2 Kasım 2009 Pazartesi

Kıraç - Acılara Tutunmak [ Unutulmaz Dizisi ]



15. böLümden sonra sizlere pek dizi müzikLeri sunamadık ama payLaşımlara kaLdığımız yerden devam ediyoruz...
Kıraç işte...O duygunun mimarı sanki...Diziyi sanki Kıraç yazıyor gibi müziklerlede yansıtıyor... Kıraçwebde gezerken Unutulmaz dizisinde çaLmış olan "Kıraç - Acılara Tutunmak" adLı parçayı gördüm ve sizlerle payLaşmak istedik...Gerçekten Harika bir Parça...



Bu arada artık Dizide ara ara çaLan Enstrümantal müzikleride kısım kısım sitemizde payLaşacağız...

Enstrümantal Bekleyiş sizlerle...3 Saniye içinde açılıyor bekleyiniz...
Yorum ve görüşlerinizi belirtebilirsiniz

Unutulmaz Enstrümantal Dizi Müziği - Bekleyiş // Unutulmaz-tv.blogspot.com



Paylaş: Facebook Twitter Google+

15 yorum :

  1. COK SEVİYORUM UNUTULMAZ DIZISINI HİÇ KACIRMAM EDAYLA HARUN BİRBİRLERİNE COK YAKISIYOLAR MELDAYI SEVMİYORUM CUNKU ERKEK GIBI NOLUR EDAYLA HARUN EVLENSİN MELDA HARUNA YAKISMIO HARUN EDAYLA YAKISIO EDA GUZEL HARUN DA YAKISIKLI BİDE EDANIN KARDESİ KEREM BAYILIYORUM YA COK TATLI YERIM SENİ FINDIK KURDU VE AYRIYETEN BUTUN MUZIKLERI SUPER DİZİNİN........SeRsErİ

    YanıtlaSil
  2. diziler kalksın artık eğitici prağramlar izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. bence harunla melda kavuşsun çünkü melda hak ediyo edayı hiç sevmiyom herzaman aşkta 3.cü kişiler oluyo bundan nefret ediyom

    YanıtlaSil
  4. eda ile harun birbirine çok yakışıyorlar ve onların ikide bir ayrılmalırını hiç istemiyorum melda araya keşke girmese de evlenseler çok güzel olurdu bence
    :::::ÇILGIN MANISALI::::

    YanıtlaSil
  5. unutulmazın senaristine söyleselerde eda ile harun evlenselerde artik mutlu bir şekilde devam etse ne kadar hoş olurdu harunu vurdurudan pisliklerden nefret ediyorum
    ___UNUTULMAZ HASTASI__45__

    YanıtlaSil
  6. harika muhteşem müzik

    YanıtlaSil
  7. edaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vazgeçme harundan seni çok seviyorum senin hayranınım harun sende su meldaya yüz vermesen diyorum bu arada sarkı çok güzel

    YanıtlaSil
  8. seni seviyorum edaaa yani özlem abla ne olur buraya gel ne olur

    YanıtlaSil
  9. uf ne olur du buraya gelsen seni çok seviyorum hep internetten resimlerine bakıyorum flimlerini hiç kaçırmıyorum kaçırırsam bilgisayardan izliyorum flimde bile sen ağlarken bende ağlıyorum ne olur ağlama ya seni çok seviyorum flimde niye en acı sahney veya bölümü hep sana veriyorlar ya seni çooooooook seviyorum özlem abla-eda abla

    YanıtlaSil
  10. 47.bölüm müziğinin adını öğrenmek istiyoruzzzzzz

    YanıtlaSil
  11. edayı çok seviyorum ve harunuda nolur eda tolgayla evlenmesin harunla evlensin yamurda gerçek babasını bilsin nolur nolur ha bide dizi bitmesin nolur

    YanıtlaSil
  12. harunla eda birleşsin artık yamuru beraber büyütsünler melda ve tolga aradan çıksınlar eda tolgayla evlenmesin son anda vazgeçsin yada harunun kaza yaptıgını öğrensinler nikah iptal olsun nolur nolur nolur nolur nolur nolur nolur ama nolur dizide bitmesin nolur

    YanıtlaSil
  13. YAZIK HEPSINE BEN BU NE IZLIYORUM AGLAMAK ISTIYORUM EDA ABLASI MUTLU OLSUN DIYE BINLERCE KEZ HARUNDAN VAZGECTI ZAVALI MELDANIN ACISI OYLE BUYUKI INTIGAM ALMAYA CALISIYOR BAZEN TOLGA ASKINI KALBINE GOMEREK YANIYOR HARUN KENDI HATASININ BEDELINI ODUYOR EDANIN BABASI HIC BIR SEY BILMIYOR BILDIYI NE VARSADA YERIN DIBINE GIRMEK ISTIYOR EDANIN ANNESI HANGI KIZINA DESTEK OLSUN BILE BILMIYOR FERDADA ABLALIK DIYIL ANNELIK YAPIYOR EDAYA YAZIK CEMIL UC KIZI BIR KIZI KACIB EVLENDI KOCASI KOTU OLDU DIYE BOSANDI(FERDA)EDA ABLASI MELDANIN NISANLISIYLA BIRLIKTE OLDU MELDA BIN SIR SAKLADI HERKESTEN YAZIKKKKKKKKKK

    YanıtlaSil
  14. EDA HARUN MELDA NISA ECE COKKKKK GUZELLLLLLLLLL

    YanıtlaSil
  15. diziyi hemde çalan müziklerini çok seviyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler