14 Temmuz 2010 Çarşamba

Unutulmaz Dizisi 53. bölüm Sezon Finali Full izLe



Unutulmaz Dizimiz 53. bölümüyle ekranlarda bizlerle buluştu... Unutulmaz, duygu, heyecan ve gerilim dolu 53. Bölümüyle yine bir kez daha ekranlara geldi ve hayranlarını ekranlara kilitledi...

Dizimizin 53. Bölümü Hakkında Düşüncelerinizi ve görüşlerinizi Bizlerle yorum yazarak paylaşabilirsiniz...



Unutulmaz dizisi 53. bölüm Sezon Finali// Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

12 yorum :

  1. GÜZEL BİR BÖLÜMDÜ DEMEK İSTERDİM AMA EDA HARUN KAVUŞMADIKÇA ÜZÜLECEĞE BENZİYORUZ ARTIK MELDANIN ÇIRKINLIKLERİNDEN BIKTIK HALEN BOŞANMIYOR YA EN İYİSİ FEYYAZA GİTSİN AYRILINCA FEYYAZ ÜZÜLECEKMİŞ HAHA ÇOK KOMİK

    YanıtlaSil
  2. kızlar bu helallaşmışsınız hakkımız varmı bilmiyorum ama benden taraf helal olsun bu sayfa kapanıyormu kimse yok

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞLAR İYİ GECELER DİLERİM GRŞ ÜZERE KİB SİZLERİ VE DİZİMİZ EDA HARUNU ÇOK SEVİYORUM.BU DİZİ DİZİ KOLİK YAPTI BENİ İDİL HAKLISIN BU DİZİDEN BAŞKA DİZİYE BAKMIYORUM BİZE AŞKIN NE OLDUĞUNU ÖĞRETTİ HAYATTA YAŞADİĞİMİZ ZAMANIN DEĞERİNİ GERÇEK AŞKI ÖĞRETTİ.

    YanıtlaSil
  4. gerçek aşk bu işte daha bişey demye gerek yok budiziye iğrenç diyenin dili tutulsun

    YanıtlaSil
  5. dagistan;sezon finalini izledim cok duygulandim cok harika dizidir harun ve eda aski bitmesin sonundan 2 ell ates edildi yagmur 2 defa agladi umarim cemil amca kimseyi oldurmz oldurecek tek kisi varsa oda meldadir harun eda ve yagmurun hic bir sucu yoktur melda evlenmeden harunun edayi cok sevdigini bilyordu neden hauna tuzak kurdu utanmadan sonunda eadaya sunu diyor sen olmasaydin simdi harunun bebegini dasiyordum ne utanmaz biri harun seni sevmiyor halen neyin pesindesin melda hanim

    YanıtlaSil
  6. arkadaslar lutfen bana aciklama yaparmisiniz tahmininiz kim vuruldu ben birturlu cozemedim lutfen aciklik getirebilirmsiniz cok merak ediyorum gurbetciyim fransa yorumlarinizi her gece ukurum cok beyeniyorum

    YanıtlaSil
  7. lütfen unutulmaz bitmesin harunun edaya o bakışı beni bitiriyor acaba gerçek hayatta böyle sevgiler varmıdır.....

    YanıtlaSil
  8. bence edanın babası kendini vurdu..

    YanıtlaSil
  9. Bence Eda Harun'un önüne geçti babası onu vurdu.Sonrada kendine ateş etti.Gerisi Allah kerim.Valla Yağmur'u vurmuş olurlarlarsa senaristlere acayip kızarım.Günah film bile olsa bir çocuğun vurulması kabul edilemez.Ya da arkadan başka biri daha ateş etti.

    YanıtlaSil
  10. tesekurler aynen sizlere katiliyorum ufak bir bebegi vuracak kadar acimasiz olamaz hiizmetci vurulmus ola bilir dizinin enguzel yani harun eda yagmur

    YanıtlaSil
  11. harunla edanın aşkı gerçek çünkü biz böyle sevdik onlar gibi,şimdi evliyiz çocuğumuz var ve çok mutluyuz.onlarda kavuşacaklar.SEVGİ KAZANACAK

    YanıtlaSil
  12. Adsız sana katılıyorum bende evliyim 10 senelik kocamı hala ilk günkü gibi seviyorum gerçek aşk engel tanımaz hele bide çocuk varsa asla sevgi kazanacaktır meldada bunu anlayacaktır

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler