31 Mart 2014 Pazartesi

Karadayı'da Çalan Gümüş Gerdanlık Şarkısı 31 Mart

Karadayı 65. bölümde bir şarkı çalınacak ve bu şarkı izleyicisi tarafından çok sevileceğe benziyor.
Belkıs Özener’in Sevdiğimi Aldılar, Kanadımı Kırdılar nakaratıyla devam eden Gümüş Gerdanlık şarkısı Karadayı 65.Bölümde çalacak ve izleyicisinden büyük beğeni kazanacak.Karadayı 65. bölümde çalan Belkıs Özener şarkı sözleri ve detayları sitemizde yer almaktadır.Detayları yazımızın devamında görebilirsiniz.

Karadayı'da Çalan Gümüş Gerdanlık Şarkı Sözleri
Kanadımı kırdılar 
Sevdiğimi aldılar 
Bir ceylan gibi beni 
Can evimden vurdular

İçimde bir acı var 

Yanıyor ılık ılık 
Ondan bana hatıra 
Kaldı gümüş gerdanlık 

Bu sevginin ardından 

Yemin ettim kin tuttum 
Bakmayın gözlerime 
Sevmesini unuttum

Paylaş: Facebook Twitter Google+

0 yorum

Yorum Gönder

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler