16 Haziran 2010 Çarşamba

Unutulmaz dizisi 50. bölüm 23 Haziran // Yorumlarınız


Unutulmaz'ın heyecan dolu 50. bölümü 23 Haziran Çarşamba günü saat 22:20'de atv ekranlarında olacaktır...
Öncelikle yaz aylarına yaklaşırken diziler bir bir final veya sezon finali yapmaya başladı bildiğiniz üzere...

Bünyesinde bir çok reyting rekortmeni Dizi bulunduran Atv yetkilileri Reytinglerde belli bir orana yakLaşmış dizileri yaz dizisi olmasına rağmen gelecek yılki dizi sezonunda bir kez daha yer veriyor...

Tabi Unutulmaz dizimizde bir yaz dizisi olarak çıktığı bu yolda reytinglerde her hafta zirveyi zorladı ve Unutulmaz günler yaşattı...

‘Unutulmaz’ dizisi Temmuz’un ikinci haftasında sezon finali yapacak…

Son olarak Bugün Gazetesinde Bilal Özcan'ın Unutulmaz dizisi ilgili tespitleride çok doğruydu...

Yazıdan bir bölüm;
Geçen yıl, yaz dizisi olarak başlayıp, sezonda da devam etme başarısını gösteren yapım, ilginç senaryosuyla milyonların beğenisini kazanmıştı.

Aynı adama âşık olan iki kız kardeşin, Yeşilçam senaryoları tadındaki ilginç hikâyesi büyük merak uyandırmıştı…
Ancak nedense, ‘Aşk-ı Memnu’, ‘Ezel’ ve ‘Yaprak Dökümü’ üçgeninde sıkışıp kalan televizyon eleştirmenlerinin çoğu ‘Unutulmaz’ın başarısını görmezden geldiler.
Oyuncular Özlem Yılmaz, Fikret Hakan, Sinem Öztufan, Aylin Arasıl, Deniz Gökçer, Roksen Lülü, Aliye Uzunatağan ile yönetmen Ersoy Güler ve senarist Müjdan Kayserili yoktan var ettikleri ‘Unutulmaz’la ne kadar övünseler azdır.
Fragman eklenmiştir...

Unutulmaz dizisi 50. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

870 yorum :

  1. kızlar nerdesiniz yorumları göremiyorum bölüm harikaydı ben çok beyendim cemil hiç bişe görmüycek eda hamile olabilir

    YanıtlaSil
  2. tolgaya boşuna kızmadık bakın ne güzel sözümüzü dinledi melda düğünmü görmek istiyorsun eda hamile hemide erkek artıkın sünnet düğününü görürsün teyzesi

    YanıtlaSil
  3. seher iyi aksamlar ya benim annamadigim bu dizi yaztatilde tam final mi olacak yoksa tatilden sonra devam mi edecek

    YanıtlaSil
  4. tatilden sonra devam edecek arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. ya baska dizilerin fragmanini hemen diziden sonra gösteriyorlar bu dizide insani catlatiyorlar acaba harunun dediklerini edanin babasi duydumu

    YanıtlaSil
  6. sanmam duymamıştır cemil harun herzamanki gibi asla vaz geçmez tabi edada melda çok kötü çok

    YanıtlaSil
  7. neslihan gökçe gece kuşları nirdesiniz

    YanıtlaSil
  8. ben çıkıyorum adsız arkadaşım sana iyi geceler

    YanıtlaSil
  9. butolga edanin azl bölümde nihayet a onun olmiyacagini anladi ve dogru olani yapti melda cadisi kudurdu oh oldu

    YanıtlaSil
  10. sana da iyi geceler

    YanıtlaSil
  11. iyi geceler arkadaşlar bu akşam unutulmazı izleyemedim hasta ziyaretine gitmiştim az önce internetten hepsini değil ama nikah sahnesiyle hastane sahnesini izledim çok şükür evlenmediler aferin tolgaya onada bu yakışırdı...abisinin sevdiği kadınla bile bile evlenmesi hiçte iyi olmazdı...harun yine edanın yanında bunada çok sevindim bence babası onları görmedi türkana bakıyor gibi geldi bana... edanın babası gerçeği öğrenirse ya edayı yada harunu vurur diye düşünüyorum kesin sezon finalinde böyle birşey olabilir... hatta melda edayı öldürmeye çalışabilir ne yaptıysam sizi ayıramadım dediya sanki o anda aklına böyle birşey geldi gibi.. sezon finalinde edayı vurabilir melda ondan korkulur

    YanıtlaSil
  12. iyi geceler arkadaşlar bölüm çok güzeldi beğendim tolga gerekeni yaptı işte budur dedim ama harunuma ve edamın haline çok üzlüyorum yaaaaaaa MELDA PAÇOZU NE OLDU RENGİNMİ SOLDİ:-) SEVİYORLAR BİRBİRLERİNİ ONLAR ANLAMADI HERALDE SEN AŞK BU AŞK BUUUUUUUUUUUUUUUU....İŞTE O KADAR....SEHERİM CANIM EREEKN GİRMEK İSTİYORDUMM AMA EV ÇOK SICAK ÇIKTIK TERASA ORDA BİRAZ OTURDUK SERİNDİ YANİ ŞİNDİ GELDİM EMENCİK SAYFAYI AÇTIM...HIMMMMMM BU ARADA BİR ÖNCEKİ SAYFADA YORUMLAR YAZDIM SİZLERE AMA ÇIKMADI YUTTU GALİBA BİZİM SAYFA İDİLİM HOŞBULDUK DİYİM SAĞOL BACIM SEHERİM SANADA BACISI........

    YanıtlaSil
  13. cemil amca öğrenemiycek ama nidense çok dikkatli baktı yaaaaaa fragmanı merak ediyorum yaaa eda hamile kalabilirde kalmıyabilirde bakalım hayırlısı....bu arada KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN ARKADAŞLAR........

    YanıtlaSil
  14. seher ben gece kuşu doğru diyon bacım neyse görüşüz şekerler hayırlı geceler.......

    YanıtlaSil
  15. çıkım dedim ama aklıma bir şeyler geldi yazmazsam olmaz yoksa sabaha kadar dön dön dur dimi:-)
    Eda'nın bir sahnesi beni çok etkiledi hani harun diye dışarı fırladı baktıki yok sonra haruncuğum çıktı arabasıyla orda çok üzüldüm bizim aşıkların haline eda nasıl çaresiz ne yapsın kıs beyni durmuş vaziyette dolaşıyor işte hayat hanıma dediya zaten..tolga nasıl gördü edayı haruna seslenişi seven anlar ancak oda öyle yaptı zaten...
    birde harunun arabasındaki plaka MEH diye yazıyordu güzeldi ama m harfi olmazsa daha güzel olucaktı tabi...
    birde eda hastaneydeken elbisesini ne çabuk değiştirmiş siyah giymiş birde nikahı bize gösterselerdi yani hayel niye verdiler'ki anlamadım doğrusu birden harun geldiğinde ben bilem şok oldum nirde dedim bunlar yaaaaaa neyse sonra anladık.......
    hımmmmmmm reklam arasında tanıtım yapıyorlarya melda harunu niye yanyana gösteriyorsun yaaaaa edayla gösterin onla değiil.......
    kerem çok komikti gözdenin giydiği eteğe karışması çok hoşdu ama haklı yani kumaş yetmemiş galiba:-)
    gelelim uyanıksporlara aaayyyyyy bunlar masajda yaptırıyolarmış koptum resmen yaaaaa onlara gülün gülün son gülen iyi gülermiş sizinde foyanız çıkamaya ramak kalmıştır ışıla bir aferimmmmmmm....
    amma birdelrim varmış yahu özlemişim yazmayı biri beni durdursun beeeee:-)
    hani harun barda iiçiyor ecede ordaydı aşk lafları iyiydi yani ama ordakı kızlara sinir oldum üleynnnnnnnnnnnn harunuma nasıl bakıyorlar içine düşecekler resmen yaaaaaa.......

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bi bölümdü kalbim duracaktı heyecandan oh sonunda evlenmediler edayla tolga o kadar mutlu oldumki anlatamam neyse arkdaşlar iyi günler kimse yok galiba herkes uyuyo

    YanıtlaSil
  17. unutulmazcılar herkes iyi günüler süper bir bölümdü eda ve harun mutlu olsun artık

    YanıtlaSil
  18. reytikler süper olur ikincide olsa olur

    YanıtlaSil
  19. kızlar evimde tadilat vardı onun için yorum yazamadım bugünden sonra yazacağımı hepinize sevgilerle görüşürüz by

    YanıtlaSil
  20. Günaydın unutulmaz hayranları 49 bölüm süperdi harıkaydı çok beğendim çok NESLİHAN YORUMLARIN ÇOK GÜZEL Reklamlarda Harunla Meldanın fotoraflarının gösterilmesine bende kızıyorum Hatta milliyettin düzenlediği bir anket vardı orayada koymuşlardı şikayet ettim EDA HARUN Resmini koyun lütfen dedim.Tolga Edanın harunun arabasının önüne attiğını ve ağladığını perişan olduğunu gördü hayır dedi ama deniz kenarında senden asla vazgeçmeyeceğim eda taki bana döneceğin güne kadarda dedi orada kızdım utan abinin sevdiği kadın yiyenin babası Edanın stresten hasta olacağı belliydi Hayat hanım Türkan hanım Edanın durumu ii değil nikah olmasın dedi Edanın ellerini öptü buz gibi ellerin EDA ORADA kı konuşmaları süperdi ağladım içim açıdı Eda hamillemi olsun vallahı melda daha çok gudursun.YILAN GUDURDU çıkarı için yapmayacağı pislik yok Ece harun konuşması çok güzeldi gördüğün rüyalar gerçek olur diyince EDAnın konuşması aklına geldi Harunun hızla gitti Aslanım Harun sanada bu yakışırdı birakıp kaçmak değil hastane odasındakı konuşmaları EDALLI HARUNLU her sahne süperdi bayıldım.Cemil gördümü görse bille yalnış anlamaz sanırım Eda uyuyordu harun konuşuyordu Eda harun dedi orada kaldı Türkanada bakıyor olabilir.Batuyla Burakın ipleri çekiliyor çok şükür eğer avukatta pay istemese tabi sanmıyorum istesin Burak yönünden ortaya çıkacağını duyarsa batu burakıda öldürür veya Ecenin israrla intikamdan vazgeç karşılarına geç hesaplaş diyor ya maliyeyi arar intikam amacıylabenim adamlarım muhasebe kayıtlarıyla oynadı ben ihbar ettim isim vermeden der böylece şti kurtullur.yoksa avukattın ellindeki kayıtlar zaten delildir şti kurtulması için Batunun Burakgında sonları yakın İşilda tam tatil vaktını buldu dön haklarından sende gel işil meldayı sevmediğin kadar var ilk dizi başladığından sevmiyordu.

    YanıtlaSil
  21. günaydın unutulmazcılar cemil eda ve harunu görmedi ama yakında ögrenicek galiba cünkü serhan yavaş cine5 dizinin karakterleri yavaş yavaş ögrenicek dedi bu arada herkese hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  22. bence eda hamile degil stresten hasta oldu senaristler yeter artık batu nun foyosı ortaya cıksın gıcık

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar allah korusun Eda ilik kanseri demişsiniz yok öyle birşey stresten oldu yaşadığı kolay değil stres çok kötü onda ateşlenme yaptı.Zaten Edanın ailesi biliyor Cemilde duyarsa Keremle ferdada duyar.Harunun ailesinden hepsi başka kadına aşık olduğunu biliyorda kim olduğunu bilmiyorlar Nisanın dişinda sadece Edayı duyunca şok olacaklar Tolgayla gerçekten evli olmadığını duyunca sorun kalmaz tabii Tolgada tüm gerçekleri Ailesine anlattır.Melda yılanı bu aşkı çıkmaz soktu pacoz dediği gibi herkesi mutsuz etti ailesi perişan KEREMDE Dedi ablam nışan yapmak için mahvettiniz bizi,

    YanıtlaSil
  24. TÜM unutulmaz hayranları REGAİP kandilliniz kutlar sağlık mutluluk huzur dolu günler dilerim.Herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  25. BU DİZİ ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  26. UNUTULMAZ_Melda17 Haziran 2010 11:25

    Artık Cemil beyin olanları bilmesi lazım.Harun ve Eda ilişkisinin hamı tarafından öyrenilmesinden yanayım.Artık aynı küsüp barışma olaylarının tadı kaçmış bence.Yaşananlarda hiç bi suçu olamayan Meldanınsa artık kendi hayatını yaşayarak mutlu olmasının zamanı.Çünkü o esas 3kişiden biri ve diger ikisinden de fazlasıyla mutlu olmayı hakk ediyo.

    YanıtlaSil
  27. UNUTULMAZ_Melda17 Haziran 2010 11:34

    Cemil beyin artık olanları bilmesi lazım.Harun ve Edanın ilişkisinin hamı tarafından bilinmesinden yanayım.Küsüp barışma olaylarının tadı kaçmak üzere bence.Yaşanan olaylarda hiç bi suçu olmayan Meldanınsa artık kendi hayatını yaşayarak mutlu olması zamanı.Çünkü Melda dizinin 3 esas rölünden biri ve o da diger ikisinden fazlasıyla mutlu olmayı hakk ediyo.

    YanıtlaSil
  28. Hepinizee iyi qünler unutullmaz ailemm :)
    Neslihanım hoşqeldinnn iyiki geldin ama dün denk gelemedik yine senle.. sen demişsin ki sonunda hatırlamışsın beni neden öyle dediğini anlayamadım niye hatırlayamayım ki canım aşk olsun... biliyosun seni ne kadar sevdiğimi :) Niysee ama bende senin kötüü niyetle söylemediğini biliyorum .. timizlik bitmiş hadii qözün aydın sevindim Cnm bundan sonra daha sık katıl inşallah denk geliriz buqün senle :)
    Seher bana qece kuşu demişsin evet bir arkdaşta öyle diyordu Neslihanla bana ama hatırlayamadım doğru valla ama buqünlerde qece kuşluluğumu pek sürdüremiyorum kimse olmadığı için sıkılıp çıkıyorum ama sizle denk gelsem konuşurum dünde qirmeyeceğim tuttu.. inşallah bbuqün denk qeliriz :)İdilcim dimek konaktansın .. çok seviyorum konağı vakit buldukçada qitmeye çalışırım :) bende qaziemirden katılıyorum gelmişsindir :) ben senin izmirden katıldığını biliyordum ama sormamamştım nirden olduğunu :D biqün bululaşım konakta :D :D ne qüzel olur :D nisee daha fazla uçmadan dünkü bölüm yorumumaa geçeyim :)

    YanıtlaSil
  29. Ayşe dedi ki... 16 Haziran 2010 20:03
    Neslihan hoşgeldin canım kız senin canın sağolsun kirazdan sanada ayırdım afiyetle ye yerken eda ve harunu o güzel sahnelerini düşün*** hatta tüm arkadaşlarımın canı sağolsun kiraz feda olsun canım iyi akşamlar hoşçakal...
    *************************************
    saqol ayşem hoşbuldum bitaneciğim kıs sık katılsana özlüyoruz seni bacım********************
    *********************************************
    NAZLI dedi ki... 16 Haziran 2010 23:32
    Canım NESLİHANIM kıyarmıyım sana cam silmene evet cnm 4 günlüğüne turla Trabzon daha doğrusu Karadeniz turu yapacağim Yurdumuzun heryerini görmek istiyorum heryıl biryere gidiyoruz.OH BE şuanda nikah olmadı çok mutluyum ama Eda hastanede HARUNU Nihayet Ece konuşmasıyla Edaya gitmesini sağladı birgün gerçekten o rüyayı göreceksin DİYEREK Cemilde öğrendi şükür herhalde 50 bölümde kalp krizi geçirir.ne yapallım yeterki EDA HARUN aşkı devam etsin bayılıyorum ya çok güzel bir aşk EDAnın nikahı beklerken Hayat hanımla konuşması ağladım ya yok böyle bir aşk harıka mühteşem bir bölümdü Harunun Edanın başındakı konuşması süperdi Harunu afettim artık sahip çik kızına ve sevdiğin kadına,Hayat hanım tek başına ayaklarının üzerinde dur dedi Edaya kavuşturun artık onların her ayrılıkları içini açıtıyor .
    **************************************************
    NAZLIM SAĞOL bacım bende türkiyenin her yerini karış karış gezmeyi çok isterim ama bakarsın bir gün gezerim inşallah seninde kandilin mübarek olsun bacım amin..SENİNDE YORUMLARIN ÇOK GÜZEL BACIM AMA HAKLIYIM DİMİ MELDAYLA DEĞİL EDAYLA GÖRÜKSÜNLER.............BU ARADA YORUMLARI DAHA YENİ GÖRDÜM KIZLAR DÜN SAYFA BOZUKTU:(TA:(

    YanıtlaSil
  30. Ayşe dedi ki... 16 Haziran 2010 21:27
    Bravo tolga bir lafla gerçekleri nasıl anladın tebrik ederim*** harunla tolgayla anlayışlı bir şekilde konuşup anlatacağına tolgaya gaz verecek şekilde konuşuyor tolga vazgeçecek olsa bile bu konuşmayla vazgeçermi bilmem inşallah vazgeçerde eda ve harun aşkları için savaşa bilirler aslında bundan sonra omuz omuza aşkları için savaşmaları gerekiyor bu evlilik engelini koymayın önüne lütfen***harun canımya içi nasıl yanıyor alev alev bir aşık adama bukadar acı çektirilmezki canım niye bu zalimlik bizim nasıl içimiz acıyorsa onun içi 4 misli 5 misli daha fazla acıyordur daha fazla acı çektirmeyin lütfen*** bu sefer melda yangınların içine düşsünde çıkamasın kimsede yüzüne dönüp bakmasın perma perişan olsun her zaman iyilermi ezilecek bu sefer kötüler ezilsinler perişan olsunlar bizde zevkle izleyelim***eda ve harunu yangınlara atmanız hem bizim içimi<zi yakıyor hemde eda harunu birde özlem yılmaza acıyın lütfen kız alıyacam diye göz pınarları kuruyacak canım siz oyuncularınızı bu kadarmı düşünüyorsunuz serhana gelince serhan her haliyle çekici canım ...

    YanıtlaSil
  31. qökçem seni üzdünmü bacım ben sana takılıyorum yaaaaaa nazım geçtiği için öyle söyledim özür dilerim yaaaa şindi nasıl morelim bozuldu:( biliyorum beni ne kaaaaaaa seviyorsun beni bende seni seviyorum sende bunu biliyorsun saqol timizlik bitti allahın izniyle daha sık katılacam inşallah......

    YanıtlaSil
  32. Şimdii dünkü bölüme geçicek olursam :D
    tek kelimeyle süperdi.. Edaya artık kızamıyorum çok üzülüyorum kızın durumuna hayat hanımın dediği qibi canlı cenaze qibiydi..
    Tolqayı tebrik ediyorum hakiki çocukmuş ... biliyodu evlendiğinde edanın üzüleceğini.. kıyamadı ona ben senin benle gerçekten evlenmek isteyeceğin qünü bekleyeceğim oqün hiç gelmesede dedi.. ona orda çok acıdım .. ama napalım elden gelen bişey yok en iyisiini yaptı..
    Melindaa 2 olmadı bravo.. dün Meldayı boğmak istedim resmen annesine emrediyo sende orda olucaksında onu durdurucaksında Alla Alla qördün gerizekalıı eda ve harunun kaderi bir onlar ayrılamazz. bunu anla artıkk o küçük beynine yerleştir.. birde diyor ki daha ne yapıcaksın sen bulursun yine yapcak bişeyler kısakancc şeyy.. edayla artık abla kardeş değilmiş düşmanmış ona amann edada sana bayılıyodu.. ben şunu anlayamıyorum sanki edala tolqa evlenseydi melda harun mutlu olucaktı..harunn hemen meldaya koşcaktı yaa.. harun herzaman daha sinirli olucaktıı meldaya daha kötü davrancaktı.. oyine sahte hayallere kapılmış gidiyoo.. bir an önce buraktan aldığı paraların öğrenilmesini istiyorum.. ozaman napcaksın bakalım..
    Işıl süpersin çok uyanık yakında çıkarcak ipliklerini burağın...
    Son sahneler süperdii harunun edanın yanına gelip hadi uyan bebeğim seni asla bırakmıycam zorlada olsa demesi süperdi.. böyle bir aşk olabilirmi yaa.. resmen oduyquyu yaşatıyolar...
    birdee edanın harunun arkasından koşup konuş benimle diyip harunun konuşmaması sonra bana öyle bakma beni öldür ama bana öyle bakma demesi çok kötüydü.. edaya çok üzüldüm yaa kız ölü qibiydi..
    Son sahne çok qüzeldi Cemil bey qördü ohhh iyide oldu öğrensin artık yeterr... kalp krizi qeçirmesininde sebebi bu heralde..
    Niyse daha fazla uzatmayım 49. bölüm çokk qüzeldi :)

    YanıtlaSil
  33. Neslihanımmm gelmişşş hhoşqelmiş kusura bakma seni geldiğini qörmedim canım yorum yazıyodum :D yok cnıımm neden üzüleyim :) biliyorum şaka yaptığını içinde kötü niyet olmadığını snde üzülme üzülürüm bak :) inşallah kalırısn birazzda konuşuruz :)
    timizliğin bitmesine sevindim qözün aydın cnm :)

    YanıtlaSil
  34. REYTİKLER MERMAT DİZİM BUNU HAKETMİYOR

    YanıtlaSil
  35. EDA GİNE HAMİLEMİ HARUNU HALİ NE BEN ÇOK ÜZÜLÜYORUM

    YanıtlaSil
  36. HARUN ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK TATLISIN

    YanıtlaSil
  37. no program adı kanal sure (r) amr % shr %
    1 yaprak dokumu kand 1:27:19 13,76% 41,52%
    2 yaprak dokumu (ozet) kand 0:41:19 5,02% 21,30%
    3 unutma benı fox 0:46:27 4,31% 27,51%
    4 m.alı bırand''la kanal d ana haber kand 0:39:31 3,78% 20,20%
    5 unutulmaz atv 1:42:44 3,48% 10,60%



    s no program adı kanal sure (r) amr % shr %
    1 yaprak dokumu kand 1:27:19 15,03% 46,20%
    2 yaprak dokumu (ozet) kand 0:41:19 5,81% 25,25%
    3 m.alı bırand''la kanal d ana haber kand 0:39:31 3,48% 18,64%
    4 ugur dundar''la star haber star 0:31:58 3,25% 16,49%
    5 gorunmez (y.s) star 1:31:52 3,14% 10,51%
    6 denız yıldızı. Fox 0:42:40 3,02% 15,35%
    7 evcılık oyunu (baslıyor) show 1:06:27 2,87% 11,32%
    8 hanımın cıftlıgı (tkr) kand 1:36:15 2,83% 13,95%
    9 sabahın sedası show 0:50:26 2,82% 19,69%
    10 hababam sınıfı askerde (t.s) show 1:49:29 2,59% 9,02%
    11 unutulmaz atv 1:42:44 2,44% 7,45%
    *************************************************************
    ya reytingler ne olmuş böylee çok düşmüşüz off bizim dimiziz bunu haketmiyor yaa bende canım ailem bitti 2.olurz haftayada 1.oluruz diyodum.. inşallah haftaya daha iyi olcaz qündüz oynayan saçma dizi bile bizi qeçmiş :(

    YanıtlaSil
  38. EDAYIDA SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  39. YANSIN BU GONLUM YANSIN BUNADA ALISIR ELBET
    SEVMEK BIR AN ICIN DEİL BİR ÖMRE BEDEL
    SEVSEYDİN ÜZMEZDİN BANA BOYLE ACILAR VERMEZDIN
    BOYLE BIRAKIP GITMEZDIN SEEN..
    SEN BITTIN ARTIK SEN YOKSUN ARTIK
    SEN BENI BIRAKIP HAYATIMI MAHFEDERSİN..


    Hayallerimi yıkıpta gittin gözlerimide kör ettin sen
    ßir seni sevdim hayatımda sende beni terk edip gittin
    Yıkılmak yok asla demiştin ellerin boş kalmaz demiştin
    şimdi neden bırakıp gittin sen yalancının biriymişsin


    YANSIN BU GONLUM YANSIN BUNADA ALISIR ELBET
    SEVMEK BIR AN ICIN DEİL BİR ÖMRE BEDEL
    SEVSEYDİN ÜZMEZDİN BANA BOYLE ACILAR VERMEZDIN
    BOYLE BIRAKIP GITMEZDIN SEEN..
    SEN BITTIN ARTIK SEN YOKSUN ARTIK
    SEN BENI BIRAKIP HAYATIMI MAHFEDERSİN..


    Hayallerimi yıkıpta gittin gözlerimide kör ettin sen
    ßir seni sevdim hayatımda sende beni terk edip gittin
    Yıkılmak yok asla demiştin ellerin boş kalmaz demiştin
    şimdi neden bırakıp gittin sen yalancının biriymişsin..



    YANSIN BU GONLUM YANSIN BUNADA ALISIR ELBET
    SEVMEK BIR AN ICIN DEİL BİR ÖMRE BEDEL
    SEVSEYDİN ÜZMEZDİN BANA BOYLE ACILAR VERMEZDIN
    BOYLE BIRAKIP GITMEZDIN SEEN..
    SEN BITTIN ARTIK SEN YOKSUN ARTIK
    SEN BENI BIRAKIP HAYATIMI MAHFEDERSİN....

    YanıtlaSil
  40. 1234 SAÇMAŞEYLER DİZİMİ GEÇMİŞ İNANMIYORUM

    YanıtlaSil
  41. hoşbuldum qökçem ne kusuru canım kırılmadığına sevindim yoksa çok üzülürdüm:( evet timizlik bitti şöyle bir rahat nefes almak varmış gerçektende gözüm aydın olsun:D bu arada reytingler çok kötü yaaaaaa bizim dizi kaliteli bir kadroya sahip nasıl olurda bu noktaya geliyoruz anlma veremiyorum doğrusu.........

    YanıtlaSil
  42. offffffffff bu sayfa yien bozukkkkkkkkkkkkkkkkk yorumları göremiyorum

    YanıtlaSil
  43. yaprak dökümünden nefret ediyorum aptalca birdizi genede bizi gecmiş böyle bir aşk hangisinde var

    YanıtlaSil
  44. Neslihanım üzülme :)
    Kırıldığımı sanıp kafana dert etme
    Hep gelmeni bekliyordum
    Senle konuşmayı çok istiyordum
    Geleceğin qünü çekiyordum iple
    :D :D
    olmadı ama :D beğenmişsindir umarım :D

    YanıtlaSil
  45. unutulmaz şahane

    YanıtlaSil
  46. handan arkadaşım çok doğru diyorsun bencede çok aptalca bir dizi yaprak dökümü ya orda AŞK YOKKKKKKK Kİ bizim dizide aşk var anlam veremiyorum kim izliyor benim çevremdekiler izlemiyor izleseleler bile kızıyorum şunlara reyting kazandırmayın.......diyorum...........

    YanıtlaSil
  47. evet neslihanım yaa reytingler çok kötüü :( bu bölüm bunu haketmiyodu bence saatle ilqisi var eski saatinde olsaydı daha çok reyting olcaktı... :( şimdi yaz millet o saatlerde dışarda ama 22.20 uyqundu herkez anca oturuyodu tvninbaşına..
    dökülmeyen yapraklar bittiğinde inşallah 1.olucaz
    eğer böyle qiderse sezon finalini finale çevirmezler inşallahh :(

    YanıtlaSil
  48. sayfadaaaaaaaaaa nedennnnn yorumalrrr qözükkmüyorrrr offff zaten morelimiz bozulduuu :( :(

    YanıtlaSil
  49. sen yazarsın bende beğenmenmi
    kimin qökçesi saol bitaneceğim
    aman aman manide yazarmış :D ben seni çok seviyorum cadı:D eeeeee nasılsın aşkım......foruma hiç uğramıyon sanırım şindik bir göz attım da oraya.....

    YanıtlaSil
  50. ivet yaaa reytingler çok kötü yaaaa yapark dökümü dökülemedi gitti valla sinir oluyorum o diziye yaaaaaa.......sayfayi hiç söyleme onada sinirleniyorum.......

    YanıtlaSil
  51. ya nesLİhanım benm acilen çıkmam lazımm markete gitcem misafir geliyomuş :( off yaa bi konuşamadımm senlee kusura bakma neslihanım inşallah alşam denk gelriz kendine iyi bak bitanem :( öptüm seni.. off heppp brşey çıktığı için kendime çok kızıyorum yaa :(

    YanıtlaSil
  52. kıs bana ne oluyorrrrr yaaaa harflerde bir eksikliktir gidiyor kusura bakmayın arkadaşlar klavye benden çok çekiyor:-)

    YanıtlaSil
  53. gerçektende offfff yani qökçem akşama inşallah görüşürüz bu misafir olayı bizdede çok bacım anlarım halinden kendine iyi bak bitanem caddelerden dikatli geç ablalık vazifemi yapimde dimi:D aman diyim ben bacıma da çok söylerim dikattli ol diye sonra o bir gün bana dedi abla sen dikkat et:D kaza ramak kala kurtuldum neyse yaaaaaaa bende seni öpüyorum bacım byyyyyy:)

    YanıtlaSil
  54. Alıntı:
    lazkuzi´isimli üyeden Alıntı
    bu harunnnnnnn ne beklersinnn benide ümitlendirmiştiiiii arabadaki tavır sonraaa pansumanlı pektorallı sahnedeee yine yıktıı hemen yelkenler fora olduuuuuu işte buna aşk diorlarrr adam edanın her dediğini yuttuuu sindirmedennn maşallahhhhhhhhh ona kıyamıor ama eda ona bazen kıyıor mesela 50 bölümde olacağı gibi melday yarayacak onun yüzünü güldürecekkkkkk ne olsunnn
    ***************************************************KARBEL........

    neyse ya olan oldu yine haruna olduuu
    arkadaşın birinin didiği gibi
    iyki edaya harun bir konuşamadı
    yooohsam edaya üzülme aşkım gardaşım sana hayır didiği için
    diyerek az daha edayı teselliii ediiceeedin enazından o olmadı
    harun bu edanın uğruna yerlerde sürünse
    yinede ayağa kalkar edanın peşinden goşar o kaaa
    ******************************forum****************

    YanıtlaSil
  55. lazkuzi´isimli üyeden Alıntı
    beğenmek az kalırr melda morardııııı harun devleşti hemde ne devleşmekkkkk eda azda olsaaaaa gözde aklandıııııı tolga avcunu yaladıııııı vallahi ben bayıldımmmmmmm özellikle bi kaç sahneye onlarda malummmm harunzatennn nerden gelior anlamadımmmmm istanbul dışından gelior anlarsınn şarkı bi türlü bitmek bilmedi harunun yolları bitmedi nerdeyseee bi 10 dakka yolu izledik harununda yeni arabasını incelemiş oldukkk ama nikah oldu sandııııııı yıkıldı meldada ohhhhh hasbam izliorrr kuduruor tabi nisadan güzel haberi alınca nasılda unuttu her şeyi koştuewt melikemmmmmmm aynı şeyyyyyyyyyyy ama biz çok derinden vurdularrrr gelde sen uyuuuuu.....forum......

    YanıtlaSil
  56. kızlar gelin... ayşem elifim seherim idilim sedam ecem denizim deniz yıldızım serram ebrum nazlım aslım herkes gelsin bekleniyorsunuz şekerler sayfaya.....

    YanıtlaSil
  57. selam arkadaşlar herkezin kandili kutlu olsun reytingler ne öyle

    YanıtlaSil
  58. ışıl tek kelimeyle süper burakın ve batunun hakkından gelicek bide konuşmalara meldada eklendimi deymeyin gitsin keyfimize biran önce sezon finali yapsınlar reytingler düşmeden bi sezondaha izleyelim belkide aynı yerde dönüp dolaştıkları için düşmüştür aklıma geldi bi sırada böyle düşüşler yaşamıştık sonra toparlandık yayından kalkması gereken dizi varsa o unutulmaz deyil samanyolu parmaklıklar arkasaında olur onlarınki daha düşük tabi onlarında yayından kalkmasını istememde forumda bazı arkadaşlar reytingler düşünce gözünün yaşına bile bakmadan yayından kaldırırlar diyorlar sanmam kalksın vallahi başka kanal alır hep beraber oluruz izin vermeyiz biz fanlar ne canım ailemin nedebu kalp seni unuturmu fanlarına benzeriz unutulmaz fanları başka

    YanıtlaSil
  59. cemil görürse ozaman hiç bi engel kalmaz ortada çocuk var meldadanın saçları düz oldumu hoş oluyor birazda iltifat edelim hep kötüle güzel bişe gördümmü hakkını yemem harunun bakışları süper hiç bi erkek oyuncunun bakışları öyle etkileyici deyil a biara çok korktum harun geldi kimseler yok sandım nikah oldu evet tolga seni affettim sanada bu yakışırdı umarım harunlada aranız düzelir abi kardeş olursunuz meldada örnek alır belki demek oluyorki melda çok kinci

    YanıtlaSil
  60. Neslihanım bu bana yapılırmı yaa izmirde hava çok sıcak dışarı çıkılmıyor .. oyüzden gelemiyormuş hanımefendiler... Allahıım madem gelmiceksiniz ne söylüyosunuz kaçırdım seni ya :( Neslihan sayfaya bekleniyorsun bitanem.. :)

    YanıtlaSil
  61. selam gökçe siz sıcaktan kavrulurken biz üşüyoruz dün felaket yağmur yağdı allahtan eletirikler gitmedi

    YanıtlaSil
  62. sıcakta hiç çekilmez allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  63. 49. böLüm karışık replikler :
    EDA:Harun Harun!Konuş benimle nolur hadi aç şu kapıyı hadi aç yalvarırım!Yalvarırım konuş benimle hadi konuş benimle Harun...Bana öyle bakma beni öldür ama öyle bakma.Sen benim tek aşkımsın tek gerçeğimsin.Hep öyle kalıcaksın hep benimle...
    *****************************************************************

    HARUN:Bunu yapma Eda o imzayı atma! Bizim aşkımız görmek istediğimiz tek rüya.O rüyayı birlikte yaşayalım.Sonsuza kadar da o rüyadan uyanmayalım...
    *****************************************************************

    HARUN:Sahte bi dünyada sahte hayatlar yaşıycamıza kendi gerçeğimizde lanetlenelim.Tek gerçeğimizde aşkımızda...
    *****************************************************************

    HARUN:Biz birbirimize aidiz Eda.Bizim kaderimiz birlikte yazılmış.Ellerimiz,gözlerimiz,kalplerimiz birbirine ait.Bundan sonra da hiç ayrılmıycaklar.Hangi yolda yürürsek yürüyelim elini bi daha hiç bırakmıycam.Sen benim dünyamsın...
    *****************************************************************

    HARUN:Bi daha elini bırakmıycam aşkım.Sen ne dersen de umurumda bile değil gerekirse zorla tutucam.Senden başka hiçbişeyin önemi yok.Dünya yerinden oynasa benim için sadece sen olucaksın Eda.Hadi aç artık gözlerini bebeğim...Ne ben sensiz olabilirim ne de sen bensiz.Bunu anlamamız için bi daha birbirimizi kaybetmeyelim ne olur...
    *****************************************************************

    HARUN:Eda yanındayım aşkım bu rüya değil gerçek herşey bitti artık.Dayan bebeğim...Kızımız için bizim için dayan.Mutlu olucamız günler çok yakın inan bana.Sakın bırakma kendini bırakma!Sensiz olmaz canımın içi...İkimiz de anladık artık bunu öyle diymi?Benim yanımda görmek istediğin her rüyayı görüceksin.Hepsini gerçek kılıcam sana.Aç gözlerini deli aşkım...
    *****************************************************************
    HARUN:Yağmur,sen,ben öyle mutlu bi aile olucaz ki herkes imrenerek bakıcak bize.Yağmuru sevgiyle büyütücez.O bizim mucize bebeğimiz zaten biliyosun.İkimizin birbirimize duyduğumuz aşkın sureti o ...
    *****************************************************************
    HARUN:O gün karşıma çıkmamış olsaydın dünya boşuna yaratılmış olucaktı.EDA:Harun... HARUN:Allahım çok şükür Eda yanındayım bitanem...

    YanıtlaSil
  64. sLm sehercim amin cnm çok sıcak burası ... dışarı adım atamıyoruz sıcaktan.. bi dk sizin orası soğukmu sen nerde oturuyosun cnm ? daha önce hiç sormamıştımda.. :D

    YanıtlaSil
  65. TÜRKAN HANIM:Eda kızım gel şu saçına iki toka takalım.EDA:İstemiyorum anne öyle kalsın.Sanki hayatımın en mutlu günüymüş gibi süslenip rol yapmamı bekleme benden.TÜRKAN HANIM:Yok yanlış anladın beni sadece ayıp olmasın diye...EDA:Olmasın tabi kimseye ayıp olmasın.Ben nefes bile alamasam da boğulucak gibi olsam da önemli olan başkalarının ne düşündüğü diymi?İstersen yüzüme de kocaman bi gülümseme yerleştiriyim ha ? gelin kızımız imzayı atarken ne kadar da mutluydu desinler. TÜRKAN HANIM:Öyle demek istemedim Eda yapma kızım yapma!EDA:Ben artık hiçbişeyi yapamıyorum ki anne.Ellerim,ayaklarım benim değil ki artık gitmek istemediğim yerlere gidiyorum.Gidiyim desem adım bile atamıyorum kalıyım desem yine yok.İçimde ben yokum artık.Senin kızın kalmadı tükendi.TÜRKAN HANIM:Ne olur böyle söyleme!EDA:Ne diyim anne diyecek sözüm mü kaldı tükenmedim mi bitmedim mi?Şu anda senin karşında duran senin kızın mı ?O cıvıl cıvıl neşeli Eda mı söylesene?TÜRKAN HANIMur Eda yapma ne olursun!Daha fazla zorlama buraya kadarmış kabullen artık güzel kızım.Kaderine boğun ey yavrum hepimiz gibi.EDA:Ben kaderime çoktan razıyım.Ama hangi kadere söylesene?Gitmek mi kalmak mı hangi kadere?Yaşarken ölmek mi benim kaderim severken acı çekmek mi kavuşamamak mı söylesene anne?O imzayı attığımda hayat durmıycak dünya durmıycak.Ben durdum anne kızının böyle bi kadere mi boyun eğmesini istiyosun?

    YanıtlaSil
  66. --------------------------------------------------------------------------------

    hayat:Bak bakayım sen bana ağlıyor musun sen

    eda:ağlamıyorum.Hayat anne ben bunu nasıl yapıcam, nasıl evet diyeceğim ben.Alt tarafı bir formalite diye kolay olacağını sanmıştım.Sadece bir imza.Ama değilmiş.O imza benim için ölümle yaşam arasındaki bir çizgi gibi.Attığım anda alduğım her nefes kalbime bir bıçak gibi saplanıcakHer nefes tek aşkımdan, harundan ayrı olduğumu hatırlatacak.

    hayat:Biliyorum yavrum biliyorum.

    eda:Kızıma her baktığımda onu hayat boyu sürecek bir yalanın parçası yaptığımı yüzüme vuracak.Buna nasıl dayanacağım hayat anne

    hayat:Hala vazgeçebilirsin hayatım biliyorsun değil mi?Ne karar verirsen ver ben de annen de hep yanında olacağız yavrum.

    eda:Ya babam? onun hayatı boyunca savunduğu değerler?onuru, şerefi.Aşk her şeyi affeder dedirtebilir misiniz babama? mümkün değil.Yşayamaz hayat anne inanın bana.Büyün dünyası yıkıldığında nasıl yaşayabilir ki insan.Affetse beni anlasa bile böyle bir durumu kabullenemez.Bu utanca kalbi dayanamaz.Biliyorum babam o benim.

    hayat:Ya senin kalbin eda? baksana çoktan durmuş bile ellerin buz gibi yaşamaktan vazgeçmiş gbisin Canlı cenazeye dönmüşşün yavrum Bütün bunları ailen için kızın için yaptığını biliyorum, bunu da anlıyorum ama yine de bir şey demeyeyim diyorum ama seni böyle gördükçe çok üzülüyorumBaşkasının karısı olarak yaşamak seni böyle diri diri mezara sokacaksa ne diyeyim yani ne diyeyim

    eda:Susma hayat anne söyle ben artık düşünemez haldeyim.Ne yapacağımı söyle.Evlenmeyeyi mi tolgayla? harundan boşansın diye ablama diz çöküp yalvarayı mı? Bana bir şey söyle hayat anne hadi ne olur

    Hayat: Kimseye ne yapacağını söyleyemem kimseden de sakın böyle bir şey isteme anlıyor musun? Ben sadece önündeki yolları görmen için sana ışık tutabilirim o kadar. güçlü olmanın tek yolu kendi seçtiğin yolda bir başına yürüme cesaretidir Bunu hep aklında tut anladın mı beni? Her zaman bir çıkış yolu vardır. O da görünen bütün yollardan vazgeçip bambaşka bir yol çizebilmektirtolga ya da harunla değil,kızını alıp tek başına yola devam edebilirsin.

    YanıtlaSil
  67. gökçe melda hemşerin oda izmirli izmirlilerin boylarıda uzun oluyor kızlarıda güzel oluyor ne hikmetse

    YanıtlaSil
  68. Tolga - Eda - Nikah Sahnesi


    Eda´yi almak icin odasina cikarak elini uzatan Tolga
    karsilik görmeyince
    agrina giden bu hareketle öyle bakakalir.Asagiya indiklerinde Eda Tolga´nin Koluna girip gelin Damat süsü vererek Davetlilerin yanina gelirken alkislanir ve Nikah memuruyla sahitler esliginde masada yer alirlar.

    Nikah Memuru; Belediyeye yapmis oldugunuz müracat incelenmis olup, evlenmenizde bir mani olmadigi anlasilmistir.

    Simdi Sayin Davetliler ve Sahitler huzurunda soruyorum.

    Siz Eda Güler Hanimefendi, hastalikta ve saglikta.iyi ve kötü günde kimsenin etkisi altinda kalmadan Sayin Tolga Arslanli Bey´Le evlenmeyi kabul ediyormusunuz?

    Eda; Evet-kabul ediyorum

    Nikah memuru; Siz Tolga Arslanli Bey,hastalikta ve saglikta. iyi ve kötü günde kimsenin etkisi altinda kalmadan Sayin Eda Güler Hanimefendi ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz??

    Tolga; HAYIR - Affet beni diyerek ani kalkisla şok olan Davetlilerin yanindan hizli adimlarla uzaklasir.

    YanıtlaSil
  69. Tolga´nin Düsünceleri

    1) Sahil Kenarina gelen Tolga
    Affet beni Eda. Sana bukadar ASIK oldugum icin. Seni mutlu edicek adam olamadigim icin
    Keske sende beni sevseydin. O güzel gözlerinde ASKI görebilseydim. Rüyalarimdan cikip bana gelse, belki bizimde bir Yagmurumuz olurdu. Bana Baba diyen bir Kizimiz.
    Ama senden vazgecmicem Eda. Bir gün benimle gercekten evlenmek isteyecegin günü beklicem.
    ÖYLE BIR HiC GELMESE BiLE.

    2) Öyle koyu bir karanlik icindeyimki, senden daha geceyim. Daha derin.
    Senin koynunda birsürü yildiz var. Bende ise tek bitane ve o parlayanakadar böyle kalacak.
    GECE gibi. KARANLIK,ISIKSIZ diye düsünerek gözyaslarina hakim olamaz.

    YanıtlaSil
  70. ben geldim iyiki bakmışım sayfaya yaaaaaaaa qökçem seherim merhabalar........

    YanıtlaSil
  71. gökçe nire ola bilir memleketin en soğuk yeri bi düşün bakem bulacakmısın ip ucu veriyim catılardan 5metre buz asılır 2011de üniversite kış olinpiyatları var

    YanıtlaSil
  72. merhaba neslihan şimdi kızıcaksın benim yemek yemem lazım beni bekliyorlar birazdan girerim

    YanıtlaSil
  73. niye kızim bacım afiyet olsun seherim bende faceye bakıyordum bacımın qökçem nirdesin cadı çıktınmı??

    YanıtlaSil
  74. Neslihanımmmm hoşqeldinnnnnn :) ayyy yine bak öyle olduu yine kalbimiz temizmiş :D
    Seher Erzurum :D D: doğru bildim evet oralar çok soğuk olur.. orda tam yaz olmaz bile bi tanıdığımız kışın orta oturdu eşinin mesleği yüüznden kışın çok soğukk.. yazında yani oranın yazı olmaz diyebilirim ..
    Allah seninde yardımcın olsun cnm en azındanbiz hem kışı hem yazı yaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
  75. Bitanem çıkmadım :) yaa şimdide forumda facede bunu konuşuyolar eda lösemi hastası olcakmış birtek meldnaın iliği uycakmış meldada edaya iliğimi veririm ama bir şartla ondan ayrılcaksın diyeecekmiş.. bunu konuşuyo herkezz ama bazılarıda yalan diyoo bende şaşırdım.. ya böyle bşey olursa pessss artıkk.... diziyi iyice saçmalatılarrr acıların dizisii olmasınnn yaaa :@

    YanıtlaSil
  76. hoşbulduk bitanem evet kalbimiz temiz bacım:D bursadaaaaaaa çok sıcak acayip bu sıcaklarda hiç dışarı çıkmam güneş çarpıyor bana:) sizlerde çıkmayın şekerler oturun evde baki hımmmmm..sizin hanfendilere ne diyim ben iyiki gelmemişler yoksa girmiycektin sayfaya:D

    YanıtlaSil
  77. off yorumlarr yinemi qözükmüyorrrrrrrrrr :@

    YanıtlaSil
  78. replikler için saqol qökçem.....neeeeeeeeee ay allah korusun beeee meldayı melek konumuna getirmesinler allah aşkına yaaa bıktık o paçozdan edanın hastalığı olabilir çünkü ateş biraz tehlikelidir yazık ama acitasyon acitasyon yazık o zaman diziyi ne hale getiriyorlar peesssssss

    YanıtlaSil
  79. neslihan gögçe evi misafir bastı kandil münasebetiyle arasıra girerim

    YanıtlaSil
  80. valla dışarı çıkılmıyor cnm çok sıcak aynen qüneş benide çarpar hemen ... hiç dayanamam evet iyiki gelmediler ama gelmiceklerse baştan söyliceklerdi insan telaş yapıyor tam bekliyoruz gelcekler telefonn hava çok sıcak dışarı çıkamıyoruzz gelemiycezz hem sevindim hem üzüldüm :D ama en çok svindim çünkü snle konuşuyorum :D

    YanıtlaSil
  81. öenmLi değil bitanem :) evetttt opaçozzz iyice melek konumuna getirilmesinn artıkkkkkkkkk yeterrrrrrrr....
    offffff böyle brşey olursa dizi iyice saçmalarr ... :(

    YanıtlaSil
  82. gökçe facede öyle yazıyorsa meldanın yaptığı tamamen saçmalık olur nedezmiler ammada vijdan var ölse ondan iyi

    YanıtlaSil
  83. ********* bence edaya bişe olacak kan tahlil sonucu temiz olmaya bilir çok korkuyorum eda ölürse dizi ne hale gelir yaaa

    YanıtlaSil
  84. saqol bitanem seninle konuşmak ayrı bir tat veriyor bana şeker:D aynen sıcak evet misafir geldiği zaman bende biir panik yapıyom ki sorma üzüldük dimek:D seherim akşam üstü bizim evde dolar nenem var ya kandil için geliyorlar el öpmeye qökçem sen benim kandilimi kutlamadın cadı öp bakim ablanı al duamı bakim.......

    YanıtlaSil
  85. 15.21..arkadaşım bende korkuyorum yaaaaa edamıza birşey olmasın bakalım sonuçlar naıl olacak hiç tiyo felan yokumu qökçem seherim facede forumda hımmmmmmmm.......

    YanıtlaSil
  86. senaristler yine bizleri şaşırttılar edayla harun asla ayrılamazlar

    YanıtlaSil
  87. Seher aynen melindayı mlek yapmaya çalışıyo bunla rnee bu yaa böyle birşey olmaz bence ......

    Bütün arkadaşların kandili mübarek olsun :)
    Neslihan ablam :D öptüm seni alıyım duanı :)

    YanıtlaSil
  88. yok cnım gelmemelerine üzülmedim okadar şeyi boşuna yaptık :D boşuna panik yaptım :D öyle oluncada insan üzülüyor oyüzden .. yoksa burda olduğuma çok mutlyum :D yoksa içim içimi yerdi :D

    YanıtlaSil
  89. tahlil sonuçları kötü çıksa bile çaresi ardır artık yarın öyreniriz elifden haber yok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  90. facedeki tiyo neslihan

    Arkadaslar duyduğuma göre Eda'da ölümcül hastalik yok yani kanser degil ama
    yine bayilacak ama bu sefer hepimiz çoook üzülecegiz (bence sitresten
    kaynaklaniyor)..Ayrica Cemil beyin geldigi sahnede Harun birseyler
    yapacakmis...

    YanıtlaSil
  91. tamam qökçem dua edecem sana her ne gönlünde geçiyorsa rabbim en kısa zamanda kabul etsin inşallah bacım...ve herekesin gönlündekini versin mevlam seherim seninde bacım......

    YanıtlaSil
  92. sağol neslihan allah seninde gönlüne göre versin iyikide varsınız

    YanıtlaSil
  93. hımmm sen üzülme qökçem biz yeriz hazırladıklarını şeker ama akşama yiyim ben olurmu.....seherim bakalım neler olcak fragmanı illa cumartesi günü koyuyorlar çok merak ediyoruz bir gelsinde..bende ELİFİMİ MERAK EDİYORUM SAYFAYA BEKLENİYORSUN BACIM EBRUM SENDE.....qökçe insan öyle oluyor valla aklımız sayfada kalıyor:D

    YanıtlaSil
  94. Bitanemm sağoll :) Allah sninde qölüne qöre versin.. Seherim seninde :)
    tabi cnm ne dimek istediğiniz zaman söleyin ben emen hazır ederim yersiniz :) :D
    aynen sizolunca aklım burda kalıyor :)

    YanıtlaSil
  95. amin seherim sende iyiki varsın..kızlar benim pc ye birşeyler oldu galiba neyse kasadan sesler geliyor bir 10..dakika kapatayım bir keresinde yine öyle olmuştu bu tekniyi uygulim birde reset basım çalışdırim kaybolmayın hımmmmmmmmmmmmmm......

    YanıtlaSil
  96. tamam Neslişimm sen aynı çözümünü uyqula gel bekleniyosun :D :D

    YanıtlaSil
  97. Seher doğru bilmişim değilmi Erzurumda oturuyosun :D

    YanıtlaSil
  98. çıktın qalia seher anladım misafirler :D niyse cnm uğramaya çalış yine :) Neslişim nirde kaldın tekniğin işe yaramadımı yoksa :D

    YanıtlaSil
  99. evet gökçe doğru bilmişsin çıkmadımda arara giriyorum

    YanıtlaSil
  100. geldim qökçem teknikte ustayım birtanesi:D bir an korktum yaaaaaaa gitti dedim pc ama düzeldi neyse allahın izniyle......

    YanıtlaSil
  101. seher şindi erzurumda olmak var yaaaa serin serin ohhhhhhh ya kızlar nirde bizim şekerler nikahta olmadı gızlar gelinnnnnnnnnnnn daaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  102. şimdi foruma göz attımda bi arkadaş edanın kendini kurşunların önüne atacağı sahneyi bekliyormuş böyle bi sahnemi var arkadaşlar bilen varmı

    YanıtlaSil
  103. hoşqeldin canım ... oooo ocaamm ozaman benim pcyede bir qöz at yakında gidecek :D aman Allah korusun valla unutulmaz ve siz olmasanız umrumda değil ama siz ve unutulmaz varken pc giderse dayanamam valla :D

    YanıtlaSil
  104. ne serin nede sıcak yokmu bunun ortası insan oğlu kışın donarız yazın yanarız neslihan burda olsan üşüdüm dersin vallaaslında dün sovudu yoksa burada sıcaktı

    YanıtlaSil
  105. oşbulduk bitanem aman efendim elimden her iş gelir:-) yaparım nolcak canın sağolsun aman gözün gibibak pc ye bir şey olursa ben yıkılırım ama:( valla bak ben erkek olsaydım mesleğim belliydi ELEKTİRİK MÜHENDİSİ olu vermiştim geçen bayram bizim kapı otomatik bozulmuştu oda yine ben yapmıştım çaktırma merdivenleri yıkarken su tutdum işte her neyse dedim yaparım üle kimse inanmadı babam dedi ki yapam diyene kadar hepden bozacan demezmi ben dururmuyum aldım takım çantamı gittim bir kablolar birbirine karışmış düzelttim oldu babam ooo maşallah benim kızıma dedi:D

    YanıtlaSil
  106. final nasıl olur sizce kızlar artık bidahaki bölümde neler olur tahmin yapamıyorum

    YanıtlaSil
  107. kızlar 49.bölümde harunun hastanedeki konuşmaları :

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1467730663940

    iyi seyirler :) süperdii bu sahneler yaa :)

    YanıtlaSil
  108. amanda aman bizim nesLişimizde ne marifitler varmışş :D ayy qüldürdün beni cnm kendi yaptığını kendin düzeltmşsin :D
    ee bu durumda maşallah demekk kalıyor sana bitanem :)

    YanıtlaSil
  109. seherim ben kendi adıma söylimde insanoğlu çok nankördür biride ben bunlardan allahım sen affet beni......

    YanıtlaSil
  110. allahtan benim öyle sorunum yok kardeşim virüs girdimi hemen yapıyor şeytan kulağına kurşun bazen ben virüs falan kaptırıyorum hemen yapıyor neslihan bir defasında serhan yavaşın resimlerine bakıyordum biden virüs kaptı bide baktım net yok ay öyle korktumki allahtan kızmadı

    YanıtlaSil
  111. saqol qökçem güldürdümse seni ne mutlu türkim diyene:D hımmmmmm verdiğin linke bakalım evet çok güzel sahneydi emen izliyorum bitanem saqol.......

    YanıtlaSil
  112. kızlar soruma yanıt bulamadım demek marifetlisin sendende bunu beklerdim bacım heriş geliyor elinden kızlar arkadaşlara seslenelinmi belki sesimizi duyarlar geçenlerde idil yapmıştı başlatıyorum idiiiiiiiiiiiiiiiiiiil eliiiiiiiiiiiiiiiiif ebruuuuuuuuuuuuuuu özleeeeeeeeeeeeeeeem

    YanıtlaSil
  113. Seher ne qüzel senin sorunun yokmuş öyle :) aslında bende yaparım pcden anlarım ama bufarklı format atmak zor iş okadarınıda bilemiyorum Allahtan virüs proqramı var :)
    Neslişim tamam bak ama sadece hastane sahnesi değilmiş hani unutulmaz şarkısı çalınca harunun hatırladıkları falanda var :D süperr 100 kere izlesem bıkmam çok qüzeldi :)

    YanıtlaSil
  114. neslihan gökçe artık forumda yorumlarınızı göremiyorum yazmıyormusunuz

    YanıtlaSil
  115. Seher ben eskisi kadar yazmıyorum oraya sadece yorumları okuyorum bazen yazıyorum.. :) sen yazıyomusun cnm ? orayı eskisi kadar takip edemiyorum..

    YanıtlaSil
  116. dün akşam meldaya sinir oldum ecenin harunun yanında ne işi vardı anlamadım tamam harun çağırmış ama ne alaka biden korktum şarhoş falan olunca insanın aklına kötü kötü şeyler geliyor serhan yavaş harika bi oyuncu ne desek boş bu dizide başkası olsaydı izlemezdim

    YanıtlaSil
  117. aslımmmmmmmmmmmmmmm ayşemmmmmmmmmmmmmm serrammmmmmmmmmmmmmm deniz yıldızımmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  118. sonradan üye olmadım hem ora hem bura zor oluyor bide buraya çok alıştım burda yazmak daha güzel orayıda takip ediyorum

    YanıtlaSil
  119. seherim şanslısın bacım virüs girmesin yaaaaaaaaa bende biraz anlarım ama format atmak biraz karışık öğreniriz nolcakki.......qökçem ayyyyyyyy izledim ne kaaaaaaa güzel sahneler HARUN GİBİ VARMI YOK:-) ADAM GİBİ ADAM İŞTE.........

    YanıtlaSil
  120. seher bende yazmıyorum ara sıra işte foruma takılıyorum sadece misafir olarak takip ediyom o kaaaaaaaa yani..........

    YanıtlaSil
  121. eceyi bende anlamadım doğrusu niye çağırmış harun zaten ordaki kızlara sinir oldum içine düşceklerdi adamın aman harun içmesin korkuyoruz seher valla........

    YanıtlaSil
  122. off offf izledim bidaha osahneyi süperr yaa böyle bir aşk varmı..
    aç qözlerini deli aşkım süperrr yaa :)

    YanıtlaSil
  123. dün bi tolgaya baktım bi haruna vallahi harun çok yakışıklı eda ne yapsın asla vaz geçemez tabi meldada dimi neslihan

    YanıtlaSil
  124. ay bu sahneleri paylaştım bacımın profine izlesinler bizim arkideşler.....zaten unutulmaz unutulmaz başkada yok:D

    YanıtlaSil
  125. tabi adam yakışıklı seher melda paçozu o yüzden yakasını bırakmıyor hasbam nolcak........

    YanıtlaSil
  126. harun sen benim dünyamsın diyor edasına....ya bu ferda yine anlamıyor harun edayı soruyor ben bu gıza üzülüyom:)

    YanıtlaSil
  127. eyer bu dizi biterse bu sitede kalkarmı kalkmasın kalkmasında şöyle bişe olsa bütün dizileri koysa bizlerde içlerinde ençok sevdiğimiz dizileri yorumlayalım yada serhan yavaşın yeni bir dizisi yani hiç kapanmasın

    YanıtlaSil
  128. Neslihanım süper sahneler değilmi arabaki söyledikleri hepsi süperr :) harun qibi aşık yokkk :) evet dün bende çok sinir oldum kızlar nasıl baktı haruna ecede dediki tam zamanında gelmşim kızlar etrafında bir daire oluşturmuş dedi :D
    kızları yolasım geldiiiiii hadii cnmm başka kapıya osize bakmazz onun deli aşkı edası varrr :)

    YanıtlaSil
  129. ferda yine iyi tolga hala anlamadı taki harun söylüyene kadar bunlar kavga etti sonra bide baktımki oturuyorlar bi şaşırdım edaya telefon açıyım da gör ee ne oldu tolga bey eda nasılda harununa koştu

    YanıtlaSil
  130. qökçem hani son sahnede müzik çalıyoryaaaaaaa işte ben onu indirmek istiyorum sen biliyormusun bitaneciğim...kalbe dolan O ilk bakış şarkısı çok güzel yaaaaa........

    YanıtlaSil
  131. aaa niye sinir oldunuz bakem siz olsanız bakmazmısınız neslihan gökçe kızlara hak verin

    YanıtlaSil
  132. ivet çok güzel di qökçem adam şahene zaten canım edası var onun gözü kimseleri görmez mecnunumuz o bizim:-)kızları hiç söylemim dalacaktım zor tutdular beni:D

    YanıtlaSil
  133. bakarız ama onlar gibi değil seher zaten güzele bakmak sevabbbbbbb ondan yani:D

    YanıtlaSil
  134. aaaaaaaa dün akşam bi girdim siteye 0 yorum şok oldum ilkdefa böyle gördüm bekle neslihanla gökçe gelicek alışmışım ya baktım ne gelen var nede giden allahtan adsız arkadaş geldide biraz rahatladım

    YanıtlaSil
  135. başlıyorum kızları çağırmaya....nazlımmmmmmmm
    denizimmmmmmmm asyaaaaaaaaaaaaaa eceeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  136. neslihan o kalbe dolan ilk bakış 45. bölümde feyyazla neronun dans ettiğinde çaln şarkıydı bak netten istersen..
    sonda çalan müzik evet çok qüzel bende indirmek istiyorum ama bilmiyorum kinerden olcağını ... ama istersen oşarkının linki var dinlemek için facebook grubunda 48.bölüm resimleriyle oşarkı çalıyor bende dinlemek istediğimde ordan açıyorum :)

    YanıtlaSil
  137. ozaman bakmaya devam edelim neslihan madem sevapmış severim sevap kazanmayı

    YanıtlaSil
  138. seherim valla dün akşam bizim ev bir sıcak bir sıcak sauna gibi valla nasıl diziyi izledimiz gibi emen terasa attık biraz oturduk geldik alt komşimizle zaten diziyide orda izledim kızlar nesliş abla gel beraber izliyek dediler bende gttim gıramadım cadıları yoksa erken girecektim siteye seherim yalnızmı kaldın sen ah kıyamam bennnnn sana. şeker.......

    YanıtlaSil
  139. ben çıkıyorum yarın görüşürüz kendinize iyi bakın fazla güneşe çıkmayın ayşe idil elif ebru özlem nazlı sizleride bekleriz

    YanıtlaSil
  140. Seher evet neslihanın dediği qibi qüzele bakmak sevaptır diye bakıyoruz biz :D :D onların niyeti farklı ... ayy yolasımm geldii valla okızları :D edadan başka kimse haruna qöz dikemez uleynnnnnn :D dün gece aynen çok sıcaktı bizide komşular çağırdı onların balkonda oturduk gircektim ama saat baya geç olmuştu giremedim :) normalde gece takılmayı severim u sayfada :D

    YanıtlaSil
  141. yok yaaaa tamam zaten facede var dinliyorum resimlerlere aaaaaaaa o şarkının ismi o değilmiş o zman ne payim neron saadetin dinledğini şeker saqol qökçem umarım indiririz çok güzelllllllll

    seher zaten sevab diye bakıyom şeker sende kazan bende kazanim......

    YanıtlaSil
  142. Neslişim bu senin istediğin şarkı 48.bölüm resimlyle yapılmış :

    http://www.facebook.com/group.php?gid=102464064879&v=wall&ref=ts#!/video/video.php?v=125162164184785&oid=247535316971

    buda çok qüzel bir video hem eski hemde yeni bölümlerden alıntı yapmışlar süper :)

    http://www.facebook.com/group.php?gid=102464064879&v=wall&ref=ts#!/video/video.php?v=124011070966561&oid=247535316971

    iyi seyirler bitanelerim :)

    YanıtlaSil
  143. tamam seher görüşürüz inşallah güneşe çıkmıyom saqol zaten kararmayada niyetim yok böyle iyi:D qökçem dimek sende balkon sefası yaptın hımmmm güzel bende gece girmeyi daha çok seviyorum ama kimsecikler olmayınca olmuyor şekerler......

    YanıtlaSil
  144. pardonn canlarımm o çok qüzel dediğim video resimliymiş ben resimsiz qörüntülü olanı demiştim onun linkini veriyorum süper olan bu :D :


    http://www.facebook.com/group.php?gid=102464064879&v=wall&ref=ts#!/video/video.php?v=124011070966561&oid=247535316971

    YanıtlaSil
  145. tamam qökçem saqol emen bakıyorum bitanem.....

    YanıtlaSil
  146. evet neslihanım o neronla saadetin dans ettiği şarkı bu bölüm sonunda çalan heyacan şarkısı çok qüzel :)
    birde yukarıda linkini verdiğim videoyu izle bak çok qüzel cnmm :)

    YanıtlaSil
  147. tamam bak iyi seyirler canımm çok beğenceksin sende :)

    YanıtlaSil
  148. qökçem ben göremiyorum canım videoları girdim faceye unutulmaz dizi kardeşliği yazıyorda fanlar orda....

    YanıtlaSil
  149. cnm ben link verdim onda :)

    YanıtlaSil
  150. linke bakcaksın cnm şimdi dedim acaab yanlış linkmi verdim diye baktım doğru cnm :) sen heralde gruba qirdin ..

    YanıtlaSil
  151. qökçem acil öm mesj attım sana şeker bak anlarsın beni tamammı bacım........bakarım yaaaaaaaaa......saqolllllllll

    YanıtlaSil
  152. tamam linki yapıştırıyom çıkmadı neyse bacım saqol bakarım bitanem.....

    YanıtlaSil
  153. Neslihanım nirdesinnn :D

    YanıtlaSil
  154. tamam cnm bakıyorum :) yorumlar yine qözükmüyorr :( oyüzden nirdesin ddim :)

    YanıtlaSil
  155. yaa nedenn qözükmüyor bu yorumlarr :(

    YanıtlaSil
  156. unutulmazcılar REGAIP KANDILIN MÜBAREK OLSUN

    YanıtlaSil
  157. Neslihanım çıktın qaliba tamam cnm akşam qörüşürüz inşallah byy :)

    YanıtlaSil
  158. neslihan göçke selam kızlar

    YanıtlaSil
  159. kızlar ben geldim siz yoksunuz

    YanıtlaSil
  160. saqol qökçem sen çıkıyorsun galiba aslında biraz daha da durabilirdim senin için şeker....akşama girersen görüşürüz bitaneciğim........

    YanıtlaSil
  161. sedam hoşgeldin saqol seninde kandilin mübarek olsun bacımmmm......

    YanıtlaSil
  162. sedam ben buradyımda sayfada bir gıcıklık söz konusu yaaaaaaaa yorumlar görükmüyor bir tuhafki hiç sorma..........

    YanıtlaSil
  163. reytikler çok kötü bence çooook güzel bölümdü

    YanıtlaSil
  164. nasılsın neslihan reytikler yıktı beni

    YanıtlaSil
  165. seda reytingler evet can sıkıcı yaaaaa bencede çok güzel bir bölümdü süperrrrrrrrrrrrrrrr diiiiiiii

    YanıtlaSil
  166. iyiyim canım sen nasılsın naz nasıl öp cadıyı benim yerime..morelini bozma bacım önümüzdeki haftadada belki birinci oluruz inşallah......

    YanıtlaSil
  167. neslihan eşim dediki istermisin eda hamıle olsun sence

    YanıtlaSil
  168. zaten dizimiz kaliteli oyuncuları var birde fanları bir harika neden binci olamıyoruz orası meçhul işte.....offffff offffffff HER NE OLURSA OLSUN BENİM GÖNLÜMÜN BİRİNCİSİ UNUTULMAZDIR....

    YanıtlaSil
  169. ne bilem bacım eda hamile kalabilir ama ayyyyyy bir dahamı 9.ay.10.günü bekliycez seda bu seferkide erkek olur heralde eşinin tahmini olabilir bacım hayırlısı........

    YanıtlaSil
  170. inşallah bacım tek arzumuz birinci olmak yaplak bozuntusu bitti onun yüzünden birinci olmuyoruz

    YanıtlaSil
  171. seda melda nasılda morardı dimi:D sanki nikah olsaydı harun sanamı döncek yaaaa aklımı yokdur nedir onların aşkının büyüklüğünü anlıyamadı galiba melda hanfendisi........

    YanıtlaSil
  172. 9 ay bekliyemem bu sefer erken doğrusun erkek olsun bacım senimi kırıçam

    YanıtlaSil
  173. yaprak bozuntusu ne diyimki acayip sinir oluyorum o diziye her hafta birinci oluyor yaaaaaaa pesssssssss.

    YanıtlaSil
  174. ay bende bekliyemem en iyisi erken doğum yapsın ama bebek sağlıklı olsun :D saqol beni kırmadığın için bacım:D

    YanıtlaSil
  175. tolga hayır derken melda masadan nasıl fırladi eda harun aşkı çoook büyük

    YanıtlaSil
  176. gecenin karanlığı

    hissettirir yalnızlığı

    mevsimler gelip geçse

    canlandırır anıları...



    ağladım şarkılarda

    kaybolduk anılarda

    aşk masalına inandık

    savrulduk rüzgarında...



    ben seninle bir şarkı

    ben seninle bir roman

    ben seninle bir çocuk

    ben seninle bir rüya...

    YanıtlaSil
  177. ♥ İLK GORUSTE ASKA INANIRMISIN? YOKSA DISARI CIKIP TEKRAR MI GIREYIM...

    ♥ SENI UZAKTAN SEVMEYI,SANA BAKMADAN GORMEYI,SENI DUYMADAN DINLEMEYI,GOZYASLARIMLA GULMEYI,KAVUSMAK ICIN SABRETMEYI OGRENDIM AMA, SENSIZ OLMAYI ASLA OGRENEMEDIM.

    ♥ DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.

    ♥ SEN HIC DENIZIN DIBINE BAKTIGINDA YESIL ORMANI GORDUN MU? SAKIN IMKANSIZ DEME; CUNKU BEN SENIN GOZLERINE BAKTIGIMDA OLULERIN BILE SAHIT OLAMADIGI CENNETI GORDUM ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥

    YanıtlaSil
  178. bence reytikler bir sorun var her hafta biricni olmaz bence hiç olmaz haketmiyor unutulmaz haketiyor

    YanıtlaSil
  179. melda sinirinden aynaları kırdı seda birisi gelip ne oluyor dimedi paçoza acilen meldayı ameliyeta almak lazım sinirlerini yoksa tehkikeli olabilir:D

    YanıtlaSil
  180. çok güzel sözler ben her dinlediğimde çok hoşuma gider neslihan ben cıkmak zorudayım eşım geldi annem gidiceğim görüşürüz by

    YanıtlaSil
  181. sedacığım ben çıksam olurmu bitaneciğim senide yalnız bırakmak istemiyorum ama baya oldu ben sayfadayım hem çok sıcak hemde biraz uzanim başım ağrıdı sanki öpüyorum seni sedam sık katıl tamammı şeker........

    YanıtlaSil
  182. tam isabet oldu sedam bende çıkıyordum bitanem görüşürüzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  183. deniz ablacım yorumlarını özledim yine katılmanı bekliyorum son yorumunu çok beyendim >> :))

    YanıtlaSil
  184. tahminimce eda yine hamile öncede bayılıyodu böyle

    YanıtlaSil
  185. selamlar ben geldim ama kimsecikler katılmamış beeeee nirdesiniz yaaaaa gızlar akşam serin olur diye kendinizi dışarımı attınız nedir ama bekleniyorsunuz sayfaya:D ELİFİM NİYE YAZMIYON BACIM EBRUM BARİ SEN YAZ MEREK EDİYORUM BACIMI.......umarım katılırsın elif seni özledim şeker.....

    YanıtlaSil
  186. 18..42..yorumu yazan arkadaşım dediğin gibi olabilir ama niye ateşi yüksek edanın umarım kötü sonuçlar çıkmaz yoksa çok üzülürüz:(

    YanıtlaSil
  187. qökçem izledim çok güzel yapmışlar klibi şarkılarda güzel yani yıldız tilbe felan bacım sende sayfaya bekleniyon umarım girersin şeker....

    YanıtlaSil
  188. MissCansu tarafından gönderildi
    Gizem'cim; eda tekrar yine böyle şeyler yaparsa artık Unutulmaz'ı sırf Harun için izlerim. Sıktı artık çünkü. Eda'nın da bi karar vermesi lazım.Eğer nüfus işlemlerine Tolga'yla giderlerse çok gülerim yemin ederim

    Bir kere Eda'nın Yağmur'un gerçek babasıyla gitmesi lazım nüfus müdürlüğüne. Gerçek babası kim dese nolucak
    Harun buna asla izin vermez.

    Ne olursa olsun Eda Harun'la gitmeli; sonuçta doğum belgesinde baba adı Harun Arslanlı yazıyor

    canım sabahları sadece serhan için yemine bakıyorum ama nedense sıkılıyorum.50 bölüm oldu artık sıkıldım edanın tutarsız hareketlerinden.madem tolgayla evlenmeyi çok istiyordu neden ilk zamanlarda harun yağmuru tolganın çocuğu biliyordu o zaman evlenseydiler. nüfusdada baba yerine tolga yazsaydı bu olayı neden bu zamana getirdiler.her bölüm nikah olacak mı olmayacak mı yağmurun babası kim olcak kim olmayacak diye stresle yaşayamam
    ***************************************************

    bu arkadaş güzel yazmış eğerki eda yine haruna çemkirirse gözümden düşer bu kız diyorum yazık günah yaaaaaa yağmura daha kimliği bile çıkmadı ya hastalansa tc.kimlik numarası bile yok garibim tamam zenginler özel hastane götürebilirler ama birde bu yağmur çok hastaydı bu çocuğu doğru dürüst hastaneye götürdüklerini bile göremedik orasıda bir ayrı konu zaten.......

    YanıtlaSil
  189. birde nisayla batu evlenirse gizli hiç şaşırmam doğrusu zaten nisa çok safffffffff batunun gerçek yüzünü gördüğünde kız nasıl şok olacak.....
    ışıl gerçektende bir kış oturdu ama iyi bir iş başardı an meselesidir burak ve batunun hapse girmesi..........

    YanıtlaSil
  190. offfff bu sayfa beni deli ediyor yaaaaaaaa bari çıkım gece girerim inşallah birileri gelir yada gece kuşum gelir:-)hayırlısı......

    YanıtlaSil
  191. mügee´isimli üyeden Alıntı
    tüyoları kim söylemişti arkadaşlar
    tahmin:harun edayı bırakmayacak

    canım bende tam bilmiyorum ama galiba bir arkadaş cekimleri görmüş eda yine haruna bitti diyor biz tolgayla hallederiz diyor .halledeceği tek bir konu kaldı yağmurbakalım bu olay nasıl olacakbirde cemil görecekmiş hemde nasıl görme bunuda yeliz arkadaşımız yazmış tüyomu yorumumu bilmiyorum .birde eda hasta falan deyilmiş anlayacağın her zamanki konulartahmin bakalım harun edaya söylediği sözlerin ne kadarını yapacak ve ağzına bakmayacak.........FORUM................

    YanıtlaSil
  192. offffffffffff bu sayfa ömrümüzü yedi be:) aahanda çıkıyom bakalım kimin yorumunu yutacan:-)

    YanıtlaSil
  193. bu sayfaaaaaaaa bir çareeeeeeeee yorumlarınızı göremiyorummmmmmm arkadaşlar

    YanıtlaSil
  194. ATV kışın 10.30 diziyi başlattı şimdi okullar tatıl akşam geç oluyor gün işiğinda ınsanlar tam hava serinlerken içeri girmiyor hem bukadar izlenip sevilen dizinin 4 sıradamı olmuş daha yükseklerde olması lazım bence

    YanıtlaSil
  195. SEV SEV SEV ............................................SEV SEV SEV

    YanıtlaSil
  196. KEŞKE HAYAT HANIM EDANIN ANNESI OLSA

    YanıtlaSil
  197. neyse sayfa düzelmiş galibaaaaaa aman bir daha yutmada yorumlarımızı:-) biraz foruma göz attım bilmiyorum birisi yazmış MELDA hanfendisi hani hesabında yüklü bir para vardı yaaa eğerki ortaya çıkarsa diyecekmiş ki ben burakı tuzağa düşürmek için kabul ettim diyecekmiş inanmıyorsanız hesabımda duruyor para diyceekmiş zaten melda dört ayak üstüne düşüyüor paçozzzzzzzz sinir oluyorum şu kadına beeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler