28 Ocak 2010 Perşembe

Unutulmaz 29. bölümde çalan Şarkı- Senden Başka hayatım yok



Dizimizin 29. bölüm bitiminde bir şarkı çaldı sözleri ve şarkı çok güzeldi...Şarkı Unutulmaz Dizimin önceki müziklerinede imza atan Halil Kurt'a ait...Gerçekten çok güzel bir şarkı video slaytı sizlerle...



Aldım aşkımı düştüm yollara
Deli gibi keyfim yok…tesellim yok…yoruldum…
Geçecek gibi değil bu perişan halim
Anılarım yakamı bırakmıyor
Elimden gelen tek şey anılarla avunmak
O güzel yıllar bir daha yaşanmayacak
Senden başka hayatım yok
Güneş bile aydınlatmaz sabahımı
Dünya döner durur mevsimler geçer
Yine bitmez hüsranım…

Unutulmaz 29. bölümde çalan Şarkı Hakkında // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

unutulmaz 29. bölümde çalan müzik,Unutulmaz senden başka hayatım yok güneş bile aydınlatmaz sabahımı,unutulmaz dizisi 29. bölümde çalan şarkı,senden başka hayatım yok unutulmaz

Paylaş: Facebook Twitter Google+

56 yorum :

  1. ŞARKIYI ÇOK BEYENDİM TAMDA EDA İLE HARUNA YAKIŞACAK BİR ŞARKI ÖNCEKİ ŞARKILARDA SÜPERDİ BUDA SÜPER ŞARKIYI YAZANIN ELİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK,,,( HALİL KURT) TUNDA SESİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK KENDİ ADIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ,,,,HERKESE İYİ YORUMLAR VE İYİ GECELER..

    YanıtlaSil
  2. KIRACIN ŞARKISINIDA UNUTMAMAK LAZIM ODA ÇOK GÜZELDİ KIRAÇDA GÜZEL SÖYLEDİ O ŞARKIDA DİZİYE ÇOK UYDU KIRACIN DA SESİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK BU ARADA BÖLÜM YORUMLARINI BURAYAMI YAZACAĞIZ YOKSA AYRI Bİ BÖLÜM AÇACAKMISINIZ BEN YAZANA KADAR BELKİDE AÇMIŞSINIZDIR,,, İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  3. yeni şarkıyı çok beyendim halil kurt çok güzel yorumlamış teşekkürler kırac şarkıları çok yakışıyo diziye yine olsun isteriz tekrar teşekkürler HATİCE

    YanıtlaSil
  4. BURAYA ŞARKIYA YORUMLAR GELSİN BÖLÜM YORUMLARI ÜSTTE

    YanıtlaSil
  5. ÇOK BEYENDİM BU ŞARKIYI YAKIŞMIŞ EDA HARUNA HALİL KURTTA TEŞEKKÜRLER BAŞARILAR KIRAÇ ŞARKISI ÇOK GÜZEL KIRACA SEVGİLER

    YanıtlaSil
  6. Aldım aşkımı düştüm yollara
    Deli gibi keyfim yok...tesellim yok...YORULDUM..
    Geçeçek gibi deyil bu perişan halim,
    Anılarım yakamı bırakmıyor,
    Elimden gelen tek şey anılarla avunmak,
    O güzel yılar birdaha yaşanmayacak,
    Senden başka hayatım yok,
    Güneş bile aydınlatmaz sabahımı,
    Dünya döner, durur ,mevsimler geçer,
    Yine bitmez hüsranım...

    YanıtlaSil
  7. Bugün yıkığım biliyor musun ?
    Ezginim,çaresizim, umutsuzum;
    Bırakma beni! insanlar kötü,
    Bırakma beni korkuyorum!..
    Bir deli otlar büyüyor içimde,
    Sançılıyım ,yorgunum ,kederliyim,
    Bu halini sevdim gitme kal,
    Çamurlar ,çirkefler içindeyim,
    Bırakma beni! insanlar kötü,
    Bırakma beni korkuyorum!
    Bir dayak yemiş adamım şimdi,
    Bezginim,kararsızım ,yılgınım,
    Aı götür beni !o kayıp gecelere,
    Yeter ikimize yalnızlıgım,
    Bırakma beni! insanlar kötü,
    Bırakma beni, korkuyorum...

    YanıtlaSil
  8. İki şarkıyıda çok beyendim ! Halil Kurt güzel yorumlamış! emeyine yüreyine sağlık...Kıraç şarkıları çok güzel Eda Harun sahneleriyle dahada güzelleşiyor .Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Şarkılar çok güzeldi halil kurt teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. bırakma beni insanlar kötü ve senden başka hayatım yok çok güzel şarkılardı beyendim herzaman olsun dizide bu şarkılar sagolun

    YanıtlaSil
  11. bırakma beni çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  12. KIZLAR NE OLCAK SİZCE 30. BÖLÜMDE BİR FİKRİ OLAN VAR MI??? BEN GÖZDE

    YanıtlaSil
  13. halil kurt ağzına sağlık çok güzel bi şarkı ve kıracın şarkısını biliyordum yıkık şarkısı da süper

    YanıtlaSil
  14. diziye şarkılar nasıl yakişmiş bayıldım yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  15. insanın aşik olası geldi bu şarkılarla ya süper süper halil kurt çok yakışıklısın sesinde güzel allah yolunu açık etsin

    YanıtlaSil
  16. süper bir şarkı olmuş unutulmaz dizisine çok yakışmış

    YanıtlaSil
  17. bu bölümde sarkılar güzeldi kıraççın ve halil kurtun ağzına sağlık

    YanıtlaSil
  18. bu şarkılara_ hayran _kaldım_

    YanıtlaSil
  19. her haliyle süper bi paRÇA ilk parçada öleydi

    YanıtlaSil
  20. EE ask bu denli guzel yansitilinca muziklerle daha guzel tamamlaniyor.Kiracin ve Halil kurtun yorumlarida ayri bir guzellik katmis bu yarali asiklarin askina canim.

    YanıtlaSil
  21. süpersin halil kurt

    YanıtlaSil
  22. bu şarkıyı nsl indirebilirim acaba lütfen acil bende unutulmaz dizisi müdavinlerindenim dün ağlayarak izledim resmen artık kavuşmalarını istiyorum çok üzülüyorum bu şarkıyı nsl indirebilirim...

    YanıtlaSil
  23. Bence dizimizin bir albümü olmalı artık.

    YanıtlaSil
  24. BENCE MELDA HAMİLE OLDUĞUNU SÖYLEYECEK EVLENME KARARI ALCAKLAR OLMASI GEREKENDE BU O ZAMAN EDA ABLASINA NE KADAR ACI ÇEKTİRDİĞİNİ ANLAR BELKİ AMA SANMIYORUM ÇÜNKÜ O ÇOK BENCİL BİR KADIN

    YanıtlaSil
  25. İYCESACMALADINIZ NEBİCİM DİZİ KİMİNELİKİMİNCEBİNDE BUKADARDA OLMAZMELDAYI DİZİDENÇIKARIN DAHAGÜZEL OLACAK BENCE

    YanıtlaSil
  26. EDAYIBUKADAR AGLATMAZA GEREKYOK HARUNLABİRLEŞSİN BUNUYAZAN NEBİÇİM YAZDI

    YanıtlaSil
  27. NEKADAR KÖTÜSÜNÜZ EDAAGLAMASIN

    YanıtlaSil
  28. ARKADAŞLAR BÖLÜM YORUMLARI DİYER BÖLÜME BURAYA ŞARKILARIN YORUMLARI

    YanıtlaSil
  29. fragmanı gördükten sonra bu kadar büyük bir aşkın bşka bir kadınla evllilikle sonuçlanmamalı ortada hamile yalanı olsa bile ne olur senarist başka bir konu bulsun dizinin tadını bozmayın çünkü bu dizi aşklarıyla çok güzel ve temiz yıllardan snra bizi televizyona kilitledi SerHan YavaŞa Da filmdeki karakteri için tebrik eder çok gerçekçi oynadığı içinde teşekkür ederizz harun eda bize aşkın güzelliği ve sıcaklığını hatırlattı ekranların 1 numara dizisi UnUtUlmaZ çarşamba gününü sabırsızlıla bekliyoruz(reYYaN)

    YanıtlaSil
  30. bu dizinin müziklerinin klibi olmalı diğer dizilerin var niye kimse bir şey yapmıyor bu konuda

    YanıtlaSil
  31. MELDANIN HAMİLE OLDUĞUNU HARUNA SÖYLÜYOR MELDANIN ARKADAŞI BU KADAR OLMAZ ŞLLE DİZİYİ BOZACAKSINIZ EDAYI HARUNU AYIRACAKSINIZ İYİCE SAÇMALADINIZ HARUN HEMEN ÖĞRENSİN MELDANIN YALAN HAMİLE YALANINI İNANMASIN MELDA HARUNA YOK ÖYLE BİŞEY DESİN BUKADAR OLMAZ YA NE KADAR KÖTÜSÜN MELDA YALANCISIN HAMİLEYİM DİYOSUN BİDE ARKADAŞINA DEDİRTİYOSUN TUUUU SANA

    YanıtlaSil
  32. halen buna aşk demeyin arkadaşlar tamam bu bir dizi bizlerde burda düşman değiliz ama şöyle bir düşünün kendinizi edanın yerine koyun ailenize size emek verenlere bunu gerçekten yaparmıydınız bukadar bencil olurmuydunuz ve tertemiz bir duygu olan aşk ı böyle bişeye katmayın bu aşk değil olamaz o zaman şimdide nisa ve batu aşkkı diyin ama onlarda kardeş çıkarmış eee aşk dediniz ya buna evlenip mutlumu olsunlar eda baştan yanlış yaptı hemen tatilde aşık oldum deyip harunla beraber oldu varmı böyle ailesinin gururuyla oynayanlar ve bunun arkasına aşk deyip saklaananlar hayır sakın olmasın ben izlerken çok üzülüyorum sanki dizi değil gerçekmiş gibi hepsinin yerine ayrı ayrı koyuyorum kendimi her yolun sonu batık bu dizinin sonunda ne olacak bilemiyorum ama eda ve harun birleşirse gelecektekki nesillere kötü örnek olacak malesef neyse sakın bana kırılmayın ama eda yı hiç sevmiyorum tolgaya meldaya ve batuya çok üzülüyorum yazık onlara kurbanlar resmen kukla gibi harun ve eda onlarla oynuyor ve buna aşk diyorlar

    YanıtlaSil
  33. ne aşkı lütfen bu kadar çirkinlige aşk demeyin eda kadar bencile düşüncesize ahlak dışı hareketlerine yalandan ağlamasına prim vermeyin az önce melda hakkında bir yorum okudum diziden çıkarılsın bu kadarda olmaz yani meldayı o hale kim getirdi sormak istiyorum eda yılanı o kesinlikle mutlu olmayı haketmiyor meldayı ne hale getirdi ahlaksız eda gibi kardeşi allah kimsenin başına vermesin

    YanıtlaSil
  34. bence bu dizinin adı unutulmaz değil UTANMAZLAR olmalıydı. dizi oyuncularını çok seviyorum zaten o yüzden seyrediyordum ama bu seneristler edep kurallarını fazlasıyla aşmış tam herşey düzeliyor derken bir şey çıkarıyorlar. tamam dizinin reytingini artırmak için gerekli tıpkı brezilya dizileri gibi :) ama bu reyting iki kız kardeşin aynı kişiye aşktan öteye varan tutkuları üzerinden olmamalıydı.

    YanıtlaSil
  35. meldayı da eda yı da o haller sokanlar dizinin seranistleri biraz gerçekçi olun arkadaşlar. boyle bir dizi konusu olamaz . gerçek hayatta boyle olmuyor. eniştesini kardeşinin elinden alan var ama enişte bir abla bir kardeş arasında gidip gelmiyor.yani demek istediğim harun karekteri edanın durumunu öğrendikten sonra edayı sahiplenip meldadan vazgeçmesi ona herşeyi anlatması gerekiyordu. bunlar iki kardeş arkadaş değil böyle bir ahlaksız dizi konusu olamaz. hayatta insanın başına herşey gelebilir ama bu kadar çelişki bir arada olamaz.bu iyi bir aile dizisi değil. karmaşık ilişkilere alışık olanlara göre kusura bakmayın sert yorum yapmamaya dikkat ettim ama seneryo bu ile pembe tablo çizmek mümkün değil. böyle bir pembe tabloyu görebilenlere de şaşarım.

    YanıtlaSil
  36. ____Kusura bakma biz burada pembe bir tablo çizmiyoruz sadece dizi hakkında konuşuyoruz düşündüklerimizi sölüyoruz ama çirkin kelimeler kullanan arkadasları kınıyorum.ne kadar dizi hakkında konuşsakta sonuçta böle konuşmaları gerekmez.Bu bir dizi ve bizde bu dizinin seyircileriyiz biz diziyi nasıl görmek istersek öyle görürüz ama bu dizinin senaryosunu veya konusunu değiştirmez...____

    YanıtlaSil
  37. çok güzel bir dizi oyuncularıda mükemmel başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  38. Gerçekten harika bir şarkı Halil Kurt ağzına sağlık Allah yolunu açık etsin...

    YanıtlaSil
  39. NE DİYOSUNUZ YA EDA ENİŞTESİ OLDUĞUNU BİLMEDEN AŞIK OLDU GELECEK NESİLLERE KÖTÜ ÖRNEK OLACAK DİYE BİŞEY YOK NESİLLER DİZİYLE Mİ ÖRNEK ALACAK AKLI BAŞINDA OLAN YAPMAZ ONLARIN SADECE KADER ALLAH BÖYLE KADER KİMSEYE YAZMASIN BU SADECE DİZİ VE MUTLULUĞU HAKEDEN İSE EDA VE HARUN NESİL LLER DİZİLERİ Mİ ÖRNEK ALACAK AKLINI BAŞINA ALIR KİMSEYİ İYİCE TANIMADAN EDA GİBİ BİRLİKTE OLMAZ EDANIN Kİ SADECE AŞK VE KADERRRR

    YanıtlaSil
  40. DEMEKKİ SEN DİZİYİ DÜZGÜN İZLEMİYOSUN YALANCILIK YAPAN BİRİ VARSA ODA MELDA EDA DEĞİL HAMİLE YALANININ UYDURMASI VE HARUNUN EDAYI SEVDİĞİNİ BİLE BİLE GURURSUZCA DAVRANMASI EDAYLA HARUNU BİLDİĞİ HALDE BUNU BİLMEMEZLİKTEN GELİP YALANLAR ARKASINA SIĞINIYOR YALANCI OLAN SAHTE OLAN EDA ANLADIN MI

    YanıtlaSil
  41. BENCE ADSIZ ARKADAŞIM SANA KATILIYORUM EDA GERÇEKÇİ AMA MELDA YALACI EDANIN GÖZ YAŞLARI GERÇEK MELDANIN Kİ İSE KURNAZCA OYUN OYNUYOR EDA KADAR MELDAYI SEVEMEZ KATILIYORUM ARKADAŞIM SÖZLERİNE

    YanıtlaSil
  42. harka bi şrkı ağzna salk halil kurt.bu arada albüm çabk çıksn nolr almak içn sabrsızlnıyorm!!!

    YanıtlaSil
  43. ülkemizde malesef dizi içerikleri birbini aldatmadan öteye gitmiyor toplumsal ahlaki değerlerimiz çökertiliyor birileri buna dur demeli bu dizide de kardeş kardeşi aldatıyor bu kadarıda olmaz

    YanıtlaSil
  44. bence de bu sadece kader ama ne yapsınlar aşık oldular bi kere ayrı kalamazlar ki

    YanıtlaSil
  45. melda harika bir kadın.
    eda son fragmandaki elbisesiyle güzel olduğunu mu sanıyor???
    EDA MARUL GİBİ OLMUŞ :DDDDD

    ahlaksız...

    YanıtlaSil
  46. eda ile harun artık bir arada olsun arkadaşa cvp veriyorum hadi ordan melda bi kere yaşlı duruyor harunu eda tamamlıyor hem son bölümde mükemmeldi sendemi kıskandın melda gibi galiba senin fizik biraz bozuk meldaya benziyor yoksa yanağının biri diğerinden küçük mü

    YanıtlaSil
  47. Halil Kutu tebrik ediyorum sarki super olmus cok begendim bende arkadaslarim gib. Eda ve Harun askini anlatan boyle guzel sarki yatiklari icin emegi kecen herkese tesekkur ederiz. SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  48. tam Edave Haruna göre bir şarkı halil kurtun ağzına yüreğine sağlık kendi adıma çok teşekkür ederim. bu arada unutulmaz dizisi oyuncularını çok seviyoru iyiki yapmışlar böyle bir dizi her çarşamba izliyoruz

    YanıtlaSil
  49. serhan yavaş ve özlem yılmaz çok seviyom

    YanıtlaSil
  50. edayla harun birlikte olsun artık

    YanıtlaSil
  51. unutlmaz dizisinin fanatyiyim fakat bu son bölüm tam bir hayal kırıklığı dizinin cezb edici yanı harunla edanın aşkı onların kavuşma mücadelisi vermr yerine meldayla harunun nikahları oluyor eyer bu nikah olursa dizinin hiç anlamı kalmaz bu benim değil bütün unutulmaz hayranlarının fikri belki ilerdeki bölümlerde edayı öldürür bebeyide meladya verilir işte ozaman bu diziyi seyretiğime pişman olurum zaten kimse seyir etmez senaristler bu yorumları okumuyormu edayla harunu kavüşturun

    YanıtlaSil
  52. ya hepiniz sacmalamayin melda seni bogucam mikrop sevenlerin arasina girme ben gulbahar harun eda mutlu olmali

    YanıtlaSil
  53. bence eda ve harun kavuşmalı.az önce bi yorum okudum da bence asıl yılan melda onun sevgiside herşeyi yalan sırf meldaya acı çektirmek amacı çok bencil.sonuçta onlar birbirlerinden habersiz sevdi nerden bilebirlerdi ablasıyla böyle bişey olacağını ama harun edayla onları yaşadıktan sonra melda ile öyle bişeye başlaması çok yanlıştı orada harun hatalı.onların aşkı çok büyük ve gerçek bir an önce kavuşmalılar.hiç kaçırmıyorm çrşamba akşamlarını zor bekliyorm yha

    YanıtlaSil
  54. bu bölüm çok kötü yaa eda ölüyo olamaaaz

    YanıtlaSil
  55. eda senin için hayatımı bile veririm lütfen harun nereye derse oraya git

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler