8 Ekim 2009 Perşembe

Unutulmaz Dizi müziği 15. bölümde çalan Şarkı // Ağlama Yağmur gözlüm

Evet Sevgili Unutulmaz Hayranları belliki 15. bölümde çalan Şarkı sizleri baya etkilemiş...Ve Bir çok kişi o müziği aramaya çalışmış ama bulamamış ilk olarak sizlere bizim aldığımız duyumlara göre müzik Mustafa Beyazkuş'a ait ve Halil Kurt söylüyor ve şarkının adıda Ağlama yağmur gözlüm diye duyumlar aldık...
Şarkı Yazarı ve söyleyeni:Mustafa Beyazkuş & Halil kurt - Ağlama Yağmur gözlüm





Paylaş: Facebook Twitter Google+

127 yorum :

  1. süper yaaa ellerınıze saglık.şimdilik bunada şükür

    YanıtlaSil
  2. dizi sahane sarki mukemmel cok seviyoruz severek izliyoruz serhan yavas cok yakisikli hele bakislari kalbimi parcaliyo

    YanıtlaSil
  3. zaten haftayi bekleyemeyoruz ne olur haftayada olsun dizimiz ne olurrrrr

    YanıtlaSil
  4. biliyorum sevdiğinden vazgeçmek zorunda olmak çok zor onu çok sevdiğin halde sevmiyorum demek ona arkanı dönmek bunu yapmak zorundasındır çünkü başkalarıda üzülecektir bu yüzden bunu nlara yapamazsın ama işinkötüsü sevdiğinin seni anlayamaması sana hak verememesi beni anlamadığın için üzgünüm ben başkaları için bunu yapmak zorundaydım seni unutamam kahramanım

    YanıtlaSil
  5. böyle bir dizi asla bitmemeli abartısız mükemmel oyunculara ve emeği geçen herkeze teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. haftayı zor geçiriyoruz 2hafta nasıl bekleyeceğiz çok kötü bir yerde ara oldu meraktan çatlıyorum

    YanıtlaSil
  7. süper bi dizi sewerek izliyorum serhan yavaş harika oynuyo oyunculuğunu çok sewiyom o ağır tavırları mükemmel dizide emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum bu dizinin bitmesini asla istemiyorum bitmesin

    YanıtlaSil
  8. yaaaaaa çokkkkkkkkkkk teşekkür ederiz.dediğiniz gibi hemen şarkıyı aramaya başladık.süpersiniz

    YanıtlaSil
  9. şarkıyı arıyorum ama ßuLamıorm yardım edin .!

    YanıtlaSil
  10. lutfen dizimizi neolur haftaya da gecte olsa istiyoruz.

    YanıtlaSil
  11. bence sarki supeeeeeeeer dizi ye cok uymuuuuuuuus.

    YanıtlaSil
  12. bir haftayi zor geciriyorum iki hafta nasil gecer meraktan oluyorum.

    YanıtlaSil
  13. yha arkadaşlar neden böyle dedinizki dizi haftaya yokmu biri beni bilgilendirebilirmi lütfen yoksa neden yok muş???

    YanıtlaSil
  14. arkadasim haftaya mili mac oldugu icin dizimiz yok.

    YanıtlaSil
  15. gerçek aşkın asla yalanı olmaz yalanı olan aşkta zaten gerçek aşk olmaz. diziyi izlerken kopuyorum evde cıt cıkmıyo tek bi kelimesini bile kacırmamak için reklamları bile izliyorum. çarşamba günü saat 8 i iple cekiyorum. tekrarlarını bile kacırmıyorum.

    YanıtlaSil
  16. belleyemiycez ilgililere duyurulur dizimiz haftayada olsun rica ediyoruz gecte olsa bekleyemeyom bir hafta bakleyiyorum iki hafta gecermi lutven

    YanıtlaSil
  17. aynen evde cit cikmiyor bizmde cok guzel bir dizi

    YanıtlaSil
  18. hasta olcam diye korkuyorum bu dizi icin yemek yiyimiyorum iki hafta nasil bekleriz edayla harun ayrilmasin

    YanıtlaSil
  19. bence sözleri çok anlamlı bir şarkı diziyi herhafta 4 gözle bekliyoruz çokkk güzel bir dizi

    YanıtlaSil
  20. çokkk güzel bi şarkı seste süper ötesiiiiii

    YanıtlaSil
  21. mükemmel bir dizi hiç bitmesin lütfen bu arada haruna aşığım adını çok güzel taşıyor

    YanıtlaSil
  22. bence cok guzel bır dızı nefesımı tutarak ızlıyorum.....
    hele harunun bakısları yokmu........

    YanıtlaSil
  23. SESIMI DUYAN YOKMU SERHAN YAVASA ASIGIM RUYALARIMA GIRIYOR

    YanıtlaSil
  24. reytingleri gördünüzmü reytingleri unutulmazcılar
    NO PROGRAM ADı KANAL SÜRE RATING (%) SHARE (%)
    1 YAPRAK DOKUMU KAND 01:33 17,42% 42,22%
    2 YAPRAK DOKUMU (OZET) KAND 00:34 10,74% 28,21%
    3 UNUTULMAZ ATV 01:47 7,54% 19,33%
    4 VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW

    YanıtlaSil
  25. ya dizi müthişti ne olur fragmanını bari yayınlayın nasıl beklicez o kadar şarkı da çok güzel insanın içine işliyo sözleri

    YanıtlaSil
  26. öff bende merakla bekliyorum pazar akşamı fragman cıkıyo ama mac nedeniyle dizi yokmuş cok üzüldüm.ben netten 2,3 kez daha izliyorum hrt bölümünü.

    YanıtlaSil
  27. tek kelimeyle süper bir dizi,harunun,edaya aşkı muhteşem,sürekli peşinde,meldayı bıraksın artık,aralarında tek bağ taktıkları yüzük,zaten harun onuda takmıyo......

    YanıtlaSil
  28. edayla harun ayrilirsa dizinin bir anlami kalmaz onlarin kiskanclilarini deviyoruz ne olur ayrilmasinlar

    YanıtlaSil
  29. aşk fedakarlık ister bırakında gerçekte bunlar yaşanmasın sevenler kavuşsun birbirlerine...

    YanıtlaSil
  30. gerçekten çok güzel bir dizi dizi müzikleride çok güzel özellikle ağlam yağmur gözlüm çok güzel bir şarkı bu dizide emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. unutulmaz dizi bizim gönümzün biricisi

    YanıtlaSil
  32. çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  33. sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  34. 15 bölüm oldu halen ayrılar bayılcam artık yeter gerçekler ortaya çıksında birazda öyle heyecanlanalım baydılar artık nazlı

    YanıtlaSil
  35. artık ogrensın melda bekledıgımıze deysın.yeter edanın goz yasları kurudu.

    YanıtlaSil
  36. dizi tek kelimeyle muhteşem 16.cı bölümü sabırsızlıkla bekliyorum ama bence melda artık birşeylerin farkına varsın çünkü saf kızı oynayarak artık baydı.harun.u çoook seviyorum eee tabi eda.nın yeride başka... emegi geçen herkese teşekürler

    YanıtlaSil
  37. çok güzel bir aşk dizisi etkilenmemek elde değil tekrarını bile izlerken ağlıyorum unutulmaz gerçek aşk unutulmaz yazan asuman

    YanıtlaSil
  38. yazan asuman suskun sevgiliye unutulmaz tam aşk dizisi benim gibi candan seviyorsan aradan seneler geçti hala unutamadım o kişi umarım bu yazımı okur gerçek aşkın unutulmaz olduğunu anlar

    YanıtlaSil
  39. tek ricam dizi geç de olsa her hafta yayınlansın çünkü diziye inanılmaz kapıldık

    YanıtlaSil
  40. aşkım ve bni anlatıo meltem__hamdi

    YanıtlaSil
  41. her bölümünü iple çekıyorum hayatımda bu kadar güzel bir dizi izlememiştim...isterimki hep böyle devam etsın

    YanıtlaSil
  42. şarkı tek kelimeyle mükemmel ama gerçekten unutulmaz aşk varmı varsada ben inanmıyorum artık ben bunu söylerken içim acıyor ama bana bunu söyletenin acaba nekadar içi acıyo diziyi severek izliyorum başarılarının devamını diliyorum tek kelimeyle muhteşem yazan. pesimist kötü insanları tanıma senesi.

    YanıtlaSil
  43. flim güzelde şu reklamların zamanı ve yeni bölümün başlaması hic hos degıl lütfen saatınde baslasın yaaaaa

    YanıtlaSil
  44. 15. bölüm çok güzeldi, emeği olan herkeze teşekkürlerimi sunuyorum 16. bölümü de çok merak ediyorum lütfen diziyi bitirmeyin çünkü çok güzel

    YanıtlaSil
  45. çarşamba günleri kimselere söz vermeyin şarkıları çok süper kıracın ellerine sağlık bir aşk filmi bu kdar mı güzel olur ya

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. ben bu şarkıya hasta kaldım ve çok güzel bir şarkı tabi benim ailemde beyendi çok güzel bir şarkıymıymış -----------------------

    YanıtlaSil
  48. adın ibrahim ama sen kimsin bu mail i kızlar atar erkekler değil ben erkeklerden nefret ederim cacişko ibrahim

    YanıtlaSil
  49. unutulmazı benden başka kimse sevemez hepinizin ben ağzınıza sıçayım emi çekilin benim en güzel dizimden şrfzslr

    YanıtlaSil
  50. ben unutulmaz dizisini sizden bin kat seviyorum o dizi bana aşkı öğretiyor melis dinç

    YanıtlaSil
  51. kimsin sen lan ibrahimsen çık ortaya ozamzan

    YanıtlaSil
  52. merhaba eda ve harun artık gerçekleri öğrenip mutlu olsunlar! üzülmek istemiyoruz daha fazla! mutluluklarını izleyip biz de mutlu olmak istiyoruz!

    YanıtlaSil
  53. bence bu dizi kesinlikle yasaklanmalı.herkeze kötü örnek oluyor

    YanıtlaSil
  54. abi dizideki şarkıyı dizi bittikten sonramı dinleyeceğiz merak ediyorum dinleyelimmmm artık!!!sende çabuk ünlen işte diğer şarkıcılar gibi!!!!!!!

    YanıtlaSil
  55. ya sizi çok seviyorum eda harun melda muthişsınız...ya melda ne zaman oğrenıcek şu edayla harunun aşkını zaten onun kadar akıllı bı kızın şimdıye kadar çoktan oğrenmesı lazımdı ama ışte fılm ıcabı ama artık oğrensın daha heycanlı olur

    YanıtlaSil
  56. EDAYLA HARUNU LÜTFEN AYIRMAYIN BEĞENEREK İZLİYORUZ.KARADENİZ/ARTVİN/HOPA

    YanıtlaSil
  57. UNUTULMAZ SÜPER BİR DİZİ YAPIMDA EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER.SEVENLER AYRILMASIN LÜTFEN HARUN EDA ERZURUM.....

    YanıtlaSil
  58. ya film gerçekten çooooooooooooooooooooook güzel lütfen kısa sürmesin lütfeeeeeeeeeeen:)

    YanıtlaSil
  59. diziyi ve içinde aşk çok güzel

    YanıtlaSil
  60. dizi ve içinde aşk çok güzel

    YanıtlaSil
  61. cokk guzelll bırr dızıııııı veee sarkılarıı benııı bıtırıyooo
    ınsanlar yasamadan bılemıorr bolee duygularııı allah kımseye vermesınnn:(

    YanıtlaSil
  62. TEK kelimeyle Harkulade,kalbi olmayanlari dahi etkileyecek bir parca.

    YanıtlaSil
  63. şarkı harika dinledikçe bitmesin istiyorum özellikle ağlama yağmur gözlüm parçası süper diziye gelince sözün bittiği yer olurya harika ...

    YanıtlaSil
  64. harika bir dizi hiç bir bölümünü kaçırmadım dizide kendimden bir şeyler buluyorum meldadan nefret ediyorum emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  65. süper bi dizi müzikleri harunun o bakışları çok güzel

    YanıtlaSil
  66. muhteşem sşk acısı çekenler bunu dinlesin

    YanıtlaSil
  67. harika bi dizi harika şarkılar tek kelimeyle mükemmel=)

    YanıtlaSil
  68. BENCEDE YASAKLANMALI GERCEKTEN ÇOK KÖTÜ ÖRNEK OLUYORSUNUZ SİMDİKİ GENÇLERE
    ARICADA COK SACMA BULUYORUM R..

    YanıtlaSil
  69. Harika bir Parca yaaa insanin icine isliyor adeta :)

    YanıtlaSil
  70. bence dizihiç güzel değil hiç bagılmıyorum herkeze çok kötü örnek oyunculurda bunlardan başka işi yok

    YanıtlaSil
  71. hiç kimse izlemesin

    YanıtlaSil
  72. insan daha güzel bişey yapar edayı hiç sevmiyorum ve harunuda hiç sevmiyorum

    YanıtlaSil
  73. dizi bitsin saçma dizi bitsin artık

    YanıtlaSil
  74. dizinin sadece müzigi güzel

    YanıtlaSil
  75. Filmdeki Eda karakterini tam olarak beğenmedim tutarsızlıkları sebebiyle bizim örf ve adetlerimize ters.anlatmak istediği konuyu tam olarak 20.bölüm olmasına rağmen anlamadım gittikce kafa karıştırıcı bir hal alıyor. şarkılara devam diziye son...

    YanıtlaSil
  76. BU GÜZEL AŞKIN BİR AN ÖNCE MUTLU SONA ULAŞMASINI İSTİYORUM.HARUN EDA NIN PEŞİNİ BIRAKMA SAKIN AŞKINIZA HAYRANIM.UNUT DEMEK KOLAY AMA UNUTULMAZ:):)

    YanıtlaSil
  77. HADİ ORDAN OROSBU ÇOCUĞU

    YanıtlaSil
  78. ben elif meldadan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  79. dogru demişler askın yalanı olmaz süper bır sarkı duyunca kendımden gecıorum ve dızıye oölüyorum inşallh melda gafasını yer hıc konusamazzzzzz

    YanıtlaSil
  80. DİZİNİN MÜZİĞİN VE İÇİNDEKİ AŞKKA SÖYLEYECEK BİR SÖZ BULAMIYORUM ÇOK MÜKEMMEL BİR DİZİ

    YanıtlaSil
  81. harun ve eda kesinlikle ayrılmasın melda çekilsin aradan

    YanıtlaSil
  82. dizinin müziği süpeeeeeeeeeeer.beğenmeyenler bencee çok zevksiz aynı zamanda dizide tek kelimeyle mükemmel.nokta arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  83. arkadaşlar altı üstü bir dizi ya...
    tamam güzel bence ama ..bana göre güzel olan size göre güzel olmak zorunda diil.ama bu şekilde eleştirip küfür etmeniz bence hiç hoş diil..lütfen biraz daha nazik olalım...

    YanıtlaSil
  84. MELDA EDA İLE HARUNUN ARASINDAN ÇIK
    HEM HARUN İLE EDA BİRBİRLERİNE ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOR
    (: (: (: (:

    YanıtlaSil
  85. çok beğeniyorum haftayı iple çekiyorum özellikle hakkıya bayılıyorum hakkı aşkım benim o baygın bakışlarına hastayım

    YanıtlaSil
  86. çok güzel bir dizi bayılıyorum nolur hiç bitmesin

    YanıtlaSil
  87. hıc bı dızıye bu kadar cok sevmemiştim çok güzel ya

    YanıtlaSil
  88. aşk kazanmalı bu şekilde sevmek ve sevilmek olduktan sonra dünya bile umrumda olmaz kim öle kim kala her şey geçici sevmek veee sevilmek asıl o kalıcı dizide emeği geçenleri tebrik ediyorum oyuncular süper bizlerin içine işliyorlar kutlarım

    YanıtlaSil
  89. dizi gayet güzel bu arada dizi kötü örnek degl bunlar hayatta olan seyler ve herkeste bu dizideki karakterler gbi olacak dye bsey yok

    YanıtlaSil
  90. eda soguk nevale harunu çok üzüyor.yapımcılar diziye biraz hareket katsın sıkılmaya başladık.diziyi sadece harun ve müziği için izliyorum.

    YanıtlaSil
  91. SLM BEN GONCA DÜNYADA VE KAİNATTA İZLEDİĞİM EN ENE EN MÜKEMMEL DİZİ SAKIN AMA SAKIN BU DİZİ HİÇ KALKMASIN SENELER BOYU SÜRSÜN ÇOK GÜZEL Bİ DİZİ HEM ŞARKILARI HEM OYUNCULARI SÜPER YAAA BENDE ÇOK OYNAMAK İSTERDİM O DİZİDE İNANNIN BURDAN YÖNETMENE SESLENİYORUM ÇOK GÜZEL Bİ OYUNCUYA İHTİYAÇ VARSA BEN HAZIRIM YÖNETMENİM BEKLİYORUM VE EN BÜYÜK UNUTULMAZ HAYRANIN BENİM ŞUANDA BİLE ŞARKINIZI DİNLİYORUM BU DİZİ YAPANDAN ALLAH RAZI OLSUN ONA ÇOKKK MİNNETTARIM GERÇEKTEN SEVGİLERLE CANLARIM

    YanıtlaSil
  92. bencede çok güzel bir dizi lütfen kalkmasın.heyecanla bölümlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  93. 27 bölüm harika bu şarkı çuk oturmuş

    YanıtlaSil
  94. diziyi izliyorum çok güzel bir dizi sonunu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  95. cok iysiniz ya ama ayniseyleri soylemeye bikmadinizmi sanki tekrarini izliyorum gibi

    YanıtlaSil
  96. iiiiiyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiii cooooooooooooooook iiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  97. aşkın yalanı olmaz her kalp bunu anlamaz unut deme sakın bana unutulmaz unutulmaz süper harika ama çok acıklı edayla harunun aşkı iyşallah mutlu olurlar kavuşup evlenirler

    YanıtlaSil
  98. hiç kaçırmadan izliyorum.edayla harunu çok yakışıyolar birbirlerine ama ...

    YanıtlaSil
  99. süper ya unutulmaz dizisini hiç kaçırmadan izliyoruz.eda ve harun kavuşmalı...onlar üzülmesin artık onlar üzüldükçe ağladıkça bizde üzülüyoruz onlarla beraber ağlıyoruz.sanki o anları o duyguları biz yaşıyoruz o kadar içten hissettiriyorlar ki duygularını tebrik ediyorum dizi oyuncularını...

    YanıtlaSil
  100. harun karakterini çok seviyorum en vazgeçilmez dizim...unutulmaz...

    YanıtlaSil
  101. harika bi dizi ya sakıla harikaaa başarrılar...ADANALI MELDAA!!!

    YanıtlaSil
  102. FİLMHARİKA ÇOK GÜZEL MÜKEMMEL...HEP SÜRSÜN DİZİ!!!BEN MELDA BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  103. bu dizinin her bölümünü izliyorum ama çok geç ya okulum var benim sabah kalkamıyorum erken yapsalar ne olur yani

    YanıtlaSil
  104. ben çok seviyorum diziyi şarkılarıda çok güzel bu dizi bitmesin

    YanıtlaSil
  105. annem ve ben böyle güzel film izlemedik tek kelimeyle harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  106. çok güzel film kendi insanı büyüledigi gibi şarkılarında büyüledigi kadar insanı mest ediyor tek kelimeyle harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  107. ben hiç sevmiyorum çok şaçmaq neymiş eda harun

    YanıtlaSil
  108. adsız

    ben ce bu dizi çok saçma ve çok çirkin kötü örnek oluyorlar

    YanıtlaSil
  109. harika bi dizi ve çok anlamlı yönetmeni ve oyuncuları kutluyorum başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  110. klömnjhgbvcfdxszaqwertyuıoüğiş.çövyhfy

    YanıtlaSil
  111. ç.ömknjhbgytzxasqw bvnjhuyvyhohojoşömç.işüğpolııhhfygtuhıubk jguhufghgujghghbmnhjyygtfrsdeiğş.çömnnjjhuvghgchvgvhbnnnhmnhknknjjjjnhjbjbnbbhgvfvdcedtsuguggh

    YanıtlaSil
  112. UNUTULMAZIN AGLAMA YAGMUR GOZLUM SARKISI COK HOSUMA GIDIYOR EN GUZEL ASKIN YALANI OLMAZ HER KALP BUNU ANLAMAZ UNUT DEME SAKIN BANA UNUTULMAZ UNTULMAZ UNTULMAZ BU SARKINI EN GUZEL SOZLERI BU YADA UNUTUN BU SARKINI HER SOZLERI GUZELLL___...___..EDA+HARUN+MELDA=U N U T U L M A Z/././././././././.

    YanıtlaSil
  113. bu dizi çok güzel beğenerek izliyoruz bence eda ile harunun aşkı
    kazansın öbürleri aradan çıksın bide dizi bitmesin devam etsin

    YanıtlaSil
  114. eda ve harunun aşkı kazansın unutulmaz bir aşk olsun
    bende birini çok seviyorum

    YanıtlaSil
  115. aşkın bedelini masumlar öder dediniz yamurmu vuruldu yaaaaa

    YanıtlaSil
  116. ben musty unutulmaz cok ama cok bet haha..

    YanıtlaSil
  117. dizi güzel eda ile harun beraber olsun yağmur ölmesin.

    YanıtlaSil
  118. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dizi inanılmaz keşke hala devam etse.

    YanıtlaSil
  119. lütfennnnnnnnnnnnnnnnnn kendimi diziden alamıyordum başka diziler onun yerini tutmuyo devam etsin dizi dedigin böyle olcak .işte yazan9 melisa akman ............................................ çok güzel.

    YanıtlaSil
  120. bu kadar birbirlerine yakışan çift görmedim eda ve harun sizi çok seviyorum ...kısaca dizi süper...diziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............

    YanıtlaSil
  121. başka dizi izleyemem onun yerine ölünceye dek unutmuycam siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yagmur eda harun ve digerleri.

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler