23 Kasım 2009 Pazartesi

Unutulmaz - Halil Kurt Kimdir ? // Halil Kurt Resimleri

Halil Kurt'u eminim içinizde merak edenler vardı...Hepimiz Onu unutuLmaz'ın o büyük merak edindiren şarkılarından duyduk...Ve şarkıları ile hüzünlendik yeri geldi depreşen aŞkımızın diLi yaptık...

Siz sevgili ziyaretçilerimiz için HaliL Kurt'un bir kaç resmini paylaşmak istedik...
Halil Kurt sizlerle...
Unutulmaz Halil Kurt Hakkında // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...







Paylaş: Facebook Twitter Google+

71 yorum :

  1. halillll =) bu superrr bişiyyyy yhaaa =)

    YanıtlaSil
  2. Halil kurt ve şarkısı için yorumlar buraya bölüm yorumları aşagıya

    YanıtlaSil
  3. BENCEDE ÇOK YAKIŞIKLI BEN OLGUN BİRİNİ BEKLİYODUM BÖYLE GENÇ OLDUGUNU DÜŞÜN MEMİŞTİM YENİ BESTELERİNLE SENİ UNUTULMAZDA İSTİYORUZ

    YanıtlaSil
  4. Halil kurt cok güzel yorumluyo bu şarkıyı ayrıca cok gençmiş teşekkür ederim yeni şarkılarını beklerim

    YanıtlaSil
  5. halil abimi desem halil beymi desem bilemedim şarkınızı çok ama çok beyendim bu şarkıları bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederim süpersiniz herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederiz bu güzel yorum için sizi dizidede görmek isteriz .

    YanıtlaSil
  7. YA BU NE BÖYLE YORUMUNUN GÜZELİĞİ Bİ YANA KENDİSİ ÇOK YAKIŞIKLIYMIŞ BAYILDIM O NE GÜZELLİKTİR

    YanıtlaSil
  8. halil seni cok begeniyorum sen cok yakışıklısın unutulmaz dizisinede hiç bölümü kacırmadan izlerim

    YanıtlaSil
  9. Sesi ve yorumu cok guzel,ayrica hissederek okuyor,harikasin

    YanıtlaSil
  10. ayy çok gençmiş ben daha olgun biri olarak düşünmüştüm ama sesi çok güzel ve çok narin insan içinde buluyo kendini dinlerken
    umarım sesini ve kendini daha sık duyar ve görürüz böyle bir güzellik saklanmamalı bence başarılar

    YanıtlaSil
  11. dizi güzel gidiyor yanlız eda harun sahneleri kendini tekrarlıyor yenilik katmaları gerek ayrıca halil kurt şarkıları çok güzel bence dizidede oynamalı yüzü çok uygun yünetmene duyrulur

    YanıtlaSil
  12. Halil kurt sesinize ve size bayıldım başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. 21.dizi fragmanını izledim olamaz böyle bişey melda eda cocoğu düsursn die kaza yapıyo harun cocuğu öğrenmişken off

    YanıtlaSil
  14. ayy sesi de güzel kendisi de=))çok şeker çk beğendmm
    damla

    YanıtlaSil
  15. keremin dayı oluyorum dediği sahnede harun kızıp gidecekmiş,melda bir oyun oynuyormuş sinir oldum

    YanıtlaSil
  16. bu melda senaryo yazacak her şey tıkır tıkır gidecek harun meldaya kalacak ohh ne güzel bu salak edadan başkası beklenmezdi zaten ablam da ablam derken elindekilerden olacak harun gitti sıra bebekte o da düşünce rahata erer artık ay nasıl kızıyorum şu edaya

    YanıtlaSil
  17. halil bey şarkılar harika-yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  18. sesi o kadar yumuşak ki harika başka şarkılarınıda bekliyoruz bu dizi müziklerle daha da güzel oluyor bakalım bu bölüm yeni birşeyler çalacaklar mı diye sabırsızlıkla bekliyorum
    birde harun bebeği artık öğrensin çünkü ne bebeğin annesinde akıl var nede teyzede bu bebeği korursa harun korur yoksa teyze si bebeği öldürecek akıllı anneside ablam ablam derken can verecek

    YanıtlaSil
  19. tebrik ederim ses müzik sözler cok güzel.allah yolunuzu acik etsin sizi hep dinlemek istiyorum umarim yeni sarklarla daha güzel hakettiginiz yerlere gelirsiniz

    YanıtlaSil
  20. ŞARKILARINI ÇOK BEĞENDİM DİZİMİZEDE ÇOK YAKIŞTI.AĞZINA VE YÜREĞİNE SAĞLIK.İNŞALLAH SİZİ MÜZİK PİYASASINDA GÖRÜR VE BOL BOL DİNLERİZ.AYRICA ÇOK GENÇMİŞSİN VE YAKIŞIKLISIN DA.ALLAH YOUNUZU AÇIK ETSİN.BEN AĞLAMA YAĞMUR GÖZLÜM ŞARKISINI HARUN'UN TEKNEDEKİ O RESİMLERİ YAKARKEN KONUŞMASIYLA SÜREKLİ DİNLEDİM VE ÇOK YAKIŞIYO FANATİĞİ OLDUM.YOLUNUZ AÇIK ŞANSINIZ BOL OLSUN TÜRKÂN

    YanıtlaSil
  21. serap
    ağzına sağlık cook güsel şarkılarrrrrr

    YanıtlaSil
  22. ya varya böyle şarkı söylenmez yaaa
    özlesin benim için halil bey ve süpersinnn benim için çok özelsinn
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  23. lütfen daha çok şarkı yap dizimize ve kaset çıkar nolurrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  24. syn.Halil kurt şarkıların çok güzel her gün bıkmadan dinliyorum. en kısa zamanda albümünü bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  25. ya çok şeker bişisin sesin güzell insanın içine işliyo...allahım yolunu dahada açık etsin...

    YanıtlaSil
  26. eveet ya coook yakisikli,ben hatirliyorum bi zamanlar kanal D-de bi sarki yarismasina katilmisdi o zamanda bayiliyodum ona,yrismadayken daha 19yasi vardi simdi deyismis buyumus dahada yakisikli olmus...hem sesi guzel hem kendi

    YanıtlaSil
  27. BAYBURTLU OLARAK GURURDUYUYORUZZ SENINLE

    YanıtlaSil
  28. ben tahmin etmiştim bukadar güzel brisinin seside güzel olur sanki yüzünüzün gülelligi sesinize yansımış biz sesinize hayranız ailecek sizinsesinizi duyunca kitleni yoruz sesinizin tılsımlı olduguna inanı yorum allah yolunuzu acık etsin bir sorum var sizi neden ekranlarda göremiyoruz...

    YanıtlaSil
  29. ğerçektende muhteşem basarilar dilerim bu arada çooooook yakışiklisiniz

    YanıtlaSil
  30. off süpper ya sesin üstelik sende çok yakışıklısın unutulmazı hiç bir bölümünü haçırmdan heyecanla izliyorum...lütfen bu unutulmaz dizisi hep böyle devam etsin

    YanıtlaSil
  31. merhama halil bey ben ve eşim sizi cok seviyor ve cok beyeniyoruz ğaliba bu dizi bitmeden biz biteceyiz bu ne bicim aşk KIPRISTAN DİLEK VE SEZAİ

    YanıtlaSil
  32. edaaaaaa harunnnnnnnn sizi cok seviyorummmmm ,,unutulmaz''

    YanıtlaSil
  33. serhan yavas'immmmmmmm ozlem yilmaz'immmmm unutulmazz dizisini cok seviyorum hele de o dizide siz rol aldiniz icin cok seviyorum sizi edaaammm harunummmmm!!!! :*:*:* sevgilerimle:Sejlya

    YanıtlaSil
  34. halil kurt gercekten çok yakışıklı yaaaaaaaaaaaa sesi süper çok içten ve güzel söylüyo en çokta unutulmaz şarkısını süper o yaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  35. ya boyle bişey olamaz ya harun edayla olsun şimdi ne olacak meldada hamile of offfffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  36. ya meldanın hamile olması çok saçma ya ne olacak ozaman edanın haruna dönmesi imkansız olacak of offfffffffffffffffffffffff harunla eda birbirini bu kadar severken

    YanıtlaSil
  37. kendisini görmeden sesine hayrandım onu gördüm sesine olan hayranlığımın onun yanında hiç olduğunu anladım bir kez görsem başka bir şey istemem süperrrrrrrrrrrrrr yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa offfffffffff

    YanıtlaSil
  38. eni cok begeniyorum sana abi demek en dogrusu bu
    yuzden sen abilerin en yaışıkısı en şekeri en iyi ve bitanesisin seni çok seviyorum leyla

    YanıtlaSil
  39. dun yazdıgım gibi abicigim sana bayılyoum bu arada kalbin dolu mu ayrıca 24 yaşında mısın ya çık ortayada dogruları sendn ögrenelim ama ciddi bir şey yok her halde çunku parmagında yuzuk göremedim abi yakışıklı abim göruşmek uzere.......SENİ SEVİYORUM ABİCİM.........................LEYLA E.

    YanıtlaSil
  40. SANA BAYILIYORUM ABİ LEYLA

    YanıtlaSil
  41. ABİLERN BİRANESİ YANINDA OLMAK İÇİN NELER VERMEZDİM LEYLA E.

    YanıtlaSil
  42. GENİN KARANLIGI HİSSETTİRİR YALNIZLIGI HATIRLADIN MI SENİN ŞARKININ SÖZLERİ HİÇ AKLIMDAN ÇIKMIYORSUN BEEEEEEE ABİ.L.E.Y.L.A.E.

    YanıtlaSil
  43. BENDEN BU KADAR SÖYLEDİKERİMİ DUŞUN GERÇEKLERİ ÖGRENE İSTİYORUZ YAKIŞIKLI BİR YILDIZ DOGUYOR HATIRLADIN MI LEYLA E.GÖRUŞURUZ

    YanıtlaSil
  44. gerçekten bu diziye uygun damardan şarkılar yapmanız bizi çok mutlu ediyor diğer bölümlerndede böyle güzel ve manalı müzikler olur inşallah

    YanıtlaSil
  45. beni aglatan tek parça ben seninle oldu emegine saglık bende bu kadar genç birisini beklemiyodum saha yaşlıdır die düşünüyordum seni dinlemek güzell mutlu edio insanı

    YanıtlaSil
  46. **halil**
    unutulmaz dizisinde sarkini duydum cok hosuma gitti yeni bestelerini bekliyorumm cok dokundu bu sarki artik seni dinlesek diyorumm.. bu arada sesin cok süperr

    YanıtlaSil
  47. SIZE BASARILAR DILERIM HALIL BEY COK GÜZEL BESTE YAPMISINIZ
    DEVAMINIZI DILERIM

    YanıtlaSil
  48. halil supersin ya vede cok yakisiklisin.sarkini ilk dinledigimde ite sarki bu gercekten sarkilarin super.dugunumde senin sarkinla dans edecegim.

    YanıtlaSil
  49. şarkı güzel ama çocukta süper!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  50. çook ama çooooook tatlısnn sesınızden de daha tatlısınz harbiden

    YanıtlaSil
  51. ölümüne seviyoruz serseri aşıklar28 Şubat 2010 14:26

    HALİL ÇOOK SÜPERDEYİL SÜPERDEN ÖTEE ÇOOOOK TATLI ÇOOK YAKIŞIKLI KARİZMATİK ALLAHım HELE OO GÖZLERİ ÖLDÜRÜYOO CANIMMMM BENİM YHAAA SESİİ GENE TARTIŞILMAZ YANİİ KISACA BU DÜNYADA HALİL BİR TANE HMM OLSA BİLE HALİLİN TIRNA KADAR OLAMAZ DİMİİİ ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  52. süpersiniz şarkılarnızda oyle bukadar genç birini beklemiyom açıkcası çok talısın başarılarınızız devamını bekliyoruz ergül

    YanıtlaSil
  53. Selam ben Almanyadan Yagmur.
    Halil Kurt hem cok yakisikli hemde acayip bombe gibi bi sesi var.
    bayildiiiiiiiiim.

    YanıtlaSil
  54. sesin çok güzel tam da unutulmaz dizisine layıkmış sesin yani eda ile harun için diyorum...

    YanıtlaSil
  55. masallah...
    allah ses vermis,
    guzellik vermis...
    böyle devam et... en cok hosuma giden sarkisi sen olmadan keske daha uzun olsaydi :(

    YanıtlaSil
  56. ÇOK TATLISIN YAAAA.ALLAHIM ÖZENE BEZENE YARATMIŞ.SESİNEDE DİYİCEK BİŞEY YOK TEK KELİME İLE HARİKA.MÜZİKTEN SAKIN VAZGEÇME.ŞARKILARIN DEVAMINI BEKLİYORUZ.SENİ ÇOK SEVİYORUZ

    YanıtlaSil
  57. halil kurt sana hayranım en çok sevdiğim solistsin

    YanıtlaSil
  58. film güzel senin şarkılarınla daha güzel
    başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  59. merhaba ben azize sesiniz kulağa hoş geliyor ve çok güzel siz nerelisiniz benim sevdiğim bir kişi vardı onun soyadıda aynı fakat kardeşim aramızı bozdu hala seviyorum o kişiyi adı erdem

    YanıtlaSil
  60. halil kurt u çok beğeniyorum onu kimse benim kadar sevemez

    YanıtlaSil
  61. ayyy aşık oldum cok tatlı yaaaaaaaaaaa bitlise beklerizzzzzz :D serseri dilan

    YanıtlaSil
  62. maşallah halilcim nazar değmesin sen bu kadar yakışıklı olmak zorundamısın şarkılarını büyük bir beğeniyle dinliyorum en kısa zamanda yeni şarkılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  63. yaaaaaaaaaaaaaa halil neden bukadar yakışıklısın ben senin biricik hayranınım sivasta konser yapsan iyi olur bebiş

    YanıtlaSil
  64. sesiniz çok güzel hep dinlesem hiç bikmam yeni şarkilar bekliyoruz

    YanıtlaSil
  65. şarkilarini dinlerken duygulanmamak mümkün değil ne olursun albüm çıkar ayrıca çoooooooooooooook yakişiklisin

    YanıtlaSil
  66. halil şarkılarınız coooooooooooooook güzel hergün dinliyoruz senden yeni şarkılar bekliyoruz cok yakışiklisin halam sana hayran

    YanıtlaSil
  67. halil senden başka şarkina kilip çekmeyi düşünüyormusun bence çok güzel bir şarki ne olursu kilip çek seni çooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm ekranlarda görmek istiyorummmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  68. halil sana halam hasta seni cokkkkkkkkkkkkkkkk beğeniyor bende seni cok seviyorum özelikle halam sana resmen aşik oldu seni cok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  69. halil kurtu çok seviyorum keşke sevgilim olsaydı ama kimin sevgilisise inşallah mutlu olur

    YanıtlaSil
  70. ALLAHIM O GÖZLER VARYA BİTİRİYO AYNI BENİM GÖZLERİME BENZİYO ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler