7 Haziran 2009 Pazar

Unutulmaz Dizisi Resimleri

Tags:atv unutulmaz dizisini izle, unutulmaz, unutulmaz dizisi, unutulmaz dizisi 16 haziran izle, unutulmaz dizisi atv izle, unutulmaz dizisi müziğini dinle, unutulmaz dizisi müziğini indir, unutulmaz dizisi oyuncuları, unutulmaz dizisini ful izle, unutulmaz dizisini izle, unutulmaz.com, unutulmazı izle

16 Haziranda Atve ekranlarında yeni bir dizi ekranlara geliyor. Unutulmaz dizisi, iki kız kardeşin aynı erkeğe olan aşkını, ihtirasını, nefretini ve savaşını anlatıyor. Holding patronu Harun’un evlenmek üzereyken tanıştığı ve aşık olduğu Eda nişanlısının kardeşi çıkınca, ortalık karışıyor. Eda’nın en yakın arkadaşı Seval, aşık olduğu adamı da Eda’ya kaptırınca ‘Unutulmaz’ ihtiras ve aşkın savaşını gözler önüne seriyor. Öyküsüyle Yaprak Dökümü’nü andıran dizide, iki kardeşi birbirine düşüren Harun’u Serhan Yavaş, Eda’yı Özlem Yılmaz, kardeşini ise Sinem Öztufan canlandırıyor. İkilinin en yakın arkadaşlarını Roksen Lülü ve Buğra Gülsoy oynayacak. Bu genç oyuncu kadrosuna Fikret Hakan, Deniz Gökçer ve Aliye Uzunatağan gibi usta isimler de eşlik edecek



Paylaş: Facebook Twitter Google+

40 yorum :

  1. filmi çok sevdim sevmek ne kelime filime aşık oldum daha önce izlediğim filimlere bin basar ama ben edayı çok seviyorum kızın hiç bir suçu yok tolgayıda çok yakışıklı buluyorum sırf eda ve tolga için izliyorum

    YanıtlaSil
  2. unutulmaz dizisini çok beyenerek izliyorum.tüm oyunculara başarılar.

    YanıtlaSil
  3. dizi çok güzel.bence eda tolgayla beraber olmalı. çünkü tolga bence gerçek sevginin simgesi bu dizide.eda harunu ona aitken seviyordu ama tolga belkide hiçbir zaman beraber olacağını hayal bile etmediği halde edayı hep sevdi.eda çok tatlı bi kız.dizi güz döneminde de devam edebilir.ama o zaman izleyemem çünkü derslerim var:(başarılarının devamını dilerim.yalnız bir şey daha dikkatimi çekti.dizide harun eda ve meldadan başka pek olay yok.bence başka mesajlara da yer verilmeli.sadece üçlü hatta dörtlü aşk oyunu olmamalı.teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bence hayır onlar birbirine yaıkışmıor tolgga kim eda kim tolga edanın eline su dökemez davul bile dengi dengine çalar bence hakkıyla eda birbirine çok yakışıyor herlade siz tolgayı harunla karıştırdınız galiba bence tolga edaya hiç yakışmıyor gerçek bu bence aşk oyunuda deil dizide yaşadıkları aşk oyun değil bence sonuçta filim oyunlarlada olsa güzel hemde süper bu filmin yönetmenine ve oyuncularına ayretten hakkı ve edayada bğyğk teşekürlerimi sunuyorum.....

    YanıtlaSil
  5. yayın saatini 10.30 a alınmasına istiyoruz lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  6. lütfen yayın saaatinin 10 30 a yayınlanmasını istiyoruz lütfen beğeniyle izliyoruz lütfen yayın saatini değiştirin

    YanıtlaSil
  7. EVET BENCDE EDAYLA HARUN BİRBİRİNE COK YAKIŞIYOR FİLİZ BEN YAZAN

    YanıtlaSil
  8. SELMLAR NASILSINIZ UMARIM İİYİİSİNZİDİR FİLİZBEN SERHAN

    YanıtlaSil
  9. SERHAN BEN SENİ COK SEVİYORUM FİLİZ BEN DİZİİYİ SEYRETCEM COK ERKEN OLURSA DAHA İİİOLUR GEC VERİYOSUNUZ

    YanıtlaSil
  10. SERHANIM FİLİZ BEN SENİ COK SEVİYORUM EREĞLİYEDE GEL ZONGULDAKTADA CEVİR DİZİ ALAPLIYADA GEL NEOLUR

    YanıtlaSil
  11. SENİ UNUTTAMIYORUM OFFFYAAA LÜTFEN BANA MNSNNİNİ VERİİRMİİSN LÜTFEN SENSİZ OLAMIYORUIM SENİ SEYREDİYOM HEP RESMLERE
    BAKIYORUM

    YanıtlaSil
  12. SERHANCIM BEN FLİZ

    YanıtlaSil
  13. Melda hicte cirkin degil, halt etmissin sen,Senelerin en iyi oyuncularindan biri ve dogum yapti, tabiiki haliyle kilolu olucak ama cok saygideger bir hanim ve bosuna Basrolde oynamiyor.. :) Eda daha dünkü cocuk ve cok CILIZ ayrica Harunun yaninda cocuksu kaliyor hic yakismiyorlar.. Ben Tolga ve Melda karakteri icin bu diziyi izliyorum.. Sinem Öztufan, Bugra Gülsoy ve diger anne baba rolunde rol alan sanatcilarimiza basarilar diliyorum ve Kerem ile Gözde Karakterlerinide cok Seviyorum.. :))

    YanıtlaSil
  14. EDA KAŞLARINA BAYILDIM BENDE AYNEN SEN GİBİ OLCAM
    HARİKASIN BEN EBRU AMA MELDA KÖTÜ AMA ONDANDA ÖZÜR DİLERİM AMA ALLAHIN YARATTIĞINA ÇİRKİN DENMESEDE ALLAHIM GÜNAH YAZMASIN ÇOK ÇİRKİN
    SANIRIM GÜZEL OLMAYA ÇALIŞMIŞ AMA MALESEF OASLA GÜZEL OLMAZA EDACIM SEN İSE ÇUVAL GİYSEN YAKIŞIR SEVGİLERLE


    Melda hicte cirkin degil, halt etmissin sen,Senelerin en iyi oyuncularindan biri ve dogum yapti, tabiiki haliyle kilolu olucak ama cok saygideger bir hanim ve bosuna Basrolde oynamiyor.. :)) Eda daha dünkü cocuk ve cok CILIZ ayrica Harunun yaninda cocuksu kaliyor hic yakismiyorlar.. Ben Tolga ve Melda karakteri icin bu diziyi izliyorum.. Sinem Öztufan, Bugra Gülsoy ve diger anne baba rolunde rol alan sanatcilarimiza basarilar diliyorum ve Kerem ile Gözde Karakterlerinide cok Seviyorum.. :))

    YanıtlaSil
  15. Melda hicte cirkin degil, halt etmissin sen,Senelerin en iyi oyuncularindan biri ve dogum yapti, tabiiki haliyle kilolu olucak ama cok saygideger bir hanim ve bosuna Basrolde oynamiyor.. :)) Eda daha dünkü cocuk ve cok CILIZ ayrica Harunun yaninda cocuksu kaliyor hic yakismiyorlar.. Ben Tolga ve Melda karakteri icin bu diziyi izliyorum.. Sinem Öztufan, Bugra Gülsoy ve diger anne baba rolunde rol alan sanatcilarimiza basarilar diliyorum ve Kerem ile Gözde Karakterlerinide cok Seviyorum.. :))GERİZEKALI SENİN ÖNÜNE KEMİK ATAN OLDUMU SEN GİTTE KEREM İLE GÖZDEYİ SEV HALT KONUSUNA GELİNCE ONUDA SEN ETMİŞSİNDİR GERİZEKALI İŞTE BİŞİY DEMİYORUM SİNEM ÖZTUFANIDA GÖRDÜK BEN EDEBİMLE YAZIYOUM SENDE ÖLE YAP

    YanıtlaSil
  16. şimdiden dizinin müdavimi oldum.sadece son iki bölümünü izledim ne yaprak dökümü ne başka bir şey kaçırmıyorum artık bu diziyi. seneryo çok güzel, tüm oyunculaa başarılar.

    YanıtlaSil
  17. harun seni çok seviyorum yemin dizisinide beğenerek izliyordum bence eda ile daha çok yakışıyosunn edayıda senide çok seviyorum sırf sen ve eda için izliyorumm siziiii I LOVE YOU!!!!

    YanıtlaSil
  18. aynen bende eda ve harun için izliyorm bu diziyi.ama harunla eda arasında dizide 10 yaş fark var yinede birbirlerine çok yakışıyolar.tolga da çok yakışklı.meldada aradan çekilsin. eda ile harun hep beraber olsunlr ama bu dizi final olmasın.(geçte çıkmasın 10da yani)...

    YanıtlaSil
  19. ben eda ve harunu çok yakıştırıyorum süperrrrrrrrrrrrrrrrrr}

    YanıtlaSil
  20. eda ve harunu cok seviyorum insallah birlikte olurlar.lütfen bölümden sonra fragmanlarını yayınlayın lütfeeeennnn.KK

    YanıtlaSil
  21. Diziye bayiliyorum hersey super harunun bakislari ya harika

    YanıtlaSil
  22. harika bir dizibir hafta boyunca merakla bekliyorum kesinlikle harun ve eda birleşmeli sonuçta bebek varbizleri bu diziye bağlayan onların aşkları filmi hafta boyunca değişik şekillerde canlandırıyorum ama hep onları birleştiriyorum bebeği öğrenme sahnesinikafamda oluşturdum amao şekildede olmazsa üzüleceğim kaderibebeğin tolgaya benzemez inşl iş işten geçmemeli kayseriliye sesleniyorum selma yıldız antalya

    YanıtlaSil
  23. FiLmdeki gözdeye aşığım ben yaaa :S

    YanıtlaSil
  24. ben Edayı ve Harunu seviyorum SAFİYE

    YanıtlaSil
  25. ben en cok batuyu seviyorum batu neyin pesinde cozemedim batuda kesin ya edayi yada meldayi seviyo o yuzden harunun basini yakmaya calisiyo meldanin yapacaklarinda sonra eda ve harun kesinlikle bir araya gelemez bence ben en cok finalini merak ediyorum nasil bitecek merakla bekliyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  26. eda+harun=bebek

    YanıtlaSil
  27. slm özlem ablacım seni çok seviyorum çok tatlısın seni msn de veya facebook ta bekliyorum adım sehile encu msn adresim sehereda_@hotmail.com seni muck öpüyorum

    YanıtlaSil
  28. dızı cok gzll ama brz acılıı ınsanlar acı cekıo herseye ragmen yonetmewnın ellerıne saglık dyrumm

    YanıtlaSil
  29. aynen eda ve harun için izliyorum onları birbirine acayip yakıştırıyorum tek bölümünü bile kaçırmadım 25. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum bu arada adım gizem kılıç

    YanıtlaSil
  30. lütfen yayını 8.e alın ama 9.da başlatmayın ben bu diziyi hiç kaçırmıyordum ama artık malesef izliyemiyorum.ayrıca edayla harunu çok yakıştırıyorum eda da harun da rollerini çok güzel oynuyo onlara bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  31. dizi eski saatinde yayınlansa daha iyi olur. hem öğrenciler hem de çalışanlar erken kalktığından ertesi gün uykusuz kalmak korkusundan erken yatmayı tercih ediyorlar. geç saate alındığından beri internetten seyrediyorum şahsen. tabi bu benim fikrim ama mantıklı olduğunu düşünüyorum.

    dizi çok güzel.. bunca dizi arasında gelmiş geçmiş en çok zevk alarak izlediğim ve heyecanla beklediğim bir dizi.

    yorumlara baktığımda her bir taraf seçmiş kendine.. bende edayla harunu bir arada görmek istiyorum ama gerçekçi olmak gerekirse melda kendine göre haklı eda kendine göre haklı... fakat son bölümlerde meldanın fesat düşünceleri haklılığını yitiriyor tabi bu da yarı bir konu...

    dizi güzel.. başarılarının devamını diliyorum..

    YanıtlaSil
  32. ben eda ve tolgayı çok yakıştırıyorum

    YanıtlaSil
  33. hani resimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?

    YanıtlaSil
  34. ne zaman başlayacak sabırsızlıkla bekliyorum.Harun ve Edayı çok seviyorum başarılar

    YanıtlaSil
  35. bu filmde onların yani Harun ve Edanın kaderinini anlatıyor. böle bir aşk belkide hiç yok ama önceleri herşeyi ablasının mutluluğu için di ama ya sonra her seferinde Eda harundan kaçmak istesede yapamadı çünkü her defasında kader onları birbirine getirdi ve her defasındada birbirlerini çok sevdiler ama sonundada aşklarının bedelinden kaçamadılar çünkü her aşkın bedelini masumlar öder...

    YanıtlaSil
  36. ben bu dizini cok seviyoro EDA МУ HARUNU BIR BIRINE COK YAKISTIRIYORUM

    YanıtlaSil
  37. ARKADASLAR HEPINIZE SELAMLAR BEN KENDIM AZERIYIM TURK FILIMLERINI COK SEVIYORUM МУ ИШК HAYALIM VAR ISTANBULDA YASAMAQ UNUTULMAZ DIZISI SUPER DIZI

    YanıtlaSil
  38. batu yamuru vurmusmu yamur olecek mi yamur olurse bu dizinin anlami kalmaz

    YanıtlaSil
  39. kimse bilmiyor yarın serhan yavaşın doğum günü

    YanıtlaSil
  40. melda kadar güzelini görmedim dünyamda, hayatımda, yaşadığım sürece. Meldanın yeri çok başkaydı. Sırf meldam için edadan nefret ettim. ama eda suçlu. hak verin meldama.siz ablanıza yaparmıydınızz haaa susmayınn konuşunn ama eda yaptı. çünkü gözünü hırs bürümüş küstahın. melda hem haklı hemde edadan 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 kat güzell :D Ve son sözüm kıskananlarrr çatlasınnnnnn patlasınnnnn

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler