29 Ekim 2009 Perşembe

Unutulmaz dizisi 18. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



Nihayet Atv Unutulmaz hayranları ve sevenlerinin sesini duydular ve bölüm bitimi fragmanı yayınladılar...Buda sevindirici bir haber 18. bölüm fragmanı sitemize eklenmiştir biraz geç açılabilir o yüzden bekleyiniz...

Link: Unutulmaz 18. bölüm fragmanı


~~~~Unutulmaz 17. bölüm izle

17. Bölüm tam anlamıyla bir hesaplaşma diyebiliriz ve Bir yanda Tolga Eda'dan Şüpheleniyor...Bir yanda ise Melda Eda ve Harun'un arasındaki aŞkı ortaya çıkarma isteğiydi...Ve Melda sonunda Gerçeği öğrendi...

18. bölümde bizleri neler bekliyor...
  • Melda Tuzağına devam mı edicek...
  • Harun ve Eda gerçeği bile Melda ile yüzLeşebilecek mi ?
Unutulmaz dizisi 18. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

194 yorum :

  1. çok saçma bir dizi iğrenç

    YanıtlaSil
  2. melda ogrenirse dizide biter ne olur seneryoyu uzatin cok guzel bir dizi

    YanıtlaSil
  3. o igrec diyende igren dizi gormemis galiba soyle bir kanallari gezsin seneryoyu ben cok begeniyorun tesaduf olabilir ablasiylada yatsaydi harun tabiki igrenc olurdu ama mantikli

    YanıtlaSil
  4. super bir dizi bitmesin ne olur emegi gecen herkeze tesekurler atv kanalinada

    YanıtlaSil
  5. bu haftada suuuuuuupeeeeeerdi dizimiz

    YanıtlaSil
  6. fragmani verdiginiz icin tesekurler ne olur dizi bitmesin cok uzuluruz seneryoyu uzatin

    YanıtlaSil
  7. dizi bitmesin ama şu konuyada bi son verin lütfen HARUNUN aşkı zor bulunur insanlar bu aşk için (imrendiklerinden)seyrediyolar ama dizi bitmesin

    YanıtlaSil
  8. állahim ne kadar duygu dolu ne kadar da hayatin icinden cok mukemmel gercekci rol yapiyolar cok heyacala seyrediyoruz boyle guzel seneryolar gormek istiyoruz dizimiz bitmesin lutven

    YanıtlaSil
  9. boyle guzel bir ekip ne kadadayakismis oyuncular severek seyrediyoruz devamini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  10. heyecandan mideme agrilar giriyor kendimi cok kaptiriyorum diziye cok reklam koyuyolar haftayi getiremiyoruz

    YanıtlaSil
  11. viyanadan yaziyorum dizinizi severerek heyacanla izliyoruz cok izleyen kitleniz var burda herkeze tavsiye ediyorum devamini bekliyoruz calisanlara ve yapimcilara oyunculara tesekkur ediyoruz

    YanıtlaSil
  12. bence melda ogrensin sonra harun ve eda mucadele etsinler bir sekilde zamanla alisacaklardir ailesi ama dizimiz bitmesi bak idda ediyorum bu dizi birinci olacak piyasada cok dizi oldugundan herkez kesvedemiyor

    YanıtlaSil
  13. tek kelimeyle suuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  14. bu dizi yuzunden uykularim kaciyor tekrar tekrar seyrediyorum ama bikmiyorum bu bolumde harikaydi

    YanıtlaSil
  15. unutulmaz dizisi unutulmaz olacak

    YanıtlaSil
  16. harun bebegi ogrensin artik melda babegi duyarsa uzaklasabilir duydu yuklu bir dizi basarilar

    YanıtlaSil
  17. bu dizi icin bir kampanya duzenliycem artik bitmemesi icin korkuyoruz bitecek diye herkez baksin serhan yavasi hep ekranlarda istiyoruz bu zamana kadar neden saklamis kendini bizden

    YanıtlaSil
  18. fotograflar cok guzel hep bakiyorum agva da cok guzel bir yermis gitmek isterdim baya zor sartlar altinda cekiyosunuz diziyi herkeze tesekuler keyfle seyrediyoruz arkanizdayiz

    YanıtlaSil
  19. dizi hep olumlu yazilar var cok az negatif olanlar cok sevilecek bu dizi zamanla

    YanıtlaSil
  20. dizi cok duygulu bir dizi emegi gecen her kese tesekür ederim
    eda bebegin harundan oldugunu neden gizliyor anlamadimki zaten
    her sey ortaya cikmaya basladi bile dizimiz gelecek bölümlerde
    dahada karmasik bir hal alacak gibi görünüyor oyunculara ve senaristlere kolay gelsin eda lütfen söyle artik gercekleri ya

    YanıtlaSil
  21. 17. bölüm çok güzeldi inanın izlerken yerimde duramadım heyecandan .bu bölümde müthişti haftayı nasıl beklicem bilmiyorum fragmanda müthiş meraktan ölücem valla .aşkı insan bu kadar güzel nasıl ifade eder yaçok güzel bir aşk işleniyo filmde tek kelimeyle sıradışı muhteşem eda ile harun sahneleri çok güzeldi böyle devam etsin onlar birbirine aşkını söyledikçe dizi daha da heyecanlı oluyor allah yolunuzu açık etsin

    YanıtlaSil
  22. Unutulmaz dizi gercekten unutulmayacak bir dizi. Acaba Melda Edanin yerinde olsaydi ne yapardi? Melda cok kararsiz Eda ise sevgisine askina ragmen, ablasi icin aci cekmeyi goze aldi. Her hafta heycanla bekliyoruz. Bakalim 18 bolum nasil olacak. Seval tolganin sevgisini kazana bilecekmi kotulugune ragmen??? Harun Eda artik kavusunlar diyorum.

    YanıtlaSil
  23. Harun Edanin Meldanin kardesi oldugunu bilmedigi icin, Edada kararsiz oldugundan ortaya cok guzel ask dogdu. Cok guzel ve muhtesem bir UNUTULMAZ dizisi oldu. Tek suclu Meldadir.

    YanıtlaSil
  24. unutulmaz dizisitek kelimeyle bu hafta cok heyecanliydi haftayada cok heyecanli gibi gozukuyor hafta ne zaman gelcek sabirsizlikla bekliyorum edayla harunun sahneleri cok guzeldi anlatamam ne kadar icten yapiyolar rollerini hele harunu bakislari cok icten boyle sahneler cok olsun

    YanıtlaSil
  25. bu haftada aski dolu dolu yasattiniz bize emegi gecen herkeze tesekurler ne denir bilmiyorum cok guzel oynu yolar kaptiriyorum kendimi sanki hayatin icinden

    YanıtlaSil
  26. lütfen eda bir karar vererek tüm gerçekleri haruna söylesin bebek ve tolgayla ilgili ve birlikte mücadele etsinler süper ya eda ve harunu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  27. unutulmaz dizisi yuzunden hic bir diziye bakamaz oldum itici geliyor obur diziler bana bilmiyorum unutulmaz dizisi unutulmuycak basarilar

    YanıtlaSil
  28. 17 ci bölüm süperdi 18 ci bölümde fırtınalar kopacak bence melda intikam almak için eda ile harunun arasını bozmaya çalışacak melda harunla samimi pozlar verip edayı kıskandıracak melda edanın harunla arasına girdiğini sanıyor eğer melda edanın günlüğünü okursa intikam ateşi sönecekdir ve edaya hak verecektir.

    YanıtlaSil
  29. sahane muhtsem,lütfen ama lütfen bitmesin.oyunculara basarilar.aska inanmayanlara,askin varoldugunu anlatiyor bu dizi.

    YanıtlaSil
  30. fragmani izliyorum carsambayi nasil getirecez cok heyacanli 18.bolum unutulmaz dizisini sonuna kadar destekliyoruz

    YanıtlaSil
  31. serhan yavasa ask filimleri cok yakisiyor ask adami onun icin rolunude icten oynuyor basarilarinin devamini diliyorum

    YanıtlaSil
  32. 17.bölüm harikaydı işte buu ya buuuu beklediğimiz sahne dönüp dolaşıp aynı bölümleri izlemekten sıkıldım 17. bölüm de diğerleri gibi olsaydı diziyi izlemeyecektim melda gerçek yüzünü gösterdi edaya hain dedi kendim 5 tabak fazla çıktı harulun edaya aşkını söyleyişi harikaydı 18. bölümü fragmanını harikaydı sabırla bekliyorum inşallah bebeğide söylereda unutulmazyapımcısı böyle gerçeklere devam SİZİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  33. BU DİZİNİN HİÇBİR ANLAMI YOK BUNU İZLEYE İZLEYE RÜYALARINDA BİLE UNUTULMAZI İZLİYCEKLER OYSAKİ KASABA ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  34. arkadasa katilmiyorum unutulmaz dizisi cok harika birinciligide gorucez insallah

    YanıtlaSil
  35. haftaya rekor kiracaz insallah 18. bolumu sabirsizlikla bekliyorum

    YanıtlaSil
  36. bencede unutulmaz dizisi çok güzel çarşamba gününü sabırsızlıkla bekliyorum dizide herşey ortaya çıkıyor artık bencede melda herşeyi öğrensin harunla eda çok yakışıyorlar zaten harun bebeği öğrendiği zaman edayı asla bırakmaz ikisi birlikte çok mutlu olurlar bence

    YanıtlaSil
  37. evli olsun bekar olsun her kadın harunun edayı sevmesi gibi sevilmeyi ister zaten dizinin can damarı bu aşk sahnelerinin çok gerçekçi oluşu başarılarınızın devamını dilerim bu heyacan sönmesin

    YanıtlaSil
  38. ya ben anlayamıyorum bu unutulmaz dizisi yapimcılarını dun dizide izledimde eda haruna ablma ihanet etmemelidik dedi ve meldada duydu internette izledimdede farklı söz kullanıyor harun kamera edanın arkasında deyılkı karşisında yapımcılar ne yapmaya çalışıyorlar zaten reytink kaybediyorlar dönup dolaşip aynı noktaya gelirse bende artik izlemiyecegim serhan ve özlem icin izliyordum ama böyle giderse onlardanda vaz geçecegim sevgiler

    YanıtlaSil
  39. süüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  40. sabirsizlikla bekliyoruz haftayi dizimiz bitmesi her sey guzel olur insallah bitmesini istemiyoruz sanki melda ogrenince bitcek gibi geliyor bitmesin en azindan 110 120 bolum seyredelim ne olur

    YanıtlaSil
  41. dizi çok güzel yayından kaldırılacak diyorlar lütfenn kaldırılmasın çok severek izliyoruzz

    YanıtlaSil
  42. harika birdizi oyuncular harika cok gercekci oynuyorlar insallah devami gelir insallah filimin ortalarina dogru sacmalamazlar cogu dizilerde de oluyorda.devamini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  43. okadarda süüüüper deyil

    YanıtlaSil
  44. 17. bolumun sonuda harun melda eninde sonunda ogrenecek diyor ama eda dizinin sonunda iki mizde ablama ihanet ettik diyor anlayamadim merekla haftayi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  45. unutulmaz dizisi cok guzel kelimelerle ifade edemiyorum 17. bolumde harunun ask sozleri bakislari allah olamaz boyle bir sey nefesimizi tutarak izledim haftayi sabirsizla bekliyorum internetten eski bolumleriyle avunuyoruz hafta gelene kadar

    YanıtlaSil
  46. butun yapimcilara calisanlara tesekurler boyle suuuuuuupeeeeer dizi izlettikleri icin devamini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  47. HER BİTEN BÖLÜMÜN ARDINDAN DİĞERİNİ MERAKLA BEKLİYORUM. FRAGMANIN ERKEN YAYINLANMASI GÜZEL OLDU.TEKRAR TEKRAR İZLİYORUM. TÜM EKİBİ, ÖZELLİKLE OYUNCULARI VE SENARİSTLERİ KUTLARIM. ELİNİZE, KOLUNUZA , YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
    "NUR"

    YanıtlaSil
  48. bende izliyorum fragmani tekrar tekrar izliyorum heyecan basiyor sabirsizlikla bekliyorum haftayi

    YanıtlaSil
  49. SÜPER DİZİ YA İĞRENÇ DİYEN BEĞENMEYEN LÜTFEN SUS HARUN VE EDA SÜPERLER

    YanıtlaSil
  50. melda biraz gec ogrense iyi olurdu boyle tutku dolu bakislar edayla harundan cok istiyoruz kiskancliklari 18. bolum harika gececek gibi duruyor baktikca heyecan basiyor

    YanıtlaSil
  51. unutulmaz dizsini hayranlari hadi destek dizimiz bitmesin cok uzululuz ask ve tutku dolu cok gercekci yeri geldimi icini acitan hayatin gercekler bu diziyi izleyenler abla kardes diye bakmasin olaya bura aks anlatiliyor anlayana

    YanıtlaSil
  52. bende abla kardes diye bakmiyorum burada ask anlatiliyor harun aski edada buldu sadece meldayla evlenmek icin evlenecekti harun askini buldu eda ve harun

    YanıtlaSil
  53. unutulmaz olduğu kadar inanılmaz bir dizi. severek izliyorum. ama lütfen bitirmek gibi bir şey düşünmeyin. zaten tek bir dizi izliyorum o da unutulmaz. emeği geçenlere teşekkürler. ayrıca o sahneler ne kadar gerçekçi tek kelime ile bravo...

    YanıtlaSil
  54. ya neden bizim dizimize kötü cümleler kuruyorlar televizyona bir bakın allah aşkına ne kadar saçma sapan diziler uzun süreler oynuyor millet unutulmaz a çevirmiş gözünü demek ki izleniyor ki bu kadar eleştiriliyor benim severek izlediğim tek karesini dahi kaçırmadığım tek dizi lütfen insaflı olun eleştirirken tarafsız olun inşallah uzun soluklu olur dizimiz bitirirlerse bizden çekecekleri var ona göre ....allah yolunuzu açık etsin

    YanıtlaSil
  55. bu dizi birharika ismi gibi kolay kolay unutulmayacak ve hafızalardan silinmeyecek harika bir dizi emeği geçen tüm oyunculara ve yapımcılara çok deşekür ederim.ayrıca eda ile harunu çoooooooooooooooook beğeniyorum ve evlenmelerini isdiyorum ayrıca edanın ve harunun meldaya ihanet etmediğini vede harunun aşkını hakeden bence eda diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  56. lütfen dizi bitmesin büyük bir keyifle ailece izliyoruz.ders programımı bile bu diziye göre ayarladım.biterse üzülürüm.dizinin olacağı günü iple çekiyoruz

    YanıtlaSil
  57. melda bildiğini açıklamasın kesinlikle harunla eda kaçak görüşmelere devam etsinler .......heyecan artsınn...

    YanıtlaSil
  58. melda da başka birine aşık olsun oda harunu aldatsın.ama harunu asla unutamasın.edanın karnıda biras büyüsün artık hala incecik duruyorr...

    YanıtlaSil
  59. unutulmaz dizisin kesinlikle kacirmiyorum heyecana devam kacak gorussunler biraz heyecanli oluyor cok ada ile harun baklari cok gercekci emegi gecen herkeze tesekurler

    YanıtlaSil
  60. hafta geeeeeeeecmiiiiiiiiyoooooooor unutulmaz izleyicileri sabirsizlikla gun sayiyorum

    YanıtlaSil
  61. web sitesi cikmiyor neden framanlara bakiyorum ben hep

    YanıtlaSil
  62. öncelikle bu diziyi yazan senaristlerin ellerine yüreklerine sağlık meldanın öğrenmesi bu dizinin bitmesi kesinlikle öğrenmemesi lazım şayet birileri bişeyi öğrenecekse bu kesinlikle harun olmalı edanın bebeğinin babası olduğunu heycan dolu çok güzel bi dizi umarım ömrü uzun olur dizinin reyting kurbanı olmaz

    YanıtlaSil
  63. evet çok güzel bir dizi gerçek aşkı fedakarlığı anlatıyor.harunun hayranıyım.sonuna kadar eda ve harun.umarım 18.bölümde harun bebeği öğrenir.hep böyle temiz ve güzel bir aşk istedim ama olmadı.enazından dizilerde görüp izliyoruz bu dizi gerçekten unutulmaz.SERHAN seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  64. unutulmaz için çarşamba çabuk geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  65. eda ie harun a bakınca böylesine güzel bi aşkın yaşanabileceğini düşünüyoruz.bi şekilde mutlu olsunlar biz de imkansız demeyelim böyle bi aşka.

    YanıtlaSil
  66. merhabalar gercekten harika bi aşk var ortada ama engelde büyük bence eda daha fazla fedakarlık yapmamalı diye düşünüyorumçünkü onun yerinde ablası olsa aynı şeyi yapmazdı.. bide şu sevala gıcık oluyom yaa uyuz kız..!!!

    YanıtlaSil
  67. ARTIK MELDA ARADAN ÇEKİLSİN BENCE Bİ ABLALIK YAPSIN EDA İLE HARUN BİRLEŞSİN YA İKİSİNİ TUZAĞA DÜŞÜRÜNCE ELİNE NE GEÇECEK MUTSUZ OLAN O OLACAK HABERİ YOK BENCE ORTALI KARŞITIRSADA HERŞEYİ ÖĞRENSEDE HARUN EDADAN VAZGEÇMEZ BENCE BOŞUNA KENDİNİ YORUYOR MELDA ZARARLI ÇIKACAK OLAN O ZATEN HARUNADA HİİİİİİİİİİİİİİÇ YAKIŞMIYOR Kİ ABLASI GİBİ DURUYOR YANINDA YAPIMCILARDAN RİCA EDİYORUM AYNI SAATİNE DÖNSÜN DİZİ DAHA ERKEN BAŞLASIN YAAAAAAAAAAAA 20:00 DE BAŞLASIN.SONLARA DOĞRU SAKIN SAÇMALAMAYIN LÜTFEN MUTLU SONLA BİTSİN.SEVENLER MUTLU OLSUN(EDA&HARUN)...ÇÜNKÜ HARUNU EDA HAK EDİYOR SUÇLU OLAN TEK KİŞİ MELDA ÇÜNKÜ ARADAN ÇEKİLSİN İNSAN ÖNCEDEN TANIŞTIRMAZ MI YA SEVGİLİSİYLE OH OLSUN KAPARLAR BÖYLE SENDE ORTADA TEK KALIRSIN MELDA HANIM...........GİZEM BARUT YAŞ 17 LİSE 3 ÖĞRENCİSİYİM HİÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUM 100-150 BÖLÜM OLSA HİÇ BIKMADAN İZLERİM VALA...

    YanıtlaSil
  68. hayatımda izlerken ağladığım tek dizi..süperr ya ..oyunculukları,senaryo herşey mükemmel..ne olur dizi bitmesin..az da olsa gerçek hayattan azcık kopup bu diziyle hayat buluyoruz..

    YanıtlaSil
  69. OH OLSUN KAPARLAR BÖLE SENDE ORTADA TEK KALIRSIN BU CÜMLE AKILLARA ZARAR.PLAKET VERİN Bİ DE SADECE İSMİNİ BİLDİĞİ KİŞİDEN 1 GÜNDE ÇOCUK SAHİBİ OLACAĞI İÇİN.

    YanıtlaSil
  70. MÜKEMMEL BİR DİZİ HARUN EDA İLE BİRLİKTE MÜCADELE EDEREK DİZİ DEVAM ETSİN TEK KELİMEYLE UNUTULMAZ

    YanıtlaSil
  71. bu dizini cok hizli ilerlemesi korkutuyor insani cabuk bitmesin seneryoyu uzatsinlar omru uzun olsun dizimizin

    YanıtlaSil
  72. dizi super. herseye ragmen harika bir ask!!!!

    YanıtlaSil
  73. SUPER 1DİZİ SENELERCE İZLEYE BİLİRİM BIKMADAN USANMADAN

    YanıtlaSil
  74. bu bolum cok guzeldi.haruna helal olsun her zaman edanin arkasinda bence bir kadin icin cok guzeldir.18 bolumde bekledigim oluyo nihayet eda haruna karsilik veriyo.gercekci olmak lazim bence cok az insan boyle yakisikli ve bu kadar seven adama karsi koyar.nedeni ne olursa olsun.bundan sonra eda ve harun elele verip melda ve tolgaya karsi mucadele etmeleri gerekiyo.artik harunda bebegi ogrensin.

    YanıtlaSil
  75. bölüm harikaydı bu dizi öyle kolay kolay bitmez reytinkler ortada bu diziyi izleyen bi cok kişi tanıyorum hepside hastası her bayan böylesine sevilmeyi ister bu büyük aşk herkesi diziye baglıyo inadına eda harun...

    YanıtlaSil
  76. ah be melda nasıl suclarsın edayı böyle biliyordun ne kadar cok sevdiyini bide bilsen senin için sevdiyi'nden canın'dan vazgectiyini .yakında melda ögrenecek eda'nın intaharını ama bu tavrı deyişmeyecektir.

    YanıtlaSil
  77. canım eda'mya önce terk edildi sustu sevdiyinden gecti canına kıydı yedmedi bide aile'sindenden oldu bebeyi için başkasına sıgındı hepsine güçü yetdide bi yüreyine sözü geçmedi vazgecmedi sevmek'ten şimdi gerçek yüzünü gördüyümüz melda'ysa onun hamile oldugunu bile bile canını yakma peşinde intikam ugruna gözü hiç bişey görmüyo. canım eda'mın şimdi tek korkusu bebeyin zarar görmesi yeter artık ya sevenler mutlu olsun...

    YanıtlaSil
  78. ya unutulmaz ın resmi web sitesi açılmıyo farklı bir sayfa çıkıyo neden yardım edin resimlere bakamıyorum

    YanıtlaSil
  79. bi sorun varmış ay sonu olması nedeniyle fec de belirttiler en kısa zamanda düzelecekmiş.

    YanıtlaSil
  80. unutulmazin web sitesi cikmiyor orasi cok guzeldi neden cikmiyooooooooor

    YanıtlaSil
  81. ben bu diziye tekrar tekrar bakiyorum doymuyorum hadi gel carsamba

    YanıtlaSil
  82. eda harun bıraz kopuştu sıkılmaya baslamiştım 17 bolum guzeldı ama bence melda anlamayacak melda izleken baska seyden bahsedecekler 18 bolumde melda onları gordugunde uzak oldugun için edayı tanımıcak ve öbür kız zanecekler harunla arası bozulcak yıne ve harun edanın yakasını bırakmıcak bencede bırakmasın karsılıklı sevmek varken tek taraflı sevmek sadece acı verır insana

    YanıtlaSil
  83. fakli olalar fragmanlar cikabiliyor 18.bolumde ogreneck gibi geliyor ama bencede ogrenmeycek melda ogrenmesin biraz surukleyici olsun olaylar dizimiz uzun omurlu olsun

    YanıtlaSil
  84. ya gecen ki bolumde batu gibi geldi bana harunun dusmani cocuk aldirdigini bir batu biliyor birde ablasi batu olmasin bence cok guzel anlasiyolar hosuma gidiyor arkadasliklari batunun espirilerine bayiliyorum

    YanıtlaSil
  85. wep sitesini istiyoruz ne oluryapin artik orda iyi vakit geciriyorum resimlere bakiyoruz

    YanıtlaSil
  86. arkadaşlar nisa karekteri için gözde mukavelat la anlaşılmış bi bilginiz varmı demekki yakında diziye gelecek nisa ya ne olur edaya yakın olsun bi dostta bi sırdaşa ihtiyacı var canım benim çok yalnız kaldı...

    YanıtlaSil
  87. dizi gününü dört gözle bekliyoruz ama eda ve harun birleşsin daha farklı konu bulsunlar her hafta gerilmekten bıktık.

    YanıtlaSil
  88. bencede diziye gelecek nisa karekteri diziye renk katacak gibi geliyor insallah arkadasin dedigi gibi edayla anlasirlar cok heyecanlaniyorun bu dizi icin

    YanıtlaSil
  89. arkadaslar wep sitesi neden olmuyor bilen varmi

    YanıtlaSil
  90. Diziyi izlerken ask oyle guzel sihirli bir kavrama burunuyor ki bu da insani etkiliyor.Harunun davranislari,sozleri, bakislari edaninda o kadar dogal ki etkileyici devamini merakla bekliyorum,basarilar.

    YanıtlaSil
  91. Suskunluğum yerini
    Gözyaşlarıma bıraktı
    Dudaklarım sadece
    Hüzünlü şeyler söylüyor
    Ümitsiz kalıyorum
    Kalbim kan ağlıyor
    Yüzümde sadece
    Acının ifadesi
    Sadece acizliğime gülüyorum
    Özlüyorum bekliyorum
    Ama konuşamıyorum
    Suskunluğum yerini
    Göz yaşlarıma bıraktı..
    Bu diziyi ancak bu şiirimle yorumlaya bilirdim...melek avcı

    YanıtlaSil
  92. ya arkadaşlar 17.bölümün sonunda Harunun dediğini anlamayan arkadaşlar vardı.ben tekrar tekrar seyrettim Harun Edaya {senide alıp gidecektim diyor}.Meldada duyuyor orda bitti zaten.bence 18.bölümde Melda intikam planlarını uygulamaya başlayacak.Harun ve Eda yı zor günler bekliyor.umarım bebeğide öğrenir bu bölüm.

    YanıtlaSil
  93. MERHABA ÖNCELİKLE BU DİZİNİN TUTKUNUYUM DİYEBİLİRİM HELE ŞÜKÜR MELDA BÜTÜN GERÇEKLERİ ÖĞRENDİ ASIL EN GÜZEL VE EN SOLUKSUZ BÖLÜMLER BİZİ BUNDAN SONRA BEKLİYOR. AMA EDA BU ÇEKTİĞİ ACILARA NEREYE KADAR DAYANABİLİR ORASI BİLİNMEZ EN ÇOKTA MERAK ETTİĞİM HARUN BEBEĞİN KENDİSİNDEN OLDUĞUNU NE ZAMAN ÖĞRENİCEK ARTIK HEP BİRLİKTE İZLEYİP GÖRÜCEZ UMARIM BU DİZİ UZUN YILLAR SÜRER. OYUNCULARIN BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
  94. tek kelimeyle super bir dizi

    YanıtlaSil
  95. tek kelimeyle harika bi dizi ya iğrenç diyen kişide izlemesin yorumda yapmasın!!!!!

    YanıtlaSil
  96. super bi dizi :D

    YanıtlaSil
  97. Eda & Harun <3

    YanıtlaSil
  98. 18. BÖLÜM FRAGMANI ÇOK ETKİLEYİCİ.SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.AMA BENCE HARUN BEBEĞİ ÖĞRENEMEYECEK.BU İŞ UZAYIP GİDECEK. E DİZİNİN DEVAMI İÇİN BU MECBUREN GEREKLİ! BİZ DE DAHA ÇOOOK KRİZLERE GİRECEĞİZ. İZLEMEYE DEVAM...

    YanıtlaSil
  99. en son bolumde harun edanin konusmlarindan supelendi bana bir sey soyle dedi ama eda iyi geceler dedi bebegin kendinden oldunu tahmin etmeye basladi en sonunda ogrenecek ama ne zaman

    YanıtlaSil
  100. unutulmazin wep sitesini bilen varmi cok guzeldi orasi nerde yapsinlar artik

    YanıtlaSil
  101. kendimi eski bolumleriyle avutuyorum bakmaktan hic sikilimiyorum bu diziyi yapan yapimcilara ne kadar tesekkur etsek azdir hayatimda ilk defa mukemmel bir dizi seyrediyorum

    YanıtlaSil
  102. ey ask sen nelere kadirsin askki bu kadar guzel anlatan yasatan bir dizi meldaya harun asik olmamasti sadece ilgi duyuyordu ama edayla aski buldu harun askinin arasinda duruyor herkeze nasip etsin ALLAH boyle ask EDA ve HARUN

    YanıtlaSil
  103. dizinin resmi web sitesi açılmıyor yerine başka bir site çıkıyor arkadaşlar site kapandımı?yoksa sorun mu var bileniniz varsa lütfen yazın sizdede aynısımı oluyor

    YanıtlaSil
  104. evet bizdede aynisi oluyor web sitesi cikmiyor bilmiyorum bilen varsa soylesin

    YanıtlaSil
  105. meLd kesn öğrenmick öğrenrse dizinin btceğini herkes bilio diziyi yakından takip ediyorum edayla harun yasak aşk yasıcaklar ama yasıcaklar bu askı melda öğrncek ve tuzağın advm edick edayı süründürck

    YanıtlaSil
  106. bn edayla harunu yakışırıorm meldayla hiç yakışmıolar ikisi berber olsa dha ii olck ki zaten dizinin amcaı yasak aska engel olunablckmi yda vazgeclmezmii bu kadr ask

    YanıtlaSil
  107. gel artık çarşanba gel zaten sitede açılmamış vakit geçmiyor arkadaşlar bari yeni bölüm hakında taminlerde bulunalım herkes yeni bi başlık acıyo taminlerimize yorum yaparsak bölüm hakındada bi fikir sahibi oluruz. EDA&HARUN yazdı...

    YanıtlaSil
  108. çok güzel ama dizi haftasonu olsun hafta içi olduğundan ve geç çıktığından sonuna bakamıyorum erken olsun lütfen

    YanıtlaSil
  109. ya artık haftaiçi tekrarı yok allahını seven tekrar saaatini yazsın lütfennn benimde sesimi duyun nolur nolur yalvarırım

    YanıtlaSil
  110. bende kanal yayın akışına baktım ama yok tu onyedinci bölüm tekrarı ne zaman yayınlanacak bilen varsa lütfen yazınya tekrar tv den izlemek istiyorum.bu diziyi ve eda yı çok seviyorum....

    YanıtlaSil
  111. ya edanın karnı hiç mi büyümez orası çok saçma karnı hiç büyümüyor nasıl hamile

    YanıtlaSil
  112. dizinin web sitesi cikmiyor neden bir aciklayin bilen varsa ne olur

    YanıtlaSil
  113. gerçektenhiç bitmesini istemediiğiö bir dizi inşallah edayla harun bir araya gelir

    YanıtlaSil
  114. ya arkadaşlar bende unutulmazın fanatik izleyicisiyim kimse bitmesini istemıyor ama dönüp dolaşıp başa gelmesidendende gına geldi bence gercekler ortaya çıksın eda harun ve bebek mutlu olsun melda günlugü okuyunca anlayacaktır iki erkek kardeş ikide kız kardeş okadarda çarpıklaşsın ıstemıyorum bu bir filmde olsa

    YanıtlaSil
  115. Diziyi izledikten sonra belkide unuttugumuz askin bu yonu hafizamizda tekrar canlaniyor.O yuzden bu ask bizi bu kadar etkiliyor.Cok hos ve keyifli basarilar diliyorum.

    YanıtlaSil
  116. senaryo süper oyuncular süper. lütfen bitmesin bu dizi:( haftada izledigim 3 diziden biri bu cok güzel gercekten. yönetmene ve oyunculara sonsuz teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  117. BENCE HARUN MELDAYI SEVSİN EN ÇOK ONA YAZIK OLUYOR SENARYO ÖYLE OLSUN LÜTFENNN

    YanıtlaSil
  118. unutulmaz dizisinin web sitesi olmuyor oraya bakmaktan keyf aliyordum birde sesli verseniz su fragmanlari

    YanıtlaSil
  119. melda'nın nesine yazık oluyo ya one yaşadıki bütün acıları eda çekiyo ve eda nın sevgisi kat kat üstün melda'nın tek aşkı işi harun gerçek sevgiyi eda'da gördü .anlaşılan siz son bi iki bölümdür izliyosunuz .tabi busizin görürüşünüz amaben katılmıyorum.

    YanıtlaSil
  120. bence çok güzel bi dizi
    her hafta heyecanla bekliyorum dizi gününün gelmesini. Melda sonunda gerçeği öğrendi ama bu kadar Harun konusunda diretmesini ve Edayı her seferinde suçlamasını anlamıyorum. Bide fragmanı hemen dizi bitiminde verdiler çok sevindimmm..............
    Eda ve Harun sizi çokkkkkkkkkkkkkk ama çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum. Unutulmaz dizisi bitmesin lütfennnnnnn!!!!!!!!......

    YanıtlaSil
  121. haklısınız arkadaşlar unutulmaz gerçekten süper bir dizi bende bitmesini istemiyorum duyduğuma göre en az 39 bölüm çekmeyi düşünüyorlarmış eda ve harunu çooook seviyorum bu projeyi yapanlara teşekürler.

    YanıtlaSil
  122. haklısınız arkadaşlar unutulmaz gerçekten süper bir dizi bende bitmesini istemiyorum duyduğuma göre en az 39 bölüm çekmeyi düşünüyorlarmış eda ve harunu çooook seviyorum bu projeyi yapanlara teşekürler.

    YanıtlaSil
  123. kusura bakmayın sistemi karıştırdım 2 kere yorum yolladım.

    YanıtlaSil
  124. ay wep sitesi olmus cok sevindim tesekurler

    YanıtlaSil
  125. nisa karakteri icin gozde mukavelet diyi bir sahis giliyormus tanimiyorum o sahsi guzel seyler olur insallah

    YanıtlaSil
  126. unutulmaz dizisini 39 bolum olucakmis diyolar cok sacma bu kadar tutulan bir dizi ne olur daha cok olsun bitmesin dizimiz

    YanıtlaSil
  127. arkadaslar unutulmaz dizisi icin habarler dolaniyor ortalikta 39 bolum surecekmis diye cok uzuluruz cok sacma diziler uzun sureli kol gezerken cok uzuluruz

    YanıtlaSil
  128. Sizce Melda rüya mi görüyor yoksa gercek mi? yani fragmanin sonu (18. bölüm)

    YanıtlaSil
  129. diziyi çok begeniyorum ama saatinden hiç memnun degiliz onu bekleyelim derken çok geç oluyor lütfen saatini ayarlayın saatinden dolayı diziden sogumaya başladık.....

    YanıtlaSil
  130. bencede öyle yaa saat 20.00 baslasin daha iyi ya! OKUL var! :(

    YanıtlaSil
  131. simdi 18. bolumun ozetini okudum dahada heyecanlandim sabirsizlikla carsambayi beliyorum melda ruya goruyor bence ozetinde ogreniyor diye birsey yazmiyor

    YanıtlaSil
  132. sesli fragmani gördüm cok heyecanli! carsamba gelsin artik :D:D

    YanıtlaSil
  133. Evet bitmesin!

    YanıtlaSil
  134. HARİKA BİR FİLM BİZLERİN SESİNİ DUYUP FRAGMANINI YAYINLADIĞINIZ İÇİN ÇOOOKK TEŞEKKÜR EDİYORUM.LÜTFEN FİLMİ BİTİRMEYİN HAFTAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.k

    YanıtlaSil
  135. lütfen fragmanlarını sesli yayınlayın

    YanıtlaSil
  136. ben 17. bölümde şunu fark ettim seval edaya tolgaya aşık olduğunu söyledi ama eda hiç arkadaşını düşünmedi bile keşke arkadaşımın sevdiği adamı elinden almasaydım demedi edanın bu yaptığına bencilik denir ablasını üzmek istemiyo ama herkesin de duygularıyla oynuyo böyle arkadaşlık olmaz arkadaş kardeş demektir edada azıcık bile olsa arkadaşını üzdüğü için pişmanlık duymadı...arkadaşlık birbirine değer verendir

    YanıtlaSil
  137. fragmanda eda sadece sana ait oldum diyor bunu inşallah içinden söylemiyordur

    YanıtlaSil
  138. bence içinden söylemiştir...ben fazla verdikleri firagmanlara inanmıyorum hep bizi yanıltıyolar 15. bölümde tamam dedim eda haruna bizim bebeğimiz dedi artık harun herşeyiöğrendi meerse tolayla bizim bebeğimiz dedi onun için firagmanlara fazla inanmıyorum hep bizi yanıltıyolar emiim eda o sözü içinden söylemiştir

    YanıtlaSil
  139. bence de icinden soyledi hala melda harunla edayi opusurken ruyasinda goruyor bence cok yaniltiyolar

    YanıtlaSil
  140. belkide beni serhan yavas degilde dizideki kisiligi etkiliyor herkez boyle birisile ask yasamak ister serhan yavas cok yakisikli rportajlarini okudugum gibi karekteri de cok duzgun bir insan ne diyeyim ALLAH gonlune gore versin gercek askki bulur insallah UNUTULMAZ DIZISINI COK SEVIYORUMMMMMMM

    YanıtlaSil
  141. Bende fragmani izledim gercekten carsanba aksamini iple cekiyorum. Ya arkadaslar gordunuzmu Edayla Harun opusurken Melda goruyor. Belkide haklisiniz ruyasinda falan goruyordur ama bence ruya degildi cunki artik Melda herseyi biliyor. Gorse bile zaten o kadar gurursuz ki, eminim bunada sessiz kalacakdir. Zaten hep oyle yapiyor. Bide iyiki Kerem, Gozde, Burcu uclugu var yoksa yuzumuzu kim guldurecek. Kereme bayiliyorum cocuk gibi.

    YanıtlaSil
  142. BEN SERHANA BAYILIYORUM BU NE YAKISIKLILIK. OZLEM DESEN DOGAL GUZELLIK. IKISINIDE OYLE COK SEVIYORUM KI, HIC AYRILMASINLAR ISTIYORUM.

    YanıtlaSil
  143. Nolur artik Eda bebegi soylesin ya. Melda da aradan cekilsin.Ne zaman Edayla Harun bir araya gelse hep bi engel cikiyor karsilarina.Nolur bi engel cikmasin artik. Tum unutulmaz hayranlarina ozelliklede EDA VE HARUN hayranlarini cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  144. unutulmaz dizisinin tekrarini ne zaman verecekler her dizini cikiyor unutulmaziki cikmiyor ne olur bira avunuruz hic degilse

    YanıtlaSil
  145. slm millet ben bu unutulmaz diiziyi cook sevioyrum hep bakiyorum insalah devami gelir

    YanıtlaSil
  146. Ismini yazmayan arkadasim UNUTULMAZ dizisinin tekrarini vermislerdi seyretmedinmi. neyse baska sefere insallah. Konu acilmisken nolur yeniden tekrar bolumleri yayinlayin nolur. Bide eski saatinde verin gece beklemek kolay olmuyor.Aslinda benim icin farketmez ne zaman verseniz seyrederim fakat beklemek beni olduruyor.

    YanıtlaSil
  147. Evet dizimiz çok güzel kıskananlar var kıskananlar çatlasın patlasın begenerek izliyoruz.başarılar diliyoruz ne olursunuz dizimiz bitmesin uzun sürsün.

    YanıtlaSil
  148. Arkadasimiza katiliyorum kiskananlar catlasin. Dizimiz ismigibi gercektende UNUTULMAZ. Evet ya dizimiz bitmesin.Bidaha boyle guzel bir diziyi ve boyle guzel oyuncularin hepsini hangi dizide bi yerde gorucez. Nolur bitmesin.

    YanıtlaSil
  149. SERHAN - OZLEM SIZI COK SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  150. lütfen dizimiz bitmesin bayılarak izliyorum

    YanıtlaSil
  151. ben harunun edayı sevme şeklini seviyorum bakışlarını onun arkasında kararlılıkla duruşunu seviyorum birçok kadının etkileneceği hareketler şu an oynayan diziler içinde aşkı en iyi anlatan d,izi bu 15. bölümdeki müzik çok güzeldi değişik müzilkler çalarakta çok daha mükemmel hakle getirebilirler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  152. evet bebde katiliyorum arkadasa bakislari durusu kiskancliklari tavri edayi gormeyince sinirli halleri bir cok kadini hayali gercek gibi oynuyolar bayiliyorum ben bu diziye bemesin ne olur

    YanıtlaSil
  153. bu bolumdede degisik muzik istiyoruz siteye kirac in kilibini vermisler 14. bolumde calan cok guzel olmus ellerine saglik kirac in da yuregine saglik

    YanıtlaSil
  154. ya arkadaşlar melda eda'ya bi oyun oynayıp harunla beraber oldugunu söyleyecekmiş., canım eda'mya nasıl dayanacak bu duruma karnında bebeyini taşırken harun'un.,ve bunun üstüneeda eda haruna öyle bişey söyleyecekmişki! harun eda'dan nefret edecekmiş.lütfen böyle olmasın yaben onların nefretini deyil aşklarını izlemek istiyorum.sizce arkadaşlar bu tüyolar dogru olabilirmi?.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  155. eda'yı çok seviyorum ben.onun aglamasına üzülmesine dayanamıyorum bu sevgi ugruna daha neler yaşayacak ? terk edilmesi,canına kıyması,evden atılması bunlar yedmedi şimdi bide aplasıyla sevdiyi adamın beraber olması nasıl dayanacak buna?ve malesef melda bu kadarıyla yetinmeyecek .eda'yı canından bezdirmek için herşeyi yapacak.ve bende burda çıldırıcam.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  156. unutulmazın bitmesini istemeyenler için yazıyorum bende bitmesini istemiyorum duyduğuma göre bu bir yaz dizisi olarak başlamış biliyorsunuz yaz dizileri kısa süreli olur ama unutulmaz dizisi sevilince 39 bölüm yapmayı düşünüyorlarmış inşallah daha uzun sürer bunu bir proğramda aylin arasıl dan duydum yani ışıldan.

    YanıtlaSil
  157. yaa off bitmesin ya ben bu diziyi cok seviyorum ve bence eda haruna bebegi anlatsin artik :D EDA & HARUN

    YanıtlaSil
  158. tek kelimeyle çok güzel dizi ama ben artık izlemiyorum çünkü ben çok duygusal biriyim bana herşey onu hatırlatıyor cemile

    YanıtlaSil
  159. Boyle severken ayri kalmak insanin icindeki sevgiyi ikiye katliyor.Insan izlerken etkileniyor,neden benimde boyle bir sevdigim olmasin diyor icinden.Hayatin icinde bu denli guzel bir askin varolacagi duygusunu insanin icinde uyandiriyor.Diziyi keyifle izliyorum umarim uzun surer.

    YanıtlaSil
  160. size birsey sorcam:
    ..melda rüya mi göriyor?

    YanıtlaSil
  161. yine bizi sinir krizi geçirir halde bırakmazlar inşallah sonra bir hafta fragman seyredip resimlerden neler olacağını tahmin etmeye çalışıyoruz ama artık eda ve harun birleşsin bizde edanın haruna güzel baktığını görelim harun edaya hep güzel bakıyor
    artık o bakışların karşılığı olsun

    YanıtlaSil
  162. artık yorum yazmıyacagım çunkü herşey eski bolumler gıbı olacak bır arpa boyu ılerleyemedıler

    YanıtlaSil
  163. bende bu diziyi cok seviyorum bitmesini istemiyorum harun ve edanin kiskanclik sahnelerine bayiliyorum yarinda cok heyecanli gececek bence gorundugu gibi olmayacak melda ruya goruyor eda da bir tek sana sahip oldum derken icinden diyor goreceksiniz

    YanıtlaSil
  164. HARUN ve EDA sizi cok SEVIYORUZZZZZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  165. ilerki bolumlerde edayi hep spor kiyaferlerle goruyoruz bakimli bir gece kiyafetiyle gormek isterdik harun onu oyle gorunce kiskancligindan kudursa kiskanclik sahneleri cok guzel oluyor harunnun bakislari cok guzel bilmiyorum bir an oyle dusundum ne dersiniz arkadaslar

    YanıtlaSil
  166. evet ya agva'.da cok sıradan giyiniyo. şöyle güzel bi elbise giyse harun'da tolga için giyindiyini düşünüp delirse ya bide melda harunla dans ederken eda yalnız otutuyo melda tepkilerini ölçmek için ikisinin dans edmesini söylese ay süper bi sahne olur.hep harun yakınlaşmasını gördük asıl eda'nın harun'a istekli yaklaşımları işte o sahneler süper olurdu.canım eda'm deliler gibi seviyo ama uzak kalmak zorunda malesef.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  167. evet olabilir neden olmasin ne guzel olur ama edayla harun sik bir elbiseyle dans etmeleri

    YanıtlaSil
  168. 2 kişinin mutluluğu 3 kişinin mutsuzluğundan iyidir matematiği olan hesaplasın melda ikisinin burnundan getirecektir ilerie tolgada babası sayesinde paraya kavuşacak harunla iyice dalaşacaklarır
    harun eminim ileriki bölümlerinde dahada kıskançlıklar yapacaktır

    YanıtlaSil
  169. süper bir dizi sabırzınlıkla bekliyorum. melda biliyo ama illa gözüyle görcek bir görsün istiyorum bir görmesin diyorum eda we harunu beraber görmek istiyorum. kıskançlık sahneleri güzel oluyoooo semmy

    YanıtlaSil
  170. arkadaşlar ben sizlere bir tahminde bulunmak istiyorum.melda'nın eda'ya harun'la birlikte oldugunu söyleyeceyini bir tüyo olarak duymuştuk.ayrıca nisa'nın geleceyini de biliyoruz.işte bunun üzerine taminlerim şu yönde.,melda herşeyin farkında olmasına ramen bilmiyomuş gibi davranır. her haraketi her sözüyle onu incitmeye, kıskandırmaya çalışır.eda'ysa hatıraların ağırlıgıyla başa cıkmaya çalışırken,aplasıyla sevdiyi adamın yakınlaşmalarına daha fazla dayanamaz.melda'yla harun'nun dansından sonra odasına gideceyini söyleyip solugu fırakmanda gördüyümüz yerde alır .harun da belda odasına gidince oraya gider birbirlerinden habersiz orda buluşurlar. harun'un sözlerine o derin bakışlarına daha fazla dayanamaz eda harun'a karşılık verir.melda da yanlarından erken ayrıdıgı için eda'nın merak edip odasına gider .odada göremeyince solugu harun'nun odasında alır oda yoktur deliye döner onları arar.,ve öpüştüklerini görür.intikam ateşini dahada körükler .eda kendini tutmamanın öfkesiylehemen ordan ayrılır.sabah tolga gelir.tolga bu fırsatı deyerlen dirip eda'ya dahada yaklaşır.kıskanclık harun'nu deliye cevirir.helede onlar aynı odada kalınca.,bu durum tolga'nın gözünden kacmaz tartışırlar.fırkmanda gördüyümüz sahne olur.harun bu öfkeyle eda'ya cıkışır onu suclar tolga'yla oldugu icin eda daha fazla dayanamaz .harun'a ben bi tek sana ait oldum der harun şaşkındır yine eda'nın yalan söylediyini düşünür .eda'ya kızar eda odasına gider.melda'da hayin pilanını uygulayıp dün gece harun'la beraber olduk der.eda yıkılır.aplasına belli etmemeye calışır.sabaho gece babasının haberini alıp dönerler.harun 'nun icindeki şüpe gitikce büyür.eda'yla tekrar konuşmak ister.,ama eda buralardan gitmeye karar verip yola cıkmıştır kime nereye gideceyini bilmeden otobüs garında beklemektedir.bu sırada annesinin durumunu ögrenen nisa'da hemen uçakla gelmek ister ama uçak bi sorun nedeniyle yakın bi şehire iner.ordan otobüse biner gara gelir.ailesine süpriz yapmak istediyi içinonları aramaz yakın arkadaşını arayıp karşılamasını ister orda beklerken bi yan koltukya eda'yı görür bitkin aglamaklı hali dikatini ceker.harun eda'yı arar artık bana herşeyi acıklayacaksın nerdesin konuşacagız der eda aglıyarak konuşacak hiç bişey yok evet sana yalan söyledim tolgayla oldum tamammı seni sevdiyim yanlız senin oldugum hepsi yalan bebeyimi bizi rahat bırak der kapatır. nisa konuşmayı duymuştur .lanet olsun başka carem yoktu bebeyim onu unutmalıyız diyip karnına dokunur nisa eda'nın hamile oldugunu anlar yanına gidip iyimisiniz der o sırada arkadaşı gelir sarılırlar gidecekken arkadaşı okız kim diye sorar nisa tanımadıgını ama cok üzüldüyünü söyer galiba gidecek yeri yok saatlerdir orda oturup agladı der arkadaşı yine iyligin tuttu gelir gelmez başladın hadi gidelim der ada kalkıp su almak isterken düşüp bayılır nisa hemen yardıma koşar nereye gideceksiniz sizi bırakalım sanırım hamilesiniz konuşmanızı duydum der eda yarı baygın blmiyorum nereye gideceyimi der nisa arkadaşı ikna edip onun evine giderler .eda kendine gelince gitmek ister.nisa sanırım gidecek yerin yok seni duydum zor durumdasın bana güven en azından toparlana kadar burda kal der eda caresiz kabul eder.nisa eve gitmesi gerektiyini söyleyip arkadaşına onunla ilgilen mesini söyler ve ilerleyen günlerde sıkı dost olur nisa eda'yla eda tolga'ya şehir dışında oldugunu söyleyip bi mütded uzakta kalmak istediyini ve kimsenin bunu bilmemesini ister .herkes onu uzakta sanarken o cok yakından onları takip eder .nisa herşeyi ögrenir. ama o adamın abisi oldugunu bilmez taki harun meldayla evleneceyi güne kadar ogün nisa'nın sayesinde harun'herşeyi ögrenir ve eda'ya döner. ve mutlu son. biraz uzun oldu arkadaşlar kusura bakmayın cevap yorumlarınızı bekliyorum sizce de olabililirmi böyle .(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  171. arkadaşım yazdıgınız senaryoyu okudum süper ya size katılıyorum ama çok uzun sürmesin tabi harunun herşeyi ögrenmesi.şimdi dahada heycanlandım teşekürler deniz

    YanıtlaSil
  172. guzel seneryo olmus arkadasiki ama dizimiz bitmesin uzun sursun

    YanıtlaSil
  173. kinckaclik sahneleri cok guzel harunnun bakarken heyecandan guluyorum cok guzel yapiyor rolunu serhan yavas aksamada heyecanli gececek gibi

    YanıtlaSil
  174. saatler kaldi bu seferde her zamanki gibi saatler gecmiyor oooof oooof

    YanıtlaSil
  175. teşekkür ederim arkaşlar. bende çok istiyorum dizininin uzun yıllar sürmesini çünkü çok seviyorum.beni yukarda yazdıgım sadece bikac bölüm bisenaryo mutlu sonla bitirmem final deyil harun'un evlilikten vaz gecmesi daha bunun üstüne neler neler yaşayacaklar bizim iki aşık. yani böyle güzel bi dizi kolay kolay bitmez.saatler kaldı sabırsızlanıyorum herkese iyi seyirler.(deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  176. Bİ HARİKA ARKADAŞIN YUKARIDA YAZDIGI SENARYO ÖZELLİKLEDE EDA NİSAN DİYALOKLARI ÇOK BEYENDİM KENDİSİDE BELİRTMİŞ ZATEN FİNAL DEYİLDİYE ARKADAŞIM DEVAMLARINI DA BEKLERİZ . EDA HARUN

    YanıtlaSil
  177. arkadsım senaryo gayet güzel olmuş.. devam et ... bu bölümde cok heyecanlı sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  178. arkadaşlar bende denizin yazdığı senaryoyu beğendim bence denizin dediği gibi olmuyacak bence ilerki bölümlerde harun edanın çalıştığı yere gidecek bide ne görsün edaya tecavüz etmeye çalışan bir adam ve edayı adamın elinden kurtarır ve eda bayılır harun edayı hastaneye götürür bebeğin kendisinden olduğunu örenir tabiki bu bir tahmin saçmalıkta olabilir.

    YanıtlaSil
  179. teşekürler arkadaşım evet ben oadamı atlamışım., bende onun eda'ya bi zarar vereceyini düşünüyorum .,ama umarım senin dediyin gibi onu harun kurtarır .tabiki taminlerde bulunuyoruz.

    YanıtlaSil
  180. senaryoyu yazan arkadaş çok güzel olmuş beğendim gerçekten. nisanın olaylara böyle karışması süper olurdu öpüşme sahnesinde melda gerçekten görmüştür onları umarım rüya felan değildir az kaldı sabırsızlanıyorummmm

    YanıtlaSil
  181. iğrenç diyen kuş beyinli yaratık iğrenç görmek istiyorsan aynaya bakk filmmm süperrr yaaaa

    YanıtlaSil
  182. bennn çokkkk ama çokk seviyorumm sakın ama sakın bu diziyi bitirmeyin lütfen.gününü saatini sabırsızlıkla bekliyorum. inşallah sevenler kavuşurrr harunu da çokkkk seviyorumm dizilerinde çokkkk başarılı

    YanıtlaSil
  183. senaryoyu cok güzel olmus..

    YanıtlaSil
  184. Cok Guzel Dizi Avrupa da herkez bakiyor devamm bekleniiyor :D

    YanıtlaSil
  185. ARKADASLAR BENDE EDAYA ASIK OLDUM MELDADA GÜZEL AMA EDANIN YERİNİ TUTAMAZ UNUTULMAZ DİZİZİSİNİ COKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMM.<<< BENİM İSMİM MERT<

    YanıtlaSil
  186. abartmayın.herşey ortada.meldanın bi boynuzu eksik.harunla eda evlenmeli.uzatmaya gerek yok cünkü sıkıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  187. BENCE HARUN'UN DURUMU BABASINA BENZİYECEK.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ.ON SEKİZİNCİ BÖLÜMÜ İZLERKEN KALBİM DURACAK SANDIM.HARUN'UN O EDA'YA BAKMASI YOK MU SÜPER.LÜTFEN DİZİ KISA BİTMESİN.HAFTAYI İPLE ÇEKİYORUZ.SABAH AKŞAM İNTERNETTEN İZLİYORUZ YİNEDE DOYAMIYORUZ.EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUZ. TÜRKAN,İREM,CANAN,REYHAN,ZUHAL,AHMET,ALİ,
    LEYLA

    YanıtlaSil
  188. sonunda bir sonuca ulaştı artık sıkmaya başlamiştı birseyler olsun artık her hafta aynı sahneler sıkmaya baslamıştı. beyza

    YanıtlaSil
  189. abla kardeşi böyle bir erkek için birbirine düşman etmek filmde olsa iyi örnek olmuyor bence ikiside baştan açıklamalıydı ama artık çok geç insan eniştesi olduğunu öğrenirde bu kadar beklermi edayı suçlu buluyorum dizi güzel ama kardeşlik aşktan üstün ilerki zamanlarda aşk biter aile baki kalır bebeğe gelince evlenmeden hamile kalmış kültürümüze göre çok yanlış yinede dizi güzel ileriki bölümlerde aile kavramı unutulmamalı

    YanıtlaSil
  190. melda intikam almıyorki sadece gerçekleri öğrenmek istiyor hem öğrendiği gibi soluğu onların yanında aldı onlar gibikalleşlik yapmıyor evet aşkta mantık olmaz ama aile sözkonusu olursa sular durur lütfen ikiside harunu seçmesin kardeş ne demek kimse bilmiyormu yoksa kardeşliktenmi kalmadı herşey aşk içinmi ailesini hiçe sayanlar mutlumu melda ailesina bakmak için çalışıyor eda ise nankörsadece kendini düşünüyor

    YanıtlaSil
  191. eda ablamı mutlu et diyor ama harunun tlf na bakıyor sarılıyor buluşuyor tolgayada haksızlık ediyor aşk insanın gözünü bu kadarmı köreder ikisinin aşkı hem harunun kardeşi tolgayı hemde edanın ablası meldayı mutsuz edecek olmaz olsun böyle aşk birbirlerinin yüzüne ilerde nasıl bakacaklar bunlar kardeş sonuçta görüştüklerinde içleri acımazmı meldada edada bu adamı kalplerine gömüp unutmalılar bebek bile olsa gerçekten unutulmayacak şeyler

    YanıtlaSil
  192. unutulmaz gercekten cok güzel bir dizi bütün suc melda,ya aittir ne harun nede eda da suc var melda harunun ona yaptigi evlilik teklifini kabul edip harunu süründürmeseydi kapris yapmasaydi bu olaylar buraya gelmezdi en cok aci ceken eda ve harun, melda zaten rol yapmayi bilmiyor önümüzdeki bölümde de eda ya bardak atiyor!off ne olacak nasil olacak bilmiyorum ama güzel olacak.

    YanıtlaSil
  193. dizi o kadar guselkı her hafta sabırsızlıkla beklıyorum eda gibi biri warken hele izlememk olmazz

    YanıtlaSil
  194. üğişplokıjuhygtfrdewsqaçcnfjgb mnbjhunfjznjbfhbfhf nngbbgjhghhfbtbbtbtfhbtbhthtbtgtththtbhbfrhrhhththrggendkrjjrjjrjjjjjjjjjjjjjjjjjjokkkkkkkkkkkkkıhjhhegdyvfhfgdfhdgvfrg e4gtfghrh gs hfhbgfjhhddgfhhffbgrhfbfgvbagvd cvgd gvf y fhrjd hfg hhggbfghfbnff cvnbrhfhfıfnhngbnvfnc ngnh üihn vjgnfb hugjdjmn ugufdgd jnmbjhhggjcgvxjdbddddd hhjjjjjjjjjjjjhfjıdhdjn h mhjbcjcb udhfhujfhjfhudhn vjbjfbfjfbfjbhhrnf jmdjuuıdjokdk

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler