23 Haziran 2011 Perşembe

Unutulmaz 90. bölüm Final yorumlarınız 2011


Öncelikle 2 yıl süren birlikteliğimiz güzel bir vedayla sona eriyor...Bu geçen zamanda sizlere Unutulmaz-tv olarak çeşitli şekillerde hizmet vermeye çalıştık...Tabi kusurlarımız oldu,yanlışlarımız oldu...Ama şuda var ki sitemizi yorumlarıyla aydınlatan Unutulmaz Hayranlarımız sayesinde güzel duygular da yaşadık...
Bu yolda bizleri ,sitemizi yalnız bırakmayan Unutulmaz kişilere teşekkür ediyoruz...Çıktığımız bu yolculukta yüzümüzün akıyla son yazımız sizlerle...Bundan sonra sitemiz yine açık kalacak ve ayrı bir bölümde biten dizimiz hakkında yorumlarınızı yazabileceksiniz...
Ayrıca bir teşekkürüde Unutulmaz ailesine,teknik ekibine,oyunculara ve emeği geçen herkese ediyoruz...

Unutulmaz 90. bölüm// Yorumlarınız & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz..

Paylaş: Facebook Twitter Google+

15 yorum :

  1. iyi yorumlar.............

    YanıtlaSil
  2. ne yazıcamı bilmiyorum çok üzgünüm final gelmiş hala inanamıyom
    ben çarşamba bugünü ne yapıcam

    YanıtlaSil
  3. akşamkı şiir çok güzeldi ikiz bebek şahane

    YanıtlaSil
  4. Bir yaz günü bulutlar akıtırken gözyaşlarını
    Yağarken damla damla bir Temmuz yağmuru
    Gözlerin gözlerimle, yüreğin yüreğimle buluştu
    Sevdanın en can yakanına, aşkın en masumuna kapıldı gönüller
    Adım atarken bir masal diyarına, usul usul içimize işlerken bu UNUTULMAZ aşk
    Yasaktın , imkansızdın , unutmak zorunda olduğum kara sevdamdın
    Ama hepsinden öte alın yazımdın
    Yürek sızım
    Diğer yarım
    İlk heyecanım, ilk aşkım
    En güzeli, en özeli de
    Aşkınla yanan bu kalbin UNUTULMAZIYDIN
    __________________
    alıntı

    YanıtlaSil
  5. Son bir söz söyleyebilsem sana
    İzin verse keşke hayat
    Gözlerine bakmadan, gözlerimi yummasam
    Tek bir kelime etsen duysam sesini

    İnim inim inlesem farketmez
    Cayır cayır yansa bu bedenim ne çıkar
    Acıdan değil , sensizlikten ölürüm ben bebeğim
    Ama diyebilsem son kez Eda ,
    Canımın içi , meleğimin annesi
    Duysan oralardan vazgeçmesen benden , bizden


    ALINTI

    YanıtlaSil
  6. Hani derler ya
    Aşk acı , keder dolu
    Yangın var
    Yüreğimde yangın
    Söndüremiyorum bir türlü
    Kor olmuş yanıyorum
    Biz ne acılar gördük
    Gördük de fayda etmedi yüreğime
    Gücüm yetmez oldu kalbime
    Tükendi kalmadı
    Dermanım seni sevdiğime


    ALINTI

    YanıtlaSil
  7. Eda:Ohaa…Öküz ! =) Hayvan herif ! (= Ya mahvoldu elbisem !
    Harun:Çok özür dilerim hanımefendi..İnanın ne diyeceğimi bilemiyorum..
    Eda:Allah kahretsin ya !
    Harun:Ben bi an için sizi göremedim..Çok özür dilerim hanımefendi…
    Eda:Özür dilemen neyi değiştirecek ! Bu nasıl araba kullanmak be..Önüne bakmıyor musun sen ? Of Allah’m ne yapıcam ben şimdi ya ?
    Batu:Hakkı..Sen hanımefendiyi bırak.Ben bi taksiye atlar giderim.
    Harun:Tmm.Görüşürüz.
    Eda:Şu elbisemin haline bak daha yeni almıştım bunu.5 dk giyemeden rezil oldu.
    Harun:Lütfen özür bi işe yaramaz biliorum ama size karşı çok mahcup oldum.İzin verin gideceğiniz yere kadar bırakim.Buyrun lütfen.
    (Arabaya binerler)
    Harun:Ya.İsterseniz bir mağazada duralımda siz elbisenizi çıkarıp da bana verin..
    Eda:Niye sen mi giyeceksin…xD
    Harun:İzin verin temizletip size geri verim.
    Eda:İstemez elde yıkarım ben.
    Harun:E kuru temizleme daha ii olamz mı
    Eda:O da doğru.Ya derse çok geç kaldım ben.Bakmazsan burada değiştiririm.
    Harun:Ne burada mı?
    Eda:Ewt.Bakmazsan eğer.
    Harun:Tmm nasıl isterseniz(Güler)
    (Eda değiştirir)
    Harun:Öğrenci misiniz?
    Eda:Ewt.Öğrenciyim ben.
    Harun:Nerde?
    Eda:Sizene
    (Arabadan inerler)
    Harun:Pardon.Elbiseyi yıkattığımda size nasıl ulaştıracam?Numaranızı alabilirmiyim?
    Eda:Adım Eda.

    ALINTI

    YanıtlaSil
  8. SONUNDA BATUDA ÖLDÜ GALİBA İNANAMIYORUN 80 BÖLÜMDÜR ÖLMESİNİ İSTEDİM AMA HALİNE ÜZLÜDÜM
    BACILARIM HEPİNİZ ÖPTÜ BY

    YanıtlaSil
  9. Nesliş qökçe23 Haziran 2011 14:47

    Öncelikle 2 yıl süren birlikteliğimiz güzel bir vedayla sona eriyor...Bu geçen zamanda sizlere Unutulmaz-tv olarak çeşitli şekillerde hizmet vermeye çalıştık...Tabi kusurlarımız oldu,yanlışlarımız oldu...Ama şuda var ki sitemizi yorumlarıyla aydınlatan Unutulmaz Hayranlarımız sayesinde güzel duygular da yaşadık...
    Bu yolda bizleri ,sitemizi yalnız bırakmayan Unutulmaz kişilere teşekkür ediyoruz...Çıktığımız bu yolculukta yüzümüzün akıyla son yazımız sizlerle...Bundan sonra sitemiz yine açık kalacak ve ayrı bir bölümde biten dizimiz hakkında yorumlarınızı yazabileceksiniz...
    Ayrıca bir teşekkürüde Unutulmaz ailesine,teknik ekibine,oyunculara ve emeği geçen herkese ediyoruz..
    _________________________________________________________

    ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİZ SAYFAMIZ KAPANMIYACAĞII ÇOK HOŞŞ BURDA ÖYLE GÜZELL ANILARIM VARKİİ ARADA OKUYORUM ARKADAŞLAIRIMIZIN BİR KISMII YOK AMA UMARIMM YİNE BU SAYFA ÇATI ALTINDA TOPLANIRIZZZZZZ İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
  10. Nesliş qökçe23 Haziran 2011 14:51

    sedacığım aynenn bende aynı durumdayımm biz ne yapıcaz ama şuda bir gerçekkk bu sezonn UNUTULMAZ O KADAR GÜZELL GELMEDİİ BANA BİR KAÇ BÖLÜM BEĞENDİĞİMM GERİSİİ BANALDII...

    AMA AKŞAMKİİİ BÖLÜMDE ÇOK SIKILDIMM YAAAAA HEP AYNII KONULAR AYNI REPLİKLERRRRRRRRRRRRRRRRR :@ NEYSE BATUU ÖLDÜÜ AMA BU SEFERDE ARAS VAR BAŞIMIZDA İNANAMIYORUMM BURAKIII ARAMA ÇALIŞMARINA GİRERLERR DÜĞÜNÜÜ BİR ARAYA SIKIŞTIRIRLARRRRRRRRR......

    YanıtlaSil
  11. Nesliş bi türlü denk gelemedik bacımya.Eskiden ne güzeldi.Bende fazla giremiyom.Girincede herkesler gitmiş oluyo.Aynen katılıyom neslim sana bu sezon vasattı.Dosta düşmana karşı seyrettik valla.Batuyu böyle bir sonla göndermek istemezdik.Ama senaristlerimiz acımış kendi kendine ölüverdi. Harun,Aras ve Nisa kolundan bacağından tutup şöyle evire çevire döveceklerdi içimizin yağları eriyecekti.Yine şanına yakışır esti gürledi öldü adam.İkizlerde doğsa onlarıda görsek ne güzel olur dimi.Acısıyla tatlısıyla bitiyo dizimiz.Nasıl bi bağımlılık yaptıysa en sinir en vasat bölümlerde bile terk edemedik.Seyretmediğimiz zaman biyanımız eksikti sanki.Bi klinige falan yatmak gerekecek herhalde.Yoksa kendimize gelemicez .Gerçi ben kendi adıma konuşayım kendime gelemicem.Uzun bi tadile çıkmam gerekecek.Burada kalan arkadaşlarım Nazlı,nesliş,Ece,Kardelen,Seher adlarını unutmuş olduklarım ve diğer müdavimler hoşça kalın.Gölden Selamlar

    YanıtlaSil
  12. Slm arkadaşlar Serraciğim nasılsın duygularını o kadar güzel yansıtmışsınkı katılmamak ne mümkün Unutulmaz kolik yaptı bizi bunun üzerine tatil ii olacak sanırım.Batu daha kötü bir sonu hak ediyordu ama yinede keninden buldun Harun pis kanına elini vurmadı en azından sayfamızın kapanmamısınada çok sevindim.son bölümde daha önce yazıp bizleri unutan arkadaşlar Ayşe İdil Gökçe Elif Emir Deniz Yıldızı Zehra Asya ismin hatırlamadığım diğer arkadaşlar yorumlarınızla katılın bizde bu sayfada görüşmek üzere final edellim.Neslihanciğim tşk ederim.alındın için sevindim.dün sayfaya girmek istedim açamadım üzülmüştüm şimdi tekrar bakınca sevindim .grş üzere kib.

    YanıtlaSil
  13. Mine su arkadaşım çok geçmiş olsun anne ve baba dünyanın en güzel armağanıdır.hale anne bambaşkadır.Allah sizlere bağişlasın annen babana karşı iyi sabirlidir.halen yaptıklarına rağman o olmasa olmam diyor Allah içimize öyle bir sevgi yerleştiriyorkı tüm yaptıklarına rağmen söküp atamıyoruz annendekide o olsa gerek sizin adınıza sevindim mutluluğunuz daim olsun herşey olacağına varır tabiki bizler de gerekenı yapmalıyız,tekrar çok germiş olsun herşey gönlünüzce olsun üzülmeyin bugüzel günler hürmetine allah iylik ve sağlık bağışlasın.hoşçakalın.Berraciğim dün giremedim cnm o güzel dileklerine tşk ederim bende üzülüyorum dizimizin bittiyor olmasına ama tek tesellimiz mutlu ve güzel bitmesi olacak herşeyden önce burada siz değerli birbirinden arkadaşlarımızla tanışmaktan dolayı çok mutluyum allah önünüzü açık işinizi rast sağlığınızı daim etsin cümlemizin.

    YanıtlaSil
  14. yaa ben azerbaycandan ne diyim final olucagina coooooooooook uzuldum

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler