yavaş hayranlarından biriyim sana bayılıyorum serhan ne olur geri dön serhancığım seni çok özledik. niye bu kadar geride kalıyorsun. biraz öne çık ne olursun

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar benim unutulmaz ailem ben geldim nasilsiniz bakalim sizleri cokk özledim ama Nazlimdan baska gelen olmamis nerelerdesiniz kizlarr huuuhuuu tabi herkesin isleri var tabi yoksa gelirdiniz kesin Zeliha arkadasim cokkk haklisin UNUTULMAZ BASKA ne birdaha böyle bir dizi göre biliriz nede böyle bir cift takii SERHAN ve ÖZLEM eniden dönene kadar inanin ben hicbir dizim yoookkk suan yaa düsünün halimi artik ama eminim bekledigime degecek SERHANIM elbet muhtesem bir dönüs yapacak ve ben ogünü sabirsizlikla bekliyorum yani bekliyoruz degilmi kizlarrrr ;)) neyse simdilikbenden bu kadar görüsürüz canlarim sizleri seviyorummmm hepiniz a.e.o. byyyy

    YanıtlaSil
  33. İyi günler arkadaşlar nasılsınız Ayşeciğim yorumuna aynen katılıyorum Unutulmaz gönlümüzün dizisi oldu olmayada devam edecek dediğin gibi onun yerini hiçbir dizi alamadı saat 11 de başalyıp 1.30 da biten sonrada nette görüş ve dileklerini yazan seyircisi olan bir diziydi hangi dizi öyle atv sundu ama hiçbir şekilde reklamını yapmadı yapmadığı gibide gelen eleştirileride umursamadı ama dizi okadar tuttukı ona benzer 5 6 tane dizi çekildi hastane pijamaları halen bütün dizilerde var pamuk şekeri park çekimleri inanın şimdi ki dizilerde unutulmazın kopyaları çok demekki diziyi çok beğenmelerine rağmen içlerine sindiremediler.umarım ÖZLEMLE SERHAN Tekrar başka bir dizide buluşurlar.grş üzere a.e.o.kib.

    YanıtlaSil
  34. Bugün SERHAN YAVASIN Dogum günü arkadarlar iyiki dogmus onu tanidigim icin cookkk mutluyum bize unutulmaz bir dizi izlettigi icin ona minnet tariz rabbim herseyi gönlüne göre versin ins bu hayaata hep yüzü gülsün isn SEROMUZUN.NAZLICIMhosgeldin seker nasilsin iyimisin cnm? aynen öyle vallahi bilemedi ATV dizimizin kiymetini vallahi pisman olmustur ama eline birsey gecmemistir artik haklisin cokk taklitvar simdiki dizilerde mesela FERIHA ben izlemiyorum ama gözüme carpan sahneler oldu pisikletle geziyorlar edam ve harunum gibi bir türlü kavusamamalari beraber olmasahnesi vardi emirle ferihanin ve gecenlerde duydumki ayni edam gibi tokat yeme sahnesi var birda daha neler neler ama yinede boss benim dizim bir baskaydi kim nederse desin okadaarrr ...

    YanıtlaSil
  35. UNUTULMAZ DİZİSİNİ OKADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ ANLATAMAM. EDA VE HARUN.KEŞKE DİZİDEKİ AŞKLARINI GERÇEK HAYATA DA TAŞISALARDI.GERÇEK HAYATTA DA EVLENSELER.ÇÜNKÜ ÇOOOOOOOOOOOOK YAKIŞIYOLAR. İNŞALLAH AYNI DİZİDE YİNE BAŞROLÜ OYNARLAR.

    YanıtlaSil
  36. günaydın unutulmaz ailesi dizimizin atv de tekrarı başladı hadi izleyelim istediğimiz bu değilmiydi şimdi çıkıyorum izliyeyim sonra görüşürüz..

    YanıtlaSil
  37. sükütu hayale uğradım en güzel eda harun sahnelerini kesip diğer sahnelerin hepsini vermişler... eee biz eda harun için izliyorduk bu diziyi birinci bölümün en güzel sahnelerini vermediler böyle her bölümü bir saate kesip sığdıracaklarsa hiç vermesinler daha iyi...

    YanıtlaSil
  38. Merhabalar Ben geldim ECEcim sende hos geldin bacim aynen katiliyorum sana gerci ben tam oalarak bakamadim ama facedede herkes ayni seyleri yaziyo en güzel sahneler kesilmis bu ATV nin ne alip veremedigi var bizim dizimizle bizimle anlamadim gitti anam ben gec vakit verseydin maden diziyi kesecegine dedigin gibi ede harun sahneleri kesildikten snra ben ne anladim bu istenki youtebeden bakarim istedigim bölümlere kardesim ozaman hallah hallah yagmur gibi söyledim gicik oldum resmen su ATVye neyse sinirlerim bozuldu yine ECEcim grs cnm hadi a.e.o. cnm byeee

    YanıtlaSil
  39. Günaydın arkadaşlar nasılsınız Unutulmaz atv den veriliyor ama ben işte olduğumdan izleyemiyorum.izinli olduğum gün atv yı açınca gördüm tabii izledim.hh demek Eda Harun sahneleri kesilmiş neden acaba sürellimi dizi keseceklersede başka sahneden kessinler neyse atv hiç reklam yapmadığı gibi isteksiz yayınladı diziyi ama bu kadar tutacağını kestiremediler tutuncada final yapamadılar yaşasın unutulmaz hayranları buyıl çok dizi bir kaç bölümden sonra final yaptı 2 yıl oldu halen unutulmaz diyoruz inanın müziğini duyan herkes unutulmazın müziği diyor demekki eleştirilmesine rağmen ağır kadrosuyla gönüllere taht kurdu grş üzere arkadaşlar.kib.

    YanıtlaSil
  40. hatice özdoğan5 Mayıs 2012 20:15

    süper bi diziydi her bölümünü izlemek için çarşamba günleri en özel günüm haline geldi dizinin müziği bence izliyenleri bir anda kendine hayran bırktırıyodu özelliklr harun karaktriyle serhan yavaş sabahları tekarlarına bakabilmek için erken kalkar oldum inşallah bu dizide aynı kadroyla aynı çocuklar duymasın gibi tekrar başlar tek temennim

    YanıtlaSil
  41. hatice özdoğan5 Mayıs 2012 20:28

    aynı dertten bende müzdaribim hala izlenilen bir diziyi neden keserek yayınlarlar anlamam bu durum benide rahatsız ediyo o aşk dolu bakışları göremeyen körler var galiba bu dizi izlediğim en mükemmel insan içine alan diziydi

    YanıtlaSil
  42. SERHAN YAVAŞ VE ÖZLEM YILMAZIN TEKRAR BİR DİZİDE BAŞROL OYNAMALARINI ÇOK İSTİYORUM.İNŞALLAH DİLEĞİM KABUL OLUR.VE İKİSİ GERÇEKTEN EVLENİR VE HAYATLARI BOYUNCA MUTLU OLURLAR

    YanıtlaSil
  43. SLM ARKADAŞLAR NASILSINIZ UNUTULMAZDAN SONRA İKİNCİ BAHARA GİRDİK DAHA ÖZLEM YILMAZ VE SERHAN YAVAŞTAN YENİ DİZİ MÜŞDESİ YOK SLM YARENCİĞİM DİLEKLERİNE AYNEN KATILIYORUM İNŞ.OLUR.GRŞ ÜZERE HOŞÇAKALIN KİB.

    YanıtlaSil
  44. Sanada sim Nazlicim nasilsin bidenem ? evet nerdeyse biryil oldu ama hala dün gibi aklimizda hic unutulmada ismi gibi evet cnm hala SERHAN beyden bir haber yok ama yeni imajina falan bakarsan bence yakindir bir dizi yada sinema filminde oynamasi bakalim tüm unutulmazcilar dört gözle bekliyoruz onlari tekrardan tv lerde görürüz bizim serlemi neyse bana müsade grs cnm ins byeee

    YanıtlaSil
  45. unutulmaz hayranı esra:))6 Haziran 2012 00:41

    unutulmaz benim için gelmiş geçmiş en tutkulu ve etkileyici diziydi ve hala netten tekrarlarını izliyorum oyuncular mükemmeldi her biri ama serhan bey ve özlem hanım benim en beğendiğim oyunculardı umarım ekranlarda tekrar görebiliriz birlikte unutulmayan ve hala dilimizden düşmeyen tek dizi bence dilerim dileğim gerçek olur ve tv de görebiliriz kendilerini :)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  46. SLM Ayşe Melekciğim iyiyim siz nasılsınız sizi görmek çok güzel işlerim yoğun olduğu için giremiyorum ama inanın sizleri çok özledim Serhan Yavaşın yeni imajımı nerede gördünüz magazını sevmediği için oradada göremiyoruz dediğiniz gibi buyıl güzel yeni bir diziye başlarlar hasretlık bitter UNUTULMAZ HAYRANLARI arkadaşlara sevgilerimle kib grş üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  47. Kandiliniz Mübarek Olsun benim unutulmaz dostlarim benim Nazlicim iyi olmana sevindim cnm bende iyiyim sagol sen calisan insansin canim normal vaktinin olmamasi sen aradada olsa sesver buda yeter bize cnm bizde seni özlüyoruz cnm benim gerci seninle benden baska eskilerden gelen giden yokya olsun bunada sükür diyelim cnm SERHAN BEYIN yeni imajini facede gördüm cnm ben bir diziyle bizlere dönsünlerde nasil sekilde dönerlerse dönsünler artik özledik onlari cnm hemm biz onlarin her halini severiz yeterki bu ayrilik bitsin artik diyorum ve kaciyorum camiye gitmeliyim cnm anca yetisirim rabbim bugün herkesin dualarini kabul etsin ins grsz canlarim byeee

    YanıtlaSil
  48. unutulmaz ailesi herkese merhabalar;yorumları okuyorum ama yorum yazmıyorum,ama sizlri ve isimlerinizi görmek çok güzel sanırım sadece ayşe hanım ve nazlı hanım var,sizleri çok özlediğimi belirtmek isterim,nazenin nazlı ayşe ece berra seher,zehra,nesli,ahu,seda ve aklıma gelmeyen unutulmaz arkadaşlar,herkes aklımda ve unutmadım,kendinize iyi bakın hayırlı cumalar,

    YanıtlaSil
  49. SLM.Arkadaşlar nasılsınız H.Gelmişsiniz Murat bey nasılsınız şuan belkide tatildesiniz bende önümüzdeki hafta izine ayrılacağim.haklısınız bende çok özledim sizlerle yazışmayı umarım hepiniz iyisiniz bu arada Ayşeğim Türkiyeye geldinizmi Neslihanla pek karşılaşamıyoruz sağlık olsun kib.iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  50. Merhama Ununtulmaz ailem gerci aile dagildi gitti ama aliskanlik iste öyle yaziyorum ,oo kimler gelmis Murat bey gelmis hosgelmis herkes yilda bir giriyo sizleri cok özledim deyip cikiyo özleseniz gelirsiniz kardesim ama baksana Nazlimla benden baska gelen giden yok artik buralara neyse bunada sükür degilmi nazlim yok canim ben daha almanyadayim 7.07.12 insallah türkiyedeyim rabbim nasip ederse coookkkk özledim artik annemi memleketimi hele su son zamanlar hic gecmiyo artik sabir sabir diyorum azkaldi ayse diyorum iste seninde birsey kalmamis cnm sana iyi tatiller dinlen bir güzel bütün yilin stresini at üzerinden cnm neyse ins grsz cnm yine kendine iyi bak a.e.o. bacim =))

    YanıtlaSil
  51. slm arkadaşlar nasılsınız tatil yavaş yavaş bitmek üzere ee toplanallım artık hal hatır sorallım.Ayşe Melek şimdi dönmüşsündur Almanyaya umarım tatillin iyi geçmiştir.çok sicak geçiyor bu yaz yeni bir dizi başlıyormuş hayırlı olsun ama dediğiniz gibi UNUTULMAZIN YERİNİ hiç bir dizi alamaz o diziyi tek gecerim aşkı aile birliğini fedakarlığı vefayı ihaneti hırzı nefretti hep izledik bu dizide hepsinden en güzellide EDA HARUN Aşkını halen bir numaralar ve fecabookta sürekli hayranları olarak filimdeki resimlerini paylaşıyoruz.tüm unutulmaz hayranları ve herkesin bayramını kutlar sağlık mutluluk ve huzur diliyorum herşey gönlünüzce olsun.grş üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  52. Hayirli aksamlar arkadaslar arkadaslar derken Nazlimdan baskada gelen giden yokda neysee nazlicim döndüm cnm döndüm güzelgecti tatil hemde cokk ama sayiligün geldi gecti gitti iste ne olacak bunada sükür heryil gidip görüyorum annemi akrabalarimi iste böyle nazlicim sagol cnm umarim seninde tatilin iyi gecmisdir dinlenmissindir nede olsa calisan insansin tabi sende cokkktan ise basladinda ee ne yapalim nazlim hayatböyle sagligimiz huzurumuz yerinde olsunda varsin calisalim hadi cnm grsz kendine iyi bak cnm ve a.e.o byee

    YanıtlaSil
  53. SLM ARKADAŞLAR AYLAR OLMUŞ BU SİTEYE UĞRAMADIĞIM H.G AYŞE MELEK NASILSIN TATİLLİN GÜZEL GEÇMİŞ SEVİNDİM BENİMDE GÜZEL GEÇTİ 2013 AZ KALDI ALLAHIM ÖNCELLKLE ÜLKEMİZE AİLEMİZE VE BZLERE GÜZEL ŞEYLER VE İYİ GELECEKLER NASİP ETSİN İNŞALLAH NİCE VE MUTLU YILLARA HOŞÇAKALIN K.İ.B

    YanıtlaSil
  54. UNUTULMAZ bir diziydi hangi diziyi izlersem izleyim unutulmaz kadar tat vermiyor bu sayfada olmakta güzeldi unutulmaz yorumcularla kurduğumuz dostlukta ne unutulmaz ne de sizler unutulacak çünki UNUTULMAZ...

    YanıtlaSil
  55. Ayse Emir Deniz Çiğdem İdil Neslihan Nazlı Ulviyye Deniz yıldızı Aslı Ece Serra Murat Ilker Umut Nazenin Seher Elif Gökçe Cem Kardelen Seda Asya Unutulmaz

    YanıtlaSil
  56. çiğdem idil19 Mart 2014 12:27

    idil çiğdem idil çiğdem idil çiğdem idil unutulmaz çiğdem unutulmaz bu sayfadaki dostluk unutulmadı alısmak var unutmak yokkk.

    YanıtlaSil
  57. Unutulmaz dizisi adı üstünde unutulmaz bu sayfada çok güzel insanlar tanıdım ayse deniz neslihan elif idil emir deniz yıldızı aslı seher ve nicesi arkadaşlar sayfaya girerseniz yazin başka diziyi takip ediyormusunuz. yine buluşalım ben cem

    YanıtlaSil
  58. unutulmaz eda harun çiğdem benden önceki yorum seninmi arkadaşım yada idil arkadasım senmi yazdın sizinde yorumlariniz güzeldi unutulmaz eda harun aşkı unutulmaz Cem

    YanıtlaSil
  59. unutulmazım seni ozledim hiç bir diziyi böyle sevmedim unutulmazım unutulmaz kal .

    YanıtlaSil
  60. ozlem yılmaz kacakta

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler