12 Kasım 2009 Perşembe

Halil Kurt Ben Seninle - Unutulmaz 19. bölümde çalan şarkı



Evet sevgili unutulmaz hayranları eminim bu şarkıyı aradığınıza :)
sizlere en hızlı paylaşımları sunmaya devam ediyoruz...
19. bölümde çalan şarkı Halil Kurt Ben Seninle Sizlerle...
Yorum ve görüşlerinizi yorum yazarak belirtebilirsiniz...




Şarkının Sözleri...

Gecenin karanlığı
hissettirir yanlızlığı
mevsimler gelip geçer
canlandırır anıları

Ben seninle bir şarkı,
Ben seninle bir roman,
Ben seninle Bir çocuk,
ben seninle bir rüya


Paylaş: Facebook Twitter Google+

232 yorum :

  1. Günaydın unutulmaz hayranları, güzel ve gergin bi bölümdü; Sahnelerden çok etkilendim.Tüm unutulmaz ekibine emeyi gecen herkese teşekkürler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  2. Alhahım ne bölümdü ya edaya cok üzüldüm bence o sevilmeyi hak ediyo melda deyil.hepinizi cok seviyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  3. günaydın herkese cok beyendim bu bölümü ve cok agladım .eda cok yanlız yazık kıza ya herkes kızıyo ona.harun kurtar şu kızı artık yeter daha cekmasin eda harun ayrılmasın.

    YanıtlaSil
  4. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Dun geceden beri nasilsiniz. Sizi bilmem ama dun gece cok agladim seyr ederken. Super bir bolumdu.

    NE ALCALACAK KADAR GUNAHKARIM, NE GOKLERE CIKICAK KADAR MASUM.
    NE YA$ADIKLARIMDAN PI$MANIM, NE $U AN YAPTIKLARIMDAN MEMNUN.
    SIRLAR ICINDE BIR DUNYAM VAR.
    NE SENI YITIRECEK KADAR CESURUM, NE DE KAZANICAK KADAR GUCLU.

    Arkadaslar bu siiri dizi bitdikden sonra yazdim. Hani dizinin sonunda Harun giderken Eda arkasindan sessizce Harun dedi ya iste o anda mafoldum. Boylesine bir-birine bali kalpleri ayirmaya kimin gucu yetecek diye hep sordum kendi-kendime. $arkiya gelince mutisdi. Halil Kurt cok guzel yorumlamis. Tek kelimeyle harikaydi. Bide galiba artik Harun yeniden bebekle ilgili supeye dusuyor. Hic ayrilsinlar istemiyorum. Ama bakalim 20 bolumde neler olucak. 20 bolum daha karisik gibi gozukuyor.
    EDA & HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  5. Ya sarki cok guzeldi. Diziden cok sarki zaten herseyi anlatiyor. Bide ben Nisa karakterine baska oyuncunun can vericeni dusunmusdum. Nebilim boyle siyah sacli, kahve renkli gozler, nebilim boyle dahada tatli bi kiz olucani dusunmusdum. Bu benim dusuncelerim ama tabi sizi bilemem sizde tam aksini dusunuyo ola bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. ORTAK BIR ACIMIZ VAR KIMSEYE DIYEMEDIYIM.
    ORTAK BIR KADERIMIZ VAR BIZIM BILMEDIYIMIZ.
    BIZIM BEBEGIMIZ VAR SANA SOYLEYEMEDIYIM.
    BIR TEK ASKIMIZ VAR IKIMIZIN BILDIYI.

    ( EDA ICIN)

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar frakmanı izledim .Dahada sinirlendim! Melda'ya nasıl?
    atıyo bardagı öyle kardeşinin yüzüne, tamam ablasın diyeride nişanlın tepki verirsin ama böyle deyil.Eda'ya sen git bidaha gelme ,Harun'a gel canım seni seviyorum.Nedemek bu şimdi bu nasıl bi gurursuzluk kardeşinle yattıgını ,bebeyi bileceksin ama bu durumu yok sayıp Harun'nu kazanmaya çalışacaksın üstelik senin için herşeye katlanan hamile caresiz kardeşine dünyayı dar edeceksin .Arkadaşlar Melda Eda'nın eniştesini bilmeden beraber oldugunu Hakkı diye tanıdıgını bilsede o öpüşme sahnesi tüm bunları ve Eda'nın bunca çabasını yok saydı.Melda şimdi sadece gördükleriyle yola cıktı,biyere kadar onu anlarım ama Eda'yı tek suclu ilan edip Harun'u elde etme cabası işte benim tepkim buna.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  8. günaydın Ulvıyye arkadaşım şimdi gördüm seni nerelerdesin yorumlarını göremedim (deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  9. ESKIDEN GOZLERIM I$IL-I$IL BAKARDI.
    O I$IGIN YERINI $IMDI HUZUN ALDI.
    ESKIDEN KALBIM A$KIN ICIN ATARDI.
    $IMDI A$KIN YERINI UNUTULMAZ ANLAR ALDI.

    ( EDA ICIN) Nolur daha fazla alatmayin OZLEMI onu coooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  10. Gunaydin Deniz arkadasim. Bende simdi balandim. Haklisin Edanin kafasina bardak firlatiyor. Keske o sahned Harunda olsa. O zaman Edayi dinlemez ve Meldaya herseyi aciklar. Bu ne ya boyle. Her kes kizin ustune-ustune geliyor. Ya bu kiz iki can tasiyor. Valla bu cocuk Edanin karninda nasil hala yasiyo diye cok merak ediyorum. Ne haklari var bu kiza bunlari yasatiyorlar. Senin gibi bende cok sinirlendim. Gece uyuyamadim ya sinirimden.

    YanıtlaSil
  11. Ulvıyye arkadaşım şiirlerin yine güzel ;Yazdıklarına katılıyorum dogrusu benide aglattılar .Ben Eda'ya cok üzüldüm öyle yapayalnız
    ailesinden uzak içimi acıtı,bukadar düşmanı varken bu kız nasıl salıklı düşünecek;nereye gidecek bilemiyorum babasıyla barışacak gibi.Melda bebeyin Harun'dan oldugunu ögreniyo bakalım daha neler yapıcak .Umarım bebeye zarar vermez.Harun'harikaydı artık bi kara vermesi lazım.yeter artık sevenler ayrılmasın (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  12. Ya Haruna icim parcalandi. Yine aglatdilar ya Serhani o aglarken inani bana goz yaslarimi tutamiyorum. Onu cok seviyorum. Ama yine hep aci hep aci. Niye mutlu olamiyor bunlar bi turlu.

    YanıtlaSil
  13. Deniz haklisin. Melda kotu seyler yapicak gibi gorunuyor. Ama bence bu kadarina cesaret edemez. Ya nebilim aklim o kadar karmakarisik ki, neler yazicami bile unutuyorum. Dun gece oda sanki ustume-ustume geliyordu ya. Niye hep agliyor bunlar.Mutluluk herkeden cok onlarin hakki. Sencede oyle diyilim DENIZ.

    YanıtlaSil
  14. Evet bende hiç uyuyamadım bi insana bu kadar yük çok fazla.Nisa'nın gelşine sevindim iyi bi karektere benziyo, bence boşuna aşçı olmadı
    Eda'nın ve bebişin yanında olup onlara güzel yemekler yapacak gibi Eh bebiş vitaminsiz kaldı.gerçi güçlü bi bebek şu yaşdklarına bakılırsa,halası onu bi güzel beslesin .Tabi teyzesi yaşatırsa .
    ilerki bölümlerde göreceyiz.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  15. KAPALI BIR KUTU GIBIYIM.
    BAIRSAM KIMSE DUYMAZ.
    TA$DAN DUVARLAR ORDUM.
    HAYKIRSAM KIMSE YIKMAZ.
    CAMDAN KALP YAPTIM.
    SANDIM KI, KIMSE KIRMAZ.
    OLESIYE KIRDIN ki, KALBIMI.
    TAMIR ETSEN BILE BIDAHA A$IK OLMAZ.

    ( EDA VE HARUN ICIN) SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  16. Katılıyorum arkadaşım mutluluk bütün sevenlerin hakkı ama malesef hayalden öteye gitmiyo.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  17. HANİ HAYAL EDERSİN'YA MUTLULUGU UMUTLARINI
    ŞİMDİ HAYAL EDİYORUM HÜZNÜ KEDERİ
    DEMEK BU HAYAT HAYALDEN BAŞKA BİŞEY DEYİL
    VE BU HAYAT HAYALSİZ GECMEK BİLMİYOR
    MUTLU OLMAK İÇİN MUTLU OLMASANDA
    MUTLU OLDUGUNU MUTLU OLMAYANLARA KANITLAMALI
    (DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  18. Haklisin Deniz. Ya 20 bolumde Harun Edanin resmine bakiyor. Ve sanirsam odasina giriyor. Hayaller yine canlaniyor ya. Eda desen herzamaki gibi mutsuz. Ama dimdik. Napsin dusunmesi gereken bir bebegi ve sonsuz bir aski var. Allahim carsanbaya kadar nasil dayanicam. Eski saatine alin nolur beklemek cok zor ama onlarin mutsuzlugunu gormek daha da zor.

    YanıtlaSil
  19. BI SOZUN VARDI CANIMI YAKAN.
    BI BAKI$IN VARDI BENI BENDEN ALAN.
    BI TATLI GULU$UN VARDI ZAMANI DURDURAN.
    BI KALBIN VARDI BENDEN BA$KA KIMSEYI ALMAYAN.

    Deniz siirin cok guzel ya bayildim. Ama haklisin o kadar cok mutsuzluk yasadilar ki, napicaklar bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  20. Haklısın arkadaşım benide çok bagladı kendine bu dizi işimi yapamıyorum ,evde desen duramıyorum sevdiklerimden tepki almaya başladım .UNUTULMAZ KISKANILIYOSUN!!!

    YanıtlaSil
  21. Seninkilerde güzel daha öncede dedim ya aslında paylaşmam unutulmaz işte.üsteki yorum bana ait ismimi yazmamışım .(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  22. Ya Meldaya ve Gulaya gicik oluyorum. Ne zaman baksan iki asiklarin dibinde bitiyorlar. Hele Meldanin ikide bir Eda ve Harunu sormasi yokmu. Deliriyorum ya. Ne kadar gurursuz bi kiz. Seni sevmeyeni sen niye seviyorsun. Cek ellerini Harunun ve Edanin ustunden. Gulayada morluk pek guzel yakisdi. Harun onu mosmor etdi. Cok iyi yapti. Zaten herseye karisiyordu. Buda ona iyi bir ders olmusdur.

    YanıtlaSil
  23. DENİZ VE ULVİYECİM SELAM YA ÇOK HAKLISINIZ MELDAYA SİNİR OLDUM TAMA SEVİYOSUN NİŞANLINI DA EDAYI NİYE TEK SUÇLUYOSUN EDA AYARTMADIYA HARUNU O BIRAKMAK İSTEDİKÇE HARUN BIRAKMADI İNŞALLAH YİME BIRAKMAZ EDAYI DİNLEMEZ ALIR GİDER EVLENİR ONUNLA KIZIN YÜZÜNE BARDAK ATIYO SEN GİT BURDAN DİYO EDA GÜNAY KEÇİSİMİ HERKES ONA ÇATIYO SİNİR OLDUM YAAAAAAAA (AYŞEGÜL)

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar cıkmam lazım sizlere iyi yorumlar.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  25. Bu arada Ayşegül arkadaşım hoşgeldin adını ilk defa gördüm ve ismini belirtmene sevindim kime ne diyeceyimizi biliriz .Tüm unutulmaz hayranlarına sevgiler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  26. GIDELIM DEDIM SANA.
    BURDAN COK UZAKLARA.
    BAKDI GOZLERIN ALAYA-ALAYA.
    OLMAZLARI SAYDI YINE BANA.

    Of artik Edada inadi biraksin boyle severken birakib nasil gidicek anlamiyorum. Sanki bir-birlerinden uzak dura biliyomuslar gibi. Harun da artik bebegin ondan oldugunu oyrensin ya. Onlar mutsuz olduklarinda bende mutsuz oluyorum.

    YanıtlaSil
  27. Hosgeldin Aysegul ismini yazdin icin ayrica saol. Bencede haklisin sozlerinde sana katiliyorum. Deniz yine yaz kendini ozletdirme tamammi. Ayrica seninde siirlerini bekliyorum Aysegul sende yaz. Bide Eda ve Harunu okadar da fazla yan-yana goremedik. Nolur yan-yana kareler daha cok olsun.

    YanıtlaSil
  28. UNUTULMAZ ANLAR HUZUN OLDU OMRUMDE.
    BIR SEVDA YANGINI VAR GONLUMDE.
    AKLIM UNUT DESEDE KALBIM UNUTMAZ.
    SENDEN BA$KASINA KAPISINI ACMAZ.

    ( EDA VE HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM).

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar yorumlarınız cok güzel bende size katılmak isyiyorum üye deyilim bu siteye acaba internete yüklermi ücretlimi yorum yazılması lütfen cevap yazın bekliyorum .epru

    YanıtlaSil
  30. gercekten unutulmaz cok guzeldi ama meldaya sinir oldum. edayla harun birlikte olsunlar artık cünki ikiside hakediyo bunu.

    seyma

    YanıtlaSil
  31. gerçekten unutulmaz gibi bir dizi yanında şarkıları muhteşem çok güzel ama artık harunla ede kavusunlar yaniii hep ağlıyo gülsn artıkkk

    YanıtlaSil
  32. Selam UNUTULMAZ hayranlari hepinizin yorumlarini okudum. Hepsi cok guzel. Denizcim yaz artik yorumlarini bekliyorum. UNUTULMAZ hayranlari aktif olun yorumlariniz super.

    YanıtlaSil
  33. GUNE$ SENSIZ DOGMUYOR.
    BULBUL SENSIZ OTMUYOR.
    NE YAPTIN SEN BANA.
    A$KIN ICIMDE BITMIYOR.

    (HARUN ICIN)

    YanıtlaSil
  34. Geldim Ulvıyye arkadaşım geldim ama eli boş gelmedim.Ya yolda bi şarkı dinledim;Tual söylüyo kasım.süper bi şarkı sizinlede paylaşim dedim.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  35. BİR TESELLİ VER,KIRILAN GURURUMA
    BİR TEBESSÜM ET,UNUTURSUN ZAMANLA
    YİNE DALMIŞIM,AYNADA YÜZÜM AĞLAR
    YİNE DALMIŞIM ,ELİMDE FOTOGRAFLAR

    YİNE AYLARDAN KASIM,SANKİ SENDE KALDI BİR YARIM
    HER NEFESSİN HER ANIM,SANADIR CANIM

    HARUN'DAN EDA'MIZA (DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  36. bu şarkıyı biliyorum güzel şarkı ama dizide çalanda güzeldi.
    ya dizide eda harun olsunda ne calarsa calsın onlara bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  37. bence harun adanin resmine tolga gilde bakiyor ama neden oraya geldi anlamadim insalah gitmez ya eda ama bir yandandagitmesini istiyorum kendini toparlasin ve o ablasinida artik braksin gözü dönmüs onun artik egoistin teki ama edamin sahip cikacak kimsesi ancak harun cikar ve meldadanda bu bölümde ayrilr insalah hadini asti artik o cünki bütün sucu eda ya ati bari kisinide suclasin ama meldanin niyeti beli artik kadin lüx pesinde!!!!

    YanıtlaSil
  38. akşam ev doluydu çok zor izledim.izlediyim zamanda Melda beni cıldırttı bu nasıl ablaya bari bebeyi düşünsün yazık ya annesinin kaşı yarıdı.eda bunun üzerine bakalım ne yapacak herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  39. Unutulmaz hayranları sevgiler.Arkadaşlarımla görüştüm herkes Melda'ya kızıyo tabi tepkilerinde haklılar;Harun'a canım Eda'ya
    kanlım gözüyle bakıyo,Arkadaşlar bence Harun gidince Gülay odaya gidiyo Eda'yı bulamadıgını söylüyo Harun'da gelmeyince Melda sinirleniyo Eda'yla oldugunu düşünüyo,Eda'da Harun gidince odaya dönüyo .Melda sinirlenip bardagı fırlatıyo ama sanki kazayla Eda'ya deymiş gibi davranıyo çünki Annesi odada onun yanında bişey belli etmez.Eda odadan aglıyarak cıkıyo babası görüp siliyo bişey diyemiyo Eda uzaklaşıyo zaten Melda gelmemesini istemişti oda öyle yapıp Tolga'nın evine gidip eşyalarını topluyo ama gideceyi yeri sesli frakman gelince daha iyi anlarız.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar yorumlarınız süper deniz ve ulviyye yazdığınız şiirleri kendinizmi yazıyorsunuz yoksa şiir kitabındanmı yazıyorsunuz şiirleri çok beyendimde ayrıca meldaya bu bölüm çok sinir oldum akıl var mantık var eda harunu meldanın elinden almak isteseydi tolgayla evlendim demezdi melda bunu düşünmüyormu bide akıllıyım diyor kendini akıllı sanıyor hep edayı eziyorlar edanın ve harunun ağlamasına dayanamıyorum mutluluk onlarınında hakkı eda ve harun sizi çoooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  41. arkadaşım harun edanın resmine tolganın evinde değil eda gilin evinde bakıyor ve harun meldadan ayrılacağını söyledi ama bu gidişle ayrılamayacak çünkü 20 minci bölümde meldanın bi süre konuşamıyacağını öğrenecek bu yüzden vicdan yapıp ayrılamayacak bende sizin gibi ayrılmasını istiyorum ve sevenlerin mutlu olmasını.

    YanıtlaSil
  42. Arkadaşım evet ama son yazdıgım bir şarkı sözü, Tual söylüyo yine aylardan kasım .sevgiler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  43. deniz son yazdığını okumamıştım cevap yazdığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  44. Arkadaşım rica ederim.Ben teşekkür ederim .şiir ve yorumlarımı beyendiyin için.sevgiler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  45. Evet arkadaşlar güzel bi bölümdü frakmanı izledim şok oldum nasıl attı bardagı ya okız hamile allahtan karnına atmadı yani .ve arkadaşlar son zamanlarda cok güzel yorumlar yapılıyo .

    YanıtlaSil
  46. EDA HARUN DİYORUM BAŞKADA BİŞEY DEMİYORUM.

    YanıtlaSil
  47. dizi saatini lütfen 20.oo alın cok gec bitiyo sabah uyanamıyoruz.

    YanıtlaSil
  48. UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ

    YanıtlaSil
  49. Deniz ve Uvıyye arkadaşlar nerdesiniz sizin yorumlarınızı beyeniyorum düşüncelerinizi merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  50. Ayrıca Deniz arkadaşım yazılarınız cok düzgün dikkatli yazıyosunuz.ve burda yorumlarınızı takib edenler var .
    Ulvıyye arkadaşım bana kızmasın onunda yazıları güzel
    ama deniz arkadaşınki dikkatimi cekti.imla kuralarına uyyuyo
    Ulvıyye arkadaşım kızmadın diymi.ikinizide seviyorum .ve tüm eda harun hayranlarını.

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar sesli frakman ne zaman gelir bilen varmı
    sabredemiyorum ya gelsın artık.bu diziyi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar ben hiç sevmedim bi diziyi böyle hiç aklımdan cıkmıyo frakmana cevirip cevirip bakıyorum günleri saatleri sayıyorum .acaba bitek benmi böyleyim .eda harun

    YanıtlaSil
  53. inanamıyorum frakmanı şimdi izleyebildim edanın kaşını yarmış
    nası ya yok artık melda iyice kötüye bagladı kac eda kac

    YanıtlaSil
  54. SELAM EDA BENİM 3 YŞINDA YAREN ADINDA BİR KIZIM VAR EDANIN VE TOLGANIN HAYRANI FİLMİN REKLAMINI GÖRÜNCE BİLE ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA BAĞIRIYOR DİZİ REKLAMA GRİNCE KIZIYOR BEN KAPADIM ZANNEDİYOR HERKEZE BİZ EDALARA GİDECEZ ODA BİZE GELECEK OYUNCAKLARIMLA OYNAYACAZ DİYOR BİZDE YATACAK DİYE ENLATIYOR EDAYI GÖRÜNCE YÜZ İFADESİ OKADAR DEĞİŞİYORKİ BÖYLE BİRŞEY OLAMAZ EDA SENİ ÇOK SEVİYOR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  55. arkadaşım bitek sen değilsin bende senin gibi unutulmazın yeni bölümü başlayana kadar fragmanını tekrar tekrar izliyorum resmen delisi oldum içime işledi ayriyeten şarkılarına ve haruna bayılıyorum edamıda seviyorum.

    YanıtlaSil
  56. gecenin karanlıgı hassetirir yanlızlıgı.ya ne güzel yazmış adam bizim aşıklarda böylesi yakışır.

    YanıtlaSil
  57. şu melda bardagı addıta icim cız eddi babası siliyo acaba barışıp eda eve dönermi.ama dönersede melda onu bin pişman eder yazıkya şimdi harunda bırakıyo napıcak onu üzmeyin yeter.

    YanıtlaSil
  58. arkadaşlar daha önce burda izleyebiliyoduk diziyi şimdi bulamadım burda acaba daha eklenmedimi .

    YanıtlaSil
  59. yorumlarınız cok güzel birinçi bölüm den beri izliyorum tajıldım kaldım resmen bu diziye cevremdede cok insan var seven aksama kadar düsünüyoruz ne olacak diye çarşanba gel artık zaman gecmiyo

    YanıtlaSil
  60. REYTİNKLERDE 4. OLMUŞUM HARİKA İZLEMEYE DEVAM EDİN YAKINDA BİRİNÇİYİZ

    YanıtlaSil
  61. Zizce Eda gidermi arkadaşlar babasının durumuda var sonra aplası bence gitmez hem kime gidecek kimsesi yokki bari harun onu bırakmasa sesli frakman daha gelmemiş of ya beklemeyi sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  62. EVET ARKADAŞIM BENİM KIZIMDA BAYILIYO EDAYA AMA OLUM DAHADA FENA BEŞ YAŞINDA EDAYLA BEN EVLENECEM DİYO HARUNA KIZIYO BİZ BÜYÜKLERİDE AŞTI BU DİZİ KÜÇÜK BÜYÜK HERKESİN BEYENİSİNİ KAZANMIŞ.

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar frakman resim ne görürseniz lütfen paylaşın bütün yorumları okuyorum belki bişey yakalarım diye yeni bölüm neler olacak cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  64. şarkı çok güzeldi insanın gözleri doldu melde harundan değil edadan alacak intikam gibi duruyor insan böyle bir durumda ne yapar allah ikinizide nasıl biliyorsa öyle etsin der ama yok ancak böyle ihtiraslı tipler intikkam peşine düşer sevilmediğini bile bile harunu elinde tutmeak istemesi hırsının boyutlarını çok güzel gösteriyor bebeği öğrenince dahada delirecek gibi duruyor inşallah bebeği düşsün iye edaya zehirli yiyecek içecek içirtmez bazen edaya da çok kızıyorum ablam ablam derken kendi evladının geleceğiyle oynuyor

    YanıtlaSil
  65. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Oncelikle evet siirler bana ait. Bide ismini yazmayan arkadasim ben hayatda kimseye kizmam yani kizamam. Evet simdi dizimize gecelim. 19 bolum superdi. Ya soluksuz izledim. Bide aglayarak. Ya mutisdiler hele Harun ve Eda. Bayiliyorum ikisinede. $arki desen cok-cok iyiydi. Halil Kurt cok guzel okumus. $arkinin sozleri zaten herseyi anlatiyor. Tum ekibe basarilar. (Deniz paylasdigin sarki sozleri icin tesekkurler bende cok severim o sarkiyi. Bide oralardamisin yorum yaz bekliyorum)

    YanıtlaSil
  66. $IMDI UZAKLARDASIN BENIMLE DEYIL.
    BEN ISE YALNIZIM SENINLE DEYIL.
    ISMIN KALBIMDEDIR DILIMDE DEYIL.
    KALBIM SENINLEDIR BENIMLE DEYIL.
    SENI COK OZLUYORUM ELIMDE DEYIL.

    (EDA VE HARUN SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM)

    YanıtlaSil
  67. ULVIYE ARKADASIMIN SIIRLERI COK GUZEL YUREGINE SAGLIK ne olacak bu adayla harunun hali bilmiyorum uzuluyorum filimde olsa insallah sonunda beraber olurlar olamazlarsa bu filim akillarda kotu izler birakacak

    YanıtlaSil
  68. bu dizi beni onbes sene oncesine goturdu anilarimi tazeledi icim aciyor arkadaslar cok guzel ASKIMSIN SEVDALIMSIN TUTUNACAK DALIMSIN nice kavusamayanlarin icini acitti bu dizi

    YanıtlaSil
  69. ALEV ALEV YANDIGIMI GORUYORSUN O YENI DOGAN GUNES AMA BEN BIR KERE BILIYORSUN EBRU GUNDES EDAYLA HARUNA bu sarki cok guzel uyuyor onlara gelsin

    YanıtlaSil
  70. Unutulmaz hayranları hepinize sevgiler.Ulvıyye selam yeni geldim;şimdi yorumları okuyodum. Bi arkadaş yazımı ve yorumlarımızı beyenmiş;teşekkür ederim ayrıca Ulvıyye arkadaşımın yorumlarını yazısını beyendiyimi belirtiyorum.Zaten burda önemli olan düşüncelerin paylaşımı yazılış şekli deyil.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  71. $iirlerimi beyendiginize cok sevindim. Haklisin bunlarin aski nasil biticek cok merak ediyorum. Off insallah mutlu sonla biter eyer oyle olmasa cok uzulucez. Kavusmalarini yurekten istiyorum. Hic bir diziye bu kadar baglanmamisdim ya.

    YanıtlaSil
  72. Dizimize gelince dün yeni duyumlar aldım;Çok mutluyum!bizim aşıkların 21.bölümde güzel sahneleri varmış!öyle bi arkadaşın dediyi gibide kacırılma felan yokmuş!yani şu 20,yi bi atlatalım güzel şeyler göreceyiz gibi... (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  73. Denizim hosgeldin. Hadi yorumlarini bekliyorum. Off bu gunler nasil gececek cok merak ediyorum. Dayanamiyorum ya carsanba gunu gelse artik. Cok sabirsizim.

    YanıtlaSil
  74. şarkı müthişti insan çok duygulanıyor melda nasıl haruna canım edaya git diyor bana yar olmayan sanada yar olmasın akıl hocası gülayla birlikte artık el ele verip kim bilir neler planlar dizi böyle güzel şarkılara devem ederse dahada fanatik toplayacak gibi duruyor

    YanıtlaSil
  75. Hoşbulduk ta sayfadan cıkıp başa almadan yeni yorumu göremedim.Sendede öyle oluyomu?(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  76. fragmandaki harunun kiyafetleri saka gibi nasil oyle carsamba bir gelse meraktan olecem hep fragmana bakiyorum surekli

    YanıtlaSil
  77. Insallah Deniz cok mutlu etdin beni ya. Icim birazda olsa sakinlesdirdin. Tesekkurler bitanem. Eda ve Harunu yan-yana mutlu gormek istiyorum. Haksizmiyim arkadaslar.

    YanıtlaSil
  78. Evet Denizim bende de oyle oluyor.

    YanıtlaSil
  79. evet bencede deniz arkadasi oruyorlar obur tarafta siz sarki bolume girmissiniz bu sefer 20 bolumun yorumlari tarfinda bir arkadas deniz nerdesin diyor

    YanıtlaSil
  80. Kalbimde iki fida yetisdirdim. Biri sevmek diyeri ise sevilmek. Hem sevdim hemde sevildim. Ama simdi bir fidan daha yetisdiriyorum oda hasret.

    YanıtlaSil
  81. bu arada benim ismim merve denizi soruyorlar dedim ya ulviye arkadas sizin yazilarinizida okuyorum tum unutulmaz hayranlarini seviyorum

    YanıtlaSil
  82. Dur dahası varda yazmadım.Eda'mızı Harun tanıdıgımız birinin evine götürüyomuş! ordaki sahnelerde bunlar bayabi yakınlaşıyolarmış; Melda'nın yapacagı şeyler bizim aşıkları dahada yakınlaştırıyomuş;B azı arkadaşların dediyi gibi bi zaman aşımıda olmayacak.Bu tiyolar şahsıma ait deyil belirtmekte fayda görüyorum.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  83. yine dokturdun merve yazdi

    YanıtlaSil
  84. nerden aliyosunuz tiyolari merak ediyorum insallah oyle olur deniz yazdi

    YanıtlaSil
  85. pardon merve yazdi denizcim senin ismini gore gore yanlis yazdim

    YanıtlaSil
  86. YOKLUGUNA ALI$TIM.
    SENSIZDE SABAH OLDU.
    SENSIZDE MEVSIMLER DEYI$DI.
    AMA DUDAKLARIMLA GULSEM DE,
    GOZLERIMLE GULMEYI UNUTDUM SAYENDE.

    (EDAM ICIN)

    YanıtlaSil
  87. Pardon Merve arkadaşım yorumunu anlamadım.acarmısın kim beni soruyo? (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  88. Denizim tiyolarin icin tesekkurler. Desene Melda kendi kazdigi kuyua kandisi dusecek. Iki asiklarin arasina girersen boyle olur iste.

    YanıtlaSil
  89. Ulvıyye'çim şiirler güzelde ne düşümüyosun? bu tiyolar hakkında bu arada saglam bi kaynak unutulmaz sitesine girince bulursunuz.ayrıntı ve site adı veremiyorum kızıyolar.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  90. A$KIN YARASI GECMEZ.
    ATE$IN ALEVI SONMEZ.
    SEN BENI BOYLE SEVDIKCE.
    SEVDAN BENI TERK ETMEZ.

    YanıtlaSil
  91. Denizcim canim ne yazmissin orda pek anlayamadim.

    YanıtlaSil
  92. Ulvıyye arkadaşım Merve'den bi yanıt alamadım kimin sorduguna dair sen anladınmı ? yorum yapmıyosun! ordamısın? (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  93. Ulvıyye,cim nereyi anlamadın? tiyolar hakkında yorum yap diyorum.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  94. FIRTINALAR AKDI KALBIMDEKI DERYAYA.
    ISMIN DONDU DILIMDEKI FERYADA.
    UYUYUNCA GECELER RUYAMDA.
    HER ZAMAN SENI GORDUM ONA YANARIM.

    E & H SIZI COOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  95. Tamam bitanem simdi anladim. Hemen yorum yapiyorum. Ya nasil olucak merak ediyorum. E Harun demedimi Edaya bir karar ver diye. Edada her zamanki gibi hayir diyecegine gore nasil olucak. Acaba evet mi diyecek yoksa Harun yine Edadan kopamiycak mi. Asil merak etdigim bu Deniz ya.

    YanıtlaSil
  96. Denizcim affedersin biraz gec yazdim bi turlu yazamiyordum. Deniz bide Harun Edayi hangi eve goturuyor.

    YanıtlaSil
  97. Denizcim ordamisin. Tanidigimiz derken Batuyu mu kast ediyorsun. Onun evine mi goturuyor Edayi.

    YanıtlaSil
  98. Denizim cevap yaz hadi bekliyorum. Bide fragmanda galiba Edanin yaninda bavulu vardi yoksa Harunla gitmeyi kabul ediyormu.

    YanıtlaSil
  99. Şimdi arkadaşım baştan alırsak harun gidince Eda odaya dönüyo; gülayında kışkırtmasıyla zaten sinirli olan Melda bardagı fırlatıyo
    Eda,ya orda annesi de oldugu için Melda kazayla deymiş gibi yapıyo; Eda aglıyarak cıkıyo babası görüp yarsını siliyo Eda,da bişey demeden uzaklaşıyo Tolga,nın evine gidip eşyalarını topluyo zaten Melda,da gelmemesini söyledi şimdi buraya kadar tamammı? sonrasında belki Harun,u arayayıp Melda,nın iyi olmadıgını söyleyip oraya cagırırlar.Doktorda piskolojik oldugunu söyleyip evde dinlenmesini söyleye bilir Harun,da alır eve götürür. bu nedenle belki ordadır.frakmanda görüyoruz .Tabi Melda ilk iş Eda,nın odaya dalar ultrason resimlerini bulur .bebeyi ögrenir yeni planlar kurar;Harun,da Eda,nın kaşını duyunca merak edip gider Eda,yı giderken görür ve o denilen yere götürür.tabi bilemiyorum. izleyip göreceyiz.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  100. Ya Batu.nun mu?evi bilemem ama orda acayip şeyler olacakmış! bizim aşıklar için öpmekten bile söz ediliyo;Bide zamam aşımı olacak demiş bazı arkadalar,Harun,nun sacını görünce öyle bişey olmayacak arkadaşlar.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  101. Canimsin Deniz ya. Ne kadar guzel yorumlar yazmissin. Bayildim. Demek Harun Edayi merak ediyor. Off Eda niye bu kadar inat ediyor. Gulaya bak ya demek Meldayi kiskirtiyor. Ondanda zaten boyle bisey beklerdim. Nefret ediyorum Guladan. Deniz korkmaya basladim ya Melda bebege bisey yaparsa.

    YanıtlaSil
  102. Arkadaşlar bu tiyolar 21.ci bölümü kapsıyo Eda Harun sahneleri ozaman olacak .Harun bebeyi daha ögrenmiyo tekrar söylüyorum tiyolar bana ait deyil ama saglam bi kaynak herkese sevgiler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  103. Zaman asimi olmasin ya. Bak buna inanirim DENIZ cunki Harun ne zaman Edayla bas-basa olsa hemen Edayi oper. Buda tabi bizim cok hosumuza gider. Melda napicak acaba onlari takip edebilirmi ya. Takip edib sonra basiyormus dusunsenize ya ne kadar kotu olur.

    YanıtlaSil
  104. Ulvıyye.cim bu yorum kendi tahminim ne kadarı tutar bilemem .Melda,yı önce çok severdim anlayışlı bi ablaydı ama şimdi onu anlıyamıyorum .Eda,yadüşmanken Harun,u sevmesi beni deli ediyo.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  105. Olsun Denizim ya yinede bize moral oluyor. Tesekkur ederim. Off su an aklim karmakarisik su carsanba gelse artik. Her zaman sabirli oldugumu dusunmusdum ama oyle diyilmisim. Bu dizi sanki tum hayatimi kaplamis gibi. Napsam hep Eda ve Harun aklima geliyor.

    YanıtlaSil
  106. Ulvıyye bikac saat yokum ; sevdiklerimden yeterince tepki alıyorum
    onlara zaman ayırmadıgım için bekliyolar clkmam lazım sonra görüşürüz .herkese sevgiler.( Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  107. Off Denizim ya. Bende eskiden Meldayi cok severdim. Ama simdi oyle degil. Cok anlayissiz hic bisey dinlemeden Edada intikam almak istiyor. Ya kizin ne sucu var. Aslinda hic kimsenin sucu yok. Harun ve Eda nerden bilsinler. Gercektende kaderin kotu bir oyunu. $aka gibi ya. Bi insan kardesine kiya bilirmi diye hep dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  108. Tamam Denizim sonra gorusuruz. Zaten benimde islerim var. Cikmam gerek. Size iyi yorumlar arkadaslar.

    YanıtlaSil
  109. Ulvıyye ve deniz arkadaş yorumlarınızı takib ediyodum.araya girmek istemedim cıkmadıysanız söylermisiniz .siz birbirimnizi tanıyomusunuz sizden başka pek arka arkaya yorum yapan yok
    yanlış anlamayın merak ettim.

    YanıtlaSil
  110. 20 bolummun yorumlari tarafinda birisi denizi sormus nerde diye bende okudum size yazdim merve yazdi

    YanıtlaSil
  111. ya tiyolar süper çok teşekürler paylaştıgınız için.beklemekten sıkılmıştım iyi geldi.

    YanıtlaSil
  112. çok güzelbi dizi çok merak ediyorum yeni bölümü sesli frakman ne zaman cıkar bilen varmı.

    YanıtlaSil
  113. EDA HARUN BİRBİRİNE COK YAKIŞIYO MELDA DEYİL HEM ONLAR BİRBİRLERİNİ TANIMADAN SEVDİLER MADEM SUCLUYO MELDA OZAMAN HARUNADA KIZSIN EDAYI ÜZMESİN ARTIK

    YanıtlaSil
  114. Bu dizi cok güzel ya ilk bölümden itibaren hiç kacırmıyorum harika bi dizi benimgibi sevenlerini görmek güzel .

    YanıtlaSil
  115. sesli fragman pazartesi cikiyor arkadasim
    ben hep takip ediyorum resimleride pazartesi koyuyolar

    YanıtlaSil
  116. ''ÇOK MUTLUYUM YA ÇOOOOOOK

    ( DENİZ YAZDI )

    YanıtlaSil
  117. Sevgili unutulmaz hayranları herkese selamlar ;iyi yorumlar.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  118. Merhaba deniz arkadaşım yorumları takib ediyorum herzaman çok mutluyum yazmışsın yeni tiyolarmı var yoksa.

    YanıtlaSil
  119. Merhaba arkadaşım yeni tiyolar yok bi bilgi alırsam paylaşırım sizlerle.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  120. Arkadaşım yanlış anlıyacak bişey yok;Birbirimizi tanımıyoruz ,isimlerimizi belirttiyimiz için daha kolay yazışıyoruz ve birbirimizin yorumlarını beyenmemizinde bunda payı var.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  121. Merve arkadaşım tamam anladım . Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  122. Merve arkadaşım teşekkür benden ismimi yazmamışım (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  123. arkadaşım deniz ya arkadaş sormuş söylememişsin .cok mutluyum dan şüpelendim ben belki ulvıyye arkadaş gelince söylersin merak ettim.

    YanıtlaSil
  124. Hayır arkadaşım tiodan deyil .(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  125. BEN SENİNLE BİR ŞARKI,
    BEN SENİNLE BİR ROMAN,
    BEN SENİNLE BİR ÇOÇUK,
    BEN SENİNLE BİR RÜYA,

    (DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  126. ARKADAŞLAR CIKIYORUM HERKESE İYİ YORUMLAR...(DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  127. arkadaşlar alamadık azıdan ya cıktı cok mutlu kesin bişeyler var.ULVIYE arkadaş işimiz sana kaldı sen ögren.

    YanıtlaSil
  128. deniz arkadasım biraz daha aydınlatsan bizi neler olacak cok merak ediyoruz. (çoko prenses)

    YanıtlaSil
  129. arkadaşım cıkmış baksana tiyo arıyosan önceden verdikleri üstte. üstlere dogtu git görürsün.

    YanıtlaSil
  130. tamam arkadasım

    YanıtlaSil
  131. Eda gidecegine haruna herseyi anlatsana bebegini dusun artik

    YanıtlaSil
  132. of carsamba gelsede dizimizi izlesek

    YanıtlaSil
  133. Arkadaşlar herkese günaydın sonunda haftasonu geldi.işalla bugün fotıgraflar gelir.cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  134. EDA HARUN VE AŞK KAZANACAK.

    YanıtlaSil
  135. Deniz ve Ulvıyye arkadaşlar nerdesiniz yorumlarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  136. arkadaşlar bugün burası durgun bekle bekle zaman gecmiyo unutulmaz hayranları dizimize dört gün var .yaklaştıkca sabırsızlanıyorum.hepinizi seviyorum.

    YanıtlaSil
  137. UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ

    YanıtlaSil
  138. Çokgüzel bibölümdü ben bu diziye tutkunum eda ya da hayranım onu öncede beyeniyodum.arkadaşın da dediyi gibi tek sorun beklemek keşke hergün yayınlansa .ebru

    YanıtlaSil
  139. BENCE EDA NIN COK DA XATASI YOK EN COK XATA MELDA DA VAR O XARUNU DAXA BASTAN IC ONUNLA ILGILENMEZ DI XEP ISLE YDI ONUN SORUNU XARUNU XEP YALNIZ BRAKTI BENCE EDA VE XARUN DAXA COK YAKISIYORLAR IKISIDE COCUKLAR GIBILERR

    YanıtlaSil
  140. EDA NIN XAYRANI YIM MELDA DAXA EN BASTAN COK XATA YAPTI EGER YAPMASAYDI BUNLAR BOYLE OLMAZDI XERSEY DAXA DA IYI OLURDU DIYOGRUM. YAZAN aYLIN R

    YanıtlaSil
  141. Aylin arkadaşım sana katılıyorum meldanın hatası cok bide edaya kızıp harunu kazanma cabası cok yanlış. ebru

    YanıtlaSil
  142. Yani harun biraz mantik yurutsen cozeceksin olayi sonrada elinden tuttugun gibi edayi kaciracaksin ozaman dayanamayip sana herseyi anlatir senin gozlerine baktigi zaman butun sikintilarini unutuyor cunku of ya

    YanıtlaSil
  143. Seni seven kalbim sana deli oluyor anlasana, sana dayanamiyorum inan ki,sensiz mutlu olamiyorum.Yildiz tilbenin bu sozleri eda ve harunun askini, davranislarini,bakislarini, sozlerini neden birbirlerinden vazgecemediklerini cok guzel ifade ediyor.Artik birlessinler mucadele etsinler sonuna kadar diger dizilerde oldugu gibi mutlulugu son bolume sigdirmasinlar.Oyle klasik sahnelerde olmasin yok edanin bebegi baskasina baba der yok harun yillar sonra ogrenir.Bu guzel aska bunu yapmasinlar orjinal olsun bence olmasi gerektigi gibi olsun aslihan yazdi

    YanıtlaSil
  144. arkadaşım deniz arkadaş üste tiyolar verdi.21 de aşk sahneleri ve mücadele var.buarda deniz yorumlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  145. evet ulvıyye deniz ikinizide göremedik .

    YanıtlaSil
  146. bu dizi süper melda vasat eda bi harika

    YanıtlaSil
  147. herkese selam sonunda bugünü saymıyorum üç günümüz kaldı bide şu fakman bi gelse fotograflarla daha iyi yorum yapıcaz.dizimiz cok güzel hiç bitmesin.

    YanıtlaSil
  148. deniz ve ulviyye nerdesiniz arkadaslar..

    YanıtlaSil
  149. Sevgili unutulmaz hayranları herkese iyi yorumlar sevgiler.
    (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  150. Şimdi yorumları okudum arkadaşlar;İlginiz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  151. Deniz arkadaşım hoşgeldin ulvıyye arkadaşı göremedim ama sen acınca cok mutlu oldum.yorumlarınızı takib ediyorum.ebru

    YanıtlaSil
  152. Hoşbulduk arkadaşım evet Ulvıyye arkadaşımızın yorumlarını göremedim.bende dün çok yogundum şimdi zaman ayırabildim.buarada
    Ulvıyye arkadaşım nette olucam buralardayım. (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  153. Deniz arkadaşım eda ve nisa sizce önceden bi tanışıklıkları varmı.böyle duymuştum ben.ebru

    YanıtlaSil
  154. Ebru arkadaşım hayır ben böyle oldugunu sanmıyorum;Daha öncede söyledigim gibi Nisa bence boşuna aşcı olmadı ;Eda ve bebişe güzel yemekler yapıcak ve ben Eda,nın gidişini Nisa,nın gelşiyle baglayınca ikisinin aynı evi paylaşacagını düşündüm; Hatırlayanlar varmı bilmem daha önceki bölümlerde tahmin bi senaryo yazmıştım ozamanda ikisinin birlikte aynı evde olacagını söylemiştim.Tabi tahmin yakında göreceyiz .(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  155. teşekkürler arkadaşım evet mantıklı belki bu bölüm tanışırlar.ama deniz arkadaşım nisa neden ayrı eve cıksınki yeni geldi daha. Ebru

    YanıtlaSil
  156. Ebru arkadaşım okudunmu bilmiyorum üstteki yorumlarda Ulvıyye arkadaşımla yazışırken Harun,nun Eda,yı bi eve götüreceyini 21.ci bölümde duydugum tiyoya göre söylemiştim .Nisa,nın ayrı eve cıkmasına gelince aldıgım tiyolara göre bence feyyaz bey eve döndüyünde Saadet hanımı görüp Nisa,yla tartışır.bu nedenle Nisa evden gitmek ister. bunu ögrenen Harun otele yada dönmesine izin vermez.Nisa,yı Eda,nın kaldıgı eve götürür ve ona Eda,yla olan ilişkisini anlatır.Eda ve Nisa orda tanışırlar. (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  157. Arkadaşım cok teşekkür ederim dogrusu yorumun süper .şimdi böyle olacagına eminim bence verdiyin tüyolarda cıkıyo başkasından aldıgını biliyorum tiyoları yazmıştın .bizimle paylaştıgın için tekrar teşekkürler.ebru

    YanıtlaSil
  158. Deniz arkadaşım size katılmamak elde deyil bencede dogru tespit cuma günü cok mutluyum yazmıştınız.arkadaşlara söylememiştiniz.sanırım sebeb buydu başka tiyolar varmı yazarmısınız.

    YanıtlaSil
  159. Hayır arkadaşım diziyle alakalı deyildi.Daha öncede söyledim .bildiyim bişey olursa paylaşırım.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  160. arkadaşım baskı yapmayalım sizin gibi başkalarıda sormuştu .belki kendi özelidir.zaten tiyo olunca yazıyo .Ebru

    YanıtlaSil
  161. ARKADAŞLAR HERKESE İYİ YORUMLAR SEVGİLER...(DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  162. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Yorumlarinizi ancak simdi okuya bildim. Dun cok sinirliydim. Sinirimi size yansitmamak icin yorum yazmadim ama simdi sakinim. Oncelikle ben Deniz arkadasimi sadece burda tanidim. Ama kendisini gormeyi cok ama cok istiyorum. Denizim galiba arkadaslar yeni tiyo aldigini saniyorlar. Ama tiyo alsan bizimle paylasacagini biliyorum onun icin buna bisey diyemiycem. Bide Denizim ordamisin ordaysan yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
  163. yorumları okudum arkadaşlar işalla dediyiniz gibiolur .eda cok yanlız nisa hem ona arkadaş olur.eda harun sevenlerine selamlar.

    YanıtlaSil
  164. merhaba ulvıyye arkadaşım deniz arkadaş yukarıda bi tiyo vermiş. ama arkadaşlar cok mutluyum yazısının sebebini tekrar sorunca cevap yazmamış .umarım aktiftir

    YanıtlaSil
  165. Denizim bir yorumunda cok mutlu oldugunu yazmissin. Sebebini bilmiyorum ama mutlu olduguna cak sevindim. Bende dun cok mutluydum ama bir arkadasin yorumunu gordukden sonra o mutlulugum mutsuzluga donusdu. Bunu sizinle paylasmak istiyorum. Betul diye birisi bi yorum yazmis. $oyle basliyor. Ben enistesini basdan cikaran onunla birlikte olub ondan cocuk yapan kizlardan nefret ediyorum. Edanin ablasina yasatdiklarini hic dogru bulmuyorum. Ya bunun gibi bazi yorumlar yazmis. Bende cok sinirlendim ve hemen bir cevap yazdim. Evet dusuncelerinizde hakli ola bilirsiniz bende oyle yapan insanlari sevmem. Ama unutdugunuz bir sey ver Eda ablasi tanisdirmadan once onu Hakki diye tanidi. Ve eger ablasinin sevdigi insan oldugunu bilseydi ondan uzak durardi. Cunki Eda bazi kizlar gibi gurursuz degil. Bide hic dusundunuzmu sizin basiniza boyle birsey gelse siz ne yapardiniz diye sordum. Ama Betul hanimdan bir cevap gelmedi. Haksizmiyim arkadaslar. ( DENIZ ordamisin canim bu konuyla ilgili yorumunu bekliyorum).

    YanıtlaSil
  166. Herkese merhaba ULVIYYE Netteydim arada göz atıyodum yorumlara gelmene sevindim.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  167. Ismini yazmayan arkadasim bende DENIZIMIN eger bir tiyo daha aldigini sanmiyorum eyer almis olsaydi mutlaka Denizim bizimle bunu paylasardi. Demek ki, ozel bir durum icin cok mutlu. Ya bu kadarda Denizimi sikisdirmayin.

    YanıtlaSil
  168. Arkadaşım sendemi ya onan ruh halimi belirttim;arkadaşlara tiyo olmadıgını söyledim ama ısrar ettiler .cıkmak zorunda kaldım ama sonrada sormuşlar.biraz öncede girdim bi yorumdan sonra okonu acıldı yine cekildim .yazarken bu kadar üstünde duracaklarını tahmin etmedim .özelime girmek istememiştim ama acıklamassam sanırım bitmeyecek bu konu.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  169. Ogün çok sevdiyim birinden evlenme teklifi aldım .Mutlulugum bu yüzdendi.özelim oldugu icin söylemek istememiştim.ama ısrarlı yorumlarınızdan sonra acıklamak zorunda kaldım.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  170. Denizim orda olmana sevindim cunki seni cok ozlemisdim. Yanlis anlasilmasin arkadaslar hepinini ve yorumlarinizi cok ozledim. Denizim demin yazdigimla ilgili yorumunu gormek istiyorum.

    YanıtlaSil
  171. DENIZIM pardon ya cok ozelmis. Kendi adima eyer israr atdiysem cok-cok ozur dilerim. Ama ayrica cok sevindim. Senin mutlu oldugunu bilmek benide mutlu eder.

    YanıtlaSil
  172. DENIZIM yorumunu hemen almak istiyorum. Cunki cikmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  173. Ulvıyye arkadaşım son zamanlarda bende böyle elştiriler duyuyorum;
    bunu söyleyenler .diziyi baştan izlemeyen boş konuşan insanlar bu diziye böyle tepki verip .yaprak dökümünde bile bile yaşanan enişte baldız aşkını ,aşkı memnudaki yengeyle yaşanan aşkı görmezden gelir bayıla bayıla izlerler.ama bizim dizide kimsenin evli olmadıgını herşeyin bilmeden yaşandıgını önemsemezler .boşver sıkma canını kim ne derse desin büyük bi çogunluk bu diziyiizliyor ve izleyecek.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  174. Deniz arkadaşım tebrikler.ebru

    YanıtlaSil
  175. Rica ederim Ulvıyye arkadaşım özür dileyecek bi durum yok.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  176. ULYIYE ordamısın yorumumu aldınmı nete işim vardı gec cevabladım.pardon .Ebru arkadaşım teşekkürler.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  177. Ulvıyye arkadaşım sanırım cıktın fazla uzatma özletme yorumlarını burda görmek istiyorum .(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  178. diziyi çok beğeniyorum.çarşambayı dört gözle bekliyorum.
    filiz

    YanıtlaSil
  179. Deniz arkadaşım Edayı cok sevdiyini biliyodum .şimdi yorumları okudum cok şaşırdım ben sizi hep bir erkek olarak düşünmüştüm.
    gerci deniz adını bayanlarda cok kullanıyo .ayrıca tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  180. İsmini belirtmeyen arkadaşım ;Eda,yı sevdiyim için erkek oldugumu
    düşünmeniz ne alaka dedirtti bana dogrusu yani bayanların sadece erkek sanatcılara hayranlık duyması sizce tuaf olmazmıydı.Herkesin sevdiyi bayan ve erkek sanatcılar vardır. Teşekkür ederim arkadaşım
    ... (Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  181. Hepinize iyi yorumlar arkadaşlar...(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  182. seli frakman verilmedimi bilen varsa lütfen yazsın cok merak ediyorum siteye giremedim.

    YanıtlaSil
  183. Ulvıyye haklısınız size ve deniz arkadaşın yorumuna katılıyorum düşünmeden konuşuyolar .işte ebru

    YanıtlaSil
  184. arkadaşlar bugün frakman günü inşalla cabuk verirler siteye neler olacak cok meraktayım.

    YanıtlaSil
  185. sesli fragmanı bekliyorum hala vermediler resimleri de yok ::: sabır...

    YanıtlaSil
  186. Unutulmaz hayranları hepinize selamlar.Evet bugün beklediyimiz frakman resim ve özet gelicek büyük bi ihtimal akşama dogru;
    Ulvıyye,seni görmedim ben bi iki saat buralardayım. Arkadaşlar yeni tiyolar ve duyumlar aldım .sizinle paylaşacagım umarım dogru tiyolardır .veren arkadaşa güveniyorum.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  187. ya bende sesli fıregmanı bekliyprum dizi çok güzel inşallah çok devam eder denizin yorumları güzel tebrik ben çiğdem

    YanıtlaSil
  188. ARKADAŞLAR ALDIGIM TİYOLARA GÖRE:

    KESİNLİKLE MELDA VE HARUN EVLİKLİYİ OLMUYO.
    HARUN VE EDA HAVAALANINDA YAN YANA GELECEK,
    HARUNUN EDA,YI GÖTÜRECEYİ EV KENDİNE AİT Bİ EV,
    OEVDE BİZİM AŞIKLAR DAHADA YAKINLAŞACAK,
    NİSA SAADET HANIMI GETİRDİYİ İÇİN FEYYAZ BEYLE TARTIŞICAK,
    NİSA EVDEN AYRILACAK VE BU YÜZDEN EDA,YLA TANIŞACAK,
    HARUN NİSA,YI EDA,NIN KALDIGI EVE GÖTÜRECEK.
    FEYYAZ BEY TOLGA VE HARUN,NUN BİRBİRİNİ TANIDIGINI ÖGRENECEK,
    TOLGA,NIN BANKADAN ALDIGI KREDİ SAYESİNDE.

    BU TİYOLAR ŞAHSIMA AİT DEYİL .20 VE 21 .Cİ BÖLÜMDE OLACAGI SÖYLENİYO UMARIM DOGRU CIKAR .TEŞEKKÜRLER (DENİZ YAZDI)

    YanıtlaSil
  189. Çigdem arkadaşım teşekkür ederim.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  190. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Hepinizin yorumlarini okudum. Bu konuda ayni dusunceleri paylasdigimizi biliyordum. Denizim tiyolar muthis. Ya insallah guzel seyler olur. Harun ve Edanin yuzunun gulmesini istiyorum artik. Denizim bitanem tekrar tesekkurler.

    YanıtlaSil
  191. bende dizi hayranıyim acaba rentikleri mi düştügü için geç saate aldılar ben ve bu arkadaşlar bu kadar severken olamaz her halde merak edeiyorum gene reytiklerini yorumlarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  192. rica edrim ne demek güzele güzel demek en iyisi sen ögrendiyin şeylerle bizi mutlu ediyorsun çoooook saol çiğdem

    YanıtlaSil
  193. ARTIK COK GEC YALVARMA.
    DONU$ YOK O YOLLARA.
    BILKI SANA BU SON VEDA.
    YUREKLI OLMADAN.
    MEYDAN OKUMADAN.
    YA$ANMAZ A$K.
    YANLI$ ZAMAN.
    YANLI$ INSAN.
    TUTUNMAK IMKANSIZ.
    BIKTIM YAMALI SEVDALARDAN.
    YANLI$ BAHAR.
    KI$ GUNE$I.
    YORULDUM HER BULDUGUNDA.
    KAYBETMEKDEN SENI.
    KIYAMETE KADAR.
    KAPATDIM KALBIMI.

    YanıtlaSil
  194. Ulvıyye merhaba dün acelen vardı cıktın .İstediyin yorumu okudunmu ? ayrıca nerde okudun o arkadaşın yorumu nerdeydi bakmak istedim bulamadım.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  195. Feyyazda karisini eve getirdiyi icin kizina tesekkur edecegine onunla tartisiyor. Demek Harun Edayi Nisaya goturuyor o zaman Eda Harunla birlikte olmayi kabul ediyor. Yoksa baska nedenden dolayi Nisada kalmayi kabul ediyor. Off carsanba gelse artik ya dayanamiyorum.

    YanıtlaSil
  196. Arkadaşım reytkler düştüyü için o saate alınmadı;Kasaba dizisi yeni başladıgı için ve izleyici oluşturmak için önce odiziyi yayınladılar; çünki unutulmazın bi kitlesi zaten var .Ayrıca 19.cu bölümde 4. sıradaydık reytinklerimiz düşmüyo.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  197. Ulvıyyecim tiyolar bu yönde ama benimde kafam karışık sesli frakman ve resimlere bakınca daha cok emin olucam.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  198. Denizim yorum yaptigin icin tesekkurler. Ya Deniz o kadar sinirliydim ki, valla nerde okudugumu bile hatirlamiyorum. Ama haklisin bu diziyi baska diziyle karistirib yorum yaziyorlar. Ya kardesim o dizi baska bu dizi baska diziyi birinci bolumden seyretmiyorlar sonra fikir yurutuyorlar. Kendime soz verdim ama bir daha sinirlenmiycem.

    YanıtlaSil
  199. Ulvıyye tarkanın şarkısını yazmışsın. Tarkandan sabret şarkısını dinledinmi bizimkilere daha cok uyar ve benim için özel bi şarkıdır.(Deniz yazdı)

    YanıtlaSil
  200. Haklisin Denizim su fragmanlar gelse artik. Bide dun bende baktim reytinklerimiz iyi. Insallah daha da iyi olucak. Ama bu dizi icin bence cok az.

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler