31 Aralık 2009 Perşembe

Unutulmaz dizisi 27. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz


Unutulmaz'ın 26. böLümü gerçekten çok süperdi...Eda artık Harunla yaşamaya karar verdi ve 26. bölümün Sonuna doğru öyle bir kişi Eda&Harun iLişkisine şahit olduki beLkide dizide bazı şeylerin çözüLmesine sebep olacak bir tanıklıktı...
  • Edanın Annesi bundan sonra ne tepki verecek neler yapacak?
  • Harun& Eda bu tanıklık karşısında neler yapacak ?
Bu arada reytinglerimiz iyi gidiyor bu haftaki reytinglerimiz şöyle;

No program adı kanal sÜre rating (%) share (%)
1 Yaprak dokumu kand 01:29 19,29% 42,80%
2 Yaprak dokumu (ozet) kand 00:30 11,42% 26,06%
3 Unutulmaz atv 01:37 7,76% 23,98%
4 Spor gundemi kand 00:05 7,19% 17,31%
5 Ugur dundar''la star haber star 00:33 6,18% 15,61%

Fragman sizlerle...


Unutulmaz dizisi 27. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Paylaş: Facebook Twitter Google+

834 yorum :

  1. .....UNUTULMAZ HAYRANLARI İYİ YORUMLAR.....

    YanıtlaSil
  2. EDA HARUN UNUTULMAZ SÜPER GÜZEL Bİ DİZİ

    YanıtlaSil
  3. GÜNAYDIN UNUTULMAZ HAYRANLARI.ÖNCELİKLEKLE UNUTULMAZ DİZİMİZİN YAPIMCILARININ VE OYUNCULARIMIZIN YENİ YILINI KUTLAR SAĞLIK,MUTLULUK,HUZUR DOLU BİR YIL GEÇİRMELERİNİ DİLERİM.. UNUTULMAZ HAYRANLARI SİZLERİNDE YENİ YILINI KUTLAR UNUTULMAZ BİR YIL GEÇİRMENİZİ DİLERİM.ŞİMDİ Gelelim dizimizin yorumuna,herzamaki gibi güzeldi ama bende anlam veremedim sokakta öpüşmlerine.Harunun annesinin Feyyaz beye karşı savunması hoşuma gitti.Hayat hanım siz çok cici bir hanım oldunuz.Ya Meldanın çok sinsi pilanları yolda galiba.Onunkisi aşk felan değil bence Harunu başkasına yani kızkardeşine kaptırdıya onun hırsı var.kim ne derse desin ben inanmıyorum sevgisine.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  4. günaydın herkese iyi seneler ben bu bölümde türkan anneye çok üzüldüm böyle görmeseydi kesin bayılır edada görür ve gitmez zaten gitmeleri hata olur böyle hesepsızca gidilimez hatice

    YanıtlaSil
  5. sayfa geç deyişmiş diziden sonra yorum yapılmış ama eski sayfada kalmış hersabah daha fazla yorum olurdu son söylenen sözler herkesi gerdi ama biz dizimiz için destek verip yorumlarımızı arttıralım burdaki arkadaşlarım sizlere söylüyorum isim yazanlar hadi daha çok yorum yapalım unutulmazı sizi seviyorum UNUTULMAZ AİLESİ BU SAYFANIN EKİBİ VE HAYRANLARI İYİ SENELER.

    YanıtlaSil
  6. Bende şaırdım yorumlar niye az diye.demekki sitede hata oluşmuş.herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  7. Keremin sahnesini göremedim yoksa benmi kacırdım melda telefonu dinledi edanın bagırmalarını hiç önemsemedi yine bitek kendini düşündü gurursuz şey şirkettende ayrılmadı HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM UNUTULMAZ EKİBİ VE HAYRANLARI İYİ SENELER HATİCE

    YanıtlaSil
  8. BURDA SADECE LAF SÖYLEYİP TADIMIZI BOZANLARA KARŞI DAHA ÇOK YORUMLA DİZİMİZE DESTEKLE BİARDA OLALIM UNUTULMAZ SÜPER İYİ SENELER

    YanıtlaSil
  9. bu bölüm güzel ve çok duyguluydu melda iyçe uçmuş dogru yanlışı bile görmüyo ayrılıgın ardından harunla rahat olması orda kalması sacma gurursuz işte o parayıda sırf feyyaza yagçılık olsun diye yaptı keremi bende görmedim fırakmanda yoktu zaten

    YanıtlaSil
  10. ARKADAŞLAR GÜNAYDIN UNUTULMAZ AİLESİ VE HAYRANLAR VE CANIM ARKADAŞLARIM ÇİGDEM DENİZ ULVIYE EMİR AYŞE DENİZ YILDIZI AYFER ESMA ASLI HATİCE KARDELEN FATOŞ AYLİN TÜRKAN ZEYNEP NARİN BURCU VE İSMİNİ HATIRLAYAMADIGIM ARKADAŞLAR HEPİNİZE İYİ SENELER.
    unutulmaz bu bölümde farkını koydu güzeldi sadece eda harun sırf türkan görsün diye sokakta öpüştürülmemeliydi bence bu hatalı oldu aynı evde böyle yakın olmadılar ama sokakta rahattılar

    YanıtlaSil
  11. Türkan teyzeye çok üzüldüm zaten iyi deyildi bayılabilir yada osinirle ikisine agır sözler söyler hakkı oldugunu anlamaz eda eniştesiyle oluyorder melda beni sinir etti kız bagırıyo o beni düşünmüyolar diyo yasen birazcık edayı ve bebeyi düşündünmü bide utanmadan hala o geceyi ben istedim diyo yok artık

    YanıtlaSil
  12. bu bölüm hayat hanım çok tatlıydı onunda kızı ölmüş o sahnesi beni üzdü edaya destek olucak biri nihayet ah nisa ama batu pişman oldu ilerki bölümlerde aşık olarak cıkabilir karşımıza
    benden bukadar şimdilik iyi yorumlar arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  13. frakman nerdeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  14. frakman verilmedi malesef yeni yılınız kutlu olsun deniz gelde bi tiyo ver dün gece bekledim ama gelmedin kesin sende vardır bişeyler eda harun ayrılmasın bebişte iyi olsun

    YanıtlaSil
  15. bu bölüm melda tam bi giçıktı ne o laflar öyle eda umrunda bile deyil yüzsüz şirketten ayrılmadı feyyaza karşı nasıl oynuyo nisa napıcak açaba batu pişman ışılın sacını beyenmedim kısa güzel ama modeli taraması güzel deyil herkese iyi seneler

    YanıtlaSil
  16. İdilcim çok teşşekkür ederim.seninde yeni yılını kutlar herşeyin gönlünce olmasını dilerim.Meldacılara sesleniyorum...Nisa Batuyu senelerdir tanıdıda ne oldu gördük.Bu sadece KADER KADER KADER.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  17. BU GÜZEL VE ÖZEL GÜNDE FIRAGMANI VERİN LÜÜÜÜÜÜÜÜÜTFEN.ZEYNEP

    YanıtlaSil
  18. Bembeyaz yagan kar, ne yasanmissa yasansin orter gecmisin hatalarini. Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir baslangic. 2009 yili acilarimizla, sevinclerimizle geride kalacak. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinc, daha fazla mutluluk getirsin. Yasaminizda guzel yillar, mutlu yarinlar, gercek dostluklar hep sizlerle olsun. Yeni yiliniz size ve tum sevdiklerinize saglik, mutluluk, nese, basari, bol kazanc, sevgi ve huzur getirmesini. $eker gibi tatli, ruya gibi guzel bir yil gecirmenizi diliyorum. Canim arkadaslarim. (SAYGILAR)

    YanıtlaSil
  19. BAKI DOSTLUK ADINA NICE DILEKLER VARDIR.
    OLUMUN DAHI AYRILIK SAYILMADIGI GONULLER VARDIR.
    MESAFELER ARAYA SET CEKMI$SE NE CIKAR.
    SEVGIDE BIRLE$EN YUREKLER VARDIR.

    Canim arkadasim DENIZIM mutlu seneler. Seni cooooooooooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Unutulmaz hayranları günaydın öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım sağlıklı ve sıhatli huzurlu seneler dilerim vede pimanlık duymayacağınız kararlar alabilmenizi.İsim yazan arkadaşlar eski sayfalardaki yorumları okudunuzmu dizi hakkındaki yorumum orada kaldı Deniz hadi nerdesin Ulviye umarım arayı çok uzatmadan gelirsin tiyolarıda okudum bilmeyenler için Deniz eski sayfalarda yazmış galiba Tolga Edayla evli olduğunu Feyyaz beye söyliycek tabi işin iç yüzünden haberi olmayan Feyyaz beyde Edayı ikinci gelini olarak görücek ve belkide iki gelininide aynı ayleden olmasına sevinecek Harunun kapı önünde beklemesine bu sebep olabilir farkındaysanız dünkü bölümde Anıl çeliki kavga sahnesini göremedik

    YanıtlaSil
  21. Ulviye ordamısın

    YanıtlaSil
  22. senle denk geldiğime sevindim hani bikaçgün yoktun Ulviye ne oldu ters bişey yok dimi

    YanıtlaSil
  23. Ayfercim canim gunaydin. Yok merak etme arayi fazla uzatmiycam. En gec cuma gunu burdayim. Daha fazla zaten ayri kalamam. Ya ben UNUTULMAZ ekibine, ordaki calisanlara, yoneyiciye, yonetmene, yapimciya, tum oyunculara ve hatta atv kanalina cok cok tesekkur ederim cunki bu dizi sayesinde sizin gibi iyi insanlarla tanisib arkadas oldum. Ve bu benim icin cok buyuk bir mutluluk. Sizleri gercekten cok seviyorum. Ve bu hayatda sizlerden daha degerli bir sey yok. Yapacagimiz tek sey cok degerli oldugumuzu unutmamamiz. Diziyle ilgili dontukden sonra yorum yapicam. Herkesi cok cok optum.

    YanıtlaSil
  24. Ulviye çıktınmı o zaman sonra gene denk geliriz inşallah

    YanıtlaSil
  25. Bende cok sevindim canim benim. Ayfercim eski yorumlarda yazmisdim. Yani onemli pek birsey yok. Ama en gec cuma burda olurum herhalde. Yani umuarim.

    YanıtlaSil
  26. Tama arkadaşım senin azerbeycanlı olduğunu okumuştum yanlış hatırlamıyorsam bütün azeri kardeşlerimin yeni yılını kutluyorum

    YanıtlaSil
  27. O zaman bede umarıki herşey yolunda giderde çbuk gelirsin

    YanıtlaSil
  28. O zaman bede umarıki herşey yolunda giderde çbuk gelirsin

    YanıtlaSil
  29. Ya kusura bakmayın sayfada bi karışıklık oldu yorum ikikez göndermek zorunda kaldım

    YanıtlaSil
  30. Herkese iyi yorumlar ben çıkıyorum Ulviye sende çıktınmı bilmiyorum sora konuşuruz gene hoşçakalın

    YanıtlaSil
  31. GÜNAYDIN UNUTULMAZ HAYRAANLARI ÖNCELİKLE HEPİNİZİN YENİ YILINI KUTLAR VE BU YENİ YILIN HEPİNİZE UĞURLU GELMESİNİ DİLERİM VE AŞK DOLU OLMASINI TABİKİDE evet bu hafta güzeldi ama keşke annesi böyle görmeseydi onları ben hala şaşkınım ne diyeceğimi bilemiyorum umarım hiç ayrılmazlar bide bu günün hatrına koyun fragmanı herak ediyoruz hepimiz esma

    YanıtlaSil
  32. unutulmaz çok güzeldi

    YanıtlaSil
  33. son sahnede tam iki aşık gibi davrandılar kontrolsüz kim ne der kim ne düşünür diye düşünmeden hani aşk olunca akıl tatile çıkarmış ya onlarınkide aynen öyle oldu türkan hanım içinde üzüldüm anne olarak çok zor eda şimdi tam yandı

    YanıtlaSil
  34. saadet hanım feyyaz beyi ne güzel bozdu benim oğlum asla sevmediği biriyle evlenip onu üzmez başka birini severken bunu asla yapmaz dedi tabi anlayana ne damar adam neymiş efendim söz vermiş arslanlı ailesi sözüne sadık kalırmış onun için harun melda ile evlenmeliymiş harun şimdilik iyi gidiyor kararlı yalnız tek korkum ileride eda tolga ile eve gelince kafası atıp inat uğruna meldaya dönüş yapmasın

    YanıtlaSil
  35. zaten meldanın bir şeyler yapmasına gerek yok ki herkesler zaten ona çalışıyor feyyaz bey nasıl gelinim diye sahip çıkar edanında gene yakındır ablam nakaratlarını duyarız zaten bu bölüm vicdanlarda meldayı aklama bölümüydü gene seyirciye hep bakın onunda haklı olduğu çok nokta var hissi uyandırılmak istendi melda işin püf noktasını çözmüş vicdanlara oynuyor rüşveti geri çevirdiğini hemen feyyaza duyuruyor ki feyyaz bey ona iyice minnet duysun haruna sanki çok gururlu kız ayaklarında ben ayrılarak senin önünü açıyorum sana yardımcı oluyorum havaklarında edaya da ne kadar üzüldüğünü duyurtuyor sözde ailesine anlatıyor ama mesajı edaya içten içten veriyor en güzel sahne ise harunun edaya gül perisi masalını anlattığı sahne idi

    YanıtlaSil
  36. ah edacık sen ne zaman akıllanacaksın her sakladığın şey kartopu gibi daha çok büyüyerek sonra önüne geliyor bazen edaya öyle çok kızıyorum ki şu şartlarda hem ailesini hem harunu aynı anda mutlu etmesi mümkün değil bunu ona hayat hanımda söyledi o zaman artık kararın verip yalansız dolansız devam etmeli hiç bir şeyi saklamadan

    YanıtlaSil
  37. İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR, BİLGİSAYARIN ,ARIZASI YÜZÜNDEN Bİ SÜRE KATILAMADIM, KATILAMADIĞIM, İÇİNDE ÇOK ÜZÜLDÜM VE SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK ÖZLEDİM UNUTULMAZ DİZİSİNE VE YORUMLARINA RESMEN BAĞIMLI OLDUM ,EDA İLE HARUNU, VE SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  38. BEN BUGÜNÜ ONUTMUŞTUM ARKADAŞLARIMIN YENİ YILINI KOTLAMAMK OLMAZ.İDİL CANIM YENİYILINI KUTLAR BİR ÖMÜR MUTLU OLMAN DİLEYİYLE.DENİZ SEN MÜKEMMEL BİR ARKADAŞSIN hayat sana en güzellikleri versin mutluluk huzur para herşey senin olsun.ULVİYE sen gönlün gibi hep olasın çünkü gönlün çok güzülliklerle dolu umarım yeni yıl sana herşeyi getirir kötülükler hariç herşey.EMİR çok saygılı bir insansın 2010 sana mutluluk huzur gözel bir kısmet eyer istersen versin herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  39. AYŞE ARKADAŞIM SENİN DE YENİ YILINI KOTLARIM ayfer,esma hatice,deniz yıldızı,zeynep ve tüm unutulmaz hayranlarının yeni yılı kotlu mutlu geçsin

    YanıtlaSil
  40. harun bizlerin masal kahramanı ya ne güzel peri masalını da anlattırdılar serhan yavaşı o sahnelerde çok beğendim harika oynadı inşallah 2010 da herkesin gül perisi masalını anlatacak bir kahramanı olur mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  41. unutulmaz dün akşma 3 cü olmuş yakında 1cı olacak

    YanıtlaSil
  42. VE TABİKİ TÜM UNUTULMAZ EKİBİ SENİRİST YÖNETMEN HEPSİNİN YENİ YILI KOTLU OLSUN . HARUN EDA VEYA SERHAN YAVAŞ ÖZLEM YILMAZ MUTLU SENELER . DİZİMİZ ya annesi keşke öyle görmeseydi çok özülür belki tansiyonu fırlamıştır bir anne için hiç hoş bir durum deyil ah ah o katar evde yalnız kaldılar da dışarı havasımı iyi geldi bence saçma oldu sanki sadece orda karşılaştılar ev mev yoktu edanın haruna söylememesi o beni çok sinir etti nasıl demezsin evlen mediyini harun anlasa ona daha çok kızacak ben anlamıyorum artık herşeyi karıştırıyorlar. bakalım fıregman gelsin.

    YanıtlaSil
  43. melda gene harundan bir adım önde edadan ise kilometrelerce önde koşuyor restoranda hemen akıllıca davranıp ağızlarına lafı tıkadı ayrılmak istiyorum dedi şimdi gururlu kız ayaklarında harunun önünü açıyor ona hiç zorluk çıkarmıyor çok olgun havalarında hele işten ayrılayım ben en iyisi demesi yok muydu harunda vicdanlı ya olmaz öyle şey dedi başına aldı belayı melda çok tok bir sesle oynuyor edanın sesi sürekli ağlamaklı mıy mıy eda kararlıyım derken bile o ses tonuyla inandırıcı olmuyor sesinin tonunu ayarlamalı

    YanıtlaSil
  44. tabiki güzel sahnelerde vardı ama kötü sahneler beni bireaz dagıtı neyse herkese iyi yorumlar bayyyyyy

    YanıtlaSil
  45. harun evlilik gerçeğini öğrenince edaya dünyayı dar etse yaridir ay yok bu kızın akıllanacağı şimdi bu kızgınlıkla meldaya edaya inat geri dönüş yapmasında ama türkan engeller gibi geliyor çünkü harun türkan hanımın gözünde düştü ea

    YanıtlaSil
  46. edanın makarna pişirmesı harikaydı

    YanıtlaSil
  47. ve harunnu yemesi

    YanıtlaSil
  48. eda tolgayla evli olmadını nıye söylemiyor

    YanıtlaSil
  49. haruna söylemesi gerekiyor

    YanıtlaSil
  50. 27ci bölümü merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  51. harun edaya çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  52. edaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  53. unutulmaz hayranları bu yıl dizimiz 1rici yapalım

    YanıtlaSil
  54. harunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  55. arkadaşlar kısa sözler yerine yorum yapalım önemli olan sayının artması deyil güzel yorum yapılması eda harun unutulmaz

    YanıtlaSil
  56. arkadaşlar selam bu yeniyıl ve yeni sayfayla birlikte tatsızlıkları o kötü insanları geride bırakalım ve güzelce yorumlarımızı yapalım .herkesin yeni ylını kutlarım burdaki bütün arkadaşlarımın özellikle DENİZ VE ULVIYYE aplacım sizi çok seviyorum harika insanlarsınız yeni yılda herşey gönlünüzce olsun nice güzel yıllara ve tabi unutulmaz ekibine bu sayfa dahil

    YanıtlaSil
  57. Bu bölümü beyendim dogruysa 3çü olmuşuz bu süper işte melda çok kurnaz nasılda kendini acındırıyo şirkette kalması yanlış feyyaz da okadar hata yapmış ama sadece verilen sözü düşünüyo türkan hanım iyi deyildi bencede bayılır eda bu defa çok üzülecek herzaman başkaları dedi şimdi böyle bırakıp giderse herkes onu kötü bilecek haklı bi tarafı olmaz o yüzden gitmeden kacmadan savaş versin harunda kararlılıgından dönmesin iyi yorumlar

    YanıtlaSil
  58. güzel dizimize nihayet kavuştuk güzeldi yine süperdi
    ama evde neden rahat degillerdi yine biraz eda soguktu tabiki en son öpüşme sahnesine kadar orası güzeldi işte.

    YanıtlaSil
  59. ARKADAŞLAR HERKESİN YENİ YILINI ,YÜREKTEN KUTLUYORUM, DİLİYORUMKİ, İNŞALLAH, YENİ YIL, HERKESE, SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, AŞIK OLMAYANA, AŞK VE ZENGİNLİK, VE GÖNÜL ZENGİNLİĞİ GETİRSİN ,HERKESE İYİ YORUMLAR,VE İYİ YILLAR..

    YanıtlaSil
  60. süperdi yine akşam feyyaz bey kendi yaptığı hatayı oğlunada yaşatmaya çalışıyor ama saadet hanım iyi yaptı eda evli olmadığını söylesin artık nolur artık olaylar karışmasın

    ayşe






    n

    YanıtlaSil
  61. yeni yılımız kutlu olsun saglık olsun dizimizede başarılar.gelelim dizimize harunun annesi ne güzel cevap verdi feyyaz beye ve eniştesine.

    YanıtlaSil
  62. meraba arkadaşlar kimse yok galiba ya ben feyyaz beye inanamıyorum sanki geçmişte hiç hata falan yapmamış gibi konuşuyor onun geçmişi gözünün önünde oglu olmuş hemde evlikken başka kadından kalkmış sözden bahsediyo harun bir anlasa kardeşi var artık baba,sını hiç takmaz bence baba,sına saygısı pek kalmaz hele annesi bu kadar özülürken

    YanıtlaSil
  63. idil sen neden katılmıyosun hadi seni bekliyorum . eda tolga diyince varya harun,un gözünden nefret akıyo bide kardeş olduklarını anlasalar çok karışık

    YanıtlaSil
  64. İYİ YORUMLAR;UNUTULMAZ HAYRANLARI
    YENİ YILIMIZA BİRKAÇ SAAT KALDI VE İYİSİYLE KÖTÜSÜYLE NEŞE VE SEVİNCİ İLE BİR YILI DAHA GERİDE BIRAKIYORUZ.İNŞALLAH YENİ YILIMIZ BÜTÜN MÜSLÜMAN ALEMİNE HAYIRLAR GETİRİR.BURDA SİTEDE BULUNAN DENİZ,ULVİYE,ÇİĞDEM,ÇİĞDEM 2,AYŞE,EMİR,HATİCE,KARDELEN,DENİZ YILDIZI,AYLİN,ZEYNEP,BURCU,ESMA,NARİN,FATOŞ HEPİNİZE YENİ YILINIZ SAĞLIK VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEGİYLE HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN. TÜRKÂN

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar merhaba çigdem senmisin ordamısın

    YanıtlaSil
  66. ÇOK TEŞEKÜR EDERİM TÜRKAN,CIM BENDE SENİN YENİ YILINI KUTLARIM NİCE MUTLU SENELERE HEP BERABER

    YanıtlaSil
  67. Ne güzel bi çogunuz katılmış çigdem canım gelmene çok sevindim ayşe sende tekrar hoşgeldin yerin belliydi.deniz canım biliyorum okuldasın senin dönüş saatinde ev kalabalık oluyo sabahta öyle sana denk gelemediyim için üzülüyorum ama hep takib ediyorum ulvıyye gecmiş olsun.evet bu senenin son saatleri şu frakmanı verselede bize hediye olsa ama nerde

    YanıtlaSil
  68. İşte burdasın çigdem süper nasılsın canımmmmmmmm artık geldim lütfennnnnnn

    YanıtlaSil
  69. İşte burdasın çigdem artık geldim de lütfennnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  70. evet benim sen kimi sandın kıskanayım bari canım arkadaşım dönmedim ama bir yerden leptop getirdim evde kimse yok sıkıldım dizimizi ve arkadaşlarıma bi bakayım dedim

    YanıtlaSil
  71. HARUN'UN MASALI ANLATMASI ÇOK GÜZELDİ.ONUN DİZİDEKİ SESİNİ ÇOK BEĞENİYORUM.O BAKIŞLARINLA KİM OLSA ERRDİ KARŞINDA.EDA'YA ÇOK ÜZÜLÜYORUM ŞİMDİ ANNESİDE GÖRDÜ.KENDİNİ NASIL HAKLI DURUMA ÇIKARACAK ACABA.ŞİMDİ MELDA ANNESİNİN GÖZÜNDE BİR MELEK.MELDA HERKESE KARŞI ÖYLE GÜZEL OYNUYO Kİ.HER ŞEY ONUN İSTEDİĞİ GİBİ GİDİYO.İNŞALLAH BURAK'LA İŞBİRLİĞİ YAPMAZ.EVDE BURAK,İŞYERİNDE BATU HARUN'U AVUCUNUN İÇİNE ALMIŞLAR.BİRDE BUNA MELDA KATILIRSA HİÇ ŞAŞMAM.NİSA İNŞALLAH BATU'NUN YAPTIĞINI HARUN'A SÖYLER.BU ARADA TOLGA İÇİNDE ÇOK ÜZÜLÜYORUM.O DA ÇOK TATLI EDA'NIN MUTLULUĞU İÇİN HERŞEYİ YAPARIM DEDİ.BÜYÜK BİR FEDAKARLIK GÖSTEREREK AŞKINI İÇİNE GÖMDÜ VE EDA'YA HEP DESTEK OLDU.SENİ ÇOK SEVİYORUZ TOLGA.OF HARUN OF ÇOK TATLIYDIN.EDA SAÇLARINA ŞEKİL VEREBİLİRSİN FACEBOOKTA RESİMLERİ VAR LÜLE LÜLE ÇOK YAKIŞMIŞ AYRICA ALLIKLARI ÇOK SÜRMÜŞSÜN EKRANDAN YÜZÜN SARI SARI DURUYO.SENİN TENİN ZATEN ÇOK GÜZEL AŞIRI SÜRME LÜTFEN.BU BÖLÜMDE DUYGULARIMI TARİF EDEMİYORUM.ÜZÜNTÜ SEVİNÇ VE KORKU HEPSİNİ İÇ İÇE YAŞIYORUZ.SİZLERİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ. TÜRKÂN

    YanıtlaSil
  72. Canım merhaba nasılsın ya çigdem diye bi adaşında yorum yapıyo bian o sandım aslında o ismini farklı yazsa iyiolur.iyi yaptın gecen senden memen sonra katıldım yetişemedim çok üzüldüm neyse izledinmi unutulmaz nasıl beyendinmi

    YanıtlaSil
  73. idil sayfada sorun muvar?ben zor giriyorum bir türlü açılmıyo nasısın iyimisin ya zaten seni ve arkadaşları seviyorum oda kısmet olmuyo ne yapalım bu yıl umarım bizi mutlu eder

    YanıtlaSil
  74. Çigdem ben iyiyim sanada iyi seneler herşey yeni yılda gönlünce olsun hep mutlu ol.eda harun sence giderlermi bence türkan teyze bayılır görürler gidemezler

    YanıtlaSil
  75. bu bölüm bence hem iyi di hem kötü iyi yanı ikiside çok karlı aylelerine karşı çıktılar ilk kez kötü yanı eda hala söylemiyo bence çok saçma kim olsa söylerdi sevdiyi adama evli deyilim diye

    YanıtlaSil
  76. ya düşününce edanında işi zor meldanında.ben çıkamıyorum.onlar nasıl bu işin içinde çıkacaklar.çarşamba gel ne olur.

    YanıtlaSil
  77. HEPINIZIN YENI YILINI KUTLUYORUM UNUTULMAZLARLA DOLU GUNLER DILIYORUM.Feyyaz beyin Melda takintisini anlamis degilim. Onun icin Onemli olan evladinin gostermelik evlenmesi mi yoksa severek mutlu olacagi birini es olarak secmesi mi?Evliligi suresince verdigi sozleri tutmamis.Kendi yaptigi hatalardan ders almadigi gibi HARUNUN aldigi kararlarinda nedenini sormak yerine sonuclar uzerin durmasi tam bir sacmalik.SADET Hanim lafi gedigine iyi oturttu.FEYYAZ beyde yutkunmakla kaldi.Melda vicdanlara oynamaya devam ediyor.TURKAN teyzenin icine kurt dusurup doldurusa getirdi.Simdi de anneme bir sey olursa cekecegin var diyor.Bu bolum gorduk ki BATU DA biraz vicdan varmis ama cok gec kaldin.Kurdugun tuzaklar bir gun ayagina dolanacak.Cikardigin firtinada kendin bogulacaksin.BU dizide FEYYAZ,MELDA,BATU,simdi bunlara TURKAN DA katildi bunlar olaylara bakiyorlar ama bir turlu olayin icine giremiyorlar,Cunku hep olaylara kendi acilarinda bakiyorlar.Onun icinde hep cemberin disinda kaliyorlar.Tolgada ayri bir mesele buda ne bakiyor ne goruyor ne de duyuyor.Edaninda Harundan sahte evliligi saklamasi tuhaf bir an once soylemeli,sirlar derinlere itildikce hayat daha karmasik bir hal aliyor.Bu durumda EDA ve HARUN icin

    YanıtlaSil
  78. saglam bi leptop bulamadınmı nezaman gelicelsin böyle ara ara olmuyo özlüyorum bak gelde rahatca eda harunu konuşalım zaten denizede denk gelemiyorum ya hadi yaz

    YanıtlaSil
  79. çok teşekkür edrim canımmmmmmmmmm evet bencede görecekler hatta yorum sayfasında türkan hanım belki onlara saldırır diye tahmin var bencede ya saldırır onlara yada bayılır onlarda görür ama kesin artık tüekan hanım harundan nefret edecek

    YanıtlaSil
  80. ben varımda sen yoksun yorum benim daha çok haydi idil çok yorum yap cadı

    YanıtlaSil
  81. Hangi anne o durumda kızmaski yanlış anlıycak tabi bari bişey olmasa eda çok üzülecek harun meldaya çok soguk ilk deva bunu gördüm bi oh dedim yani daha önce böyle olsaydı tekne gecesi olmazdı

    YanıtlaSil
  82. Harunun masal anlatirken bakislari cok icten ve samimiydi.EDA onun gozlerinde adeta eridi.O anda Eda sakli kalmis herseyi anlatmaliydi.EEE PRENSIN sana ISTANBULUN en guzide gulunu arayip bulmus daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  83. kızma bana yorgunum ben sen varsın diye katıldım şimdi ailenin küçük kızı olmak ne zor ya heryerde ben varım nerde iş orda idil

    YanıtlaSil
  84. bak kızıyorum ama benim canım arkadaşımı özmesinler yormasınlar sen aylene menim selamlarımı ilet onlar anlarlar.

    YanıtlaSil
  85. Aslı arkadaşım merhaba yorumlarını görüyorum ama kimseyle yorumlaşmıyosun karşılıklı olarak denizle ulvıyyeyle emirle ayşe sonra ayfer bizler genelde yazışıyoruz sen yapmıyosun yanlış anlamassan bi nedenimi var tabi cevap vermeye bilirsin

    YanıtlaSil
  86. Simdi TURKAN teyze gorduklerinin etkisiyle dogal olarak soka girecektir.Tepkisi ne olur belli olmaz.Buyuk bir ihtimalle sesini cikaramayacaktir.EE simdi bu soktaya ne desin firtina daha sonra kopacak diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  87. güzel hemen iletiyorum .ya keremin sahnesi yoktu fark etinizmi frakmanda yok çok meraktayım saadet hanım hasta ama dün güzel konuştu meldanın edayı duyup hiç umursamamasına kızdım sadece kendini düşünüyo

    YanıtlaSil
  88. canım sen yorgunsan çık dinlen yanlış anlamam .o öpüşme sahnesini bazıları aşka memnun la rakip olsun diye yapmışlar söylentiler var ama sanmam bizim dizimizin ihtiyacı yok

    YanıtlaSil
  89. Merhaba, hayir canim belli bir nedeni yok.CIGDEMIN VE SENIN YENI YILINI KUTLUYORUM.

    YanıtlaSil
  90. hayat hanım bu bölüm gecmişini acıkladı kızı tafik kazasında ölmüş üzüldüm ama edaya destek oluyo buna sevindim

    YanıtlaSil
  91. hem 4 kez o sahneyi çekmişler çok yogun ilgiden dolayı herkes cep telefonuyla çekmiş . bende fark ettim keremin sahnesi yoktu tabi reklamlar daha agır bastıgı için

    YanıtlaSil
  92. Aslı teşekkür ederim seninde yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  93. ASLI,CIM bende senin yeni yılını kutlarım seni de aramızda görmek çok hoş sık katıl tamam

    YanıtlaSil
  94. biz aşkı memnunun zaten önündeyiz o bize uysun ya yorgunluktan deyilde bizim ev halkı şimdi gelir akşam için hazırlık yapmalıyım
    evet bende duydum ilgi çokmuş

    YanıtlaSil
  95. Eda harunu çok seviyorum çidoşum tekrar ne zaman katılırsın

    YanıtlaSil
  96. ÇOK acı çekyiyi belliydi hayat hanımın eda ya yardım edecek gibi zaten eda harun gitmezler
    eda işine geri döner .melda hiç umursamadı oysa restorandan melda gitti eda arkasından koştu çok üzüldü melda edanın sevgisi,ni hak etmiyo

    YanıtlaSil
  97. Birey olarak hep bir seylere gec kaliyoruz nedendir.Yasadigimiz anda yaptiklarimizi farkedebilsek ozaman hicbirseye gec kalmayiz gibi geliyor bana EDA ve HARUNU cok zorluklar bekliyor.HAYAT HANIMINDA birseylere gec kalmis olmasi cok yazik dogrusu.

    YanıtlaSil
  98. YARIN CANIM TAMAM BENDE ÇIKAYIM YARIN GÖRÜŞÜRÜZ İYİ AKŞAMLAR AYLENİNDE YENİ YILINI KUTLADIMI SÖYLECANIM İYİ YORUMLAR HERKESE

    YanıtlaSil
  99. Tamam olur mutlu yillar canim.seneye gorusmek dilegiyle hoscakalin,CIGDEM ,IDIL,DENIZ,ULVIYE,EMIR,AYSE.FATOS,AYFER ADINI HATILAYAMADIM HERKESE

    YanıtlaSil
  100. ASLI,CIM HAKLISIN NE BAŞIMIZA GELSE HEP GEÇ KALDIGIMIZ İÇİN OLUYO BEN ÇIKIYORUM SANA İYİ YORUMLAR

    YanıtlaSil
  101. Hayat hanım edada kızını görüyo bu yüzden yakın olacak bencede işe döner melda çok deyişti haksızlık yaptıgını görmüyo kızlar ben çıkıyorum çigdem çok özür dilerim sen burdasın ben çıkıyorum ama inan işlerim var daha çok kalmak istiyorum ama ters bi zaman yine katıl seni seviyorum herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  102. frakman nezaman verilecek bilen varmı

    YanıtlaSil
  103. melda haklı kızlar kızmayın nişanlısı ve kardeşi tabiki nefred edcek edadan naapsın yani mutlulukmu dilesin eda en başından söyleyecekti ozaman hak verirdim ama işler buraya kadar geldi

    YanıtlaSil
  104. melda harun olsun olmuyosa eda harun hiç olmasın

    YanıtlaSil
  105. MELDA HARUN OLACAGINA DÜNYA DURSUN SEVMEYEN BİRİNDEN NE BEKLERSİN MELDA HATALI ÇIKSIN ARADAN ONLARDA ÇOCUKLARINI BİRLİKTE BÜYÜTSÜN BUBÖLÜMÜ SEVDİM ÇOK DUYGULUYDU TÜRKAN ANNEYE ÜZÜLDÜM BÖYLE ÖGRENMEMELİYDİ Bİ ANNE SENARİSTLER AGIR GİDİYOLAR TABİ KİM DAYANIR BUNA EDADA DAYANAMAZ ANNESİNE KORKARIMKİ VAZGECER ARKADAŞLAR BU SAYFADA HERKESİN YENİYILINI KUTLARIM NİCE GÜZEL YILLARA UNUTULMAZLA BİRLİKTE SİZİ SEVİYORUM AYLİN

    YanıtlaSil
  106. selamlar unutulmaz hayranları ,sayfada sorun var galiba eski yorumlar yok dün akşam bakmıştım şimdi tekrar bakıp yorum yazmak istedim ama yoklar.aklımda kaldıgı kadarıyla Emir İdil ulviyye çigdem arkadaşlarım hepinize çok teşekür ederim iki gündür hastane işlerim vardı ancak fırsat buldum daha önce teşekkür etmek isterdim,düşüncelerinizi bilmem için denk gelmeye gerek yok siz yazın ben okurum sevgili arkadaşlarım bende sizlerle denk gelip yazışmayı çok isterim,ulviyye cim sözüm seni pek kapsamıyordu denizide , deniz genelde bana yorum yapıyor sende oda benim gönlüme taht kurdu sende diger arkadaşlarımıda çok sevdim ,Ulviyyecim benim eşimin annesi azeri,göç etmişler çok önceden ataları buraya yani eşimde azeri kanı olan bi insan ve parmakla gösterilen biridir o kadar ince ve kibardırlar ki sende öylesin canım benim tüm azerileri seviyorum senin azeri olmana laf söyleyenler için yazdım deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  107. AŞKIN YALANI OLMAZ
    HER KALP BUNU ANLAMAZ
    UNUT DEME SAKIN BANA
    UNUTULMAZ, UNUTULMAZ, UNUTULMAZ

    YanıtlaSil
  108. 30 ARALıK 2009 ÇARŞAMBA

    NO PROGRAM ADı KANAL SÜRE RATING (%) SHARE (%)
    1 YAPRAK DOKUMU KAND 01:29 19,29% 42,80%
    2 YAPRAK DOKUMU (OZET) KAND 00:30 11,42% 26,06%
    3 UNUTULMAZ ATV 01:37 7,76% 23,98%

    (ahu)

    YanıtlaSil
  109. UNUTULMAZ 3ÇÜ OLMUŞ HARİKA TEBRİKLER

    YanıtlaSil
  110. harika bir bölümdü ayrıca reytinglerdede 3.olmusuz harikaa (ahu)

    YanıtlaSil
  111. TÜM unutulmaz hayranlarının yeni yılını kutluyorum hapimize saglık mutluluk barış, Başarı getirmesini diliyorum 2010 hepimizi istedigi gibi geçsin İNŞALLAH.Deniz, Ulviyye, çigdem ,burcu ,idil,türkan,zeynep ,hatice, emir ,ayfer,kardelen ,aylin ,aslı ve adını hatırlayamadıgım arkadaşlarım MUTLU YILLAR hepinize
    unutulmazın bu bölümünü çok dikkatli izleyemedim yorum yapmak istemiyorum ama dag evine yerleşecekler ben olsam orda kalmam açıkcası hamile sonuçta kimseye birşey açıklamadan beraber yaşamaya karar verdiler ama nasıl olacak bu zor başka ülkede başka şehirde yaşasalardı keşke kaçıp gitseler ne güzel olur, ah ah türkan hanım kalpten gitmese iyi beni ençok etkileyende meldanın telefonda herşeyi duyması of çok fena oldum o zaman zor bi durum deniz yıldızı

    YanıtlaSil
  112. EDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    HARUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    YAĞMURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  113. HARUN SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  114. Unutulmaz hayranları sevgiler.
    Arkadaşlar yeni yıla girmemize saatler kaldı,zaman insanlardan hep bişeyler alır götürür,bazen sevinç olur,bazen üzüntü hakim olur,günümüze bazende mutlu oldugumuz anlar hiç bitmesinde,
    sevdiklerimiz hep bizimle kalsın, zamanı durduralım isteriz,
    işte o mutlu anlarınız ,sevdikleriniz hep sizlerle en güzel dilekleriniz gerçek olsun sağlıklı mutluluk dolu bir yıl diliyorum size arkadaşlarım ve unutulmaz ailesi sevgiler.

    YanıtlaSil
  115. Arkadaşlar,Ayşe,Ayfer,Aylin,Aslı,Çigdem,Deniz Yıldızı,Esma, Emir,
    Türkan,Güzel sözleriniz için teşekkür ederim hepinize.Ayşe gelmene sevindim!yeni yıl hediyesi oldu bana diyebilirim.Deniz Yıldızı hastanede işlerim vardı demişsin! umarım sorun yoktur.
    Ulvıyye canım arkadaşım güzel yüreyinle ,dile getirdiyin sözlerin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  116. meraba deniz nasılsın çok teşekkür edrim umarım hepimize mutluluk huzur getirir

    YanıtlaSil
  117. Bu bölüm güzel duygu yüklü bi bölümdü,beyendim! Eda ve Harun'nu Melda'nın dinlediyi sahne ve Hayat hanımın Eda'yla yaptıgı konuşma sahnesi mükemmeldi, dagıldım resmen çok etkileyiciydi.bu bölüm bi annenin evladı için verdiyi çaba ön pilandaydı, Türkan teyzenin böyle görüp duydugu acı, yüzyüze kaldıgı gerçek onu nasıl etkileyecek ,bunu nasıl yansıtacak Eda Harun'a görücezki bu hiç biri için kolay olmayacak.Melda'nın ayrılık kararından sonra Harun'la gayet sakin hiçbişey olmamış gibi davranış sergilemesi ve şirkette kalması dogru gelmedi bana ve tabiki Feyyaz beyin üstünde kurdugu iyi insan imajı Eda'ya kurdugu baskı ve Harun'a kendini asil göstermesi kurnazca oyunlarının birer parçası, devamıda gelecektir.Keremi göremedik.Eda'nın Tolga konusunu gizlemesi hala bu yalana sıgınması dogru deyil,bu durum hem Harun'u hem bizleri üzeceye benziyo.

    YanıtlaSil
  118. DENİZ ORDAMISIN?ya bu gün yıl başı yorumlar yapalım biraz sayfamız hareketlilk kazansın ben sizi yorumları çok özledim .ayrıca deniz yıldızı sana da mutlu yıllar nice seneler dilerim arkadaşım yorumlarını hep okuyodum ama denk gelmedik o yüzden böyle düşünmüş olabilirsin hepinizi çok seviyorum
    ama idil kendime çok yakın görüyorum buda tesadüf onun ismini gördüyüm anda böyle ne derler elektirik aldım ondan tabi onu görmeden gölünün güzelliği

    YanıtlaSil
  119. Merhaba Çigdem iyiyim teşekkürler! sen nasılsın? Evet inşallah!

    YanıtlaSil
  120. Burdayım Çigdem canım bende sık yorum yapmak istiyorum ama okul iş derken fazla zamanım kalmıyo yinede katılıyorum.

    YanıtlaSil
  121. MRB ARKADASLAR KARDELEN NASIL GIDIYO SITEDEKI BUTUN ARKADALARIMIN YENI YILINI KUTLUYORUN HEPINIZE SAGLIK MUTLULUK GUZEL SEYLER GETIRMESI DILEGIYLE UMARIM BU YENI YILDA HIC BIRINIZ UZULMEZSINIZ DIZIYE GELELIM BEN SAAT 23CE KADAR IZLIYEMEDIM ELEKTIRIK KESINTISI YUZUNDEN DELI OLDUM YA GOZUMU KAPATIP ACIP ISIKLARIN YANMASINI BEKLEDIM BIDE BAKTIMKI YANDI OYLE BI GITIMKI NASIL GIDIP TVIYI ACTIM HATIRLAMIYORUM AMA YINEDE SUPERDI BAZI OLAYLAR DISINDA

    YanıtlaSil
  122. Çigdem'canım çok özür dilerim! zamanım yok şimdi çıkmalıyım yeni yıl dileyinde bulunmak için katıldım.Yorumun geç geliyo sanırım bi sorun var.Beklemek isterdim ama çıkmam lazım bagışla lütfen!
    Tekrar iyi seneler,iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  123. tabiki haklısın canım kendini çok yorma sen çok deyerlisin benim için

    YanıtlaSil
  124. tabiki haklısın canım kendini çok yorma sen çok deyerlisin benim için

    YanıtlaSil
  125. TAMAM CANIM SEN GİT ZATEN BİLGİSAYARDA SORUN VAR GEÇ ÇIKIYO YORUMLARIM

    YanıtlaSil
  126. KARDELEN,cim sana mutluseneler dilerim valla elektirik gitseydi ben ne yapardım bilmem bi saniye bile kaçırmıyorum . ben 2 kere yollamışım olsun denizime deyer

    YanıtlaSil
  127. neyse ben tek kaldım galiba herkese iyi eylenceler mutlu yıllar iyi yorumlar dilerim hoşçakalın yarın 2010 görüşme dileyiyle bay

    YanıtlaSil
  128. bence meldaya haksızlık oluyo harun meldayı sevsin o mtlu olsun yazık ona kardeşi ,çin herşeyi göze almış çalışmış onun için çok acı gurursuz diyenler hiç aşık olmamış herhalde bence harunun çocugunu o dogurmalı

    YanıtlaSil
  129. FRAGMAN GELSİN ARTIIIIIIIIK.

    YanıtlaSil
  130. NE OLUR YA FRAGMAN VERİLMİYECEK Mİ YOKSA BEKLİYORUZ.BİZE YENİ YILA GİRMEDEN HEDİYENİZ OLSUN

    YanıtlaSil
  131. Arkadaslar forumda uc tane resim var.Bak isteyen bakabilir 27.bolum basligi altinda 41 VEYA 42.tahminde.MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  132. GÜLEGÜLE 2009 HOŞGELDİN 2010 HEPİNİZİ SEVİYORUM İYİSENELER BURCU

    YanıtlaSil
  133. Teşekkür ederim çiğdemcim bende senin Denizin, Ulviyenin, Deniz Yıldızının, Aayşenin, İdilin, Türkanın, Emirin, Kardelenin Aylinin ve isimsiz arkadaşlarında yeni yılını kutlar ve herkese sağlık mutluluk ve hakkımızda hayırlı olan ne ise onu yaşamamız dileği ile mutlu seneler dilerim. Ve son bişey 16 Aralık 2009da Muharrem ayının biri müslüman kardeşlerimizin hicri yılbaşısınıda kutlarım nice seneler dilerim

    YanıtlaSil
  134. Muharrem ayının tarihini yanlış yazmışım 16 değil 17 Aralık 2009imiş Müslüman kardeşlerimden özürdilerim ve site yönetiminden düzeltme gereği hissettim

    YanıtlaSil
  135. süpersiniz sizleri çok seviyorum unutulmazlar.

    YanıtlaSil
  136. gül perisi masalını ne güzel anlattı öyle boşuna haruna masal kahramanı demiyoruz hele ki edayı öpmeden evvelki sahnede arabadan bir inişi vardı adamın arabadan inişi bile ayrı bir karizma

    YanıtlaSil
  137. saadet hanım nasıl feyyazı bozuverdi ağzına sağlık neymiş aslanlı ailesi verdiği sözden dönmezmiş saadet hanım asil bir duruşu vardı zaten oğluna verdiği destekle iyiicene gözüme girdi ama feyyaz dediğim dedik çaldığım düdük misali melda diyorda başka şey demiyor melda desen akıllı rüşvet işini hemen duyurdu ki daha çok artı puan alsın hele birde haruna istersen işten ayrılayım demez mi o da yok kalmalısın dedi ileride görür kalmasının sonuçlarını kal dediği güne lanet edecektir yalnız türkan hanım melda ile harun evliliğine artık karşı çıkar eda ne kadar kötü olduysa gözünde harunda o kadar kötü oldu diye düşünüyorum göz göre göre ne edaya ne de meldaya izin verecektir

    YanıtlaSil
  138. ARTIK TAHMİNDE BİLE BULUNAMIYORUM.EDA'NIN O KORKUSU BİZİ DE SARDI.TÜRKÂN HANIMIN ENİNDE SONUNDA ÖĞRENMESİ GEREKİYORDU AMA BU ŞEKİLDE DEĞİL.ŞİMDİ EDA KENDİNİ NASIL HAKLI BİR DURUMA ÇIKARACAK.EDA ÇOK DUYGUSAL DAVRANDIĞI İÇİN KAYBEDEN HEP EDA OLACAL.MELDA GİBİ BİRAZ KURNAZ DÜŞÜNEMİYO.MELDA HEP KENDİ MUTLULUĞUNU DÜŞÜNÜYO.EDA2YI BİR KEZ BİLE OLSUN KARŞISINA ALIP CESURCA KONUŞAMADI BİLE.DOLAYLI YOLLARDAN KENDİNİ ACINDIMAYA VE İŞİNDE KENDİNİ NE KADAR GÜÇLÜ OLDUĞUNU HİSSETTİRMEYE ÇALIŞIYO.HARUN LÜTFEN MELDA'YA ÜZÜNTÜ İLE BAKMA.BİZİDE KARŞINDA YIKMA.KIRMIZI GÜLLERDE ÇOOOOOK GÜZELDİ.EDA HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LAYIK,ÇOK ACI ÇEKTİ.MUTLU OLMAK EDA'NINDA HAKKI.KÖTÜ İNSANLARIN İŞLERİ NEDEN HEP YOLUNDA GİDER.EZİLEN VE YIPRANAN HEP İYİ İNSANLARDIR.HARUN O MASALI ANLATIRKEN GÖZLERİNİZİN DOLMASI BAYILDIM.TEKRAR TEKRAR İNTERNETTE İZLEDİM.İYİ SENELER UNUTULMAZ EKİBİ. TÜRKAN

    YanıtlaSil
  139. UNUTULMAZ EKİBİ YENİ YILINIZ SİZE HAYIRLI,UĞURLU,BOL ÖDÜLLER VE BAŞARI GETİRMESİNİ DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
  140. SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ.EDA VE HARUN.

    YanıtlaSil
  141. Deniz sana gözyaşı yakışmaz yeni yılda hep mutlu ol o güzel yüzün gülsün artık o güzel yüreyinde banada yer ver yalvarırım SENİ SEVİYORUM.iyi seneler.

    YanıtlaSil
  142. amman nasıl bi resim bu yıkılıyo arkadaşlar bende gördüm resimleri çok güzeller meldanın kıyafeti çok komik ama eda süper

    YanıtlaSil
  143. eda harun iyi seneler canlarımmmmm

    YanıtlaSil
  144. tim unutulmaz hayranlarının yeni yılı kutlu olsun...bu dizi gerçektenn süppperrrr...dizi aynenn mutluluk çerçevesiyle devam etsin lütfen süperr gidio zatenn. sonsuza kadar devam etse hiç sıkılmammm....I love you unutulmaz....(dizisi ekipleri de)...

    YanıtlaSil
  145. unutulmazla birlikte niçe senelere arkadaşlar kimse yokmu aktif olan ulvıyye bu saatlerde olurdun ama galiba yoksun Burcu

    YanıtlaSil
  146. keşke yeni bölümde bizaman aşımı olsa biryıl gecse ve biz sadece eda harun aşkını izlesek o korkular o sıkıntılar geride kalsa melda ve aileler affetse işte bu benim yeni yıl dileyim Burcu

    YanıtlaSil
  147. unutulmazı çok seviyorum eda harunu ve sizleri en çokta deniz ayşe ve deniz yıldızı bende yeriniz ayrı deniz yeni yılda en çokta senin mutlu olmanı istiyorum hak ediyosun bunu sen iyi birisin seni tanımasamda ben sevdim kendini burdaki herkese öyle sevdirmişsinki bu çok acık görebiliyorum inşalla yeni yılda unutulmazla hep birlikte devam ederiz iyi yorumlar.Burcu

    YanıtlaSil
  148. EDA HARUN UNUTULMAZLA 2010 A MERHABA

    YanıtlaSil
  149. kimse yokmuuuuuuu yılbaşı dinlemedim solugu yine burda aldım ya yorumlarınız çok güzel hepinizin unutulmaz ve bu sayfa bende bagımlılık yaptı sık sık sayfsya bakıyorum ne yazıldı diye herkese mutlu seneler eda harunlu sahneler arkideşler

    YanıtlaSil
  150. EDA VE HARUN HARİKASINIZ. SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  151. günaydın unutulmaz hayranları reytiklerimiz harika

    YanıtlaSil
  152. siteyle ilgilenler saatler yanniş çikiyor

    YanıtlaSil
  153. eda ve harun yıl size ve yağur

    YanıtlaSil
  154. GÜNAYDIN HERKESE YENİ YENI BİR YIL YENİ BİR GÜN HEPİMİZE UĞURLU GELER UMARIM ya fragmanı nezaman koyacaklar merak ediyorum esma

    YanıtlaSil
  155. Herkese mutlu yllar. Yeni ylda sana nese ve mutluluk getirmesi dilegiyle. Seni tanmadgm halde sani bu kadar sevecegimi bilmezdim. Ama sana diyemdim bana kalbinde bir yer ver diye diyemedim. Ama diycem. Ulviye seni seviyorum beni tanmasanda ben seni seviyorum. Arada mesafeler olsada seviyorum. Iyi ol, ve yorumlara gel. HAYATIMIN ANLAMI SENI SEVIYORUM.

    YanıtlaSil
  156. Selam herkese. Yeni yiliniz kutlu olsun. DENIZ, EMIR, EDIZ, HATICE, DENIZ YILDIZI, AYLIN, IDIL, AYFER, EZGI, ESMA, ZEYNEP, ve ismini hatirlayamadigim kardelerim, ablalarim. Ablacm ULVIYYE iyisindir umarm. Seninle yorumlamak istiyorum. Hayatda hep bir ablam olsun isterdim ALLAH seni bana abla diye verdi. AZERI ablacm seni ok seviyorum. Toparlanp aramiza gel. Eski yorumlardaki BETON diye yorum yapan bayanada aldrma sen degerli bir insansn bunuda biliyorum. Kalbin okadar temiz ki, kimsenin laf temiz kalbini kirletemez. Diziye yorum yapaym. fragman hala yok. Niye vermiyorlar meraktan delirecegim. EDA VE HARUN iyi ikili harika, muhtem.

    YanıtlaSil
  157. Merhaba Utku neden yorum yapmyordun? Bu arada herkese iyi seneler. Evet ulviye abla yok. gelir heralde cuma diye hatrlyorum. fragman halda yok ortadan ikiye ayrlacagm meraktan.

    YanıtlaSil
  158. Utku ordaysan yorum yap.

    YanıtlaSil
  159. Sagol ediz sanada iyi seneler. Burdaym ama gitmem gerek. Herkese iyi yorumlar.

    YanıtlaSil
  160. ben ilk defa yazıyorum bende eda harun aşkını çok seviyorum ikiside aşkı güzel yansıtıyorlar harunu bilmem ama eda için çok zor bir durum

    YanıtlaSil
  161. slm sevgili melda sevenler ben leyla hala size gıcık oluyorum hele helede deniz ulviyye ve idile çok gıcık oluyorumsizi sevmiyorum ede ya gııck oluyorum

    YanıtlaSil
  162. Bizde çok meraklıydık sana zaten gıçık olman normal çünki sizi gıçıklık sarmış melda hayranıyım diye cıkıp laf edip duryyosunuz sen o saydıgın arkadaşların tırnagına bile deymezsin leyla

    YanıtlaSil
  163. teşekkür ederim utkucum seninde yeni yılın kutlu olsun fragman neden çıkmadı beklemekten fenalık geçiricem esma

    YanıtlaSil
  164. böyle laf sataşma yapanlara cevap vermeyin melda hayranlarına bile haksızlık oluyo böyleleri yüzünden düzgünce bi yorum yapıp meldayı desteklemiyolar insanlara laf söylemekten Hatice

    YanıtlaSil
  165. Ya frakman gelsin artık da öyle yorum yapalım forumdaki 3 fotografa bayıldım eda çok güzel harunda kıyafetler mitiş meldanınıki hariç o biraz komik olmuş çok sagolun Hatice

    YanıtlaSil
  166. Herkese merhaba yeni yılın ilk gününde ilk yorumumu yapım dedim
    meldanın ne yapacagını merak ediyorum şirkette kalırsa hap feyyaz beye oynar haruna tekrar yakınlaşmaya çalışır eda girmez tekrar çalışır orda hayat hanım çok yardım edecek bence annesi meldadan gizler üzülmesin diye ama edayada çok çektirir

    YanıtlaSil
  167. Ya arkadaşlar formdaki fotoğrafları nasıl görebilirim

    YanıtlaSil
  168. merhaba bence dizi süper harun ve eda süperler ama melda arik vazgecmesi gerekiyor

    YanıtlaSil
  169. Forma girebildim Fotoğrafları gördüm çok güzeller

    YanıtlaSil
  170. Sayfaya tekrar giremedim şimdi gördüm yorumları ayfer zeynep selam arkadaşlar.evt fotograflar iyi oldu frakmanda bi verilse
    Çigdem Deniz Ulvıyye arkadaşlar hadi gelin artık

    YanıtlaSil
  171. türkan hanım hiç haber vermeden ordan ayrılacak eda harun beraberken melda oyunlarını sinsice hazırlayacak şuan sessiz kalıp darbeleri büyük olacak ilerki bölümlerde görürüz melda hamile olduğunu ortaya atacak edayla harunun ayrılmasına sebep olacak

    YanıtlaSil
  172. Bu bölümde eda harun annesini görürler tartışma yaşanır eda önce yalan söylemeye kalkar sonra annesi gördüm der harun evet der eda aglar bildiyin gibi deyil yanlış anladın der annesi haruna kızar sana vereceyime ölsün der kızarak edayı çekiştirerek eve götürür harun arar eda acamaz harun üzülür annesi melda bilmesin der edayıda tehtit eder bence hakkı oldugunu anlamaz edada acıklayamaz bi süre görüşemez eda harunla annesiylede kopma noktasına gelir o evde kalırsada melda bi yandan annesi bi yandan kızı mafederler küçük bi tahmin

    YanıtlaSil
  173. ne olursa olsun artık eda harun mutlu olsun hiç ayrılmadan yalan olmadan aralarında mücadele versinler bebekleriiçin iyi yorumlar

    YanıtlaSil
  174. feyyaz bey bu bölümde tolgayla yakınlaştı önümüzdeki bölümde eve gider tolga feyyaz edayı ögreninçe acaba nsaıl tepki veriçek bu nedenle harun edayı seviyorum diyemiycek nasıl desin babasına kardeşimin karısına aşıgım diye lütfen ögrensin harun bundan önce yoksa hiç iyiolmaz harun için

    YanıtlaSil
  175. bencede melda hamile oldugnu söleyecek ama sonra belki dügün günü vazgececek harunu edaya birakacak

    YanıtlaSil
  176. edanın kıyafetine batyıldım çok güzel kendiside çok tatlıpoz vermiş bayıldım hem haruna hem edaya

    YanıtlaSil
  177. 27. fragmanı göremedik ya neler olacak acaba en ilgiç olanıda bu hafta zor gelir vallahi.

    YanıtlaSil
  178. 26.CI BÖLÜM REPLİGİ:
    Harun:Biraz sabret Eda' geçicek bu günler..
    Eda:Biliyorum,ama şimdi nerde olduğumu bilse birdaha yüzüme bile bakmaz.
    Harun:Kolay olmayacagını biliyorduk diiymi?
    Eda:Hıhı.
    (Harun arabanın arka koltugundan bir hediye paketi verir Eda'ya)
    Eda:Bu ne?
    Harun:açsana!
    (Eda içindekini merak eder bi şekilde pakedi acar...Vee 'PERİ MASALLARI' isimli masal kitabı...Eda bu güzel hediye karşısında gülerek sevincini gösterir.)
    Haru:Kızıma ilk hediyesini ben vermek istedim.
    Eda:Çok güzelmiş der..(Masal kahramanı Harun kitabı Eda'nın elinden alarak sayfaları çevirir ve..)
    Harun:En sevdiğim masal bu,der gülümseyerek...'Peri masalları... ve başlar masalı anlatmaya...
    Bir zamanlar güllerle dolu bir ağacın üzerinde,bir gül perisi yaşıyormuş.Peri öylesine küçükmüşki,hiç kimse onu göremiyormuş; kanatları omuzundan ayaklarına kadar iniyormuş;Gül perisi yazın güneşin altında,incecik kanatlarıyla çiçekten çiçeye uçar,kelebeyin kanatları üzerinde dans ederken akşam olurmuş.(Harun Eda'nın saçlarını okşayarak, bu masalı anlatırken,
    Eda'nın mutluluktan gözleri dolar... Kitabı Eda'ya geri verir ve arka koltuktan Eda için aldıgı bir diyer hediyeyi cıkarır...)
    Harun:Gül perisinin güzeller güzeli annesine..diyerek gülü Eda'ya verir...Bunun karşısında...
    Eda:Beni utandırma..
    Harun:Bunu bulmak hiç kolay olmadı söyliyim,tıpkı senin gibi en mükemmelini aradım.Şehirdeki milyonlarca gülün içerisinden en güzelini seçtim.Bu da bu işte... (Eda duyduklarına gülümser biraz utangaç, biraz mağrur ama çok mutlu bi şekilde...ve Harun Eda'nın çenesinden tutarak aşk dolu gözlerle Eda'ya)
    Harun:Seni çok seviyorum der...
    Eda:Bende seni..Ama çok ..der, (Harun yine Eda'nın saçlarını okşayarak)
    Harun:Hadi git... Yoksa bırakmıycam..
    (Eda bi iç çeker ve ayrılır Harun'un yanından.)

    YanıtlaSil
  179. kıyametler kopacak haftaya kıyamet.güzel dizim benim.

    YanıtlaSil
  180. REYTİNGLER YAKIŞIR ONA.

    YanıtlaSil
  181. VAV DENİZ KARDEŞ OKUDUM ONE SENERYO ÖYLE VALLAHİ GÜZEL SÖZLER.BENDEN FANATİKLERİDE VARMIŞŞŞŞŞŞŞ.:))))

    YanıtlaSil
  182. ben bayılmıştım bu hikayeye şimdi yine okuyabildim sagolasın arkadaş güzel bölümün en güzel yeriydi bence frakman nerdeeeeee

    YanıtlaSil
  183. batu sonunda nisaya aşık olucak bu belli ama nisa nasıl affedecek türkan kesin meldadan gizler edayıda tehtit eder tolgaya dön diye yoksa evlatlıktan red ederim der harun ilk kez meldaya soguktu önce hep kırmamaya çalışırdı bu bölümde rahattı ona karşı melda cadısı nasılda edaya laf vuruyo pis işte

    YanıtlaSil
  184. YILBAŞINDA ÖNCE KENDİM İÇİN SONRA EDA HARUN İÇİN DİLEDİM YANİ BİZİM İSTEDİYİMİZ GİBİ GİTSİN DEDİM NAPİM ÇOK SEVİYORUM BU DİZİYİ MELDA GURURLU KIZ ROLÜNDE AKLINCA HARUNU BÖYLE ETKİLEYECEK SONRADA CIKIP HAMİLEYİM AMA BENİ BOŞVER DİYİP VİJDAN YAPICAK TABİ BUNU HERKESE DUYURUR ZATEN FEYAZ DUYARSA TAMAMDIR İŞTE OZAMAN EDA HARUN UGRAŞSIN DURSUN DENİZ PERİ MASALI İÇİN SAGOL YİNE OKUMAK GÜZEL İYİ YORUMLAR AYLİN

    YanıtlaSil
  185. EDA HARUN FOTOGRAFLARI HARİKA EDA ÇOK TATLI FRAKMANI İSTİYORUM NE ZAMAN GELİCEK HADİ AMA BEKLETMEYİN BİZİ AYLİN

    YanıtlaSil
  186. nisanın bi konuşmasını harun duysa sonrada gidip batunun azını burnunu bi kırsa ne güzel olurdu nasıl sinir oldum ya

    YanıtlaSil
  187. Arkadaşlar ben yorumlara katılmasam da sizleri takip ediyorum.Diziyi çok severek izlediğim için özellikle Deniz arkadaşın yorumlarından tiyolar almayı seviyorum.Ben de Eda ve Harun aşkını destekliyorum.Çünkü gerçek aşk karşılıklı olandır.Ama bu Melda ve Tolga için üzülmeme engel değil.İnsan empati yaptığında onların, özellikle Melda'nın yerinde olmak istemiyor.Benim gelecek bölümler için tahminim çok da iyi değil. Eda ile Harun'u ayırabilecek tek şey Melda'nın hamileliği olur. Eda ablasının böyle bir durumda kalmasına kesinlikle izin vermeyecek ve Tolga'ya mecburen geri dönecek.Umarım ben yanılırım.HEPİNİZE İYİ YILLAR...NUR

    YanıtlaSil
  188. iyi akşamlar arkadaşlar yorumlar güzel hele deniz senin replikler çok güzeldi

    YanıtlaSil
  189. eda harun unutulmaz 2010 dada süper olacak

    YanıtlaSil
  190. NUR arkadaşım senin yeni yılını kutlarım nice senelere bende sana katılıyorum melda hamile oldugunu söyleye bilir ve eda bu durumdan çok acı çekti ablasının da çekmesini istemez ama melda hamile diye çıksa çok saçma olur ya

    YanıtlaSil
  191. idil bu gün denk gelmedik ama yorum yapmışın iyioldugunu bilmek yeter canım arkadaşım.ben baktım ama fotoları görmedim ya nerde bilen varsa söylese

    YanıtlaSil

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler