18 Kasım 2009 Çarşamba

Unutulmaz dizisi 21. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



20. bölüm tam bir ikilemin yaşandığı sahnelerle doluydu...Eda Kendi ayakları üstünde durmak için bazı çabalara girişiyor ve Tolga'dan kopuyor...
Melda ise artık Eda & Harun aşkından olan çocuğun Harun&Edaya ait olup olmadığından emin olmak ister ve bunu nefret ve intikam ile birleştirir...
Bu arada dizimize yeni bir karakter eklendi...
Ayla Algan
21.bölüm itibariyle "Hayat" karakteriyle ekranlarda bizlerle buluşacak Kendisine başarılar dileriz...
Fragman sizlerle...

Atv ye Sitem:Dizi saat 1 ekadar sürdü gerçekten de çok geç bir saate denk geliyor...Reklamlarda çoğunlukta...Atv yetkililerinin bunu göz önüne alması lazım...Böyle bir kaliteli dizinin bu saatte yayınlanması doğru değil...Eski saatine dönmesi dizi ve izleyenler için çok daha iyi olucak...


Unutulmaz dizisi 21. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...


Paylaş: Facebook Twitter Google+

359 yorum :

  1. benim skayetim reklamlar cok uzun

    YanıtlaSil
  2. evet okadar geç atıyolar yetmezmiş gibi herseferinde 10 dka reklam eski saati geri istiyoruz yani unutulmaz nerde kasaba nerde deyecek bidizi de deyil ben (çiğdem)

    YanıtlaSil
  3. ya arkadaşlar yeni tüyo yokmu 6 gün nasıl geçer bilmem ama diziye yeni biri giriyo ayla algan hayat ismiyle bakalım dizide nasıl bi rol kapacak (çiğdem)

    YanıtlaSil
  4. benim şikayetim dizimiz çok geç bitiyor reytingler düşerse sebep budur bence ama eski saatine alınsada yaprak dökümüyle çakışıyor onunda izleyici kitlesi çok büyük biliyoruzki reytingler yine tehlikeye girer günü değişse hangi gün olacak ama o da var çıkamadım içinden ben (ahu)

    YanıtlaSil
  5. Evet ya yeni tüyolar yokmu DENİZ arkadaş tiyolarını bekliyoruz .hadi gel artık

    YanıtlaSil
  6. Ya arkadashlar Batuyu gordunuzmu?Bence Feyyazla bagli tum sorumlar,Edayla Harunun yasadiklari sorunlarin en bashlica nedenlerinden biri Batu.Demek Batu yuzunden fotoraflar qazetede yayinlandi.Parayla yuydugu qazeteciyi bence Harun bulucak ve dovunce her seyi,Batuyla ilgili olanlarin hepsini oyrenecek.

    YanıtlaSil
  7. Batu acaba Feyyazin hangi kadindan olan oglu?Ya belki sirketin gercek sahibi yoksa Batunun hic gormediyimiz ailesimi cikicak? Yoksa Feyyaz ve ailesi gercekten niye Batunun intikami olsun ki?Bi tek bunu biliyorum ki git-gide dizi daha da hizli bir shekil aliyor. Neydi yaa dun geceki bolum?Yureyim agzimda seyr ettim.

    YanıtlaSil
  8. ya arkadaşlar bende dizinin çok geç olamasından şikayetçiyim ama çok seviyorum beklerim ilahecim ben fotografların batunun çektirdini tahmin etmiştim ama sebebini çözemedim bu arada gelecek bölüm mü merakla bekliyorum allahtan dizi bitince gelecek haftada ne olacak diye az bişe gösteriyolar

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar merhaba bölümü izledim şimdiden merak sardı beni
    21.cibölüm neler olacak diye buarada Deniz ve Ulvıyye arkadaşım sizleri bekliyoruz.Deniz tiyo varmı?

    YanıtlaSil
  10. Pardon Emir arkadaşım Deniz kim tiyomu veriyo ben buraya ilk defa
    yazıyorum

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşım Deniz arkadaş buraya yorum yapıyo bazende tiyo veriyo
    dedikleri cıkıyo havaalanında olacaklarını Harunun Edayı evine götüreceyini harunun gitmeyeceyini frakmandan önce bize vermişti.

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar merhaba bu diziyi ben cok seviyorum ya lütfen saati öne alınsın tüm cevrem bu diziyi izliyo ama cok gec yayınlanıyo

    YanıtlaSil
  13. Ah be eda daha nekadar cekiceksin beş kuruş paran bile yok
    direnme artık melda hak etmiyo yaptıklarını kim bilir sana daha neler yapıcak

    YanıtlaSil
  14. Bende bu diziyi severek izliyor ve takip ediyorum.Sonu nasıl olacak merak ediyorum.Eski türk filmleri tadında olsada içinden çıkılması zor bir aşk bu.Ancak diğer taraftan hiçbir dizi benden daha önemli olamaz.çok geç saatte bitiyor. ve ben de çok erken saatlerde kalkıp işe gidiyorum. Bence de dizi bu kadar geç yayınlanmamalı. Özellikle çalışanlar için büyük bir sorun. Biraz çalışanlarıda düşünün. Aynı saatinda yayınlansa bile bu kadar çok reklamla saat bire kadar uzatılmamalı. Zaten Reklam alarında oturup aynı kanalı izlemiyoruz.Son olarak Ayla Algan gibi büyük bir ustanında bu diziye katılmasına çok sevindim.

    YanıtlaSil
  15. Günaydın unutulmaz hayranları herkese sevgiler.(Deniz)

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar bi bölüm daha geride kaldı; Hepinizin merak içinde oldugunu biliyorum! Tiyo sormuşsunuz tabiki tiyo var.Sizlerle paylaşacagım ;tekrar söylüyorum bu tiyolar şahsıma ait deyil ben aldıgım bilgileri sizlere sunuyorum saygılar.(Deniz)

    YanıtlaSil
  17. 21.ci bölüm tiyoları:

    Ev sahnesi gece ve gündüz,ama öpüşme sahnesi gece

    Ayla Algan Eda,yı zorlayacak

    Harun,nun Melda,ya sarılması Melda,nın oyunlarından biri

    Harun Eda,nın sevgisini sınayacak,önce yaklaşıp sora uzak duracak,sen bunu istiyosun demeye getirecek,gercekten Eda bunumu istiyor yoksa ailesi icinmi yaptı anlamak için.

    Harun bu bölüm bebeye dahada yaklaşacak.

    Buarada Yagmur ismi unutulmaz sevenlerin isteyi oldugu için kondu.

    Herkese sevgiler iyi yorumlar arkadaşlar (Deniz)

    YanıtlaSil
  18. Ay neler söyleniyo öyle yorum yapmak için girdim tiyoları gördüm .
    teşekkür ederiz arkadaşım yagmur ismini beyendim acaba bebek kızmı olacak hepinizi seviyorum bu dizi daha cok

    YanıtlaSil
  19. Edanin yasadiklari benim hikayem gibi,azcik fark var tabiki.Ama yalnizligi,sevdiyi ile ayriligi...ben de tum ailemi kayb ettim ve onun babasiyla konusma sahnesi icimi acitdi.Sanki babamla yeniden bulustum ve sanki...o hayati ozledim. Onun gibi ben de yalniz bir kosede sevdiyimcin agladim.Lanet olsun ya...Niye bu kadar aci veriyorlar Edaya?

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar tekrar merhaba Deniz arkadaşım cok teşekkür ederim.tiyoları bukadar erken vermene cok sevindim bende bekliyodum
    Ulvıyye arkadaşımız daha gelmemiş ununda yorumlarını merak ediyorum,bu arada Deniz tiyoların senin olmadıgını herzaman söylüyosun emeye verdiyin saygı bu. buda senin ne kadar saygılı bi kişilikte oldugunu gösterir.paylaştıgın için sagol arkadaşım.

    YanıtlaSil
  21. Emir arkadaşım bende sana teşekür ederim. Ulvıyye arkadaşı bende bekliyorum .umarım ben cıkmadan gelir.(Deniz)

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bi dizi bu akşam cok üzüldüm edaya arkadaşım tiyolar için sagol inşalla reytinklerde güzel gelir

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar sarılma sahnesi niye oynamadı yoksa benmi kacırdım edanın sarılmasını cok istiyodum izlemeyi iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  24. Ulvıyye ve Deniz yorumlarınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  25. Selam UNUTULMAZ hayranlari. $imdi geldim hemen yorummu yziyorum. Arkadaslar hatirliyormusunuz 13 bolumde Harun kaza yaptiginda Eda ruyasinda Harunun eger bebek kiz olsa ismini ben erkek olursada ismini sen koyarsin demisdi. Bence bebek erkek olucak. Yagmur isminide sevdim. Dun geceye gecelim. Mutisdi. Hele Harunun Edaya sarilmasi. Orasi cok hosuma gitdi. Dun yorumumda belirtdigim gibi oldu sonu. Hani demisdim ya Harun Edayi takip edecek sonrada Edanin patronunun agzini-burnunu kiracak. Sonrada Edanin yanina gidecek. Soyledigim gibi de oldu. Birde Feyyaz neden Nisaya kizacagi anlasiliyor. Feyyaz Nisayi ve Batuyu opusurken kapida yakaliyor. Heralde onun icin Nisa evi terk ediyor. Batuya gelince galiba eskiden Feyyaz bey bununda ailesinin canini yakmis. Oda boyle intikam aliyor. Harunun Edayi eve getirmesi ise bana gore iyi bir davranis. Her seven adam sevdigi kadinin yaninda olmasini ister. Meldaya gelince yine sinsilik pesinde. Insan kardesine helede onun bebegine zarar vermek istermi aklim almiyor. Birde teyze olucak. Kereme gelince hep soyluyorum iyi ki, var yoksa yuzumuzu kim guldurecek. Denizim tiyolar icin cok tesekkur ederim. Emir arkdasimda beni sormus. Umarim ikinizde hala buralardasinidir.

    YanıtlaSil
  26. Arkadaslar demin bir sarki dinledim cok duygulandim onu sizlerle paylasmak itiyorum.

    COK ZOR GELIR BUNDAN SONRA.
    INAN AYRILMAK SENDEN.
    DAYANILMAZ CILE VERIR.
    ARTIK KOPAMAM SENDEN.
    KARANLIKLAR YOLUM OLUR.
    DU$ERIM CIKMAZLARA.
    ALI$AMAM HASRETINE NE OLUR BENI ANLA.
    BENI SENSIZ YALNIZ BIRAKMA.

    Ben bu sarkiyi cok begendim umarim sizde begenirsiniz.

    YanıtlaSil
  27. ayla algan ne rolünde oynuyo acaba?dün gece mütişti.eda kaçma artık harundan...

    YanıtlaSil
  28. Arkadasim bu ismi bende demin gordum. Bence ya Harunun arkadasi. Ya da Batunun ailesinden biri.

    YanıtlaSil
  29. Ulviye ve Deniz çok çok teşekkürler.
    20. bölüm videolarını açamıyorum hata veriyor ve eksik.
    Tekrar tekrar izliyorum lütfen video sorununu çözün : )

    YanıtlaSil
  30. Isminizi bilmiyorum ama tesekkur edicek birsey yok ama yinede yorumlarimi okudugunuz icin asil ben size tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  31. Ulvıyye merhaba canım burdamısın?(Deniz)

    YanıtlaSil
  32. Ayla Algan bence Batunun annesi olucak.

    YanıtlaSil
  33. Burdayim DENIZIM burdayim nasilsin dun geceden beri.

    YanıtlaSil
  34. Denizim burda olduguna sevindim. Demin bir arkadasim aradi diziyi izleyememis ona diziyi anlatiyordum onun icin biraz gec baglandim kusura bakma.

    YanıtlaSil
  35. Deniz tiyolar muthis sagol ya. Sende tiyolar vermesen aklimi oynaticam ya Eda ve Harunu dusunmekten.

    YanıtlaSil
  36. Denizim ordamisin.

    YanıtlaSil
  37. Ulvıyyecim yorumuna katılıyorum.işler iyce sarpa sardı bakalım neler olacak Eda şimdi işsiz kaldı; Harun,nun Evinde desen fazla kalamaz bide Melda Tolga,yla konuşuyo Eda,nın ayrıldıgını bu sahte evliliyi ögrenir kesin .Bibe Harunun evide oldugunu ögrenirse Eda,nın işte ozaman allah korusun Eda,yı Batu,nun içyüzü ortaya cıktı ;zaten başından beri anlamıştım o oldugunu zaten nedense
    en büyük kötülükler en yakın dostlardan geliyo insana ;Eda bu bölüm icimi acıttı diyebilirim cok çaresizdi bide annesinin ne yer ne içer diye düşünmesi ve osahne beni aglattı alah hiçkimseyi annesiz bırakmasın.(Deniz)

    YanıtlaSil
  38. Canım burdayım yani evdeyim bugün nasılsın?(DENİZ)

    YanıtlaSil
  39. Denizim cok haklisin o sahnede hem ben hem de annem agladi. Ya kiza icim parcalandi. Ya bence Harun Edayi hic birakmiycak. Melda da cok kotuluk yapicak gibi gozukuyor.

    YanıtlaSil
  40. Ben yiyim güzel bi gün herşey yolunda Evet tiyolar var bakalım neler olacak .bugünü kendime ayırdım öyle evde fakit geciriyorum.
    (Deniz)

    YanıtlaSil
  41. Ne mutlu sana benim dizinde aglıyacakbi annem bile yok.(Deniz)

    YanıtlaSil
  42. Iyiyim bitanem. Dun biraz moralim bozuktu ya. Harunu yine aglatdilar. Eda desen gozunun yasi hic durmadi.

    YanıtlaSil
  43. Affedersin Denizim seni uzmek icin soylemedim. Ya ozur dilerim ya. Denizim pardon ya.

    YanıtlaSil
  44. Evet ne zaman gülecek bu kız ya Melda herşeyi ögrendi bundan sonra işi daha zor.(Deniz)

    YanıtlaSil
  45. Cnım özür dileyecek bişey yok bilemezdin buarada annen yanındaysa elinden öpüyorum .Senin morelin niye bozuktu Harun içinmi?
    (Deniz)

    YanıtlaSil
  46. Ayla Algana nediyosun sence rolü ne olur? buarada dün enson yorumları ouyamadım silinmeden önce bişey yazdınmı? (Deniz)

    YanıtlaSil
  47. Ulvıyye ordamısın? (Deniz)

    YanıtlaSil
  48. deniz arkadasım verdigin bilgiler için tesekukurler.(nuran)

    YanıtlaSil
  49. Rica ederim Nuran arkadaşım; Ögrendikçe yazarım (Deniz )

    YanıtlaSil
  50. şu anda kimse varmı (çiğdem)

    YanıtlaSil
  51. deniz arkadaşım bura ayla algan ne rolündeki.tüyolarında edayı zorluyo demiştin.(melis)

    YanıtlaSil
  52. herkese selam ya dizi güzel arkadışlıklar güzel ne mutlu bu diziyi sevenlere

    YanıtlaSil
  53. deniz senle ulviye buradamı tanıştınız yoksa zaten arkadaştınız?

    YanıtlaSil
  54. galiba ikinizde site de deylsiniz merak ediyorum girdiyinizde kızmasanız cevaplasanız sevinirim

    YanıtlaSil
  55. arık çarsamba nasıl gelir arkadaslar. (NURAN)

    YanıtlaSil
  56. hayatımda izledğim en sçma ve en edepsiz dizi eda beni deli ediyor sürekli ağlamasından fenalık geldi.sadece reklamları bile yetiyor dizi yerinde sayıyor.sadece edanın göz yaşları öööhh geldi artık.

    YanıtlaSil
  57. Yorgun bi Denizdi akıp gitsede sonsuzluga,
    Ohep dört duvar arasında.
    Kimseler girmedi içine inmedi kimse derinine,
    Yanlızlık vardı o Denizin büyük yüreyinde
    Siyahını sarsada geceleri üstüne,
    Binlerce yıldız taşır gölgesinde.
    Mavi birdenizdi yorgun bi insan
    Sürgün edilmiş hayalleri gizlerdi sitemini
    Bir türkü dilinde bazen bi sigara ateşinde,
    Bu sitem kadere bu direniş hayata,
    Zor olsada geceyi baglamak sabaha,
    Ansızın cıkmak sokaga cekib gitmek gelir içimden bu şehirden,
    Yollar tanıgım hasret ve hüzün taşırım,
    Bu kentin en kalabalık yalnızıyım,
    Acıyım bi okadar acırır içimi,
    Pusularda kalmış yüreyim Gözlerimde mavi dalgalar gizledim,
    Ve yeminler bıraktım geride Hayata dair kavgalar.
    Sahte yüzler tanıdım, Sahte dostlar,
    Takılmış maskeleri cıkarmaz onlar,
    Onlar anlayamaz beni bense anlayamadım bir türlü bu hayatı

    (DENİZ )

    YanıtlaSil
  58. denizcim çok guzel canım (NURAN)

    YanıtlaSil
  59. Ulvıyye arkadaşım bu şiiri kendim için yazmıştım bi yorum arkadaşın olarak sana hediyem olsun.(Deniz)

    YanıtlaSil
  60. Arkadaşlar burdayım yorumlarınızı şımdi okuyorum cevaplıycam (Deniz)

    YanıtlaSil
  61. Çigdem arkadaşım kızacak bişey yok Ulvıyye arkadaşı bura tanıdım yorumları ve düşünceleri dikkatimi cekti iyi bi yüreye sahib bi insan oldugundan eminim .(Deniz)

    YanıtlaSil
  62. Nuran arkadaşım teşekkür ederim .Bu arada dizinin dışına cıkıb bi şiir yazdım kusura bakmayın arkadaşlar. ( Deniz)

    YanıtlaSil
  63. Melis arkadaşım Ayla Alga,nın Eda,yı zorlayacak oldugunu söyledim
    evet ama rolünü bilmiyorum .(Deniz)

    YanıtlaSil
  64. Arkadaşlar bugün cok zaman ayırdım buraya bana müsade sizlere iyi yorumlar .(Deniz)

    YanıtlaSil
  65. Arkadaşım Deniz şiiriniz bi harika kusur ne demek keşke herkes sizin gibi güzel şiirler yazsa ulvıyye arkadaş cok şanslı bece sizün gibi nirini tanımış ayrıca yorumlarınızı okuyorum tiyolar içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
  66. ikinizde çok iyi insanlara benziyosunuz şimdi diyeceksiniz bizi gördün mü böyle diyosun insan bazen görüpte tanıdıgını sanır ama bi an gelirki aslında hiç tanımamışsın

    YanıtlaSil
  67. arkadaşlar herkese iyi yorumlar ya bu sayfa giderek daha güzel oluyo valla siteye üye olmaya bile gerek duymuyorum burası cok güzel yorumlar şiirler süper dizi unutulmaz olunca izleyiciside öyle oluyo

    YanıtlaSil
  68. bide haberiniz varmı serhan yavaş resmi vep sitesini tıkla orda edaya haruna güzel video yapmışlar

    YanıtlaSil
  69. İÇİM KIPIR KIPIR EDERKEN KALBİM SENİN İÇİN ATARKEN KALBİM AŞKIN İÇİN AĞLARKEN AŞKIMI SÖYLEMEK İSTERDİM SANA AŞIK OLDUM BEN SANA AŞKIM BENİ ANLASANA AŞKIN GÜCÜ KARŞISINDA DURAMIYORUM BEN SENİ SEVIYORUM SENİ HERGÜN ÖZLÜYORUM SEVMEKTEN KORKMUYORUM. EDA VE HARUN İÇİN.belki biraz saçmalamış olabilirim kusura bakmayın herkese sevgiler. yazan ayşe.

    YanıtlaSil
  70. Herseye ragmen harunun edayi her zaman korumasi bunu sadece gercekten seven biri yapar.Melda diyor ki benim cektigim acilari sende cekeceksin kiz zaten dizi basladigindan beri aci cekiyor,gozyasi hic dinmedi oyle senin sandigin gibide harunlada oynasmadi ee tabiki insan gormek istedigi seyi gormek ister.Harun baska biriyle oldum dedi meldaya o zaman kabul etti olur dedi boyle seyler benim de hatam vardi madem bunu kabul ettin daha bu afra tafralarin nedir ne bileyim beyninde uc kelime dolasiyor intikam,ates,cehennem bunlari dusunecegine doktora gitmesinde fayda var,cunku kisilik kaybi yasiyor bu hem kendine hem de baskasina zarar getirir sonra cok pisman olur asli yazdi.

    YanıtlaSil
  71. ARKADAŞLAR UNUTULMAZIN FARKI Bir çok dizi seyrettim resmen dizi koliğim tahminlerim kuvvetlidir çoğu tahminim çıkar ama unutulmaza gelince hiç bir tahminim doğru çıkmıyor bazıları dışında. EDA VE HARUNU ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM. Sizleride yazan ayşe.

    YanıtlaSil
  72. Deniz arkadaşım şiirin süper çok beğendim aslın da hepimizin yaşamını andırıyor yazdığın için teşekkür ederim. aslında hiç ismimi yazmazdım bakdım herkes ismini yazmaya başladı bende yazayım dedim .yazan ayşe.

    YanıtlaSil
  73. merhaba sizlerin ve resmi sitedeki yorumların hepsini takip eden fanatik bir unutulmaz izleyicisiyim.Diziye göre gecemi ayarlıyorum ama dizinin ilk bölümleri kadar izlerken zevk almıyorum çünkü eda ve harun sahneleri az bebeği harun hala öğrenmedi bu sadece benim fikrim değil çevremde bulunan birçok unutulmaz seyircisi aynı fikirde daha fazla HARUN EDA sahnesi ve bu karamsar günlerde içimizi ısıta hayallerdeki mutlu aşk hikayesini görmek istiyoruz.

    YanıtlaSil
  74. Selam UNUTULMAZ hayranlari. Oncelikle DENIZIM siir icin cok tesekkur ederim. $u an o kadar duygulandim ki, bunu sana anlatamam. Annemde su an yanimda o da sana cok tesekkur ediyor. Bitanem sabah beni o kadar duygulandirdin ki, sana cevap bile yazamadim. Bana dedin ya keske bir annem olsada onun dizinde oturup aglasam. Keske bitanem benimde annem hasta olmasada bende onun dizinde oturup aglaya bilsem. Ama onu uzmemek icin yaninda bile aglayamiyorum. Kendime hep sorardim neden baska meslek degilde tiib okumak istedigyimi. Ve su an onun cevabini buldum. Galiba anneme bir faydam olmuyor belki doktor oldugumda bazi insanlara yardim ede bilirim. Anneni kaybettinmi yada senden uzakmi bilmiyorum ama bildigim bir sey var oda annenin kalbinin hep seninle oldugu. Unutma ki, seni cok uzaklarda seven bir arkadasin daha var. Seni cok seviyorum DENIZIM. Arkadaslardan cok ozur diliyorum dizi hakkinda yazamadim burayida galiba meskul ettim. Cok ozur diliyorum.

    YanıtlaSil
  75. merhaba arkadaslar.coktandir yaziyorum buraya ama bakiyorum herkes isimini verip bi arkadaslik kuruyo.bende kendimi tanitim.ben"NURIS"bende bu diziyi en bastan cok severek izliyorum.simdi 20 bolumu izledim ve morelim cok bozuk.edaya canim aciyo.butun ailesinden koptu.onlar hepsi beraberken o yalniz basina.o bu kadar fedakarlik yaparken ablasinin dusunduklerine bak sen.bence eda meldadan uzak dursun yoksa melda ona ve bebegine zarar verecek.ama nedense her sey batunun hain oldugunu gosteriyor.bencede belki bizi yaniltmak icindir.ama zaten gelecek bolumlerde gorcez.

    YanıtlaSil
  76. merhaba diziyi ilk günden beri izliyorum tekrarlarını kaç defa seyrettim bilmiyorum bence 21. bölümde eda yine harundan kaçıp başka bir eve taşınacak bu ev ayla alganın evi olacak batu edayı bulacak ve bir şekilde zarar vermeye çalışacak ama edayı herzaman ki gibi harun kurtaracak bu arada belki bebişide öğrenir

    YanıtlaSil
  77. anladigim kadar.21 bolumde harun edayi evine goturuyo ama ona kirgin ve ondan uzak duruyo.tam yaklasinca olmaz sen baskasinin karisisin ve onun bebegini tasiyosun diyo.harunla melda bulusuyo sariliyorlar;harun gidiyo ve bence melda gulayin rarabasini alip harunu takip ediyo.NURIS

    YanıtlaSil
  78. Gün geçmek bilmiyor daha peşembe. Fragmanı defalarca izledim... Oda kesmiyor. 20. bölümü izledim yokkk.... bütün yorumları okudum tüyoları aldım deniz arkadaşımızdan. Çok teşekkür ederim kendisine. ama gene yok zaman durdu sanki geçmiyor bu nasıl bişey dir anlıyamıyorum. Okunacak tonla yazılı kağıdı var. Yapılacak bir sürü iş var ben dün gece saat beşe kadar Eda ve Harun u düşündüm.Bu dizi bende bağımlılık yaptı. Ne yapsam zamanı geçiremiyorum...... Ulviyeciğim derdime bir çare(tıp ta okuduğunu söylemissin çok sevindim. Senin gibi duyarlı doktorlara ihtiyacımız var)ben unutulmaz hastalığına yakalandım. Çaresi var mıdır? fatoş

    YanıtlaSil
  79. Olmaz mi Fatos. Cok kolay benim yaptigim gibi yap sende. Gece uyumaya giderken Halil Kurtun guzel sarkilarini dinleyip uykuya git. Ve o zaman ruyanda Eda ve Harunu mutlu goruceksin. Sabah uyandiginda kendini cok hafiflesmis hiss ediceksin. Tamam mi bitanem.

    YanıtlaSil
  80. eda acilarin kadini oldu.cok karisti hersey .ya tamam insanin 1 tane düsmani olur ama buda neeeeeee? yazik yaaa,teker,teker gelsinler.hic yardim edenleride yok mu???? olmiycaktami ???? meldanin bile can dostu var ( gülay ) az komplolar yapmiyolar.insan bu kadarmi saf olur??? eda veya harun nasil anlamiyo.bir kere meldanin bakislari edaya adami öldürüyo.bardagi firlatmasi.ordan anlamalari lagsim.dahala melda bilmiyoo zandiyolar.ehhhh bebegi dünya alem ögrendi bi bizim yumusak kalbli harun ögrenemedi.varya ögrendiginde batu edaya yardim eder uzaklara yollar,bizim yumusak kalblide baka kalir.en son harun ögrenecek......o zamanda cok gec olacak.

    YanıtlaSil
  81. herkese güğnaydın bi gün daha gitti geriye beş gün kaldı

    YanıtlaSil
  82. ya ulviye ve deniz bende annemi bir yıl oldu kaybedeli kalp hastasıydı onu çoooooook özlüyorum deniz canım seni çok iy anlıyorum ulviye çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  83. günaydın arkadaşlar iyi yorumlar keşke bugün hafta sonu olsaydı daha cumadayız ya zaman gecmiyo neolur sanki şu farkmanı bugun verseler öleceyim meraktan dizimizi cok güzel

    YanıtlaSil
  84. Merhaba arkadaşlar evet zaman gecmiyo ben tekrarları ilk bölümleri cevirip cevirip izliyorum ya sanki karşımda hep bu diziyi görmek istiyorum

    YanıtlaSil
  85. Günaydın unutulmaz hayranları sevgiler.(Deniz)

    YanıtlaSil
  86. Cigdem arkadasim cok tesekkur ederim. Ayrica basin sagolsun. Diziye gelince carsanbayi iple cekiyorum. Gunler gecmek bilmiyor. Denizim hos geldin bende seni bekliyordum.

    YanıtlaSil
  87. saat kaçta biterse bitsin bu diziyi en son bölğümüne kadar seyreeceğiğm edanın doğru dürüst bir iş bulup hayata daha dik durması lazım belki ileriki bölümlerde nisaya yemek üzerine bir yer açarlar edayıda yanına alır nisa kimbilr bana öyle geliyor ki melda öyle akıl almaz şeyler yapacak ki gülay bile gün gelecek yeter diyecek ilk amacı bebeğin düşmesini sağlamak olacaktır bebek doğsa bile böyle delirmiş bir teyze varken çok yaşaAMAZ

    YanıtlaSil
  88. Denizim dun yorumumu okudunmu bilmiyorum ama siir cok guzeldi yuregine saglik. Cok tesekkur ederim bitanem.

    YanıtlaSil
  89. BİR İNSAN AŞIKSA HEMDE O KİŞİDEN BEBEK BEKLİYORSA BEN ABLAM ABLAM DİYE BU KADAR DİRENEBİLECEĞİNİ ZANNETMİYORUM BANA GERÇEK HAYAT VAKIŞINA AYKIRI GELİYOR SEVDİĞİN ERKEK SENİ SEVECEK SENİN HER ZAMAN YANINDA DURACAK SENDEN BİR ÇOCUĞU OLSUN DİYE DELİRECEK HER ŞEYLE BEN BAŞ EDERİM DİYECEK SENDE ABLAMDA ABLAM DİYECEKSİN ARTIK EDANIN ABLAM NAKARATLARI SIKMAYA BAŞLADI HARUN DEDİ YA SENİNKİ AŞK FELAN DEĞİL DİYE BENCEDE EDA BÖYLE DEVAM EDERSE BENDE ŞÜPHE DUYACAĞIM

    YanıtlaSil
  90. Ulvıyye,cim yazını şimdi okudum, canım acıkcası ne söyleyleyeceyimi ne yazacagımı bilemiyorum kelimeler sanki bogazımı tıkadı; Sen dün beni üzdüyünü söyledin ama aslında bende seni üzmüşüm; çok ama çok özür dilerim; Arkadaşım gecmiş olsun allah acil şifalar versin.
    Annenin hastalıgını sorup buraya taşımak seni incitmek istemiyorum;
    Hasta bi annenin karşısında evladının çaresizligini iyi bilirim
    Ulvıyye,cim benim annem çok uzaklarda evet ama hayatta deyil
    Sekiz sene önce vefat etti;Arkadaşlar burayı farklı konularla meşgul ettiyim için hepinizden özür dilerim ,Ama Ulvıyye arkadaşımın duygularına karşılık vermek istedim .Şimdi dizimize gecelim diyicem ama acıkcası şimdi pek yorum yazabileceyimi sanmıyorum Arkadaşlar daha sonra belki aranıza katılırım iyi yorumlar. (Deniz)

    YanıtlaSil
  91. Denizim yorumunu goremedim

    YanıtlaSil
  92. Çigdem arkadaşım başınız sagolsun .Bende özleminizi anlıyorum bu özlem benimde ruhumu öyle sardıki nefes alamıyorum .Ulvıyye şimdi gördüm canım seni bana biraz müsade et sonra katılırım aranıza (Deniz)

    YanıtlaSil
  93. Tesekkurler bitanem. Ayrica basin sagolsun. Cok uzuldum. Bende arkadaslarimdan ozur diliyorum. Dizimize gecelim. Ya bence yeni gelen oyuncu Batunun ya annesi, yada ailesinden biri olucak.

    YanıtlaSil
  94. Tamam Denizim daha buralardayim.

    YanıtlaSil
  95. arkadaşlar yorumlarınızı takib ediyorum bende deniz ulvıye ve çigdem arkadaşım yazxdıgınız konularla ilgili bişey yazmıyorum
    sizleri konuyu uzatıp üzmemek için deniz arkadaşım lütfen cıkma ilk deva denk geldim size yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  96. yukarıdaki bir yorumda ablam ablam nakaratlarının sıktığını yazmış biri aynen katılıyorum insanlar aşık olunca mantıklı hiç birşety düşünemiyorken edanın hakikaten ablam aşağı ablam yukarı demesi sıkmaya başladı bu gidişle ablasını bu kadar düşünmesine gerek olmayacak zaten harun öfkesinden meldaya gidecek harunun yerinde kim olsa herhalde bu edanın beni sevdiği felan yok onun için vazgeçilmez değilm diyecektir senaristler ne olur ablam kısırdöngüsünden eda çıksın artık

    YanıtlaSil
  97. Herkese selam Ulvıyye cok pardon canımya geldiyini görünce cıkmayacaktım ama biraz meşguldüm ;buarada şiiri beyenmene sevindim
    Var yine elimde dizi hakkında bişeyler ordaysan bekliyorum.(Deniz)

    YanıtlaSil
  98. ULVIYE ORDAMISIN ? (DENİZ)

    YanıtlaSil
  99. Burdayim Deniz.

    YanıtlaSil
  100. Neler var cabuk yaz yoksa deliricem.

    YanıtlaSil
  101. Dur dur! sakin ol! Sen bi doktor adayısın ama bayılınca sanada bi doktor gerek kimi bulup gönderim şimdi (Deniz)

    YanıtlaSil
  102. Tamam sakinim hadi yaz bitanem cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  103. Ayla Algan,ı ögrendim modacı olarak diziye girecekmiş .Eda,cımda yanında çalışacakmış.ne diyosun? bence süper nihayet mesleyine uygun bi iş .(Deniz)

    YanıtlaSil
  104. Bense Batunun annesi sanmisdim. Ama neyse Eda icin hayirlisi olur ya cok sevindim canim.

    YanıtlaSil
  105. Denizim ya muthissin. Canim benim sag ol. Ya nasil icim ferahladi anlatamam.

    YanıtlaSil
  106. Bana Eda,yı zorlayacak denmişti;işalla iyi yöndedir bide bundan cekmesin .Eda,nın Melda,ya karşı güclü olması lazım arkadaşın dediyi gibi bebeyi düşürmeye çalışır.Gerçi aklım almıyo bi insan canına nasıl bunu yapar o bebek yiyeni ya iş buraya geldikten sonra
    büyüklük edip aradan cekileceyine halen vaz gecmiyo Harun,dan ne diyim pes .(Deniz)

    YanıtlaSil
  107. Denizim oedamisin.

    YanıtlaSil
  108. Bu arada dün sanırım Melis sormuştu onun için öğrendim .bişey deyil canım öğrendikce yazarım.(Deniz)

    YanıtlaSil
  109. Ya Deniz benimde bir yiyenim var ona kiyamam. Bu nasil bir teyze ya kardesini birak yiyenine zarar vermek istiyor. Aklim almiyor.

    YanıtlaSil
  110. Burdayım arada sayfadan cıkıp başa alıyorum .(Deniz)

    YanıtlaSil
  111. Insallah Edayi yine zor gunler beklmez. Yoksa cok uzuluruz.

    YanıtlaSil
  112. Deniz bence Melda Harunun evini bulucak ve oraya gidicek. Sonra Harun Edayi saklayacak. Bu konu hakkinda ne dusunuyorsun.

    YanıtlaSil
  113. Eda onun için sevdiyinden faz gecmişti bak işte o bunu yapmıyo kişilik meselesi;Bu arada nihayet Eda,nın okulunu gösterdiler
    acaba gitmiyomu diyodum buarada tıp da okuyorum demiştin tebrik ederim zor bi meslek daha cok varmı bitirmene .(Deniz)

    YanıtlaSil
  114. Evet canim cok zor. Eh iste biraz var. Bakalim mezun olmam icin sabirsizlaniyorum. Haklisin Deniz Melda bunu Eda icin yapmazdi.

    YanıtlaSil
  115. Evet bende öyle olur diyorum Eda saklanacak Melda Harun,a yakınlaşıp onu öpecek belki daha ileriyede gider ;Eda da bunları görecek ve içindeki ateş bi kez daha yakıcak onu ama bunu hak edecek Harun,a ablama git derken ne bekliyodu kardeş gibi davranacaklarınımı artık birazda kendini ve bebeyini düşünmesi lazım (Deniz)

    YanıtlaSil
  116. Baksana Melda Tolgayla konusuyor. Ona herseyi soylermi.

    YanıtlaSil
  117. herkese meraba ya bende inana mıyorum dizi yeni başladıgında ben edanın kötü rolü oynıyacagını san mıştım ama iyi biri oldugunu gördüyümde şaşırdım möelda yalnış yapıyo allah korusun gerçek hayatta başımıza gelse bi an düşün meden terkederdim herhalde sonuçta kardeşiyle beraber plmuş melda yalnış yapıyo harun edayı çok seviyo meldada biliyo

    YanıtlaSil
  118. Evet haklisin. Ya ne olursa olsun bebegini dusunmesi gerekdi. Hem Harun onu o kadar cok seviyor ki, olse bile ondan vaz gecmez. Eda desen zaten deli gibi asik. Harunu cok seviyor.

    YanıtlaSil
  119. Bende cok sabırsızlanıyorum neyseki az kaldı .herşey okulun bitmesini bekliyo bi delilik yapıp bendemi evlensem okulu bitirmeden ? hoş Eda ,nınki gercek deyil .(Deniz)

    YanıtlaSil
  120. evet bende deniz sana katılıyorum eda onları görünce dayana mıyacak bi kaç defa gördüyünde aglama kirizleri geçirdi

    YanıtlaSil
  121. Hayir Denizim once okul. Sonra evlilik. Sakin bir delilik yapma.

    YanıtlaSil
  122. Ulvıyye bence söyler zaten Melda,nın ögrenmediyi ne kaldıki
    Çigdem arkadaşım hoş geldin. (Deniz)

    YanıtlaSil
  123. bence yeni oyuncu hayat onlara yardım edecek belki eda onunla yaşar oda haruna anlatır işte cocuk senden diye eda ona harunu sevdiyini falan anlatınca oda onlara yardım eder

    YanıtlaSil
  124. Hosgeldin Cigdem. Evet haklisin. Birde Emir arkadasimizin yorumlarini goremedim.

    YanıtlaSil
  125. Ben yapmıyorumda canım bi de o sabretse Tabiki önce okul bi mimar olmadan kendi evimi yuvamı kurmam merak etme. (Deniz)

    YanıtlaSil
  126. hoş bulduk orda olmanıza sevindim yorumlarınıza eşlik ediyorum ve katılıyorum

    YanıtlaSil
  127. Seni seviyorsa sabirli olucaktir. Napsin cocuk seni cok seviyor. Onun icin sabirsiz. Ama evet once okul.

    YanıtlaSil
  128. en güzelini yaparsın kadınlar erkeklere muhtaç olmadan kendi ayaklarını üstünde dursalar daha iyi olur bu arada tebrik ederim nişanlımısın?

    YanıtlaSil
  129. ya pardon beklettim telefonla konuşuyodum .Çigdem evet yeni nişanlandım teşekkür ederim.Ulvıyyecim evet ben de göremedim Emir arkadaşımızı oda çok saygılı biri yorumlarıda güzel aramıza bekliyoruz.(Deniz)

    YanıtlaSil
  130. benim işlerim var ama boşveriyorum kendimi sadece UNUTULMAZ bide güzel arkadaşlarımın yorumlarına kaptırdıgerisini boş verdim şimdilik

    YanıtlaSil
  131. Cigdem arkadasima katiliyorum. Once kadinlar ayaklarinin ustunde durmalari gerek. Sonra cok seversen neden olmasin.

    YanıtlaSil
  132. Ulvıyye cim evet ikimizde cok seviyoruz okadar cok emek verdikki bu günler için artık sabrette diyemiyorum ya yine özelime girmeye başladım .bunları gecelim (Deniz)

    YanıtlaSil
  133. DENIZIM tebrikler. Keske yaninda ola bilseydim. Emir arkadasimizi da aramizda gormek istiyorum. Evet cok saygili bir insan. Cigdem bizi onemsediyin icin cok tesekkur edrim.

    YanıtlaSil
  134. emirin bide bi arkadaş daha vardı ismini hatırlayamadım onların yorumlarıda güzeldi

    YanıtlaSil
  135. Tamam canim nasil istersen.

    YanıtlaSil
  136. Ya kızlar buhabbetiniz güzelde hemen cıkıyorum dedim telefonda ben daha burdayım cıkmalıyım hepinizi seviyorum .Ulvıyyecim daha sonra görüşürüz sizlere iyiyorumlar. (Deniz)

    YanıtlaSil
  137. Denizim sence Batu neden intikam almak istiyor. Bir fikrin varmi.

    YanıtlaSil
  138. asıl ben tşk ederim sizile konuş mak bana çok iyi geliyor sanki sizin 40 yıllık arkadaş mışız gibi

    YanıtlaSil
  139. Tamam Denizim sonra gorusuruz. Zaten benimde cikmam gerek. Size iyi yorumlar arkadaslar.

    YanıtlaSil
  140. Ulvıyyecim cok afedersin yorumunu kacırmışım tebriyin için cok teşekkür ederim yanımda olmanı seni daha cok tanımayı bende isterdim. Çigdem sanada ilgin için teşekkürler hadi ben kactım . (Deniz)

    YanıtlaSil
  141. aşk başa gelince insanlar çokta mantıklı davvranamıyor ama maşallah bizim eda ablamda ablam diye tutturdu gidiyor peki karnındaki çocuk ne olacak onuda biraz düşünsen diyorum
    gerçek hayatta kimse sevdiği gel benimle ol ben herşeye göğüs gererim derken hele birde ondan çocuk beklerken bu kadar abla felan düşünemez aşkın gereği olmaz tabiki gerçekten aşıksan artık ablam da ablam laflarını duymak istemiyorum çokta inanırıcı gelmiyor sıkıyor artık

    YanıtlaSil
  142. merhaba arkadaşlar bugün forumdaki 21ci bölüm tahminlerini okudum canım sıkıldı çok karamsar yazanlar var ama bi bölümünü okudum keyifim yerine geldi o bölümü sizede tavsiye ederim ömür adında bir arkadaş kendince senaryo yazmış çok hoşuma gitti yazan ayşe.

    YanıtlaSil
  143. ya hiç dizi izlemeyen eşim bile unutulmaz izliyor.. ama cok geç bitiyor lütfen eski saatine alın. kasaba dizisini geç saate koyun çok anlamsız bir dizi o. ordaki kadın hala yüksek topuklu ayakkabısıyla gezıyor buda benı sizir ediyor. biraz dogal olun. ne amacı var o kasaba dizisinin ne bi sürükleyiciliği.. unutulmazı eski saatine alın. bircok kişi bunu böyle istiyor. neden dikkate alınmıyor anlamış değilim. yaprak dökümüyle reyting mücadelesi yapıyorsa bilin ki yaprak dökümü dökülüyor artık bayatladı..

    YanıtlaSil
  144. harunun eaya soğuk soğuk durması yakındır oğlan edadan ablam lafından gayri bir şey duymadı gerçek hayatta hiçbir erkek bu kadar nazlanmaya gelmez
    hadi karnında harunun çocuğunu taşımasa bir yere kadar tamam diyelim 3 mutsuz insan olacak eda harun ve babasını bilmeyecek olan bebek ama bizim melda kızımız harunu elde edip mesut mutlu dolanacak
    bu eda ya artık harun ne kadar soğuk dursa yeridir insan taş olsa yumuşarda sevdiğinin peşinden gider

    YanıtlaSil
  145. eda daha çok ağlar kendi harunu meldanın eline veriverdi artık meldada inadına edanın gözüne sokarcasına ne cilveler ne havalar yapar edaya harunun artık kendine döndüğünü esasında onu çok sevdiği ni anlatır da durur birazda eda kıskansın bakalım o gitsin yalvarsın haruna bu gidişlen ablamdan vazgeçemem derken hem harundan hem bebekten olacak meldanın gözü döndü artık yoldan çıktı

    YanıtlaSil
  146. ayla alganın ne rolünde olduğunu öğrenip söylediğin için teşşekkür ederim deniz arkadışım(melis)

    YanıtlaSil
  147. İLAHE EMİR YORUMLARINIZ NERDE DENİZ ULVİYENİN İŞİ VARDI GİTTİLER SİZ YOKSUNUZİLAHE İSMİN DEYİŞİK HİÇ GÖRMEMİŞTİM AMA GÜZEL

    YanıtlaSil
  148. bu dizi süper oyuncular süper sizler ve yorumlarınız süper
    eh daha ne olsun .

    YanıtlaSil
  149. Arkadaşlar herkese merhaba giremedim bi türlü ama şimdi girince çok mutlu oldum Ulvıyye Deniz Çigdem arkadaşlar beni sormuşsunuz
    çok teşekkürederim sizlere hep sizinle yazışmak istiyorum ama aktif oldugunuzda ben olmuyorum .Deniz ve Ulvıyye siz galiba sabahları geliyosunuz ünifersite ögrençisi oldugunuza göre sonra galiba okuldasınız .ya ben ikinizi cok seviyorum yorumlarınızın hepsini okumaya calışıyorum .ikinizde bi konudan bahsetmişsiniz konuyu belirtmeden söylemek istiyorumki cok üzüldüm ama sonra Deniz,in özel durumuna cok sevindim umarım cok mutlu olursun.
    çigdem arkadaşım sizin içinde duygularım aynı burda böyle iyi arkadaşlıklar görmek cok güzel hepinizi seviyorum.

    YanıtlaSil
  150. ya ben cok merak ediyodum Ayla alganı sagolsun deniz yazmış ,
    Benimle ilgili düşünceleriniz için cok teşekkür ederim Ulvıyye ve Deniz elimden geldiyi kadar herkese saygılı olmaya çalışıyorum
    ya şiiri cok güzel yazmışsın bayıldım hemen bi yere yazdım diziye gelince şuan pek tahminlerde bulunamıyorum şu frakman bi gelirse
    daha cok yorum yaparım .

    YanıtlaSil
  151. ya benim de başımdan buna benzer şeyler geçti açıkcası sizinle paylaşmak istiyorum sonuçta herkese bişey andırdıgı için çok seviliyo

    YanıtlaSil
  152. Burdayım Çigdem bi yandan calışıyorum arada bakıyodum yorumlara

    YanıtlaSil
  153. benim kuzenimin nişanlısı bana aşık oldu bende anlamadım nerden neden oldu böle bişey o benim canım arkadaşımdı onun nişanlısıyla olamaz dedim ve onu redetim benle nişanlısı liseye giderken tanıştık yana zafı oldugunu anlamıştım bende ondan hoşlan mıştım birgün gelip nişanına çagırdı aylesi ısrarla onunla evlen mesini istemiş ve benim için orda bitti ve arkadaşım resmini gösterince şok oldum nişana gitmedim ve bir yerde karşılaştık 1 geçti nişanlısı bana geldi 2 gün düyününe kalmıştı onu sevmediyiş falan işte ya kısacası dizi gibi hayatım var bana yal vardı benimle gel diye

    YanıtlaSil
  154. Çigdem bu dizide herkes kendinden bişey buluyo bu nedenle cok seviliyo

    YanıtlaSil
  155. sonuçta kabul etmedim edemedim onlarda evlen mediler hala ikisinin ortasındayım dizi nasıl olur diye merak ediyorum kendi hayatıma da yön vermek için belkiarkadaşım beni sorumlu tutuypor ve benle konuşmuyor beni sorarsanız bende onu çooooooook seviyorum ama akraba oldugumuz için vaz geçmem lazım kusura bakmayın bunları yazdıgım için sadece bazı arkadaşlar ahlakzız dedi diziye gerçek hayatta da var acııııı

    YanıtlaSil
  156. Ya bişey sorucam ulvıyye ve deniz arkadaş sabah kacta girdiler ?
    ben calısıyorum onlara denk gelmeyi cok istiyorum

    YanıtlaSil
  157. emircim saol benimle konuştugun için biraz dizi hakında konuşalım meşkul ettim kusura bakma

    YanıtlaSil
  158. Çigdem arkadaşım yaşadıkarınız zor şeyler allah kolaylık versin bu diziyi başından beri izliyorum detayları biliyorum o yüzden yorum yapabiliyorum. size tek diyeceyim eyer birbirinizi cok seviyosanız
    onlar evlensede mutlu olmazlar bu nedenle dizideki gibi hersey sarpa sarmadan bi karar verin derim haddim olmayarak

    YanıtlaSil
  159. Çigdem arkadaşım rica ederim ordamısınız?

    YanıtlaSil
  160. Ya çigdem arkadaşım sakın yalış anlamayın işte oldugum icin bi ara verip yorumlara katıldım .ama işe dönmeliyim sizinle yazışmayı isterim ama işimi bitirmeliyim cok pardon lütfen yanlış anlamayın.
    herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  161. arkadaşlar lütfen biri bana söylesin unutulmazın terarı ne zaman
    eda harunu cok seviyorum onlar ayrılmasın eda aglamasın okız cok cok güüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeelll

    YanıtlaSil
  162. EDA HARUN HARUN EDA ONLAR Bİ BÜTÜN BİDE YAGMUR BEBİŞ MELDA SEN CIK ARADAN ÜZME ARTIK SEVENLERİ!!!

    YanıtlaSil
  163. ya k1usura bakma emir acil çıktım yeni gördüm ulviye ve deniz galiba 11 12 arası girdiler çalışıyosun allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  164. hayır çok saol ben sizi arkadaş buldugum için paylaştım yorumlarınıza ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  165. Eda harunu ben cok seviyorum melda hata yapıyo okız kardeşi ve hamile ona kötülük yaparken bunu nasıl önemsemiyo oysa başlarda cok severdi edayı madem bunu kabullenemiyo ozaman harundanda vaz gecsin

    YanıtlaSil
  166. Bencede melda artik kiskandirma turlarina baslar,edada bu saflikla ablam diye devam eder.Harunun yanindan gider diye dusunuyorum,ya bir karar ver eda ablam yerine haruuuuuuuuuuuun de be guzelim,adamin canina tak etti,edanin okudugu bir alanda is bulmasi gayet mantikli olmus,diger arkadaslarin dedigi gibi meldanin gozlerindeki nefreti nasil gormezsin edaaaaaaaaaa asli yazdi

    YanıtlaSil
  167. Arkadaşım Deniz yorumların cok güzel daha sık gir lütfen
    neden sadece sabahları yazıyosun Ulvıyye arkadaşım sizde daha cok zaman ayırın lütfen yorumlarınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
  168. Lütfen atv yekilileri dizimiz yine eski saatinde
    başlasın. Ertesi günü haimiz çalışıyoruz. Kasaba dizisini daha sonra verin. Kurtarın bizi işkenceden.
    Sizin bu inadınız yaprak dökümü reitinglerini artırıyor... Lütfen dikkate alın isteklerimizi Fatoş

    YanıtlaSil
  169. Bu kadar geç verilmesine rağmen reitinglerinde artış var. 4 . olmuşuz ama.... benim tanıdığım herkes internetten izliyor. Çünkü saat 1 e doğru biten bir dizi ya nasıl izlesinler reitingler bu yüzden belki bu kadar düşük.biraz da bizi çalışanları düşünün bizim de dizi izleme hakkımız var.... Dizimizi saat 8 de yayınlayın.. Ya da reklam almayın fatoş

    YanıtlaSil
  170. Ulviyem dediğin gibi yapacağım bu akşam teşekkürler fatoş

    YanıtlaSil
  171. sizleri çok seviyoruz eda ve harun.ah harun eda'ya bakışların yok mu bizi hepten diziye bağlıyosun.o çapkın zamparayı dövmen çok hoşumuza gitti.aslında eda'yı gizli gizli takip etmeni isterdik.keşke gözükmeseydin.neyse size başarılar ve çarşambayı iple çekiyoruz sevgiler.türkan

    YanıtlaSil
  172. eda beni cok sikmaya basladi.harun meldaya dönecek,görürsünüz.harunda hakli,yeter yani eda cok civitti.tamam anladik artik ablasi ,ablasi....bu yeni fragmanda öpüyo gibi ...ama eda inat keci yine kacacak.kacsin bakalim nereye kadar ben cok sikildim.iyice sacmaliyo eda,arti acimiyomda.harun meldayi secerse dogru secim derim salak EDA.bebegi harun ögrenicegini hic sanmiyom ,cünkü yazilan bir günlük var ve en son belkide harunun eline gecebilir ama en son cocuk 6-7 yasina gelince.melda elinden geleni yapar caninisi hic üzmeyin.melda harunu gercekten cok seviyo ve harunu O hakediyo eda degil.cok kizginim su an .hepsi edanin yüzünden.FEDAKAR EDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  173. Deniz yorum yaz lütfen .idil

    YanıtlaSil
  174. arkadaşlar unutulmazın saat 8 de yayınlanmasını istiyorsanız hepimiz yorumlarımızın altına saat 8 de yayınlansın diye yazalım lütfen belki işe yarar . ayşe

    YanıtlaSil
  175. Haklısın Ayşeciğim. unutulmazın saati akşam 8:00 olsun. Ne olursa olsun dizi güzel heyecanını yitirmesin Fatoş

    Ama illede 8 de başlasın

    YanıtlaSil
  176. Selam UNUTULMAZ hayranlar. Arkadaslar yorumlarinizi cogunu simdi okudum. Ve cok mutlu oldum. Once hepinizin sorusuna tek-tek cevap vermek istiyorum. Ismini yazmayan arkadasim aslinda cok zaman ayirdigimi dusunmusdum ama galiba yanilmisim. Soz bundan sonra daha sik yazicam. Fatosum seninde yorumunu okudum. Bana o kadar iyi geliyor ki, umarim sanada iyi gelir. Emir arkadasim ben sabahlari 11 ve ya 12 aralari burdayim. Gecede yazmaya calisiyorum. Vakit buldukca. sizde aktif olun. Yorumlariniz muthis. Ayrica Emir arkadasim allah kolaylik versin. Bu kadar isin-gucun arasinda bizi dusunub sorman buyuk bir incelik. Tesekkur edrim. Birde DENIZIM oralardamisin.

    YanıtlaSil
  177. Arkadaslarima katiliyorum dizimizi eski saatine alin lutfen.

    YanıtlaSil
  178. Unutulmaz hayranları iyi geceler.(Deniz)

    YanıtlaSil
  179. Ulvıyye iyi geceler sendemi uyuyamadın ? (Deniz)

    YanıtlaSil
  180. Gecenin karanlıgı
    Hissettirir yalnızlıgı
    Mevsimler gelir gecer
    Canlandırır anıları

    Ben seninle bir şarkı,
    Ben seninle bir roman,
    Ben seninle bir çocuk,
    Ben seninle bir rüya

    (Deniz)

    YanıtlaSil
  181. Iyi aksamlar. Ben ilk kez buraya yorumumu yaziyorum. Aslinda bu diziyi ilk kez syrettim. Ve cok hosuma gitti. Bende her kes gibi Eda ve Harunun birlikte olmasini istiyorum. Birde nolur Eda ve Harunu aglatmayin. Onlar aglarken arkadasimda agliyor. Ve bende cok uzuluyorum. Aslinda o israr ettigi icin baktim bu diziye. ULVIYYEM nolur bir daha aglama olurmu.

    YanıtlaSil
  182. Hepinize sevgiler iyi geceler.(Deniz)

    YanıtlaSil
  183. Evet Denizim benide uyku tutmadim. Bir arkadasimla telefonda konusuyordum seni simdi gordum.

    YanıtlaSil
  184. Denizim ordamisin.

    YanıtlaSil
  185. Burdayım merhaba napıyosun.( Deniz)

    YanıtlaSil
  186. Hic oyle arkadasimla konusuyordum. Sendemi uyuyamadin.

    YanıtlaSil
  187. ya sabah konuşurken yorumunu aceleden görmemişim pardon tekrar yazdım ama yine yazım teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  188. Evet uyku tutmuyo bi türlü (Deniz)

    YanıtlaSil
  189. Ya aklimi oynaticam Deniz. eda ve Harunu dusunmekten. Birde Feridim beni dusundugun icin cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  190. Şu fragmanın her sahnesini ezberledim....müzik çok güzel olmuş. Keşke klibi tv de yayınlansa....Bütün unutulmaz hayranlarına sevgiler. Atv yetkilileri dizimiz 8 de yayınlansın... Fatoş

    YanıtlaSil
  191. Canım ya benim aklımda şuan onlar yok .Ulvıyyecim cok pardon demin cagrı atmıştım canım arayıp duruyo cıkmalıyım iyi geceler sana.
    (Deniz)

    YanıtlaSil
  192. Tamam canim sanada iyi geceler. sabah konusuruz.

    YanıtlaSil
  193. Ulviyye sen hala burdamisin. dayanamayip bende yorum yazdim. Tesekkur etmene gerek yok. Tabi ki, seni dusunucem. Kafana takma Eda ve Harun kavusacak.Tamam mi canim. iyi geceler sana.

    YanıtlaSil
  194. Günaydın ya bu dizi bana hiç iyi gelmedi ne gecem var ne gündüzüm
    sohbetlerde eviniçinde işte her yerde unutulmazı konuşuyorum hele frakman lar beklemek tam işkence allahtan bana revamı bu bi hafta cok fazla hergün oynasın

    YanıtlaSil
  195. günaydın arkadaşlar belki yüze yakın yorumlarım var ismimi yazmamıştım

    YanıtlaSil
  196. isimsiz arkadaşım günaydın

    YanıtlaSil
  197. Gunaydin UNUTULMAZ hayranlari.

    YanıtlaSil
  198. Aksamdan beri cok az yorum var arkadaslar aktif olun. Feridim benden sonra bir seyler yazmissin. Pardon simdi okuya bildim. Tesekkur ederim canim. Denizim yorumunu goremedim.

    YanıtlaSil
  199. Arkadaşlar günaydın bugün erkenden uyandım işte olmayınca yorumlara katılayım dedim şanslıyım Ulvıyye arkadaşım burdasınız ama denizi göremedim.

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler