9 Aralık 2009 Çarşamba

Unutulmaz dizisi 24. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz


Unutulmaz'ın heyecan dolu 24. bölümü 16 Aralık Çarşamba günü saat 22:20'de atv ekranlarında olacaktır...

Sitemize eklenmesini istediğiniz konular,resimler,dizi müzikLeri & siLinmesini istediğiniz uygunsuz yorumlar ve Şikayetleriniz için bir adres aLdık kendimize...

unutulmazdizisi@msn.com adresini ekleyerek bizlerle iletişime geçebilirsiniz...


Fragman sizlerle...




Unutulmaz dizisi 24. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

927 yorum :

  1. UNUTULMAZ HAYRANLARI İYİ YORUMLAR.

    YanıtlaSil
  2. İYİ Akşamlar Arkadaşlar daha dizi bitmeden yorum yapim dedim bence eda son anda atlıyacak tekneden yada o teknede değil o teknedeymiş gibi gösteriyorlar bize melda ise annesigile edanın tolgadan ayrılacağını söylediki tolgadan ayrılamasın diye yakında bebek haberini duyarız.AYŞE.

    YanıtlaSil
  3. çok heyecanlı bir bölümdü bencede eda başka teknede ölmedi

    YanıtlaSil
  4. fragmanıda vermediler delirdim

    YanıtlaSil
  5. Frakman verilmedimi izleyen varsa anlatsın.lütfen

    YanıtlaSil
  6. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. Unutulmaz hayranları sevgiler ,iyi geceler.
    Çok etkileyici bir bölümdü,emeyi geçenlerin,eline yüreyine saglık

    YanıtlaSil
  8. süper lütfen yayından kaldırmayın unutulmazı

    YanıtlaSil
  9. sizce batunun kardeşi kim

    YanıtlaSil
  10. unulmaz dizisi kalkarsa yayindan atv ye ömür boyu daha bakmam

    YanıtlaSil
  11. nasıl bir aşk bu????????BAYILDIM BİTTİM

    YanıtlaSil
  12. gercekten harika bir aşk bende bayıldım bittim

    YanıtlaSil
  13. uf yaaaaaa mideme kıraplar girdi.eda ölmemeli.bu dizi yoksa bitiyormu:(

    YanıtlaSil
  14. lütfen dizi yayından kaldırmayın eşim ve ben çok üzülürüz.

    YanıtlaSil
  15. meraktan ölücem insallah eda ölmemiştir

    YanıtlaSil
  16. arkadaslar size kötü haberim var 24.bölümün yeni fragmanini gördüm ve malesef eda o teknede bebegiyle can veriyor.

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar hayır frakman hazır deyil hazır olunca koyacaklar Cem bey acıkladı.Ayrıca Eda'nın öldüyü felan yok.

    YanıtlaSil
  18. cem bey kim ya o nerden biliyor

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar eda öldümü simdi dogru söyleyin yoksa dizi biter

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar hatırlayanlar varsa ,daha önce dediklerim gecerli 24.çü bölüm için üzülmeyin rahat uyuyun!.

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar Cem baydur site ve diziyle alakalı biri Eda ölmedi...

    YanıtlaSil
  22. deniz hanim size soruyorum cem bey kim aciklama yapti diyon bizi aydinlat rahat uyuyalim yaw.eda teknede öldümü simdi

    YanıtlaSil
  23. bencede eda ölmedi ölemez yoksa dizi biter konunun da bi anlamı kalmaz sonra kim izler diziyi bu arada batunun kardeşi NİSA öyle düşünüyorum SEMRA

    YanıtlaSil
  24. Denizcim çok sagol ya sende olmasan uyku yoktu bize teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. ee şimdi fragmanı ne zaman koyacaklar....arkadasım burda meraktan delirdide...

    YanıtlaSil
  26. arkadaslar eda öldü magazin programinda haldun bey acikladi dizinin yapimcisi. ve bu dizi yayindan kaldirilacak oldugu icin artik dizinin sonu geldi. eda malesef öldü sira harun ve babasina geldi

    YanıtlaSil
  27. Merak etmeyin! Harun şimdi üzülecek ama sonra çok sevinecek
    Süper sahneler gelecek göreceyiz .Şimdilik benden bukadar iyi geceler herkese.

    YanıtlaSil
  28. eda ölmesin,ölürsede bidaha bende izlemem

    YanıtlaSil
  29. ben denizi yorumlardan takib ediyorum dedikler cıkıyo merak etmeyin yalan haberlere inanmayın eda ölmez.

    YanıtlaSil
  30. ya kım dogru ya cıldıracam emın olan adam gıbı solesın 2 kısıde ıkı farklın seyden nasıl emın olabılır anlamadım bırınız fılm bıtıo oldu eda dıo bırı hayır rahat uyuyun dıyor dogru bılen yazsın alay kosesımı burası..

    YanıtlaSil
  31. süüüüüüüper

    YanıtlaSil
  32. ya hadı ya.denızz hanım sıze guvenmek ıstıyorumm..nerden bu kadar emınsınız

    YanıtlaSil
  33. kardesım ne superrr

    YanıtlaSil
  34. eda ölemez....sakin ha

    YanıtlaSil
  35. denız hanım bunu acıklamadan uyuyamazsınız lutfenn ya oldumu eda..

    YanıtlaSil
  36. adanin ölmeyecegi..süüüüüüüüper

    YanıtlaSil
  37. bencede süper ozamannn ama nasıl emın olacaz kı bundann

    YanıtlaSil
  38. bu dizi cok harika ...lütfen bitirmeyin

    YanıtlaSil
  39. size dıorummm nereden emınsınızzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  40. serhan yavasín dizileri harika sonla biter

    YanıtlaSil
  41. rahat uyuyabılırıs ozaman olemı

    YanıtlaSil
  42. Harunu öyle üzgün görmek canımı çok sıktı sanki onunla beraber o olayı yaşamış gibiyim edam canım benim ya çekmediği sıkıntı kalmadı ama hayır daha çekeceği var ablasından baksanıza ince ince kuruyor planları biri çıksında kurtarsın edayı yoksa melda elimde kalacak batuya gelince benimde annemi babamı gözümün önünde öldürseler o insanları bir kaşık suda boğardım ama bi durum var bu harunun suçu değil babasının suçu yada batunun babasıyla annesini feyyaz bey öldürtmedi batu feyyaz beyin öldürttüğünü sanıyor edaya gelince edanın annesi girerse devreye eda annesi gili üzmemek için devam eder evlilik oyununa burdan senaristlere sesleniyorum lütfen sizden rica ediyorum edanın üzerine bu kadar yük vermeyin taş olsaydı çatlardı şimdiye kadar onun üzüldüğünü görünce kalbimiz dayanmıyor eda ile harunun mutlu olduğu günleri görelim artık lütfen Aklıma gelmişken fragmanı niye koymadınız daha heyecanlı olsun diyemi ,EDA İLE HARUNU ÇOK SEVİYORUM ,Herkese iyi yorumlar.AYŞE.

    YanıtlaSil
  43. bence tolga babasini kabullenecek ve edada tolgayla evlilik oyununu devam edecek ve harun daha beklemek zorunda askini......

    YanıtlaSil
  44. ...cünki aski kardesiyle evli...

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar bende denizi biliyorum önceden söylemiştiki 24.çü bölümde eda harunu yanyana görücez eda bebeyi söyleyecek .önceki dedikleride cıkıyodu ben güveniyorum sabahları katılıyo yorumlara
    ozaman yine sorucam kendisine.

    YanıtlaSil
  46. lütfen serhan yavasin ´´yemin´´ dizisi gibi mutlu sonla bitsin SEVENLER KAVUSSUNLAR lütfen

    YanıtlaSil
  47. bence eda baska teknede senaristler heycan olsu diye öyle gibi bir süs verdiler...bak göreceksiniz

    YanıtlaSil
  48. Deniz arkadaş teşekkürler.başka yerlerdede gördüm dediklerin dogru.

    YanıtlaSil
  49. bencedeartık kavussunlar uyku falan kalmadı bende

    YanıtlaSil
  50. deniz seni cok sevdim.saol yorumların ıcın ınsalah dogru soluyosundur..baska gelişme olursa soleyınnnn lutfenn

    YanıtlaSil
  51. onların kavusmasını cooooooook ıstıyrm melda cıksın aradan cok tatlısn harun bı asıgında benım

    YanıtlaSil
  52. ya nolur yenı fregman ıstıyorm meraktan oluyorum

    YanıtlaSil
  53. ya nasil bir oyunculuk böyle bu harun esti kavurdu süper preformans.serhan bey tebrikler.sanki bu bölüm harunun bölümüydü.ehhhhh birazda melda harun bölümü oldu en cok ikisini izledik.ins, önümüzdeki bölümde harun eda olur....beraber olmasalarda ikisini sevkle izliyorum.hem ben umudumu kestim onlar artik zor beraber olur anca dizinin finalinde......malesefffffff

    YanıtlaSil
  54. beraber olmasada harunla eda oooo bakismalari birbirine cok güzel.....harunun edaya bakislari insana yetiyo.bebek olayindan tik yok bu gidiste daha 20.bölüm bekliycez.....keske fazla uzatmasalardi.herkes ögrendi bi harun kaldi.....oda bu gidiste zor......

    YanıtlaSil
  55. Galiba Harun'u kuccuk kiz kardesi Batunun essas kiz kardesidir.

    YanıtlaSil
  56. of ya hani fragman yok bende bakmam unutulmaz biterse atv ye bakmam bir daha.hem bitecegnide sanmam bu kadar sorun içinde sorun varken. daha çok uzun ömürlü bence. hiç bitmesin eda harun birleşsin ve hayata karşı düşüncelere karşı mücadelenizi görmek istiyoruz. gel çarşamba.

    YanıtlaSil
  57. bir sürü ıvır zıvır filmler kaç bölüm sürerken unutulmazın hemde böyle sevilirken bitecene inanmıyorum. nerden duyuyorsunuz anlamıyorum böyle haberleri duyunca moralim bozuluyor.UNUTULMAZ HİÇ HİÇ BİTMESİN.

    YanıtlaSil
  58. arkadaşlar,26.bölüm kritik.... dizi bitedebilir,devam da edebilir...patlama sahnesi düğüm gibi...mutlu son veya hazin bir son...senaristler diziyi çok zorladılar...bitecekse bari mutlu sonla bitsin.

    YanıtlaSil
  59. günaydın arkadaşlar ben dünden beri yorumlara bakmamıştım şimdi baktım gerçekten anlam veremedim BANU sen şimdi sevgiden anladıgınımı söyleyeceksin bir kere savundugun insana bak harun eda diyor melda utanmadan onu öpüyor sen bi başını yastıga koy düşünnnnnn adam senin kardeşinin ismini sayıklıyo sen kalkıp onunla yatma süsünü veriyosun sevgi bumu aşk yok harunsadece meldaya acıyo sen sevdiyin insandan aşkmı beklersin yoksa sana acımasınımı ben ve arkadaşlarım aşk diyoruz sen hiş cevap verme sen sana acınmasını istiyosun AŞKTAN ANLADIGINI DA SANMAM YOKSA DENİZ GİBİ DUYGULU Bİ ARKADAŞA SEVGİDEN ANLAMAZ DEMEZDİN UKALALIK GÜZEL BİŞEYSE DEVAM ET AMA BİZDEN UZAKTA

    YanıtlaSil
  60. dizimiz bu bölüm güzeldi harunun aglaması beni çok üzdü sevgisini çok belli ediyor yani çok inandırıcı deniz senin tüyolarından olmasa ben ne yapardım bilmem sonuçta bomba patladı ve fıregman yoktu umarım en kısa zamanda veririler

    YanıtlaSil
  61. Günaydın çok şaşırdım ya ben şimdi bir iki yorum vardır dedim 60şı gecilmiş Deniz sayfayı sallamışsınız .unutulmaz hayranlarına yakışır tam destek diziye bende inanmıyorum edanın öldüyüne.

    YanıtlaSil
  62. gunaydin unutulmaz hayranlari ben aynur yunanistandan yaziyorum atv yetkililerine sesleniyorum lutfen dizimizi bitirmeyin burada cok buyuk bir kitle izliyor unutulmazi ben deniz arkadasin sozlerine guveniyorum.

    YanıtlaSil
  63. bir arkadaşım öbür sayfada bana bi soru sormuşsun ben görmediyim için yorum yazmadım yoksa ismini yazıp yazmadıgından deyil herkesin kendi tercihi eyer bilmeden seni özdüysem özür dilerim gerçekten görmedim

    YanıtlaSil
  64. Gunaydin Unutulmaz hayranlari. Dun gece dizi yine cok heyecanliydi. Arkadaslar ben duyduguma gore dizi 39 bolummus. Gonul ister daha cok olsun ama. Bide Eda olmus gibi konusmayin nolur. Ne Edaya nede Yagmur bebege bisey olmayacak. Boyle soyleyip hem kendinizi hem de bizi uzmeyin. Dun en duygulandigim sahne Eda ve Harunun konusma sahnesi oldu. Bide tabi Harunun yere yigilib aglamasi beni mahfetti. Arkadaslar Harun hani yere yigilib agliyodu ya bence Eda arkadan Haruna seslenip onun yanina gelecek. Sizcede guzel olmazmi ya benim dusuncem bu yonde. Meldaya gelince nasilda oyunlarina devam ediyor. Ya hani dun gece Melda Gulayla konusuyodu ya Eda benim kardesim bunu bana nasil yapdi diye. Iste bana ihanet etti. Peki Melda hic kendisine bunu sordumu. Peki ben naptim bende kardesime ihanet ettim. Ya Eda Harunu ablasinin sevdigi adam oldugunu bilmeyerek onunla birlikte oldu. Peki Melda napdi kardesinin onu sevdigini hatta Harununda onu sevdigini bile-bile onunla birlikte oldu. Hos bunada inanmiyorum ama. Buda Meldanin oyunlarindan biri. Hersey gibi bu da bi yalan. bide ayagini incitmis gibi yapmiyormu deli oluyorum. allahdan kuzenim yanimdaydi yoksa sinirimden televizyona bardak firlatacakdim. Kuzenim zor aldi elimden. Bu kadarda kurursuzluk olmaz ki. Fragmanida vermediler simdi bu yurek carsanbaya kadar nasil sabir edicek. Off neyse ya umutsuzluk yok hersey cok guzel olucak. DENIZIMIN dedigi gibi.

    YanıtlaSil
  65. Günaydın bi girmedim neler olmuş neler .Ben cok beyendim bu bölümü gercektende güzeldi harun nasıl agladı öyle kıyamam
    burda biri eda öldü haberleri vermiş ama Deniz zamanında gelmiş müdale etmiş tabi sayfa taban yapmışgece kacırdım keşke dizi bitince uyumasaydım.Çigdem canım burdamısın.

    YanıtlaSil
  66. bence unutulmaz bir aşk zevkle izliyorum

    YanıtlaSil
  67. ne olur eda ile harun kavuşşun artık

    YanıtlaSil
  68. Çigdem yoksun galiba bahsettiyin kişinin yorumunu bende gördüm canım evet saygısızlık yapmış sizlere ama üçünüzde vermişsiniz cevabını bidaha sizi karıştırmaz herhalde bu meldacılar meldanın huyunu almışlar .keşke denizin özeline girmeseydi elime verseler varya onuşimdi neyse.Ulvıyye merhaba

    YanıtlaSil
  69. bence eda başka teknede ölmüş olamaz

    YanıtlaSil
  70. bance batunun kardeşi harunun küçük kız kardeşiii

    YanıtlaSil
  71. Eda başka teknede bence herkeste öyle düşünüyo zaten daha dur hemen öldürürlermi daha cektirecekler kıza meldanın hamileyim demesini duymadı daha ah edamya canım benim ya bide bu kızı niye koştururlar bu kadar kız hamile ya .

    YanıtlaSil
  72. Arkadaşlar bana müsade arkadaşlarımda cıkmış yine yazarım iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  73. HARUN; SENI SEVIYORUM YALAN SOYLEYEMEM,
    UNUTULMAZ ANLARI KALBIMDEN SILEMEM,
    NE YAPSAMDA BA$KASINI SEVEMEM.

    EDA; CANIMDAKI HER HEVES HAYALINLE DEMLENSIN,
    BIRAK YARALI KALBIM VARLIGINLA RENKLENSIN,
    SEN BENIM KALBIMDE YA$ADIKCA OZELSIN.

    Ben senarist olsam EDA VE HARUN A$KINI su sozlerle suslerdim. Bunu dun gece yazdim ve sizlerle paylasmak istedim umarim begenirsiniz.

    YanıtlaSil
  74. bölüm cok güzeldi biz elimizden geleni yapıyoruz dizi için geceden beri bu kadar katılım var sizde lütfen dizimizi bitirmeyin

    YanıtlaSil
  75. dizinin biteceği de nereden çıktı ben sürekli resmi sitede dolaşıyorum öyle bir haber yok zaten neden bitirsinler ki kasaba bitmiyorda unutulmaz mı bitecek

    YanıtlaSil
  76. evet arkadaşlar atv nin her sezon oldugu gibi bir kaç diziyi yayından kaldırıyor buna da ilk olarak kış masalı adlı dizi eklendi henüz unutulmaz bitermi yayından kalkar gibi hiç söylenti yok ama ben yine de sizlerle paylaşmak istedim bunun olmaması içinunutulmazı daha fazla izlemeli ve takip etmeliyiz yayından kalkarsa atv ye birdaha bakmam inşh eda ölmemiştir bencede eda ya başka teknede yada tekneden atladı canım ya harunu çok üzüldüm batu ile meldayı bogasım geldi

    YanıtlaSil
  77. Bu diziyi seyredenler ve edayi sevenler hepiniz gerizekalisiniz ve kahpesiniz anladinizmi. Gerizekalilarrrrrrrrrrrrrrrr.

    YanıtlaSil
  78. eda ölmedi bence harun tekneye gidip onu kurtarmaya çalışacak ve o sırada yaralana bilir.böylece edanın aklı başına gelecek ve yağmur bebeği söyleyecek ama bu mutluluk ne kadar sürer melda cadısı varken bilemem

    YanıtlaSil
  79. o küfürleri eden genç sana söylüyorum ağzını topla demokratik bir ülkede yaşıyoruz herkes istediğini seyreder sen seyretmiyorsun da bu sitede ne işin var

    YanıtlaSil
  80. Arkadasim lutfen terbiyemizi bozmayalim nedemek bu ya. Buraya yorum yapan arkadaslarimizin cogu calisiyor coguda universte ogrencisi. Bu soyledikleriniz hicbir insan evladinin agzina yakismaz. Siz nasil boyle sozleri agziniza aliyorsunuz inanamiyorum ya. gerizekali nedemek ya. Gerizekali olsak boyle guzel yorumlar yapmayiz dimi. Lutfen dogru-duzgun yorum yapmayacaksinizsa o zaman bu siteye hic girmeyin. Umarim ne demek istedigimi anlamissinizdir.

    YanıtlaSil
  81. site yöneticilerine sesleniyorum lütfen şu küfürlü metni silin

    YanıtlaSil
  82. Sinirlenme ulviye abla. Ne dedigini bilmiyor herhalde o arkadas. Terbiyesiz iste nolucak. Cok guzel verdin agzinin payini ama saol.

    YanıtlaSil
  83. böyle dizimi olur nerde saçma sapan şeyler varsa bu dizide nerde boş iş kendini bilmeyen varsada bu diziyi izliyor çogunlukla KIZLAR İZLİYOR

    YanıtlaSil
  84. kardeş diziyi takip etmeyen yorumda yapmasın lütfen boş yere sayfa doldurmayalım

    YanıtlaSil
  85. acaba harundaki aşkı kıskanıyor olabilir miyiz

    YanıtlaSil
  86. 23. bölümü ne zaman siteye koyacaklar acaba

    YanıtlaSil
  87. Günaydın ,Unutulmaz hayranları sevgiler.
    Arkadaşlar gece benden sonra sorularınz devam etmiş ama ben sorularınızı yanıtlayıp cıktım.Eda ölmüyo tabiki dediklerimin arkasındayım ,daha önce söylediklerim gecerli Çigdem teşekkürler.Ulvıyye yazdıgın sözler güzel.

    YanıtlaSil
  88. o küpürlü lapı sana geri iya de ediyorum o küpür ancak senin gibi kendini bilmezler küstah ve okadar da termiyesizsin sana mı soracaz neyi izleyecegimizi vet edayı seviyoruz

    YanıtlaSil
  89. Böyle bi sayfaya karşındaki insanları kim olduklarını bilmeden böyle sözler yazman senin zekanı ortaya koyuyor zaten söz söylemeye ne hacet sana terbiyesizlik önce beynine sonra yüreyine en sonda eline hükm etmiş yazık sana.

    YanıtlaSil
  90. Deniz arkadaşım sabahtan beri bekliyorum gelmeni arkadaşıım eda ölmüyo diymi nasıl olacak şimdi

    YanıtlaSil
  91. Naber Deniz ya canim seni beklettigim icin ozur dilerim bi turlu giremiyordum. Cok guzel cevap vermissin saol bitanem.

    YanıtlaSil
  92. Site yönetimine teşekkür ederim.
    Arkadaşım üstede yazmıştım Harun kolaylıkla Eda'ya ulaşmıycak belki kendini riskede atıcak başta üzülecek ama Sonrasında sevinecek 24 güzel bi bölüm olacak çünki Harun Eda'yı kurtarıcak.
    Ulvıyye arkadaşım sen burdamısın?

    YanıtlaSil
  93. Burdayim canim seni cok ozledim.

    YanıtlaSil
  94. Arkadaşım deniz hadi yaz frakman ne oldu peki.

    YanıtlaSil
  95. Merhaba arkadaşım bende özledim!bugün site o kadar yogunki kime cevap vereceyimi şaşırdım.Uzun süredir denk gelmiyoruz nasılsın?

    YanıtlaSil
  96. Deniz dun Emircimle biraz yazisdik. Ya arkadaslar sanmis ki, aramiz bozulmus.

    YanıtlaSil
  97. Arkadaşım benim bildiyim, frakman hazırlanamamış ,eksik sahneler oldugu için bitince verilecek .

    YanıtlaSil
  98. Evet okudum, canım niye bozulsun ortada bi sebepmi var? Ne diyosun bölüme?

    YanıtlaSil
  99. Deniz teşekür arkadaş

    YanıtlaSil
  100. Iyiyim bitanem sen nasilsin. Ya aslinda bende Edanini olucegini zannetmiyorum. Canim yine muthis yorumlar yazmissin. Ya seninle denk geldigime inanamiyorum. Yazdiklarimi begendigine sevindim.

    YanıtlaSil
  101. Denizim bu bolumde guzeldi ama edanin kacirilmas Harunun yine gozyaslari beni mahfetti. Icim parcalandi ya. Cok buyuk ask onlarinki kimse yikamaz.

    YanıtlaSil
  102. Bende iyiyim,Senin yorumlarında güzel evet şu saat farkı işi bozuyo sanırım ikibucuk saat ileride Azerbeycan saati .şu yalan haberler insanların kafasını karıştırdı gece .

    YanıtlaSil
  103. Evet canim saat farki oldugu icin denk gelemiyoruz. Haklisin ama edanin yasayacagindan o kadar eminim ki, hic bisey bunu degisdirmez.

    YanıtlaSil
  104. Aglasın biraz nihayet bu bölüm azından kararlı şeyler duyduk ama malesef melda'yla gecirdiyi yalan geceden sonra Eda bitek Harun'a canını ortaya koymasıyla yumuşar bunlarda olucak gibi.

    YanıtlaSil
  105. deniz arkadaşım ben geceden beri seni bekliyorum dediklerine inanabilirmiyiz uyuyamadım ya

    YanıtlaSil
  106. Insallah Denizim harun Edayi kurtarir bununlada Eda Harunun onu ne kadar sevdigini anlar artik ve birlikte mutlu olurlar.

    YanıtlaSil
  107. Arkadaşım bu tiyoları çok güvendiyim bi arkadaşımın vermesiyle yazıyorum bi siteden alıyo ben güveniyorum tiyolar ve dediklerimin cıkıcagını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  108. Denizim ciktinmi yoksa ya biraz daha kal bak arkadaslarinda daha sorulari bitmemis. Nolur.

    YanıtlaSil
  109. ya siz manyakmısınıs eda nasıl ölür eda ölürse diziyi kimsenin seyretmeyeceĞİNİ BİLMİYORLARMI ONUN İCİN EDA ÖLMEMELİ BEN NAZMİYE

    YanıtlaSil
  110. ya deniz arkadaşım seni çok seviyorum okadar güzel tüyolar veriyorsunki içimizizi rahatlatın dün akşam hiç uyumamıştım ama yorumlarını görünce rahatladım sana her zaman güveniyoruz ve ben de eda ve harun hayranıyım ve umarım dizimizi bitirmezler yoksa atv yi silerim perihan yazdı

    YanıtlaSil
  111. lan boş deniz sen kimsinde fragmanı biliyorsun sen bilsen bilsen anca kendi fragmanını bilin vede seni biliyo sananların kini bilirsin

    YanıtlaSil
  112. Ulvıyye'cim şimdi cıkmalıyım ,seninle yazışmak güzel, önceki yorumlarda bana söylediyin güzel sözler için teşekkür ederim.Benim içinde senin yerin ayrı ,bende seni seviyorum! arkadaşım okuldan önce bi yer ugramam lazım erken cıkıcam evden kendine iyi bak herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  113. BEN KESİNLİKLE BİLİYORUM EDA BEBEĞİ KAYBEDECEK ONDAN SONRA HARUN BEBEGİ OĞRENECEK VE EDAYA ONA SÖYLEMEDİĞİ İCİN MELDAYLA EVLENİP İNTİKAM ALACAK TOLGAYLA HARUN DÜGÜNDE KARDEŞ OLDUKLARI ORTAYA CIKACAK BEN NAZMİYE NEDEN KİMSE CEVAP YAZMIYOR

    YanıtlaSil
  114. İsmimi yazmayan arkadaşım şimdi gördüm yorumunu Arkadaşım ben buraya verdiyim tiyoların benim olmadıgını herzaman belirtiyorum
    arkadaşlarım istediyi için paylaşıyorum .Frakmanı yetkili agızın maillini okudugum için yazdım lütfen saygılı olun inanmamakta özgürsünüz.

    YanıtlaSil
  115. DEDİKLERİM AYNEN CIKACAK BEN NAZMİYE

    YanıtlaSil
  116. BENCE PAYLAŞMA CÜNKÜ TİYOLARIN HİÇ ÇIKMIYOR DENİZ BEN NAZMİYE

    YanıtlaSil
  117. BATUNUN KARDEŞİ NİSA OLAMAZ ÖGLE OLSA SENARİSTLER ONLARI ÖPÜŞDÜRMEZLERDİ HERHALDE İKİ KARDEŞİ ÖPÜŞDÜRMEK FENA Bİ ŞEY

    YanıtlaSil
  118. Tamam bitanem. Seninlede yazismak guzeldi. Ya bu sadece dudaklarimdan dokulen sozlerdi sen bide kalbimden dokulen sozleri bilsen. Seni cok seviyorum. Ismini yazmayan arkadasim nedemek istiyorsun sen. Oncelikle lan falan gibi laflarinizi kendinize saklayin. Siz kim oluyorsunuzda DENIZIMLE boyle konusuyorsun. Bu hayatda kimse kendi fragmanini bilemez. Bence once siz laflarinizi tartip oyle konusun. Anlasildimi arkadasim. Hayatda kimseye saygisizlik yapmadim ama siz inatla benim saygimin sinirini zorluyorsunuz. Lutfen yorum yaparken duzgun bisekilde yapalim saygi cercevesinde. Herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  119. isimsiiz arkadaş inanmaya bilirsinde niye saygısızlık yapıyosun lan ne demek o bi bayan terbiyesizlik yapma o kimseye saygısızlık yapmıyo ayrıca dedikleri cıkıyo biz inanıyoz

    YanıtlaSil
  120. Nazmiye arkadaşım bu yazdıkların çok ilerriye dönük taminler
    daha cekilmemiş sahnelerden bahsediyosun oyuncular bile biiki bölüm sonrasını bilmiyo cevap almayınca deniz inanmadıgını söylüyosun o bölümle ilgili tiyo veriyo dedikleride cıkıyo biz burda onunla uzun zamandır yazışıyoruz bebek ölmüyo hatta arkadaşımızın dediyi cıkıcak harun ögrenecek.sende göreceksin

    YanıtlaSil
  121. Bos ver bitanem. Boyle insanlara aslinda cevap vermek dogru degil ama iste insan dayanamiyor. Nazmiye once hosgeldin. arkadasim galiba bizim yorumlarimizi simdi okuyorsun. Eskiden beri takip etseydin DENIZIMIN yazdigi tiyolarin hepsinin ciktigini gorurdun. yani inanmamakda ozgursunuz kimse-kimsenin yorumunu okumak zorunda degil. Saygilar.

    YanıtlaSil
  122. Ulviye abla sana bayiliyorum seni cok seviyorum. Gercektende hayatimda senin kadar saygili bir insan gormedim. Arkadasini koruman cok guzel. Seni tanimiyorum ama sana saygim bitmeyecek kadar sonsuz.

    YanıtlaSil
  123. deniz o saygızız kişiyşiye aldırma oterbiye görmemiş hem ulviye ona azının payını verdi ayrıca deniz ve ulviye yorumları çıkar perihan yazdı

    YanıtlaSil
  124. Tesekkur ederim. Bunun saygili olup-olmamamla bi ilgisi yok. Sadece haksizliga dayanamiyorum. Kercektende arkadasimiza cok ayip etti. Bu hayatda kimse ne olucagini bilemez. Hele kimse kendi fragmanini hic bilemez. Gercektende ayip etti arkadasima bi ozur borclu. Tabi gonul ister ki, ismini yazmayan arkadas kend hatasini anlayip ozur dilesin ama. Neyse ya bos verin. Sende ismini yazmamissin. Rica etsem yazarmisin.

    YanıtlaSil
  125. Merhaba Perihan. Canim yorumlari cikar derken neyi kastettin biraz acarmisin. Anlamadimda. Diziyle ilgili yorum yapmamizimi istiyorsun.

    YanıtlaSil
  126. Arkadaşlar merhaba önce NAZMİYE denen kişiye cevap vericem Sen önce diziyi düzgün izle Batu ve Nisa hiç öpüşmedi yalanların burdan belli dediklerin cok ileriye yönelik seni burda ilk defa gördük Deniz ablayı uzun zmandır tanıyoruz ayrıca dedikleride cıkıyo bu kadar insan yorumunda inandıgını yazmış .biz alıştık senin gibi dikkat cekmek için Denizi yorumuna katanlara bebek ölmeycek 24 çü bölümden sonra kaybolmada yine yaz buraya bakalım kimin dediyi cıkacak.isimsiz arkadaş sende lan ne demek çirkince sözler yazma Deniz abla bizim için cok deyerlidir.

    YanıtlaSil
  127. Arkadaşlar merhaba!
    eda ve Harun'u bende çok seviyorum
    söylediğiniz gibi gerçekten bitecek mi?
    buna çok üzülürüm son zamanlarda seyrettiğim en güzel diziydi
    fragmanını bende çok merak ediyorum
    inşallah bitmez

    YanıtlaSil
  128. Ulvıyye ablacım merhaba yine sinir ettiler beniya Deniz ablanın sabrına saygısına hayranım ben dayanamam kavkaya giderim.

    YanıtlaSil
  129. Çok beyendim bu bölümü Harun diz cökmesi Edanın Gördüklerinden sonra okadar aglaması ve Melda nın Edayı tutma sahnesi cok duygusaldı Melda ne kadar kızsada o kardeşi bunu deyiştiremez

    YanıtlaSil
  130. Ulvıyye arkadaşım perihan arkadaşımız dediklerini cıkıyo demek istedi galiba ben öyle anladım

    YanıtlaSil
  131. SEVGILI UNUTULMAZ DIZI HAYRANLARI, UNUTULMAZ DIZIMIZIN KALKACAK NERDEN CIKTI ONCELIKLE BUNU MERAK EDIYORUM? BU KADAR BIR HARIKA DIZI VE REYTING OLAN BIR DIZIYI KALDIRMAZLAR ZAN ETMIYORUM. 23 BOLUMU BITIRDIK AMA NEDENSE EDA VE HARUN BIR BIRLERINE YAKLASACAKLARI YERDE OLAY USTUNE OLAY VE UZAKLASTIKCA UZAKLASIYORLAR? ARKADASIN BIRI YAZDIGI GIBI BENIM FIKRIMDE NISA BENCEDE TOLGANIN KARDESI. BENCE TOLGA YALNIS KISILERDEN INTIKAM PESINDE? MELDAYI DA ANLAMIS DEGILIM HARUNU KOR KUTUK SARHOS EDIP KENDISINI SEVMESINI BEKLEMEK NE KADAR DOGRU HARUN MELDAYI HIC SEVMEDI ZATEN, KADERIN BIR OYUNU MELDANIN KARARSIZLIGI EDAYI HARUNUN KARSISINA CIKARDI? TOLGAYA GELINCE BABASININ ARSLANLI OLDUGUNU OGRENINCE HARUNLA KARDES OLDUGUNU OGRENINCE NE YAPACAK? YORUM VE TAHMIN YAZIN DIYORSUNUZ AMA YENI BOLUM FRAGMANINI BEKLETIYORSUNUZ. BU KADAR GUZEL BIR DIZI BITIRMEYIN EDA VE HARUN DEMEYE DEVAM DIYORUM (SEVVAL NERDE KALDI?)

    YanıtlaSil
  132. Merhaba Emircim haklisin benide sinir ettiler. Naparsin hayatta tum insanlar dogru-duzgun olucak diye birsey yok bitanem. Ciktin galiba Emircim. Ismini yazmayan arkadasim bana cevap verdigin icin tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  133. Ulviye abla demin ismimi sormusdun galiba. Ben Ediz. Kusura bakma ablacim ciktin sanmisdim onun icin yazmadim ama cikmamana sevindim. Ulviye abla ben senin yorumlarinin takipcisiyim. Seni yorumlarindan kendime yakin hissettim. Ablacim ordamisin.

    YanıtlaSil
  134. Yok ablacım yorumları okuyodum ya bukadar insan gece den beri Deniz ablaya yorumlar yazmış bunlar anlamıyomu bişey bilmese bu kadar ilgi görürmü diye .iki kişi cıkıyo azını bozuyo cevap verince insanlar sesleri cıkmıyo neyse ne diyosun Eda nerde olabilir.

    YanıtlaSil
  135. Meraba Ediz. Ismini yazmana sevindim. Yok daha buralardayim ama birazdan cikicam.

    YanıtlaSil
  136. Ulvıyye abla cıktınmı bugün okulun yok galiba buarada Perihan arkadaşım sizde hoşgeldiniz bu sayfaya.ben cıkıyorum sizlere iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  137. Emircim cok haklisin bitanem. Insanlarda saygi kalmamis. Bence Eda olmedi sadece Batu Haruna bi mesaj vermeye calisiyor. Bu mesajda yani aslinda sevdigin kadini oldure bilirim ama sana dahada buyuk bi aci yasadticam demye calisiyor. Sence.

    YanıtlaSil
  138. Off Emir ben yorum yazana kadar sen cikmissin. Neyse baska sefer artik. Yok Emircim dersim bu gun cok erken basladi. Bende derseden sonra bilgisayarin basindan hic kalkmadim.

    YanıtlaSil
  139. emir sen diziyi iyi seyret kapıda öpüşdüler ve nisanın babası kapıyı acdı onları ögle gördü

    YanıtlaSil
  140. Ulviye abla ciktinmi bilmiyorum ama sana bi sorum olucakti. Ablacim senin icin gulumseme neyi ifade ediyor. Yanlis anlama ablacim sadece seni daha iyi tanimak icin soruyorum. Kizmassin dimi.

    YanıtlaSil
  141. Arkadasim opme sahnesi oldu ama Batu Nisayi sadece yuzunden otu. Ve bu opmeyi Feyyaz gormedi. sadece Batuyla Nisayi kapida gordu o kadar.

    YanıtlaSil
  142. Bu dizi bitmemeli... zATEN Büyük bir merakla izlediğim tek VE EN GÜZEL DİZİ fragmanın verilmemesi de çok heyecan verici oldu .Meraktan çatladım .dün geceden beridir fragman çıktı mı diye takip ediyorum.BİLGİSAYARIN KARŞISINDA SÜREKLİ DURMAKTAN YÜZÜM GÖZÜM KIPKIRMIZI oldu.Fragmanı görmek istiyorum artık.Tabi güzel bir fragman

    YanıtlaSil
  143. Edizcim tabi sora bilirsin yanlis anlamam. Bide kizmadim niye kizim ki. Edizcim bana gore gulumseme bi masge. Neden diye sorarsan cunki Bazen sevdiyimizden ayrildigimizda ve ya onu kaybettigimizde hemen gulus masgesini takariz ki, bizi sevenlerde bizim icin uzulmesin. Sonra gece oldugunda o gulus masgesini cikarip atariz ve yine acimiz gozlerimize yansitiriz. Mesala bi ornek. Eda sevdiyini ablasinin yaninda gordugunde ailesini, ablasini uzmemek icin hep gulumser. Ama gercekte ici kan aglar. Ama bunu gulusuyle belli etmez. Sonra gece gelir ve o sahte gulusu bile ondan alir. $imdi anladinmi Edizcim gulus bana gore boyle bisey. Hatta bunun icin kisa bi siirimde var. O siiri yazdiktan sonra anladim gulumsemenin ne oldugunu.

    YanıtlaSil
  144. Deniz arkadaşım burdamısın ben gece takib ettim yorumlarını dogru buluyorum tiyolarını okula gidiyorum demişsin ama bazıları sana abla diyo ben anlamadım bilen varsa yazzın

    YanıtlaSil
  145. Anladim ablacim. Duygularini ne guzel ifade ediyorsun.

    YanıtlaSil
  146. Edizcim kusura bakma cikmam gerek. Sonra yine yazisiriz olurmu. Arkadasim Denizi sormussun galiba. Denizim universite ogrencisi 22 yasinda. Umarim sorunun cevabini ala bilmissindir. Herkese iyi yorumlar ve saygilar.

    YanıtlaSil
  147. arkadaşlar bana niye cevap vermiyosunuz onunla yazışmışsınız tanıyosunuz gibi yorumları çok olgunça okul diyince sadece merak ettim yaşı küçükmü diye yanlış anlamayın

    YanıtlaSil
  148. sagolun okul diyince ben daha küçük anladım zaten bu yorumları kendini ifade edişi okumuş olgun biri oldugunu gösteriyo.deniz arkadaş sen devem et inanıyorum dediklerine

    YanıtlaSil
  149. FRAKMANI İLK İZLEYEN LÜTFEN BURAYA YAZSIN ÇOK MERAK EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  150. Yok arkadasim yanlis anlamayiz. yukarida yasini yazmisdim. isterseniz Denizim geldiginde ona tekrar sorun. Yani o daha kendini guzel ifade eder. Tamam mi arkadasim.

    YanıtlaSil
  151. Ulviye arkadasim yorumlarini arada okuyorum. Kac yasindasin sor bilirmiyim.

    YanıtlaSil
  152. Ulviye arkadasimiz cikmis galiba. Ulviye arkadasin kac yasinda oldugunu bilen varmi yazarsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  153. unutulmaz bitmeyecek sabah gazetesinde 2009 eniyi filmi secilmiş

    YanıtlaSil
  154. Ulviye ablanin yorumlarinin takipcisiyim. 19 yasinda oda universite ogrencisi. Tibb okuyor. Yorumlarindan cok cana yakin bir insan oldugunu anladim. Onun yorumlarini cok begeniyorum. Yasina gore cok olgun ve saygili en cokda kimseyi kirmamasi benim cok ilgimi cekiyor. Belkide bu yuzden ona saygim buyuk.

    YanıtlaSil
  155. unutulmaz dizinin bütün hayranlarına sesleniyorum beni iyi dinleyin dizini kalkmasını konuşummız yannış dizimiz nasıl 1ci yapmayı söylemiz gerekiyor atv kanallı telefon acalım ve diziyi

    YanıtlaSil
  156. UNUTULMAZ BİTMEYECEKKKKKKK.

    YanıtlaSil
  157. bırak laflar dizimiz sahip cikalım

    YanıtlaSil
  158. Arkadaşım 19 yaşında biri nasıl tıb okuyor kafamı karıştırdın
    varmı böyle bişiy o nınki lise olmasın

    YanıtlaSil
  159. selma iyi günler yorumları okudum lütfen felaket tellalcısı olmayın insanları üzmekten ne anlar insanlar olumlu yondeki yorum ve tiyolara tam destek sevgili arkadaşlar dizimizin devamı için ne yapabiliriz tepkimizi nasıl duyura biliriz bunu düşünmemiz lazım dün atv yazı yazdım umarım yetkililere ulaşmıştır sitemim çevremdeki kişiler atv dizilerin devamını getirmediği için izlemiyoruz dediklerini söyleyeyim 10 kişiyi bu diziye bagladım az önce komşum eda ölecekmi batu onu seviyormu dedi yeni başlayanlardan komşuma hoşgeldin dedim ve sarılıp öptüm aydınlattım kış masalı komşularımdan biliyorum böyle bir diziden haberleri yok ama bizim dizimizi 10 kişiden 8 izliyor yada konusunu biliyorlar aile saadeti ey aşk nerdesin kış masalı ve nefes bunlar kaldırıldı bu kadar sevdiğimiz dizimiz kaldırılırsa asla atv izlememe kararı aldım hoş ne derece ilgilendirirse yetkilileri 00 40 bitti fragman verilmedi 1 bekledim kayın validemlerin apartmanına baktım yatmadan 1 kişinin bile ışığı yanmıyordu 20 ailenin oturduğubir apartmanaile art hepsi akrabam 10 11 yattıklarını biliyorum lütfen saati degiştirilsin çoğu insanın kasabadan haberi bile yok yaprak dökümünü izlemeyenler seğrediyor bizim dizimizi öne alınsın atv nin sitesine ğirin meldacıların edacılar kadar sayısı olduğunu göreceksiniz lütfen dizimiz hakkında yorumlarda var dizimizin devamı için yazalım atv ye iyi günler

    YanıtlaSil
  160. unutulmaz atv en güzel dizisi kaldırlırse .....................

    YanıtlaSil
  161. Arkadaşlar dizimiz bitmiyo sadece destek vermemiz daha cok yorum yapmamız için öyle yazdılar.EDA HARUN

    YanıtlaSil
  162. Ediz cevap icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  163. atv telefonla arayın ben dün akşam uyumadım atv yetkiler bu akşam uyumasın

    YanıtlaSil
  164. Arkadasim benimde azeri arkadaslarim var. Onlarda egitim biraz farkli. Anlata bildimmi.

    YanıtlaSil
  165. Bakın sadece daha cok yorum yapılmas için bunu yazdılar bu dizi bitmeyecek sitede yeni bölümlere başlandıgı söyleniyo ayrıca bitecek bi dizi için koca yatı patlatırlarmı deniz hanımın dediyi gibi 24 başında üzecek ama sonra sevindirecek. çigdem sagolun.hatice

    YanıtlaSil
  166. Tamam arkadaş anladıkta zaten onu deyil diziyi merak ediyoruz

    YanıtlaSil
  167. Ben unutulmazı ve harunu cok seviyorum .Hatiçe

    YanıtlaSil
  168. ya dizi gerçekten harika ama benim aklıma şu edanın 7 aydan beri hamilşe oluşu ve hala karnının belliolmayışı fena takılıyo bu ne ya ayrıca melda dedi ya beebği aldır sanki 2 3 aylık hamilede aldırsın bu ayrıntılara dikkat edilmesini rica ediyorum

    YanıtlaSil
  169. SINEM DEDI KI
    Ben Deniz ve Ulviyeni hic sevmiyorum. Ayrica onlar yorumlarini kendilerine saklasalar iyi olur. Biri turk biride azeri ne beklersinki bunlardan.

    YanıtlaSil
  170. dizide eda 7 aylık deyil 3 4 aylık hamile dizinin yayınlandıgı sürecle edanın hamileliyi bir deyil bazen diziyi bir hafa gibi deyil bir iki gün gibi gösteriyolar yani bölümler dizide aynı günlerde geciyo zaman yavaş işliyo meldada bebeyi doktora sormaya giderken iki ay önce geldik demişti

    YanıtlaSil
  171. sinem arkadaş ben ikisinide cok seviyorum daha önce sana güzel cevap verdiler o yüzdenmi böyle yazdın şimdi ikiside burda çok seviliyo ne demek biri türk biri azeri bu iki ülke kardeş ülke sen nerelisin niye ayrımcılık yapıyosun ayıp sana .Hatice

    YanıtlaSil
  172. Sen sevmiyor ola bilirsin ama biz iki ablamizida cok seviyoruz. Ayrica sende turksun utanmiyormusun boyle yazmaya. Ulviye abla azer ola bilir ama senden cok seviyor turkleri tamam mi Sinem hanim.

    YanıtlaSil
  173. harun nasılda agladı canım benim ne olursunuz eda harun birleşsin ama unutulmaz bitmesin birleştiler diyede bir sürü sorunlar var sırada çünkü.eda harun süpersiniz.

    YanıtlaSil
  174. sinem sen melda hayranısın yine Denizi yorumuna katıyosun böyle dikkat cekeceyini biliyosun çünkü herkes onu ve diyer arkadaşı seviyo ve biz onların yorumunu takib ediyoruz bi günde cık diziyle ilgili adam gibi yorum yap.

    YanıtlaSil
  175. O SALAK VE ADİCE LAFLARI YAZAN KİŞİYE SESLENİYORUM ACEBA SEN HİÇ AYNAYA BAKTINMI ORUYA GELİRSEM O LAFLARI SANA YEDİRİRİM SANA BU YAZILARI YAZMAYA BİLE DEYMEZ AMA CANIMI ÇOK SIKTIN BİDAHA BÖYLE İĞREÇ ŞEYLER YAZARSAN BİLGİSAYARINA VİRÜS GİBİ GİRER SENİ O YARUMLARINLA BOĞARIM ANLAŞILDIMI GERİİ.AYŞE.

    YanıtlaSil
  176. Biz bu diziyi her hafta hiç kaçırmadan izliyoruz.
    her hafta büyük bi heyecanla izliyorum
    diziyi izletende eda ve harun.eğer eda ölürse dizinin tadı kaçar.
    bu dizide ölmesi gereken biri varsa o da eda değil melda olmalı.
    ve batunun kızkardeşide harunun kızkardeşi olan nisadır.

    YanıtlaSil
  177. bence harunundüşmanıdizinin başında kısa bir konuşma yapsın haruna yaşattıklarının başlangıç olduğunu ona yaşatacağı büyük acınınkendisine yaptıkları gibi ileride doğacak kızının önünde onu ve edayı yakacağını söylesin ve edayı başka gemide saklamış olsun hiçyoktan eda ölmemiş filim bitmemiş olur okadar geç yayınlanmasına ramenseverek izliyoruz gelecek seneyede izlemek umuduyla başarılar

    YanıtlaSil
  178. Hatice ve Ediz arkadaslarima katiliyorum. Kimse bizim ablalarimiza boyle seyler yazamaz. Ikiside cok seviliyor diye Sinem arkadas yine kiskanclik yapiyor. ayrica bir turk vatandasi olarak utandim senden. Ulviye abla azeri ola bilir ama senden cok duyarli.

    YanıtlaSil
  179. MEYVE VEREN AGAÇ TAŞLANIR. simem misin nesin diziye yorum yap burda olmayan insanlara saygısızlık etme

    YanıtlaSil
  180. of bu kadar çirkin sözler nasıl yer alır bu sitede yetkililer böyle yazıların ya yayınlamasını engelleyin yada bu siteye bidaha bakmıcam dizimizi izliyoruz arkadaşlarımızla yorum paylaşıyoruz bu ne kadar çirkin sözler ya bidaha bu sözlere yer vermeyin yoksa bu sitede bi daha yorum yapmam yaparsam o kendini bilmezlerle aynı karede olucam bir insan ilgi çekmek için başka insanlarla tırmanmaz yukarıya geç çıkar ama aşagıya bi inerki sormayın

    YanıtlaSil
  181. Eda ve Harun artık kavuşsun yaa.
    melda ya ölmeli ya da aradan çekilmeli.
    eda onu korumaya çalışırken meldanın yaptığı kötülüklere hiç dayanamıyorum. edaya kızıyorum bu kadar saf olmasın artık biraz gözünü açmalı.şayet seviyosa harunu seviyor da,o zaman haruna bu kadar acı çektirmemeli.her hafta izlerken sanki ben sevdiğimden ayrılmışım gibi üzülüyorum.eda ölmemeli ve harunla kavuşmalı.

    YanıtlaSil
  182. Of su Sinem gene cikti kabus gibi ortaya. Ne istiyorsun kizim acik-acik soylesene. Ulviye ve Deniz arkadaslarimiz iyiki yok yoksa onlar senin ceneni kapamayi iyi bilirler. Sen turk degilmisin. Utanma yok ya bunda. Ulviye abla azeri evet ama senden cok sevip deger veriyor bizim gibi turk arkadaslara. Cunki o insan senin gibi yaratik degil. Herkesi kendin gibi bilme tamam mi.

    YanıtlaSil
  183. Ne oldu sinem deniz yok diye onu sevenler burda yok mu sandın
    sesin kesildi sende denizgibi tüksün ne demek bu şimdi biz azeri arkadımızıda severiz

    YanıtlaSil
  184. ARKADAŞLAR BİR DAHA HİÇ KİMSEYE CEVAP VERMEYİN BİZ VEDİKÇE ONLAR KENDİNİ BİŞEY SANIRLAR BEN BİLİYORUM BİZİMKİ ÇOK GÜZEL ARKADAŞLIKLAR VE KISKANIYOLAR MELDA KAYBETTİ YA ONUN ACISINDAN NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRDILAR LÜTFEN CEVAP YAZMAYIN O İSMİN GEÇTİYİ YERİ GÖRMEMEZLİKTEN GELELİM YOKSA BURASI MAHALLE KAVGASINA DÖNECEK

    YanıtlaSil
  185. Akadaslar hepinize selamlarimi sunarim.....Tesekkür ederim ´´UNUTULMAZ´´ Dizisine gösterdiginiz ilgiye, ben Selda!!!!
    Ben basindan beri hayraniyim dizinin ve insallah mutlu sonla biter ve Asiklar kazanir ``Mutlu ´´ olurlar!!!
    Serhan yavasín ´´YEMIN´´ Diziside cok aciliydi ama mutlu sonla bitti...Lütfen ``UNUTULMAZ´´ da mutlu sonla bitsin duyun yönetim...Bu dizi basdandan beri hep heyecanli yürüyor...bi kelimeyle Harika....

    YanıtlaSil
  186. Arkadaşlar bırakın böyle dengesizleri kendini bişey sanacak diziye yorum yapın kale bile almayın

    YanıtlaSil
  187. $u sineme cok guzel haddini bildirdiniz. Ne istiyor bu kiz ya. Cok sevdigimiz iki arkadasimizin uzerinden yorum yapib gundemde kalmak istiyor anlasilan ama yemezler. Ulviye Ve Deniz arkadasimiz o kadar saygili ki, eminim yine saygi cecevesinde yorum yapacaklar. Ama bu kiz saygiyi haketmiyor.

    YanıtlaSil
  188. Bencede harunun kücük kardesi Batunun aradigi BUSE Kizkardesi ....
    ve Tolga babasini kabullenecek inattanda olsa....

    YanıtlaSil
  189. kış masalıda bence hiç güzel degildiben hiç begenmedim kasabada güzel degil VARSA YOKSA UNUTULMAZ onun yerini kimse alamaz ATV televizyonu dizimizin kıymetini bilsin.saygılar.

    YanıtlaSil
  190. Lütfen tartismayalim burada olurmu...Lütfen

    YanıtlaSil
  191. Eda ölmedi yasiyor harunda cok mutlu ve birakmayacak edayi...

    YanıtlaSil
  192. dizinin geç saatte yayınlanması onun çok tutulduğunu gösterir ve tabiki reklamların çokluğuda bu yüzden diziyi hemen kaldıracaklarını sanmıyorum ben bence de eda başka teknede çünki harunun teknesi dahalüks edanın bulunduğu yer öğle görünmüyor

    YanıtlaSil
  193. ARKADAŞLAR ÖZELİKLE İSMİNİ BELİRTENLER HEPİMİZ DİYER 5 TE KALAN SAYFADAN DEVAM EDELİM BU SAYFAYADA SIFIRLANSIN RİÇA EDİYORUZ ÇÜNKİ BU SÖZLERİ ÇİRKİN GÖRMEK İSTEMİYORUZ ARKADAŞLAR ORAYA YAZIN

    YanıtlaSil
  194. eğer eda ölürse ben daha bu diziyi izlemem ben edalan harunun kavuşacağı bölümü bekliyorum yemin ediyorum izlemem

    YanıtlaSil
  195. Off ne heyecanliydi ya... Bütün gece uyuyamadim... insallah eda ölmez.... UNUTULMAZ DIZININ en az 2 yil dewam etmesini isteriz... sence 24.bölüm de eda ölücek mi:( insallah ölmez yoksa napariz kötü final olur... final olsa bile eda ile harun birlesmeliler dimi....:)

    YanıtlaSil
  196. ya niye unutulmazin sitesiyle ilgilenen yok 24.bölüm fragmani niye konmadi ....ayrica unutulmazi yayindan kaldirmazlar cünkü cok izleniyor ... ve batunun ailesini kim niye öldürdü orasini anlamadim arkadaslar......

    YanıtlaSil
  197. askin yalani olmaz ama her kalp bunu anlamaz unut demee saki bana unutulmaz unutulmaz unutulmazzzzzzzzzzzzzz.....
    YESIM

    YanıtlaSil
  198. Bir duyguyu hem hissetmek hem de hissettirmek oyunculun ilk sarti olsa gerek bunu da serhan yavas basariyla yapiyor.Cok etkilendim oyunculugundan.Sozleri soylerken yuz ifadesi, vucud dili birbirini tamamliyor tek kelimeyle harika,Edamizin cani ilk defa bir sey cekti onu da yiyemedi kiz ,aslinda batu bizimkilerim kavusmasinda bilmeden etkili mi oldu acaba ne dersiniz arkadaslar?UNUTULMAZ ANLAR ICIN EDA VE HARUN

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler