7 Aralık 2009 Pazartesi

Unutulmaz Dizi Müziği Kıraç Acı Çekmek




23. bölüme YakLaşmışken siz sevgili Unutulmaz Hayranları ile paylaşıma devam ediyoruz...Kıraç abimiz yaptığı müziklerle,jeneriklerle o dizinin arka pLanında oLmasına rağmen dizi ile bütünleşebiliyor...

Bu sefer de Kıraç'ın yorumladığı bir şarkı "Kıraç Acı Çekmek" sizlerle...

Kıraç Acı Çekmek & Unutulmaz dizisi 23. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

23 yorum :

  1. edaya birsey olursa meldayı ben bobaların

    YanıtlaSil
  2. 23cü bölüm muhtesem

    YanıtlaSil
  3. eda ölüse harun niye geçkaldı

    YanıtlaSil
  4. unutumaz bir bölüm

    YanıtlaSil
  5. selma fragman bile bizi sabaha kadar aglatmaya yetti bizleri çok üzecek ama bebek galiba gidecek özette anladığım kadarıyla 23 bölümdür bizler bu bebegi beklerken istemediğimiz birson olur melda yalan söyleyecek sanırım intikam için yapacak ağva dönüşü ben şimdi öldüm dedi ya bana hesap vereceksiniz tek tek demiştiya hiç bir gerçek gizli kalmaz zamanla göreceğiz ömrümüz yeterse beynimizde oluşmamış hastalıklar oluşmazsa üzüntüden serhan yavaş daha önce nerdeydi allahınızın aşkına böyle bir yetenekten bizleri neden mahrum ettiniz dizinin gerçekten hiç bir farkı yok gibi bizi alıp götürüyor geçmişe başarılarının devamını diliyorum tüm ekibin lütfen bu sayfayı sohbet sayfası yapmayın iyi günler antalya

    YanıtlaSil
  6. yani siz sohpet sayfası derken bizden bahsediyosunuz ya arkadaşlarımızla yorum yapıp dizi hakında konuşuyoruz galiba arada kıskançlık var sonuçta iyi arkadaşlıklar oldu ve çok güzel biz gayet memnunuz halimizden istemiyosanız ZİYARETÇİ DEFTERİNE YORUMLARINIZI PAYLASIN BİLMEM ANLATA BİDİM Mİ?

    YanıtlaSil
  7. Unutulmaz hayranları saygılar
    Öncelikle Çigdem arkadaşıma katılıyorum sebebine gelince;
    Selma arkadaşım siz bu sayfada bir kac yorumdur yer alıyosunuz
    ilk yorumunuzda önce diziden sonra kendinizden bahsettiniz
    İdil arkadaşımda bi incelik yapıp size hoşgeldiniz dedi;
    bir diyer yorumunuzda bize bi senaryo sunup diziyle ilgili
    yine kendinizden bahsettiniz ve İdil arkadaşımızın tavrından
    memnun oldugunuzu dile getirdiniz.ve yorumlara katılacagınızı söylediniz.daha sonra yorumlarınıza cevap alamayınca banada cevap verin dediniz.bunları yazarken şimdi böyle bi yorum yapmanız şöyle düşünmeme sebep oldu .Yani siz benimle yapılmıyosa başkasıylada yapılmasın diyosunuz.
    Arkadaşım burası bi yorum sayfası evet bizler burda günlerce,haftalarca yorum yapım zaman geciriyoruz.
    ve yorum yaptıgımız zaman diyer arkadaşımızın yaptıgı
    yoruma hislerine düşüncelerine duyarsız kalamayız
    bukadar zaman geçirdiyimiz bişeyler paylaştıgımız insanları
    tanımakta bunun için sorular yöneltmemizde en dogal hakkımız
    Ayrıca burda bi uyarı yer alıcaksa siz deyil bırakın yetkililer düşünsün.Benim niyetim sizi kırmak deyil bunu istemem yeni arkadaşlarımızın aramıza katılması beni mutlu eder mutluda olmuştum yorumlarızdan keşke o yorumlara devam etseydinizde güzel yorumlarınız dikkatimizi cekseydi
    bu şekilde bi yorum deyil. Saygılar.

    YanıtlaSil
  8. denizcim desteyin için saol yani bende anlam veremedim böyle düşünmesine oysa herkesle güzel sohpetlerim var yani arkadaşça bu sitedende olmasa 1 hafta nasıl geçer enazından böyle diziden bahsederek biraz olsa kendimi iyi hisediyorum çünkü diziye bayılıyorum çok seviyorum ve benim gibi arkadaşların var olması beni çok mutlu ediyor hepimiz birimiz için birimiz hepimiz için eyer severek aramıza katılmak istiyosanız buyrun hoş gelin ama böyle deyil

    YanıtlaSil
  9. iyi günler selma kesinlikleyanlış anlaşılmak istememamacım kimseyi kıskanmak yada eleştirmek degil aslasürekli giremiyorum işlerimin yogunluğundan dolayı isimde vermedim kesinlikle cevap yazmanız önemlidegil sadece dizimi çok sevdigim için yorum okumaya girdigimde belkide sadece dizim hakkında yazılar görmek istedigim içindir siz yorumlarınıza devam edindizim hakkında bu kadar önemli bilgi tiyolar veren kişilere asla lafım olamaz

    YanıtlaSil
  10. Selma arkadaşım teşekkür ediyorum.Dürüstce davranıp niyetinizi acıkladıgınız için bazıları gibi en azından bi yorum atıp ortaya kaybolmadınız benim ve Çigdem arkadaşımın yorumunu anladıgınızı umuyorum niyetimiz sizi kırmak deyildi bu acıklamayı yaptık çünki burda cok sevdiyimiz arkadaşlarımız var ve gerektiyi zamanlarda sohbetede giriyoruz .zaten yalnız burda deyil forum ve diyer sitelerdede bu böyle yinede bekleriz yorumlarınızı sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Unutulmazı güzel yapanda serhan yavaş çok güzel oynuyor arkadaşın dedigi gibi bu zamana kadar böyle yakışıklı karizmatik özelliklede çok güzel oynayan birinden bizi mahrum bıraktınız neyse geç kalmış sayılmassınız. gelelim dizimize bana zamanı unutturan tek dizi haftalarında bir türlü geçmeyen dizisi çarşambayı beklemekten bir hal oldum asker gibi şafak sayıyorum.edayla harun artık birleşsin harun diyor ya eda açıklayalım ben savaşırım diyor ya işte o anları görmek istiyoruz hastane yada patlama falan görmek istemiyoruz dizimiz daha uzun sürsün hatta hiç bitmesin.:):):))))))))

    YanıtlaSil
  12. teşekür ediyorum selma duydum ki senaristler yorumları okuyarak çok istek doğrultusunda dizinin gidişi değişe bilirmiş istekler degerlenirse aşk galip gelsin istiyorum daha fazla üzülmeyelim artık daha öncede dediğim gibi bizi bu diziye bağlayan onların aşkları entrika izteseydik başka diziye tutulurduk bebek yaşasın iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  13. Simdi bu mercimek olayi nasil cozulecek,eda beraber olduklarini saniyor,ama asil onemlisi harun ne dusunuyor.Bu problem cozulmezse eda hayatta anlatmaz bebegi ne olcakta eda soyleyecek ileriki bolumlerde.22 bolumdur ask bekliyoruz.Ama gordugumuz gozlerine perde inmis meldanin harunu soyup yataga firlatmasi,meger ne cok fantazi varmis bu meldada,sastim kaldim,ikide birde kayaliklara gidip ben simdi oldum diyor.Yok anacigim sende bu fantazi varken sana top kar etmez.

    YanıtlaSil
  14. selam bu dizi yüzünden kanser olucam.ben böyle kötü bir abla görmedim.edada çok salak sonunda istediği oldu kendi eliyle sevdiği adamı ablasına verdi ne kendini nede bebeğini düşünmedi tabii harunuda aaaah gerçekten çoook salak

    YanıtlaSil
  15. edaya da bebeyine de hiç bir şey olmasın eda ölürse çok üzülürüm eda seni çok seviyorum edanın yerine melda ölsün harun bebeyi ögrensin ve eday la evlenip mutlu sona dogru gitsin

    YanıtlaSil
  16. bende serhan yavaşla dizide oynamak isterdim şimdi sehan yavaşa bayılıyorum

    YanıtlaSil
  17. ya eda herşeye rağmen gülmelisin
    çünkü bu acılarda gelip geçecek haerşeye rağmen sen haklısın harunla sen birlikte olmalısın arkadaşlar filmin yayından kaldırılma ihtimali varmıoş o yüzden bu diziyi daghha çok izlemeliyiz... harun ve edaya mutluluklar... tabi melda aradan çekilirse...

    YanıtlaSil
  18. atv yain evine sesleniyorum.....simdiye kadar baktigim en gizel ve en romantik dizi bu....uzunzaman sonra tabiki.ben almanyadan yaziyorum.bu dizi burda cok tutu ben kucuk bir kasabada yasiyorum ve herkez herkezi taniyor.agizdan agiza dolasiyor burda.bakmiyanlar bakmaya basladi kacirdigi bolumler internet uzerinden seyredildi.eger bu dizi sebebz yere kalkarsa cok uzuluruz zaten atv de dogru durust dizi yok bizde canaklardan sileriz....bizi UNUTULMAZ DIZI sini cok sevdik ve devamini istiyoruz...saygilar yagmur

    YanıtlaSil
  19. ben ayşegül edayla harun kesinlikle kavuşmamalı bencefilmin heyecanı burda

    YanıtlaSil
  20. Eda ve Harun artık kavuşsun mutkulugu hak ettiler

    YanıtlaSil
  21. Gerçekten mükemmel bir dizi oyuncuları teprik ediyorum ama Harun ve Eda artık kavuşsun diger diziler gibi bıktırmasın

    YanıtlaSil
  22. bence artık kavuşsunlar ne olacak yeter

    YanıtlaSil
  23. eda ve harunu çok seviyorummmmm

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler