12 Kasım 2009 Perşembe

Unutulmaz dizisi 20. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



19. bölüm yine gerçekten çok güzel bir bölümdü...Bu arada 19. bölümde dizide yeni bir Halil kurt şarkısı çalındı ve en kısa zamanda sizlerle paylaşmaya çalışacağız bu şarkıyı...

19. bölüm sonunda Harun Herşeyi göze alarak Eda ile birlikte olmayı amaçlar...Ama Eda bu kötülüğü yapmamak ister oysa Harun asıl Melda ile evlenirse Melda'ya kötüLük yaptığını söyledi ve burda bitti... Bakalım bizi 20. bölümde neler bekliyor...


Fragmanı en kısa zamanda sitemize ekleyeceğiz...

Unutulmaz dizisi 20. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...



Unutulmaz 20. bölüm fragmanı - Unutulmaz-tv.blogspot.com


Paylaş: Facebook Twitter Google+

216 yorum :

  1. bu bolum acikcasi cok hosuma gitmedi edaya cok kiziyorum harun nasil aci cekiyor o ablam da ablam ask dolu sahneler istiyoruz haruna cok acidim bu bolumde yazik

    YanıtlaSil
  2. serhan yavasi cok takdir ediyorum bu kadar guzel mukemmel yapiyor rolunu sanki gercek hayattan seyrediyo gibiyiz

    YanıtlaSil
  3. 19 .bolumde calan sarki cok guzeldi bayildim icim gitti agzina saglik halil kurt beyfendinin

    YanıtlaSil
  4. yine dizimiz suuuuuuuupeeeeerdi

    YanıtlaSil
  5. ne olur bitmesin bu dizi cok harika hayatimda boyle guzel dizi seyretmedim cok gercekci bu dizi biterken cok aglarim heralde

    YanıtlaSil
  6. gelecek haftaki fragmanda harun tuhaf gozukuyor sac tirasimi olmus tuhaf geldi haftayada harunla eda sahnesi goremedim beraber cok merak ediyoruz artik sesli framani bekliycez merakla

    YanıtlaSil
  7. melda cildirdi adanin cekicegi var melda eda kadar fedakar olmuycak cektirecek kiza oysa eda onun icin ne fedakarliklar yapti bilse yine yapmaz melda egoist yapisi var onun gozu yukseklerde

    YanıtlaSil
  8. ya ben bu diziyi cok seviyorum hiç bitmesin

    YanıtlaSil
  9. Off yine bana uyku yok bu gece ;Duygularım karma karışık;Unutulmaz hayranları iyi geceler size.Sabah yorumlarda görüşürüz.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  10. fragmanın hastahane sahnesinde haruna giydirdikleri o takım ne öyle hiç yakışmamış lütfen göz zevkimizi bozmayın

    YanıtlaSil
  11. bence 20. bölümde eda bir pansiyona yerleşiyor ve herkes ile ilişkisini kesiyor melda da çıldırsın dursun işi ne kara kedi olmak zor biraz da o ağlasın

    YanıtlaSil
  12. dizi bir sosyal sorumluluk yerine getirip tanıtım amaçlı edayı kadın sığınma evine mi yerleştirdi acaba

    YanıtlaSil
  13. Melda ne kadar egoist, anlamadan dinlemeden intikam pesine dustu. AMA TEK BIRSEY VAR ne yaparsa yapsin EDA VE HARUN KAVUSSUNLAR. EDA FEDAKARLIK YAPIP HARUNDAN VAZ GECMEYI GOZE ALDI Melda ise ben ben ve baska birsey dusunmuyor. TOLGADA BABASINI KABUL ETSIN DIYE DUSUNUYORUM, ANNESININ ZAMANINDA ALDIGI KARARI SAYGI DUYMALI. NISA BASKA NELERLE KARSILASACAK? HARUN ise BABASININ KADERINI YASIYOR.

    YanıtlaSil
  14. slm ben eylem neden yorumlarım siliniyor harun ve edanın müzigi aşk herşeye deyer çaslınsın

    YanıtlaSil
  15. ben bu frahmanda bir sey anlamadim harun nasil giyinmis yasli kiyafeti gibi yakistiramadim feleket canlari caliyor sanki fragmanda bekliycez mecburen haftayi

    YanıtlaSil
  16. eda ablasin boş versin haruna donsu

    YanıtlaSil
  17. dizi harika bu bölum çok guzeldi

    YanıtlaSil
  18. 20 ci bölümü merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  19. edaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa harunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  20. guuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  21. şarkı harıka çokk güzeldi

    YanıtlaSil
  22. mesut yar in yazisini okudum dizi hakkinda agir elestiri yapmis enisteden cocuk falan gibi sonumuz nereye gitcek diyor bir kere dizini basina bakmamis harun meldayla birlikte olsaydi hakliydi soylediklerinde ama tesaduf sonucu boyseyler yasandi bazi dizleri gormuyor galiba ayni adamla iki kardesin yatmasi bunlar niye elestirilmiyor reytinglerimiz 4.siradayiz yakinda birinci olucaz meyve veren agac taslanir diyorum

    YanıtlaSil
  23. suuuuuuuupeeeeeeer 4. olmusuz yakinda birinciyiz dizimiz bitmesin

    YanıtlaSil
  24. harun gulayin agzinin payini iyi verdi harunu edanin kahramani olarak goruyorum ben her kadin ister arkasinda bir kahramani olsun ama harunu cildirttilar bence iyi yapti ikisinide birakmakla edada aklini basina alir hic olmazsa

    YanıtlaSil
  25. hurun sac tirasi olmus onun icin oyle gozukuyor obur bolumde biraz uzun sac ona daha iyi yakisiyor kiyafetide tuhaf geldi bana bakicaz gorucez sabirsizlikla bekliyoruz haftayi

    YanıtlaSil
  26. eda ablası için onca fedakerlık yaptı melda ise kızdan intikam alcam yazık valla edaya.en sonunda edayıda kaçırdılar muratlarına ersinler bakalım.ark ya sonunda bence kavuşamıcaklar baksana ablası harundan vaz geçmiyo edada meldaya dönsün diye istemiyo finalini çok merak ediyorum caba ne olcak inşl kavuşurlar ya

    YanıtlaSil
  27. eda da harun da çok acı çekiyo ama eda simdi harunu dinleme zamanı ...

    YanıtlaSil
  28. ya ne olur şu filmi saat20:00A koysunlar lütfen ya çünkü ben sabah erkenden okula gidiyorum saat 1de bitiyo taa ya nolur 20:00a koyusnlar ya

    YanıtlaSil
  29. bence eda uzaklara gitti meldanın ona yaptklarndan snra en iyisi harunda edanın gittiğini öğrenince tekrar hastahaneye geldi melda icin diil.edadan haber almak icin..harunla eda birlessin ve eda ailesinden kopmasın yha

    YanıtlaSil
  30. artık eda ile harun birlikte olsun ...eda da kendini düşünsun canım önce can sonra canan...

    YanıtlaSil
  31. dizi yi izlerken ölüyorm ben burda dayanamiyorm..allahtn gerçek değil melda aradan çekilmeli yönetmen e sesleniyorum...

    YanıtlaSil
  32. hep boyle olur ablalar iyi fedekar falan....gor bak asil fedakarligi kim yapiyor?yeter artik eda cek git gorki kimseden fayda yok.sende onlari unut.tabiki kotu eda ve talihsiz melda olucak ama melda o kadar kucuk ki 2 asik arasinda cekilmiyo.kardesi degilde baska bi kadina asik olsaydi harun bu kadar ustune gidebilecekmiydi.hic sanmiyorum.hic sevmiyom su meldayi

    YanıtlaSil
  33. Muzigi cok begendim,Harun da sonunda dayanamadi hakli olarak sevmedigi biriyle evlenmesi bencede cok sacma olur.Harun ogrensin artik bebegini ozaman her sey degisir. Harun ne guzel bakiyor oyle edanin resmine sevgi dolu gozlerle cok etkileyici

    YanıtlaSil
  34. bu bölümdeki müzik süperdi alıp götürdü bizleri çok beğendim evet arkadaşlarında dediği gibi meldanın gözü yükseklerde olduğu için intikam peşine düştü eda öyle değil halbuki sadece aşk onun istediği sevdiğine kavuşmak meldayı gördünüzmü nasıl bardağı fırlatıyo öfkesinden deliye dönmüş harunun son konuşmasına bayıldım bidaha görmicem seni dedi bayıldım şimdi eda kıvransın hep edanın söylediğiyle hareket ediyodu şimdi çok iyi oldu bence bu bölümü 4 gözle bekliyorum yhaaa

    YanıtlaSil
  35. sımdılık cok guzel bu dızıyıde dıger dızılere benzetıp mahvetmesınler ya basroldekı oluyo yada gıdıyor tabıkı dızının hıc anlamı kalmıyor sonuna kadar boyle guzel devam etsın

    YanıtlaSil
  36. artık eda ile harun birleşecekse birleşsin yılan hikayesi olmaya başladı kısır döngülerde dolaşmasın

    YanıtlaSil
  37. edada bu abla varken biraz zor kavuşurlar eda ile harunun kavuşması için ilk önce meldayı aradan çekmek lazım ama dizinin uzun sürmesi için meldayı aradan çekmezler bende aşıkların kavuşmalarını istiyorum.

    YanıtlaSil
  38. ya hersey cok berbat bu kadarmi olur yaaaa,bu kizin gözyaslari hic dinmiycekmi,artik yeter 1 bl. beri agliyo bu kiz icimiz karardi.varya bu bl. sonra eda gidiyo,parasiz pulsuz.ne yapacak?herhalde bu önümüzdeki bölümlerde eda bebegi dogurcak,büyütecek,harunun hicbirseyden haberi olmadan.belkide 4-5 sene gececek.dizi ondan sonra basliycak.benim aklima öyle geliyo.yanlis olabilir ama icime öyle dogdu.melda bebegin harundan oldugunu ögrendi galiba.yandin sen eda ,ablanin intikami cok kötü olacak ins, uzaklara gider ve harun tesadüfen görür ve getirir.yeniden kavusurlar.amma sacmaladim degilmi????eda tolganin annesinin kaderini yasiyo,malesef....ins.cocuk büyüyene kadar beklemezler cokta gicik olur.edanin pesinden tolgada gider diye bir düsünce geldi aklima aman,aman istemez yanliz gitsin eda......

    YanıtlaSil
  39. bundan sonra eda harun sahnelerini unut.........aci bir gercek neyazikki.offff,offfff.

    YanıtlaSil
  40. selam arkadaşlar bekle bekle gecmiyo yine günler.çok merak ediyorum
    bu bölümü tabi encokta eda ve harunu ya bide deniz arkadaş nerdesin yorumlarını göremedim .unutulmaz hayranları sizi seviyorum
    unutulmazdan ayrılmayın.

    YanıtlaSil
  41. arkadaşım belki bu bölüm ek yan yana göremeyiz ama onlar fazla ayrı kalamaz.seviyolar ya varmı ötesi

    YanıtlaSil
  42. eh olacağı buydu harun az yalvarmadı edaya sonunda oğlanı çıldırttılar bundan sonra göremiyeceksin beni dedi ablam ablam derken kendi evladına yazık ettiğinin farkında eğil harunun çocuğuna vereceği şartlarla tolganınkiler bir olabilir mi madem çocuğu aldırmadın kimseninde babasından çocuğu ayırmaya hakkı yok

    harun gene çok seviyor o kızgınlığından yapıyor bunları ama ileride öğrenince bebeği işte o zaman korksun eda

    YanıtlaSil
  43. müzik bir harika idi insanın gözleri doluyor melda an artık edaya hayır yok akıl hocası gülayda var daha yetmedi harunun eniştesinide alsınlar aralarına muhteşem üçlü bol bol kötülük yapsınşlar
    harunla ea kavuşur diye biz daha çok bekleriz

    YanıtlaSil
  44. Arkadaşlar üst yorumlara dikkat güzel yorumlar yapılıyo.tiyo var bide deniz orda soranlar için söylüyorum.

    YanıtlaSil
  45. arkadaşlar deniz yorumlarını halil kurt ben seninle 19 bölümde çalan şarkı yazan yere yazıyor denizi orda bulabilirsiniz ve yorumlarınızı çok beyendim eda ile harunu çooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  46. mrblar ilk önce bu bölümü izleyemedim çünkü çok geç saatte çıkıyo lütfen biraz erken saate alalım ayrıca harunun yeni stili pek olmamış eski haline dönsün

    YanıtlaSil
  47. Arkadaşlar herkesi arkadaşın dediyi yere beklerim şimdi gördüm deniz aktif herkese selam.

    YanıtlaSil
  48. yaa melda cok kötü sinir oluyorum.. EDA & HARUN.. eda ablam falan demesin artik .. melda harunun bir sucu yokmus davraniyor ya salak .. yaa birsey sorcam siz birsey anladiniz mi fragmandan? ben hic birsey anlamadim :(

    YanıtlaSil
  49. Harun artik bebegi ogrensin bence diger dizilerde oldugu gibi harun yillar sonra ogrenmesin ,umarim eda gitmeden harun engel olur ikisinin arasindaki ask cok guzel, cok icten ve duygusal

    YanıtlaSil
  50. Lütfen Dizinin saatini biraz erken saate alın sabah işe geç kalıyorum LÜTFEN AMA LÜTFEN EDA İLE HARUN KAVUŞSUNLAR GERÇEK SEVENLER HİÇBİRZAMAN KAVUŞAMIYORLAR ama İnş.Bunlar öyle olmAZ

    YanıtlaSil
  51. bence harun belirli bi zaman uzak kalacak.edada bebegi dogurur ozamana kadar herhalde,salak kiz harun birgün bebegi ögrenirse yandin eda,busefer harundan cekecegin var.20 bl. fragm sanki eda gidiyomus gibi nereye gidecek parasiz pulsuz hem tolga bulur getirir yada oda yanina gider.melda bebegi ögrendi,bundan sonra INTIKAM artik edanin göz yaslari dinmez cok az agliyoduya!!! melda bebegi söylemiycek,haruna yazik cok üzülüyorum ona.bence bu 20 bl.sonra hersey degisecek gibi yani harun gitmeye hazirlaniyo,edada öyle eger öyle gelisirse dizi bence 21 bl yada 22 bl.de 3-4 sene gecmis olabilir!!!hikaye ordan baslar gibi geliyo.anliycaniz harun bebegi ögrenmiycek belkide en son o olacak ögrenen.bizi kimbilir kac bölüm bekletcekler ins cocuk tolda oluncaya kadar bekletmezler,yada bazi dizilerde hani cocuk büyüyo 5-6 yasina geliyo ve öz babasi olmayan kisiye baba diyo ya

    YanıtlaSil
  52. diyo ya iste o an insani öldürüyo.belki harun ögrendikten sonra cocuk büyümüs olacak ama tolgaya baba diyecek .ahhhh,aaaahhh cok klassik ama harun ozaman tam yikilcak.evet benden bukadar yanlis tahmin etmis olabilirim ins. benim sacma senaryom dogru cikmaz.

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar ikinizde yanılıyosunuz.Deniz halil kurtun şarkı bölümünde yani yorumları yüzleri gectiyi yerde üstte yazdı.
    Edayı harun bi eve götürecekmiş ve orda daha yakın sahneleri olacakmış.zaman aşımıda olmayacakmış yani 21de süper sahneler var yorumları genelde tutuyo bu arkadaşın.

    YanıtlaSil
  54. Harun bebegi yillar sonra ogrenmesin, boyle klasik olur 20.bolumde ogrensin artik, harunun hep edanin yaninda olmasi onu sevmesi ona kol kanat germesi herkesi bu etkiliyor ona dusman olmasi degil,dizi aski cok guzel anlatiyor onun icin eda ve harun birlikte gormek istiyorum ya lutfen

    YanıtlaSil
  55. bencede aslında ögrensin dizi 20 de oynasın

    YanıtlaSil
  56. tolga artıkgerçekleri öğrenmeli eda gidiyor galiba herşeyi tolgaya anlatmalıilerleyen zamandada harunun abisi olduğunu öğrenmeli o artık son noktayı koymalı yada eda nisanın eskiye dayanan bir arkadaşlıklarının olmasıedada şeker tansiyon var bebek doğduğundaedanın koma olayı olabilir bebeğe kan yani babasınınhaberlerde falan o şekilde falan kayıplara karışırsa eğer bence stlist olarak ünlü bir moda evinde işe başlaya bilir kızı o kadarda pasifleştirmeyin ani kararlar vererek saçmalıyor ama biz onu sevdik onunla üzülüp onunla gülüyoruz harun çok başarılı bunlarda bu zamanın selvi boylum al yazmalımları bence melda çirkinleşmezse dizi nasıl heyacanlı olacak edayı bulamasın eğer eda giderse tabi gitmezsede bu kız bebeğe zarar verebilirbebek galiba 4 aylık olsa gerekyada neyse çıkmam lazım antalya s y sabırsızlıkla bekliyoruz 20 böl

    YanıtlaSil
  57. bence 20. bölümde eda harunla birlikte kaçsın hatta arkalarına bile bakmadan...ve mutlu bir hayat yaşasınlar...

    YanıtlaSil
  58. bencede dizimiz 20000000000000000000000000000:00000000000000000000000000000 de çıksın kasaba da ne zaman isterse o zaman çıksın yeter ki unutulmaz 20 de çıksın...

    YanıtlaSil
  59. bence harun edayı alıp çok uzaklara götürsün ve sonsuzadek butlu olsunlar bu güzel aşkın maf olmasına izinvermesinler çünkü aşk çok güzelbir şeydir malesef bazı insanlar bunun farkında deyil.

    YanıtlaSil
  60. bu fragmandan bir sey anlamadım .. harun eda ya artık ikinizin hayatında da yokum dedi ama fragmanda meldanın elini tutuyo ve meldaların evinde görüntüsü var.. inşallah söylemiştir artık hep bu sekilde dönmesin ..

    YanıtlaSil
  61. dizi cuma veya cumartesi saat 20:00 da olsun. hafta içi ce geç olduğunda izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
  62. eda harun aşkıı bitmesinn yönetmenimmm ne olurr ve bu anaa kadarr atvv tutkuylaaa izleneen tekk dizisiii emeği geçen herkeze teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  63. edaanın bebeğini öğrensin harunn baba olduğunu lütfennn edayıı bırakmasınn meldaa kara kedi olmasın

    YanıtlaSil
  64. arkadaşlar deniz yeni tiyolar verdi.halil kurtun şarkısına yapılan bölümde.188 de

    YanıtlaSil
  65. Unutulmaz hayranları herkese sevgiler.( Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  66. DENIZIM ordamisin.

    YanıtlaSil
  67. Evet burdayım şarkının benim içinde özel oldugunu bildiyini yazmışsın nerden anladın ? Evet Melda benide korkutuyo! (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  68. Denizim son yazdigim yorumu okudunmu. Melda hakkinda ne dusunuyorsun.

    YanıtlaSil
  69. Dedimya Melda beni korkutuyo en büyük endişemde bebeye zarar vermesi anlaşılan Eda,ya zarar vermeye devam edecek .(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  70. DENIZIM bunu anladim cunki sende benim kadar duygusal bir insansin. Senin icin de ozel oldugunu anladim. Ya Deniz inan Harun ve Edayi dusunmekten hicbir sey yapamiyorum. Sendemi oylesin. Bu dizi benim sanki beynimi durdurdu. Ya kendimi hic bir seye veremiyorum.

    YanıtlaSil
  71. Ulvıyye,cim buğünler farklı şeyler yaşıyorum kafamda bi cok şey var aslında çok yogunum ama diziyi Eda ve Harun,u da seviyorum zaman ayırıp yorumlara katılmaya çalışıyorum. Bu diziye bukadar takıldıgım için tepkide alıyorum bazen ama seviyorum bende (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  72. Deniz bence Melda ne yapicaksa hepsini Gulayla yapicak. Cunki ikisininde beyni bu yonde calisiyor.

    YanıtlaSil
  73. Arkadaşlar bu arada nediyo bunlar diye kafanız karışmasın yorum sayısı 200 ü aşınca burdan devam ettik. (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  74. Denizim benim cikmam gerek. Ama aksam buralarda olucam. Sakin kaendini ozletme tamammi senin yorumlarin benim icin cok deyerli ve cok ozel.Optum bitanem.

    YanıtlaSil
  75. Affedersiniz bir seyi yazmayi unutdum. size iyi yorumlar tumUNUTULMAZ hayranlari.

    YanıtlaSil
  76. Telefonla görüşüyodum cevap yazamadım Ulvıyye cıkmışsın isabet olmuş.biyere gitmem lazım .Arkadaşlar herkese iyi yorumlar.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  77. Deniz arkadaşım cıkmışsın yine yetişemedim .yorumları okudum verdiyin tiyolar bi harika eda ve harunun hava alanında yan yana olacagını .harunun edayı bi eve götüreceyini ve orda güzel sahnelerolacak demişsin dahasıda var nisayla eda ya sevindim arkadaşım tiyolar için cok sagol genelde saat 11 cıvarları yazdıgını biliyorum bugün yetişemdim tiyo soracaktım sen yazmışsın deniz arkadaşım cok sagol umarım dediklerin cıkar. ben ebru.

    YanıtlaSil
  78. Merhaba arkadashlar ben de size katiliyorum. Azeriyim tum yazdiklarininzi okudum ULVIYYE, DENIZ bayiliyorum size ve bu bolumle ilgili yazmak istiyorum. Bu bolumde Melda elindeki fincani Edaya firlatir.Edanin basi kaniyor ve babasi onu hastenede tedavi etditiyor. (ILAHE)

    YanıtlaSil
  79. Yeni bolumu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  80. Eda icin en guzel sey sevdiyinin-Harununun yaninda olmaktir.Arkadashlar dizimize sahip cikalim yayindan kakma ihtimali var. Bir ara sitenin yayimi bile ara verdi. Bir kac defe siteye girmek icin adeta savashdim. Bide cok insan seyredemiyor diye biliyorum. LUTFEN YAAAAAAAAAAAAAA KALDIRIN SHU KASABAYI YAYINDAN VE BIZIM DIZI ONCEKI SAATINDE YAYIMLAYIN.

    YanıtlaSil
  81. deniz arkadaş bu sayfaya gelmene sevindim sayfayı canlandırdın tiyolar güzel dogrusu ulvıyye arkadaşla diyaloklarını kıskanıyorum
    dogrusu buraya senin yorumlarını merak ettiyimiçin giriyorum.

    YanıtlaSil
  82. Harunun 5 yashinda bir kizi var Allah saklasin. Harunu gormek isterdim hayatimda bir kez sadece. Meldaya nefret ediyorum, oyle kardeshmi olur yaaaa

    YanıtlaSil
  83. bu dizi süper bayılıyorum

    YanıtlaSil
  84. diziye kaldı iki gün nasıl sabredeceyim gelsin artık çarşanba.

    YanıtlaSil
  85. ya arkadaşlar yorum yaptın ama ismimi tarih yazan yerin üstüne nasıl yazıcam yardım edermisiniz ben emir

    YanıtlaSil
  86. ne zaman vikiak yeni faragman arkadaslar

    YanıtlaSil
  87. edayla harun havaalanında karşılaşıyorlar.o fotoları veren kişi batu bnce gördüğüm kadarıyla.

    YanıtlaSil
  88. Evet bende gördüm şimdi fotografları eda ve harun hava alanındalar sanki tesadüf gibi buarada Deniz arkadaş tiyoda söylemiştin havaalanında olacaklar diye bu dogru bilgi için teşekkürler.Emir

    YanıtlaSil
  89. ya bence eda ablasına herşeyi anlatmalı.sonuçta melda haksız zamanında işim de işim diye tutturmasaydı böyle olmayacaktı.eda da haklı sonuçta ablası o onun.mutlu olmasını ister ama harun mutsuz olacak bu sefer de.ya bişey sorcam bu kızı aylardır hiçbirşey güldürmüyo mu.sadece ilk bölümde gülmüş.her bölümde ağlıyo ya.

    YanıtlaSil
  90. Selam UNUTULMAZ hayranlar. Ya seslifragmani izledim. Dogrusu cok kotu oldum. Harunu yine aglatiyorlardi. Eda desen kizin yuzu hic gulmedi. Sonda Harunun Edaya bu aski sen bitirdin demesi beni mahfetdi ya. Bunlar niye bir turlu kavusamiyorlar. Denizim oralardamisin yorumunu bekliyorum. Arkadaslar ayrica sizinde yorumlarinizi okudum hepsi muthis yazmaya devam edin.

    YanıtlaSil
  91. Arkadaslar resimler geldi. Denizim ordamisin.

    YanıtlaSil
  92. Off bu gece bana uyku yine haram. Baksaniza Eda ve Harunu yine agliyorlar. Ya niye hep bu iki asiklari aglatiyorlar. Sevmek sucmu ya.

    YanıtlaSil
  93. ya arkadaşlar, bu melda nasıl bir abla modelidir. Bu nasıl kıskançlıktır kabullenememektir. Melda yı haklı bulanlar nerdesin
    hala onu haklı buluyormusunuz merak ediyorum... Ortada bir bebek var sesli fragmanda izlediğim kadarıyla bu bebek senin cehennemin olacak diyor. bu nasıl kindir. Ablam olmadığı için sevindim. ben de bir ablayım iki tane erkek kardeşim var. Onların mutlulğu için herşeyi yaparım. Oysa çok zor iki kardeşe sahibim ama kavga ile sorunlarımızı hiç halletmedik. Burada bana anlayışlı olmak düşer Melda kızkardeşinin Hakkı adında biriyle yaşadıklarını biliyor bebek olayınıda öğrendi. Buna rağmen hala Harun diyorsa intikam peşindeyse Gülayla birlikte yandı Eda....Melda'nın sevgisini ben hiç inandırıcı bulmamıştım. Jarunda onu zaten hiç sevmemişti. Sen nasıl bir ablasın hala seni sevmeyen kardeşinle birlikte olmuş birini isteyebilirsin. Bu ne hırs ya.. Bu arada hakikaten sitemiz çok güzel. Özellikle Deniz ve Ulviye diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Çok güzel yorumlarda bulunuyorlar... Lütfen unutulmaz dizisi bu yönüylede farklı olsun....Yazmaya devam edelim. Fatoş

    YanıtlaSil
  94. Arkadaslar pek fazla yorum goremedim aktif olun. Dusuncelerinizi bilmek istiyorum. Denizim seninde yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
  95. Haklısın Ulviye arkadaşım, daha 2 gün var ve zaman geçmek bilmiyor. Heyecanla Çarşamba akşamını bekliyorum. Keşke saat 8 de dizimiz başlasaydı.Şu yaprak dökümüne reiting yaptıryorlar.... çok üzgünüm çooook fatoş

    YanıtlaSil
  96. Selam Fatos arkadasim yorumlarini okudum. Haklisin bu 2 gun bana sanki 2 yil gibi geliyor. Gecmek bilmiyor zaman ya. Off ya Fatos haklisin bence bilip bilmeden Melda intikam almaya calisiyor. O senin kardesin. Benimde bir ablam var. Eger ben abla olsaydim boyle davranmazdim. Bu ne ya bu nasil bir insan seni sevmeyeni sen niye seviyorsun.

    YanıtlaSil
  97. Bu sevmedigim bir sey var oda Harunu aglatmalari. Belkide SERHAN YAVA$ hayrani oldugum icindir. Ama ne zaman o aglasa sanki kalbimi yerinden sokup aliyorlar. OZLEM YILMAZIDA cok seviyorum. Ne zaman baksan oda hep agliyor. Iki en cok sevdigim oyuncular ikisinide hep ama hep aglatiyorlar. Bazi arkadaslar abartdigimi dusunecekler ama inanin ikisinide cooooooooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  98. Arkadaşlar frakmanı izledim bugece bana uyku yok

    YanıtlaSil
  99. arkadaşlar frakmanı izledim bu gece bana uyku yok

    YanıtlaSil
  100. EDA & HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  101. iyi akşamlar ulvıyye arkadaşım deniz yok galiba sesli frakmandan sonra yorumlarını almayı cok isterdim.ebru

    YanıtlaSil
  102. ULVIYYE arkadaşım bide denizle cok yazışan biri olarak .arkadaşların ona olan bu ilgisini neye baglıyosunuz .
    kendisi pek özelini konuşmayı sevmiyo bu yüzden nasıl biri oldugunu bilmiyoruz ebru

    YanıtlaSil
  103. Iyi aksamlar EBRUCUM. Tamam hemen yorumumu yaziyorum. Ya bence Harun ne kadar Edadan uzak durmaya calissada bu pek mumkun olmayacak. Cunki boylesine deli gibi seven adam sevdiyini birakip hicbir yere gitmez. O soylediklerinin hepsini kizginlikla soyluyor. Aslinda Edayi ne kadar cok sevdigini hepimiz biliyoruz. Meldaya gelince Gulayla kafa-kafaya verip kotu seyler yapicaklar. Insallah bebege zarar vermezler. Ama Eda guclu bir kiz herseyi gogusleyecegine inaniyorum. Bunca seye mucadele etmisken bence pes etmeyecek.

    YanıtlaSil
  104. Ulvıyye arkadaşım cıktınızmı sorularımla size rahatsızlık verme dim umarım ben sizin ve denizin yorumlarını yakından takib ediyorum ve beyeniyorum ebru

    YanıtlaSil
  105. Ulvıyye arkadaşım ordamısınız ebru

    YanıtlaSil
  106. Olurmu oylesey ben insanlarla iletisim kurmayi seven bir insanim. Hayatda kimseden rahatsiz olmam. Bide DENIZIMI o kadar cok seviyorum ki, onu gormedim ama tatli bir kiz oldugunu yorumlarindan anladim. Birde tam benim kafa dengim. Ya sanki ayni ruhu tasiyoruz. Herkesin Denizime olan ilgisini hic birseye baglamitorum. Tek bildigim onu gormesemde onu kendime cok yakin buldugum.

    YanıtlaSil
  107. Arkadaşım cevap verdiyiniz icin teşekür ederim.bende cok sevdim deniz arkadaşı samimi ve cok saygılı bi insan evlilik teklifi aldıgını yazmıştı arkadaşşlar zorlayınca galiba sevdiyi biri umarım cok mutlu olur .ebru

    YanıtlaSil
  108. Burdayim EBRUCUM baska bir sorun dahami var varsa sorabilirsin.

    YanıtlaSil
  109. EBRUCUM bu konuyla ilgili dudaklarim sonsuza kadar muhurlendi. Soyleye bilecegim tek sey o da DENIZI cok sevdigim.

    YanıtlaSil
  110. EBRUCUM ORDAMISIN.

    YanıtlaSil
  111. ULVIYYE arkadaşım ne demek istedin farkında olmadan galiba yine özeline girdim bu yüzdenmi böyle yazdın ebru

    YanıtlaSil
  112. Arkadaslar aktif olun daha cok yorum yazi. Beni cikmam gerek. Hepinize iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  113. Alakasi yok. Sadece bu konu hakkinda konusmak istemiyorum onun icin soyledim. Ama benim simdi cikmam gerek.

    YanıtlaSil
  114. arkadaşlar ulvıyye ve ebru farkındamısınız burda olmayan biri hakkında ve özelinden basediyosunuz sözüm size ebru hanım bence sorularınızla ulvııye arkadaşı zor durumda bırakıyosunuz.ayrıca deniz arkadaşın yorumlarını bende takib ediyorum ve beyeniyorum saygılar.iyi aksamlar emir

    YanıtlaSil
  115. arkadaşlar kötü bi niyetim yoktu sanırım fazla uzattım ulvıyye ve deniz arkadaşımdan özür dilerim iyi akşamlar ebru

    YanıtlaSil
  116. Yaaaa bolumde Harun nereyese gidiyor, baksaniza fotoraflarda Edanin goz yaslarina ama Harun onu gormuyor sanki. Nolur artik ogrensin bebeyi, artik gulsun ikisinin de yuzu, bir aska bu kadar cile yetmezmi yaaaaaaaa. Rasimler de, fraqman da carsamba gunu her kesi ATV-ye kitliyicek gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  117. SENSIZ GIDEMEZ BU GONUL HIC BIR YERE
    ICINDE SEN OLDUKTAN SONRA...
    YASANACAK NE VARSA BIRLIKDE YASAYALIM
    VARSIN BITSIN HAYAT BUNDAN SONRA...

    KENDINE SAKLAMA GOZ YASLARINI
    HICKIR KI, BERABER AGLAYALIM...
    SEN ACIYORSUN ICIMDE BIR YARA GIBI
    SENIN HAYALINLE BIRAK SARAYIM...

    YanıtlaSil
  118. Bu dizi beni de sair yapti valla

    YanıtlaSil
  119. KADER HIC GULMEDI YUZUMUZE
    ANLADIMKI BU ASK BIR HUKM BIZE
    NEREYE VARACAKSA VARSIN ARTIK
    BIR RAHATLIK GELSIN IKIMIZE...

    YanıtlaSil
  120. En buyuk ask zor olandir. Edayla Harunun aski da demek cok buyuk bir ask.Yarin dizimiz yayinda lutfen tv-den izleyelim arkadaslar, hepimiz birimiz icin olalim...

    YanıtlaSil
  121. Harunun cok guzel fotoraflari var web sitede. Bakmishsiniz umarim

    YanıtlaSil
  122. Arkadaşım ismimi bende yukarıya yazmak istedim yayamadım bana anlatırmısın teşekkürler emir

    YanıtlaSil
  123. sonunda kaldı bi günümüz resimleri gördüm işallah yine üzülmezler ikisinide cok seviyorum ben bu dizide herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  124. harun sanki bu bölümde havaalanında edeyı bırakıp şeh,ir dışına giiyor esasında çok seviyor ama onan uzak kalabileceğini sınamak için gidiyorur tabiki mümkün olmadığını önümüzeki bölümlerde görecek ikisi aima içten içe hep sevecekler birbirlerini şartlar ne olursa olsun tabiki melda boş durmayacaktır akıl hocası gülay var daha yetmezse harunun eniştesi burak var hep birlikte kuyularını kazarlar melda bebeği öğrenirse o bebek yaşamaz ya edayı bir yerden iter yada zehirler artık onun gözü iyicenen döndü

    YanıtlaSil
  125. Arkadaşlar merhaba deniz ve ulvıyye arkadaş sizleri göremedim
    deniz arkadaşım beni yanlış anlıyacagını düşündüyüm için uyuyamadım
    dünkü yorumlarım hakkındaki düşüncelerini bilmek isterdim niyetim kötü deyildi .cok afedersiniz. hemen cıkmam lazım o yüzden şimdi yazdım

    YanıtlaSil
  126. yukardaki yorum bana ait ismimi yazmayı unuttum ben ebru

    YanıtlaSil
  127. arkadaşlar merhaba sesli frakmanı gördüm ya odam yine ortaya cıkmış ya ne olur edaya zarar vermesin

    YanıtlaSil
  128. Tüm unutulmaz hayranları sevgiler yeni girdim. Sesli frakmanı ve resimleri gördüm.önce yorumlarınıza bi bakim sonra yorumlarız.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  129. Ebru arkadaşım yaptıgınız yorum ve sorular hakkında konuyu uzatmamak adına bi yorum yapmıycam; Benimle ilgili merak ve sorularınızı bana yöneltmenizi tercih ederim .İlginiz için teşekkürler;ama LÜTFEN!! (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  130. deniz arkadaş bende okudum o yorumları o lütfen yazısında belirttiyiniz vurguları arkadaşta anlar umarım cok yerindeydi
    neyse arkadaşım yorumlarınızı bekliyorum herkese selam

    YanıtlaSil
  131. Arkadaşlar herkese iyi yorumlar; Saygılar. (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  132. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Oncelikle eger yine bir pot kirdiysam Denizimden ozur diliyorum. Diziye gelince yarini iple cekiyorum. Ya demin bir sarki dinledim o an Eda ve Harun aklima geldi. Bu sarkiyi sizlerle paylasmak istiyorum.

    HADI KALK GEL.
    BUL BIR BAHANE.
    BIRAZCIK HEVES, BIRAZ CESARET.
    ILK GUNKI GIBI.
    DURUYOR HALA.
    KALBIN OMURLUK BENDE EMANET.

    Bide Denizim ordamisin.

    YanıtlaSil
  133. inşallah hastahane kayıtlarına bebek 6 haftalık diye geçmiştir yoksa o bebek yaşamaz mela ilk önce bebekten kurtulma yollarını arayacaktır artık gözü iyicene dönü kırılmadık eşya bırakmıyor

    YanıtlaSil
  134. Arkadaslar bence insan hayatda bir kac kez asik ola bilir. Ama gercek aski bir kere yakalar. Edada gercek askini yakalamisken onu kaybetmeyi tercih ediyor. Aslinda onuda anliyorum hic kimseyi uzmemek istiyor. Ama ortada bir cocuk var hic olmasa onu dusunerek bir karar versin. Yazik degilmi o cocuga ya. Insallah Melda bebege zarar vermez.

    YanıtlaSil
  135. Bir arkadas guzel bir siir yazmis.

    HER $EY UNUTULUR $U DUNYADA.
    UNUTAMADIGIM SENSIN.
    YABANCI GIBI DURMA YANIMDA.
    SEN SADECE BENIMSIN.

    YanıtlaSil
  136. şu an oynayan diziler içine en çok aşkı anlatan dizi bu hele o müziklerle daha güzel oluyor insan 2 saatliğinede olsa derdini unutuyor
    sonu muhakkak mutlu bitecektir ama bu arada bol bolda ayaklarına çelme takacak olacaktır

    YanıtlaSil
  137. arkadaslar benm yorumum sudur:harun gittikten sonra eda odaya giriyor artık ne oluyorsa melda duvara bardak fırlatıyor ve kırıklardan biri edanın kasına sıçrıyor ordan çıkarken babasını göruyor af diliyor.eve gidip valizini topluyor.bu sırada harun edayı arıyor ben gidiyorum diye eda da havalimanına gidiyor harunu durdurmak için sonra orda harun bu ask bitti sözlerini söylyor.eda ordan ayrıldıında o adamı göruyo ve kacarak artık o yer neresiyse fotograflardaki yere gidiyor ve harun u arıyor.harun da dayanamayıp geliyor.eda korkmus bir sekilde haruna sarılıyor ama harun kızgın oldugundan karsılık vermiyor.belki böyle olabilir....(NURAN)

    YanıtlaSil
  138. Deniz arkadaşım nerdesin yorumlarını göremedim.Emir

    YanıtlaSil
  139. Emir adini yukarida yazman icin profile hec orada Adi/URL var oraya tikla ve sadece ad yerine ismini ekle ve devam ver sonra yazdiklarinla beraber gonder. Bu kadar basit ishte.

    YanıtlaSil
  140. VAZGECMEM BANA BAKAN GOZLERINDEN
    VAZ GECMEM BENI DUYAN YUREYINDEN
    KESSELER SHU DAMARIMI, AKSADA KANIM DERYAYA
    VAZ GECMEM CAN VERIRIM BEN SENIN GIBI BIR SEVDAYA...

    YanıtlaSil
  141. Bence Edayi kaciricaklar ve bunu da Feyyazi bitirmek isteyen birisi yapacak. Ama Harun Edayi da babasini da kurtaracak. Melda intikam pesinde ve dusunuyorum ki Gulayla da bu konuyu konusup yeni planlar yapacaklar. Eda yine yalniz kalicak anlashilan.
    Ya boyle bi shey olurmu? Ne anne yok, ne baba, ne anlayan bir kardesh, ne de anlayan bi esh.Aciyorum bu buyuk ashka.

    YanıtlaSil
  142. Ilahe arkadaşım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  143. Ilahe arkadaşım teşekküt ederim.

    YanıtlaSil
  144. Bi shey diyil Emircim. Mutlu oldum yapa bildiyine.

    YanıtlaSil
  145. Arkadaşlar merhaba ULVIYE canım ben cıkınca sen gelmişsin; şimdi gördüm şuan netteyim ama çok yogunum biraz işlerim var.Yarın sabah
    on onbir gibi girebilirim .ozaman yazışırız Sevgiler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  146. Yaaaaaaaaaaa nefret ediyorum KASABADAAAAAAAAAN. Dizizmizi kendi saatine cekin luuuuutfeeeeeeeeeeeen.

    YanıtlaSil
  147. UNUTULMAZDA cok guzel, hazin bir muzik var cok guzel. Tukler urpetiyor. Onu nerden bula bilirim? Cok aradim ama yok shu anda. Acaba bilen varmi??? Sadece 19 bolumden bashlayarak calinan bir muzik...

    YanıtlaSil
  148. Arkadashlar, lutfen Edayla Harun sahnelerinde surekli calinan o muzigi buraya da yerleshtirin. Bari dinleyelim tiklayamiyorsak

    YanıtlaSil
  149. KASAAAABAAAAA BAK GORECEKSIN SONA KADAR YURUYEMEYECEKSIN. TUM IZLEYENLERIN SENDEN VAZ GECECEK.CUNKI BIZIM DIZIMIZIN SAATINI CHALDIN SEN. NEFRET EDIYORUM SAAAAANAAAAAA

    YanıtlaSil
  150. AŞKIN YAKAR BİR KOR GİBİ DELİ ETTİN YAR SEN BENİ SEN KALBİME GİRDİN GİRELİ KALBİM UNUTMAZKİ SENİ SEVMEYEN BİLEMEZ SANA AŞKIMI SENİ CANDAN SEVEN BU CANI GÖZLERİM ANLATIR SANA SEVGİMİ SEN YALAN SEVDALARA DÜŞME GEL GÜLÜM.

    YanıtlaSil
  151. Ulvıyye ve Deniz arkadaşım ikinizinde yorumlarını takib ediyorum .
    daha fazla zaman ayırın sizler girmeyince arkadaşlar kızmasın ama buranın pek tadı olmuyo sevgiler.

    YanıtlaSil
  152. yaaa su adam ne yapiyor edaya :( insallah kötü birsey yapmicak..

    YanıtlaSil
  153. Arkadaşlar dizimizle ilgili ziyaretçi defterinin olduğu bölümdeki eleştirilere canım çok sıkıldı bildirmek istedim. Beğenmeye bilir ama izleyenelere ve beğenenlere saygısızlık yaılmsasını kaldıramam... Fatoş

    YanıtlaSil
  154. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Nasilsiniz sonunda carsanba gunu gelip catdi. Aksama kadar sabir ede bilicekmiyim cok merak ediyorum. Emircim yorumlarini okuyorum. Ama bir tibb ogrencisiyim sadece bu kadar zaman ayira biliyorum. Soz bundan sonra sik-sik yazicam. Denizim oralardamisin.

    YanıtlaSil
  155. Bu gun dizimiz yayinda. Kasaba yuzunden gec olsa bile mutlaka izliyicez, lutfen tv-den izleyelim arkadashlar reytinqimiz dushmesin. Her kes merakla EDA & HARUN sahnelerini bekliyor

    YanıtlaSil
  156. Arkadaslar su Edanin patronu niye Edayi kolundan tutuyor. Zaten onu ilk gorusde gozum tutmamisdi. Nerde gorulmus patron calisanina cay gotursun. Aklima takilan baska sey daha var. Melda eger o bebek Harundansa o zaman senin cehennemin olucam diyor. Bu nasil bir insan ya intikam dedigi bumu. Kardesine zarar vericek dolayisiyla bebekde zarar gorucek. Tamam kardesini dusunmuyorsun onu anladik hic olmazsa cocug dusun. Onun ne sucu var. Birde teyze olucak. Bazi arkadaslar abartdigimi dusunecekler ama gercekten bana gore bir insanin bir insana yapa bilecegi en son sey. Hele bu kardesin ve onun bebegi soz konusuysa.

    YanıtlaSil
  157. Unutulmaz hayranlar herkese selam Ulvıyye günaydım uyandım netteyim
    ya incelemem gereken bazı dosyalar var bu yüzden bi on dakika bekleteceyim seni (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  158. Arkadaslar demin bir sey okudum. Bir arkadasimiz diyor ki, Edanin bebegi erkek olsun ismide Hakkican olsun. Ama sevdim bencede Hakkican guzel. artik bizde aramizda ona cunyor Hakkican deriz. Guzel olmazmi arkadaslar.

    YanıtlaSil
  159. Sanda gunaydin bitanem. Denizim sen dosyalarini oku. Ben daha buralardayim. Ya yorumlarini ozledim.

    YanıtlaSil
  160. haruna bu bolumdeki kiyafetler yakisamamis one oyle yasli gostermis

    YanıtlaSil
  161. Ya arkadaslar bence Harunun oyle soylemesine bakmayin. O Edayi hic bir zaman yanliz birakmayacak diye dusunuyorum. Ama tabi bu benim dusuncelerim bakalim aksam neler olucak. Cok merak ediyorum ya.

    YanıtlaSil
  162. Ismini yazmayan arkadasima katiliyorum. Haruna oyle giysiler yakismiyor. Ona en cok spor ve ya takim elbise daha guzel yakisiyor. Ama yaslida gostermiyor. Belkide bana oyle geliyor hayrani oldugum icin. Bu benim dusuncelerim. Ama sizinde dusuncenize saygim sonsuz.

    YanıtlaSil
  163. $u Feyyazi sevmemeye basladim. Eskide severdim iyi bir baba, iyi bir es gibi dusunurdum. Belki iyi bir baba ola bilir ama kesinlikle iyi bir es degil. Cunki karisini aldatmis. Kadinda bu yuzden hasta olmus. Her an onu kaybedicegini dusune-dusune hasta olmus kadin ya. Sonrada annesini eve getirdigi icin kizi Nisayla tartisiyor. Acaba neden Sadetin eve gelmesine karsi. Bunuda cozemedim.

    YanıtlaSil
  164. Uıvıyye beklettim canım ya benim cadı arkadaşlar! başımda bekleyip dün bitirmeme izin vermeyince çizimleri incelemem sabaha kaldı.görüyosun işre Emir arkadaşım pek zamanım olmuyo bende bi öğrençiyim mimarlık okuyorum neyseki son bi iki senem yakında okul derdim olmicak neyse Ulvıyye cim bende özledim yazışmayı ordamısın?
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  165. Ya Denizim onemli degil. Evet burdayim. Seninle yazismayi bende ozledim. Yorumunu bilmek istiyorum. Konular hakkinda.

    YanıtlaSil
  166. Aslında dün girdim bazı yorumları okudum Ulvıyecim sana biraz baskı yapılmış benimle ilgili hoşuma gitmedi yorum yapmak istemedim.
    bana belirtmiş oldugun güzel duyguların için teşekkür ederim.bende seni görmedim ama kendime yakın buldum iyi bi yüreyin iyi bi insan oldugun belli bende seni sevdim . şimdi dizimize gecebiliriz.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  167. Arkadaslar Keremi sevmeyen yoktur diye dusunuyorum. Oda olmasa yuzumuzu ne guldurecek cok merak ediyorum. Kipir-kipir bir insan ya enerji dolu. Oda iki ask arasinda kalmis. Bence Gozdeyi secsin. Burcudan ona hayir yok. Haksizmiyim.

    YanıtlaSil
  168. Tesekkurler bitanem. Benim hakkimda boyle dusundugun icin ayrica tesekkurler.

    YanıtlaSil
  169. Gördüyüm kadarıyla yorumlayım Eda,da bavul var ama onun pek parası yok uçakla biyere gitmez ve harun,lada gideceyini sanmıyorum oraya harunu durdurmak için gitmiş bu beli ama orda ne söylediyse Harunu delirtmeyi başarmış ama Harun bence gitmeyecek belki takib edip belkide daha sonra Eda,nın kaldıgı oteli ögrenecek ( Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  170. Off zaman gecmiyor sanki. Bunca saat nasil bekliycem. Zaman durdu sanki gecmek bilmiyor.

    YanıtlaSil
  171. Haklisin Deniz Edanin parsai yok ucakla gidemeyecegine gore belkide Harunu durdurmak icin gitdi. Ama bence Eda Harunu durdurmak icin gitse Harun dayanamayip yine Edaya donucektir diye dusunuyorum. Boylesine seven bir insan sevdigini birakip hic bir yere gitmez. Yani en azindan ben olsam gitmem. Off ya belkide Eda bebegi soylemek icin gitdi ama Harun onu dinlemedi.

    YanıtlaSil
  172. Şu Eda,nın peşine düşen adam Eda,yı baya korkutacak Harun havaalanına giderken Melda hastanede hava alanı bölüm başlarında olacak sonra Melda cıkıb bebeyi ögrenecek nihayet Eda,dan Gülaya kızmaya fırsat bulmuş (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  173. Ya belkide Harun Edaya birlikte gidelim dedi oda kabul etmeyince Harun delirdi. Baksana bu aski sen bitirdin dedi Edaya. Edanin yerinde olmayi istemezdim. Kizin uzerine o kadar cok geliyorlar ki, bebege bir sey olucak diye odum kopuyor. Melda desen ayri bir dert.

    YanıtlaSil
  174. Eda oraya herzamanki gibi ablasını düşündüyü için gitti; ve başardı Harun,u geri döndermeyi .bazıları Harun ,nun hava alanından sonra
    Eda, yı takib edib oadamdan kurtaracagını söylemiş hayır bölüm sonlarında olucak o adam Edayı korkutacak Harun daynamayıp Eda,nın yanına gidecek belkide Eda arar korktugu için harun onu orda bırakmaz ve evine götürür zaten o evde güzel şeyler olacak bliyoruz. Yani arkadaşlar bölüm sonu sevineceyiz (DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  175. Haklisin Gulayada kiza biliyormus demek. Gulay desen her yerden cikiyor masallah. Sanki polisler birisini yakalamak icin onun pesinden gidiyorlar. Ya acaba Cemil parayi odeye bilecekmi. Deniz bence Edayi korkutan o adam Edayi kolundan tutdugunda Harun gorucek ve hemen araya girip o adamin agzini-burnunu dagitacak. Edada o arada pansiyona gidecek Harunda onun pesinden.

    YanıtlaSil
  176. Denizim insallah ya dedigin gibi olur. Harun ve Edayi mutlu goruruz. Denizim benim cikmam gerek. Ama aksam ustu buralardayim. Bitanem sonra gorusuruz DENIZIM. Hepinizi cok seviyorum en cokda EDA VE HARUN hayranlarini. Sizi coooooooooooooook seviyorum. Herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  177. Benim merak ettiyim konu Melda bebeyi ögrenince bakalım neler yapıcak? ya bide bence Hakkıcan güzel ama kız olsun adıda Yagmur.
    Senin dediyin gibi bi abla bunları nasıl yapar kardeşi hamile ve herşeyi görmezden geliyo bunu bile bile nasıl Harunu kabul ediyo aklım almıyo bardagı duvara atmış ama niyeti yine Eda,yı yaralamak ama ne yaparsa yapsın Eda ve Harun birbirlerini sevmekten vaz gecmez (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  178. Tamam sonra görüşürüz (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  179. Offfff daha saatler var diziye akşam telefonları kapatıb herşeyi iptal edip rahat rahat diziyi izlicem arkadaşlar sizden ricam lütfen netten deyil tv ,den izleyin reytinler cok önemli hepinize şimdiden iyi seyirler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  180. akşam olsun diye 4 gözle bekliyorum vakit geçmiyor yaaa dizimiz eski saatine dönsün iki saat iki saattir meraktan ölüyorum aklım sadece dizide bügün ben hayattan out oldum nazlı

    YanıtlaSil
  181. Deniz ve Ulvıyye arkadaşım yorumlarınız çok güzel renk katıyosunuz bu sayfaya ikinizde ögrenci oldugunuzu yazmışsınız.biriniz tıb biriniz mimarlık .haklısınız ünifersiteye bu bıraşlarda giden arkadaşlarım var zaman ayırmak zor bana cevab yazdıgınız için ikinizede teşekkür ederim arkadaşlar bugün erken girmişsiniz bende zizlerle yazışmayı isterdim ama kacırdım ikinizide seviyorum ve unutulmaz hayranlarını.

    YanıtlaSil
  182. herkese selam arkadaşlar ben hataydan yazıyorum ya siz?

    YanıtlaSil
  183. Akşamı sabırsızlıkla bekliyorum bakalım neler olacak .
    ben bu siteye fazla olmadı gireli arkadaşlarım güzel yorumlar yapılıyo dedi gercektende öyle bende aranıza katılmak istedim bu diziyi cok seviyorum Harun ve Eda ve yaşadıkları aşk çok güzel akşam herkes izlesin birinci yapalım dizimizi.

    YanıtlaSil
  184. bu arada ben çidem yazmayı unuttum

    YanıtlaSil
  185. ya git gide mahvediyosunuz filmi bence hiçbiri birbirine yakısmio çok mantıksız bir film ...kore filmleri ondan çok daha guselll....

    YanıtlaSil
  186. edaaaa ileeee harun dlmazsa o flmin reytingi 0 olurrrrrrrrrrrrrr. yönetmene duyrulurrr............

    YanıtlaSil
  187. bence tolgayla edaya dokunmayınnnnnnnnnnnnnnn.

    YanıtlaSil
  188. bu arada sen kimsin hem sana ne severiz sevmeyiz bu diziden daha güzel bi dizi yok herhalde sen ancak bu kadar anlıyosun

    YanıtlaSil
  189. Arkadaşım madem güzel bi dizi deyil burda ne işin var bu siteye girip bunlarrı yazmaktaki maksadın nedir isminide belirtmemişsin kimseye saygısızsıl etmek istemem ama madem kore film lerini beyeniyosun git onların sitesinde yorum yap.

    YanıtlaSil
  190. Çigdem arkadaşım merhaba kime sordun bilmiyorum ama ben Ankaradan yazıyorum.

    YanıtlaSil
  191. Arkadaşlar bana müsade işlerimi bitirip rahat izlemek istiyorum diziyi herkese iyi yorumlar .

    YanıtlaSil
  192. hadi gecsin şu saatler beklemek cok sıkıcı ben edayı görmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  193. Cigdemcim merhaba ben Azerbeycandan -Bakuden yaziyorum canim. Yukarida adi bulunmayan biri UNUTULMAZIN iyi bi film oldugunu soyledi, tabi cildirtdi beni. Eyer sevmiyorsan ne ishin var burda yaaaaa senin? BIZ SEVIYORUZ YA KISKANANLAR CATIR-CATIR CATLASIN

    YanıtlaSil
  194. ulvıyye ve deniz yorumlarınız cok güzel arkadaşlar.ulvıyye arkadaşım bu ismi ilk defa duydum özel deyilse tabi yanıtlamıyabilirsiniz .nerelisiniz bayan ismimi bu ?sakın yanlış anlamayın sadece bu isim dikkatimi cekti .melis

    YanıtlaSil
  195. Cigdemcim merhaba ben Azerbeycandan -Bakuden yaziyorum canim. Yukarida adi bulunmayan biri UNUTULMAZIN iyi bi film olmadigini soyledi, tabi cildirtdi beni. Eyer sevmiyorsan ne ishin var burda yaaaaa senin? BIZ SEVIYORUZ YA KISKANANLAR CATIR-CATIR CATLASIN

    YanıtlaSil
  196. ICIMDE YASADIGIM ACIYI BI BILSEN,COK ZORLANIYORUM BE BITANEM. SENSIZLIK O KADAR COK YORUYORKI BENI, SHU ODADAN DISHARIYA CIKMAK BILE ISTEMIYORUM.HEP GOZLERIMI KAPATIP UYUMAK ISTIYORUM, BELKI BIR AZ DA OLSA SENI UNUTURUM DIYE.AMA MUMKUN DIYIL KI BU. SENI UYKULARIMDA BILE OZLUYORUM.BI NEDENI VARDIR ELBET ANSIZIN CEKIP GITMENIN.SENI O KADAR COK SEVIYORUM KI.BUNU SORGULAMAK BILE ISTEMIYORUM.VARSA BASHKA BIRI HAYATINDA, MUTLUYSAN,SENIN MUTLU OLDUGUNU BILMEK BENIM ICHIN YETER.
    SHU AN SAAT 4.SENINLE BIRLIKTE SARMASH-DOLASH UYUDUGUMUZ O KOLTUKTA OTURUYORUM.SANA GIDERKEN HICH BIR ARMAGAN VEREMEMISHDIM. BAK BEN DE SANA BU SHARKIYI YAZDIM, BELKI BIR GUN HER YERDE SANA YAZILANI DUYARSIN DIYE.SENI O KADAR CHOK SEVDIMKI...SENI O KADAR CHOK SECDIMKI...

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler