29 Ekim 2009 Perşembe

Unutulmaz 17. bölüm full izle



17. bölüm Çok heycanlı geçti gerçektende...Melda Harun ve Eda arasında birşeyler olduğunun farkındaydı ve onları başladıkları yerde bir araya getirdi...Ve de Melda Bilgisayarda onlara kurduğu tuzak sonucu Eda ve Harun'un kendisi ile yüzleşemeden gerçeği öğrenmesi oldu ve bölüm burda bitti...


16. Bölüm Hakkında Düşüncelerinizi ve görüşlerinizi Bizlerle yorum yazarak paylaşabilirsiniz...

























Paylaş: Facebook Twitter Google+

35 yorum :

  1. super bi dizi cok beyenerek izliyor ve hic kacirmiyorum tesekurler

    YanıtlaSil
  2. eda ve haruna bayılıyorum melda aralarından çıksın edada bebeğin harundan olduğunu haruna söylesin eda ve harun evlensin

    YanıtlaSil
  3. BU DİZİYİ ÇOK SEVEREK İZLİYORUM FAKAT BU İNTERNET ÜZERİNDEN DİZİ İZLEME ARTI Bİ ÜCRETE TABİMİ YANİ ADSL FATURAMIZDA KOTAYI AŞARMI ACABA
    LÜTFEN ACELE CEVAP

    YanıtlaSil
  4. emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. bu diziyi çok seviyorum ve keyifle izliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. dizim haketiyi reytikler sonuda buluyor

    YanıtlaSil
  7. UNUTULMAZ çok güzel genellikle güzel dizileri yarıda bitiriyorlar SERÇE GÖZYAŞI ÇETESİ bu dizilerde güzeldi ama bittirdiler inşallah bunu bitirmezler HARUN ile EDAYI çok yakıştırıyorum......................

    YanıtlaSil
  8. her zaman ki gibi çok güzel eda ve harun artık birleşsin bizimde çilemiz bitsin her bölümde birleşecekler bebeği harun öğrenecek diye beklemekten bıktık.

    YanıtlaSil
  9. SON CÜMLEDE HARUN NE DİYON ANLAYAMIYORUM BİR TÜRLÜ ANLAYAN VARMI

    YanıtlaSil
  10. dizi bitecek diyorlar bitmesin çok uzun zamandır böyle güzel bir aşk seyretmemiştik

    YanıtlaSil
  11. Aynen arkadaşa katılıyorum çok güzel aşk dizisi izliyoruz böyle güzel diziler uzun sürsün istiyoruz lütfen. ayrıca edayla harun çok güzel bakışıyorlar onlara bakarken zamanı unutuyorum unutulmazın unutulmazları.

    YanıtlaSil
  12. bende bu dizi hayranlarından biriyim.en son harunun cümlesini zorda olsa anladım.. eda çekil dedi sanırım kamerayı farketti...

    YanıtlaSil
  13. YA ARKADAŞLAR ANLAYAMADIM BU DİZİYİ TELEVİZYONDA İZLEDİMDE BÖYLE BİTMEMİŞTİ EDA HARUNA ABLAMA İHANET ETMEMELİYDİK DEMİŞTİ MELDADA DUYMUŞTU VE KÖTÜ OLMUŞTU İNTERNETTEDE EDA ÇEKİL DİYOR KAMERA EDANIN ARKASINDA DEYİLKİ KARŞIDA UNUTULMAZ YAPIMCILARI NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ ANLAYAMADIM ZATEN REYTİNK KAYBEDİYORSUNUZ AYNI BÖLÜMLERDEN SIKILDIM ARTIK BİRAZ HEYACAN VE GERÇEKLER ORTAYA ÇIKSIN YOKSA YAKINDA BENDE YAPRAK DÖKÜMÜNE DÖNCECEGİM EN AZINDAN HER GÜN DEĞİŞİK BİR ŞEYLER İZLİYORUM VE DİZİDE OYNAMA YAPIP YANILTMIYORLAR SİZ BİLİRSİNİZ.DİZİ ÇOK.

    YanıtlaSil
  14. harun orda melda eninde sonunda ogrenicek diyor fragmanlardaki oldugu gibi edayla harun aciklama yapacak melda innanacak cunki melda ile harun dans ediyor 18. bolumun sonunda ogrenenec bence cok acik gozukuyor ogrenirsede dizimiz bitmesin

    YanıtlaSil
  15. Unutulmaz unutulmaz oluyor her geçen gün dahada güzel oluyor zaten güzeldi harun ne kadar yakışıklı ayrı bir yakışıklılıgı var.ne olursunuz artık harun herşeyi ögrensin. ama sakım ha film bitmesin. şu güzel eda harun sahnelerinden bizi mahrum etmeyin isterdimki sadece ikisi oynasın.hele o müzikleri yokmu beni bitiriyor.harunun edayı evden alırken çalan müzik çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. ben yunanistadan yaziyorum dizi harika dizi lutfen bitmesin.

    YanıtlaSil
  17. unutulmaz dizisini çookk seviyorum lütven 17. bölüm atv avrupada yayınlansın lütven lütven
    seda

    YanıtlaSil
  18. eda ve harun çok yakışıyorlar eda artık ağlamasın meldadan nefret ediyorum
    özlem

    YanıtlaSil
  19. ah be melda nasıl suclarsın bu kadar eda yı oysa sen biliyordun ne kadar sevdiyini ah bide bilsen senin icin sevdiyinden canından vazgectiyini arkadaşlar bence edanın intarını yakında ögrenecek melda ama bu tavrı deyişmecektir

    YanıtlaSil
  20. yenibölümü sabırsızlıkla bekliyorum yeter artık ne olur eda üzülmesin bebeyi zarar görecekdiye korkuyo melda hamile oldugunu biliyo edanın sizce intikam ugruna bebeye bi zarar verirmi yani fiziksel bi tamasta bulunurmu edaya ?

    YanıtlaSil
  21. ya ben hep meldanın bu ilişkiyi ögrendiyi zaman edayla tartışma sırasında onu iteceyini bu sebeple bebeyi düşüreceyini düşünüyodum eda nın yani bi şekilde bence melda bebeyin dogmasına izin vermeyecek cünkü bebeyin harundan olması onu deli ediyo .

    YanıtlaSil
  22. selam ben ilk once atv ye tesekkurlerimi borc biliyorum yine harika ve kaliteli bir senaryoya imzasini atmis gercektende son da olsa asmali konak dizisi gibi unutulmuyacak buda adi gibi unutulmaz olacak gerci atv nin o kadar cok basarili dizileri olduki bu bastirdi emeginize saglik gercek bir ask oykusu bence melda buyuklugunu gosterip aradan cekilmeli zorda olsa ben umut hollandadan yaziyorum

    YanıtlaSil
  23. normalde tv.izleyen biriy değilim arkadışımın önerisiyle izledim ve gerçekden çok beğendim bitmesinide kesinlikle istemiyorum lütfen....

    YanıtlaSil
  24. üstte büyük harflerle yazan arkadaşım dizinin her bölümünde zaten bir heycan var,bu dizinin tek izleyicisi siz değilsiniz sadece SİZİNLE reyting kaybedilmez bundan kesinlikle emin olabilirsinz yaprak dökümünede çok meraklıysanız size zorla bu diziyi izlettiren yok lütfen siz rahatlıkla yaprak dökümünüzü izleyin...(öznur)

    YanıtlaSil
  25. Oznur arkadasimiza katiliyorum kimseye bu diziyi zorla seyretdirmiyoruz.Kim neyi seviyorsa onu da seyretsin. Ben sadece UNUTULMAZ hayraniyim. Bide Yaprak Dokumu hakkinda deyil UNUTULMAZ dizisi hakkinda yazsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  26. Arkadaslar duyduma gore dizi sadece 39 bolummus.Bununla ilgili bisey duyan varsa nolur cevap yazsin lutfen. Ya 17 bolum harikaydi. Sonunda Melda herseyi ogrendi. O da intikam alicak. Haruna yakinlasib Edayi kiskandiracak gulum bari. Zaten Melda ne yaparsa yapsin Harun Edayi seviyor ve ondan vazgecmeyecek. Sonunda Edayla Harun bas-basa kala bilecek. Harun Edayi operken Melda gelip goruyor galiba. Eyer oyleyse carsanba aksami her zamaki gibi super olacak.Allah'tan tek isteyim sadece Eda ve Harunun kavusub bebekleri ile mutlu olmalari. Bide dikkat etdinizmi bilmiyorum ama galiba Serhan Yavas zayiflamis. Yemin dizisinde sanki bir az daha kiloluydu ama olsun iki haliylede her zaman yakisikli. onu ve Ozlem Yilmazi cok seviyorum.Her zaman her yerde EDA VE HARUN. SIZI COK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  27. 100 bölüm olsun

    YanıtlaSil
  28. Arkadasimiza katiliyorum nolur 100 bolum olsun nolur. Cok guzel bir dizi hic bitsin istemiyorum. Nolur sesimizi duyun ve diziyi 100 bolum yapin lutfen.

    YanıtlaSil
  29. Dizi harika/ azerbaycan sizleri cox sevir.

    YanıtlaSil
  30. Ben de arkadaslara katiliyorum.Dizi 100 bölüm olsun.Azeri kiz.

    YanıtlaSil
  31. ya bence arkadaşlar meldaya çok yazık bi yanda kardeşi bi yanda nişanlısı ayrıca eda hep birbirimizden uzak duralım diyo ama herzamanda haruna sarılıyo senariste burdan sesleniyorum sırf eda ve harun birleşicek diye melda bu kadar düşürülmemeli

    YanıtlaSil
  32. \☻/

    / \harun

    YanıtlaSil
  33. deniyorum bi düzeltemedim
    \☻/

    / \

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler