7 Ekim 2009 Çarşamba

Unutulmaz dizisi 16. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



Öncelikle sevgili Unutulmaz Dizisi Sevenleri Diziye ve Bloğumuza gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkürü kendimize borç biliriz...
İstatistiklere bakınca günden güne dizimize ilgi artıyor sanırım iNşallah bu reytinglerede yansır
Sevgili Unutulmaz Hayranları dizimize 1 hafta ara veriyoruz Milli Maç Nedeniyle... O gün yine Atv Ekranlarında TÜRKİYE'mizi destekliyoruz Canı Gönülden...Unutulmaz'ın yeni bölümü 16. bölümü 21 Ekim Çarşamba günü saat 20:00'da atv ekranlarında olacaktır...

Unutulmaz dizisi 16. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

183 yorum :

  1. bence un unutulmaz dizisi bugüne kadar gelen bazı romanlardan yola çıkılan dizilerden tamamen çok farklı.böyle olduğu içinde gayet memnununuz tüm izleyicisi olarak.tv de izliyorum daha sonra nette devam ediyorum izlemeye.ben bu dizide edayı ve harunu acayip seviyorum onun içinde birleşmelerini istiyorum sonunda bile olsa birleşsinler.bu 15çbölümde gerçekten hem yapımı hem karakterleri olsun yine yine harikaydı.böyle bir dizi yaptığınız içn çok teşekkürler.bu yolda başarıyla devam etmesini istiyoruz...

    YanıtlaSil
  2. 15. bölümdeki müzik kime ait bu arada filimin fanatiklerindenim edayla harun yakışıyor birbirlerine sonunda birlikte olurlar ihsallah

    YanıtlaSil
  3. bu bölüm beni gerdi

    YanıtlaSil
  4. aynen benıde gerdi.artık bazı seyler açıklıga kavussa hıc fena olmuycak butun bır hafta boyunca bugunu bekledım.az önce okudugum habere görede onumuzdekı hafta yenı bölum yokmus.keşke macdan sonra bıle olsa yayınlasalar.

    YanıtlaSil
  5. Herşey sizler için sevgili unutuLmaz Hayranları...

    Www.Unutulmaz-tv.Blogspot.com olarak ilkleri sizlere biz sunuyoruz...

    15. bölümde çalan Şarkı için tıklayınız...

    YanıtlaSil
  6. YİNE HER ZAMANKİ GİBİ SÜPERDİ.BİR TARAFTAN GERÇEKLER ARTIK ÖĞRENİLSİN İSTİYORUM DİĞER TARAFTAN DİZİ BİTMESİN DİYE SÜREKLİ BİR ENGEL ÇIKSIN GERÇEKLER ÖĞRENİLMESİN İSTİYORUM.AMA YAVAŞ YAVAŞ TOLGA GERÇEK BABASININ FEYYAZ BEY OLDUĞUNU ÖĞRENECEK.VE SONUNDADA GERÇEKLERİ HARUN A TOLGA ANLATACAK.ABİSİ OLDUĞUNU ÖĞRENİNCE VE EDAYLA BİRBİRLERİNİ NE KADAR SEVDİKLERİNİ ÖĞRENİP ANLAYINCA GERÇEKELER TOLGADAN ÖĞRENİLECEK AMA DİZİ BİTMESİN YETER Kİ GERÇEKLER ERGEÇ ÇIKAR ORTAYA. KADERE BAK HARUN DA BABASININ KADERİNİ YAŞIYOR HEMEN HEMEN... BEBEĞİDE TOLGANIN KADERİNİ YAŞAYACAK SANIRIM...BU DİZİDEN İSTENİLSE DAHA ÇOK HİKAYE ÇIKAR AMA İNŞALLAH ÇABUK BİTMEZ.DİZİ ÇOK BAŞARILI OYUNCULAR SÜPER HARUN HARİKA...BAŞARILARININ DEVAMI DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
  7. EDA VE HARUN UN AŞKI GERÇEK OLSA KEŞKE...ÖZLEM YILMAZ GÜZEL KIZ...SERHAN YAVAŞ FENA YAKIŞIKLI.KARİZMATİK...BAKIŞI.DURUŞU.GÜLÜŞÜ.SÜPER SÜPER SÜPER...BİLEMİYORUM ARTIK...

    YanıtlaSil
  8. haftayada olsun ne olur biz gecte olsa bakleriz ne olurrrrrrr

    YanıtlaSil
  9. haftaya seyredemezsem kafayı yerim

    YanıtlaSil
  10. BENCE DİZİ ÇOK GÜZEL TÜM OYUNCULARIN EMEĞİNE SAĞLIK;AMA LÜTFEN DİZİYİ TADINDA BIRAKIN BAZI DİZİLER GİBİ ÖYLE SENELERCE FALAN SÜNDÜRMEYİN.ÖYLE OLUNCA DİZİNİN BÜYÜSÜ KAÇIYOR.AYRICA NE PAHASINA OLURSA OLSUN EDA GERÇEĞİ HARUNA SÖYLEMELİ VE BERABER OLMALILAR.MELDA VE DİGERLERİDE OLANLARI ÖĞRENMELİ.ZATEN BEN İNANIYORUMKİ ÖĞRENDİKLERİ ZAMAN EDAYA HAK VERİRLER;ÇÜNKİ O ÇOK ZOR ŞEYLER YAŞIYOR.AYRICADA BEN TOLGANIN SEVGİSİNE İNANMIYORUM.TEK KELİMEYLE HARUN OLMALI.

    YanıtlaSil
  11. eda ile harunun çilesi ne zaman biteçek çok fazla acı var

    YanıtlaSil
  12. müthişti bu hafta inanın gözlerimi ayırmadan izledim haftaya da yokmuş nasıl bekleyeceğim eda ile harun artık birleşsin çok üzücü onların ayrı olması. aşkı ifade ediş şekliniz çok etkileyici insan kendini olayların ortasında buluyo sanki ama film böyle olmasın harun bebeğini öğrensin eda nın ne yaşadığını anlamalı bence melda direkt onu suçladı ne olur fragmanını bari erken yayınlayın lütfen ........

    YanıtlaSil
  13. ya gercekler ne zaman ortaya cikacak edaya yazik cok
    agliyor

    YanıtlaSil
  14. bu bolum izledigim en kotu unutulmaz bolumuydu...hele Harunun Edaya dedigi sozlerden sonra Haruna cok kizdim...resmen sinir oldum...cok yazik Harun sana....artik seni hic desteklemiyorum..Eda mutlulugu hak ediyor...senin gibi kafasi karisik,adam gibi adam olmayan adam ona gerek digil..

    YanıtlaSil
  15. 15.bolumun en guzel seyi...sarkisiydi...cok begendim...muhtesemdi...

    YanıtlaSil
  16. ya ben bu diziyi çokkkk seviyorum ne olur bitmesin her bölümünü sabırzılıkla bekliyorum eda yı harunu çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  17. çok süper bi bölümdü ama harun bebeği yine öğrenemedi çok canım sıkıldı gıcık eda yine sakladı herseyi harundan bile bile askını öldürüyo eda ve harunda feyyaz vetolganın annesi gibi olacak harun hiç bebeği bilmeyecek is esten geçtikten sonra öğrenir malesef onlar artık birlikte olamaz harun bebegin ondan olmadığına hemen inandı meldayla evlenir artık edayı unutmak için

    YanıtlaSil
  18. lütfen fragmanı bari erken göserin haftaya yokmus malesef öbür haftayı nasıl bekleyecez

    YanıtlaSil
  19. DİZİ Yİ BEĞENEREK SEYREDİYORUZ AMA ARTIK SEYRETTMİYİCEM BİR TÜRLÜ GERÇEK ORTAYA ÇIKMIYOR BİR SÜRÜ YALANLAR AYRICA BENCE EDA ABLASINA GERÇEKLERİ AÇIKLAMASI GEREKİRDİ SIKICI OLMAYA BAŞLADI SÜREKLİ BAŞA DÖNÜLÜYOR TAM ÖĞRENİCEK DİYORUZ GERÇEKLERİ AMA YİNE AYNI BAŞA DÖNÜLÜYOR.

    YanıtlaSil
  20. BENCE LÜTFEN ARTIK DİZİYİ TADINDA BIRAKIN ARTIK GERÇEKLER ÇIKSIN ORTAYA HER KES MUTLU OLSUN ÇOK UZADI SIKICI OLMAYA BAŞLADI

    YanıtlaSil
  21. DİZİ OYUNCULARIN EMEĞİNE SAĞLIK AYRICA DİZİ İSMİYLE HARUN BEY BAŞARILARIN DEVAMINI DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
  22. bencede özlemle serhan çok yakışır ya ne olur haftaya verin geçte olsa eda lütfen söylesin gerçegi haruna mahide gibi biri öldükten sonra öbrünün öğrenmesi bi işe yaramaz

    YanıtlaSil
  23. eda bence ablasına haksızlık ediyor bence tolgayla daha çok yakışıyor ama tabi aşk işte ferman dinlemiyor çok zor bir durum tolga bence herseyin iyisine layık edayı o haliyle kabul etti edanın onun kölesi olması lazım biran önce hersey açığa kavussa iyi olacak

    YanıtlaSil
  24. ya harunun üzülmesine dayanamıyorum neolur edayla kavuşsunlar

    YanıtlaSil
  25. Bu dizi inşallah Eda-Harun aşkıyla devam eder.Çünkü gerçekten ikisinin de bakışları birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini anlatıyor.

    YanıtlaSil
  26. 6 haftalık bebek dediği 16 haftalık bebek görüntüsünde ultrasonda ve harun buna inandı.Hayret valla 6 haftalık bebek daha kan pıhtısı olur.Bu bebek kocaman kolları bacakları var

    YanıtlaSil
  27. gerçekten çok güzel bir dizi hastasıyım bende diğer arkadaşların söylediği gibi harun ile edayı çok beğeniyorum ikisini birbirlerine çok yakıştırıyorum her hafta izlerim hiç kaçırmam herkesin izlemesini isterim

    YanıtlaSil
  28. ay bu insanlar adamı deli eder yaaa koydular ortaya bi dizi izledik sevdik ama bukdr olmaz ki yaaa hayatımın bi parcası oldu resmen eda ile harun...bide yok efendim maç var dizi yok hey yaaaa saçmalık yaaa ben bitek çarsamba günleri tv izliorum oda unutulmaz dizisi...zaten 15.bölümde kanser olma aşamasına geldim artık yeter bilsin herkes şu eda ile harunun aşkını hele o deli melda amma saf zaten ay çok sinirliyim yaaa walla kusura bakmayyın ama artık şu diziye bi çeki düzen istiyorum çatladım artık herşey öğrenilsin herkes tarafından of

    YanıtlaSil
  29. BU BÖLÜMDE RESMEN SİNİR OLDUM FRAGMANDA TAMAM DEDİM ARTIK ÖĞRENCEKLER AMA RESMEN KANDIRILDIM VE DİZİNİN AYNI NOKTADA DÖNMESİNDEN ÇOK SIKILDIM VEDE YALAN MAKİNASINA DÖNDÜ EDA DOKTORU BİLE ALET ETTİ YALANINA BENCE HARUNUN GERÇEKLERİ ÖĞRENMELİ ZATEN BU ŞEKİLDE DEVAM EDERSE BİRDAHA İZLEMİYCEM GALİBA BİRDE ALTI HAFTALIK BEBEĞİN ELLERİ VE KOLLARI OLMAZ MELDANIN APTALLIKLARINDANDA SIKILDIM

    YanıtlaSil
  30. ayyyyyyyyy gerçekten fenlık geldi diziyi izlerken resmen içindeymişim gibi kasılıyorum dizinin yapımcılarına sesleniyorum neolur artık eda ile harun kavuşsun yoksa diziyi izlerken kalp krizi geçiricem

    YanıtlaSil
  31. BENCE EDA VE HARUN KAVUŞMALILAR EDA ÇOK ÜZÜLÜYO MECBUR KALDIĞI İÇİN YALAN ATIYO ARTI KİMSE EDAYA YALAN MAKİNASI DİYEMEZ TAMMAMMI KENDİNİZİ NE SANNIYOSUNUZ SİZ DE HAKARET EDİYORSUNUZBİRDE

    YanıtlaSil
  32. YALANMAKİNASINA DÖNDÜ VAR MI DİYCEĞİNBU BİR FİLM SAÇMALAMAYINBEN KENDİMİ BEN ZANNEDİYORUMBEN DELİYİM

    YanıtlaSil
  33. YETER ARTIK HERŞEY ORTAYA ÇIKMALI.MELDANIN HARUNU BIRAKMASI GEREK.İKİ KARDEŞLE BİR ADAM BİRLİKTE OLURMU.ÖRF ADET YAPIMIZA AYKIRI.LÜTFEN YAPIMCILAR KENDİNİZE GELİN.BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUZ.LÜTFEN KÖTÜLEŞTİRMEYİN.

    YanıtlaSil
  34. ya vallahı ben bu diziden başka şey düşünemez oldum arkadaşlar eda ve harun kavuşmali ama melda uzulmeden olmali gerçekten melda gıbı degerli bır abla bulmak zor ve artık bazi gerçeklet çiksın kı daha heycenli olsun bence boyle bıraz bayıyo artık e ne dersenız. dizi yonetiçileri duyun sesımı olurmu edamı daha fazla aglatmayın harunuda onlar beraber olmali yoksa onca fanatık boşa aglamiş olur. ne olur barı bebegın babası oldugunu ogrensın ya

    YanıtlaSil
  35. Bu dizi gerçekten çok güzel ama Çarşamba günü olduğundan dolayı izlediğimiz başka bir diziyle çakışıyor ve doğru dürüst izleyemiyoruz,günü veya saati daha farklı olsa eminim daha çok izleyicisi olur.

    YanıtlaSil
  36. yha 21'ine kadar nasıl beklicem ben 1 hafta zor bekliyorum yha
    ama olsun napalım beklicez fakat bari fragmanı erken verseler
    en azından biraz tatmin olurduk bu sebeple değil mi ama??
    ben haruna bayılıyorum (ayrıca edaya da) sölediği her söze katılıyorum harunun.ama edaya kızgınım . harunu bu gidişle delirtcekler.bir yandan eda öbür yandan melda :(:(:(

    YanıtlaSil
  37. tek kelimeyle haaaarrriiikkaaaaaaaaaa bi dizi çok beğeniyle izliyorum soluksuz bi şekilde... eda ve harunu çok seviyorum onlar ağladıkları zaman bende ağlıyorum herşeye rağmen birleşmelerini istiyorum çünkü herşeyonların elinde.ilk bölümlerin yayınlanmasını çok istiyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
  38. bu 15.bl.beni maf etti yaa bu dizide hersey okadar hizli gelisiyo ama bi bu bebek meselesi gelismedi.haruna cooook üzüldüm annatamam artik bundan sonra eda harun sahnelerine hasret kalcaz gibi.salak eda at yalanlari daha cok aglarsin sen ama artik onun tolgasi var arkadaslar.bebek olayida böyle kapanmistir.söyle bi sezon finaline kadar bekleriz herhalde yada cocuk 20 yasina gelene kadar :havada bulut sen onu unut,ozaman ögrense ne fark eder.ins. öyle bir senaryo yoktur.

    YanıtlaSil
  39. artik 16.bl.hic merak etmiyom dogrusu,cünkü olan oldu.ama 15 bl. okadar merakla beklemistimki,bebek olayi ortaya cikacak diye harun ögrenecek dedim ama bosu bosuna.bundan sonra meldanin kiskacligi,veya dügününü izleriz,cok sikici oldu.bebek olayi artik kimbilir nezaman ortaya cikar,ölme esegim ölme.ozaman ciksa ne olur,hevesi kalmaz.benim hevesim girtlagimda kaldi dogrusu,bundan sonra gelisen olaylar ayni yani melda harun dügünü fotoraflari ceken kisi edanin bebegi olur ve.....harun eda sahnesi fazla olmaz.bundan sonra bebek olayi harun icin kapanmistir.

    YanıtlaSil
  40. artık baydınız bazı gerçekler ortaya cıksın artık 15 bölüm oldu 40. bölümümü bekliyorsunuz nazlı

    YanıtlaSil
  41. Feyyaz bey,Tolga'nın kendi oğlu olduğu gerçeğini ortaya çıkarınca Tolga,Harun ile kardeş olduğunu bilince Eda'yı Harun'a yönlendirecektir.Çünkü Eda kendi öz yeğenini taşıyor.Bunu bile bile Eda ile beraber olmaz.Zaten gazetedeki resimleri görünce Hakkı'nın Harun olduğunu çözecek.Bence önümüzdeki bölümler daha heyecanlı olacak.

    YanıtlaSil
  42. lütfen artık bebeğin harunun olduğu öğrenilsin edayla harunun arasında acip bir aşk var bence birlikte olmalılar beni diziye bağlayan tek şey eda ve harun..

    YanıtlaSil
  43. konu bittiğinde dizide bitmeli bence uzadıkca bayıyor dizi,bir zamanlar unutulmaz diye bir dizi vardı diye bilmeliyiz.dizinin devamında tolga resimlerden ve tel numarasından babasının kim olduğunu öğrenecek bir süre kendiyle mucadele edip kimseye bahsetmiycek belki eda gündeme getirebilir.harunla eda çoçuk doğduğunda tekrar bir başlangıç yapacaklar harun çoçuğun doğum zamanın dan dolayı araştırma yapıp öğrenicek tabiki biraz geç olacak meldayla,harun evlenmiş olacak büyük ihtimal falan ama sonrasında mutlu son

    YanıtlaSil
  44. çook süper bi dizi yaaa.heleki bu bölümü eni çok ama çok duygulandırdı.gerçekten eda ve harun birbirini çok ama çok seviyo ayrıca birbirlerine çok yakışıyolar.harunun bakışlarına hayranım.çok hoş biri.hiç bir dizide görmedim şuana kadar ve bu diziyle çok popüler biri oldu.tam benim tipim harun onu çok beğeniyorum.şarkıda zaten insanı bitiriyo.çok aradım bu şarkıyı hiç bi yerde bulamadım.umarım harunla eda evlenir çok istiyorum.süper bi dizi her haftayı sabırszılıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  45. cok yazik edanin bebegi tolganin kaderini yasicak.ama beli ki o cocuk 6 havtalik degil harun biraz doktorun ustune gitse ogrencek.ama bu bolumde haruna kizdim.nasil insan bu kadar severken bir kalemde silip meldaya doner!!!!!bence insan sevince sevdiginin pesini birakmaz.ben bu dizige eda harun sahneleri icin izliyodun.olmazsa izlemem!!!!!

    YanıtlaSil
  46. bu dizi bitmesin ben evden uzaktayım haftada bir eve gelip internetten izliyorum sadece bu diziyi bayılıyorum.bitirirseniz çok fena olur.

    YanıtlaSil
  47. buz diziye hayranım.evden uzaktayım haftada bi gün eve geldiğimde de internetten 2 kere izliyorum.bitirirseniz çok fena oluruz.herkes hayran zaten.

    YanıtlaSil
  48. hayatimda bu dizi gibi belki bir sürü dizi izledim ama hibirisi bu kadar sürükleyici ve gercekci degildi. ben unutulmaz dizisinde edaciyim ve onun ne olursa olsun harun ile biraraya gelmesini istiyorum .eda artik gercekleri söylesin ve ikisi engellere karsi savassinlar istiyorum am insanin he istegi olmuyo tabi ama nolur eda harunla bir araya gelsin ne olur ...
    hersey cok guzel bu dizide hele 15. bölümde aglamamak elimde degildi. yanliz ben degil burda herkes bu dizinin hayrani carsamba gunlerini iple cekiyoruz .almanyanin taci oldu unutulmaz dizisii.ne olur eda ve harun evlensin ne olur..EDA-HARUN-EDA-HARUN----! settekilere selamlar devam!!!

    YanıtlaSil
  49. slm 15 blm beni kahretti eda harun acı çekmesin kavuşsunlar onları ayırmayın ne olur artık herkes gerçeği öğrensin fedakarlık sırası meldada ama o yapmaz eda ve haruna çok üzülüyorum aşkları müthiş bebeği artık öğrensin harun babası gibi olmasın onları dizide birlikte görmek istiyoruz ikisi birada olmadımı filimin tadı çıkmıyor

    YanıtlaSil
  50. harunun annesi babasi gibi olmasin hayatlari bebegin tolgadan oldugunu ogrendi sikici olur obur bolumler sikici olmasini istemiyoruz edayla harun birlessin bebegin kendinden oldugunu ogrensin

    YanıtlaSil
  51. obur bolumler sikici olmasin ne olur birlessin edayla harun bakilmaz bu diziye sonra

    YanıtlaSil
  52. birlesmeselerde goruzsunler o kiskanclik halleri cok guzel harunun bakislari

    YanıtlaSil
  53. dizimizi ozluyorum hergun olsa keske bu gafta olmasini isterdik

    YanıtlaSil
  54. melda ogrensin o fedakarlik yapsin artik acisin kardesine ablalini yapsin baskasini sevet adamla mutlu olamaz unutulmaz unutulmaz

    YanıtlaSil
  55. baskasi oynasa bu diziye yakismazdi serhan yavasa cok yakismis bu dizi tam ask adami superrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  56. tamam bu hafta persembe veya cuma olsun ama bu hafta yayınlarsın

    YanıtlaSil
  57. ay deliricem bir havta gecmiyo simdi taaa obur havtaya yayinliyorlar.ben edaya cok uzuluyom.en cok o fedakarlik yapti.meldada harunun baskasini sevdigini bilerek yinede birakmiyo.birak kizim yakasini artik espiyonlama adami.

    YanıtlaSil
  58. ben edanin yerinde olsaydim alirdim yakisikliyi giderdim.valla harun benim olsun abla felan dinlemem.bence eda baya fedakar.melda kiymetini bilsin

    YanıtlaSil
  59. dizi ilk yayınlandığı hafta hiç unutmuyorum tvde 7 kere yayınladılar belkide daha fazla ben sadece bu kadarını görebildim.ilk başta bıktırdılar şimdide maç vs.gibi şeylerle reyting yapmaya çalışıyorlar kendilerince yapımcılar.izleniyorsa izleniyordur bir çalışma.maç vb.şeyleri bahane edip seyirciyi soğutmak çok saçma.sadece severek isliyoruz ve haftayı bekliyoruz yapımcılardan biraz saygı istiyoruz..senaryo ile ilgili hiçbir yorum yazmıyacağım ama yapılan şey hoş değil sadece bunu belirtmek istiyorum.unutulmaza yapılan şey su anda kapalıçarsıya yapılıyor güzel satış fikri .tebrikler.

    YanıtlaSil
  60. seyma
    bence süper bi film yagmur gözlüm sarkısıda eda yla arasindaki aska cok uymus sarkıda cok güzelll...

    YanıtlaSil
  61. yazana katılıyorum bu hafta olsun

    YanıtlaSil
  62. dızı super harıka oyuncular cok ıyı basladıgı gunden berı ızlıyorum bugunden ıtıbaren hafta ıcı hergunde ızlıcem 16.bolumu merkla beklıyoruz HARUN ve EDA sızı sevıyorum

    YanıtlaSil
  63. evet bende katiliyorum bu havta ne yapip 16 bolumu koysunlar.lutfen

    YanıtlaSil
  64. offf bu aksam tüm bölümleri bu saate kadar tek tek izLedimm içim cızz etti eda icin yaa onun ne sucu var kii herseyden habersiz aşık oluyo tek sucu tanımadan birlikte olmasıydı ama BEDELİ BU OLMAMALI!! yazık yaa onLr kavussun istiorum ben :/ tmm meLda da cok sucLu deiL ama EDAnın dedigi gibi Sevgi Kariyerden önce geLmeLi..=)) hem madem kardeşi icin biri HARUNdan vazgecmeLi bu meLda oLsun çünkü dierLerinin sevgisi Karşılıklııı

    offff bu hafta film nie yokk cıldırcam yaaaa

    YanıtlaSil
  65. ben diziyi çok beğenerek izliyorum harun bence artık ortadan çeklmeli yeteri kadar edayı yıprattı zaten herşeyi berbat etti tolga ile eda daha çok birbirine yakışıyorlar

    YanıtlaSil
  66. eda ile harun en kısa zamanda birleşmeliler harun herşeyi edanın günlüğünü okuyarak öğrenecek bence senaristlere sesleniyorum artık melda ile harunun evlenmesi çok saçma olacak bir şekilde ayrılmaları lazım ozaman eda haruna yaklaşır meldaya başka birini bulsunlar ne olur eda harun kaçıp evlensin eda tolgadan ayrılıp çocuğunu uzaklarda doğursun tabi harunnun yanında

    YanıtlaSil
  67. 16.bolum fotoraflarına bakarsak eger HARUN EDA,nın soyledıgı yalanları ogrenıcek gıbı SEVAL oradaydı TOLGA,yı elde edebılmek ıcın harseyı yapıcaktır dıye tahmın edyorum HARUN,un MELDA,yla aralarıda ıyı degıl tabıkı ızlayıp görucez hepımıze haftaya ıyı seyırler

    YanıtlaSil
  68. cok güzel begeniyorum eda cok seviyor ama ne yapsin ki baska caresi yok insallah harun bir sekilde gercegi ögrenir. haftayi iple cekiyorum

    YanıtlaSil
  69. bu zamana kadar yayınlanan en iyi dizilerden biri olduğunu söyliyebilirim tabiki oyuncularında bu konuda büyük faktörü olduğuna inanıyorum umarım diğer diziler gibi dallanıp budaklanmadan tadında biter yorum yapan arkadaşlar gibi bende harun ve edanın birleşmesinin taraftarıyım umarım mutlu sonla bitmesini diliyorum

    YanıtlaSil
  70. ben bu diziye bayılıyorum özelliklede serhana. sana aşığım serhan sen benim bitanemsin bu film hiç bitmesin. buse...

    YanıtlaSil
  71. yaa bu maçları niye hep unutlmaza dek getiriyolar anlamıyorum ki yaa alla alla ölecez heycandan yaa fragmanını bari göstersinler o da yok en iyisi bnce pazar gününe alsınlar hem daha çok izleyen olur hemde maçlara gelmez inşşallah yaa off bu hafta geçsin diye resmen dua ediyorum yaa geldi bu hafta bu sefer 21 ekime alınmış adilmi bu şimdi yaa :(

    YanıtlaSil
  72. harunla edanın aşkı devam etmezse bu diziyi izlemem ikisinin sahnelerine bayılıyorum birbirlerini çok seviyorlar bence herkesi arkalarında bırakıp kaçsınlar eda biran önce tolganın evinden taşınmalı kendine başka bir ev tutsun ozaman harun birşeyler anlar belki meldaya da sinir oluyorum artık

    YanıtlaSil
  73. evet bende katiliyorum arkadasa seval edanin yalanlarini cikaracak tolga icin insallah oyle olur edayla harun birlikte olmali dizinin anlami kalmaz

    YanıtlaSil
  74. bekleyemiyoruz artik duyrulur olmazki boyle cok seviyoruz bu diziyi fanati olduk ne olur bir daha bu kadar ara vermesinler

    YanıtlaSil
  75. harunla eda birlikte olmaliiiiiii artik ne olur dizini anlami kkalmiyor o zaman onlarin kiskancliklari cok hos

    YanıtlaSil
  76. AYYY ÇILDIRACAM YAAA...ŞOKE OLUYORUM BU YAZILARA DİZİNİN TEKRARI YAYINLANIYO BAŞINDAN SONUNA KADAR İZLEYİN BENCE EDA KARAKTERİNİ CANLANDIRAN KİŞİNİN BUNDAN SONRA İÇİNDE YER ALACAĞI HİÇBİR DİZİYİ İZLEMEM.İYİKİ ÖYLE Bİ KARDEŞİM YOK.ABLASI NE FEDAKARLIĞI YAPACAKMIŞ SEVDİĞİNİ KARDEŞLİNE Mİ BIRAKSIN MAHVOLDU KIZ YA KARDEŞİNİN HARUN UN SEVGİLİSİ OLDUĞUNU ÖĞRENDİĞİNDE BENCE EDA ÜZÜLMEYİ HAK EDİYO ZATEN İLK TANIDIĞI BİRİYLE HEMEN YATTI VE ÇOCUĞU OLDU MELDA NE YAPTI PEKİ BU ARADA BİRİ BANA HESAP VERSİN BEN DAHA ÖNCEDEN DE BURDAN YORUM YAPTIM AMA 2 YORUMDA YOK VAY ANAM VAY ŞAŞTIM VALLA BU İŞE EDA YI MI KORUMAM GEREKİYODU ACABA YAZIK YAZIK

    YanıtlaSil
  77. Arkadaşın sen fazla kaptırmışsın diziye kendini,
    bune nefret,bune kindir sanki gerçeklri yaşıyormuş gibisin.
    Diziyi sevmiyor olabilirsin fakat unutulmaz sevenlerine,dizi ekbine
    hakaret etmeni gerektirmez bence SAYGI DUYMALISIN.
    HESAP:SANIRIM SAÇMA OLDUĞUNDAN:)))

    YanıtlaSil
  78. canım benım dızı sevmıyorsan nıye ızlıyorsun bastan berı takıpteymıssın bellı oluyor sevmedıgın dızı hakkında nıye yorum yapıyorsun sevmıyorsan ızleme

    YanıtlaSil
  79. DİZİNİN YAYIN SAATİNE KASABAYI KOYMUŞLAR DİZİ NERDE ACABA

    YanıtlaSil
  80. ne olur yeni bolumun fragmanini koyun artik

    YanıtlaSil
  81. diziye tepkili olan arkadasa diyorunki bu dizide ask var neden kotuye yoruyosun gercek hayatta boyle birsey olmaz bir filim olarak gor kotu bir durum tabi ki biz edayi seviyoruz ve harunla birlikte olmasini istiyoruz emegi gecen herkeze tesekurlerdizi ekibine atv kanalina

    YanıtlaSil
  82. eğer bu dizi sırlarla dolu giderse bir daha bu diziyi izlemem artık bebek harundan olduğu çıksın ortaya sinir ruh hastası oldum

    YanıtlaSil
  83. yeni bölümün fragmanını niye koymuyosunuz çok merak ediyorum neler olacağını

    YanıtlaSil
  84. hangi saatte olursa olsun izleriz lütfen yayınlayın bi haftadır bekliyoruz

    YanıtlaSil
  85. ucan kuş şun yaptı anket ve unutulmaz dizisini koymamalar sakma kanald dizilerinden başka anktette dizi yok

    YanıtlaSil
  86. bu dizi çok güzel tabi harun olmasıyla dahada güzelleşiyor ama artık sıkılmaya başladım.artık tüm gerçekler çıksın yada daha heycanlı bölümler olsun mesela 15.bölüm gibi.

    YanıtlaSil
  87. evet ıste bu 16.frangman tesekkurler.haftayı zor beklıcez kareler yerıne oturmaya baslamıs MELDA ıcın uzgunum HARUN,la EDA ıcın sevındım onlar bırbırlerıne aıtler

    YanıtlaSil
  88. fragman cikti sukur.harun yine o guzel bakislariyla bakiyo edaya.cok guzel kiz soyle artik bebegi lutfen.haruna ben asik oldun galiba!!!!!!

    YanıtlaSil
  89. bence cok guzel bir dizi.begenmeyenler bakmasin.kalbini kime kaptiracagini bilemezsin.ben hatalariylada olsa edayi destekliyom.hadi kiz askina sahip cik harunu kimseye kaptirma

    YanıtlaSil
  90. inanmıyorum ya bir dizi bukadar süperrrrrr olur.gece 3 de olsa bile izlerim uykularım kaçtı.hafta gelecek diye dört gözle bekliyorum.eşimi bile bu kadar dört gözle beklememiştim.
    tşekkürler atv iyiki varsın
    zeynep

    YanıtlaSil
  91. çıldıracağım ya tek kelimeyle harika tam aşkı anlatıyor.ahhhhhhh
    keşke bende aşkı yaşasam serdarımmmmm seni çok seviyorum.....

    YanıtlaSil
  92. cok güzel harika müthiş bir dizi uyurken bile bu dizi aklıma geliyor cok tesekkürler gercek askı anlattığınız için

    YanıtlaSil
  93. müjde arkadaşlar 16.bölüm fragmanı cıkmıs.......

    YanıtlaSil
  94. gece gündüz uyuyamıyorum dizi beni çok etkiledi.insanın içinden çok şeyler götürüyor bu dizi tek kelimem mükemmel ve dehşet birşey anlatmak mümkün değil AMA BURDAN AŞKIM HERŞEYİM OLAN SERDARIMA SEVGİLER ONU ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  95. 14 ekim de hazırladığınız özel bölüm reklam arasında 16.bölüm fragmanını gösterdiniz siteye de koyun lütfen

    YanıtlaSil
  96. aman Allahım ne olursunuz lütfen fragman acilen nefessiz kalıyorum.eda harun sizin gibi güzel bakışan varmı özellikle harun one bakışlar öyle bir insana bakış öylemi yakışır.gözlerin kaşların bakışların siyah elbise nasılda yakışıyor aşıkmıyım neyim tövbe tövbe.

    YanıtlaSil
  97. yaprak dokumunde ne buluyorlar bilmiyorum cok sikici oldu herkezi unutulmaz seyretmeye davet ediyorum ask tadmak isteyenler seyretsin edayla harun kavussun ama o kiskanclik sahneleri devem etsin cok hos harunun bakislari yaglarim eriyor valla bes kilo verdim ciddiyim offff offff asik oldum serhana

    YanıtlaSil
  98. aklimda sen rikfimde sen ne olacak bu durum bilmem ruyalarimda sen hayalimde sen hadi cik bakalim bu isin icinden ulasilmaz askima serhannnn

    YanıtlaSil
  99. arkadaşlar fazla söze gerek yokki dizi süperrr...böle bi dizi izlediğimi hatırlamıorum ama 16. bölüm fragmanından belliki bu bölüm herşey ortaya çıkıo... eda ve harunu bende çok seviyorum ama meldayada üzülmüo deilim aslında ne edanın ne meldanın suçu var... ama harunada kıyamıorum ooooofffff... eda ve harun birlikte olsunlar ama meldada üzülmeden olsa olmuomu???

    YanıtlaSil
  100. HARUN ÇOK TATLI YAAA KIYAMAM ONA BEN... EDADA ÇOK MASUMMM MELDA DESEN ÇOK FEDAKAR!HANGİMİZ SEVGİLİMİZ BİZLE BU KADAR İLGİSİZ OLSA BİZİ ALDATSA BERABER OLURUZ Bİ DÜŞÜNÜN AMA MELDA DEMEKKİ O KADAR SEVİOKİ VAZGEÇEMEDİ O YÜZDEN MELDADADA SUÇ YOK!!!

    YanıtlaSil
  101. dizi süper izlediğim bir dizi var oda unutulmaz eda harun birleşsin artık haftaya çarşamba bekleyemiycem erken verseniz 16 bölümü harun ve eda birbirine çok yakışıyo şarkıda süperdi başarılar

    YanıtlaSil
  102. dizi ilk yayınlandığı hafta hiç unutmuyorum tvde 7 kere yayınladılar belkide daha fazla ben sadece bu kadarını görebildim.ilk başta bıktırdılar şimdide maç vs.gibi şeylerle reyting yapmaya çalışıyorlar kendilerince yapımcılar.izleniyorsa izleniyordur bir çalışma.maç vb.şeyleri bahane edip seyirciyi soğutmak çok saçma.sadece severek isliyoruz ve haftayı bekliyoruz yapımcılardan biraz saygı istiyoruz..senaryo ile ilgili hiçbir yorum yazmıyacağım ama yapılan şey hoş değil sadece bunu belirtmek istiyorum.unutulmaza yapılan şey su anda kapalıçarsıya yapılıyor güzel satış fikri .tebrikler.

    YanıtlaSil
  103. hayatımda seyrettiğim en güzel dizi orta yaş grubunda olmama rağmen merakla seyrediyorum her gün yayınlasalar seyrederim

    YanıtlaSil
  104. harun ve eda çok yakışıyolar...sakın ayrılmasınlarr...saçma diyenlere duyurulur..siz saçma dizi görmemişiniz daha...hayatımda izlediğim en güzel dizilerden biri...o kadar saçma dizi varken unutulmaz dizisi bitmesinn...harun and eda

    YanıtlaSil
  105. ya lütfen bi dizide mutlu son olsun..yanlış anlaşılmasın melda ile harun değil...eda ile harun...diziden hoşlanmayanlar da yorum yapmasınlar burda

    YanıtlaSil
  106. dizinin koliki oldum fragmanlarını onar kez izliom eski bölümlerini hiç izlememiş gibi heyecenla izliom dizi süper eda ile harun da süper harunda çok tatlııı:D

    YanıtlaSil
  107. fılım cok guzel ama artık sıkıldık yanı edanın ablası ogrensınde eda ıle harunun arlarından cekılsın ablasını hıc sevmıyorum
    her bolumde bır bahane bır salklık yeter bılecekse bılsın artık yönetmenı kımse.....................

    YanıtlaSil
  108. bu kadar olur ya cok guzel carsambayi bekleyemiyorum cok heyacanli harunve eda kavussun iki kardesi birak ask var bu dizide herkez kendi hayatinda bir sey buldu bu dizide gercek gibi rol yapiyolar ama harunnu kiskancliklar devam etsin cok yakisiyo o bakislar aman allahim yakiyo

    YanıtlaSil
  109. fragmani gordum nefessiz kalicaz bu haftada olucem bu diziye bakarken eski bolumlerine bakiyorum hic bikmiyorum

    YanıtlaSil
  110. bitmesin sakin bu dizi ne olur sevilenler biter zaten cok guzel fevkalade oyuncularda degismesin degistimi tadi kalmiyor

    YanıtlaSil
  111. 16.bolumde MELDA hersı ogrenıyor ama MELDA bos durmayacak gıbı gururunu hıce sayıp ıntıkam alma havasında olcak sankı sevmedıgı BURAK,la beraber yapabılırler umarım oyle olmaz.HARUN,la EDA,yı rahat bırakın mutlu osunlar dızıde bıtmesın mutlulukla devam etsın hepsı superler hepsını cok sevıyorum

    YanıtlaSil
  112. evet meldanin bakislari intikam alicak rahat birakmayacakmis gibi harunla eadayi cok seviyoruz birlikte olsunlar

    YanıtlaSil
  113. yağmur yavaş bende böyle bir dizi de oynadım bundada oynamak isterim...

    YanıtlaSil
  114. arkadaşlar 16.bölüm frgmanı gören var mı?nasıl meraktan ölücem ya artık.

    YanıtlaSil
  115. harun seni cok seviyorum o bakışlar var ya offfffff diziyi cok seviyorum süper ya hicc bitmesin

    YanıtlaSil
  116. sonuçta bu dizi hayatımızdan yaşanabilir ve yaşanmış kesitler sunuyor gözümüzü kırpmadan izleyoruz unutulmaz dizisini yapanlara tesekurler oyuncular çok özverili gerçekçi rollerini yapıyor çok süper eda harunla eninde sonunda olacak Tolga agabisi Harun'u üzmeyecek çok iyi niyetli dürüst zaten Tolga edaile olursa olmaz aile yapımıza ters melda harunla zaten evlenmedi ben böyle olacağını dusunuyom her bolumde bir olay oldugundan bu bölümü merakla bekliyom çok kötü olursa yaprak dökümü gibi gözden düşer LONDON.

    YanıtlaSil
  117. YHA Bu diziiyi çokkkk sewiyrmmm edayla harun birlikte olsnlar nnasıl olsa edaya ailesi çok kızgn eda harunla birlikte olsa yine birşey değşmck eda sewdği adamn yanında olucak en azndn lütfennnnnnnnn eda ve harun birlikte olsnlar eda herşeyi anlatsn...

    YanıtlaSil
  118. ya evet artık sıkıldım eda herşeyi açıklasın artık bitsin bu yalanlar meldada saçlak zaten saçma sapan hareketleri var uyuz oluyorum hem harunla eda daha çok yakışıyorlar birbirlerine meldada zamnında karar verseydi naz yapmasaydı hem meldada anlayışlı olsun biraz eğer harunu gerçekten seviyorsa onların sevgisine saygı duymalı ve herşeyden önemlisi ortada bi bebek var onu düşünmeli

    YanıtlaSil
  119. ndn 22:00 ye alındı izleyemiyeceğiz 20:00 güzeldi

    YanıtlaSil
  120. dizi süper ama fragmandaki gibi olmuyo nedense

    YanıtlaSil
  121. çok seviyorum bu diziyi ama onda oynıycak nolur yine saat sekizde oynasın kaçırmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  122. diziyi begenerek izliyorum.herkes rolunu cok guzel oynuyor o kadar cok hosuma gidiyor ki dizi kendimi kaptirip o duygu yogunlugunu hissedebiliyorum.

    YanıtlaSil
  123. 21 ekimde devam edicek diyosunuz yerine başka bi dizi veriyolar finelmi oldu

    YanıtlaSil
  124. Dizi aynı fragmanındaki gibise çok güzel harunla eda birleşsin artık ama tabiki dizi bitmesin arkadaşların şikayetlerinede katılıyorum tekrar tekrar söylemeye gerek yok çünkü bizi dikkate alan yok bu arada acayip unutulmaz dizisi hayranı oldum lütfen hayal kırıklığına uğratmayın lütfen

    YanıtlaSil
  125. bu dizisi hayatımda gördüğüm en güzel dizi bu dizide harun ve eda birbirlerine çok yakışıyorlar keşke dizinin saati değiştirilmeseydi çünkü o zaman saat çok geç oluyor ama ben o saatte bile izlerim fragmanında izlediğim gibiyse çok güzel eda ve harun biran önce birleşsin ama dizi de bitmesin

    YanıtlaSil
  126. bu haftanın bölüm cok güzel ve heycanlı görülüyor

    YanıtlaSil
  127. artik ogrenilsin ya hers ey....Eda ve Harun mutlu olsunlar...cok uzuleduler :((.artik bu kadar goz yasi yeter !!!bir azda ask yasasinlar su ashiklar

    YanıtlaSil
  128. EDA VE HARUN BIRLIKTE OLSUNLAR EVLENSINLER

    YanıtlaSil
  129. yeter artık eda ağlamasın.mutlu olmayı çoktan hak etti,hatalardır ağlıyo,biraz gülsün artık

    YanıtlaSil
  130. dizi biterken bir sonraki haftanın fragmanı nı görmek istiyoruz çok merak ediyoruz.

    YanıtlaSil
  131. evet bende katiliyorum diziden sonra hemen fragmanin gostersinler merak ediyoruz cok guzel dizi bitmesin eda ve harun birlikte olsun

    YanıtlaSil
  132. HARUN VE EDA OLMALI AMA BABASI HARUNU RAHAT BIRAKMIYOR.YOKSA HARUN EDAYLA HERŞEYİ GÖZE ALMIŞ DURUMDA.AYRICA HARUN VE TOLGA KARDEŞLER ALLAHIM KARDEŞLERİN ÇATIŞMASI...

    YanıtlaSil
  133. HARUN VE EDA OLMALI AYRICA MELDA OLAYLARI ÖĞRENİNCE KÖTÜ OLACAK GİBİ GELİYOR.MELDA EDA KARDEŞ HARUN TOLGA KARDEŞ GERÇEKTEN KARDEŞLER ARASI ÇATIŞMA..

    YanıtlaSil
  134. lütfen eda ile harun evlensin birbirlerine çoook yakışıyorlar
    dizi de saat sekiz de yayınlansın seyredemiyoruz lütfen bir şeyler yapın
    kasaba 11 de başlasın unutulmaz 8 de başlasın LÜTFENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  135. FRAGMANLARI DA LÜTFEN DİZİDEN SONRA YAYINLAYIN MERAKTAN ÇATLIYORUZ...........

    YanıtlaSil
  136. unutulmaz dizisi çok seviliyor ve biz çarşamba günleri unutulmaz saat 21.30 olmaşından şikayet ediyorduk şimdik ise 22. da oynayacak lütfen birazda öğrencileri düşünün ve reytiklerimi düşürmeye çalışı yorsunuz.

    YanıtlaSil
  137. 2 haftadır bekliyoruz yaaa çok gecikti umarız 16. bölm izlemeye değer diye ümit ediyorum.güzel bir dizi..

    YanıtlaSil
  138. artık melda öğrensin herşeyi ya.meldanın suçu yok biliyorum ama edenın tek suçu bir erkekle beraber olması.ama nereden bilsin ablasının evleneceği kişi olduğunu ayrıca yaptığı büyük bir fedakarlık ablası için ayrıca harunun nasıl bir vücudu var çözemedim süperrrrrrrrrrrrrr.

    YanıtlaSil
  139. ben müjde benim geçen gün yazdığım yorumu koymamışsınız çok kızdım bu sefer koyun lütfen artık harun bebeğin babasının kendisi olduğunu öğrensin herkez doğruları öğrensin geçen bölüm resmen aptal yerine konulduk kandırıldık doktara bile yalan söylettiler ayıp bu kadar olmaz eda ablasını düşünüceğine bebeğini düşünsün melda başka sevgili bulur ama o bebeğin hayatı mahfolur biraz gerçekçi olsun artık kovuşsunlar

    YanıtlaSil
  140. bence harika bir flim.oyuncular muhtesem.eda ile harunda artik bırlessin....k

    YanıtlaSil
  141. harun bebeği ögrenmeli ve birlesmeliler.lütfen bölünden sonra fragmanlarını yayınlayın.

    YanıtlaSil
  142. DiZi qeRÇekteN süpeR ben hayatta Tv ızLemeyeN biRiyiM ama caRSamba qunLeRi resmen kitLenioRM tv.ye bu hafta coK bekLedıM ve 16. boLuMu cıddeN coK meraK edıoRM ve ızLerkende deLırıorM haruN ve eda coK yakısıO bu soN duruM da ii oLmadı bence haruN biLmeLiydi cocugun babasının kendısı oLduquNu

    YanıtlaSil
  143. unutulmaz cok güzel dizi eda ya yani özlem yilmaz bayiliyorum serhan yavaslada cok yakisiyorlar bu diziyi cok seviyorum nolur hic bitmesin .........AZRA........

    YanıtlaSil
  144. unutulmaz dizi hayranları bence batu harunun kuyusunu kazıyor benden söylemesi

    YanıtlaSil
  145. Merhaba herkese Bence burda herkesin Eda ve Harunu sevmesi beğenmesi yanlış.Meldayı arkaplana atmamak gerek bence Melda Eda dan hem daha güzel hem de dizi de daha başarılı katılan var mı bana

    YanıtlaSil
  146. Ben bu diziyi önceleri izlemiyordum ve fragmanlarından görüğüm kadarıyla enişti baldız ilişkisi sanıyordum. Sonra bu siteden dizinin bütün bölümlerini izledim bence harika bir dizi. Suçlu aramak yanlış ama melda gerçekleri gördüğü halde kendine bile itiraf edemiyor biliyor ki harun başkasını seviyor. Eda ise tamamen saf ve temiz duygularla Harun a aşık oldu ve birazda alkolün etkisiyle kendini ona teslim etti. Şimdi de ablası için fedakarlık yapıyor. Acaba melda olsa kardeşi için bu fedakarlığı yapabilirmiydi? Hiç sanmıyorum... Dizi çok güzel devam etmeli bence fragmanları gördüm 16. bölüm hiçte beklediğimiz gibi olmayacak melda ve harun yine gerçekleri tam olarak öğrenemeyecek gibi geliyor bana bakalım saat 22 yi iple çekiyorum.

    YanıtlaSil
  147. ey ask sen nelere kadirsin bu denli sevmek ve sevilmek ne guzel sey degil mi? diziyi cok seviyorum her izledigimde beni alip goturuyor olmak istedigim yere, hic bitmesin diyorum.

    YanıtlaSil
  148. AĞLAMA YAĞMUR GÖZLÜM BEN BU DERDİ ÇEKERİM ATEŞLERDE YANSADA TENİM SANMA SENDEN GEÇERİM AŞKIN YALANI OLMAZ HER KALP BUNU ANLAMAZ UNUT DEME SAKIN BANA UNUTULMAZ UNUTULMAZ AŞKIN YALANI OLMAZZZ

    bu dizi müziği şarkısına bayıldımm aradım taradım sonunda buldum kim olduğunu halil kurt söylüyo aşkın yalanı olmaz

    diziye gelince mükemmel ötesi merakla izleyin arkadaşlarr sondunda eda ve harun kavuşcak buna eminim

    YanıtlaSil
  149. Ben söylemiştim herşeyin bizim beklediğimiz gibi olmadığını Melda şüphelendi ama bakalım neler olacak... Şu seval de az değil ya zaten dizi de hiç hoşlaşmadığım karakterlerden biri seval biri de Gülay uyuz oluyorum ikisine de...

    YanıtlaSil
  150. nefes almadan izliyorum cok guzel ama eda ve harun kavussun cok aci cekiyolar

    YanıtlaSil
  151. ne olur fragmani verin cok merak ediyoruz cok guzel dizi ne olur bitmesin

    YanıtlaSil
  152. cok heyacanli tam ask filmi dugularimi canlandiriyo cok seviyorum ada ve haruna bu bolumde cok agladim yazik yayazik ya

    YanıtlaSil
  153. ne olur birlikte olsun eda ve harun ayirmayin onlari seneryo oyle olsun kavussunlar sonunda ne olur

    YanıtlaSil
  154. bu dizi bitmsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin cok guzel

    YanıtlaSil
  155. on yedinci bolumun fragmanni verin lutven merak ediyoruz

    YanıtlaSil
  156. dizyi begenerek izliyoruz cok guzel emegi gecen herkeze tesekurler atv kanalinada

    YanıtlaSil
  157. on altinci bolumu internete verin hemen izliycem

    YanıtlaSil
  158. iki hafta bekledikden sonra çok kötü gecen bi bölümdü seyretdigim unutulmazdaki en kötü bölümdü bu bölümde anladımki her hafta sanki harunla edanın ilişkisi ögrenilecek gibi olacak ama sonra güzel baglamalarla meldayı aptal gibi gösterip olayı kimse bilemiyecek diger dizler gibi bi olay yaratılıyor o ögrenilirse dizi bitecek deniliyor neden siz bunun tersini yapmıyorsunuz burda insanları bence edala harunun aşkı birbirlerine davranışları etkiledi siz şimdi onları sogutdunuz bence bi kaç bölüm daha bu şekilde devam ederse diziniz ögrenilmeden bitecek

    YanıtlaSil
  159. Diziyi seviyorum izlerken aski yeniden kesfediyorum o sicakligi fedakarligi, safligi, askin buyusunu yeniden hissediyorum insan icindekini durdurabilir mi?dusuncelerini bastirip, duygularina gem vurabilir mi ? sevdigin gozunun icine bakip seni seviyorum desin onu birakabilirmisin cok zor ne kadar uzaklasirsan uzaklas
    donup dolasip gelecegin yer yine onun yanindir baska turlu olamaz ki istesen de yapamazsin onun icin asklari devam etsin cok guzel birlessinler

    YanıtlaSil
  160. slm ben almanyadan bir izleyici aslinda ben dizi falan izlemem fakat bu dizi beni gercekten büyüledi ilk defa seyretim ve tekrar seyretme ihtiyacini duydum ve sonra dizinin tüm bölümlerini seyrettim bence oyuncu arkadaslarim rollerini tam hakkini veriyorlar dizinin biraz daha devam etmesini isterim.

    YanıtlaSil
  161. cccccccccccccccccccccccccccccccooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllll bi diiiiiiiiiiiiiiiiziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  162. Tek kelimeyle harika bir dizi

    YanıtlaSil
  163. çok beğeniyle izlediğim bir dizi

    YanıtlaSil
  164. birde diziyi izlerken gereksiz yere şu telefonlar calmasa zaten nefessiz izliyoruz :=)

    YanıtlaSil
  165. dizi gerçekten güzel tüm ekibe teşekkürler insan izlerken etkileniyo ister istemez bir tarafta aşk diğer yanda aile çok zor bidurum insan içinden çıkamıyo valla gerçekmiş gibi izliyorum ayrıca dizinin müzikleri biharika özelliklede ağlama yağmur gözlüm sürer yaa dinlerken kayboluyorum.başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  166. bu diziityi çok seviyorummm ama edayla harun artık birliket yaşasınlar ablası öğrendi. harunla eda bir vilerine yakışıyorlar dimi evet

    YanıtlaSil
  167. evet yakışıyorlar... ama bu dizi neden geç başlıyor ya kasaba geç başlasınnnnnn böle olmadı yaniii edayla harun bir bir lerine yakışıyor meldaada aradan çekilsin zaten öğrendi kamera dannnnnnnn eda harunnnnnn yakışılklı harunn güzel kız edaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  168. harun eda için herşeyi göze alıoyr ama eda neden almıorrr ya ablşası yüzünden alsın artık kaç sınalr bileeeeeeee ama bu8 dizi geç başlamasın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kasba dizsi geç başlaısınn ya

    YanıtlaSil
  169. eda haruna dönemek te hata yapmadı bence olması gerekeni yaptıııııııı unutulmazzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  170. eda haruna dönmek te evte hata yapmadıııııı

    YanıtlaSil
  171. adsız dediki;29 ekim perşembe
    eda ile harun birleşsinler artık yoksa tümden kalpten gidecez.Birdizi ancak bu kadar güzel olabilir.Bütün ekibi canı gönülden tebrik ederim çok başarılı!Başarılarının devamını dilerim.HARUNUN baygın bakışlarına bayılıyorum zor ayıltıyolar!!!

    YanıtlaSil
  172. rica ederim lütfen neolur dizi geç başlamasın yoksa rehting lerden düşecek çok başarılı devamını dilerim

    YanıtlaSil
  173. dizi çok sürekleyici süper bir şey sakın kaldırılmasın süperrrrrrrrr bir düzi

    YanıtlaSil
  174. EDA VE HARUN ARTIK KAVUSSUNLAR EN AZINDAN SEVGILERINDEN VE ASKLARINDAN EMINLER MELDA COK KARARSIZ. TOLGADA GERCEKLERI KABUL ETSIN. BIR KELIMEYLE HARIKA BIR DIZ.

    YanıtlaSil
  175. bu diziye bayılıyorum.eda ve harun lütfen evlensin herkes mutlu olsun meldada aralarından cıksın.

    YanıtlaSil
  176. lütfen aynı saate alın eda haruna bebeğini söyle artık nolur.

    YanıtlaSil
  177. ÇOK GÜZEL DİZİ ÇOK SEVİYORUM MÜZİKLERİ HARİKA AMA ARTIK YETER YA EDA VE HARUN NEOLACAK İŞLERİ KARIŞTIRDINIZ İYİCE SUYU ÇIKTI VALLA SIKILDIM HA ARTIK BİŞEKİLDE BİRLEŞSİNLER YETEEEERRRRRRRRRRRR VALA KINA GELDİ .

    YanıtlaSil
  178. bence ilk önce harun meldaya aşık oldu. sonra edayla karşılaştığı an eda haruna meldayı kendi ablasını unutturdu. harunun kalbini çaldı. ama şu an ikisi de çok mutlular. harun meldayı unuttu. eda da tolgayı. iisi birleştiler ve çok mutlular .kızlarıyla. yağmurları da doğdu. daha ne istesinler. sonunda meldayla tolga da hayatlarından çıktılar. çıktılar ama şu an çok üzgünler. kalpleri acıyor. bence kendi mutlulukarı için başkalarını üzüyolar. kendilerini düşünen iki bencil. dizi böyle. islam şartlarına aykırı bir dizi. insan hiç ablasının evleneceği adamı elinden alırmı hani bilmiyodun. öğrenince niye hala görüşüyosunki aşkı memnuyla ikisi aynı. terbiyesiz

    YanıtlaSil
  179. /(,") ♥ (¨.)
    ./♥\.♥./█\.
    ____________
    / \

    YanıtlaSil
  180. /(,") ♥ (¨.)
    ./♥\.♥./█\.
    _________
    /.......\

    YanıtlaSil
  181. (¨.)
    /█\.
    ________
    /...........\

    YanıtlaSil
  182. /(,") (¨.)
    ./♥\../█\. eda tolga
    ________
    /...........\

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler