23 Aralık 2009 Çarşamba

Unutulmaz dizisi 26. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz



Unutulmaz 26. bölümü 30 Aralık Çarşamba günü saat 22:20'de atv ekranlarında bizlerle olacak...

İyisiyle kötüsüyle yeni yıLa 1 gün kaLa dizimiz bizlerle buluşacak...Yeni yıLdada Unutulmaz Dizimiz aşk kokan vede hayranlarına o duyguyu hissettiren bölümleri ile bizlerle olucak...Şimdiden Unutulmaz Ekibinin ve siz sevgili ziyaretçilerimizin yeni yıLını kutLar...Hayatta herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

Bu arada
"Unutulmaz" dizimiz 2009 yılı en iyi dizi ödülüne layık görülmüştü...Tekrar ve tekrar tebriklerimizi sunuyoruz tüm Unutulmaz Hayranları olarak...

Bizleri yalnız bırakmadığınız için sizlere minnettarız...



Unutulmaz dizisi 26. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...



Paylaş: Facebook Twitter Google+

951 yorum :

  1. ........UNUTULMAZ HAYRANLARI İYİ YORUMLAR.........

    YanıtlaSil
  2. kızlar bu bölüm harikaydı acaba harun süylüyormu şimdi çarşambayı nasıl bekliycem esma

    YanıtlaSil
  3. ya çok heycanlıyım edanın bebeğine bişeymi oluyor acaba esma

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar bu bölüm cok güzeldi acaba söylüyorlarmi meldaya?
    deniz hanim bu konuya aciklik getirin?

    YanıtlaSil
  5. İYİ GECELER ARKADAŞLAR BU SAHNELERİDE ÇOK BEYENDİM AMA DAHADA GÜZEL OLABİLİRDİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM FRAGMAN GERÇEKTEN YANILTIYOR İNSANI BİZ NE KURUYORUZ KAFAMIZDA O NE ÇIKIYOR BU GELECEK BÖLÜMDEN DAHA ÜMİTLİYİM..EDA İLE HARUN VE AŞK KOKAN SAHNELER...

    YanıtlaSil
  6. inş.yağmur bebeğe bişe olmuyordur ya.

    YanıtlaSil
  7. evet söylüyorlar ama melda bu oyunları bitmez feyyaz beyle işbirliği yapacak bence harunu hayır diyemeyeceği bi tongaya düşürecek ama harun nisadan yardım isteyecek büyük bi ihtimalle aşk kazanacak

    YanıtlaSil
  8. ben meldaciyim ve ona cok aciyorum, kahrolsun eda..
    bu meldanin ne günahi vardi?

    YanıtlaSil
  9. BU AKŞAMKİ BÖLÜMDE BİRAZCIK MELDAYA ÜZÜLDÜM.AMAAAN ODA HARUNUN EVLENME TEKLİFİNİ KABUL ETSEYMİŞ.BUNLAR OLMAZDIHAYATIN CİLVELERİ İŞTE.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  10. Bugünkü bölümde hem izledim hem sıkıldım
    melda yine bi kötülük yapacak diye.
    artık melda aradan çekilmeli ve eda ile harunu birbirine bırakmalı
    bugünkü bölümde hem sevindim hem sıkıldım
    eda gerçeği söylediği için haruna ve meldanın ikisini bir arada görmesine çok çok sevindim.olması gerekende bu zaten
    melda aradan çekilmelii.
    haftaya yeni bölümü izlemek için sabırsızlıkla bekliyorum.
    HARUN İLE EDA YI ÇOK SEVİYORUZ dizide.

    YanıtlaSil
  11. EDANIN NE GÜNAHI VAR KARDEŞİM O KENDİMİ SEÇTİ KADERİNİ.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  12. kızlar ben artık uyuyamam heyecandan yarın ya işte uyurum yada okulda öyle görünüyor şimdi geçmez günlerde birturlu inşallah bebeğe bişey olmaz esma

    YanıtlaSil
  13. Bir harunun bebeği öğrenmesine birde edanın merdivenlerden itilmesinin rüya olduğuna sevindim bide harun daha kararlı olsun meldanın karşısında bir an vazgeçecek diye korkyum neyseki frgram verdilerde biraz rahatladım

    YanıtlaSil
  14. Deniz den haberi olan varmı nerde ya meraktan ölücem.Esra

    YanıtlaSil
  15. zeynep hanim..eda hemen ilk tanistigi erkekle yatmasaydi türklerin ve dinimizin öf ve adetlerine uysaydi ne cocuk nede bu olaylar buraya gelirdi taammi cicim..

    YanıtlaSil
  16. Edanın sancılanması belki anesini yumuşatır ama belki sanmam ki edanın bebeğini kaybedeceğini daha öncede yazdım şimdide yazıyorum edanın bebeği harunla ayrılmamaları için ikinci bi sebep ve aylelerin kabulenmeside bebek sayesinde daha kolay olur belki

    YanıtlaSil
  17. Meldacı canım seni başka sayfaya alalım diycem ama meldayı destekleyen bi yerde yokki naapsak seni neyse hadi edebinle kal bi kenarda anlatabildimmi

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar güzel bölümdü frakmanda öyle bizim lızlar uyuyomusunuz hadi bende kactım yarın görüşürüz iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  19. GÜZEL Bİ BÖLÜMDÜ TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  20. Bölüm güzeldi frakmanı demiyorum bile nasıl gecicek şimdi bir hafta nasıl bekliycem Esra

    YanıtlaSil
  21. kızlar bende çıkıyorum herkese iyiyorumlar şu meldacıyada cevap vermeyelim kendi kendini avutsun dursun herkese benden iyi geceler

    YanıtlaSil
  22. idilmisin dingilmisin sen, öncelikle isminde hayir yok senin idil..itilmis olmaysin sen..sizin gibi kizlar yüzünden türkiyemiz rezil oluyor aileler perisan..ilk gördügün erkekle ilk tanistigin erkekle hemen cocuk yap yat dimi..sende aynisin iste.bana asktanda bahsetme cünkü ya harun kötü biri olsaydi gönül eylendirseydi, eda ilk görüste asik oldu deme bana ondan harunla yatti deme..her erkek ayni degildir ve her erkek gönül eylendirir senin gibilerle tamammi buda sana gazoz kapagi olsun göt olana poset bedava.ha dua et baska sayfa yok yoksa baska sayfaya alirdim seni cicim

    YanıtlaSil
  23. herzamanki gibi harike bi bölümdü heyecanla izledim..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  24. HAKLISINIZ EN İYİSİ CEVAP VERMEMEK.BENDE YATTIM İYİ GECELER.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  25. AH CİCİM SENİN AĞZIN FAZLA YANMIŞ GALİBA.BUNDAN SONRA YOĞURDU ÜFLEYEREK YE CİCİM.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  26. Cicim bana baksana sen deyil başka sayfa istersen site kapatırım sana sen baya cekmişsin sen bu konuşmayla bu terbiyesizliklemi savunacan türk kızlarını hadi cicim git işine senle vakit kaybedemem ben hadi cicim hadi dışarı

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar cevap vermeyelim böyle kendini bilmezlere bırakın kendi edepsizliyiyle kalsın

    YanıtlaSil
  28. bana baksana sen şu ağzını topla yoksa ben toplamasını bılirin tanımadığın biri hakında böyle ağır ithamlarda bulunamassın tanısan bile bu hakkısana kimse vermez oyüzden terbiye sınırlarını aşma herkese benden iyi geceler esma

    YanıtlaSil
  29. türkiyemiz sizin gibilerine kaldiysa yaziklar olsun sizlere mahvettiniz be

    YanıtlaSil
  30. Unutulmaz hayranları sevgiler,iyi geceler.
    Güzel bi bölümdü emek verenlerin eline saglık teşekkürler.
    frakman bomba gibi daha fazla heycanlandım diyebilirim.

    YanıtlaSil
  31. sen hala konuşuyormusun asıl senin gibilere kaldıysa ozaman mahvolmuş olur bu türkiye sen kendini çok akıllı sanı yorsun herhalde bukadar kişi akılsız bi sen akıllısın dimi esma

    YanıtlaSil
  32. Hayat zordur.Alışsan iyi olur..

    YanıtlaSil
  33. deniz hanim nerdesiniz yaw?? bu dizi hic bitmesin..dedikleriniz hep cikiyor..acaba ilerki bölümlerde ne olcak anlatirmisiniz biraz..bebege bisey olcakmi, harun kiminle evlenecek ha bide bu dizi kac bölüm sürcek tesekkürler..almanyadan

    YanıtlaSil
  34. deniz nihayet geldin ne olur tiyo ver

    YanıtlaSil
  35. esmacim lütfen yazma daha birak herkesi kendi haline...o onun görüsü biz edaciyiz oda meldaci..herkes özgürdür düsüncelerinde tartismaya deymez bosver...

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar çıkıcaktım ama madem yakalandım öncelikle paylaştıgım tiyolar bana ait deyil.
    Alıntıdır.yanlışlık olmasın ben sadece ögrendiklerimi paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  37. öncelikle sorularimi cevaplayin deniz hanim ben almanyadan lütfen ondan sonra cikin

    YanıtlaSil
  38. Yagmur bebek iyi! merak etmeyin !Üzülecekler sırasında 1.çi sırada Nisa var.

    YanıtlaSil
  39. nisa niye üzülcek..eda bide melda neolcak..bu dizi kac bölüm

    YanıtlaSil
  40. Arkadaşım yavaş git, ben münecçim deyilim.

    YanıtlaSil
  41. Hay allah razı olsun bacım senden içimiz rahatladı bebeye bişiy olmasında sonrası kolay

    YanıtlaSil
  42. EDA HARUN YAGMUR GÜZEL Bİ BÖLÜMDÜ FRAKMAN SÜPERRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  43. arkadaş hadi söyle melda ögrendimi yoksa yine öbür haftayamı kaldı meraktan uyuyamıyoruz

    YanıtlaSil
  44. Arkadaşlar hepinize iyi geceler, iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  45. yaaa bunlar niye dogru dürüst bi öpüşmediler sırtından öptü olurmu ya şöyle gecmediler bi şömine başına bi haftadır nasıl bekledim

    YanıtlaSil
  46. deniz hanım çıkmayın lütfen yanıt verin melda ögrenecekmi.
    nediyosunuz merdivende rüya dediniz cıktı.

    YanıtlaSil
  47. Arkadaşım sayfaya tiyo vermek için girmedim, sadece yorumumu yapmak istedim .o bilgiyi ögrendiyim için paylaştım,sorunca arkadaş.Ayrıca rüya oldugunu sadece ben deyil burdaki arkadaşlarımın çogu söyledi.üzgünüm en azından şimdilik yanıt veremiycem sorunuza,iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  48. Oleyyyyy rüyaymış o sahne oh be dedim

    YanıtlaSil
  49. deniz ben inanıyorum sana sagol arkadaşım yarın yorumlarda görüşürüz bende beyendim bölümü eda biraz akıllanmış sanki HATİCE

    YanıtlaSil
  50. DAG EVİ SAHNELERİ GÜZELDİ EN ÇOKTA MUTFAKTA GECEN SAHNEYİ BEYENDİM EDA HARUN HARİKASINIZ.AYLİN

    YanıtlaSil
  51. bence24.bölüm daha güzeldi aşk aşk aşk....harun çok iyi ama eda hep kısıtlı ilk bölümdeki edayı görmek istiyoruz artık harunu çok uzak tutuyor kendinden hep sorun ve stres tamam etrafla savaşsınlar ama kendi aralarında değil görmek istetiğim tek şey aşk......

    YanıtlaSil
  52. Günaydın arkadaşlar 25 geldi gitti işte beyendimmi beyendim ama ne oldu ne bitti daha bişiy anlayamadım o dag evi sahneleri bittimi diyorum acaba çok mu gözümüzde büyüttük o yüzdenmi böyle tutuk kaldım neyse akşam yorumlarınıza bakınca açılırım ben emir sende hoşgeldin iyi yorumlar sizlere HATİCE

    YanıtlaSil
  53. İYİ YORUMLAR GÜZELDİ GÜZEL YAGMURUMUZADA BİŞİY OLMADI BABASIDA ÖGRENDİ HEM İKİSİDE KARARLI EDA HARUN FRAKMANDA SÖYLEDİLER GİBİ
    AMA SANKİ MELDA DAHA BÜYÜK TEPKİ VERİRDİ BEN ÖGRENMEDİ DİYORUM

    YanıtlaSil
  54. Günaydın arkadaşlar heinize teşekür ederim hoşbulduk.
    bende heycanla izledim bu bölümü bebeyi ögrenmesi çok güzeldi harunun merdiven sahnesininde rüya olması beni mutlu etti ilk severde melda tutmuştu edayı şimdide rüya olarak gösterildi umarım bu defa gerçek bi şekilde yaşanmaz bu sahne. saadet hanımın intihar etmeyeceyi belliydi harun edaya söyle diyo ama kendisi babasının karşısında çok tutuk duruyo bakalım ikiside kararlı ama nasıl söyleyecekler.deniz ablacım bebek iyi demişsin bende öyledir diyorum bakalım

    YanıtlaSil
  55. Arkadaşlar anlaşılan bi çogunuz geç yattıgı için uyuyor hala bende işteyim daha sonra yine katılırım size iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  56. EDA HARUN ŞİMDİ GELİYOR ŞİMDİ AŞKIN İSPATI ŞİMDİ ASIL BAŞLIYO BU DİZİ

    YanıtlaSil
  57. SELAM ARKADAŞLAR HEPİNİZİN GÜNÜ GÜZEL GEÇSİN.SİZLERLE PAYLAŞIYIM DEDİM ÇOK GÜZEL BÖLÜMDÜ UZUN ZAMANDIR GÖRMEK İSTEDİMİZ ŞEYLERDİ AMA BEN HEYCAN DUYMADIM DAHA FARKLI OLABİLİRDİ SANKİ BİRDE NİSA BATUNUN KARDEŞİ OLABİLİR DEMİŞTİK AMA ÖPÜŞÜYOLAR ASLA OLAMAZ PEKİ KİM KIZ KARDEŞİ.HAFTAYADA BENCE SÖYLEMİYOR.HEPİNİZE SAYGI VE SELAMLAR.TÜLAY

    YanıtlaSil
  58. arkadaşlar merhaba ben beyendim bu bölümü harun nasılda algladı eda çok tatlıyıydı güzeldiya frakmanda melda ögreniyo ama yanıtıyo olabilirler hep öyle yapıyolar dr bebek iyi dedi bişiy olmasın

    YanıtlaSil
  59. bazen yorum yazıyorum profil secin yeri kayboluyor baştansayfayı alıyorum sizdede oluyomu

    YanıtlaSil
  60. eda harun unutulmazdi beyendim ikisini nasil desem evli gibi bi evde zaman geçirmeleri güzeldi aslinda melda anliycak hatasini ama iş işten gecicek

    YanıtlaSil
  61. güzel bir dizi harun ve eda hep beraber olsunlar çok yakışıyorlar onlarla aşklarıyla bu diziyi çok sevdikedanın ilk bölümdeki gibi olmasını bende çok isterim harun onun bu hallerine aşık olmamışmıydı harun bütün sıkıntılarla uğraşırken eda daha kararlı mutlu olmalıkı harun mutluluğun hep edanın yanında olduğunu anlasın ve etrafla daha iyi savaşsınlar aşkve huzur onları daha güçlü yapacaktır

    YanıtlaSil
  62. DÜN AKŞAMKİ BÖLÜM SÜPERDİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
    İYİKİ BU DİZİ VAR İYİKİ EDA HARUN AŞKI VAR UMARIM BUNDAN SONRA HİÇ AYRILMAZLAR (AHU)

    YanıtlaSil
  63. herkese selamlar arkadaşlar bu bölüm çok güzeldi ama fragmanı izledik gelecek bölüm daha harika sabırsızlıkla gelecek bölümü bekliyorum.meldayı gözümüzde çok büyütmüşşüz şeytanca planlarının oldugunu düşündük ama öyle olmadı hatta ben bu bölüm meldaya acıdım üzüldüm
    harunun taktigi güzeldi ikisini aynı anda çagırması edaya kalsa biraz daha bekleyelim şimdi olmaz, çocuk dogar okula başlardı artık o zaman meldaya anlatırdı belki gerçekleri umarım anlatmışlardır birbirlerini sevdiklerini...melda yüzügünü çıkardı gerçi
    dizimiz bitecekmi acaba korkmaya başladım bizim istedigimiz gibi oluyor herşey aynı evde yaşıyorlar sürekli beraberler
    dag evi sahneleri bekledigim gibi degildi ya duygu yönünden çok zayıftı daha farklı bekliyordum eda çok soguk berksan dan mı korkuyor anlamadım daha duygulu olun ya o güzel hisleri bizlere yansıtın lütfen oyuncusunuz siz iyi rol yapmak göreviniz
    sehan yavaş yabancı bir aktöre çok benziyor arkadaşlar adını hatırlayamadım ama oynadıgı film kiralık sevgili o aktöre bayılmıştım serhan da onu aratmıyor pek
    Aylin arkadaşım hoş geldin aramıza yorumlarımı begenmene sevindim senin adını açıklamanda çok güzeldi harikasın
    Denizin üzerine çok gitmeyelim arkadaşlar o tüyolar oldugu zaman paylaşıyor zaten bizlerle ,sıkıştırmanın baskı yapmanın bir anlamı yok zaten deniz de kızmış haklı olarak ben denizin yorumlarını çok begeniyorum onun varlıgı yeter. deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  64. malesef emircim hepimiz okudoğumuz için susaate kadar uyuyamıyoruz ayrıca aramıza hoşgeldin esma

    YanıtlaSil
  65. adsız arkadşım biz edanın ilk bölümlerde yaptıgı şeyleri tasnip etmiyoruz zaten eda yirmi yaşında cahil sayılabilecek yaşta, bir hovardalık yaptı hataydı ama sonunun böyle olacagını da bilemezdi eda harunu ilk gördügünde aşık oldu kapıldı yani aşkın oldugu yerde akıl olmaz.
    idil arkadaşımıza resmen hakaret etmşsiniz agzınızı toplayın hadinizi bilin ayıptır TÜRK insanını bu şekilde agzınıza dolamayın deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  66. Unutulmaz hayranları sevgiler.
    Arkadaşlar merhaba güzel bir bölüm izledik.olamasını istediyimiz gercekler ve sahneler yaşandı.Ama ben buna ramen 24 .çü bölümün sıcaklıgını almadım.Bebeyin ögrenilmesi ve biarada bi evde vakit gecirmeleri daha güzel deyerlendirilebilirdi,evet konuşmalar yaşananlar istediyimiz şeylerdi ama sanki hissettirildi izleyiciye rol oldugu ,duygu sıcaklık yoktu tabi ben böyle hissettim Eda ve Harun öpüşmesi hep tam yasıtılmıyo ,buda sanırım özel hayatlarından kaynaklanıyo ,bebek dışında bi çok konu aydınlatılmadı sanki bu bölüm herşey dag evi sahnelerine dayatılmıştı o sahneler kurtardı bu bölümü ama istediyimiz gibi deyildi.

    YanıtlaSil
  67. Merhaba arkadaslar. Aksam cok guzel bir bolumdu ama nedense beni 24 bolum kadar heyecanlandirmadi.

    YanıtlaSil
  68. Deniz yıldızı aslında kızmamın sebebi tiyolar deyildi.Bazı insanların bu kadar kolayca insanlara hakaret etme özgürlüyünü kendinde görmesi ve tutarsızca sergilemesi buna sinirlendim ama cevap verdikçe ,daha çok çirkinleşeceyini ve kendimi tutamayıp buna alet olacagımı düşündüyüm için ,İdil arkadaşımızında çıkmasıyla sesiz kalmayı terçih ettim.Çünki böyle sözleri kullanan bi insana zaten dogruyu yanlışı anlatamassınız o zaten başlı başına bi yanlışın içindeydi İdil en iyisini yaptı çok uzatmamakla.

    YanıtlaSil
  69. Merhaba Ulvıyye !

    YanıtlaSil
  70. Denizim gelmis ama ben yorum yapana kadar cikmis galiba. Aksam yorumlara katilacakdim ama iyiki katilmamisim. Ortalik yine karismis. Neyse herkes istedigini yazmakda ozgur. Kisisel olarak yazilmadigi surece. Diziye gecelim aslinda daha farkli sahneler bekliyordum. Ama Edanin Haruna sarilip opmesi cok hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  71. Merhaba Denizim nasilsin dun geceden beri?

    YanıtlaSil
  72. Esma arkadaşım sizde aramıza hoşgeldiniz.gecede gördüm yorumlarınızı herzamanda görmeyi isterim.

    YanıtlaSil
  73. Nisada Batuya oyun oynamakl istiyor ama kiskancligindan onuda beceremiyor. Nisa Batuda ne buluyor anlamiyorum.

    YanıtlaSil
  74. İyi sayılmam fazla buğün, biraz rahatsızım evdeyim okulada gitmedim yorumlara bakıyodum.Nasıl bu bölüm beklentilerini aldınmı nasıldı sence?

    YanıtlaSil
  75. Deniz ciktinmi?

    YanıtlaSil
  76. Sana gecmis olsun. Ya bende pek iyi degilim bu gun okula gitmedi. Ya Deniz aslinda 24 bolumde aldigi tadi 25 bolumde alamadim. Nebilim daha cok heyecanli olucagini dusunmusdum.

    YanıtlaSil
  77. Ben Dr .daki Harun'nun heycanlı bekleyişini sevdim güzeldi,
    bide Hayat hanım hoşuma gitmeye başladı zaten geldiyinde .işte budur demiştim Eda'ya kızması takılmasının yanı sıra okadında başka bişiy var beni kendine ceken bayıldım Hayat zordur,alışsan iyi olur demesine.

    YanıtlaSil
  78. Ya Harunun Yagmurum demesi cok guzeldi. Gercekten cok guzel bir baba olucak. Aslinda 26 bolumun fragmaninda Yagmura bisey oluyo gibi ama bence bisey olmayacak.

    YanıtlaSil
  79. Teşekür ederim .sen neden gitmedin ? tabi söylenecek bişiyse cevap vermek zorunda deyilsin.ben belirttim zaten çok güzel sahnelerdi ama iyi yansıtılmadı.Frakmana ne diyosun ?

    YanıtlaSil
  80. Haklisin Deniz bende en cok Hayat hanima birde Kereme guluyorum onlar dizinin nese kaynaklari. Hayat hanimin konusmasina bayiliyorum.

    YanıtlaSil
  81. Ya tabii soylerim senden mi sakliycam. Dun provada ayagimi incittim doktorumda bisure dans etme dedi moralim sifir senin anlayacagin. Fragman hakkinda konusulacak cok sey var. Bence Eda ve Harun sarilirken Turkan goruyor. Insallah gormez.

    YanıtlaSil
  82. Bana müsade et şimdilik yine katılırım.Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  83. Dikkat et ,Gecmiş olsun !Frakmanı daha sonra deyerlendirim sizlere iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  84. Harunun cabasina hayranim nasilda Melda ve Edayi ayni yere cagiriyor. Ama sonunda Melda herseyi ogreniyor galiba. En iyisini Harun yapti Edaya kalsa hic soylemiyecekti. Aslinda onuda anliyorum nasil soylesin ki, boyle seyi.

    YanıtlaSil
  85. Tamam bitanem musade senin. Tesekkur ederim sende kendine dikkat et sen daha bana lazimsin unutma. Denizim aksam uzeri bende yorumlara katilacagim o zaman gorusuruz. Opdum canim benim.

    YanıtlaSil
  86. eda harun napıcakşimdi nasıl gecicek bukadar gün beklemeyi sevmiyorum nasıl bi yerde bıraktılar olmazki ama

    YanıtlaSil
  87. VARLIGINLA YOKLUGUN ARASINDA,
    KALMAYACAGIM ARTIK,
    SADECE OLMAYACAKSIN,
    SENSIZ KALMA IHTIMALI OLMAYACAK,
    ALEYHINE KURULMU$ CUMLELERIMIN SONUNDA.
    BELKI BIRKAC SATIR ARASINDA
    UNUTULACAKSIN BIR MUDDET SONRA.

    ICIMDEN OLMAYACAK
    BO$ BIR KAGIDIN GOLGESINE
    SIGINMAYACAK SANA SITEMLERIM
    HANI HEP KIZARDIN YA
    "KONU$, KONU$, KONU$" DERDIN,
    HAYKIRA BILIR MIYIM $IMDI KORKAKLIGINI.

    BIRAKTIGIN BU MAVI DU$LERIYLE
    AVUNAN YALNIZLIGI,
    HAYKIRA BILIR MIYIM DERSIN.
    SUSAR MIYIM, GULUP GECER MIYIM YOKSA?
    ASLINDA ALI$DIRMALIYIM KENDIMI.
    VAR OLDUGUM HER YER A$KIN $EHRI OLMALI ARTIK.

    YanıtlaSil
  88. ARKADAŞLAR MERHABA HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER SİZLER BÖYLE SICAK KARŞILARSANIZ BEN NASIL YORUM YAPMAM HEPİNİZ İYİ İNSANLARSINIZ
    BURDA YORUM YAPMAKTAN MEMNUNUM TEKRAR TEŞEKKÜRLER.AYLİN

    YanıtlaSil
  89. GÜZEL Bİ BÖLÜMDÜ SİZLERE KATILIYORUM DAHA SICAK YANSITILABİLİRDİ O GÜZEL SAHNELER FRAKMAN KIYZMET HABERCİSİ GİBİ SANKİ HADİ HAKIMIZDA HAYIRLISI. AYLİN

    YanıtlaSil
  90. Hoş geldin yağmur bebek harun gibi bi baba sahipsin o seni teyzenden korur ya şu çümleyi kurarken bile içim bi hoş oldu teyzesi ya cekilmiyo ardan yiyenini bile gözü görmüyo

    YanıtlaSil
  91. ya arkadaşlar ben izmirden serap süper bi film bu kadarda güzeli yok bence edaaaaaaaaa harunnnnn ikiniz çok yakışıyosunuz bence gerçektede birlikte olun

    YanıtlaSil
  92. slm ben eylem unutlmazı dün akşam izledim ve çok heycan dolu bir bölümdü meldaya yeni böllümünde söylüyorlar yani unutulmaz heycan dolu bir bölüm daha bekliyorum yağmur hoş geldin biliyorum edaya benziyeceksin ve bir şiir yazacagım bir sevgikij kelimelere sırdırılmaz anlamsız kalır sözcükler tanımlanamaz hasretin öyle bir alev ki söndürülmez ne şiirler ne mektuplar ne resimler bir sevgiki kelimelerle anlatılmaz aynı harun ve eda gibi sizi çok seviyorum haftaya görüşmek üzere bayyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  93. unutulmaz akşam harikaydı

    YanıtlaSil
  94. eda haruna biraz daha sıcak olsun

    YanıtlaSil
  95. unutulmaz 1ciliye koşuyor

    YanıtlaSil
  96. harun veeda muhteşemdi

    YanıtlaSil
  97. melda dizide beni sıkıyor

    YanıtlaSil
  98. unutulmaz hayranları dizimiz 1ci yapalım

    YanıtlaSil
  99. yagmur bebek ortaya çıkmaya başladı nihayet. melda kadar kazulet biri grmedm. her bölümde nasıl daha fazla çirkinleşmeyi becerio
    SLOGAN: MELDA ÖLSÜN :))) EDA HARUN KURTULSUN

    YanıtlaSil
  100. unutulmaz cılar ne güzel hergün yeni isimler katılıyor buraya akşam güzeldi herkes soguk olmalarına kızmış albendende okadar ama yinede birlikte olmaları birlikte savaş vermeleri güzel

    YanıtlaSil
  101. deniz madem bu gün evdesin hadi bize tiyo ver neolursun yetişemedim benden önce çıkmışsın ben bu dizide eda harun ve keremi çok seviyorum bayılıyorum şu kereme ne komik çocuk

    YanıtlaSil
  102. unutulmaz bi bölüm bizleri bekliyo millet hadi canlanın nerde ismini yazıp burda hep yorumyapanlar bu defa 1000 de bizi kesmez
    unutulmaz ve fanlar elele medaya güle güle bu sloganda benden

    YanıtlaSil
  103. MELDA HİÇ KENDİNİ ACINDIRMA ANNENE O Bİ BİLSE SENİN YAPTIKLARINI MELEK DEYİL SANA SÖZ İLE DEMEZ Bİ DE FEDAKARLIK YAPTIM DİYO EDANIN YAPTIKLARININ YANINDA SENİNKİNİN LAFI BİLE OLMAZ

    YanıtlaSil
  104. 23 ARALıK 2009 ÇARŞAMBA

    NO PROGRAM ADı KANAL SÜRE RATING (%) SHARE (%)
    1 YAPRAK DOKUMU KAND 01:26 18,01% 40,14%
    2 YAPRAK DOKUMU (OZET) KAND 00:29 11,20% 26,43%
    3 GALATASARAY-TRABZONSPOR TRT1 01:30 8,36% 19,22%
    4 ARKA SOKAKLAR (TKR) KAND 01:28 7,48% 25,09%
    5 UNUTULMAZ ATV 01:37 6,84% 20,79%

    YanıtlaSil
  105. gece yayınlanmamıza göre ilk beşte olmamız çok güzel adsız arkadaş sagol bende merek ediyodum iyki yazdın hi hafta var yine bekleyeceyiz bu bölüm çok heycanlı

    YanıtlaSil
  106. ADIM AHU BU ARADA AÇIKCASI 5. OLMAK BANA YETMİYOR DAHA İYİ YERLERİ HAKEDİYORUZ SAAT PROBLEMİ OLMASA HERŞEY DAHADA İYİ OLACAK

    YanıtlaSil
  107. bugüne kadar çok dizi izledim hiçbiri bana o yaşanan aşkları hissettirmedi çok yapmacıktı ama unutulmaz çok farklı o duyguyu her bölümde hissediyor oyuncular rolünü çok iyi yapıyor 1.olmayı hakeden bir yapım UNUTULMAZ..

    YanıtlaSil
  108. 26.BÖLÜMLE İLGİLİ TÜYO VEREBİLİRMİSİNİZ YAĞMUR BEBEĞE BİŞE OLCAKMI?

    YanıtlaSil
  109. eğer maç olmasydı reyting daha iyi olcaktı nedir bu maçlardan çektiğimiz ya ..

    YanıtlaSil
  110. arkadaşlar dizimiz hakkında daha fazla yorum yapalım 1000i geçelim bu hafta.

    YanıtlaSil
  111. Unutulmazi keyifle izliyorum.Ama dunku bolumde hissettrilmek istenen duyguyu acikcasi alamadim.Daha farkli bekliyordum.Bir de Eda ve Harunu ilk defa birbirlerine karsi biraz donuk buldum.Harunun daha kararli olmasi gerek artik, babasina karsi cok tutuk davraniyor.Neden net olarak soylemiyor ki her seyi ,Edayi bir yerde anliyorum cunku kaybedecegi cok sey var.Donusu olmayan bir yola saptilar artik geregi neyse bir an once yapmalilar.Korkunun ecele faydasi yok.

    YanıtlaSil
  112. hoş bulduk denizcim inşallah bundan sonra hep yazacağım vaktim oldukça a bu arada sanada geçmiş olsun ulviyyeçim sanada innşallah enkısa zaman da iyleşir ayağın herkese iyi yorumlar esma

    YanıtlaSil
  113. Harunun tavirlari,heyecani cok hosuma gitti.kizim ve annesi derken cok tatliydi.Edaninda haruna arkadan sarilmasi cok hos ve masumcaydi.EEE ne diyelim omur boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
  114. Arkadaşlar selam öncelikle Zeynep Esma Denizim Ulvıyye ve Deniz yıldızı teşekkür ederim arkadaşlar yanımda oldugunuz için evet biraz çanımısıktı Melda hayranı sonrasını tahmin ettim uzatmak istemedim zaten şu melda hayranları bi günde çıkıp dogru düzgün kimseye sataşmadan yorum yapsalar olmuyo mutlaka bi çirkinlik peşindeler neyse onları gecelim Denizim Ulvıyye ikinizde evdeymişsiniz gecmiş olsun size Çigdem canım nerdesin yaz sana

    YanıtlaSil
  115. Ne bölümdü ya Melda şimdide duygu sömürüsüne başladı annesi ablası bütün ailenin kahramanı olma yolunda bizimkiler kararlı kararlıda nasıl yapıcak nasıl baş edecekler bilmem eda çok korkuyo haksızda deyilki kolaymı bu yaşta bukadarsorumluluk almak canım ama aslında yaklaşmak istiyo haruna ama bi rahat olmadıki kafası bi yaklaşsa hemen bişi geliyo aklına yada melda arıyo hop herşey başa dönüyo

    YanıtlaSil
  116. Eda harunla aynı evde yine ama Eda sancılanıyo galiba pijama giymiş kırmızı nasılda yakışmış ama bişi olmaz yağmura doktor iyi dedi biraz küçükmüş ne yiyoduki eda yine iyi mandalinayıda yiyemedi keşke bu bölümde harun alıp yedirseydi ne güzel olurdu hamle bayanlar aslında çok güzel giyiniyolar eda daha güzel giyinsin o çok güzel bu aralar giyimini beyenmiyorum

    YanıtlaSil
  117. FRAKMAN SÜPER ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  118. bizim ekipten kimse yok napalım yine katılırım hepinize iyi yorumlar EDA HARUNLU ZAMANLAR

    YanıtlaSil
  119. ARKADAŞLAR MERHABA 26 CI BÖLÜM FRAGMANINDA MELDA ÖĞRENMİŞ GİBİ GÖZÜKÜYOR AMA FRAGMANLAR YANILTICIDIR BİDE TÜRKAN HANIM EDAYLA HARUNU GÖRÜYOR GİBİ AMA GÖRMÜYOR BENCE TÜRKAN HANIM YA EDANIN OKULUNUN ÖNÜNDE YADA TORUNUNU GÖRMEK İÇİN TORUNUNUN OKULUNA GİDİYOR,HERKESE İYİ YORUMLAR..

    YanıtlaSil
  120. diziyi eski saatıne koysunlar ilk 5 degil 1 sırada olur nehir

    YanıtlaSil
  121. Eda Harunla ceksin gitsin kimseyede haber vermesinler yoksa işin içinden cıkamazlar kavuşamazlar

    YanıtlaSil
  122. çok güzel bi bölümdü.mümkünse bidaha ayrılmasınlar ve bebeğe bişey olmasın.mutluluk zamanı.eda yeterince ağladı.

    YanıtlaSil
  123. idil ordamısın canı ?

    YanıtlaSil
  124. eda harun artık atrılmasın bebeğe de bişey olmasın lütfen artık mutlu olsunlar.

    YanıtlaSil
  125. SELAM BURDAYIMMMMMMMMMM ÇİDOŞUM.

    YanıtlaSil
  126. Naber nasılsın canım izledin beyendinmi diziyi ben beyendim ama daha iyi olabilirdi o güzelim sahneleri kacırdılar.

    YanıtlaSil
  127. ya bi görünüp kaçıyosun arkadaşım bak bi saattir bekliyorum anlamadımki burdamısın yoksa çıktınmı hadi ama birazdan çıkıcam

    YanıtlaSil
  128. söylemeden geçemicem çok çirkin sözler melda,yı seviyo olabilirsiniz herkes edayı sevecek diye bişey yok ama eda,yı seviyo diye böyle hakaret edemezsiniz eski yorumları aç bak hiç eda hayranın böyle çirkince yorum yazdıgını görürmüsün türkiye
    diyosun türkiyede senin gibi saygısız insan olmasına yazık .Didilin adını bile azına alma senin gibi birinin azına yakışmaz. saygı içinde yorumlarını yap bize karışma ismini bile yazacak yürek yok sende .

    YanıtlaSil
  129. ben meldaya çok üzülüyorum bence harunun çocugunu melda dogurmalı ona çok haksızlık oluyor olmasın artık

    YanıtlaSil
  130. tamam geldim hemen kızıyosun

    YanıtlaSil
  131. idil çıktın mı? bölüm beklediyim gibi deyildi havamı çok soguktu onlara yansıdı

    YanıtlaSil
  132. Dur dur skin ol bırak herkes görüyo zaten neyin ne oldugunu hata benim alçalıcagını bildiyim halde cevap verdim boş verelim onu
    Eda hayranları zaten farklı bu ortada biz dizimizi eda harunu çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  133. idil yorumlarını şimdi gördüm geç çıkıyo bak şimdi sen yoksun

    YanıtlaSil
  134. tamam canım kapatalım senin üzelmeni istemem.TOLGA ben dün ona çok üzüldüm ya aşk acsı onu yıktı tabi kolay deyil çok zor bi durum anlaya biliyorum sonuçta tolga iyi biri oldugu için edaya bebeyinin babasına git dedi ya melda harunun azına lafıtıkayıp durdu

    YanıtlaSil
  135. Evet herkes bu durumdan şikayet etmiş acaba biz bu sahneleri çokmu büyütükte böyle hayal kırıklıgı yaşadık ama kesin eda yla ilgili bi durum belki berksan istemiyodur hatırlasana melda harun nasıl yakın öpüşmüşlerdi teknede şimdiye kadar eda harun hep uzaktan kesik kesik alındı öpüşme sahneleri

    YanıtlaSil
  136. ya ben eda,yı harunu istiyorum bana ne berksandan ayrılsın . tabi şaka demek gerçek seviyodurki bırakmıyodur

    YanıtlaSil
  137. Eh tıkıyıçak tabi korkuyo harunun terk etmesinden aslında melda çok çekiniyo harundan adamda öyle bi karizma varki hem kızması hem sevmesi süper ben edanın giyimine taktım biraz güzel giydirseler olmazmı yagmur bebiş iyiymiş deniz yazmış bide nisa üzülecekmiş önce nediyosun

    YanıtlaSil
  138. idil nedesin 26 sence neler olur?

    YanıtlaSil
  139. evet sinirlendiyinde çok yakışıklı görünüyo melda korkoyo ondan korkmasa daha neler yapardı acaba?evet idilim bende sana katılıyorum eda okadar narinki daha gözel giyine bilirdi çok güzel hamile elbiseleri var ama hayat hanım düzeltir

    YanıtlaSil
  140. 26 bence kac kovala olur herkes bibirinin peşinde Harun Meldaya anlatma cabasında melda Edanın peşinde türkan hanım gerceklerin peşinde tolga gecmişinin ha bide metinin gecmişi cıktı acaba tolga ne yardımda bulundu ona merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
  141. Nisa ,batuya nezaman aşık oldu anlamadım onu kıskanıyo ama denizin dediyine göre batu onu özecekmiş

    YanıtlaSil
  142. zaten batu herkesi özecek birer birer canlarını yakacak .evet ya metini geçmişi de varmış ne acaba merak ettim.türkan hanım ögrense edanın gıtlagına sarılır herhalde meldanın herdediyini takıyo edaya güven miyo

    YanıtlaSil
  143. Batu kimi üzmüyoki ama feyyaz bey yapmamış yakında o adam anlatır gercekleri ortaya cıkar bazıları nisa batunun kardeşi demişti demekki deyilmiş zaten deniz söylemişti yabancı biri diye ben inanmıştım nisa olmadıgına kız bu denizimizden allah razı olsun kalbine göre versin sayesinde bi çok şeyi dogru anlıyoruz

    YanıtlaSil
  144. ya melda harunla konuştuk tan sonra takside aglayıp yüzügü çıkarıyo anlatılarmı ofiste haruna işten ayrılıcam dedi gibi yani benim düşüncem sanki söylemişler

    YanıtlaSil
  145. ŞİMDİ DİKKAT ettimde melda odasında yüzügü çıkarıyo haruna verip çıkıyo ben böyle anladım

    YanıtlaSil
  146. Melda bu kolayca cıkarmaz yüzüyü bide herşeyin söylendiyini sanmıyorum frakman kesin diyo ama kandırıyolar fotograf gelirse anlarız canım hadi çıkalım çok işgal ettik burayı biliyosun takıyolar bize hadi öptüm bay

    YanıtlaSil
  147. HARUNLA EDA çocuk odası yapmışlar dağ evindemi yoksa harunun evindemi?karışık

    YanıtlaSil
  148. Ne etsin küçük bebek dag evinde adam gibi bi eve yerleşsinler mutlu mesut yaşasınlar hadi yine yazışırız iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  149. tamam canım bende tam çıkalım mı diyicektim benden önce davrandın.zaten fıregman hep bizi kandırıyolar neyse harun bebeyi ögrendi bu bana yeter açıkcası meldayada özülüyorum nişanlısı ayrılıyo sonuçta hem başka biri için o biri senin kardeşinse özücü .bende seni öptüm bay herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  150. melda bu bölüm kendini izleyciye acındırdı bi çoguda iki lafına kandı üzüldü melda tekne de yaptıgı şeyden sonra gözümden düştü

    YanıtlaSil
  151. asıl acınası durumda olan edanız herşey bi çıksın ortaya görün ozaman edanıza kimler acıyo ya bu edanın neresi güzel güzel diyip durmayın çok çelimsiz bari melda kadına benziyo eda tolgayı idare ediyo sömürüyo ve çokşımarık mutlulugu hak etmiyo

    YanıtlaSil
  152. FORUMDA OKUDUM BAZI ARKADAŞLAR DİZİYE YENİ BİR BAYAN KARAKTER KATILACAK DİYORLAR ACEBA BU BATUNUN KIZ KARDEŞİ OLMASIN ,TOLGAYA BU BÖLÜM ÇOK ÜZÜLDÜM TOLGADA GÜZEL BİR AŞKI FAZLASIYLA HAKETİYOR AMA EDAYLA DEĞİL MESALA BATUNUN KIZ KARDEŞİNE AŞIK OLABİLİR İYİ İNSANSA GÜZEL OLUR KÖTÜ İNSANSA TOLGAYA KÖTÜ KIZ YAKIŞMAZ,,, ,AYRIYETEN DİKKAT ETTİNİZMİ BENCE BU SAYFADA KÖTÜ VE İĞRENÇ SÖZLER YAZAN KİŞİ DAHA ÖNCE İĞRENÇ SÖZLER YAZAN KİŞİYLE AYNI KİŞİ OLABİLİR YAZILARI AYNI ÖZELLİKLE I YAZILACAK YERE HEP İ YAZIYOR SİZDE İSTERSENİZ KARŞILAŞTIRMA YAPIN SONUCU GÖRECEKSİNİZ..

    YanıtlaSil
  153. UNUTULMAZ DİZİSİNE ANLAMLI ÖDÜL.

    Unutulmaz atv ye yaz dizisi olarak başladı ama ekranın vazgeçilmezlerinden oldu.

    İki kız kardeşin aynı erkeye aşık olmasıyla gelişen olaylar,
    senaryoda başından beri,bir yeşilcam tadında ve ustalıkla işleniyor.

    Yönetmen ve oyuncularda çok başarılı...

    Türkiye'de jön olmadığını söyleyenler herhalde Serhan Yavaş'ı görmüyorlar.

    Diyer oyuncular,Özlem Yılmaz,Sinem Özyufan,Aylin Arasıl,Deniz Gökçer,Aliye Uzunatagan,Roksen Lülü ve büyük usta Fikret Hakan işlerini çok iyi yapıyorlar.

    Doğrusu,dizinin yapımcısı Ahmet Bayram'da hiç bir masraftan kaçınmıyor,gecen gün baktım ,bölümün sonuna doğru koca bi tekne patlattılar.

    Unutulmaz'zın '2009'un Başarılı dizisi'Ödülüne layık olduğunu görünce şaşırmadım.

    TACED'Tarafından Ankara'da verilen bu ödülü yenilerini takib edeceyini düşünüyorum.

    BİLAL ÖZCAN'NIN YAZISI OKUYUNÇA PAYLAŞMAK İSTEDİM.
    TEKRAR DİZİMİZİ TEBRİK EDERİM.

    YanıtlaSil
  154. isimsiz arkadaşım acıdı diyosun sonuçta melda da bir insan ben onun yaşadıklarıda acı demek istedim kolay deyil harunu çok sevdi oda ben gene harun eda diyorum insanım anlaya biliyorum

    YanıtlaSil
  155. sizlerin yorumları çok güzel ben hep ziyeretçi defterine yorum yapıyodum ama burası ve yorumlar daha güzel ve seviyeli bende özlemi serhanı çok seviyorum sizler gibi unutulmaz güzel bi dizi

    YanıtlaSil
  156. denizcim herzamanki gibi harikasın bunu görmek benin mutlu etti önemli yazarlarında böyle düşünmesi çok hoş iyi yorumlar

    YanıtlaSil
  157. EDA HARUN LA UNUTULMAZ HER ÖDÜLÜ HAK EDİYOLAR ONLAR KALBİMİZİN BİRİNÇİLERİ SEVİYORUM DİZİMİ HEMDE ÇOK AYLİN

    YanıtlaSil
  158. Her bolumde yeni bir sirra carpiyoruz tabir yerindeyse,bu seferde metin acaba tolganin metin icin yaptigi fedakarlik nedir?Ya bu melda arslanli ailesinin zampara damadiyla plan kurup Harunun ve Edanin burnundan getirmesin.Melda asla bir koseye cekilip hadi size mutluluklar demez.Mutlaka bir yerden ataga kalkar.Birde bombaci batu var tabiki,bunlar kesin dizinin uc silahsoru olarak hain ve en onemlisi her ayrintisina kadar iyice dusunulmus plani devre sokarlar.Zaten dizilerde hep kotu karekterlerin kafasi iyi isler, nedense iyiler yapilan herseyi gorurler ama olaylar arasindaki bagintiyi bir turlu kuramazlar.Oyle takilmis bozuk plak gibi hep ayni seyin etrafinda donerler.Pes artik gozunuzu acin.IYI YORUMLAR HERKESE

    YanıtlaSil
  159. UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ
    UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ UNUTULMAZ BENİM HERŞEYİM

    YanıtlaSil
  160. Herkese merhaba unutulmaz çok güzel gidiyo çok güzel gösteriyo aşkı ben beyendim bu bölümü hemde çok bence sogukta deyilerdi
    ama herkes öyle düşünmüş frakmanda eda sancı cekiyo bari bişey olmasa burak cıkmış yine ortaya hiç sevmiyorum o adamı bencede meldacılar arkadaşlarımıza daha saygılı olun ayıp sözleriniz burdaki insanlar düzgün insanlar hep saygılılar yorumlarda bence sizde öyle olmalısınız deniz sagol paylaşım için iyi yorumlar.
    Burcu

    YanıtlaSil
  161. ewt ya inş bebeğe birsey olmaz harnda yeni öğrenmişken..artı ayakta durmaları zorlaşır en azından bebek var deyip söylemeleri kolay olurdu eda kötü olunca melda da sevinecek...şunu da söyliyimm meldayı iyi gruyorsunuz da eda ablası için neler yaptı meldanın haberi var mı diziyi yakından izleyn derm ben

    YanıtlaSil
  162. arkadaşlar eda harun dag evi çok güzeldi onlar çok seviyolar bu secvgiye kimse engel olamaz bunu meldada anlıycak anlamalı ablalıgını gösterip annesiyle babasıyla birlikte olmasını saglamalı ortada masum bi bebek var onu düşünmeli melda

    YanıtlaSil
  163. bebeğe de bişey olmasn nolur...senaryoyu yazanlara güveniyrm bu aşkta eda harun haklı kimse yorum yapamazz..melda da kaderine küsssün kendini met edip durdu.25.bölümde.

    YanıtlaSil
  164. Nisa oyle bir ataga kalmis ki batuyla,yazik basina geleceklerden habersiz.Umarim Eda icinde kopan firtinalarda bogulmaz.Haruna iyice sarilir bir daha da birakmaz.Gerci sizi birbirinize baglayan iki guc var biri askiniz digeri yagmurunuz eee daha ne olsun degil mi canim

    YanıtlaSil
  165. MERHABA; UNUTULMAZ BU BÖLÜM SANKİ FAZLA HİSSETTİREMEDİ EDA VE HARUN BİRBİRİNE SOĞUK DURUYORDU. BİZE AŞKLARINI HİSSETTİREMEDİLER BENCE AMA 24. BÖLÜM HARİKAYDI. ÇOK BEĞENMİŞTİK AMA BU BÖLÜM BİZİ SARMADI .EDA BİRA DAHA SICAK OLABİLİRSİN UNUTULMAIN İLK BÖLÜMLERİNİ ÇOK ARIYORUZ.EDA 'NIN O GÜLER YÜLÜLÜĞÜNÜ ÇOK ARIYORUZ EDA BİRA HAREKETLEN VE HARUN2A SIKICA SARIL YA LÜTFEN .HAZIR YALNIZ KALMIŞKEN NEDEN EDA HARUNA ANLATMADI TOLGAYLA ARASINDA KAĞIT ÜZERİNDE BİR EVLİLİK OLDUĞUNU BAZI ŞEYLERİ HİÇ AÇIKLIĞA KAVUŞTURMADILAR.DAHA DOĞRUSU HİÇ KONUŞMADILAR Kİ.HARUN'UN EDA'YI VE MELDA'YI AYNI ZAMANDA ÇAĞIRMASI ÇOK GÜZEL BİR DAVRANIŞTI.İNŞALLAH SÖYLEYEBİLİRLER AMA SANMIOYORUM.MELDA ELİNDEN GELEN NE VARSA HATTA DAHA FAZLASINI EDA'YA YAPICAKTIR. TÜRKÂN

    YanıtlaSil
  166. Unutulmaz hayranları sevgiler.
    Melda sadece maddi olarak kardeşinin yanında oldu; işinden dolayı imkanlarını kullandı kim olsa yapardı, onun yaptıklarını ama eda'nın yaptıklarını kimse kolay kolay yapmaz o canından vazgecti sevdiyinden ,ailesinden ve yaşadıgı sancılı dönem birinin tek başına üsleneceyi şeyler deyil üstelik hamileyken o yanlızlıgı secti,evet yapabilirdi isteseydi Harun'u herzaman yanında bulurdu ama hep kactı uzak durdu,bunun için yalanlarda söyledi,lütfen bu yaşananları yok saymayalım.Melda'nın fedakarlık diye sıraladıgı şeyler kimsenin olmazsa olmazı deyil.Bunları asla Eda'nın yaşadıklarıyla kıyaslayamayız bu bölüm Melda'nın fedakar abla rolünün etkisinde kalıp ona üzülenler,bunlarıda unutmasınlar.

    YanıtlaSil
  167. Eda okadar olaylarin etkisinde kalmis ki kizi ruyasinda bile rahat birakmiyorlar.Tecrubesiz olmasina ragmen kendince herkesi mutlu edebilecek bir yolu denedi ama hesaba katmadigi bir sey vardi hirsli,ofkeli ve once yargilayip sonra aciklama bekleyen kisiler.

    YanıtlaSil
  168. Güzel bi frakman izledik.Bu bölüm açıga kavuşturulmayan bi çok konu önümüzdeki bölüme taşındı.Melda'nın yüzüyü cıkarması yine yeni bi oyunun başlangıcı olarak görüyorum; bu defa yanlız deyil Burak'la iş birliyi yapıcak,ve Melda her bölüm daha çok çanımızı yakıcak! Gülay bu bölüm gercekle yüzleşti ,oda anladı sevmeyenin peşinden koşmanın mutluluk getirmeyeceyini,Melda'ysa kendi mutsuzluguna Eda ve Harun'u da ortak etmek istiyor.Harun bebeyi ögrendiyinde Tolga konusuna duyarsız kalmamalıydı konuşulmalıydı bu konu,bebeyin kendisinden oldugunu bilip Eda ve Tolga'nın evliliyini gercek sanıp yarın da kardeşi oldugunu ögrenirse işte ozaman sacmalarlar, buda sadece izleyci kaybına neden olur.

    YanıtlaSil
  169. Şimdilik bu kadar yine katıırım yorumlara.Aslı ve Türkan yorumlarınız güzel hepinize iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  170. eda bu bölüm uyuyodu hep bide ilk kez cıkardı sanaristler eda nın hamile oldugunu hatırladı galiba nedersiniz malum hamileler hep uyur ve midesi bulanır.

    YanıtlaSil
  171. eda harun kimse onları ayıramaz melda çık aradan

    YanıtlaSil
  172. deniz hemen cıkmışsın tiyo yokmuydu arkadaşım

    YanıtlaSil
  173. eda tolganın fedakarlığını anlattı haruna onun yanında ablası ararsa seninle olduğumu söyle dedi bi sorun olmaz bence ama damatla meldanın tuzaklarında haklısınız harunada kızdım nasıl acıyarak bakıyo meldaya bence nisa abisi ne yardım edecek sonuna kadar batuya yaklaştıkça onun dolaplarından da haberdar olacak eline geçirdiği ip uçlarıylada düğümleri çözecek

    YanıtlaSil
  174. Herkese iyi aksamlar. Idilim canim cok tesekkur ederim. Benden sonra bir suru yorum yapilis. Aramiza yeni gelen arkadaslar hosgeldiniz. Benim aklimi karisdiran bir baska sey ise Feyyaz beyin Birseyden haberi olmamasi. Yani eski dostu ile gorusmesi nebilim konusmalari cok tuhafdi. Sanki Batunun ailesinin olum emrini vermemis gibi konusdu. Denizim cok onemli bir detaya degindi bencede Eda Haruna Tolgayla olan evliligin bir kagit uzerinde oldugunu soylemeliydi. Aklimi karisdiran bir baska sey ise Turkan hanimin bakislari. Sanki Eda ve Harun sarilirken onlari goruyor. Ama bu tabii bir fragman baska seyde ola bilir.

    YanıtlaSil
  175. iyi akşamlar unutulmaz hayranları
    deniz geçmiş olsun öncelikle ,bu gün nette sorun vardı yazdıklarını okudum ama cevap yazamadım ben senden ısrarla tiyo isteyenlere seslendim seni sıkmamaları için ama sen idil den ona sataşandan bahsettin anlamadım ona cevap verip uzatmadım falan demişsin gerçekten anlamadım yine senden tiyolar istiyolar ama sen anlatmıştın başkası sana veriyordu bilgi ,artık vermiyor falan diye yalnış mı hatırlıyorum acaba deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  176. Arkadaslar bu dizide dikkatimi ceken baska sey daha var. Baksaniza Tolga Edayi seviyor ve sevdigi icinde Edanin hep yaninda onun mutlu olmasini istiyor. Melda ise sevmiyor sadece Harun onun icin bir takinti. Seven insan sevdigine oyle davranmaz. Nebilim Melda Haruna aci cektiriyor. Bence Harunun Edayi secmesini onu deligibi sevmesini kabullenemiyor. Niye beni degilde onu secdi diye cirkin tavirlar sergiliyor. Annesini Edaya karsi kiskirtmasi ortaligi karisdirmas ve birsuru yalanlar soylemesi. Sonrada Harun benim tek askim diyor nekadarda sacma. Boyle sevgimi olur. Sevgi dedigin yalansiz, cikarsiz yeri geldigide cekip gitmesini bilmektir. Tipki Tolga gibi. Onada cok uzuldum ama yapicak birsey yok malesef.

    YanıtlaSil
  177. idilcim önemli degil teşekür etmişsin çok canımı sıktı o adsız normalde cevap vermiyorum böyle insanlara ama Türklügümüzü katmış açıkcası( katmış karıştırmış)melda nın yaptıgı sanki çok dogru nişanlı olmak mı gerekiyor biriyle beraber olmak için ha o zaman onlar Türk oluyor o zaman ,iki kız kardeşin yaptıgı da yalnıştı deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  178. mrb arkadaslar ben kardelen eda harunun askı cok hosuma gıdıyo harunun edaya bakarken sankı ıcı tıtrıyor heran kaybedecekmıs gıbı keske butun ham maddesı odundan olan erkeklerde boyle olsa

    YanıtlaSil
  179. Deniz Yildiz iyi aksamlar nasilsin?

    YanıtlaSil
  180. iyi akşamlar ulviyyecim iyiyim sen nasıl oldun geçmiş olsun deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  181. iyi akşamlar ulviyyecim iyiyim sen nasıl oldun geçmiş olsun deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  182. Deniz Yildiz arkadasim cikmissin galiba neyse baska birgun yazisiriz. Ya benim en cok hosuma giden Harunun Edaya bakmasi. Bir erkek sevdigi kadina bundan guzel gozlerle bakamaz heralde. Cok tatli bakiyor hele Edanin bana oyle bakma demesi cok guzel. Eda bazen cocuk gibi konusmuyormu bayiliyorum. Bence Serhan ve Ozlem aski bizlere cok guzel yansitiyorlar.

    YanıtlaSil
  183. Pardon Deniz Yildizim yorum gec acildigi icin gormemisim. Cok tesekkur ederim iyiyim. Sadece dans edemiycem bir muddet onun icim canim sikiliyor.

    YanıtlaSil
  184. herkese merahaba arkadaşlar çok güzel yorumlar yapılmış bence edayada bebeğede bişey olmuyacaktır görürsünüz esma

    YanıtlaSil
  185. evet ulviye sana katılıyorum dans edememene üzüldüm bu konu hakkında daha sonra senle konuşmak isterim misafirim geldi arkadaşım çıkmam lazım iyi akşamlar deniz.yıldzı

    YanıtlaSil
  186. Tesekkur ederim Deniz Yildizim benimle yazisdigin icin ayrica tesekkurler. Sen git tabii misafir bekletilmez. Sanada iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  187. Arkadaslarimin bircoguna katiliyorum. Tamam herkes istedigi yorumu yapmakda ozgur. Ama bu kimseye nebilim boyle seyler yazma hkkini vermez. Ustelik bu tanimadigin bir inasansa. Tanisan bile kimse kimsenin dusuncesini elesdiremez ustelik alayci tavirlarda. Sakin o isimsiz arkadas bana kizmasin. Evet biz Edaciyiz. Sende Meldacisin buna birsey diyemem. Demege hakkimda yok zaten. Ama soylediginiz bir sey beni gercektende cok uzdu. Yorumunuza Turk insanini kattiniz. Ben Turk degilim ama Turk insanininda boyle oldugunu dusunmuyorum acikcasi. Benim arkadas cevremden tanidigim kadariyla Turk insanlari cok sevecen, misafirperver ve cana yakin insanlardir. Yani ben tanidigim kadariyla. Bence dizi hakkinda yorum yapib elestire bilirsiniz ama Turk insanlarini helede Turk bayanlarini yorumlariniza katmaniz gereksizdi. Sakin bana kirilmayin zaten sizi kirmak istemem ama bazen herkes karsisindaki insana saygi duymali. Neyse lafi fazla uzattim. Herkese saygilar.

    YanıtlaSil
  188. Yonetici bizim yeni yilimizi kutlamis. Ben kendi adima cok tesekkur ederim. Bizleri dusundugunuz icin.

    Yine yeni bir yil var kapimizda.
    2010 yilina gececegimiz su gunlerde istediginiz herseyin gerceklesmesi dilegiyle. Ve bu yilin sizler icin UNUTULMAZ dizisi gibi UNUTULMAZ olmasini dilerim. Ve ne cok boyle odullere layik oldugunuzu ve reytinglerin artmasi dilegiyle iyi seneler.

    (SAYGILAR)

    YanıtlaSil
  189. NE BUYUK A$KLER BITTI.
    BIR OMUR GECTI.
    AGLADI GONUL PES ETMEDI.
    BIR SANA YIKILDI.
    BIR BIR ICIMIN DAGLARI.
    ASI BA$IMIN BELASI SEVDIGIM.

    EDA & HARUN & YAGMUR MUTLU SON.

    YanıtlaSil
  190. Benden sonra yorumlara katilacak olan arkadaslar sizler iyi yorumlar. Herkese iyi aksamlar. Uyuyan tum UNUTULMAZ hayranlarinada iyi uykular tatli ruyalar. Yarin yorumlarda gorusuruz. SIZLERI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  191. çokgüzeldi bu bölüm dag evinde sanki evli gibilerdi ben beyendim soguk deyillerdi bence eda hala tedirgin olacak okadar naapsınkız kolay deyil herkesi karşısına almak eda harun bu bölüm söyleyi kurtulsunlar artık yeter

    YanıtlaSil
  192. HARUN SENİN İŞİN ZOR BU EDAYLA Bİ RAHAT RAHAT YAKLAŞMADI SANA ALLAHA ŞÜKÜR SEVDİYİNİ SÖYLEDİ BUDA BİŞİY BİZ SİZLERİ YAN YANA BİRBİRİNİZE YAKIN GÖRMEK İSTİYORUZ SİZİ SEVİYORUZ

    YanıtlaSil
  193. Unutulmazda bu bölüm kıyamet kopucak millet hazır olun

    YanıtlaSil
  194. herkese günaydın yorumlar güzelde meldaya biraz acıdıkdiye kızanlar olmuş ben sadece çok ağladı orda biraz üzüldüm yoksa eda,nın neler yaptıgını biliyorum eda azmı ağladı intahar etti melda ise eda benden aşkımı çaldı diyip duruyo yani herşeyin farkındayım EDA,HARUN DİYORUM.ULVİYE çok geçmiş olsun umarım iyi sindir bugün denk gelseydik sevinirdim yorumların güzel. EMİR yorumlara katılmiyosun işin yüzünden mi?

    YanıtlaSil
  195. merhaba unutulmaz severler bence 24. bölüm daha güzeldi daha duyguluydu en azından bu bölüm bir soğukluk vardı yani ne bileyim birbirini çok seven iki insan bebekleri.eda 24 bölümdür bizi ağlattığı yaşadıklarını harun ve bebeği için nelere katlandığını aşkını tolga ile olan yalan evliliğini anlatabilirdi duygular ilk bölümdeki gibi ifade edilebilmeliydi.harunda aşkını hastaneye 2. kez gidişini oan yaşadıklarını vs.bunlar konuşulmalıydı.merakla yeni bölümü bekliyoruz başarılar lütfen eda haruna olan o büyük aşkını göster

    YanıtlaSil
  196. harun telefonla konuşurken eda geliyo acaba meldanın oyunlarından birimi kötü bişey söylüyo haruna eda duyup
    sancı tutuyo yani benim düşüncem ama bilmiyorum fıregman farklı
    izlediyimizde bam başka bir bölüm oluyo

    YanıtlaSil
  197. sonra gene katılırım DENİZ,İDİL,ULVİYE,HATİCE ,AYŞE,EMİR HEPİNİZİN YORUMLARINI GÖRMEK İSTERİM ÇOK SEVİYORUM SİZİ herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  198. özlem yılmaza öpüşme sahneleri yazmayın bu kadar eğreti olabilir o kadar donuk oynuyor ki ben hiç o duygu yoğunluğunu alamadım kalkıp yatak sahneleri olsun demiyoruz ama bu kadar sahte yapmacık rol yapabilir insan

    YanıtlaSil
  199. bundan evvelki bölüm çok daha iyiydi serhan yavaş ne kadar çabalasada kurtaramadı çünkü lkarşısında don yağı biri oynuyor o kadar mükemmel bir atmosfer haruna bebeği demişin ama harunun karşısında donuk bir kadın o coşkuyu o sevgi yoğunluğunu veremediler hakikaten bunları hiç öpüştürmesinler öyle uzaktan uzağa baksınlar daha iyi ya daözlem yılmaz komedi dalında oynasın orada böyle yapmak zorunda olup ama yapamıyacağı beceremiyeceği roller olmaz en azından

    YanıtlaSil
  200. eda dizinin ilk bölümünde harunun peşinden ağvalara gitti onunla beraber oldu pek neşeli canlı kanlı kızdı sonra ablasının sevdiği adamdan çocuk doğurma konusunda cesaretli davrandı ama aynı kız şimdi karakter değişimine uğradı eda beni artık öyle çok sıkıyor ki bunalımlı halleri yetti artık

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler