5 Haziran 2009 Cuma

Unutulmaz Dizisi 1. Bölüm fragmanı

ATV Yeni Dizi Unutulmaz Dizisi 1. Bölüm İzle:
Unutulmaz Dizisi 1. Bölüm fragmanı:


Önümüzdeki ay Atv ekranında başlayacak olan Unutulmaz dizisi, iki kız kardeşin aynı erkeğe olan aşkını, ihtirasını, nefretini ve savaşını anlatıyor. Holding patronu Harunun evlenmek üzereyken tanıştığı ve aşık olduğu Eda nişanlısının kardeşi çıkınca, ortalık karışıyor. Edanın en yakın arkadaşı Seval, aşık olduğu adamı da Edaya kaptırınca Unutulmaz dizisi ihtiras ve aşkın savaşını gözler önüne seriyor. Öyküsüyle Yaprak Dökümünü andıran dizide, iki kardeşi birbirine düşüren Harunu Serhan Yavaş, Edayı Özlem Yılmaz, kardeşini ise Sinem Öztufan canlandırıyor. İkilinin en yakın arkadaşlarını Roksen Lülü ve Buğra Gülsoy oynayacak. Bu genç oyuncu kadrosuna Fikret Hakan, Deniz Gökçer ve Aliye Uzunatağan gibi usta isimler de eşlik edecek. Unutulmaz Dizisi İzle diziizle Unutulmaz unutulmaz izle unutulmaz 1. bölüm izle Unutulmaz 1. Bölüm full İzle Unutulmaz 1. Bölüm seyret Atv Unutulmaz İzle diziizle canlidizi Özlem Yılmaz video izle seyret izlesene


Paylaş: Facebook Twitter Google+

20 yorum :

  1. dizi süper bir çıkış yaptı bence Serhan gene harzamanki gibi süper çok yakışıklı diğer oyuncular alınmasın ama sırf onun için izliyorum bu diziyi :)) şu sıcak yaz gününde allah kolaylık versin hepinize en çok Serhana tabi :))
    başarılı bir dizi olacak eminim hepinize kolaylıklar ve bol başırılar diliyorum Marmaris ten sevgiler.Belki bir bölüm burada çekersiniz inanın çokkkkk mutlu olurum kocaman öpücükler Serhana :))

    YanıtlaSil
  2. ADIM ELVAN
    dizi süper bir çıkış yaptı bence Serhan gene harzamanki gibi süper çok yakışıklı diğer oyuncular alınmasın ama sırf onun için izliyorum bu diziyi :)) şu sıcak yaz gününde allah kolaylık versin hepinize en çok Serhana tabi :))
    başarılı bir dizi olacak eminim hepinize kolaylıklar ve bol başırılar diliyorum Marmaris ten sevgiler.Belki bir bölüm burada çekersiniz inanın çokkkkk mutlu olurum kocaman öpücükler Serhana :))

    YanıtlaSil
  3. dizi bence süper bir bölümle başladı eda karak teri ağlarken benimde gözümden yaş geldi valla çok etkilendim... bence dizideki isimleriyle harunla edanın birlikte olması gerekir çok yakışıyolardı ama serhanında yapıcağı işmi yaa madem terkedicekti ozamn ümit vermeseydii çok üzüldüm eda karakterine bence çok tutulucak bundan sonrada izlemeye devam edicem hepsine başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. fatma...dizi cok süper inaninki kackere tekrarina baktim cok iyi bir cikis yapti bence bu dizi yilin dizisi olur.eda aglarken okadar icten agladiki benimde gözümden yaslar geldi..bence harun meldaylan mutlu olamicak o edaya asik öyle olmalidaaa

    YanıtlaSil
  5. dizi süper her yerde konusuluyor cok iyi bir cikis yaptilar hele o siirler,hersey tam diziye uygun oyunculari tebrik ediyorum bence yilin dizisi. ama ben edaya cok üzüldüm o aglarken benimde gözümden yaslar geldiii bence harun meldaylan mutlu olamicak o edaya asik olcakk

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle süper

    YanıtlaSil
  7. 5. bölüm tam hayal ettiğim gibii yaa

    YanıtlaSil
  8. ayy cok heyecanli yaaa off bekliyemiyorum carsambaya kadar!!
    melda cok sisman duruyo ama eda guzel!.(L)

    YanıtlaSil
  9. vallah en guzel kiz eda!!!!
    hemde hep guzel kiyafet giyiniyor

    YanıtlaSil
  10. EDA KAŞLARINA BAYILDIM BENDE AYNEN SEN GİBİ OLCAM
    HARİKASIN BEN EBRU AMA MELDA KÖTÜ AMA ONDANDA ÖZÜR DİLERİM AMA ALLAHIN YARATTIĞINA ÇİRKİN DENMESEDE ALLAHIM GÜNAH YAZMASIN ÇOK ÇİRKİN
    SANIRIM GÜZEL OLMAYA ÇALIŞMIŞ AMA MALESEF OASLA GÜZEL OLMAZA EDACIM SEN İSE ÇUVAL GİYSEN YAKIŞIR SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  11. bu dizi süper yaa ben serhan la ednın gerçektede birlikte olması taraftarıyım onları çok seviorum öptüm hepsini

    YanıtlaSil
  12. ADIM ECRİN
    Bu dizi süper edayı ve harunu çokbeğeniyorum.gerçek hayatta böyle bir durumla karşılaşsam bende EDA gibi yapardım.Dizinin yönetmeninden bir ricam var.SERHAN YAVAŞLA beni tanıştırmasını istiyorum.Umarım hayalimi gerçekleştirir ve ömrüm boyunca ona minnettar olurum

    YanıtlaSil
  13. ya ben bu diziyi merakla izliyorum serhan senin de çok büyük hayranlarından bisiyim seni çokkkk sewiyorumm cewap ya lütfennn

    YanıtlaSil
  14. BENCEDE GERÇEK HAYATTA EDA İLE HARUN BİRLİKTE ÇOK YAKIŞIYONUZ ÖPTÜM İLNİZİDE BY

    YanıtlaSil
  15. süper ya bu dizi çok gfüzel eda süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eda buraya yumruk havaya

    YanıtlaSil
  16. Eda ve Harun hic yakismiyorlar..
    Harun [Serhan] Edanin [Özlem]in yaninda cok Kart duruyor..

    YanıtlaSil
  17. edayı ve harunu çok seviyorum ama meldayıda anlamak lazım diye düşünüyorum ve en yakın sürede kavuşurlar ede ile harun engellere rağmen ... dizi için de tek kelime ile süper bir dizi izliyorum o da UNUTULMAZ...

    YanıtlaSil
  18. eda ile harun çok yakışıyolar bir kere eda yı çoook seviyorum yaa yanaklarını sıkacağı geliyo insanın SİA İVUS tan tatlişkosu edaya

    YanıtlaSil
  19. eda ile harun çok yakışıyolar bir kere eda yı çoook seviyorum yaa yanaklarını sıkacağı geliyo insanın SİA İVUS tan tatlişkosu edaya

    YanıtlaSil
  20. BIRRRRRRRRRR SOZLEEEEEEEEEEEEEEE HARIKAAAAAAAAAAAA BIRRRRRRRRRR DIZIIIIIIIIIIII EDAAAAAAAAAAAA COKKKKKKKKKK GUZELSINNNNNNNN MELDADAAAAAAAAA BIRAZZZZZZZZZZ GUZELLLLLLLLLLL HARUNA YAKISIYORSUNNNNNNNNNNNNN___---___---___

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler