2 Haziran 2010 Çarşamba

Unutulmaz 50. Bölüm Fragmanı izLe 23 Haziran



Unutulmaz dizimizin 50. bölümü 23 Haziran Günü Atv ekranlarında bizlerle buluşacaktır...Unutulmaz'da heycan ve aşk kasırgası devam ediyor...Unutulmaz 50. bölüm fragmanı resmi sitesinde yayınlandıktan sonra en kısa zamanda her zamanki olduğu gibi sizlere sunulacaktır...

Fragman ekleniyor...

Unutulmaz dizisi 50. bölüm Fragmanı Hakkında// Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

29 yorum :

  1. sadece yaza bilirimki bu diziye baglandim benim gibi cok dizilere bakan insan belkide yok baktigim dizilerden en guzeli bu dizi insallah 50-ci bolumde hersey yoluna girir bazi dizilerin son bolumunde yani dizi sezon finala diyil sadece finlanda kimse oluyo noulur bu dizide sacmasapan bitmesin bu dizide en guzeller eda melda nisa harun ece _-_-_-_

    YanıtlaSil
  2. harundan ve edadan nifret ediyorum

    YanıtlaSil
  3. eda ve harunu çok seviyorum ikisinin evlenmesini çok istiyorum.melda ve tolgadan nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. edayla harunu ayırın ya sacma salak seyler yapıyorlar meldayla birleşsinler inşlah harun bi oyun yapıpta meldadan imza alıpta bosanmaz eda haksız olduğu halde meldaya yuklenıo hiç sevmiyorum o kızı

    YanıtlaSil
  5. unutulmaz bence çok güzel bir dizi kim nedersedesin eda ile harun birbirine çok yakışıyor her bölümü birbirinden güzel hiç bir bölümünü kaçırmıyorum

    YanıtlaSil
  6. harun seni ve edayı çok seviyorum ama o melda aranızdan çıksın harun sana aşığım canım birtanem harun seninle olmayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  7. harun ve eda inşallah birbirlerine kavuşurlar sizleride çok seviyorum bu dizi bittikten sonrada ekranlarda görmek istiyoruz başarıların devamı dilerim

    YanıtlaSil
  8. edanın hiçbişi suçu yok aslında ve birbirlerine çok yakışıyolar umarım kavuşurlar ve diğerleri aradan çıkar.ablası bile bile evlendi ve yaptığının cezasını çekiyo.onları çok seviyorum inş. mutlu olcaklar en sonunda...

    YanıtlaSil
  9. harun ve edayı seviyorum.bu dizi bittikten sonra serhan yavaşı başka dizilerde görmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  10. Harun ve Eda arasında ki aşk çok güzel ama Edanın saçma sapan halleri ve davranışları yüzünden çileden çıkıyorum bazen diziyi izlemek istemiyorum yine son anda Eda saçmalayacak diyorum...ama şu bi gerçek herşeye rağmen AŞK... EVET AŞK HERŞEYE RAĞMEN ÇOK GÜZEL...Umarım Harun ve Eda sonunda kavuşurlar ve bir aile kurabilirler...

    YanıtlaSil
  11. eda aklını başına topla kızım yeter artık harunu durmadan üzdüğün onu bu kadar üzmeye hakkın yok melda sen de aradan çekil lütfen .sıktın artık zorla güzellik olmaz kızım .rahat bırakın ikisinide lütfen

    YanıtlaSil
  12. eda baban öğrense bile bence aşkından vazgeçme.harunuda üzme artık.sizin aşkınız unutulmaz bir aşk...!

    YanıtlaSil
  13. ne kadar saçma bi film tam evlenicekler tolga vazgeçiyor harunda evet edanın böyle bişey yapmayayacağını söylüyor :)):)

    YanıtlaSil
  14. melddadan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar bazilarınıza katılmaıyorum eğer meldada gurur olsaydı şuan orda olmazdı çünkü harun meldanın yüzüne onu sevmediğini defalarca söyledi ama o neymiş aşkı için savaşmayı seçiyomuş aşk karşılıklıysa savaşılır kardeşi ne yapmış olursa olsun onon kardeşidir ama melda kardeşini takmadığı için sevdiği adam suçsuzmuç gibi davranıyo edayla harun çok yakışıyo harun seni çok seviyorumharun

    YanıtlaSil
  16. eda ile harun artık kavuşun ağlamayın mutlu olun meldada çatlasın biraz meldaya açıyorum ama kendini acınacak hale o getirdi çeksin gitsin artık orada kalmayı hak etmiyo

    YanıtlaSil
  17. sezer saçma bir filmse izleme lütfen...

    YanıtlaSil
  18. diziniz çok güzel ama harunla melda varken eda ile harunun sahnesi çıkınca televizyonun içine girip ayırmak istiyorum lütfen eda aradan çekilsin tolgayla yada başkasıyla ama harunla değil

    YanıtlaSil
  19. geçen bölüm çok heyecanlandık . Tolgayı tebrik ederim doğru olanı yaptı , Melda ya da çok kızıyorum tam fesat bir kız
    neyse Eda cığımın durumu beni endişelendiriyor umarım finalde kötü birşey olmaz biz mutlu son istiyoruz.
    yayında emeği geçen herkese teşekkürler. Eda ve Hayat anneye sevgiler sizleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  20. arkadaşım adsız kişi yorumuna katılmıyorum bende televizyonda meldayı görünce boğasım geliyo bu filmin baş oyuncuları EDA ile HARUN yakışıyor meldada gurur olsaydı onu sevmeyen adamın evinde yaşamazdı meldada gurur yok

    YanıtlaSil
  21. eda 50. bölümde ne yapmaya çalışıyosun artık etrafındakilerini düşünmeyi bırak onlar seni düşünüyor mu özelliklede meldayı düşünme o da seni düşünmüyo elinden gelse seni bir kaşık suda boğacak aynı benim onu boğmak istsdiğim gibi HARUN seni çok seviyorum çok yakışıklısın menderes

    YanıtlaSil
  22. bu melda ne yapmaya çalışıyo intihar etmeler felan yoksa harunu böylemi kenndine çekeceğini sanıyo komik olmasın lütfen harun edayı seviyo bu kız hala anlamadı mı birisi buna anlatsın naparsa yapsın harunun edayı sevdiği gerçeğini değiştiremeyecek

    YanıtlaSil
  23. serhan beyin dizileri mükemmel tek kelime ile severek ve begenerek ve heyecanla izliyorz yemin diziside bir okadar güzeldi unutulmaz dizisi de ,çok güzel serhan bey dizilere ayrı birrenk katıyor dizilerdeki karakteri çok güzel en başta çok beyefendi ve çok asil bir be umarım gerçek hayatta da çizgisinden çıkmasın.

    YanıtlaSil
  24. Unutulmaz Gerçekten güzel bir dizi ama artık kabak tadı verdi barışıp ayrılma barışıp ayrılma böyle mi bitecek eda ve harun gerçekten çok iyi oyuncular rollerinin tam hakkını veriyorlar.Ben çalışan bir insanım daha öncede yazdım çok geç ekrana geliyo lütfen bu önerimi dikkate alın geçen hafta ilk defa seyretmedim.Herkese SEVGİ SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  25. sadece haksizlik olmasin eda ikide bir haruna gelip gidiyor ya kavussunlar yada vazgecsinler meldayada yazik bastan sona kadar izledim lutfen eda tolgaya harun meldaya kavussun.

    YanıtlaSil
  26. basladigindan beri izliyorum edeyla harunun kavusmasindan yanayim ama dusunuyorumda eda tolgaya melda haruna kavusmali sonunda boylede son olacak sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  27. gozunuzu acin gercek hayatta yasiyorsunuz izlediginiz sadece bi dizi siz olsaydiniz ne yapardiniz elalemin oglu icin insan ailesinden vazgecermi iki kardes bir sevda ben sevenlerin tarafindanim tabiki ama boyleside zor dusunmeden lutfen yorumunuzu yapmayiniz sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  28. yeni bolumde melda kendini atacakti ya orda bitti gelecek bolumde harun onu kurtaracak melda olmiyecek dedigim gibi melda haruna tolga edaya kavusacak istesenizde degistiremiyeceksiniz bu gercegi...............

    YanıtlaSil
  29. anlamli bir dizi ne yazik ki imkansiz bir ask...

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler