18 Kasım 2009 Çarşamba

Unutulmaz 20. bölüm full izle



20. Bölüm yine çok heycanlıydı...Günden güne Unutulmaz dahada hafızalarda unutulmayacak bir yer almaya devam ediyor Olsa gerek...Yorumlardan da anladığım kadarıyla dizinin saatini beğenmeyen arkadaşlarımız bir hayli var...Bunu Atv yetkilileride duyar inşallah :) diyor ve 20. bölümü sizlere sunuyoruz...

19. Bölüm Hakkında Düşüncelerinizi ve görüşlerinizi Bizlerle yorum yazarak paylaşabilirsiniz...

5 sn bekleyin video açılıyor...

Link: Unutulmaz.BL.20.tekparca esenlerdizi



Paylaş: Facebook Twitter Google+

29 yorum :

  1. Unutulmaz Dizisini severek ve begenerek izliyorum,evet nihayet Konagi ve agasi olmayan kaliteli ve basarili oyunculari izleme sansina vardik ATV Tesekkürler,ve Basarilarinin devamini diliyorum kücük birde ricam olucak Lütfen Diziyi eski saatinde yayinlarsalar bizleri dahada mutlu edeceklerdir... Saygilarimla

    YanıtlaSil
  2. ya neden yayınlanmadı niye göstermiyo internette lütfen eski saatine geri alın ve yayınlayın izliyemiyorum yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. UNUTULMAZ DIZI yi eski saatine alirmisiniz lutfen. YENI saati hic uygun degil, uygun olmamasina ragmen sik sik reklam cikiyor. Okula gideni var calisani var LUTFEN RICA ediyoruz ESKI saatine alirmisiniz. TESSEKUR EDERIZ.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar Deniz yeni tiyolar verdi sayfayı başa alıp üsteki yorumlara bakın .

    YanıtlaSil
  5. yaaaa lutfen ileri bi saate alinsin dizi lutfen ))))))))))ben baska bi ulkeden izliyorum diziyi ve bizim icin o saat cooook gec

    YanıtlaSil
  6. dün akşam dizi muhteşemdi

    YanıtlaSil
  7. bidaki bölüm gece saat 05 te verin

    YanıtlaSil
  8. Cok guzeldi dunku bolum ozellikle harunun havaalanindaki sahnesini cok begendim.Gozlerindeki o cocuksu bakis,heyecan,cosku,en onemlisi ask hem hissediyor hem de hissettiriyor,muhtesem ayrica harunun sisko zamparaya haddini bildirmesi cok hosuma gitti, artik harun ogrensin bebegi bu kadar ayrilik yeter bundan sonra yasanacak ne varsa birlikte yasasinlar seven kalpler daha fazla kirilmasin yonetmen bey rica ederim.

    YanıtlaSil
  9. her izleyişimde edayı boğmak istiyorum ablam kelimesini artık duymak istemiyorun o bakışlar boşa gidiyor.Senaristler hiç aşık olmamış herhalde aşk başa geldimi insan ailesini değil sadece sevgilisini düşünür tecrübe konuşuyor

    YanıtlaSil
  10. 20. bölümü tekrar seyrettimharunun havaalanında edayı gördüğü ve ona saıldığı an muhteşem romantikti ama eda yine yapacağını yaptı harunun o sözlerini hak etti bir insanın üzerine bu kadar gidilmez ki

    YanıtlaSil
  11. arkadaşin dediği gibi gece yayınlayın diger dizi ile yer degiştirin bizi eski saatimizde yayınlayın ayrıca batudan böyle şey beklemezdim sebebi neymiş bilen varmı eda artık beni bıktırdı biri beni bukadar sevse ailemi bırakır giderim diziye biraz renk katın artık edanın agzından abla lafı duymak istemiyorum

    YanıtlaSil
  12. artık bir ileri bir geri yapıp diziyi olduğu yerde saydırmaktan vaz geçmelerini diliyorum seyirci kitlesi artık bıkmaya başladı edanın ablam kelimesinden harunun edaya uyup iki aradaki gel gitlerinden.Biraz hareket biraz mutluluk artık hiç bir aşkta bu kadar acı ve gelgit yaşanmaz 20 bölümün 19u gözyaşı

    YanıtlaSil
  13. bende bir insanın gerçekten aşıksa bu kadar ablam ablam diyebileceğini hiç zannetmiyorumkarşındaki seni çoksevdiğini habire söyleyecek ben her konuda arkana olacağım diyecek hemde ondan bebek bekleyeceksin ama hala ablam aşağı ablam yukarı diyeceksin bu kafayla giderse harunun bırakması yakındıryaa içten içe sevsede soğuk duracaktır

    YanıtlaSil
  14. ya arkadaşlar isminizi de yazın güzel arkadaşlıklar oluyor mesela ben ULVİYE DENİZ EMİR AYSE Bİ çok arkadaşlıklar oldu

    YanıtlaSil
  15. dizi fotoları genelde cumaları resmi siteye düşerdi daha düşmedi bunun sebebini bilen var mı?

    YanıtlaSil
  16. unutulmaz dizisini çok beğeniyoruz severek izliyoruz edaya
    çok üzülüyorum meldaya da üzülüyorum onun yerinde olmayı istemem
    harun ballısın ha hahaha

    YanıtlaSil
  17. aslında ben bu filmden hiç hoşlanmıyorum nedenmi diye soracak olursanız baldız ve enişte aşkı ne saçma ya birini severken diğerinin üzüldüğü hiç aklınıza gelmiyormu mesela harun edaya hiç rastlamamış olsaydı meldayla çok güzel evlilik yapabilirdi ve çokta mutlu olabilirdi çünkü harun meldayı çok seviyordu tabiki edaya rastlayıncaya kadar tek dileğim sevenler kavuşsun acı çekmesin
    HACER

    YanıtlaSil
  18. bnde unutulmaz dizisni çok seviyorum hiç kaçırmıyorum çünkü bnde yaşadım

    YanıtlaSil
  19. Hacerciğim ne baldızı ne eniştesi. Daha evlenmemişler. Evlenmiş olsa idiler eda entikalar çevirmiş olsaydı seninle aynı hissi paylaşırdım. Ama aşk geliyorum demez....Melda yı Harun sevmiş olsaydı eda ya karşı bunları hissetmezdi. Ama Harunun doğru bulmadığım yönleride var. Melda artık aradan çekilmeli... yaşananları bile bile hala Harun derse olmaz olsun öyle abla el oğlu için kardeşim den vazgeçmem. Eda nın bilmeden böyle bir ilişki yaşadığını meldada biliyor. bence Melda aslanlıya gelin olma hırsında fatoş

    YanıtlaSil
  20. enişteler bu diziyi baldızlarıyla izleseler ne olurdu acaba. gizli gizli kesişmeyemi başlarlardı yoksa utançlarından birbirlerine bakamazlarmıydı ACEP

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşım sen bu sözü yaprak dökümündekilere söyle burda kimse evli deyil yasananlarsa bilinmeden yasandı ozaman amca yiyenler de aşkı memnuyu izlemesin bizim dizimiz bunlsrın yanında hafif kalır zaten bu dizi anlayana bi cok ders verir

    YanıtlaSil
  22. Ismini yazmayan arkadasima katiliyorum. Bizim dizimizi baska dizilerle karisdirmasinlar. Bu dizi cok farkli.

    YanıtlaSil
  23. ya ben eda harun diyorm harun melda ya dönuyoo off...bu böyle giderse dizi ye hayran olup eda ile harun diyen herkes strestenn bi hal olacak..

    YanıtlaSil
  24. facede 2. bir fragman var orada galiba harun bebeği öğreniyor harun doktorun yanında ve şaşırmış halde

    YanıtlaSil
  25. ya bencede eski saatine alın hayır bence bebeği öğrenmiyor melda için gidiyor doktora melda galiba bir oyun oynıcak melda harunu asla bırakmıcak edada tolgaya geri dönecek belkide başka bir ülkeye gider çocunu doğurup zengin ve başarılı olarak dönücek benim tahminlerim böyle

    YanıtlaSil
  26. Deniz nerdesin yorumlarını neden göremiyorum

    YanıtlaSil
  27. çok quzeldi..

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar dizi süper bayılıyorm bu diziye harun ve edayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  29. dizi süper harun ve edayı çok sevıyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler