5 Kasım 2009 Perşembe

Unutulmaz dizisi 19. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



Yine ihtiras ve aşk kokan bir bölümü geride bıraktık sevgili unutulmaz hayranları...
Sizlere dizinin sonrasında hemen fragmanıda sunuyoruz ve izleyerek yorumlarınızı daha net yapmanızı sağlamaya çalışıyoruz...
Unutulmaz 19. bölümü ile 11 Kasım Çarşamba günü saat 22:10'da atv ekranlarında olacaktır...



~~~~Unutulmaz 18. bölüm izle
Unutulmaz dizisi 19. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...




Paylaş: Facebook Twitter Google+

201 yorum :

  1. unutulmaz dizisi yine unutulmazdi cok heyecanliydi mideme agrilar girdi dizimiz bitmesin ne olur

    YanıtlaSil
  2. bu bölüm çok tutkulu çok heyecanlı oldu bu bölümü çok beyendim adeta kalbim küt küt attı inşallah bundan sonraki bölümlerde böyle olur devamını bekliyoruz ayriyeten anıl çelik çok tatlı bu bölüm de gülmekten kırıldım eda ve harunu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. allahim kalbim duracak ti mukemmeldi bu bolum davamini bekliyoruz melda gercekleri ogrenince diz bitcek gibi geliyor bitmesin ne olur dizmizin omru uzun olur insallah

    YanıtlaSil
  4. ben viyanadan yaziyorum unutulmaz dizisinin fanatigiyiz bu bolum cok tutkuluydu reklamlara sinirlendim heyecandan reklam arasi bile gemiyordu burda biz dokuzda seyrediyoruz ama turkiyede saat on oluyor onlar icin kotu olmus devamini bekleriz basarilar

    YanıtlaSil
  5. bu haftada suuuuuuuuupeeeeeeer di basarilar

    YanıtlaSil
  6. ben 19. bolumde melda kaza yapiyor galiba harun meldayi birakamiycak diye korkuyorum neler olacagin kestiremiyor insan hersey olabilir edayla harunu ayirmasinlar lutven

    YanıtlaSil
  7. serhan yavasa sport kiyafetler cok yakisiyor bir insana bu kadarmi yakisir ne giyse adama yakisiyor kiskanclik sahneleri cok guzeldi bu bolumde o bakislar allahim cok canlar yakar yaktida

    YanıtlaSil
  8. doğru yada yanlış bilmiyorum ama bana göre aşkı hakeden eda ve harun.meldanın gerçeği öğrenmesi iyi oldu bilsin artık.umarım sonunda eda harun ve bebeklerini mutlu görürüz.bu arada artık harunda bebeğin babası olduğunu öğrensin.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bi bölümdü eda harun sahneleri son derece duygu yüklüydü ikisininde gözlerine caresizlik hakimdi .eh artık anla be harun kız sana daha ne desin.bi tek sana ait oldum dedi işte daha naapsın bagıra cagıra aşkını mı ilan etsin? .(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  10. Ah Denizcim Bir tek sana aitim dedi ama Harun ne yapsın araya bilim girdi.Doktor bebeğin 6 haftalık olduğunu söyledi bir kere.

    Büyük olasılıkla Melda 'nın başına kötü birşey gelip Harun Onu bırakamayacak,klasik .
    Ama ne olur Harun bebeğin babasının kendi olduğunu öğrensin.
    Melda da lütfen borç konusunda babasına yardım etsin.

    Kerem 'e bayılıyorum.Dizinin olmazsa olmazı.Onun olduğu bölümlerin yeride çok ayrı.Çok tatlı yaaaaaaaaaaaaa.

    YanıtlaSil
  11. sanki melda ksza yapacak gibi görüküyor insallah yapmaz yaparsa harun acidi icin ona döner ya edala olsun harin onlar birbirini cok seviyorlar yeterince aci cekti eda o hak ediyor mutlulu benim korkum ayni dudaktan kalpteki gibi bizim bekledimiz kenanla lmia beraber olackti ama giti cemile evlendi cok hayal kiriglina uradim insalah buda öyle olmaz ya!!!!

    YanıtlaSil
  12. ya ne bölümdü arkadaşlar bayıldım işallah çooooooook uzun süre böle devam eder dizi ya melda işallah kaza yapıp sakat falan kalmaz yoksa harun onu bırakamz ya ne bakışlardı öyle içim gitti iyi baktın haruncum da şu tolgaya bi tane patlatsan iyi olacaktı neyse oda seviyo ne yapsın melda sen git harunun arkaşını all LÜTFEN BU DİZİ BİTMESİN

    YanıtlaSil
  13. arkadaslar harun bebegin kendinden oldugun ogrendi bence cunki eda birtek sana ait oldun dedi sonunda eda gidecekti sadece dogrulari soyle dideceksende oyle git dedi edayaharun edaya sordu biz hic ayrilmadik degimi dedi edada biz asla ayrilmadik dedi harunda edanin karnina elini koydu sarildi ogrenmis oldu gecen haftaki bolumde supelenmisti zaten

    YanıtlaSil
  14. ben yunanistandan yaziyorum unutulmaz dizisinin hayraniyim eda ve harun birlikte olsun birazda mutlu gorelim onlari insallah unutulmazin omru uzun olur

    YanıtlaSil
  15. Gercekte super bir bolumdu bi kez daha hayran oldum bende Azerbaycandan seyr ediyorum hemde bayilarak. Ya nolur 18 bolumu bi kes daha yayinlayin nolur yalvariyorum. Lutfen. Ya insallah 19 bolumde Eda cekip gitmez. Gitmeye kalksa bile bence Harun izin vermeyecek. Meldayada cok uzuldum ama napalim Harun Edayi seviyor. Yapicak bi sey yok o da esgiden Harunla ilgilenmedi simdi Harun baskasini seviyor diye cildirip deli oluyor. Ya Keremede cok guluyorum su yerine raki iciyor. Bence Kerem artik Gozdeyi seviyor. Dikkat etdinizmi bilmiyorum ama galiba Harunun kizkardesi Nisa geliyor. Meldada galiba kaza yapicak. Ya kaza falan yapmasin eger yaparsa o zaman Harun ona aciyip onunla kalicak. Nolur oyle bisey olmasin. O zaman gercekten EDA ve HARUN hic bi sekilde kavusamayacak. Mutluluga bu kadar yakinlasmisken nolur ayrilmasinlar. Ikisini de cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  16. Gercekte Serhana spor kiyafetler cok daha yakisiyor. Ama onu o kadar takim elbiseyle gorduk ki, bence takim elbise de yakisiyor. O kadar yakisikli ki, ne giyse yakisir. Ya cok seviyorum ben onu hele gulusune oluyorum ya. Bide tatli tatli bakmasi yokmu orda icim gidiyor. Ozlemede bayiliyorum o da cok guzel. Onunda en cok gulumsemesini seviyorum. Bide bakisini. Ya sanki allah ikisinide ozene-bozene yaratmis. Gercekten mutisler ya. Sadece onlarin dizide kavusmalarini istiyorum nolur biz UNUTULMAZ hayranlarini mutlu etmek istiyorsaniz sevenleri kavusturun.Lutfen. Tum UNUTULMAZ hayranlarini cok seviyorum en cokda EDA ve HARUN hayranlarini. Hepinizi coooooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  17. evet bende unutulmaz hayranlarini cok seviyorum bu diziyi seyretmeyenlerde fazla duygu olmadigini dusunuyorum bende sevip kavusamamis olrak cok duygu yuklu seyrediyorum icim aciyor

    YanıtlaSil
  18. 19. bolum korkutuyor beni melda kaza yapcak harunda onu birakamaycak goruceksiniz harunun babasi cok otoriter babasinin sozundende cikamayabilir bir hafta ne zaman gecer

    YanıtlaSil
  19. aksam cok superdi dizimiz hem agladim hem guldum kereme cok guldum edayla harun icin de cok agladim bu kadar duygusal bu kadar acikli o aradaki muziklerde cok guzeldi ortami dahada duygusallastiriyor simdi boyle sevgiler kalmadi malesef

    YanıtlaSil
  20. ben cok duygusalim aksamda cok etkilendim 33 yasindayim 19 sene once hayat agaci diye yabanci bir diziyi cok severek seyretmistim simdide unutulmaz ALLAHIM bu kadar olur kilitlendim ekrana rollerini cok guzel yapiyolar etkilenmemek elde degil omru uzun olsun dizmizin basarilar

    YanıtlaSil
  21. bi bölümü daha geride bıraktık.karşımızda yine karışık bi fırakman var.ben meldanın kaza sahnesine takıldım. fırakmanda herkes kendi derdinde kazayla ilgili bi ip ucu yok.Türkan hanımın tepsiyi düşürmesi Cemil beyi duymasından.Melda kaza yaparsa Eda biye gitmez.Eda'nın arabadaki sahnesi agvadan dönerkende olabilir.öte yandan senarislerin Melda'ya ikinci kez kaza sahnesi var .kaza olmayacaksa neden tekrar böyle bi sahne koyulsun diye düşünmüyoda deyilim.kafam karışık sesli fırakmanı bekliyorum.tek isteyim Eda'nın artık üzülmemesi.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  22. ya gercektende melda kaza yaptisa cok sacma olur bence edada birdefa ölümden döndü harunda yani hepisi sirala kazami yapacak ozaman hic bölümklerin bi farki kalmaz birbirinden ve ayni yesilcam filimlerine benzer acidi icnin meldala evlenir harun ve bu dizide böylece izliyci kayip eder ya lüfffffffffffffeeeeeeeennnnnnnnn öyle olmasin bizler deyisik birseyler görmek istiyoruz

    YanıtlaSil
  23. 19 cu bölümde melda kaza yapak gibi gözüküyor ama kaza yapmayacak eda tolganın yanına gidince tolga sarhoş haliyle edaya aşık olduğunu söyleyecek eda bunu duyunca sinirlenip ağvayı terkedecek eda uzaklara gitmeyi düşünürken babasının haberini duyacak ve gitmekten vazgeçecek bu arada nisa geliyor galiba serhan yavaş ve özlem yılmazı çoook seviyorum başarılarının devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  24. en cok haruna üzülüyorum adam süper,bu zamanda nerde böyle seven adam.ya bu bebek olayi cikmiycak herhalde ortaya en cokta onu istiyom ama malesef ins.cocuk 20 yasina gelene kadar beklemezler cok sacma olur lütfeeen .kiyamam haruna .eda cok yanlis yapti söylemedi ama pisman olacak.hersey ortaya cikti bi bu bebek olayi sacmaladi.zaten beraber olamazlar artik,hic sanmiyom.melda intikam pesinde olur öyle tahmin ediyom.ehhh nasil olsa düsmanlari cok azdi edayla harunun birde abla ciksin.yeter yaaa teker,teker gelsinler bune hic kimse yardim etmiycekmi bunlara hep düsmanlarimi olcak bunlarin.bu bölümden sonra sanki hersey degisecek gibi,bilmiyorum ama öyle icime dogdu.

    YanıtlaSil
  25. of ya nihayet melda gerçekleri öğrendi haftaya neler olucak görecez.bu arada dizimiz bitmesin aman ha unutulmazın facebook da üye oldum sakın ha. bitirmeyinnn.

    YanıtlaSil
  26. YA DİZİYİ CEKMİŞLER YORUMLAR BOŞUNA

    YanıtlaSil
  27. OFF cok güzeldi melda ögrendi artik ve EDA & HARUN YA haftaya neler olucak cok merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  28. meraktan catliycaz web sayfasina yeni resimler koyun bakariz lutven

    YanıtlaSil
  29. 19. bölüm resimleri artık çıksın fragman çok saçma

    YanıtlaSil
  30. her bölümü çok güzel hic bitmesin bu film...

    YanıtlaSil
  31. hani fotolar nerde ya koyulsun bir an önce. . . . .

    YanıtlaSil
  32. me o lacak şimdi ya merak ediyorum :S melda kaza yaparsa harun onu bırakamz..yine işler karısacak gibi duruyor. bu arada feyyaza sarılan da harunun kız kardesi olabilir..

    YanıtlaSil
  33. melda kaza yapmayacak tolganın harunun kardeşi olması ortalığı karıştıracak

    YanıtlaSil
  34. keşke dizi yapımcıları bizim yorumlarımızı dikkate alsa...O zaman onlara şunu tavsiye ederdim. Naçizane tabi ki lütfen biraz orjinallik olsun film konusunda bir ara sürekli birilerinin öğrenme korkusu ile yaşadık. Sonra ard arda yapılan kazalar şimdi de Melda nın olası kazası ve mecburi yapılacak olan bir düğün tabi bunu tahmin ediyorum. Ama umarım böyle sonuçlanmaz. Ve konu aynı çemberin etrafında dönüp durarak gereğinden fazla uzatılmaz. O zaman gerçekten sıkıcı oluyor. Thanks.

    YanıtlaSil
  35. bencede sana katılıyorum biraz orjinallik olsun eda harun birleşsin fakat farklı sorunlar yaşansın

    YanıtlaSil
  36. bu bölümden sonra hersey degisecek gibi.meldada tolgada herseyi bildigi halde susup birsey belli etmiycek.tolganin annesi zamaninda feyyaza mektup yazip ,karisida yirtip atmisya,aynisini meldada yapacak.bana öyle geliyo,hersey tekrarlanacak.tolganin annesi yasadiklarini edada yasayacak ne yazikki.cok klassik olacak ama dizinin durumu onu gösteriyo.meldada alsheimer hastaligina yada kafayi yeyip sinir hastanesine yatacak ins..belki bana kizcaksiniz ama meldaya acimistim ilk zamanlar ama simdi umrumda degil,nasil gözü döndü yaaa.bundan sonra neler yapacak neler?korkulur meldadan.en cokta haruna aciyom ,ayyy neyapsin garibim.19 bl.frag. izledim hic birsey anlamadim,pek güzele benzemiyo bu bölüm,neyse artik eda harun sahneleri yooooook.herkes kendi yoluna gidiyo.cocuk olana kadar.bu cocuk meseleside sikti,ögrencekse ögrensin artik yoksa birakin bu numaralari yeter bekleye,bekleye agac olduk.bi umudum var oda seval,ama oda nezaman söyler ,hic belli degil.harunda inanirmi oda belli degil . bu bebek olayi cooook gec belli olacak ,üstüne bir bardak su icin.

    YanıtlaSil
  37. insalah harunun annesinle babsini haytina dönmez edala harunuku yani ayni yaparlarsa senaryoyu ozamn kimse bakmaz artik bu diziye ve fragmanda görükti gibi edala harun hic beraber görükmüyorlar ben zaten onlr icin bakiyorum onlar olmasa tadi olmaz bu dizinin melda cekilsin daha harunla evli bile deyil erkenken ayrilsin artik sorla kendini sevdirmeye calismasin haruna!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  38. ya alttaki yorumları gördünüzmü 14 . yorumda biri sacmalamış dalga gecmiş yorumlarla diyer arkadaşta cevabını güzel vermiş.ne haklaya insanları aşalarlar anlamıyorum inadına eda harun

    YanıtlaSil
  39. ya bu bölüm çok heycanlıydı çok beğendim inşallah böle heyecanlı ilerler meldanın öğrenmeside çok iyi oldu zaten hiç sevmiyorum insan bu kadarda saf mı olur bide zekiymiş istenmediğini anlamıyomu hala tek gecelik ilişkisini soruyo haruna off edayla daha çok yakışıyoo bence ayrıca ne eda ne de harun suçlu değil bu ilişkide çünkü bilmeyerek yaşanan bişey eğer harun onu hiç görmeseydi belki unutabilirdi ama sürekli gözünün önünde ve ona gerçekten aşık olduğunu anladı şimdi de hiçbişey umrunda değil süper bir erkek spor giyinsin bence bakışları çok güzel edanında iç çekmesi beni derinden etkiliyo yazık valla yaaaa...

    YanıtlaSil
  40. bosver
    inanin sabrim sinirimi bozuluyor amma salak sacma mizmiz miymintilar
    o ablasi agizini acana kadar ati alan uskudari gecer haydi kolay gele .okadarda bayilap durmayin izliyoruz iste

    YanıtlaSil
  41. reytigleri gordum sinirlerim firladi bu dizi bu kadar seyredilirken neden sonuncu hep su kasaba dizisi yuzunden hicde seyretmiyorum hic guzel degil kasaba dizisi one alsinlar dizimizi ay cok canim sikildi

    YanıtlaSil
  42. benim anlamadigim kasaba dizisi sirada bile degil neden erken oynuyor cok guzelmis gibi ortalikta bir seyler donuyor ama anlamiyoruz

    YanıtlaSil
  43. hadi arkadalar unutulmaza destek birinci olmamiz lazim ask kazansin

    YanıtlaSil
  44. haksizmiyim bu kadar heyecanli bu kadar duygu yuklu bu kadar ask dolu biz dizi sonuncu olsun anlamiyorum yaprak dokumu lastik gibi sundu artik yeter

    YanıtlaSil
  45. dizi nereeyse 22.30 a basladı tanıığım bir çok kişi sonunu alamamış bile birde 10 dakikalık özet verdiler en azından 22 .00 gibi başlatabilseler
    harunun kıskançlık dolu bakışları çok güzeldi ama hep sona oğru daha güzelleşti çoğu insamnda seyredemedi o sahneleri

    dizi çok güzel müziklerle esteklense dahada harika olur bu aralar müzik açısından çok zayıf eskiden ne güzel her bölüm ayrı müzik çalardı kanal inşallah diziye sahip çıkar

    YanıtlaSil
  46. sıradışı ama güzel bir dizi, takip ettiğim tek dizi...en basından beri seneryo sıkıntısı çekeceği belli idi.ama inşallah saçma bir sonla bitmez.ama sanki eski yeşilçam filmleri gibi bitecek...sanaristlerin işi zor....ne diyelim, aşk kazansın!

    YanıtlaSil
  47. melda kazadan sonra hafıza kaybına uğrayacak gibi geliyor yakın zamanı hatırlamıyacak tolga desen herşeye razı tolga ileride babası dolayısıyla mai urumunuda düzeltir harunla ikisi birbirine zaten gıcık artık iyicene dalaşırlar bence diziye girecek kızkardeş herşeyin çabuk farkına varacak belki o birşeylerin orteye çıkmasına yardımcı olur
    bire şu kıraç bestelerinen daha faydalanılsa acılara tutunmak ne güzeldi daha çok romantik şarkı istiyoruz

    YanıtlaSil
  48. 19. fragmandan birsey anlamadik cok karisik gosreriyor eda ve harun saneleri olmazsa guzel olmaz harunla edayi beraber gostermiyor insallah guzel seyler olur

    YanıtlaSil
  49. babasının gibi bi hayatı olursa saçma olur yani artık birlessinler ve onlar etrafında olaylar olsunnnnn...

    YanıtlaSil
  50. bence edayla harun beraber olucaklar ve meldada buna saygı göstericek ve aralarında cıkıcak. 19.bölüme gelirsek bence eda ıstan buldan kacarken harun ılk durdurmıyıcak sonradan onu arayıp bulucak.. bu fılm yaz fılmı olduğu ıcın hemen bıtebılır cunku hersey cok hızlı ılerlıyor.lutfen bu yorumumu dınlyeyen yonetmen varsa dızıye gelecek seneye kadar uza nmasını ıstıyorum ve bu fılm rekorlara kadar ulasıyagındada emınımMmM....^^

    YanıtlaSil
  51. Eda ile Harun Diyalogları daha fazla olsun lütfen. En çok bu bölümleri seviyorum. Elbette Aşk kazansın ama Melda'ya da Tolga'ya da gıcık olmuyorum. Gerçek hayatta ne kadar zor bir durum olurdu düşünsenize... Fakat istediğimiz gibi olmasa da gelişmelerin hızlanmasını, artık Tolga'nın da herşeyi anlamasını istiyorum. Ayrıca Harun'u tehdit edenlerle ilgili gelişmeler de olsun.Hiç bir durumda tehdit göz ardı edilemez.Harun bu konuda çaba sarfetmeli... 19. bölüm tahminim; Melda kaza geçirecek, Harun ve Eda, Melda'nın herşeyi öğrendiğini anlayıp başına gelenlerden dolayı vicdan azabı çekecekler.

    YanıtlaSil
  52. bende arkadasa katiliyorum dizi cok hizli ilerliyor bitecekmi acaba bitmesin lutven cok guzel bir dizi biterse cok uzuluruz

    YanıtlaSil
  53. yeni resimler koyun rica ediyorum bakariz dizimizde bitmesin omru uzun olsun izledigim tek dizi

    YanıtlaSil
  54. ben biraz franmanda soyle anladim eda kosarak gidiyor basta dayanamayip haruna donuyor sonunda sariliyolar cunki fragmanin sonunda sariliyolar

    YanıtlaSil
  55. meldayla harun evlense saçma olur harun kaza yaptığı anı hatırlasın eda bebeyi söyledi işşallah kavuşurlar melda aradan çekil bebeyide tolga söylesin babasız büyüdü anlar serhan sana bayılıyorum ben 18 yaşındayım gel benim evlen seni çooooooooooooook seviyorum kendine iyi bak aşkım

    YanıtlaSil
  56. edayla harun birleşin artık bebeyi ören

    YanıtlaSil
  57. yönetmenler benide diziye katın ben derya yğt hepinizi seviyorum

    YanıtlaSil
  58. yönetmenler benide diziye katın ben derya yğt hepinizi seviyorum

    YanıtlaSil
  59. tolga eda ile harunu zaten gördü bundan sonra neler yapacak yoksa kendi derdine mi düşecek

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar şimdi forumda okudum unutulmaz ekibi lüleburgaz medikent hastanesinde cekime başlamışlar.orda Harun,Eda,Melda,Cemil,ve Türkan varmış.bu demekki Melda kaza yapıyo ama cemil beyinde orda olması bana başka bişey düşündürdü.melda kaza yapmıyo cemil bey Harun'un verdiyi kefaletle cıkıyo yada başka sebeple melda bişey ögrenmemiş gibi davranıyo.Eda iş yerinde o damın tacizine ugrayıp yaralanıyo bu sebeple hastaneye gidiyo olabilirler .buda babasıyla barışmasını saglıyo . yinede celişkiler var . sesli fırakmanda daha iyi anlarız sanırım.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  61. melda hastahanede yatıyormuş yani eda ile harunun sonu kötü

    YanıtlaSil
  62. evet arkadaşlar bu bi tüyo yada tahmin deyilmiş.telefonla hastane aranmış onlar melda yatıyo demişler.cekimlerde devam ediyomuş .(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  63. meraktan olucem ALLAHIM arkadaslarin yazdiklari beni dahada cok heyecanlandirdi iyi seyler olur insallah

    YanıtlaSil
  64. teşekkür ederim deniz verdiğin bilgi için ama inşallah melda değildir edadır bu sayede bazı gerçekler ortaya çıkar yada belki babası affeder eda ve harunu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  65. 18ci bölümü çok ama çok beğendim 19cu bölümdede aşk ve tutku dolu bir bölüm bekliyoruz lütfen unutulmazdaki bütün oyuncuları seviyorum özellikle eda ve harunu ve unutulmaz hayranlarını.

    YanıtlaSil
  66. arkadaslar harun gecen bolumde bebegi ogrendi anlamadinizmi biz hic ayrilmadik degimi sorduya edaya adada biz hic ayrilmadik dedi harunda elini karnina koydu anlamadinizmi

    YanıtlaSil
  67. dizimiz hizli ilerlemesin biz korkutuyor bimesin ne olur ya yalvariyom duyun sesimizi

    YanıtlaSil
  68. bişey deyil arkadaşım elimden geldiyi kadar bilgileri sizinle paylaşıcam.ben bu diziyi Özlem yılmaz'ı cok seviyorum.tek isteyim Eda'nın daha fazla acı çekmemesi.,ama melda kaza yaparsa Eda için hiç iyi olmaz.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  69. Arkadaşlar meldanın hatanede olduğu kesin we belki bir ihtimal melda hafızasını kaybedebilir we herşeyi unutur. O zaman herşey değişir eda bunu kullanıp herşeyi ablasının istediği gibi yapmaya çalışır harundan ayrılır. dizi biraz daha uzar böyleee semmy44

    YanıtlaSil
  70. bi arkadaşımız harun bebeği öğrendi diyor ama öğrenmedi harunun demek istediği birbirimizi sevmekten vazgeçmedik demek istedi harun bebeği öğrenmiş olsaydı edanın gitmesine izin vermezdi edayı hiç bırakmazdı.

    YanıtlaSil
  71. evet oda olabilir ama bana oyle geldi ogrendi gibi geldi bebegi gorucez obur bolumde heyecanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  72. bence dizi yakinda bitecek...

    YanıtlaSil
  73. lütfen bitmesin unutulmaz biterse çok saçma olur lütfen burada bütün atv yapımcılarına sesleniyorum lütfen dizimizii bitirmeyinnn

    YanıtlaSil
  74. ya bencede kesin melda ya bişeyler olacak ama bi tüyo okumuşdum harun melda evliliği olmayacak yazıodu bence harun düğünde felan bebeği öğrenir sonra evet demeden edayı alıp kaçar(inşallah öle olur ama dizi bitmesin ne olur bi de 20.00a alınsın)

    YanıtlaSil
  75. harun bebeği oğrenmiş olabilir mi ya :S inşallah öyledir

    YanıtlaSil
  76. yaa harun bebegi ögrensin artik .. birsey sorcam nisa niye geliyor?

    YanıtlaSil
  77. yaa unutulmaz dizinin reytingleri cok kötü bu hafta .. saat 20.00 olursa daha iyi yaa okul var.. hepsi kasaba yüzünden :D

    YanıtlaSil
  78. melda ile harun ayrılmasın ikisi daha çok yakışıyor eda çekilsin aradan.........

    YanıtlaSil
  79. arkadaşlar kasabayı sevmiyorsunuz galiba kasabayı saat 20.00 ye koymalarının nedeni izlensin diye unutulmazı öne koysalardı kasabayı izliyen olmazdı.

    YanıtlaSil
  80. unutulmazın reytingleri düşmüş olabilir ama bizim kalbimizde unutulmazın reytingleri asla düşmez tabi saçmalamazlarsa eda ve harunu çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  81. sevgili atv yetkilileri: Alın dizimizi eski saatine size kasaba dan hayır yok. Yanlış yapıyorsunuz... Şimdiye kadar yatığınız en güzel dizilerden bitanesi bu dizi biraz daha itina gösterin lütfen.

    YanıtlaSil
  82. insallah melda kaza yapip havisasini falan kaybetmez.cok klasik olur.sonra harun onunla mecbur falan.....ya anlamiyorum bi adam bu kadar mi anlamaz.kiz sadece sana ait oldum diyo.harun olayin ustune gitmiyo.o kadar seyleri hatirliyolar ama yok yine yok.bence fedakarlik da bir yere kadar.yeter artik ask kazansin.eda harun sahnelere bayiliyom.harun super ya.

    YanıtlaSil
  83. bencede öyle .. EDA ve HARUN <3

    YanıtlaSil
  84. Ask kazansin.Eda ve harun sahnelerini cok seviyorum.Melda basindan beri durust degildi haruna yok zenginmis, yok babasi makina muhendisiymis bir suru yalan dolan,insan sevdigine karsi boyle buzdolabi gibi davranirsa olacagi budur yani simdide kaza gecirir bir cikamadi ikisinin arasindan kara cali

    YanıtlaSil
  85. mühdeşem birbölüm dir harunu edayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  86. YENI BOLUMSEN RESIM ISTIYORUZ LUTVEN

    YanıtlaSil
  87. ben elif size bayılıyorum eda ve harun lütfen evlensin bu arada serhan yavaş sana hepten bayılıyorum ben rizeliyim öpüyorum hoşçakalın............

    YanıtlaSil
  88. melda kazada inşallah ölür eda ile harun evlenir bende muradıma ererim

    YanıtlaSil
  89. ben tolgadan nefret ediyorum iğrenç bir çocuk

    YanıtlaSil
  90. melda diziden çıksınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ve meldadan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  91. olamaz melda kaza yapmis olsun lütfennnnnnnn yoksa edala harun hic birlesemez ya tolga cok gicik biri hic edayada yakismiyor

    YanıtlaSil
  92. arkadaslar harun öğrendi ya bebeği dediya bana söle istersen yine git diye sonrada elini karnına koydu edann.ordA bebegi kastetti.melda kaza yapsın yoksa eda ile harun biraraya gelemez..sizi seviyorum.eda-harun.

    YanıtlaSil
  93. yaa arkadaşlar üzgünüm ama melda %99 kaza yapıo çünkü hasatanede çekimler yapılıomuş bunun bedelini harun ödeyecek felan yazıodu tüyolarda (ben defne)

    YanıtlaSil
  94. magdem meldada gurur yok.eda gitsin kacsin.harun onu bulsun bebegi dunyaya getirirkende harun olsun.bebege kan gerekli olsun ve harununku tutsun ve onun bebegi oldugunu bilsin.ay beninkide biraz dudaktan kalbe gibimi oldu?ya aslinda original olsun.

    YanıtlaSil
  95. BİR SIR VAR BENDE AYLARDIR REHİN YÜREYİMDE
    BAZEN DÜŞÜMDE BAZEN Bİ GÖLGE PEŞİMDE
    BİLMEM YALANMIDIR GERCEKMİDİR
    NE İNANMAYA GÜÇÜM YETER NE İNKARA
    BİR SIR VAR BENDE AYLARDIR REHİN YÜREYİMDE
    BAZEN Bİ TEBESSÜMDE BAZEN GÖZ YAŞIMDA GİZLİ
    ÖYLE Bİ DERTKİ BENİMKİSİ
    BELKİ ALIN YAZISI BELKİ KADER
    NE UNUTMAYA GÜCÜM YETER NE DE SEVMEYE

    BU ŞİİRİM EDA İÇİN (DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  96. arkadaşlar bu tiyoları nerden buluyorsunuz deniz arkadaşımız forumda yazıyordu diyor ben foruma bakdım bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  97. arkadaslar ben tolgayi ve meldayi sevmiyorum ve dizimizi lutfen eski satine alirmisiniz lutfen kasaba dizisinden nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  98. arkadaşım unutulmaz wep sitesine gir ,forumu tıkla,. yeni bölüm taminlerinde bulabilirsin.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  99. kasaba dizisi hic hosuma gitmiyor lutfen atv yetkilileri ne sesleniyorum sesimi duyun ve unutulmaz dizisini eski saatine alin cunku sabahlari erken kamak gerekiyor ve dizinin tamamini seyredemiyorum yunanistanda butun arkadaslarimla ayni fikir deyiz.

    YanıtlaSil
  100. hangi wep sitesi siylermisin lutfen

    YanıtlaSil
  101. unutulmaz wep sitesi yukarda acıklamış zaten.

    YanıtlaSil
  102. arkadaşlar Melda'nın kazası kesin ,ve boynuna cam batacagını yazmışlar .Eda'nın hastanede görüntüsü var.hastanenin haberinde yer vermişler.bence bu kazadan sonra cok farklı gelişmeler göreceyiz.ve bu kazanın bedelini Harun ödeyecek.

    YanıtlaSil
  103. yukarıdada belirtiyim gibi bunlar kesin .,sesli fırakman gelince daha cok emin oluruz.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  104. ya arkadaslar edayla harun biraz zor beraber olur bundan sonra eda harun sahneleri azdir.bu 18.bl. anladim olaylar cok karisti,isteselerde beraber olamazlar artik,harunda yavas,yavas edadan uzaklasacak ister istemez,bu demekki bizim icin fazla ne yazikki eda harun sahneleri yoooooook.bebek olayinida unut,bi sevalden umutlanmistim kiskanclik kirizi gecirip haruna söyler diye ama onuda unut.bebek olayi cok bekletcek bizi ......niye hep diziyi kaldirmasinlar diyosunuz cok tutulan bi dizi diyi düsünmüstüm artik atv bu süper diziyi kaldirirsa cok yazik eder.19 bl.frag. hic birsey anlamadim bu bl. tam bi dönüm noktasi eda harun icin cünkü bundan sonra hersey degisecek gibi.herkes yollarina ayiracak buna inanin ,birsey bildigim yok ama öyle icime doguyo.yaaaa bundan sonra azda olsa eda harun sahneleri olsun,lütfen azda olsaaaa.ikisi süpeeeeer.edada inat tavirlarini birakti gibi.

    YanıtlaSil
  105. insallah bazi diziler gibi vicimaz eda ve harun sahneleri cok istiyoruz su fragmanida sesli verin artik ne olur

    YanıtlaSil
  106. eda cok aci cekti bence sonunda mutlu olcaklar harunla birlikte ama uzatmak zorundalar yoksa dizi biter bende bunu istemiyorum katlancaz artik kiskanclik saneleri cok olur insallah harunun bakislari cok tatli 18. bolumde bayildim kinckancliklara her kadin ister boyle sahiplenmeyi

    YanıtlaSil
  107. HARUN VE EDA YA METİN ŞENTürK ÜN UNUTMA BENİ SARKISI ÇOK UYUYO DİNLEYİN ARKADASLAR..

    YanıtlaSil
  108. ya arkadaşlar sitede bi arkadaş ısrarla tüyolarının dogru oldugunu söylüyo.bunları sizinlede paylaşmak istiyorum.
    EDA'NIN KACIRILICAGINI 20 .BÖLÜMÜN BİTİŞ SAHNESİNDE
    HARUN EDA'YI KURTARICAGI 21,İN SONU 22 NİN BAŞINDA
    EDA'NIN BEBEYİNİN CİNSİYETİ KIZ
    METİN'NİN KÖTÜ ADAM OLDUGU
    EDA'NIN Bİ YERE GİTMEYECEYİNİ
    NİSA VE EDA'NIN SÜPER İKİLİ OLACAGINI
    bütün bunların ısrarla olacagını söylüyo. arkadaşlar sizce ne kadarı dogru? (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  109. arkadaşlar şimdi gördüm fotografları .Melda hastnede Harun ve Eda yanında .Melda'nın yüzü kötü olmuş .bogazı sarılı öyle denildigi gibi bi felclik yok ama sanırım konoşmasında proplem olacak. bu arada Cemil bey cıkmış bütün aile orda .tabi Tolgada var.of Melda kesin konuşamıyo gördüyüm kadarıyla.ALLAH EDA'YA VE HARUN'A SABIR VERSİN (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  110. deniz arkadas nerde gördün resimleri???

    YanıtlaSil
  111. arkadaşım unutulmaz dizisi grup facebook ta görmek isteyenler için.

    YanıtlaSil
  112. göremedim ya :(

    YanıtlaSil
  113. OLEYYYY FOTOLAR GELDİ ARKADASLAR ŞÜKÜR XD

    YanıtlaSil
  114. FOTOGRAFLARI GORDUK NIHAYET ALLAHIM BEN BU DIZIYI COK SEVIYORUM YA TAHMINIM EDA VE HARUNU IYI SEYLER BEKLEMIYOR BIZ ASK SAHNELERI ISTIYORUZ EDA ARTIK ACI CEKTIRMESIN HARUNA YAZIK

    YanıtlaSil
  115. Bence harun bebegi ogrendi.Eda okadar sey soyledi daha da anlamadi mi yani peki ozaman harun neden edanin karnina elini koydu, eda ve harun ayrilmasinlar cok hoslar ikisinin arasindaki aski cooook seviyorum merakla bekliyorum gelismeleri

    YanıtlaSil
  116. BENDE OYLE DUSUNUYORUM BEBEGI OGRENDI HARUN ONUN ICIN EDAYLA EVLENMIYCEK

    YanıtlaSil
  117. RESIMLERI GORDUK COK EMEKLE CALISIYOLAR BU SOVUKTA EMEGI GECEN HERKEZE TESEKURLER BIZE BOYLE DUYGU YUKLU BIR DIZI SUNDUKLARI ICIN

    YanıtlaSil
  118. arkadaşlar sesli fırakmanı şimdi izledim.Melda intikam yemini ediyo.kaza geçiriyo.Eda Haruna bizi söyledinmi diye Harun'a kızıyo.Gülay Harun'a icerde yatan evleneceyin kadın diyo.Harun da evlenmiyeceyim diyo ve Eda'ya ikinizinde hayatında yerim yok diyo.Tolga'yı Feyyaz takip ediyo ve yanlız bırakmicam diyo.Kerem babasına onunla gurur duydugunu söylüyo .Nisa annesinin yanında.Ferda annesine kazayı söylüyo.izlemeyen arkadaşlar için paylaştım.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  119. eda harun birleşsin artık çok saçma olmasın kavuşsunlar diziyi istedikleri kadar uzatsınlar izlerim çooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  120. Harun ile edanin aski cok guzel ya sonunda zavalli harunu delirttiler yazik ya kiyamam sana carsambayi bekliyorum.Askin vazgecilmez olani guzeldir, harun asla vazgecmez sadece kizgin suan

    YanıtlaSil
  121. BEBDE ARKADAS GIBI DUSUNUYORUM HARUN EDAYI HIC BIR ZAMAN BIRAKMAZ KISKANCLIK KIRIZINDE SU AN

    YanıtlaSil
  122. ne güzeldi gülaya hatini bildirdi oda kendini birsey saniyordu zaten

    YanıtlaSil
  123. Arkadaslar bence Melda yine hicbirsey soylemeyecek. Cemilde kutulucak. Nisaya gelince bencede Edayla super bi ikili olucaklar. Nisa Eda ve Haruna yardim edicek. Edada hicbir yere gitmeyecek. Bebege gelincede bence oglan oucak cunki Harun her zaman babasina bigun oglum oldugunda ona hic yalan soylemiycem der durur. Tabi bu benim dusuncelerim ama en dogrusunu tabi ki, senaryonu yzanlar bilir. Bide eski saatine alin beklemek cok zor oluyor. $imdiden tesekkurler.
    EDA & HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  124. anlasilan karisik bir bolum olacak eda ve harun cok yanliz gozukmuyor eda ve harunu hep beraber gormek istiyoruz

    YanıtlaSil
  125. Bence her zaman ask kazanir gerisi bos. Insallah bizim dizimizde de ask kazanir. Bence sonda Eda ve Harunun aski kazanicak. Melda da bence aradan cekilsin. Hala niye hicbirsey soylemiyor ben asil bunu anlamiyorum. Ya baska biri olsa simdiye kadar hesap sormusdur. Ama bence yine hesap sormayacak Edadan intikam almak icin Harunla evlenicek. Ama nolursa olsun Harunun aski Edaninda karninda bebek olduktan sonra onlari ayirmaya kimsenin gucu yetmeyecek. Bide nolur eski saatine alin ondan sonra neyi isityorsanizsa onu yayinlayin. UNUTULMAZ hayranlarini cok seviyorum en cokda EDA & HARUN hayranlarini. Bide Deniz arkadasimiza cok tesekkur ederim bu kadar guzel bir siiri bizimle baylasdigi icin. Tesekkurler DENIZ.

    YanıtlaSil
  126. BIR CUT GOZ YAKDI KALBIMI.
    CEKMEYEN BILMEZ SEVDA DERDINI.
    AH KIMLER ANLASIN BENI.
    UNUTULMAZ A$K OLUM GIBI.

    EDA VE HARUN ICIN.

    YanıtlaSil
  127. Ya ben sesli fragmani izleyememistim. Ama saolsun Deniz arkadasimiz herseyi yazmis. Tekrar tesekkurler DENIZ. Demek Melda intikam yemini ediyor. Etsin bakalim. Napicaksa artik. Allah Eda ve Harunun yardimcisi olsun bizede sabir ihsan eylesin. Ya biz Eda ve Harunu mutlu goremeyecekmiyiz. Hep bi engel cikiyor. Melda ve Tolgayi hic ama hic sevmiyorum. Ne zaman Eda ve Harun bas-basa yalniz kalip konussalar hep ikisinden biri ortaya cikip herseyi mafediyor. Harunda Gulayin agzinin payini cok guzel vermis ama helal olsun bi kez daha hayran oldum Haruna.

    YanıtlaSil
  128. ELIMDE OLSA SENDEN VAZGECMEK.
    SENI SEVMEYE CALI$MAZDIM ELBET.
    BU DUNYADA SENINLE BIRLE$MEK.
    NE ZAMAN OLURMU, MUMKUNMU BILMEK
    GUNAHMI, HATAMI SEVMEK.
    UMUT VERIP BIRDEN TERK ETMEK.
    GITME, COK ZOR YOLUNU GOZLEMEK.

    Kafanizi sisirdim biliyorum ama nolur anlayin beni EDA VE HARUNU coooooooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  129. Ya ben en cok Harunun kiskanclik halini cok seviyorum.Edada niye bu kadar inat ediyo anlamiyorum her kadin boyle olumune sevilmek ister bu hala neyi bekliyor anlamiyorum. Ya ustelik ortada bebek var kimsenin bi cocugu babasinda ayirmaya hakki oldugunu dusunmuyorum. Nolur Eda artik bebegi soylesin. Zaten hersey bir-bir ortaya cikiyor. Bide Serhan Yavasi o kadar cok seviyorum ki, uzgun olmasina dayanamiyorum. Ne zaman alasa sanki icimden kalbimi sokup aliyorlar. O ne zaman uzgun olsa benide huzun basiyo. O nu mutlu gormek istiyorum. Nolur daha fazla aglatmayin SERHANI lutfen.

    YanıtlaSil
  130. eda ve harunu cok seviyoruz basbasa sahneler istiyoruz

    YanıtlaSil
  131. allahim fragmani seyretmekte kotu gelmiyor carsamba cok heyecanlaniyorum dizinin saatiyle cok oynuyolar maksatlari ne bunlarin bu kadar tutulan bir dizi neden gec veriliyor kasaba cok seyrediliyormus gibi erken cikiyor anlamiyorum

    YanıtlaSil
  132. arkadasa katiliyorum dizimizi erken saate alsinlar bak o zaman nasil birinci oluyor ben viyanadan yaziyorum burda buyuk bir kitle seyrediyor herkez unutulmaz dizisinde bahsediyor mukemmel bir dizi basarilar

    YanıtlaSil
  133. Ulviye arkadaşım ben teşekkür ederim.gördüyüm kadarıyla sıkı bir Harun hayranısın.bende seviyorum Harun'u ama, Eda daha agır basıyo
    Özlem yılmaz'ı cok seviyorum .dantel ve diyer dizilerinide takip ediyodum.ama unutulmazla daha çok sevdim.kısacası sen hep Harun diyosun.Eda'yla ilgili düşüncelerini merak ettim . ikisininin aşkını destekliyosun biliyorum . bende Eda'sız Harun Harun'suz Eda düşünemiyorum .paylaşırsan sevinirim.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  134. arkadaşım ayrıca senin yazdıgın şiirleri okudum .güzel yazıyosun ben pek paylaşmam öyle bian yazdım işte.son bigün kaldı üç frakman verildi.ama Eda Harun sahneleri pek iç açıcı deyil .neyse izleyip görücez.tüm unutulmaz hayranlarına sevgiler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  135. eda ve harunu bayılıyorum harika bir film nooooooolur filmi bitirmeyin.

    YanıtlaSil
  136. deniz ve ulvıyye arkadaslarada tesekkür ediyorum bu güzel yorumları bizimle paylastıkları için.harun bebeğin ondan olduğunu öğrensin artık ama film sakın bitmesin.(k)

    YanıtlaSil
  137. Oncelikle Ulu Onder Mustafa Kemali Ataturku saygiyala aniyorum. Evet simdi dizimize gelelim. Sesli frafmani simdi izledim. Cok karisik olucak galiba. Umarim Eda ve Harun icin guzel seyler olur. Ama bakalim yarini iple cekiyorum. Deniz arkadasimiz Eda icin yorum yazmami istemis hemen yaziyorum. Harunu ne kadar cok seviyorumsa Edayida o kadar cok seviyorum. Yani Ozlem Yilmaza bayiliyorum. Onuda cok seviyorum. Frafmani seyr ederken az kalsin kalbim yerinden cikicakdi. Ya Harunun Edayi bu kadar cok seveceyi hic aklimada gelmezdi. Neden diye sorsaniz cunki ilk basda Harun Meldaya ilgi duyuyodu. Ama sonra Edaya asik oldu. Bu ise benim en cok istedigim seydi. Bakalim yarin neler olucak. Cok merak ediyorum. Insallah bizim istedigimiz gibi seyler olur. Eda ve Harunu uzgun gormeye dayanamiyorum. Nolur artik uzulmesinler.

    YanıtlaSil
  138. BEN İCAB ETİĞİ ZAMAN EN BÜYÜK HEDİYEM OLMAK ÜZERE,TÜRK MİLLETİNE CANIMI VERECEYİM.MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.SAYGIYLA ANIYORUZ.
    Ulvıyye arkadaşım ikisini sevdiyini biliyodum.genelde Harun'u dile getirdiyin için sordum? .bu bölüm harun patlama noktasında sabrı tükendi.Melda'nın bu nefret dolu bakışlarına Eda nasıl dayanır? bilmem,ikisinide cok zor günler bekliyo gibi.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  139. SENI SEVMEK BIR OMRE BEDELMI$.
    SENI OZLEMEK YA$AMIMA SEBEPMI$.
    SENINLE OLMEK OLUMLERIN EN GUZELIYMI$.
    SENINLE YA$AMAK DUNYALARA BEDELMI$.
    AMA ANLADIM KI, SENIN ICIN BEN BIR YALANDAN,
    BENIM ICIN SEN BIR HAYALDEN OTE DEYILMI$.

    A$KIN ONUNE KIMSE GECEMEZ. HELEKI A$K BU KADAR UNUTULMAZ OLUNCA. EDA & HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM. Deniz arkadasim haklisin galiba bu bolumde de Eda ve Harunu zor gunler bekliyor. Bide Deniz arkadasim acaba sen Serhan Yavasin ve ya Ozlem Yilmazin hangi takimi tutduklarini biliyormusun. Biliyosan lutfen yaz.

    YanıtlaSil
  140. arkadaşlar ben uzun süredir buraya yorum yapıyorum genelde sadece diziye olan begenilerini yazarlardı .ama son bikac bölümdür .Deniz arkadaşın yorumlarını görüyorum .ve bununla beraber arkadaşların dahacok tahmin ve fikirlerde bulundugunu gördüm.Deniz arkadaşım bize katılmakla siteye renk kattın kendi adıma teşekkür ederim eminim bana karılan arkadaşlarım vardır.unutulmaz hayransız bizler unutulmazsız olamayız.

    YanıtlaSil
  141. Ulvıyye arkadaşım Özlem yılmaz koyu bi fenerlidir .bildiyim kadarıyla.ama Serhan yavaş'ı bilmiyorum.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  142. Nolur dizimizi eski saatine alin. Gec veriliyo diye bazi arkadalar bakamiyor. Boyle oluncada reytingler dusuyor. Neyse moral bozmak yok. Hersey cok guzel olucak diyelim oyle olsun. Reytingler dussede bu dizi bizim kalbimizin birincisi hep oyle kalicak. Onemli olanda bu zaten. Bu diziyi bi cok arkadsima tafsiye ettim. $imdi onlar bu diziyi tutkuyla izliyorlar. Insallah izleyenler daha cok olur. DENIZ arkadasim cok tesekkur ederim bende FB. Onun icin sordum. Cok tesekkur ederim DENIZ. UNUTULMAZ dizisiyle beraber senin gibi yorum arkadasida kazandigim icin cok mutluyum. Tekrar tesekkurler.

    YanıtlaSil
  143. arkadaşım bu güzel düşüncelerin için teşekkür ederim.Evet ben son üç bölümdür buraya yorum yapıyorum. ama başından beri izliyorum diziyi.ve cok seviyorum.tabiki arkadaşların burda tahminerini ve yorumlarını görmek güzel . (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  144. bişey deyil Ulvıyye arkadaşım .bildiyim bişiyi paylaştım. bende sizin gibi unutulmaz hayranları görmekten mutluyum.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  145. harun fragmanda edaya artık ne senin ne de ablanın hayatında varım diyor harun edasız yapamaz herhalde kızdırdılar gene çocuğu artık meldada gülayla birlikte bol bol kötülük düşünüp uygularlar edanın burnunan fitil fitil getirirler baksanıza gülay gene etrafta dolanmaya başladı

    YanıtlaSil
  146. Bende ismini yazmayan arkadasima katiliyorum Deniz yorum yazdiktan beri site dahada renkli. Oteki arkadaslarim bana kizmasinlar. Onlarinda yorumlarini okuyorum hepsi cok guzel yorum yapiyor.Arkadaslarima katiliyorum bencede Gulay ve Melda cok kotu seyler yapicaklar. Baksaniza ikiside birbirinden beter. Ne zaman Eda ve Harun bas-basa konussalar hep ordalar. Gulaya gelince Harun onun cok guzel haddini bildirdi hemde Edanin yaninda. Bence Harun Edasiz yapamaz ne soylediysede kizkinlikla soylemisdir diye tahmin ediyorum. Boylesine seven bir adam sevdiyini birakmaz. Artik Edada neyi bekliyor ben anlamiyorum Harunun onun hayatindan cekip gitmesinimi. Tamam ablasi icin yapiyor ama bebeginide dusunsun ona yazik degilmi. O cocugun ne gunahi var. Haksizmiyim arkadaslar.

    YanıtlaSil
  147. ulviyye ve deniz siz burda baya meşur oldunuz arkadaşlar siz bu sözleri nerden buluyorsunu ben yazmak istediğimde düşünüyorum taşınıyorum hep aynı şeyler aklıma geliyor bende sizin gibi yazmak istiyorum ama saçmalamaktan korkuyorum arkadaşlar size çok teşekkür ederim aşkı bukadar iyi sözlere döktüğünüz için eda ve harunu çoooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  148. arkadaşlar biraz önce alttaki otuzlarda kalan yorumları okudum dogrusu çok canım sıkıldı.Ulvıyye arkadaş ve sizler dikkat ettinizmi bilmiyorum.bi arkadaşın alaycı yorumuna cevap vermemle başladı.ama bazı arkadaşlar anlamakta güclük cekiyolar sanırım uzatıyolar.sizden oyorumdan itibaren okumanızı rica ediyorum.
    ve yorumlarınızı merak ediyorum .ve bunu kendimi haklı cıkarmak adına deyil fikirlerinizi ögrenmek için istiyorum.çok teşekkürler.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  149. Eda artik iyi dusunsun bence harunu bu kadar uzmesin seven kalp bu kadar seyi kaldirmaz, gun gelir harun gibi patlar insan dayanamaz adam daha ne yapsin seni gorebilmek icin onurumdan vazgectim diyor.Harunun sozleri,baksilari cok etkileyici kiskanc hali cok hos,edanin gozyaslarida cok gercekci harun ve edayi beraber gormek istiyorum.O gulayda kendi isine baksin o kiz hic sevmemis anlasilan, hicbir yerden cikmiyor maydanoz ne olacak

    YanıtlaSil
  150. dizinin daha erken cıkmasını istiyorum lütfen geceler zaten uzun hem murat denilen çocuhun diziden çıkmasını istiyorum geç cıktıhı icin seyredemiyorum sonuna kadar

    YanıtlaSil
  151. evet arkadasim dedin gibi herseye maydonoz oluyor o gülaymi nese eda sende artik brak u inati eninde sonuda adami kayip edecen yine olan sana olacak bence harunla eda sizi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  152. arkadaşım deniz boşverin kendini bilmezleri siz yoruma devam edin.sizin yorumlarınızı okumak güzel.bi gün kaldı hadi gecsin saatler dayanamıyorum.

    YanıtlaSil
  153. çok sabırsızlandım yaww:d

    YanıtlaSil
  154. SEN BANA YASAKSIN BEN SANA TUTSAK ASK HAYALMIDIR KAPISINDA YASANACAK GEL ASKI DOYASIYA YASA NE VARSA YASANACAK IMKANSIZI DENE UNUTULMAZ OLSUN ASKIN UNUTULMAZ kendim yazdim unutulmaz icin bu diz insani sair yapar valla

    YanıtlaSil
  155. arkadaşlar gelen tiyoları ukudunuzmu? şöyleki Melda Eda'ya öyle bişey yapıyomuşki! 20.bölümde böyle kala kalıyomuşuz.sonrada daha kötüsü varmış.kadın nasılda unuttubi anda ablalıgı, kardeşligi.bibilseki kardeşi onun için canından vaz gecti.Eda'ya ne yapacak? cok meraktayım.ayrıca haklısın arkadaşım yoruma devam.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  156. Fedakarlik zor isdir.kendinden ,sevdiginden vazgecmek kolay degildir,akil veren coktur,herseyin iyisini bildigini sanan insan da coktur ama is aska ,duyguya geldigi zaman bildigin her sey belirsiz olur tipki sele kapilmissin gibi ask seni onune katip goturur.Edada uzak durmaya calisiyor ama basaramiyor, olmeyi bile denedi herkes mutlu olsun diye, bakalim melda ne kadar fedakarmis gorecegiz.Hersey olup bittikten sonra konusmasi kolaydirda yani

    YanıtlaSil
  157. ha soyle aferin haruna.yeter be iki kiz adami cileden cikardi.edaya da of olsun cok naz asik usandirir.birazda o dolansin harunun pesinden.tabiki yine harun edayi sevmeye devam edecek.ben bu dizilere deli oluyom arkadaslar.bir bulut olsami da ck seviyorum.mustafa ck hosuma gidiyor.bu kizlarida hic anlamiyom onlar icin deli olanlari birakip.gurursuslarin pesinde kosuyolar.halbuki gercek ask harunla mustafanin o modern doktorun degil

    YanıtlaSil
  158. ARKADAŞLAR BUGÜN GÜNLERDEN UNUTULMAZ.AKŞAM LÜTFEN NETTEN DEYİL TV, DEN İZLEYİN!REYTİNLERİMİZ GÜZEL GELSİN. BÜTÜN UNUTULMAZ HAYRANLARINA SEVGİLER.(DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  159. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Oncelikle Deniz bosver oyle insanlari birak ne istiyorlarsa onlari yazsinlar. Nasil olsa gecen defa haddini cok iyi bildirdin. Birak gitsin kendini yipratma. Dizimize gelince haklisin tv den izleseler reytinglerimiz daha cok olur. Ya yorumlarin hepsini okudum. Aksami iple cekiyorum. Acaba Melda ne kotuluk yapicak diye aksam dusunmekten uyuyamadim. Ya hicmi gurur yok bunda. Eda onun icin intar bile etdi. O da kardesime ne kotuluk yapimda intikam alim diye dusunuyor. Galiba anlamadigi bi sey var. Eda Harunla o tanisdirmadan evvel tanisdi. Bunu anlamak bu kadar zormu ya. $u Gulaydanda nefret ediyorum. Arkadassan arkadasligini bil sana noluyor. Ortaligi karisdirmakda ustune yok. Harunda agzinin payini guzel veriyor ama. Hic kimsenin sevenleri ayirmaga hakki yok. EDA & HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  160. YA$AMIN KIYISINDAN GIDERKEN OLUME,
    TEK SEN OLUCAKSIN GONLUMDE.
    MEVSIMIN SOGOGU I$LEMESEDE YUREYIME.
    GIDERKEN BIR SENI GOTURURUM KALBIMDE.

    ARKADA$LAR EDA VE HARUNU COK SEVIYORUM. NOLUR SEVENLERI KAVU$TURUN.

    YanıtlaSil
  161. YAGMURUM OL, YAG AMA ISLATMA.
    GUNE$IM OL, ISIT AMA YAKMA.
    RUZGARIM OL, SAR AMA GOK YUZUNE SAVURMA.
    SEVE BILDIYIN KADAR SEV AMA SENSIZ BIRAKMA.

    EDA VE HaRUN ICIN.

    YanıtlaSil
  162. Ya fragmanda Eda yine agliyor Harun desen cildirmis gibi. Yazik ya hic mutlu olamiycaklarmi bunlar. Onlari mutlu gormek istiyoruz nolur sesimizi duyun. Artik Edanin aglamasina dayanamiyorum. Harun desen sanki bi atesin icinde cikmak istese bile cikamiyor. Nolur sevenleri kavusturun artik. Bebekleride anne ve babasiyla buyusun.

    YanıtlaSil
  163. haklısın Ulvıyye. Bende cok merak ediyorum ama bu bölüm hastanede gececek.Melda başına gelen bu olayı iyi kullanıcak. ve bildiğini gizleyecek.gerek bakışları ve tavırlarıyla Eda ve Harun'a vijdan yapacak .bunlar başlangıc dahada kötüsü gelecek .ben Eda'nın babasıyla barışacagını düşünüyorum.cok sürmez zaten Eda'da Tolga'dan ayrılıcak deniliyo.,yani Eda'nın eve döneceyini düşünüyorum .ama hiç bişey eskisi gibi olmayacak. buarda Nisa'yıda merak ediyorum .umarım Eda ve Harun'a destek olur.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  164. SENIN GOZLERINDI BENI BENDEN ALAN.
    SENIN BAKI$INDI KALBIMI CALAN.
    SENIN HASRETINDI ZAMANI DURDURAN.
    SEN OLMAZSAN SEVGILIM BU HAYATIM YALAN.
    ( HARUN ICIN)

    YanıtlaSil
  165. DENIZ bazi konuda ayni dusunuyoruz.

    YanıtlaSil
  166. evet arkadaşım.ya ben haksızlıga gelemiyorum .Eda Harun'la bi yabancı olarak başladı sevdi ablasıyla duygularını paylaştı.Melda yaşadıklarına şahit eniştesi oldugunu ögrenince adilik yapmadı uzak durdu, canına kıydı, evden kovuldu ,başkasına sıgındı.bu kız daha ne yapsın hamile olmasına karşın yinede ablasını düşünüyor.ama artık yeter .nereye kadar kalbine söz gecirecek.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  167. Ulvıyye Eda'nın bu durumundan basediyosun galiba yanılıyormuyum ?
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  168. ulviye ve deniz arrkads ikinizede katiliyorum oysa eda ablasinin mutlulu icin cok sey feda eti ve cok aci cekti ablasinin gözünün onunde bunlari hicmi düsünmüyor bu melda duygu sömürüsü yapacak haruna karsi bu kesin nevret ediyorum ya bu meldadan o bence eda ya cok aci cektirecek ada günlük kitapinda yazmisti aceba ablamda benim icin böyle bi fedakarlik yaparmi o yapmaz bundan eminim ya harun cooook seviyor eda edada onu ama melda harunu eda kadar sevmesz bu kesin cook egoist biri olcAK MELDA SADE KENDINI DÜSÜNECEK!! BIZ HARUNLA EDANIN KAVUSMASII ISTIYORUZ YAAAAA

    YanıtlaSil
  169. haklısın arkadaşım Melda bitek kendini düşünüyo Eda'ya nekadar kızsada ortada bi bebek var .en azından onu düşünmeli.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  170. arkadaşlar saatler kaldı dizimize bugün uykunuzu alın aksam uyumayın sakın hepimiz izleyelim.unutulmaz hayranları sizi çok seviyorum.ben sinem öztufanı seviyorum ama bazen kızıyorum kardeşini anlamıyo kotü davranacakmış.neyse yarın yorumlarda görüşürüz.

    YanıtlaSil
  171. Melda kaza sonucu hafızasını kaybedecek.Harunla evlenecekleri sırada ya da evlendikten sonra olan biteni hatırlayacak.Bakalım gelişmeler tahmin ettiğim gibimi olacak : ))

    YanıtlaSil
  172. Ask bir duygu yukudur,ta kalbimizin derinliklerinden gelir once fisiltiyla baslar, duymazliktan gelirsin(tipki harunun baslarda yaptigi gibi)sonra icinde tarif edilemez bir bosluk olusur,ozlem duymaya baslarsin(edaya duyulan ozlem gibi)ask davet edilmeyi beklemez,birden cikar karsina soz dinlemez ne yapsanda susturamazsin icindekini onun icin harun ve eda diyorum ortada kasitli yapilmis bir sey yok zaten o avukat gulay da baska bir ise soyunsun bence

    YanıtlaSil
  173. slm ben eylem unutulmaz dizisini çok seviyorum ve artık müzigi deyişin aşk herseye deyer müzigini çalsınlar eda ve harun için özelikle edayla harun yanyana geldiyinde lütfennnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  174. bence sesinde bi sorun olacak havisazini deyil konusamicak onun icinde gördünü söylemicek

    YanıtlaSil
  175. Arkadaşlar Melda kazada sesini kaybedecek bogazına cam battığı için.Tabi bunun acısını Eda ve Harun'dan cıkaracak.Ayrıca Eda'nın kacırılacagı da gündemde tabi bu bi tahmin ,Diziye saatler kaldı.
    Eda ve Harun'u çok seviyorum ve bu aşkın destekçilerini.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  176. EVET BENCEDE MANTIKLI SESINI KAYBEDECEK MELDA GORDUKLERINIDE SOYLEYEMIYCEK EDA VE HARUNADA COK CEKTIRECEK EDA ABLASINA KIYAMIYCAK BU BOYLE SURUP GITCEK HARUN IKISINIDE BIRAKMAKLA IYI YAPAR BENCE EDA ASKINA SAHIP CIKSIN BIRAZ AKLI BASINA GELIR

    YanıtlaSil
  177. EVET DENIZ ARKADASIM SENIN VE ULVIYE ARKADASIN YAZILARINI OKUYORUM HOSUMA GIDIYOR SIZLERIDE SEVIYORUM BUTUN UNUTULMAZ HAYRANLARINI BEN VIYANADAN YAZIYORUM

    YanıtlaSil
  178. Teşekkür ederim arkadaşım güzel düşüncelerin için.Hepimizin desteyi ve yorumlarıyla umarım dizimiz uzun yılar sürer.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  179. ben tesekur ederim arkadasim bende burda destekliyorum dizimizi insallah uzun surer dizimiz saatler kaldi cok heyecanlaniyorum aksam icin

    YanıtlaSil
  180. ya ben ada ve harun sahneleri cok istiyoruz anlasilan bu aksam hastanede gececek ordada yanliz kalamiycaklar bu aksam cok guzel gecmiycek dizi bana oyle geliyor

    YanıtlaSil
  181. yeni yeni diziler basliyor bitirmezler insallah bizim dizimizi cok seviyoruz unutulmaz dizisini bitmesi ne olur destekliyelim cok tv den seyredelim

    YanıtlaSil
  182. Harun su an kizgin,ofkeli ve kiskanc cok hos ya eda artik birak su inadi kizim oglan elde gidiyor kendine gel aayy sabirsizlaniyorum ama bunlar simdi bir araya gelmez ancak haftaya inatcilar

    YanıtlaSil
  183. merhaba arkadaşlar edanın kaçırılacağını söylüyorsunuz bu doğruysa edanın iş yerindeki kötü adam kaçıra bilir yada ablasının kötü bir planı olabilir eda ve harunu çok ama çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  184. arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım bu ilk yorumum öncelikle ben
    siteye üye deyilim burda yorum yazmamın herhangi bi ücreti varmı.
    yada internete yüklermi cevap bekliyorum lütfen yazın.

    YanıtlaSil
  185. yani bi abla bunu yaparmi kardesini kacirtip ya ona kötülük yapdirir bencede o odam dir cünki edaya pis pis bakiyordu ama mjeldada yapar cünki gözü döndü artik

    YanıtlaSil
  186. DIZIMIZ YINE NEFES KESIYOR COK HEYECANLI COK GUZEL YA

    YanıtlaSil
  187. meldaqdan bu kadar nevret etmeden ya nasil bi abla ya deli eti beni edaya sen gelme diyor zavalim ya edaya cok aciyorum ne hale geldi melda hep sucu edada buluyor harundada suc var cok gicik ya bu melda edayi kizkandiriyor sinir sey yeni böylümde cok kötü olacak galiba bol bol aglick ya eda galiba gidiyor ben sade diyorum senin gibi abla olmaz olsun eda haknin harun oldunu bilmiyorduki ya mutluluk istiyorum edam cok uzülüyor ya kimseside yok garibimin kendisine destek cikan

    YanıtlaSil
  188. Melda harunun onceden baskasiyla oldugunu biliyordu herkes hata yapar dedi affetti ozaman o gururu nerdeydi zaten yuzlesmek yerine kacanlardan korkacaksin cunku sinsi olurlar onlardan hersey beklenir.Eda cok aci cekecek e harunda gitti off ya gelen giden edaya catiyor kiz samar oglanina dondu soyle herseyi daha ne bekliyorsun ya umarim ayriliklari cok surmez.

    YanıtlaSil
  189. Arkadaslar gordunuz mu yeni fragmani melda cildirdi olan edaya oldu eda gidiyor bencede en dogrusu simdilik bu kendisi ve bebegi icin meldanin ne yapacagi belli olmaz gozunu kan burumus bu ne nefret ya

    YanıtlaSil
  190. arkadaşlar inanın bu dizi süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  191. BENCE SEYRETMEYE DE"ĞER HAYAT HANIM BENCE TANIDIGI BİRİSİ CIKACAK EDANIN MELDAYLA HARUN EVLENECEK EDA EN SONUNDA ÜZÜNTÜSÜNDEN ÖLECEK YADA VEREM OLACAK

    YanıtlaSil
  192. LÜTFEN BU DİZİYİ YAYINDAN KALDIRMAYIN COK GÜZEL BİR DİZİ REYTİG KIRIYOR MELDAYI COK BEĞENİYORUM EDADAN DAHA COK HARUNU HAK EDİYOR HARUN İKİSİNİDE HAK ETMİYOR KEŞKE BAŞKA BİR OYUNCU OLSAYDI

    YanıtlaSil
  193. yeni bölümde neler olacak acaba çok berak ediyorum

    YanıtlaSil
  194. lütfen bu diziyi erken saate alsınlar sabah uyanamıyoruz

    YanıtlaSil
  195. edayı çok seviyorum harunlada çok yakışıyorlar yazan nehir

    YanıtlaSil
  196. dizi hakkında yorum yapan deniz arkadaşımıza çok teşekkür ederim nehir

    YanıtlaSil
  197. çok heycanlı gidiyo böyle devam etsinler inci

    YanıtlaSil
  198. güzel dizi haftada 2 kez izliyorum hafta içi yayınlansın

    YanıtlaSil
  199. yeni bölümde neler olacak acabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nehir

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler